تاريخ : 27 / 3 / 1391برچسب:, | 11:50 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 
جزییات اعطای وام ازدواج 8 میلیون تومانی
 
سقف تسهیلات قرض الحسنه ازدواج 29 اردیبهشت ماه 91 در جلسه شورای پول و اعتبار برای 4 گروه از جوانان با دو میلیون افزایش، به 8 میلیون تصویب و پس از گذشت 3 هفته ابلاغ شد که بر این اساس زوجینی که یکی از شرایط را داشته باشند
 

سقف تسهیلات قرض الحسنه ازدواج 29 اردیبهشت ماه 91 در جلسه شورای پول و اعتبار برای 4 گروه از جوانان با دو میلیون افزایش، به 8 میلیون تصویب و پس از گذشت 3 هفته ابلاغ شد که بر این اساس زوجینی که یکی از شرایط را داشته باشند می‌توانند از این اعتبار استفاده کنند.

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه اطلاع رسانی دولت ، این مصوبه که از سوی مدیریت کل نظارت بر بانک ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی به بانک ها ابلاغ و از ابتدای سال 1391 قابل اجرا است، به شرح ذیل است:

1- افزایش مبلغ بیست میلیون ریال به سقف تسهیلات ازدواج مصوب، برای دخترانی که مهریه آنان تا 110 سکه بهارآزادی است.

2- افزایش مبلغ بیست میلیون ریال به سقف تسهیلات ازدواج مصوب، برای پسرانی که قبل از 25 سالگی ازدواج می کنند.

3- افزایش مبلغ بیست میلیون ریال به سقف تسهیلات ازدواج مصوب، هر یک از دختران یا پسرانی که یکی یا هر دوی آن ها بدون پدر هستند.

4- افزایش مبلغ بیست میلیون ریال به سقف تسهیلات ازدواج مصوب، هر یک از دختران یا پسرانی که دانشجوی دانشگاه ها یا طلبه حوزه های علمیه و در حال تحصیل هستند.

براساس تبصره این قانون، هر یک از دختر و پسر می‌توانند فقط از افزایش مبالغ تسهیلات ازدواج برای یک بند از بندهای بالا برخوردار شوند، لذا زوجینی که مشمول بیش از یکی از شرایط فوق باشند به عنوان مثال مهریه‌شان تا 110 سکه و یکی یا هر دو نفر دانشجو باشند، نمی‌توانند بیش از 8 میلیون تومان وام دریافت کنند.

روز گذشته نیز دکتر محمود بهمنی ـ رئیس‌ کل بانک مرکزی ـ که به منظور بررسی مشکلات اقتصادی کشور و پاسخ به سوال نمایندگان در صحن علنی مجلس حاضر شده بود در همین زمینه به این موضوع اشاره کرده و گفته بود:به کسانی که مهریه آنها کمتر از 110 سکه باشد هشت میلیون تومان وام ازدواج اختصاص می‌یابد.



تاريخ : 27 / 3 / 1391برچسب:, | 10:33 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام قرائتی به دلیل کثرت اشتغالات از ریاست ستاد احیای زکات استعفا کرد و حجت‌الاسلام حسن عالمی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی جایگزین وی شد.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام قرائتی از ریاست ستاد احیای زکات استعفا کرد

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی که این روزها در حال آماده‌سازی برنامه‌های درس‌هایی از قرآن برای ماه مبارک رمضان است، به دلیل کثرت اشتغالات از ریاست ستاد احیای زکات استعفا کرد.



ادامه مطلب
تاريخ : 24 / 3 / 1391برچسب:, | 5:20 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:



تاريخ : 24 / 3 / 1391برچسب:, | 5:16 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

با توجه به فرا رسيدن ماه‌هاي حرام و افزايش نرخ ديـه تا 126 ميـليون تـومـان امـکـان دريـافت غير حضوري الحاقيه افزايش تعهدات تا حد ديه قانوني فراهم شد.

به گزارش رسيده خـودروهاي تـوليـدي گـروه صنـعتـي ايـران خـودرو كه داراي سال ساخت کمتر از يکسال هستند، مي‌توانند با مراجعه به سايت www.ikisco.com الحاقيه افزايش تعهدات خود را به صورت اينترنتي دريافت كنند.

