تاريخ : 25 / 2 / 1391برچسب:, | 1:1 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

Faktor نرم افزاری برای ساخت انواع فاکتور و چاپ و نگهداری آن می باشد. از این نرم افزار می توانید در انواع کارهای مختلف استفاده کنید. این نرم افزار از هر دو نسخه ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی ویندوز پشتیبانی می کند و دارای رابط کاربری بسیار آسانی می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار MohsenSoftware Faktor:
- توانایی ذخیره فاکتور به فرمت هایی نظیر: PDF – BMP – JPG – GIF – RTF – HTML
- پشتیبانی از دو نسخه ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی
- بهینه بودن محیط کاربری
- بهبود طراحی فاکتور
- توانایی تعیین حاشیه و فاصله فاکتور
- اضافه شدن کد کالا به انبار
- و…

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
منبع: لرد دانلود



تاريخ : 24 / 2 / 1391برچسب:, | 11:23 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

منبع: عصرایران



تاريخ : 24 / 2 / 1391برچسب:, | 8:8 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

کارشناسان سازمان اتش نشانی اتصال در سیم کشی برق بازار مبل تهران را علت اصلی اتش سوزی دیروز اعلام کرده اند اما یک مقام مسوول در سازمان اتش نشانی گفت بکارگیری نادرست عایق های صوتی، حرارتی در این مجتمع تجاری بوده که موجب شده یک اتصالی معمول برق در مجاورت عایق های صوتی، حرارتی چنین اتش سوزی گسترده ای را پدید اورد.

به گزارش شفاف با طرح اين پرسش كه «پشت پرده آتش‌سوزی بازار مبل تهران چه بود؟» نوشت: پیش از این نیز کارشناسان نسبت به استفاده نادرست و بکارگیری غلط این عایق ها هشدار داده و گفته بودند بسیاری از سازندگان استانداردهای لازم را در نصب این عایق ها رعایت نمی کنند و این عایق ها در مجاورت سیم کشی های برق به باروت آماده انفجار تبدیل می شوند و با کوچکترین اتصالی در سیم کشی برق، اتش سوزی های بزرگ پدیدخواهد آمد چرا که عایق ها به شدت اشتعال زا هستند.

نگاهی به حوادث اتش سوزی در شهرهای بزرگ نشان می دهد این هشدار بی جا نبوده است.

این درحالی است که استفاده از عایق های صوتی و حرارتی در ساختمان ها در تمام دنیا از استانداردهای اجباری تبعیت می کند اما در کشور ما متاسفانه نظارتی در این زمینه وجود ندارد و این عایق ها که برای رفاه بیشتر مردم طراحی و ساخته شده اند ، در ایران بدلیل عدم تعهد و بی توجهی برخی سازندگان، به بلای جان مبدل می گردند.

آتش سوزی چندساعته دیروز در بازار مبل تهران میلیارد تومان خسارت برجای گذاشت.



تاريخ : 24 / 2 / 1391برچسب:, | 4:18 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

عامل ترور شهید علیمحمدی دانشمند هسته ای کشورمان روز سه شنبه اعدام می شود.

به گزارش  مهر، مجید جمالی فشی عامل ترور شهید مسعود علیمحمدی دانشمند هسته ای کشورمان و استاد دانشگاه تهران صبح روز سه شنبه به دار مجازات آویخته می شود.

 



تاريخ : 23 / 2 / 1391برچسب:, | 4:58 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 

           ولادت باسعادت حضرت فاطمه ( س ) و روز مادر بر همه مسلمانان جهان مبارکباد.



تاريخ : 23 / 2 / 1391برچسب:, | 4:44 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

سکه‌هایی که روسای ۲۴ دوره قبلی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دریافت کردند، حتی کمتر از سکه‌هایی بود که به صاحبان غرفه‌های برتر نمایشگاه امسال داده شد.

