تاريخ : 2 / 3 / 1391برچسب:, | 3:15 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

"عماریون"- هیئت روضه الزهرا (س) با محکومیت بی حرمتی و هتک حرمت به ساحت امام هادی (ع) بیانیه ای را به شرح زیر صادر کرد . به گزارش صراط این هیئت که در محل امامزاده سید ناصرالدین در خیابان خیام تهران قرار دارد جهت کشتن خواننده هتاک 20 میلیون تومان جایزه نقدی قرار داده است.

***.
بسم الله الرحمن الرحیم
***.
حدود چند ماه پیش صفحه ای در وب سایت فیس بوک با هدف توهین و هتک حرمت به مقام والای حضرت امام هادی (ع) شکل گرفت و عده ای گمراه دست به تبلیغات گسترده زده تا آنجا که به عضو گیری کثیری از کاربران ضد دین انجامید.

    این افراد با توهین به جایگاه رفیع ولایت و امامت سعی در کم رنگ کردن تلائلو انوار الهی اهل بیت داشته و هم چون یزیدیان در خواب غفلت دست شیطان را به بهانه بندگی بوسه زده اند ولی غافل از آنند که در جهل مرکب خویش تا ابد گرفتار خواهند آمد.

    اما گمراهی این افراد به همینجا ختم نشد ! تا جایی که در روزهای گذشته شاهين نجفي خواننده رپ که از سال 84 تاکنون با شبکه هاي معاند و بيگانه همکاري دارد در جديدترين آلبوم خود ،با وقاحت تمام اقدام به توهين به حرم امام رضا (ع) و شخصیت بزرگوار امام هادی (ع) و امام زمان (عج) کرده است.

    پوستر جديدترين آلبوم شاهين نجفي با نام "نقي” در حالي منتشر شده است که در طراحي اين پوستر به حرم مقدس امام رضا (ع) توهين شده و همين امر باعث بروز واکنش هاي منفي در میان ایرانیان شده است.

    شبکه بی بی سی فارسي نيز با بی شرمی در حمايت از اين اقدام زشت براي سايتي که اولين بار اين آهنگ را پخش نموده است جايزه ويژه ای در نظر گرفت.

    به دنبال بی حرمتی و هتک حرمت به ساحت مقدس ائمه معصومین (س) هیئت روضه الزهرا (س) نیز این اقدام بی شرمانه را محکوم کرده و از هیچ اقدامی جهت پاسخگویی به این عمل وقیح کوتاهی نخواهد نمود و برای هرگونه عملیات میدانی منتظر اشاره ای از طرف امام خامنه ای می باشد.



هیئت روضه الزهرا (س) برای به درک واصل کردن شاهین نجفی مرتد 20 میلیون تومان جایزه در نظر میگیرد

 



تاريخ : 1 / 3 / 1391برچسب:, | 7:52 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمند متخلف سفارت ایران در برزیل را به اخراج از وزارت خارجه محکوم کرد.

به گزارش مهر، مدیرکل ارزیابی و نظارت وزارت امورخارجه اعلام کرد : به دنبال رسیدگی به پرونده تخلفاتی کارمند شاغل در سفارت جمهوری اسلامی ایران در برزیل ، با توجه به احراز مغایرت رفتار نامبرده با مقررات اداری و همچنین شئونات شغلی و اسلامی و تطبیق آن با بندهای 1و 21 ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات اداری ، مشارالیه به اخراج از وزارت امورخارجه محکوم شد. 

 



تاريخ : 1 / 3 / 1391برچسب:, | 8:28 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش جهان به نقل از مشرق شنیده ایم آقای هاشمی رفسنجانی در جلسه ای گفته است اگر ولایتی برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شود علاوه بر رای اصولگرایان، می تواند نظر مثبت اصلاح طلبان را نیز جلب نموده و یک اجماع ملی را رقم بزند.