همچنين ساير بيمه گذاران شرکت خدمات بيمه ايران خودرو مي‌توانند با تماس با تلفن 83260 الحاقيه افزايش تعهدات بيمه نامه خود را دريافت کنند.

با توجه به افزايش نرخ ديه و آغاز ماه رجب که از ماه‌هاي حرام است، افزايش تعهدات بيمه گذاران بيش از پيـش ضرورت يافته است.ماه‌هاي رجب، محرم، ذي القعده و ذي الحجه از ماه‌هاي حرام هستند.

منبع: روزنامه اطلاعات



عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس اهدای خودرو به بازیکنان در فصل و نقل و انتقالات را تایید کرد.

خبرگزاری فارس: باشگاه پرسپولیس اهدای خودرو به بازیکنان را تایید کرد/پروژه اقتصادی یا دور زدن قانون؟

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سعید شیرینی معاون اجرایی و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس گفت: ماشین هایی که این روزها مرتب درباره آن صحبت می شود، فقط 15 خودرو است که از طریق اسپانسر در اختیار باشگاه قرار گرفته است تا شش ماه دیگر هزینه آنها برگردانده شود. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس در راستای حرکت به سمت خوداتکایی مالی، پروژه های اقتصادی بسیاری را در دست اقدام دارد که موضوع خودروها در مقابل آن قابل بحث نیست.



ادامه مطلب
تاريخ : 24 / 3 / 1391برچسب:, | 4:39 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور از تعیین عیدی چهار میلیون و 25 هزار ریالی برای کارمندان در جلسه امروز چهارشنبه دولت خبر داد.

به گزارش مهر، ابراهیم عزیزی در گفتگوی تلفنی با بخش خبری 14 شبکه اول سیما  گفت: دولت در جلسه امروز خود ضریب حقوق کارکنان دولت، اعضای هیأت علمی، شاغلان و بازنشستگان را به نحوی تعیین کرد که از ابتدای امسال 15 درصد افزایش پیدا می کند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور همچنین خبر داد: در این جلسه عیدی مشمولان مدیریت خدمات کشوری و غیر آن چهار میلیون و 25 هزار ریال تعیین شد.

کارمندان و بازنشستگان دولتی پایان سال گذشته 350 هزار تومات عیدی دریافت کرده بودند.

وی اضافه کرد: در این جلسه، سقف پاداش، یک ماه حقوق در سقف اعتبارات و بودجه مصوب دستگاه های اجرایی مصوب شد.

عزیزی گفت: بر اساس قانون برنامه پنج ساله تمدید قرارداد کارکنان قراردادی مجاز است و کمک های رفاهی علاوه بر کارکنان رسمی و پیمانی برای کارکنان قراردادی و شرکتی هم پیش بینی شده است.

وی افزود: در مصوبه امروز دولت هزینه مهدکودک برای فرزندان زیر شش سال بدون مد نظر قراردادن تعداد فرزندان در خانواده ها، 50 هزار تومان تعیین شد.



تاريخ : 24 / 3 / 1391برچسب:, | 3:16 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

مشمولان فارغ التحصيل داراي برگ آماده به خدمت به تاريخ اول تيرماه سال 1391 براي اعزام به خدمت فراخوانده شدند.

به گزارش پايگاه پليس، سازمان وظيفه عمومي نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران طي اطلاعيه اي اعلام كرد: كليه مشمولان فارغ‌التحصيل دانشگاهي كه زمان اعزام آنان اول تير ماه سال1391 مي باشد مي بايست در ساعت و محلي كه توسط سازمان وظيفه عمومي ناجا در قالب برگ معرفي نامه مشمولان به مراكز آموزش نيروهاي مسلح ابلاغ گرديده حضور يابند، همچنين عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده، غيبت محسوب مي گردد.

