تاريخ : 11 / 3 / 1391برچسب:, | 1:40 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

یکی از کاربران "عصر ایران" با ارسال مطلبی به موضوع درگذشت آتش نشان ایرانی در حادثه آتش سوزی اخیر در دوحه قطر پرداخته است.

مطلب ارسالی به "عصر ایران" به این شرح است:

یکی از جانباختگان حادثه آتش‌سوزی در مرکز تجاری - تفریحی «فیلاجیو»  در دوحه (یکی از بزرگترین و معروفترین مراکز تجاری - گردشگری دوحه ) یک آتش‌نشان ایرانی است .

وی در حین تلاش برای نجات کودکان گرفتار شده در مهد کودک این مرکز تجاری جان خود را از دست داد.

جان‌باختگان این حادثه 20 نفر اعلام شده که 13 تن از آنها کودکانی با ملیت‌های مختلف بوده‌اند. رسانه‌های قطر از این آتش‌‌نشان ایرانی به عنوان «شهید» یاد می‌کنند.

جالب آنکه امیر قطر در پیام تسلیتی با خانواده این آتش‌نشان ایرانی ابراز همدردی می‌کند و شيخ تميم بن حمد ال ثاني ولي عهد قطر هم صبح دیروز چهارشنبه دهم خرداد با حضور در سفارتخانه‌های کشورهای قربانیان به خانواده‌های آنان تسلیت گفت و از جمله در سفارت ایران هم حضور شد اما در سایت رسمی سفارت ایران خبری از این مسئله نیست!

البته بخش رایزنی فرهنگی ایران در دوحه  در سایت خود بیانیه تسلیتی را منتشر کرده است اما از اشاره به درگذشت آتش نشانی ایرانی در این حادثه خودداری شده است.

ضمنا این حادثه حواشی دیگری داشته مثل دستگیری دختر وزیر فرهنگ قطر که مسئول این مهد کودک در مرکز تجاری بوده است و یا اعتراض به عدم پوشش معنادار حادثه در تلویزیون قطر که با اعتراض برخی روزنامه‌نگاران قطری مواجه شده است. ظاهرا در ابتدا این رویداد را خبرگزاری فرانسه مخابره کرده بود.

سایت سفارت ایران در دوحه - ساعت 13 و 40 دقیقه روز پنجشنبه 11 خرداد 91



تاريخ : 11 / 3 / 1391برچسب:, | 1:38 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

آیت‌الله موسوی اردبیلی دیروز در پایان درس خارج فقه و در پایان سال تحصیلی طلاب در سخنان مهمی صادقانه به برخی مشکلات اشاره کرده و از مردم حلالیت طلبید.

 به گزارش بازتاب ، این مرجع تقلید گفت: اگر این انقلاب ضایع شود، علاوه بر فرصت‌هایی که از یک ملت ضایع شده است، آبرو و اعتبار روحانیت شیعه هم مخدوش میشود. امروز ما از میراث آبرو و اعتباری بهره می‌بریم که طی قرن‌ها و با خون دل‌ها و مرارت‌ها فراهم آمده و خودخواهی ما یا کوتاهی ما یا بدون تأمل و تدبیر عمل کردن ما خسارت‌های سنگینی به بار می‌آورد. البته سنگ‌اندازی دشمنان و بدخواهان این انقلاب را هم نباید نادیده گرفت، ولی اگر خود ما درست عمل کنیم، هیچ عامل خارجی نمی‌تواند رابطه ما را با خدای تعالی و با مردم مسلمان خراب کند.



ادامه مطلب

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: عبدالحسین روح‌الامینی گفت: سعید مرتضوی با عنوان معاونت در قتل تفهیم اتهام شده است و ما هم منتظر تشکیل دادگاه هستیم.

خبرگزاری فارس: مرتضوی با عنوان معاونت در قتل عمد تفهیم اتهام شد/ شمارش معکوس برای تشکیل دادگاه

عبدالحسین روح‌الامینی پدر محسن روح‌الامینی یکی از کشته‌شدگان حادثه کهریزک در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث فارس درباره پرونده سعید مرتضوی در این‌ رابطه اظهار داشت: این شخص جلب به دادرسی شده است و این جلب به دادرسی مربوط به قبل از عید و همچنین قبل از انتصاب وی در سمت ریاست سازمان تأمین اجتماعی بوده است.

وی ادامه داد: هنوز کیفرخواست این فرد صادر نشده است اما احضار شده و به عنوان معاونت در قتل عمد تفهیم اتهام شده است ولی نمی‌دانم آخرین دفاع از او اخذ شده است یا خیر.

روح‌الامینی با بیان اینکه امیدواریم هرچه زودتر کیفرخواست صادر شود گفت: بازپرس پرونده هنوز تاریخی برای صدور کیفرخواست تعیین نکرده اما گفته که کار تمام شده است و فقط باید پرونده را به دادگاه کیفری استان تهران فرستاد.

وی خاطرنشان کرد: تا جایی که می‌دانم کیفرخواست تا هفته قبل صادر نشده بود اما در شرف صادر شدن است و ما هم منتظر تشکیل دادگاه هستیم.



تاريخ : 11 / 3 / 1391برچسب:, | 11:3 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

پارسینه: جمعه گذشته بازار حیوانات بندرعباس که هر هفته در سایه کم توجهی مسوولین محیط زیست استان رنگ و روی انواع حیوانات حمایت شده و در خطر انقراض و وحشی و اهلی را به خود می بیند، دچار شوکی قابل توجه شد. سه تن از اهالی تئاتر به نمایندگی از حامیان حیات وحش و دوستداران حیوانات برای اجرای یک نمایش آزمایشی به جمعه بازار رفتند تا توجه نهادهای مسوول را به فروش ممنوعه حیوانات و حیوان ازاری های این بازار جلب کنند…

هرمزگان نیوز نوشت صبح ۲۹ اردیبهشت ماه، اتفاقی افتاد که دهان به دهان در شهر چرخید: "در جمعه بازار کارگزاری آدم فروشی شده”. ماجرای این آدم فروشی آنقدر حساس می شود که برخی رهگذران در این بازار موضوع را به پلیس اطلاع می دهند. پلیس وارد عمل می شود و اقدام به بازداشت عاملین این نمایش مفهومی می کند.