به نظر می رسد آقای هاشمی به بازگشت نزدیکان و نیروهای وفادارش و توفیق آنان در صحنه سیاسی امیدی ندارد که این چنین به شخصیت های معتدل گرایش پیدا کرده است.



تاريخ : 1 / 3 / 1391برچسب:, | 8:8 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

این عکس متعلق به یکی ازدیدارهای حضرت آیت الله العظمی خامنه ای است.کودکان عضو گروه سرود که به محضر ایشان رسیده اند با معظم له عکس یادگاری گرفتند.



تاريخ : 28 / 2 / 1391برچسب:, | 10:26 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

منبع: آفتاب



تاريخ : 28 / 2 / 1391برچسب:, | 11:55 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

صراط: بر اساس این گزارش، در روزهایی که وضعیت حجاب و اشاعه منکر در سطح پایتخت ام القرای جهان اسلام دل بسیاری از دلسوزان انقلاب را به درد آوده است افرادی فرصت طلب حاشیه یکی از میدان های مهم و اصلی را که یادآور بسیاری از خاطرات انقلابی شهر تهران از جمله حماسه بزرگ ۹ دی است را به محلی برای فروش آثار مبتذل که به صورت قاچاق و غیرقانونی تهیه شده است تبدیل کرده اند. این افراد در حالی به راحتی اقدام به فروش سی دی های مستهجن، آلات قمار و ... می کنند که هیچ نهاد مسئولی از جمله نیروی انتظامی کاری به کار آن ها نداشته و این افراد بسیار راحت تر از فروشندگان فیلم های مورد تأیید وزارت ارشاد اقدام به توزیع این اقلام می کنند.


بنا بر این گزارش میدان انقلاب یکی از شلوغ ترین میدان های شهر تهران است که به دلیل قرار گرفتن در محور اصلی مواصلاتی شمال جنوب و شرق و غرب و همچنین قرار گرفتن مراکز مهم دانشگاهی، فروش کتاب و همچنین چند سینمای مهم تهران یکی از مکان هایی است که روزانه بسیاری از خانواده ها و جوان ها در آن به رفت و آمد می پردازند حال آنکه فروشندگان این سی دی های مستهجن تصویر این میدان فرهنگی تهران را مخدوش کرده و محیط نا امنی را برای عبور خانواده ها به وجود آورده اند.

این افراد که ظاهرا از پشتوانه های بسیار مطمئنی برخوردار هستند در ضلع جنوب غربی و جنوب شرقی میدان با صدای رسا! به تبلیغ اجناس خود می پردازند و به راحتی فریاد می زنند " سی دی س ... " " پاسور" " فیلم... " . همه این ها در حالی است که مغازه داران این راسته نیز به شدت از وجود این افراد ناراحت بوده چرا که بسیاری از مردم به دلیل این وضعیت از آن مسیر ها عبور نمی کنند اما ظاهرا پیگیری های آن ها از نیروی انتظامی برای جمع آوری این افراد که عده ای معتاد نیز در میان آن ها است راه به جایی نبرده است.

به نظر می رسد نیروی انتظامی که این روزها با راه اندازی دوباره گشت ارشاد بحث های مختلفی را در میان محافل اجتماعی به راه انداخته است به جای برخورد های سطحی و نامناسب باید با اینگونه اشاعه منکرات که به صورت علنی در سطح جامعه وجود دارد برخورد کند تا خدایی ناکرده فکر مردم به این سمت نرود که این افراد فاسد از مصونیت دستگاه پلیس برخوردارند.



تاريخ : 28 / 2 / 1391برچسب:, | 9:52 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

زنجان - خبرگزاری مهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اعلام برنامه های ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در زنجان بر تبیین ابعاد شخصیتی آن حضرت به نسل امروز تاکید کرد و گفت: مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) امسال با شکوه بیشتری نسبت به سال های گذشته برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید حسینی، شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد ارتحال امام خمینی(ره) افزود: همزمان با روز (14 خرداد)سالروز ارتحال امام خمینی (ره) مراسم سخنرانی "حجت الاسلام آل هاشم" نماینده مقام معظم رهبری در ارتش جمهوری اسلامی در امامزاده سید ابراهیم (ره) زنجان برگزار می شود.