به گزارش مهر، مراسم اختتامیه بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ظهر امروز شنبه ۲۳ اردیبهشت در حالی برگزار شد که مراسم تقدیر از روسای بیست و پنجمین دوره قبلی این رویداد فرهنگی باز هم خبرساز شد.

تقدیر از روسای قبلی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برنامه‌ای بود که به گفته خودِ رئیس نمایشگاه زمان آن ۲ بار تغییر یافت و سرانجام به امروز موکول شد.

در این مراسم از صباح زنگنه، علیرضا برازش، محمدعلی شعاعی، محسن پرویز، احمد مسجدجامعی، محمدمهدی کرباسچی و احسان‌الله حجتی تقدیر شد اما غیبت ۳ تن از این افراد بر مراسم تقدیر از روسای قبلی نمایشگاه کتاب تهران سایه انداخت.

همچنین بر اساس اطلاع خبرنگار مهر در این مراسم به هریک از روسای قبلی این نمایشگاه (اعم از حاضران و غایبان) یک لوح تقدیر، یک تندیس و ۲ قطعه سکه تمام بهار آزادی اعطا شد.

بر این اساس سکه‌هایی که روسای ۲۴ دوره قبلی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دریافت کردند، حتی کمتر از سکه‌هایی بود که به صاحبان غرفه‌های برتر داده شد.

در این مراسم به صاحبان هر یک از غرفه‌های برتر در بخش داخلی - که ۲ غرفه بودند - علاوه بر لوح تقدیر و تندیس، ۱۰ سکه بهار آزادی و به صاحبان غرفه‌های شایسته تقدیر ۵ سکه بهار آزادی به علاوه لوح تقدیر و تندیس اهدا شد.

در بخش بین‌الملل هم به صاحبان هر یک از غرفه‌های برتر - که ۷ غرفه بودند - علاوه بر تندیس و لوح تقدیر، ۲ قطعه سکه بهار آزادی هم اهدا شد.

همچنین بر اساس اطلاع خبرنگار مهر، در این مراسم از ۹ رسانه به عنوان رسانه‌های برتر تقدیر و به هر یک از آنها هم علاوه بر لوح تقدیر و تندیس، یک قطعه سکه تمام بهار آزادی اهدا شد.

بر اساس این گزارش به هر یک از ناشران برگزیده سال ۱۳۹۰ علاوه بر تندیس و لوح تقدیر، ۳ قطعه سکه بهار آزادی اهدا شد. ۲ ناشر هم به صورت مشترک تقدیر شدند و هریک ۱.۵ سکه بهار آزادی - علاوه بر تندیس و لوح تقدیر - دریافت کردند.



تاريخ : 23 / 2 / 1391برچسب:, | 4:40 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

امروز قیمت سکه به کانال 500هزار تومان سقوط کردو با قیمت 584 هزار تومان مورد قرار گرفت. البته در این مسیر دلار نیز با کاهش قیمت به ارزش 1579 تومان فروخته می‌شود.

به گزارش  آنا،امروز هر اونس طلا در بازارهای جهانی در قیاس با روزهای گذشته همچنان با کاهش قیمت روبه رو بوده و با ارزش 1581.4 دلار مورد مبادله قرار می‌گیرد.
 
کاهش ارزش جهانی طلا موجب شده تا قیمت طلا و سکه در بازار داخلی شدیداً تحت تأثیر قرار بگیرد به نحوی که هر گرم طلای 18 عیار به ارزش 59 هزار و 836 تومان رسیده است.
 
براساس این گزارش امروز هر قطعه سکه طرح قدیم با ارزش 597 هزار تومان، سکه طرح جدید 584 هزار تومان، نیم سکه 298 هزار تومان، ربع سکه 168 هزار تومان و سکه گرمی 100 هزار تومان در بازار تهران قیمت‌گذاری شده و فروخته می‌شود.
 