اما محمد سایبانی از فعالان تاتر در هرمزگان در وبلاگ شخصی خود "ماهی بالی” از راز این آدم فروشی پرده بر می دارد:”براده های آدم” نمایشی با اجرای محمد سایبانی و همکاری دو نفر از دوستان به نام های "جواد انصاری زاده” و "محسن کمالی” بود.

محسن کمالی هم در این زمینه می نویسد: «ماجرا از آن جا شروع شد که به پیشنهاد یکی از دوستان تصمیم گرفتیم صبح یک روز جمعه از بازار پرنده فروشان بندرعباس (جمعه بازار) واقع در کوچه‌ی کارگزاری دیدن کنیم تا از وضعیت انواع پرندگان و برخی از حیواناتی که در معرض فروش قرار می گیرند، آگاه شویم.

حقیقتی که اون روز دیدیم بسیار تلخ و تاسف برانگیز بود. حقیقتی که هر روز جمعه در جمعه بازار تکرار خواهد شد. در این بازار شما شاهد خرید و فروش پرندگان وحشی، محلی، زینتی و کارخانه ای در قفس های تنگ و پر ازدحام خواهید بود. شما خرگوش هایی را خواهید دید که در فضایی کوچک و غیرقابل حرکت به هم چسبیده اند و به شدت نفس نفس می زنند و گوساله های ۲۰ روزه ای که از شیر مادر، طبیعی ترین حق هر موجود پستانداری بی نصیب مانده اند و از فرط لاغری می شه دنده های اونا را شمرد.





شما در جمعه بازار روباه های به تله افتاده ای رو خواهید دید که فرسنگ ها از حیات وحش و محیط زندگی شون دور افتاده اند و هیچ معلوم نیست در این بازار پس از فروش چی به سرشون خواهد اومد. و مرغ میناهایی که هزاران کیلومتر رو در شرایطی نامناسب در قفس های شلوغ طی کرده اند تا از پاکستان با چه بیماری هایی به ایران برسند.

در این بازار و دیگر بازارهایی که به خرید و فروش حیوانات می پردازند، به معنای واقعی حیوانات به مثابه کالاهای بی جانی تلقی می شند که از نظر اغلب خریداران و فروشندگان از کوچک ترین حقوق حیاتی بی بهره اند؛ موجوداتی که بیشتر برای سرگرم کردن انسان ها و پر کردن خلوت و تنهایی شون، خریداری میشند.

این حقایق تلخ بهانه ای شد برای اجرای یک پرفرمنس آرت (نمایش) با موضوع فروش انسان در کوچه کارگزاری بندرعباس. پس در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۳ تن از ما به نمایندگی از حامیان حیات وحش و دوستداران حیوانات برای اجرای این نمایش آزمایشی به جمعه بازار رفتیم …»

این هنرمندان اظهار امیدواری می کنند که نیروهای متخصص حفاظت از محیط زیست استان هرمزگان به شکل علنی و یا نامحسوس هر جمعه در این بازار حضور داشته باشند تا از سرمایه های این کشور حفاظت کنند و جانوران وحشی را به زیستگاه طبیعی خود بازگردانند. همچنین با توجه به در خطر بودن حیات وحش جزیره هرمز امیدوارند مدیریت حفاظت از محیط زیست هرمزگان موفق شود مجوز استخدام نیروی جدید را بگیرد تا به عنوان محیط بان به مناطقی مثل جزیره هرمز اعزام کند.

امیدوریم مسوولین محیط زیست هرمزگان وظیفه سازمانی خود را در قبال این معضل چنان عملی کنند که نیازی به اجرای نمایش، جلب توجه برای دیده شدن مسایل واضح و ورود پلیس نباشد!



تاريخ : 10 / 3 / 1391برچسب:, | 9:9 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

سقوط زن ۲۲ ساله از پل ۸ متری پس از تصادف/عکس

 

سقوط زن ۲۲ ساله از پل ۸ متری پس از تصادف/عکس

 
اجتماعی  - برخورد شدید پژو 206 با گاردریل پل مهندس پرتوی در وکیل‌آباد مشهد 2 مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش روزنامه جام جم، محمد یدالله‌پور، سرپرست ایستگاه شماره 5 آتش‌نشانی شهرداری مشهد با بیان این خبر افزود: روز گذشته یک خودروی 206 با 4سرنشین در پل مهندس پرتوی واقع در وکیل‎آباد براثر انحراف با گاردریل برخورد کرد و 2 نفر از سرنشینان آن مصدوم شدند. وی با بیان این‌که ارتفاع پل حدود 8 متر است، یادآور شد: در این حادثه یکی از سرنشینان از روی پل به پایین سقوط کرده است.


دکتر محمدرضا مهری، مدیر اورژانس خراسان‌رضوی نیز درباره وضع مجروحان گفت: در این حادثه 2 نفر (یک زن 22 ساله و یک مرد 23 ساله) مجروح و به بیمارستان فارابی منتقل شدند اما زن مجروح به علت شکستگی از ناحیه لگن و مهره‌های کمر، در شرایط وخیمی به سر می‌برد. سرهنگ حمید رضا‌جعفری، رئیس پلیس راهور خراسان رضوی، علت این سانحه را ناتوانی راننده در کنترل خودرو به دلیل سرعت بالا اعلام کرده است.