وی به سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه روز(12 خرداد) اشاره کرد و گفت: در این مراسم محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنرانی می‌کند.

حسینی به برپایی دسته عزاداری همزمان با سالرو رحلت امام خمینی(ره) از محل حسینیه زنجان به طرف امامزاده سید ابراهیم خبر داد و گفت: در همین راستا ایستگاه های صلواتی در مسیر عزاداری دایر خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: در روز(13 خرداد) 20 تن از دوچرخه سواران دانشجو مسیر حرم امامزاده سید ابراهیم(ع) تا حرم امام خمینی(ره) را در قالب طرح حرم تا حرم رکاب می زنند.

حسینی به برپایی نمایشگاه کتابی از آثار امام خمینی(ره)در صحن امامزاده سید ابراهیم(ع) اشاره کرد و افزود: 600 عنوان کتاب از سوی معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد زنجان در این نمایشگاه به نمایش در می آید.

وی برگزاری مراسم شب شعر، اهداء ثواب طرح تلاوت نور به روح امام و شهدا، برپایی ایستگاه صلواتی، مراسم سوگواری و عزاداری در اقصی نقاط استان، مسابقه کتابخوانی از وصیت نامه امام خمینی(ره) و سیاه پوش کردن سردر مساجد و ادارات از دیگر برنامه های سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اعلام شد.



تاريخ : 27 / 2 / 1391برچسب:, | 12:31 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: علیرضا مرندی، محمدرضا آشتیانی، ابوالقاسم جراره و محمد حسن‌نژاد به ترتیب رئیس، ‌نائب رئیس و منشی‌های هیئت رئیسه سنی مجلس نهم هستند.

خبرگزاری فارس: اعضای هیئت‌رئیسه سنی مجلس نهم چه کسانی هستند؟

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سوم خردادماه امسال عمر مجلس هشتم به سر می‌رسد و قطار مجلس نهم رأس ساعت 8 صبح روز یکشنبه هفتم خرداد به راه می‌افتد.

در اولین جلسه مجلس نهم هیئت رئیسه سنی پارلمان انتخاب می‌شوند تا اداره مجلس را تا زمان انتخاب هیئت رئیسه موقت و پس از آن مشخص شدن هیئت رئیسه دائم، در دست داشته باشد.

طبق آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، دو نفر از مسن‌ترین نمایندگان مجلس به عنوان رئیس و نائب رئیس و دو نفر از جوان‌ترین نمایندگان به عنوان منشی‌های هیئت رئیسه سنی مجلس معین می‌شوند که وظایفی مانند ‌اداره جلسه افتتاحیه، ‌انجام مراسم تحلیف و اجرای انتخابات هیئت‌رئیسه موقت را برعهده دارند.

علیرضا مرندی منتخب دوم مردم تهران در مجلس نهم که متولد سال 1318 است، مسن‌ترین نماینده مجلس نهم محسوب می‌شود که ریاست سنی مجلس جدید را برعهده خواهد گرفت.

پس از مرندی، حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی منتخب قم‌‌، مسن‌ترین نماینده مجلس نهم است که نائب رئیس سنی مجلس خواهد شد. آشتیانی متولد سال 1319 است.

ابوالقاسم جراره منتخب مردم بندرعباس متولد (دهم شهریورماه  1360) با حدود 31 سال سن و محمد حسن نژاد ، منتخب مردم مرند و جلفا(متولد آبان سال 1360) با حدود 31 سال منشی‌های هیئت رئیسه سنی مجلس نهم خواهند بود.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر منتخب اصفهان متولد سال 1314 رئیس، حجت‌الاسلام حسین هاشمی منتخب رفسنجان متولد سال 1315 نایب رئیس و سیداحمدرضا دستغیب منتخب شیراز متولد 1355 و پیمان فروزش منتخب زاهدان متولد 1352 منشی‌های هیئت رئیسه سنی مجلس هشتم بودند.