البته دلار نیز امروز در بازار آزاد و صرافی‌ها به ارزش 1579 تومان قیمت‌گذاری شده است.



تاريخ : 23 / 2 / 1391برچسب:, | 4:38 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

یک منبع مسئول در وزارت حقوق بشر عراق از پیدا شدن شماری از پیکرهای شهدای ایرانی جنگ تحمیلی در منطقه فاو عراق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه النهرین، "حسین الزهری" گفت : اجساد 94 عراقی در منطقه فاو در جنوب عراق پیدا شده است.

به گفته این مقام عراقی، همچنین پیکرهای 57 ایرانی در این منطقه پیدا شده است.

وی در نشستی با حضور مسئولان مربوط به امور اسیران، مفقودین و اجساد قربانیان جنگ گفت : موضوع مفقودین جنگهای کویت و ایران از مسائل مهم و اساسی وزارت حقوق بشر است.

یک مسئول وزارت حقوق بشر عراق بیان کرد: ما مایل به پایان مشکلات با طرف کویتی با هدف خروج از بند هفتم منشور سازمان ملل و نیز طرف ایرانی با هدف اجرای تعهدات بین المللی و منطقه ای هستیم.

الزهیری بیان کرد: ما گامهای مهمی برای رفع مشکلات اکتشاف گورهای دسته جمعی در همه استانها برداشته ایم و تعداد زیادی از اجساد جنایات رژیم سابق را کشف کرده ایم.



تاريخ : 23 / 2 / 1391برچسب:, | 4:35 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

مقیسه قائم مقام شبکه سوم سیما با حکم جدید معاون سیما به عنوان مدیر جدید شبکه تهران منصوب شد.

به گزارش مهر، پیش از این مسعود احمدی افزادی مدیریت شبکه تهران را برعهده داشت که با حکم جدید علی دارابی معاون سیما، مقیسه به عنوان مدیر جدید این شبکه انتخاب شد.

همچنین مسعود احمدی افزادی به عنوان مدیر جدید شبکه سلامت انتخاب شد. وی قبل از مدیریت شبکه تهران مدیر رادیو جوان بود.



تاريخ : 23 / 2 / 1391برچسب:, | 4:20 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از فدراسیون فوتبال،حسین ماهینی، شهاب گردان، پیام صادقیان،محمد قاضی (ذوب آهن)، محسن فروزان، احسان حاج صافی، قاسم حدادی فر، محمد ابراهیمی (تراكتورسازی)، شجاع خلیل زاده، قاسم دهنوی، احمد حسن زاده، (مس كرمان)، ابراهیم كریمی‌ (راه آهن)، رضا حقیقی‌ (فجر)،كریم انصاریفرد (سایپا)،علیرضا حقیقی‌(روبین كازان)، محمد رضا خلعتبری (الوصل)، پژمان نوری (الامارات)، هادی عقیلی(العربی) و جواد نكونام(اوساسونا) بازیكنان دعوت شده به تیم ملی هستند.

براساس این گزارش، اسامی 8 بازیكن دیگر كه در تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند (استقلال، پرسپولیس و سپاهان) 27 اردیبهشت، پس از اتمام آخرین بازی مرحلهٔ گروهی، اعلام می شود.

این بازیكنان باید روز دوشنبه قبل ازساعت 13 با در دست داشتن گذرنامه در محل اردوی تیم ملی‌ درهتل آزادی حضور یابند.

فهرست نهایی 24 نفره، برای سفر به استانبول؛ بعد از بازی برنامه ریزی شدهٔ دوستانه، 31 اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد.

این نفرات درفاز دوم اردوی تمرینی كه درتركیه انجام می شود شركت خواهند كرد.

تیم ملی‌ اول خرداد ماه به مقصد تركیه حركت خواهد كرد.

درپایان اردوی تركیه، تیم ملی ایران 12 خرداد ماه، برای انجام بازی اول مرحله نهایی دوره مقدماتی جام جهانی‌ مقابل ازبكستان، استانبول را به مقصد تاشكند ترك خواهد كرد.