 



عقاب نیوز:

 

نقل قول هایی تکان دهنده از مدیر سایت صیغه درباره زنانی که تن به ازدواج موقت می دهند310

آسیب‌ها - سایت قانون آنلاین، گزارشی از سایت ازدواج موقت تهران منتشر کرده است که در آن با مدیر این سایت هم گفتگو شده. بخش هایی از این گزارش را می خوانید؛

- صبح دیروز در شبکه اجتماعی فیس‌بوک و توییتر وبلاگی معرفی شد با عنوان «مرکز رسمی ازدواج موقت تهران» و سریع در صفحات تعداد زیادی از کاربران این شبکه‌ها به اشتراک گذاشته شد و نظرهای مختلفی در رابطه با آن مطرح شد. زمانی که وارد این وبلاگ می‌شوید عنوانی با مضمون «این وبلاگ در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد به ثبت رسیده است» خودنمایی می‌کند و در معرفی آن ‌آمده است که «مرکز رسمی ازدواج موقت جامعه مجازی پیوند (زوج‌یابی) تهران» و به کاربران اطمینان داده می‌شود که «خدمات مربوط به ازدواج موقت، خدمات خصوصی تلقی شده و اطلاعات مربوط به آن در اختیار هیچ ارگان یا سازمان دولتی قرار نمی‌گیرد و در هیچ کجا (بجز این مرکز) ثبت نمی‌شود و برای مخاطبین مشکل‌ساز نخواهد بود.»

در مورد زنانی که در این سایت معرفی شده‌اند هم آمده است: «خدمات این مجموعه در زمینه ازدواج موقت فقط شامل خانم‌های مطلقه و بیوه می‌شود.»

- مدیر سایت از نیت خیر خود برای کمک به جوانانی که مشکل ازدواج دارند سخن گفت و ادعا کرد با وجود اینکه توهین‌هایی بسیاری به وی شده، همچنان در ادامه این مسیر مصر است. او از برنامه‌هایش برای فراگیری این مسئله طبق اصول و شرع در سایر استان‌ها سخن می‌گوید و مشکل اصلی خود را ناتوانی در پاسخگویی به همه مراجعه‌کنندگان عنوان می‌کند. او از فعالیت این مرکز زیر نظر یکی از دفاتر ثبت ازدواج و طلاق و مشورت با فردی روحانی و یک حقوقدان صحبت کرد.



ادامه مطلب
تاريخ : 9 / 3 / 1391برچسب:, | 10:5 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