براساس اين اطلاعيه، آندسته از مشمولاني كه به هر دليل تاكنون موفق به دريافت برگ معرفي نامه مشمولان به مراكز آموزش نيروهاي مسلح نگرديده اند مي توانند به نزديكترين دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي (پليس+10) مراجعه و نسبت به دريافت برگ مذكور اقدام و بر اساس اطلاعات مندرج در آن رفتار نمايند.

مشمولان مي بايست كليه اوراق مربوط به اعزام (برگ آماده به خدمت، برگ واكسيناسيون، برگ معرفي نامه مشمولان به مراكز آموزش نيروهاي مسلح و ساير مدارك مورد نياز از جمله شناسنامه، كارت ملي، و....) را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.
کد مطلب :



تاريخ : 24 / 3 / 1391برچسب:, | 12:47 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور از تصویب افزایش 15 درصدی حقوق کارکنان دولت در جلسه امروز هیات دولت خبر داد.

خبرگزاری فارس: افزایش ۱۵ درصدی حقوق کارمندان دولت بزودی ابلاغ می شود

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، بهروز مرادی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور از تصویب افزایش 15 درصدی حقوق کارکنان دولت در جلسه امروز هیات دولت خبر داد.

وی در پایان جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: این مصوبه در چند روز آینده ابلاغ می شود و کارکنان دولت ، اعمال افزایش یادشده را همراه با معوقات ماه های قبل در فیش حقوق تیرماه شاهد خواهند بود.



تاريخ : 23 / 3 / 1391برچسب:, | 10:31 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

آفتاب: مدیرعامل شهر جدید پرند با بیان اینکه متقاضیان مسکن مهر در این شهر باید مدرک 5 سال سابقه سکونت در استان تهران را ارائه دهند، گفت: واگذاری مسکن مهر به شرط ارائه مدارک سابقه سکونت انجام می‌شود، در غیر اینصورت ثبت نام در هر مرحله‌ای منتفی خواهد شد.

سعید صابونی با اشاره به شرط جدید تحویل مسکن مهر به متقاضیان اظهار داشت: متقاضیان مسکن مهر که تاکنون در شهر پرند برای مسکن مهر ثبت نام کرده اند باید مدارکی مبنی بر سابقه 5 سال سکونت در استان تهران را ارایه دهند.

مدیرعامل شهر جدید پرند افزود: متقاضیانی که به زودی واحد مسکن مهر خود را در پرند تحویل می گیرند باید یکی از 4 مدرک اثبات 5 سال سابقه سکونت در استان تهران را به واحد واگذاری شرکت عمران پرند تحویل دهند در غیر اینصورت مسکن مهر به آنها تحویل داده نمی شود.

وی در خصوص مدارک اثبات سابقه 5 سال سکونت در استان تهران، گفت: سرکوپن استان تهران، ارائه 5 سال سابقه بیمه در استان تهران، ارائه معرفی نامه از ارگان دولتی مبنی بر 5 سال سابقه کار در استان تهران و ارائه 5 سال سابقه تحصیلی فرزند در استان تهران از جمله مدارکی است که برای تحویل واحد مسکن مهر الزامی است.

صابونی تصریح کرد: متقاضیان با ارائه یکی از این مدارک هم می توانند واحد خود را در پرند تحویل بگیرند اما اگر متقاضی این مدارک را نداشته باشد ثبت نام وی منتفی شده و واحد به متقاضی دیگری واگذار می شود.

به گزارش مهر،مدیرعامل شهر جدید پرند با اشاره به اینکه شرایط جدید در دیگر شهرهای جدید هم اجرایی شده است، گفت: این اقدام به این دلیل اجرایی شده است که فقط ساکنان تهران بتوانند از مسکن مهر شهرهای جدید اطراف تهران استفاده کنند.



تاريخ : 23 / 3 / 1391برچسب:, | 6:51 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 

عقاب نیوز:


 

 



تاريخ : 23 / 3 / 1391برچسب:, | 6:49 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

ل. ا، بازیگر معروف سینما، تئا‌تر و تلویزیون دقایقی پیش به اتهام بدحجابی در ورودی سالن همایش‌های برج میلاد توسط پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ دستگیر شد.
به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: نامبرده که قصد ورود به یکی از کنسرت‌های تهران را داشت، مورد تذکر ماموران پلیس امنیت اخلاقی قرار گرفت و در پی آن توسط پلیس دستگیر شد.