بلافاصله پس از انجام بازی روز 14 خرداد ماه مقابل ازبكستان، تیم ملی‌ با پرواز چارتر به تهران باز می گردد و به ادامه تمرینات برای بازی مقابل قطر می پردازد.

مسابقات تیم ملی ایران در چارچوب جام جهانی 2014 برزیل به شرح زیر است:

ازبكستان – ایران / 14 خرداد

ایران – قطر / 23 خرداد
 



تاريخ : 23 / 2 / 1391برچسب:, | 4:1 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

دو خبرنگار ترک تبار که پس از دو ماه بازداشت در سوریه آزاد شده اند، روز شنبه وارد تهران شدند تا همراه با خانواده های خود عازم ترکیه شوند.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری فرانسه، هواپیمای حامل آدم اوزکوشه و حمید جوشکون دو خبرنگار ترک تبار امروز شنبه در تهران به زمین نشست و این دو خبرنگار در گفتگو با خبرگزاری آناتولی، وضع سلامت خود را مطلوب اعلام کردند و گفتند قرار است با خانواده های خود در تهران دیدار کنند.
 



تاريخ : 23 / 2 / 1391برچسب:, | 3:20 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی از کاهش آمار مشروطی‌ها با جداسازی دخترها و پسرها در این دانشگاه خبرداد.

همایش بزرگداشت استاد شهید مرتضی مطهری به همت بسیج اساتید تهران بزرگ در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

در این همایش، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدصدرالدین شریعتی با اشاره به اینکه استاد مطهری یکی از شخصیت‌های بزرگ کشورمان و جامعه روحانیت شیعه است، عنوان کرد: این استاد فرزانه و فرهیخته به عنوان یک شخصیت علمی و دانشگاهی در کشور مطرح است که امام(ره) او را محصول عمر و پاره تن خود معرفی کردند.

وی افزود: امام(ره) کتب و تالیفات استاد مطهری را ارزشمند و قابل بهره‌برداری می‌دانستند.

استاد دانشگاه علامه طباطبایی در مورد روش مبارزه شهید مطهری یادآور شد: شهید مطهری فیلسوف بزرگی بود که برای دفاع از اسلام و دفاع از مبانی دینی و مکتب تشیع در قضایای علمی و اجرایی در صحنه حضور داشت.

وی در مورد وظیفه اساتید امروز در پیروی از استاد شهید مطهری گفت: امروز باید این راه را به تبعیت از این استاد بزرگ ادامه دهیم و در دفاع از آرمان‌های اسلامی و برخورد با مکاتب الهی و شرک از آبرو و حیثیت خود مایه بگذاریم.

شریعتی با اشاره به آیات قرآن در مورد ویژگی‌های انسان راستین و مومن اظهار داشت: انسان مومن کسی است که در میدان زندگی در مقابل مومنین خاضع است و در مقابل کافرین می‌ایستد و پوزه کافر را به خاک می‌مالد.

وی افزود: استاد شهید مطهری ویژگی‌های انسان مومن را دارا بود و با وجود آنکه یک شخصیت علمی بزرگ بود اما برای آنکه جواب مجله‌های متجدد زمان خود را بدهد و مبانی اسلام را معرفی کند، خود را اینقدر نازل می‌کرد تا آنکه در مجله "زن روز" که مجله‌ای عجیب و بی‌هویت بود مقالات خود را در حوزه حقوق زن و جایگاه آن منتشر می‌کرد تا جواب غرب زده‌های مرتد و منحرف را که با تمام وجود فرهنگ غرب را ملاک قرار داده بودند، بدهد.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در مورد کتاب نظام حقوقی زن که نوشته شهید مطهری است، گفت: این کتاب منشا همان برخورد استاد شهید است که با نوک قلم و با تمام دلسوزی برای دفاع از اسلام می‌نوشتند.