تاريخ : 27 / 2 / 1391برچسب:, | 12:15 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

مهر: معاون پارلمانی رئیس جمهور آغاز فاز دوم هدفمندی یارانه ها را مستلزم تصویب لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی دانست.

حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی پس از اتمام جلسه هیئت دولت در صدمین سفر استانی  گفت: اطلاع رسانی در خصوص زمان آغاز این طرح بزرگ ملی همزمان با فراهم شدن کامل مقدمات و اندکی پیش از آغاز اجرای طرح خواهد بود.

وی در مورد دلیل عدم اعلام زمان دقیق آغاز طرح گفت: این رویکرد دولت فرصتی برای برخی افراد که با سودجویی خود قصد بر هم زدن بازار را دارند باقی نمی گذارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: دولت مصمم است تجربیات خود در اجرای فاز اول هدفمندی یارانه ها را در فاز دوم اجرای آن به کار گیرد.



تاريخ : 27 / 2 / 1391برچسب:, | 12:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

شرکت مخابرات ایران، خدمات رایگان متنوعی را برای کاربران تلفن های ثابت درنظر گرفته است اما بسیاری از مردم از این خدمات و نحوه فعال سازی آنها بی خبرند.

انتقال مکالمه (Call Diverting)

با این سرویس می توانید هنگامی که با تلفن شما تماس گرفته می شود مکالمه را به یک خط دیگری ثابت یا همراه منتقل کنید و عمل دایورت کردن را انجام دهید. برای این کار شما باید کد زیر را در دستگاه تلفن وارد کنید:

#شماره مورد نظر *21*

بعد از زدن این کد صدایی که می شنوید فرق خواهد کرد، این یعنی اینکه خط شما دایورت شده است. برای غیرفعال کردن این سرویس باید باز گوشی را بردارید و عدد #21# را وارد کنید. در صورتی که مجدد صدای بوق مخصوص را شنیدید، گوشی را قطع کرده و مجدد روشن کنید. در این حالت خط شما کاملا از حالت دایورت خارج شده است.



سرویس انتظار مکالمه (Call Waiting)

هنگام مکالمه شخص دیگری به شما تلفن می زند صدای بوق ضعیفی به گوشتان می رسد و شما را آگاه می کند، شما می توانید با کمک این سرویس مکالمه اول خود را موقتا قطع و با شخص ثالث صحبت کنید پس از خاتمه مکالمه یا حین مکالمه می توانید مجددا با شخص اول به صحبت خود ادامه دهید.

برای استفاده از این سرویس شما باید هنگام شنیدن صدای بوق ضعیف با فشاردادن دکمه «Flash» در تلفن های دیجیتال با نفر سوم تماس برقرار کنید. برای بازگشت به گفت و گوی اول می توانید همین کار را تکرار کنید.

انتقال مکالمه از خط اشغال به خطوط دیگر (Call Forwarding)

برای اینکه تماس گیرندگان با بوق اشغال مواجه نشوند، می توانید یک یا چند شماره تلفن خود را به مرکز تلفن مربوط اعلام کنید که در صورت اشغال بودن هریک از شماره ها ارتباط به طور خودکار به شماره های بعدی منتقل شود.

برای استفاده از این حالت باید بعد از برداشتن گوشی کد #43* را وارد کنید.



سرویس بیدارباش

با اشتراک این سرویس زنگ تلفن در ساعت مشخص شده به صدا درمی آید. برای استفاده از این حالت باید از روش زیر استفاده کنید:

ابتدا *55* را بزنید بعد به ترتیب ساعت و دقیقه را وارد کنید و در آخر # را بزنید.
مثلا می خواهیم در ساعت 14:38 تلفن زنگ بزند، این کد را می زنیم:

1438#*55*

برای غیرفعال کردن این سرویس باید کد #55# را وارد کنید.