محمدرضا شفيعي - طي روزهاي گذشته در شبکه‌هاي اجتماعي و فضاي سايبري، وبلاگي با عنوان «مرکز رسمي ازدواج موقت تهران» به سرعت در صفحات کاربران شبکه‌هاي مختلف به اشتراک گذاشته شد وخبرساز گرديد. مديريت اين وبلاگ در صفحه اصلي اعلام کرده بود که داراي مجوز ستاد ساماندهي سايت‌هاي اينترنتي وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامي است.
به فاصله يک روز پس از اين ماجرا و با رسانه‌اي شدن ماجراي وجود چنين وبلاگي، وزارت ارشاد به طور رسمي ثبت اين وبلاگ را تکذيب و به مقامات قضايي شکايت کرد. پس از ادعاي گردانندگان اين سايت مبني بر داشتن مجوز از سوي وزارت ارشاد، پس از بررسي‌هاي تخصصي مشخص شد اين سايت تنها به عنوان وبلاگ در ستاد ساماندهي پايگاه‌هاي اينترنتي ثبت شده‌است و هيچ مجوزي از وزارت ارشاد و وزارت ورزش و جوانان ندارد. بر اساس قوانين موجود، وزارت ورزش و جوانان تنها سازماني است كه مي‌تواند نسبت به اعطاي مجوز فعاليت سايت‌هاي «همسريابي» و غيره اقدام كند.
به گزارش مهر، پس از اعلام شکايت وزارت ارشاد اقدامات قضايي آغاز شده‌است و نام اين سايت به کميته بررسي مصاديق جرائم رايانه‌اي ارسال شده‌است و به زودي اين سايت فيلتر مي‌شود.همزمان پليس فتا هم تحقيقات درباره اين وبلاگ جنجالي را آغاز کرد. به گزارش قانون آنلاين، زماني که وارد اين وبلاگ مي‌شويد عنواني با مضمون «اين وبلاگ در ستاد ساماندهي وزارت ارشاد به ثبت رسيده‌است» خودنمايي مي‌کند و در معرفي آن ‌آمده‌است که «مرکز رسمي ازدواج موقت جامعه مجازي پيوند (زوج‌يابي) تهران» و به کاربران اطمينان داده مي‌شود که «خدمات مربوط به ازدواج موقت، خدمات خصوصي تلقي شده و اطلاعات مربوط به آن در اختيار هيچ ارگان يا سازمان دولتي قرار نمي‌گيرد و در هيچ کجا (به جز اين مرکز) ثبت نمي‌شود و براي مخاطبين مشکل‌ساز نخواهد بود.» در مورد زناني که در اين سايت معرفي شده‌اند هم آمده‌است: «خدمات اين مجموعه در زمينه ازدواج موقت فقط شامل خانم‌هاي مطلقه و بيوه مي‌شود.»
در ميان خبرهاي زيادي که در روزهاي اخير درباره آمارهاي ازدواج و طلاق در کشور منتشر شده‌است، خبر جنجالي وبلاگ و يا سايت فعال در زمينه ازدواج موقت، بحث قديمي ازدواج موقت را دوباره زنده کرده‌است.
ادعاي فعاليت قانوني در حالي از سوي گرداننده سايت مذکور مطرح شده که ديروز خبرگزاري ايسنا از رسيدگي کارآگاهان پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات به پرونده گردانندگان سايت «صيغه» خبر داد.
در اين گزارش، شکواييه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، دليل ورود پليس فتا به اين مسئله عنوان شده و در ادامه تاکيد شده‌است که با توجه به اينکه گردانندگان اين سايت مدعي شده بودند از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مجوز فعاليت دريافت کرده‌اند، مسئولان وزارت ارشاد اسلامي هم در نامه‌اي ضمن رد اين ادعا از ماموران پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات درخواست کردند تا نسبت به رسيدگي به اين پرونده اقدام کنند.
گفتني است بنابر آنچه در خبر منتشر شده در اين خبرگزاري آمده‌است، وزارت ورزش و جوانان تنها سازماني است که مي‌تواند نسبت به اعطاي مجوز فعاليت سايت‌هاي «همسريابي» و غيره اقدام کند.در حالي که ادعاي ثبت مجوز فعاليت اين سايت تکذيب شده‌است، هم توسط پليس فتا و هم از سوي مقامات قضايي پرونده‌اي در خصوص اين وبلاگ تشکيل شده‌است. مدير اين سايت در گفت‌وگو با قانون، از نيت خير خود براي کمک به جواناني که مشکل ازدواج دارند سخن گفت و ادعا کرد با وجود اينکه توهين‌هاي بسياري به وي شده، همچنان اين مسيررا ادامه خواهد داد. او از برنامه‌هايش براي فراگيري اين مسئله طبق اصول و شرع در ساير استان‌ها سخن گفته و مشکل اصلي خود را ناتواني در پاسخگويي به همه مراجعه‌کنندگان عنوان مي‌کند. او از فعاليت اين مرکز زير نظر يکي از دفاتر ثبت ازدواج و طلاق و مشورت با فردي روحاني و يک حقوقدان صحبت کرد. مدير اين سايت،‌ اين اقدام را به خاطر اينکه طبق اصول و شرع اسلام است در راستاي بحث خانه عفاف مي‌داند و مدعي شد که تعداد مراجعان و تماس‌هايي که با اين مرکز گرفته مي‌شود بسيار زياد است.
او مدعي است که ما کار خلاف شرع و قانون انجام نمي‌دهيم و نيتمان خير است و معتقديم که خدا هم در اين راه ما را کمک خواهد کرد. در حالي که قانوني بودن اين وب‌سايت و ادعاي اين فرد در مورد ثبت سايتش در ستاد ساماندهي به طور رسمي تکذيب شده‌است، معلوم نيست تا چه اندازه ادعاهاي اين فرد در مورد نيت و قصدش واقعيت داشته باشد. در اين رابطه معاون مرکز توسعه فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال وزارت ارشاد با اعلام اينکه هيچ سايت مرتبط با ازدواج مجوز قانوني فعاليت نگرفته‌است، گفت: براي جلوگيري از اين گونه تخلفات، سايت‌ها بزودي داراي هولوگرام ويژه مي‌شوند.محمدصادق افراسيابي در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: يکي از وظايف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي بررسي عدم مغايرت محتواي رسانه‌هاي بر خط با اخلاق اسلامي، عفت عمومي و سلامت شخصيت کودکان و نوجوانان است. وي ادامه داد: صاحب سايت بايد تصوير مدارک شناسايي و صلاحيت عمومي خود را از جمله گواهي عدم سوءپيشينه، شناسنامه و کارت ملي در سامانه بارگذاري کند تا همکاران گروه رسانه‌هاي بر خط مرکز ضمن ارزيابي محتواي تارنما، صحت مدارک مربوط به شناسايي و صلاحيت عمومي را بررسي کنند و در صورت کامل بودن مدارک، مجوز فعاليت رسانه‌هاي برخط اختصاصي صادر شود. افراسيابي تصريح کرد: صدور مجوز رسانه‌هاي بر خط حوزه ازدواج و همسريابي منوط به ارائه معرفي نامه از سوي وزارت ورزش و جوانان است که تاکنون هيچ رسانه‌ بر خطي موفق به اخذ معرفي نامه از آن وزارتخانه نشده‌است.

منبع : روزنامه ابتکار



تاريخ : 9 / 3 / 1391برچسب:, | 6:39 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:



ايران - تايلند فردا ساعت 16

صعود ايران به نيمه نهايي فوتسال قهرماني آسيا


تيم ملي فوتسال ايران با برتري برابر نايب قهرمان دوره گذشته مسابقات فوتسال قهرماني آسيا به جمع چهار تيم برتر اين جام راه يافت.


تيم‌هاي ملي فوتسال ايران و ازبکستان از ساعت 16 امروز به وقت تهران و در مرحله يک‌چهارم نهايي رقابت‌هاي فوتسال قهرماني آسيا برابر هم به ميدان رفتند که شاگردان علي‌ صانعي با پيروزي 6 بر 3 برابر نايب قهرمان دوره گذشته مسابقات، جواز حضور در مرحله نيمه نهايي اين مسابقات را بدست آورد.

در اين مسابقه که در سالن ورزشگاه الوصل دبي برگزار شد، حميد احمدي(4 و 39)، احمد اسماعيل‌پور(7)، علي اصغر حسن‌زاده(19)، محمد طاهري(23) و حسين طيبي(32) گل‌هاي تيم ايران را به ثمر رساندند و شهرت توجيب‌‌‎‌اف(22 و 28) و دلشاد رحمت اف(39) براي ازبکستان گل زدند.

تيم ايران اين مسابقه را با ترکيب مصطفي نظري، محمد کشاورز، محمد طاهري، علي اصغر حسن‌زاده و وحيد شمسايي آغاز کرد که به تناوب حميد احمدي، جواد اصغري مقدم، مجيد لطيفي، حسين طيبي، احمد اسماعيل‌پور و قدرت بهادري به ميدان آمدند، البته عليرضا صميمي در اين بازي فرصت حضور در زمين را پيدا نکرد.