عضو شورای تحول در علوم انسانی، با اشاره به معیارهایی که رهبر معظم انقلاب برای علوم انسانی معرفی کردند، در خصوص وظیفه اساتید بسیجی گفت: باید با استفاده از سابقه اسلامی ایرانی که بیش از 1400 سال فرهنگ و تمدن بزرگ است، بهره برد و مانند استاد مطهری در کلاس و محیط‌های علمی سیستم اداری غرب زده را پالایش و آن چه را که با اسلام سازگار است، بپذیریم.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص فعالیت‌ خود برای اسلامی کردن دانشگاه‌ها در دانشگاه متبوعش گفت: با همکاری و همراهی همکاران در سال گذشته طرحی را در رابطه با ساماندهی کلاس‌های دانشگاه شروع کردیم که در این دانشگاه 3 هزار و 218 کلاس به تفکیک خواهران و برادران انجام شد.

وی در مورد تاثیرات این طرح در دانشگاه افزود: پس از تفکیک آمار مشروطی دانشجویان کاهش یافت.



تاريخ : 23 / 2 / 1391برچسب:, | 11:15 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از ايسنا، دکتر عبدالله معتمدی افزود: بخشنامه مذکور شامل دانشجویانی می‌شود که دانشجو بوده و گواهی موقت دریافت ننموده‌اند.

وی گفت:بر اساس همین بخشنامه عدم احتساب دروس مردودی می‌بایست در هنگام دانش آموختگی انجام شود و سایر خدمات آموزشی دانشجو اعم از سقف انتخاب واحد تغییر رشته، انتقال و غیره باید با احتساب دروس مردودی محاسبه شود.

معتمدی افزود:ساختار سیستم گلستان نیز بر اساس مقررات اصلاح شده و دانشجو ورودی سال 86 و قبل از آن شامل این بخشنامه شده و می‌توانند از مزایای آن در هنگام دانش آموختگی استفاده كنند.

شایان ذکر است برای دانشجویان ورودی سال 1387 و پس از آن اولین نمره ردی و نمره قبولی در معدل کل ( در هنگام دانش آموختگی )محاسبه می‌شود.



تاريخ : 23 / 2 / 1391برچسب:, | 9:1 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

با نزدیک شدن روز مادر همه ما به خرید یک هدیه خوب فکر می‌کنیم و از خودمان می‌پرسیم کدام هدیه مادر را خوشحال‌تر می‌کند. اما تا به حال از خودتان پرسیده‌اید که کدام هدیه‌ها مادر را خوشحال نمی‌کنند؟!
بر‌ترین‌ها با نزدیک شدن روز مادر همه ما به خرید یک هدیه خوب فکر می‌کنیم و از خودمان می‌پرسیم کدام هدیه مادر را خوشحال‌تر می‌کند. اما تا به حال از خودتان پرسیده‌اید که کدام هدیه‌ها مادر را خوشحال نمی‌کنند؟!

۱. دئودورانت. دئودورانت محصولی است که در کیف یا کمد همه افراد پیدا می‌شود. اما دادن آن به عنوان هدیه می‌تواند یک اشاره غیرمستقیم باشد، نه؟!

۲. سی دی‌های ایروبیک و کاهش وزن. خوب مسلماً چیز به دردبخوری است اما می‌تواند حامل یک پیام نه چندان خوشایند باشد: «شما چاق هستید و باید وزن کم کنید!»

۳. حیوانات خانگی. شاید شما حیوانات را دوست داشته باشید اما واقعاً مادر هم آن‌ها را دوست دارد؟ این هدیه را فقط در صورتی بخرید که مادرتان عاشق حیوان‌ها باشد!

۴. گل‌های مصنوعی. این گل‌ها نه پژمرده می‌شوند و نه رشد می‌کنند، و اکثراً فاقد زیبایی واقعی هستند... کمتر خانمی این گل‌ها می‌پسندد، و مادر شما هم از این قاعده مستثنی نیست.