دایورت بعد از پنج زنگ

با استفاده از این سرویس شما می توانید کاری کنید تا بعد از چهار بار زنگ خوردن گوشی و جواب ندادن به گوشی در زنگ پنجم تلفن دایورت شود روی شماره ای دیگر. برای استفاده از این سرویس شما باید از کد زیر استفاده کنید:

#شماره موردنظر *65*

برای غیرفعال کردن این امکان باید کد #65# را وارد کنید.

 

 



تاريخ : 27 / 2 / 1391برچسب:, | 11:23 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

رييس دانشگاه آزاد از تخصيص ظرفيتي براي بورس معلمان سما و رشد علمي معلمان در دوره‌هاي تحصيلات تكميلي در واحدهاي دانشگاه آزاد خبر داد.

به گزارش ايسنا، دكتر فرهاد دانشجو در همايش روساي آموزشكده‌هاي سما با بيان اينكه سازمان سما داراي 630 واحد آموزشي، بيش از 50 هزار دانش‌آموز و 90 هزار دانشجو است، اظهار كرد: اين آمار نشان دهنده زحمت مديران اين سازمان است.
 



ادامه مطلب
تاريخ : 26 / 2 / 1391برچسب:, | 3:23 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:



تاريخ : 26 / 2 / 1391برچسب:, | 2:6 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از ایرنا، این تفاهم نامه روز دوشنبه در دفتر مدیر حوزه های علمیه در قم به امضای آیت‌الله 'مرتضی مقتدایی'، مدیر حوزه‌های علمیه و حجت‌الاسلام 'سید محمد علی آل هاشم'، رییس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران رسید.

این تفاهم نامه در پنج ماده، شامل موضوع تفاهم نامه، تعهدات طرفین و ضمانت اجرایی است .

نیاز سنجی، جذب و بكارگیری دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه، آموزش، ارزیابی حمایت و پشتیبانی جهت استفاده بهتر از توانمندی‌های دانش‌‌آموختگان حوزه، پاسخگویی اطلاعات كمی و كیفی شاغلان و داوطلبان اشتغال جهت ایجاد بانك اطلاعاتی مهمترین موضوعات این تفاهم‌نامه است.


بر اساس این گزارش بكارگیری دانش‌آموختگان معرفی شده از سوی حوزه در مشاغل متناسب با شان آنان، ایجاد فرصتها و ظرفیتهای شغلی متناسب با شئون روحانیت از جمله وظایف سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این تفاهم‌نامه قید شده است.

در یكی از مواد این تفاهم نامه آمده است: بمنظور عملیاتی شدن تفاهم نامه، كارگروهی از كارشناسان طرفین تشكیل می شود تاروند تبدیل این تفاهم نامه به قرارداد های مشترك فراهم شود .

این تفاهم نامه در پنج ماده و 22 بند در دو نسخه به امضای طرفین رسید و از تاریخ مذكور قابل اجراست .



تاريخ : 26 / 2 / 1391برچسب:, | 11:9 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

مجید جمالی فشی عامل ترور شهید علی‌محمدی صبح امروز در آخرین صحبت‌های خود پیش از اجرای حکم، خود را آینه آینده کسانی توصیف کرد که در این راه گام بر می‌دارند.

باشگاه خبرنگاران نوشت: جاسوس موساد و عامل ترور شهید علی محمدی، صبح امروز و پیش از اجرای حکم اعدام گفت: در مورد اشتباهات گذشته خودم نمی‌دانم که چه بگویم خیلی از کارها و تجربه‌ها راه برگشت ندارد. پایان راه کج و بدی همین جایی است که من ایستاده‌ام.

جمالی فشی در آخرین اظهار نظر خود گفت: من آینه آینده آنهایی هستم که در این راه گام بر می‌دارند.