در دقايق پاياني اين مسابقه تيم ازبکستان با بيرون کشيدن دروازه‌بان خود، با 5 بازيکن به سمت دروازه تيم ملي ايران حمله کرد اما فوتساليست‌هاي کشورمان نشان دادند در کارهاي دفاعي هم عملکرد خوبي دارند. با اين پيروزي شاگردان علي صانعي به مرحله نيمه نهايي صعود کردند و براي صعود به ديدار نهايي اين مسابقات به ديدار برنده بازي تايلند و لبنان مي رود.

مرحله يک چهارم نهايي مسابقات فوتسال قهرماني آسيا امروز با برگزاري ديدارهاي زير به پايان مي‌‍رسد:

* ژاپن - قرقيزستان، ساعت 19، ورزشگاه الوصل دبي

* کويت - استراليا، ساعت 19، ورزشگاه الوصل دبي



تاريخ : 9 / 3 / 1391برچسب:, | 5:26 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

یک موی گندیده ناصر حجازی به تمام اعضای هیئت مدیره می‌ارزد. این حرف را از قول من صد درصد بنویسید. آقایان فکر می‌کنند به صورت دائمی روی آن صندلی ماندگار هستند غیر از فتح‌الله‌زاده هیچ کس بر سر مزار پدرم در مراسم سالگرد حاضر نشد. هر شخص دیگری به جزء مظلومی بود اگر در چهار دربی پی‌در‌پی پرسپولیس را می‌برد در تمام تالارهای تهران جشن و میهمانی می‌گرفت. بعد از قهرمانی جام حذفی یک نفر از اعضای هیئت مدیره به جز فتح‌الله‌زاده به ما خسته‌نباشی نگفت. حتی یک جشن کوچک نگرفتند تا ما را خوشحال کنند و انگار نه انگار که قهرمان شدیم و در کورس قهرمانی لیگ برتر هم بودیم.



ادامه مطلب
تاريخ : 9 / 3 / 1391برچسب:, | 6:48 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

Namosofts Data Recovery 2.0.2.1 نام یکی از این نرم افزار ها بوده که به شما کمک می کند در ساده ترین و سریع ترین روش ممکن اطلاعاتی را که چه در اثر یک اشتباه و چه به خاطر یک خرابکاری از دست داده داده اید را زنده نموده و بتوانید دوباره همانند گذشته از آنها استفاده کنید . طراحان این نرم افزار که مطالعات بسیاری بر روش ها و الگوریتم های ریکاوری داده ها داشته اند توانسته اند از اندوخته های خود در بهترین نحو ممکن نرم افزاری را به وجود آورند که اکنون در ضمره تاثیرگذارترین و بهترین نرم افزار های ریکاوری به حساب آید . مهم نیست فایل شما در اثر حذف معمولی ، فرمت کردن درایو یا تغییر پارتیشن از دست رفته باشد ، مهم این است که برای Namosofts Data Recovery هیچ تفاوتی نداشته و می تواند از تمامی آنها اطلاعات از دست رفته را بازیابی کند . با پشتیبانی از فرمت های سیستمی FAT32 ، FAT12 ، ‌FAT16 و NTFS  تقریبا هیچ درایوی را نمی توانید پیدا کنید که این نرم افزار نتواند اطلاعات را از روی آنها ریکاوری کنید .

برای دانلود نرم افزاز کلیک کنید



تاريخ : 8 / 3 / 1391برچسب:, | 11:13 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

فردی که اقدام به جعل سایت یکی از دانشگاههای استان گلستان کرده بود با تلاش پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش مهر، سرگرد رجبلی رئیس پلیس فتا استان گلستان افزود: براساس گزارش رسیده از سوی یکی از دانشگاه‌های استان مبنی بر اینکه شخصی در فضای مجازی بدون هماهنگی با مسئولان  دانشگاه و برخلاف ضوابط و مقررات اقدام به ایجاد لینک نام دانشگاه در سایتیکرده است، بلافاصله ﻤﺄموران  اقدامات خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد:طی بررسی‌های فنی و تخصصی به عمل آمده توسط کارشناسان، شماره تماس متهم شناسایی که مشخص شد، متهم از شماره تماس فرد دیگری سوء استفاده کرده است. سرانجام متهم اصلی پرونده طی اقدامات بعدی شناسایی و دستگیر شد. با اقدام سریع کارشناسان پلیس فتا فرصت هرگونه کلاهبرداری از متهم گرفته شد.

معاونت اجتماعی پلیس فتا در این باره گفت: ایجاد سایت‌های جعلی به نام مراکز و اشخاص دیگر بدون اطلاع آنان و نیز نشر اکاذیب علیه این افراد و به خصوص جعل عناوین مراکز آموزشی، فرهنگی، جهت کلاهبرداری از دانش آموختگان آن مرکز جرم تلقی شده و پلیس با عاملین آن برخوردی قانونی و قاطع می کند.



تاريخ : 8 / 3 / 1391برچسب:, | 11:12 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق ، انتخابات هیئت رئیسه موقت مجلس اولین دستورکار دومین جلسه مجلس نهم بود که طی آن غلامعلی حدادعادل و علی لاریجانی برای ریاست مجلس نهم کاندیدا شدند.


* از تعداد 275 رای ماخوذه علی لاریجانی موفق به کسب 173 رای موافق شد. حداد عادل نیز با کسب 100 رای موافق از ریاست مجلس نهم باز ماند. ۲ رأی سفید هم به صندوق انداخته شد.