۵. وسایل آشپزخانه کم کاربرد. البته بعضی وسایل آشپزخانه واقعاً خوب و کاربردی هستند و می‌توانند خیلی از خانم‌ها را خوشحال کنند، ولی چیزهایی که کاربرد زیادی ندارند و شاید حتی یک بار هم به در مادر نخورند –مثلاً توت فرنگی قاچ کن! – نمی‌توانند ایده خوبی باشند.


۶. جوراب. همه ما چند جفت جوراب در خانه داریم که بعضی از آن‌ها را بیشتر از بقیه دوست داریم... ولی کمتر کسی با دیدن یک جفت جوراب به عنوان هدیه خوشحال می‌شود.

۷. قابلمه و ماهیتابه. مادر‌ها آشپزی را دوست دارند، ولی آن‌ها باید بدانند که در نظر بچه‌هایشان چیزی بیشتر از یک آشپز خصوصی هستند!



تاريخ : 22 / 2 / 1391برچسب:, | 8:48 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

آفتاب:‌ معاون سازمان هدفمندي يارانه‌ها گفت: افرادی كه به اشتباه از دریافت یارانه نقدی انصراف داده‌اند، برای رفع این مشكل به شعبه بانك مربوطه مراجعه كنند.

سيدجلال الدين عارفيان در گفت‌وگو با ايسنا، با بیان اينكه تعدادی از مراجعه‌كنندگان به سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها به اشتباه به جای انتخاب گزینه "عدم انصراف"، گزینه انصراف را انتخاب كرده‌اند، اظهار كرد: این افراد می‌توانند با در دست داشتن كارت ملی به شعب بانكی كه از آن یارانه خود را دریافت می‌كنند مراجعه و انصراف خود را اصلاح كنند.

وی افزود: اكثر شعب بانكی به سرویس EBANK متصل شده‌اند و می‌توانند در صورتی كه فردی یكی گزینه انصراف را به صورت اشتباه انتخاب كرده باشد، آن را اصلاح كنند، در غیر این صورت این افراد باید به شعب سرپرستی بانك مراجعه كنند.

مراحل بررسی عدم انصراف دهندگان در كوتاه‌ترین زمان ممكن انجام می‌شود
معاون سازمان هدفمندي يارانه‌ها در ادامه با بیان آنكه، سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها از 21 اسفند ماه سال گذشته برای پذیرش عدم انصراف به مدت بیش از 50 روز برای عموم مردم باز بوده است، گفت: بیشتر دریافت كنندگان پیامك طی این مدت به سامانه مراجعه كرده‌اند.

وی ادامه داد: مدت زمان مراجعه مردم به سامانه برای رفاه حال مردم دو بار و تا 14 اردیبهشت ماه تمدید شد.

عارفيان همچنين تاكيد كرد: مراحل بررسی عدم انصراف دهندگان در كوتاه‌ترین زمان ممكن انجام می‌شود.

برای اعلام تغییر شماره تلفن به بانك مراجعه كنید
وی در پايان با بیان آنكه سرپرستان خانوار برای اعلام تغییر شماره تلفن همراه خود به شعبه بانك مربوطه مراجعه كنند،گفت: شماره تلفن همراه پل ارتباطی با سرپرستان خانوار است و حتی‌المقدور از تغییر آن خودداری شود.



تاريخ : 22 / 2 / 1391برچسب:, | 4:9 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

اسامی سه نفر از کشته شدگان حادثه برنامه"خاله شادونه"در شهرستان خرمدره اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بنا به اعلام رئیس بیمارستان بوعلی سینای خرمدره، بر اثر ازدحام در زمان خروج از  سالن ورزشی خرمدره که  برنامه"خاله شاودنه" در آن در حال اجرا بوده است، نگار صالحی(7 ساله)، مهدی مولایی(7 ساله) و بهاره شادمهر(6 ساله) کشته شده اند.
 