تاريخ : 26 / 2 / 1391برچسب:, | 8:45 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

محققان نرم‌افزار جديدي براي تلفن همراه هوشمند طراحي كرده‌اند كه امكان ارسال پيامك‌هاي رنگي را براي كاربر فراهم مي‌كند.

به گزارش ايسنا، نرم افزار پيامك رنگي (+ Color Text Messages) امكان ارسال پيامك و شكلك‌هاي رنگي را بر روي تلفن همراه هوشمند (آيفون) امكانپذير مي‌كند.

پس از نصب نرم‌افزار بر روي تلفن همراه هوشمند و با استفاده از يك رابط كاربري، بخش حباب مانندي براي نوشتن پيامك ايجاد مي‌شود كه كاربر مي‌تواند رنگ پس زمينه، رنگ و نوع قلم را انتخاب كند.

پس از طراحي پيامك به رنگ دلخواه و كپي كردن، حباب به بخش پيامك ارسال و براي گيرنده فرستاده مي‌شود. حتي در صورت عدم نصب نرم‌افزار بر روي تلفن همراه گيرنده پيام، فرد قادر خواهد بود پيامك رنگي را بطور كامل مشاهده كند.



تاريخ : 26 / 2 / 1391برچسب:, | 8:42 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

دانشگاه شهيد بهشتي براي سال تحصيلي 92-91 در دوره‌هاي كارشناسي ارشد و دكتري بدون آزمون دانشجو مي‌پذيرد.

به گزارش ايسنا، دانشگاه شهيد بهشتي از بين دانش آموختگان دوره كارشناسي پيوسته و از بين دانشجويان نيم سال آخر كارشناسي ارشد در 40 رشته دكتري، دانشجو مي‌پذيرد.

متقاضيان تا 15 خرداد مهلت دارند تا از طريق سايت دفتر استعدادهاي درخشان دانشگاه شهيد بهشتي نسبت به ثبت‌نام و ارسال مدارك خود اقدام كنند.

متقاضيان دوره دكتري علاوه بر داشتن شرايط عمومي، بايد حداقل يكي از شرايط دارا بودن حداقل ميانگين 17 (بدون پايان نامه) در مقطع ارشد و حداقل دو مقاله در مجلات علمي پژوهشي نمايه شده معتبر ملي و بين‌المللي و دانشجويان نمونه كشوري در دوره كارشناسي ارشد با معرفي معاون دانشجويي وزارت علوم را داشته باشند.

در دوره كارشناسي ارشد نيز دانشگاه مي تواند حداقل يك نفر و حداكثر 20درصد از ظرفيت پذيرش هر يك از رشته هاي دوره بالاتر موجود را به دانشجويان ممتاز دوره پايين تر اختصاص دهد.

شرايط لازم براي دانشجويان دوره كارشناسي ارشد عبارتند از: رتبه هاي اول تا 15 مرحله نهايي المپيادهاي علمي كشور، دانشجويان نمونه كشوري، رتبه هاي اول تا سوم مرحله نهايي جشنواره بين المللي خوارزمي، جوان خوارزمي، رازي و فارابي، نفر اول مسابقه ها و جشنواره هاي معتبر علمي بين‌المللي، رتبه اول كشوري.

همچنين متقاضيان اين دوره بايد حداقل ميانگين كل دوره كارشناسي 16 و بيش از يك سال از فراغت از تحصيل وي نگذشته باشد.



تاريخ : 25 / 2 / 1391برچسب:, | 4:36 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

رییس عقیدتی سیاسی ارتش؛ اقامه 750 نماز جماعت در پادگان‌های ارتش

  رییس عقیدتی سیاسی ارتش؛ اقامه 750 نماز جماعت در پادگان‌های ارتش 


  رییس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی گفت: روحانیون در پادگان‌های کشور حضور فعال دارندو روزانه 750 نماز در نهاد‌ها و پادگان‌ها توسط آنها برگزار می‌گردد.  