منبع: افکار نیوز



تاريخ : 23 / 3 / 1391برچسب:, | 6:41 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:



تاريخ : 22 / 3 / 1391برچسب:, | 4:58 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

تبریز - خبرگزاری مهر : مدیرکل امور عشایر آذربایجان شرقی گفت: مشکل عشایر استان چرای زودرس و دیررس دام های روستاییان در مراتع است.

سید محمد حسن آل هاشم در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: آذربایجان شرقی با برخورداری از دو میلیون و 400 هزار هکتار مرتع یکی از بکرترین مراتع کشور را در اختیار دارد که یک میلیون هکتار آن در اختیار عشایر استان است و از این مقدار 50 درصد مراتع را مراتع درجه یک تشکیل می دهند.

وی افزود: تعلیف دام های عشایر در قشلاق و ییلاق ها قانونمند است چرا که در غیر این صورت از سوی منابع طبیعی و محیط زیست جریمه می شوند اما تعلیف زودرس و دیررس دام های روستایی فاقد شناسنامه در این مراتع ذخیره علوفه ای را کاهش می دهد و برای عشایر ایجاد مشکل می کند.

آل هاشم تصریح کرد: عشایر استان یک و نیم میلیون واحد دامی از هشت میلیون واحد دامی استان را در اختیار دارند که 20 درصد از پروتئین مورد نیاز استان را تامین می کند.

وی افزود: سالانه 65 هزار تن شیر، 112 هزار تن گوشت قرمز و دو هزار تن پشم از طریق دام های عشایر استان به دست می آید که نمونه بارز تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.



تاريخ : 21 / 3 / 1391برچسب:, | 12:3 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش با اشاره به پيشرفت‌هاي كشور در عرصه‌هاي مختلف اظهار كرد: دستاورهاي پيشرفته علمي و تحقيقاتي امروز مرهون مكتب نوراني امام راحل و رهبري داهيانه مقام معظم رهبري است.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمحمدعلي آل‌هاشم در جمع فرماندهان، روحانيون و كاركنان پايور و وظيفه مركز آموزش شهداي وظيفه نيروي زميني ارتش (مركز آموزش 01) درباره شخصيت امام خميني (ره) گفت: بار ديگر ملت قهرمان ايران با برگزاري مراسم ارتحال امام خميني (ره) موجب زنده نگهداشتن ياد و خاطره ايشان و تجديد عهد و پيمان با مكتب و راه ايشان شدند.

وي با بيان اينكه "معرفي شخصيت ممتاز و اين اسطوره زمان به نسل حاضر وظيفه‌اي بزرگ است"، تاكيد كرد: ما بايد زندگي امام خميني (ره) را براي كشف اسرار ناب مرور كنيم؛ حقايق نابي كه هنوز بسيار از آنها شكافته نشده و جامعه ما هنوز با آنها آشنا نشده است. امام (ره) با عشق و ارادت به ائمه اطهار(ع) مردم را هدايت كردند و سراسر عمر با بركت ايشان در راستاي تحقق آرمان‌هاي نظام اسلامي، اجراي قانون الهي و مبارزه با ظلم و ستم صرف شد.

رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش تاكيد كرد: امام راحل از شاخص‌ترين چهره‌ها پس از ائمه اطهار و معصومين عليهم‌السلام، پرچمدار مكتب قرآن و معمار انقلاب و پير عرفان بودند. برجسته‌ترين ابعاد روح متعالي امام(ره) اخلاص و ايمان راسخ به پاكي‌ها و بي‌اعتنايي به ذخارف دنيا بود و بدين سبب مي‌بينيم كه ايشان هميشه حكومت‌هاي مادي بزرگ دنيا را كوچك مي‌شمردند.