همچنین در حال حاضر وضعیت سایر مصدومان حادثه خوب است.
 
ساعت 18 و 10 دقیقه روز پنج شنبه به دلیل ازدحام جمعیت در سالن شهدای خرمدره که برنامه خاله شادونه در آن محل در حال اجرا بود، هشت نفر از کودکان حاضر در برنامه در بین ازدحام جمعیت مصدوم شدند که دو نفر از کودکان در محل فوت کردند و  دو  نفر دیگر به دلیل جراحات وارده به بیمارستان آیت الله موسوی شهر زنجان منتقل می شوند.
 
همچنین دو نفر از کودکان انتقال داده شده به بیمارستان موسوی شهر زنجان که دچار ضربه مغزی شده بودند صبح روز جمعه فوت کرده ولی حال دیگر کودک منتقل شده به بیمارستان مطلوب است.
 
حال چهار مصدوم دیگر این حادثه خوب گزارش شده است.
 
بنا به گفته های نوری پور فرماندار شهرستان خرمدره، مسئولان برگزاری "برنامه خاله شادونه" هیچگونه هماهنگی برای اجرا برنامه با فرمانداری خرمدره نکرده بودند.
 
همچنین بنا به اعلام رئیس بیمارستان بوعلی سینای خرمدره، به دلیل عدم هماهنگی برگزاری برنامه با نیروهای امدادی و اورژانس، این نیروهال در محل مستقر نبودند ولی بعد از اطلاع از وقوع حادثه در کمترین زمان در محل حادثه حاضر شدند و به امداد رسانی به مصدومان پرداختند.
 
عزیز رسولی افزود: پنج دستگاه آمبولانس در کمتر از شش دقیقه در محل حادثه حاضر شدند.



تاريخ : 21 / 2 / 1391برچسب:, | 6:48 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

اینو منه‌گاکی

اینو منه‌گاکی بازیگر یونانی مشعل المپیک لندن را روشن کرد

مشعل بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن در یونان روشن شد.

امروز (دهم مه) مراسمی در معبد هرا کنار استادیوم باستانی بازی‌های المپیک برگزار شد و مشعل را اینو منه‌گاکی، بازیگر یونانی، روشن کرد.

این مشعل روز جمعه ۱۸ مه به بریتانیا منتقل خواهد شد و بعد از سفری ۷۰ روزه برای افتتاح بازی‌های المپیک به لندن خواهد رسید.

اسپیروس گیانیوتیس قهرمان یونانی‌الاصل شنای جهان که متولد لیورپول است، اولین حامل مشعل است. او که قرار است با مشعل به مدت یک هفته قسمتی از مسیر را بدود، بعد از مراسم، حرکت خود را آغاز کرد.

آقای گیانیویتس در صحبت‌هایش گفت: "امروز دوباره ارزش‌های فرازمانی و جهانی المپیک به ما یادآوری شد. ارزش‌هایی که فراتر از تاریخ و جغرافیاست و من باور دارم که در موقعیت دشوار کنونی بیش از همیشه به آنها نیازمندیم".

جیمز پیرس، خبرنگار بی‌بی‌سی، که از نزدیک مراسم را گزارش می‌کرد گفت که به جز لحظات کوتاهی که شعله در ظرف باستانی گوشه استادیوم خاموش شد، بقیه مراسم در کشوری که درگیر بحران‌های سیاسی و اقتصادی است طبق برنامه و بدون مشکل پیش رفت.

لرد کو، رئیس کمیته برگزاری بازی‌های لندن، و ژاک روخه، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک و اسپیروس کاپرالوس، رئیس کمیته المپیک یونان در مراسم حضور داشتند.

لرد کو به بی‌بی‌سی گفت: "امروز روز دعوت ورزشکاران- بهترین ورزشکاران این نسل- به لندن است. این لحظه بزرگی است چرا که المپیک بزرگترین رویداد ورزشی است".