 

حجت الاسلام سید محمد علی آل‌هاشم رییس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر امروز «25 اردیبهشت» در حاشیه امضا تفاهم نامه همکاری حوزه علمیه با سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به برنامه‌های روحانیون شاغل در ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: پیرو دستور مقام معظم رهبری برای ارتقای سطح علمی و مدارج روحانیون تا کنون برای 80 نفر از روحانیون در دو سطح در روز‌های تعطیل دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دستور مقام معظم رهبری، مبنی بر سامان بخشی و ارتقای تحصیلی روحانیون شاغل در ارتش ، افزود: در طی دوره‌های آموزشی امتحانات تقویتی میان دوره، برگزاری مباحثات علمی ، متن خوانی از کتاب کفایه و ادبیات عرب از عمده برنامه‌های آموزشی روحانیون به شمار می‌رود.

رییس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: روحانیون در سراسر پادگان‌های کشور حضور فعال دارندو روزانه 750 نماز در نهاد‌ها و پادگان‌ها توسط آنها برگزار می‌گردد.

حجت الاسلام آل‌هاشم در ادامه با اشاره به همکاری‌های ارتش و حوزه اضافه کرد: عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سه زمینه با حوزه علمیه قم همکاری مستمردارد.

وی در خصوص همکاری عقیدتی سیاسی با معاونت دانش آموختگان حوزه؛ افزود: زمینه‌های جذب و گزینش نیروهای روحانی ، توسط معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه صورت می‌گیرد ؛ همکاری با مرکز پاسخ گویی به شبهات حوزه ؛ که بزودی تفاهم نامه هم با آنها به امضا خواهد رسید، تا از امکانات و پتانسیل موجود حوزه در ارتش جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم .

رییس عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: بیشترین توجه معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه در راستای اجرای سیاست‌های حوزه مبنی بر جذب و گزینش روحانیون توسط حوزه علمیه صورت خواهد گرفت که در تفاهم نامه هم مورد تاکید قرارگرفته است.



تاريخ : 25 / 2 / 1391برچسب:, | 8:40 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

ستاره پرسپولیس گویا در میان شرطه های فرودگاه دبی هم چهره محبوبی است که اینچنین تقاضای عکس گرفتن با او را دارند.



تاريخ : 25 / 2 / 1391برچسب:, | 1:53 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از ایرنا؛ طی حكمی از سوی آیت الله 'صادق آملی لاریجانی' رییس قوه قضاییه ، 'اصغر جهانگیر' با حفظ سمت مشاور رییس این قوه، به عنوان بازرس وی‍ژه نیز منصوب شد.
در حكم رییس قوه قضاییه آمده است : نظر به سوابق و تجربیات ارزنده، جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان بازرس ویژه منصوب نموده تا حسب الارجاع اینجانب به انجام امور محوله اقدام نمایید.

توفیقات شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند متعال مسئلت دارم.

 



تاريخ : 25 / 2 / 1391برچسب:, | 1:37 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: امام جماعت حرم حضرت رقیه (س) به ضرب گلوله 2تروریست ناشناس به شهادت رسید.

خبرگزاری فارس: شهادت امام جماعت حرم حضرت رقیه(س) دمشق

به گزارش خبرنگار فارس از دمشق، حدود ساعت 20 و 30 دقیقه امشب به وقت سوریه 2 فرد مسلح در اطراف حرم مطهر حضرت رقیه(س) با شلیک چند گلوله شیخ عباس لحام امام جماعت حرم آن حضرت را به شهادت رساندند.

بنابر گزارش‌های ارسالی تا کنون هیچ گروهی مسئولیت این اقدام را به عهده نگرفته است.

در چند روز گذشته حملات و انفجارهای زیادی در سوریه از سوی گروه های معاند به وقوع پیوست که موجب کشته شدن تعداد زیادی از مردم بی گناه در این کشور شده است.