* در این جلسه پس از انتخاب علی لاریجانی به عنوان رئیس ، حجت‌ الاسلام احمد سالک منتخب اصفهان ، حجت‌ الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد ، ‌محمدرضا باهنر ‌و حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم منتخبان ‌تهران و عباسعلی منصوری منتخب کاشان و آران بیدگلکه کاندیدای نواب رئیسی موقت مجلس نهم شدند که در نهایت باهنر با 177 رای به عنوان نائب رئیس اول مجلس و ابوترابی فرد با کسب 167 رای به عنوان نائب رئیس دوم مجلس انتخاب شدند که به این ترتیب ، ترکیب اعضای هیئت رئیسه مجلس تا کنون تغییری نسبت به مجلس هشتم نداشته است و نمایندگان مجددا به اعضای هیئت رئیسه قبلی اعتماد کرده و به آنها رای دادند.

*  پس از انتخاب رئیس مجلس و اعلام نامزدهای نایب رئیسی مجلس، نوبت به انتخابات دبیران هیات رئیسه رسید که منادی، جهانگیرزاده، سبحانی نیا، فرهنگ، شجاعی کیاسری، کامران، سید مرتضی حسینی، کاتب، دهقانی ، شاهین محمد صادقی، ضرغام صادقی، قاضی زاده، ، موسوی لارگانی، سلیمی و کوچک زاده 15 کاندیدای سمت دبیری هیئت رئیسه موقت مجلس نهم شدند که در نهایت حسین سبحانی‌نیا با 147 رأی، علیرضا منادی با 147 رأی، شاهین محمدصادقی با 144 رأی، محمدحسین فرهنگی با 135 رأی، جواد جهانگیرزاده با 127 رأی و محمد دهقان با 123 رأی از مجموع 276 رأی مأخوذه به عنوان دبیران هیئت رئیسه موقت مجلس نهم انتخاب شدند.

* پس از اعلام رئیس سنی مجلس نهم برای ثبت نام داوطلبین تصدی کارپردازی هیئت رئیسه ، بیژن نوباوه، مهرداد بذرپاش، محمدصالح جوکار، محمد آشوری، عبدالرضا مصری، محمد فیروزی، سیدحمیدرضا طباطبایی، آقاصفری و عباسعلی منصوری و سید‌شریف حسینی برای تصدی ناظران (کارپردازان) هیئت رئیسه مجلس نهم داوطلب شدند که با شمارش آراء آقایان عبدالرضا مصری با 164 رأی،‌ سیدشریف حسینی با 150 رأی و  محمد آشوری با 132 رأی از مجموع 268 رأی مأخوذه به عنوان ناظران(کارپردازان) هیئت رئیسه موقت مجلس نهم برگزیده شدند.

* هیئت رئیسه موقت مجلس نهم شورای اسلامی پس از انتخاب از سوی نمایندگان در جایگاه هیئت رئیسه حاضر شده و سوگندنامه خود را قرائت کردند. متن سوگندنامه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"من به عنوان عضو هیأت رئیسه مجلس شوراى اسلامى در برابر قرآن مجید به خداوند قادر متعال سوگند یاد می‌‏کنم که حداکثر توان خود را براى اجراء آئین‏نامه داخلى مجلس شوراى اسلامى با مراعات بى‌طرفى کامل در انجام وظایف بکار گیرم و از هرگونه اقدام مخالف آئین‏نامه اجتناب نمایم."



تاريخ : 8 / 3 / 1391برچسب:, | 11:6 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از فارس، جلسه علنی امروز منتخبین مجلس نهم که دومین جلسه علنی این دوره از مجلس شورای اسلامی است، صبح امروز دوشنبه برگزار شد.

مهمترین دستور‌کار نمایندگان مجلس نهم در جلسه امروز انتخاب هیئت رئیسه موقت مجلس است که نمایندگان مجلس از صبح امروز با انتخاب رئیس و نواب آن خود را آماده رای‌گیری برای انتخاب کارپردازان هیئت رئیسه موقت کردند.

پس از اعلام رئیس سنی مجلس نهم برای ثبت نام داوطلبین تصدی کارپردازی هیئت رئیسه، بیژن نوباوه، مهرداد بذرپاش، محمدصالح جوکار، محمد آشوری، عبدالرضا مصری، محمد فیروزی، سیدحمیدرضا طباطبایی، آقاصفری و عباسعلی منصوری و سید‌شریف حسینی برای تصدی ناظران (کارپردازان) هیئت رئیسه مجلس نهم داوطلب شدند.

هیئت رئیسه مجلس 3 ناظر یا کارپرداز دارد که این 6 نفر از دو فراکسیون اصولگرایان و فراکسیون رهروان ولایت برای تصدی این مسئولیت کاندیدا شده‌اند.
 



تاريخ : 8 / 3 / 1391برچسب:, | 11:5 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

باشگاه خبرنگاران: آپارتمان هاي لوكس در نقاط شمال تهران بيش از 4 ميليارد تومان به فروش مي رسد.

آپارتماني واقع در فرمانيه شرقي با قيمت طلايي به فروش مي رسد.

براساس اين گزارش اين آپارتمان 440 متري داراي بركه، آبشار، دستگيره هاي طلا و شيرآلات لوكس و نهرهاي روان مي باشد.

براساس اين گزارش هر متر اين آپارتمان لوكس 9 ميليون مي باشد كه در طبقات بالا به 14 ميليون نيز مي رسد.

در اين واحد 440 متري با متري 9 ميليون 4 ميليارد تومان به فروش مي رسد.

همچنين واحدي 500 متري نيز واقع در خيابان فرشته داراي 280 متر سوئيت آلاچيق مراكش و دستگيره هاي طلا متري 8 ميليون و 500 هزارتومان به فروش مي رسد.

همچنين واحدي 540 متري تك واحدي 4 خوابه، 4 پاركينگ داراي جاده تندرستي، سالن سينما 2 سالن اجتماعات داراي بركه، آبشار، سالن بيليارد متري 12 ميليون به فروش مي رسد.