قرار است مشعل را ۵۰۰ ورزشکار دور یونان بگردانند و بعد مشعل به خاک بریتانیا حمل خواهد شد و از روز نوزدهم مه گردش خود دور بریتانیا را از محلی بنام "لندز اند" شروع می کند.

این مراسم در حالی با حضور مسئولان کمیته المپیک انجام شد که یونان در ما‌ه‌های اخیر شاهد ناآرامی‌ها و تظاهرات گسترده‌ای بوده و بحران عظیم اقتصادی به شدت ورزش و مسابقات تدارکاتی یونان را مختل کرده است.

 



عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور عشایر آذربایجان‌شرقی گفت: برابر سرشماری اخیر دو درصد جمعیت آذربایجان‌شرقی را عشایر تشکیل می‌دهند.

خبرگزاری فارس: 2 درصد جمعیت آذربایجان‌شرقی را عشایر تشکیل می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، محمدحسین آل‌هاشم بعد از ظهر امروز در دیدار مسئولان اداره امور عشایر و عشایرنشینان با امام جمعه اهر افزود: در دوره ییلاقی جمعیت عشایر آذربایجان‌شرقی 70 هزار و 572 نفر با 13 هزار و 295 خانوار و در دوره قشلاقی جمعیت عشایر آذربایجان‌شرقی 43 هزار و 857 نفر با 8 هزار و 97 خانوار است.

وی گفت: 20 درصد پروتئین، شیر خام، گوشت قرمز، پشم، قالی، قالیچه و ورنی توسط عشایر آذربایجان‌شرقی تولید می‌شود.

مدیرکل امور عشایر آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ریالی در حوزه فرهنگی نداریم، افزود: در کنار وظایف اساسنامه‌ای خود از مسائل فرهنگی هم غافل نبوده‌ایم و در مناسبت‌های مختلف دینی، مذهبی و ملی کارهای خوب فرهنگی انجام می‌شود.

وی از برگزاری یادواره شهدای عشایری آذربایجان‌شرقی در سال‌جاری خبر داد.

مدیرکل امور عشایر آذربایجان‌شرقی همچنین از برگزاری نوزدهمین دوره جشنواره فرهنگی، ورزشی و سوارکاری عشایر در 29 اردیبهشت ماه 1391 در قشلاق صومعه شهرستان کلیبر خبر داد.

در این دیدار امام جمعه اهر نیز با اشاره به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: عشایر در تولید ملی و اقتصادی نقش تأثیرگذاری دارند.

حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، خواستار حل مشکلات عشایر در حد توان در زمینه‌های علمی، بهداشتی و سایر زمینه‌ها از سوی مسئولان شد.

در پایان این دیدار حاضران با اهدای هدیه‌ای از خدمات حجت‌الاسلام حاجی‌زاده امام جمعه اهر در حوزه‌های علمی و فرهنگی تقدیر کردند.



تاريخ : 17 / 2 / 1391برچسب:, | 1:47 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

آیت الله سید جواد خامنه‌ای پدر مقام معظم رهبری در تیرماه ۱۳۶۵ درگذشت






تاريخ : 17 / 2 / 1391برچسب:, | 1:31 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

یلا بلوکات دارای تحصیلات کارشناسی فرش می باشد. وی مجرد و دو خواهر و یك برادر دارد. او از سال 1378 با بازی در مجموعه «روزهای زندگی» به كارگردانی سیروس مقدم رسما وارد حرفه ی بازیگری شد

پس از حضور موفق در سریال یوسف پیامبر و بازی در نقش همسر اخلاتون بیشتر دیده شد و دارای شهرت خاصی گردید. او فوق العاده به ورزش علاقه مند است و هم اكنون دبیر افتخاری بخش فیتنس مجله ی زندگی ایرانی هست.