تاريخ : 8 / 3 / 1391برچسب:, | 10:48 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

موعد تحویل خودروی رانا به انتخاب مشتری از مهرتا آذر ماه سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.
به گزارش مهر، پیش فروش دومین خودرو با نشان ایرانی به نام رانا از امروز هشتم خرداد ماه در تمامی نمایندگی های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو در سراسر کشور آغاز شد.

عبداله بابایی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با بیان این مطلب گفت: خودروی رانا با آمیزه ای از هنر و صنعت ایرانی، با قیمت کم‌تر از ۱۵ میلیون تومان به بازار عرضه می شود.

وی به شرایط ویژه پیش فروش خودروی رانا اشاره کرد و اظهار داشت: متقاضیان می توانند با پیش پرداخت ۱۰ میلیون تومان نسبت به ثبت نام خودروی رانا در نمایندگی های مجاز اقدام کنند.

بابایی تاکید کرد: موعد تحویل خودروی رانا به انتخاب مشتری از مهرتا آذر ماه سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو مهم‌ترین شرایط پیش فروش خودروی رانا را سود مشارکت ۲۰درصد، حداقل سود تعیین شده ۱۷ درصد عنوان کرد.

بابایی مزایای خودروی رانا را توسعه یک پلتفرم جدید برای ایران خودرو در توسعه صادرات، دست‌یابی به استاندارد ایمنی سه ستاره و استاندارد آلایندگی یورو ۴ و ۵ و مجهز به کیسه هوای سرنشین و راننده و ترمز ضد قفل عنوان کرد و اظهار داشت: این خودرو در جهت عرضه در بازار داخلی و بین المللی درکلاس ابعادی C و به صورت چهار در سدان صندوق‌دار تولید می شود.

وی با اشاره به این‌که خودروی رانا دوست‌دار محیط زیست است، خاطر نشان ساخت: دانش، توانایی، خودباوری و تجربه گروه صنعتی ایران خودرو را قادر به تولید دومین خودرو با برند ملی ساخته است.
بابایی یادآورشد: برنامه تولید خودروی رانا در سال جاری ۵۰ هزار دستگاه است که این میزان تا سقف ۲۰۰ هزار دستگاه در سال قابل افزایش است.

پیش فروش خودروی رانا از هشتم تا نوزدهم خرداد ماه سال جاری در نمایندگی های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو صورت می گیرد.



تاريخ : 8 / 3 / 1391برچسب:, | 10:5 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

محمدرضا باهنر و محمدحسن ابوترابی‌فرد به عنوان نائب رئیس موقت اول و دوم مجلس نهم انتخاب شدند.

به گزارش فارس، مهمترین دستور‌کار دومین جلسه علنی منتخبین مجلس نهم که از صبح امروز دوشنبه آغاز شد، ‌انتخاب هیئت رئیسه موقت مجلس است.

در این جلسه پس از انتخاب علی لاریجانی به عنوان رئیس موقت مجلس نهم با 173 رأی، ‌حجت‌الاسلام احمد سالک منتخب اصفهان، حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد، ‌محمدرضا باهنر ‌و حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم منتخبان ‌تهران به عنوان کاندیدای تصدی نواب رئیس موقت مجلس نهم داوطلب شدند.

پس از رأی‌گیری، باهنر با 177 رأی و محمدحسن ابوترابی‌فرد با 167 رأی به ترتیب به عنوان نائب رئیس موقت اول و نائب رئیس موقت دوم مجلس نهم انتخاب شدند. همچنین مصباحی مقدم  ۱۰۶ رای و سالک ۸۳ رای به خود اختصاص دادند.

مجلس نهم پس از انتخاب نواب رئیس موقت‌، وارد انتخاب دبیران و کارپردازان هیئت رئیسه موقت مجلس نهم خواهد شد.



تاريخ : 7 / 3 / 1391برچسب:, | 3:15 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق، حجت الاسلام آل هاشم در اين جلسه ضمن تقدير از تلاشهاي صورت گرفته در حوزه جنگ نرم و عمليات رواني در ارتش گفت: امروز تمام تلاش دشمنان اين مرز و بوم اينست كه از طريق شبيه خون فرهنگي و عمليات رواني به نظام اسلامي ضربه بزنند. تلاش براي ترويج و اشاعه مدگرايي، بي حجابي، اعتياد،  فساد و بي بندوباري و سست كردن اعتقادات ديني در جامعه بويژه در بين نسل جوان بخشي از اين تهاجم گسترده است.



وي در ادامه با تاكيد بر هوشياري و برنامه ريزي مناسب در حوزه عمليات رواني افزود:  گسترش فعاليت هاي اثرگذار در اين حوزه با رويكرد و نگاه فرهنگي مي تواند دشمن را در صحنه جنگ نرم زمينگير سازد.

در ادامه اين نشست ضمن تشريح اقدامات و پيشرفت هاي ارتش در حوزه اينترنت و فضاي مجازي، مديران عمليات رواني نيروهاي زميني، پدافند، هوايي، دريايي و ستاد ارتش به ارائه آخرين برنامه ها و فعاليت هايشان در حوزه جنگ نرم پرداختند



تاريخ : 7 / 3 / 1391برچسب:, | 11:13 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خواهرزاده آقای "الف ر میم" در جریان دادگاه امروز رسیدگی به پرونده فساد بزرگ مالی جزئیاتی جدید از این پرونده را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه دوازدهمین جلسه دادگاه فساد بانکی متهم ردیف اول پرونده آقای "ع - ر"  این بار به عنوان مطلع در جایگاه قرار گرفت و گفت که حدود سه سالی است با آقای  "الف ر میم" ارتباط ندارد. ولی می توانم برخی از تخلفات مدیر دفتر وی را بگویم هر چند برخی از تخلفات او خارج از شان دادگاه است و من حیا می کنم بازگو کنم.

"الف.ر.م" در توهم قدرت به سر می‌برد و توهم قدرت خسروی هم ناشی از آن است. من خواهرزاده 'الف.ر.م' نیستم بلکه فقط قربانی وابستگی هستم.

من در آن دوران می دیدم که کارشناسان دیپلمه جولان می دادند. آقای "الف ر میم" هم با وی (دایی من) دست داشت. "م م " نیز در پروژه های گردشگری نفوذ می کرد و من با وی برخورد می کردم. آقای"الف ر میم" هم در جواب به من گفت دلت را بزرگ کن. آقای قاضی من مستندات زیادی ارائه کردم ولی متاسفانه آقای "الف ر میم"  "م.م" را باز هم حمایت کرد و به جایی رسید که آقای "م.م" در انتصابات داخل شد و پستهای کلیدی شرکت را در دست گرفت.

این مطلع به آقای "پ" قائم مقام  وقت بانک مرکزی اشاره کرد و گفت: وی با حمایت آقای  "الف ر میم" قائم مقام بانک مرکزی شد و من بارها اعتراض کردم ولی حمایتها بیشتر شد. آقای الف هم با حمایت آقای "الف ر میم" از ستاد انتخاباتی احمدی نژاد به معاون بانک و بیمه وزارت اقتصاد و دارایی رسید.

" ع .ر"  گفت: آقای الف قرار بود سهمی از آقای خسروی دریافت کند. آقای "ی " و "خ .ا"  هم جزو همین دسته بودند.

"ع - ر" در اعترافاتش گفت: من در  این خصوص با آقای "الف ر میم" صحبت می کردم و می گفتم چرا از این آدمهای فاسد حمایت می کنید. حتی عصبانی شدم. بعدش با او قطع ارتباط کردم و وارد بخش خصوصی شدم و دیدم همین آدمها در بخش خصوصی هم بودند.

وی ادامه داد" 'الف.گ': عملکرد مدیران دولتی فساد مالی را رقم زد و در هتل لاله با 'الف.ر.م' جلسه داشت.

 



تاريخ : 7 / 3 / 1391برچسب:, | 7:30 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری،

این چهار قبر کنار هم متعلق به چه کسانی هستند؟/ قبر دو زن در کنار دو امام شیعه(ع)/ عکس

دین - پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری منتشر کرد: تصویری از درون ضریح مقدس حضرت امام هادی وامام حسن عسکری علیهما السلام قبل از بازسازی اخیر است.

 

در این تصویر قبری که به صورت تکی قرار دارد، مزار حکیمه خاتون و سه قبر دیگر به ترتیب از چپ به راست یا پایین به بالا متعلق به امام علی النقی(علیه السلام)، امام حسن عسکری(علیه السلام) و نرجس خاتون، مادر امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) است؛ در حقیقت جهت قبله از راست به چپ بوده و مرقد مطهر امام بزرگتر رو به قبله و در ابتدا قرار گرفته، پشت سر ایشان امام بعدی؛ امام حسن عسکری(علیه السلام)، در پایین پای ایشان حکیمه خاتون، دختر امام جواد(علیه السلام)، خواهر امام هادی(علیه السلام) و عمه امام حسن عسکری(علیه السلام) و بعد از قبر امام دهم، مزار همسر گرامی ایشان نرجس خاتون قرار دارد.

 



تاريخ : 6 / 3 / 1391برچسب:, | 7:2 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: دانشگاه امام رضا(ع) برای سال تحصیلی 92-1391 از میان داوطلبان شرکت ‌کننده در آزمون دکترای ناپیوسته و کارشناسی‌ارشد ناپیوسته دانشجو می‌پذیرد.

خبرگزاری فارس: پذیرش دانشجو دوره‌ کارشناسی‌ارشد و دکترا در دانشگاه امام رضا(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌ قدس رضوی، حمیدرضا میرزایی اظهار کرد: این دانشگاه در مقطع دکترا در گروه‌های علوم جغرافیا، مدیریت، علوم سیاسی، فلسفه، علوم کتابداری، روان‌شناسی، سنجش و اندازه‌گیری، علوم ارتباطات، مشاوره، روان‌شناسی تربیتی، زبان و ادبیات فارسی و عربی و حقوق بین‌الملل دانشجو می‌پذیرد.

وی افزود: داوطلبان شرکت ‌کننده در آزمون دکترای سال تحصیلی 92-1391 در صورتی که مجاز به انتخاب رشته بوده و در کد رشته‌های امتحانی فوق شرکت کرده باشند، می‌توانند این دانشگاه را به ‌عنوان محل تحصیل دوره دکترا انتخاب کنند.

وی در پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی‌ارشد ناپیوسته اظهار کرد: این دانشگاه در شش گروه فنی و مهندسی، هنر، زبان، حسابداری، تربیت‌بدنی و کتابداری و در قالب 25 رشته و گرایش اقدام به پذیرش دانشجو کرده است.

میرزایی یادآور شد: داوطلبان شرکت‌ کننده در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال تحصیلی 92– 1391 در صورتی که مجاز به انتخاب رشته بوده و در کد رشته‌های امتحانی فوق شرکت کرده باشند می‌توانند این دانشگاه را به عنوان محل تحصیل دوره‌ کارشناسی‌ارشد انتخاب کنند.

شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو در دفترچه شماره 2 سازمان سنجش آموزش کشور درج شده که لازم است در زمان انتخاب رشته مورد توجه قرار گیرد.

دانشگاه امام رضا(ع) یکی از دو دانشگاه بزرگ آستان‌ قدس رضوی است که سالانه صدها دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی از کارشناسی تا دکترا را آموزش می‌دهد.