آل‌هاشم در ادامه گفت: امام(ره) ايمان و فرزانگي جدش خاتم پيامبران و استواري و صبر پدرش علي (ع) را به همراه داشت. ايشان از كانون پر جوش حوزه و از بستر عدالت خواه مردم بر آمد و در 22 بهمن كاخ طاغوت را در هم كوبيد و بندهاي بردگي و رعب و وحشت از استعمار از غرب را از بين برد. پس از رحلت امام (ره)، انديشه متعالي و راه نورانيش با رهبري شايسته و مدبرانه مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه‌اي عزيز با عزت و اقتدار تداوم يافته و امروز دستاوردهاي پيشرفته علمي و تحقيقاتي ما و حركت‌هاي خودجوش و عظيم مردم مظلوم كشورهاي منطقه و اين بيداري اسلامي مرهون همين مكتب نوراني امام (ره) و هدايت‌هاي داهيانه رهبر معظم انقلاب است.

وي در پايان صحبت‌هاي خود خطاب به دانشجويان وظيفه مركز آموزش 01 ارتش تاكيد كرد: در اين ماه‌هاي عزيز و گرانقدر يعني ماه‌هاي رجب و شعبان خود را براي ماه مهماني خدا، ماه رمضان آماده و تلاش كنيد براي نزديك شدن به خدا از او طلب خير كرده و در دعا اخلاص داشته و تنها از او مدد بخواهيد.

 



تاريخ : 21 / 3 / 1391برچسب:, | 10:33 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از فارس، با حکم سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، با حفظ سمت به عنوان جانشین جدید فرمانده قرارگاه ثارالله تهران منصوب شد.

پیش ازاین سردار ربانی این سمت را بر عهده داشت که از زحمات بی دریغ ایشان نیز تقدیر و تجلیل به عمل آمد.



تاريخ : 21 / 3 / 1391برچسب:, | 9:59 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

سرویس پیامک اینترنتی تلفن ثابت از خدمات جدید شرکت مخابرات است؛ اگر مي خواهيد با اين خدمت نوين آشنا بشيد اين خبر را بخوانيد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، با استفاده از SMS اینترنتی تلفن ثابت مشترکان این امکان را خواهند داشت تا با شماره تلفن ثابت خود و از طریق اینترنت، به مشترکان تلفن همراه و یا تلفن ثابت پیام کوتاه ارسال کنند.

شماره فرستنده پیامک در این سرویس، همان شماره تلفن ثابت مشترک بوده و حتی مشترکان می توانند پاسخ پیام خود را از خطوط مورد نظر دریافت کنند.

با کمک سرویس "پیامک اینترنتی تلفن ثابت” مشترک می تواند به جای ارسال و دریافت پیام کوتاه با پیش شماره های مجازی ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰، با شماره تلفن ثابت خود پیامک ارسال و دریافت کند.

این سرویس هم اکنون فعالسازی شده و در حال واگذاری به متقاضیان است به نحوی که متقاضیان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.asanak.ir و ثبت درخواست خود سرویس پیامک اینترنتی تلفن ثابت را فعال کنند.

پیش از این شرکت مخابرات سرویس ارسال SMS روی تلفن ثابت را به صورت آزمایشی امتحان کرد که این سرویس به دلیل نیاز به گوشی های تلفن ثابت خاص پیامک با استقبال خوبی از سوی مشترکان تلفن ثابت روبرو نشد.



تاريخ : 21 / 3 / 1391برچسب:, | 9:46 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

آفتاب: یک مقام آگاه از تصویب افزایش 14.3 درصدی حقوق کارمندان دولت در سال 91 خبر داد و گفت: حداقل حقوق کارمندان به 389 هزار تومان افزایش یافت.

افزایش حقوق کارکنان دولت هر سال بر اساس قانون برنامه پنجم و قانون مدیریت خدمات کشوری با توجه به منابع مصوب در قانون بودجه کل کشور و متناسب با هزینه زندگی یک کارمند بر اساس تورم سال قبل، به تصویب هیات وزیران می‌رسد.

بر اساس این گزارش در مصوبه هیات وزیران در واقع یک ضریب ریالی بر اساس منابع مصوب قانون بودجه و نرخ تورم سال قبل محاسبه و اعلام می‌شود.

یک مقام مطلع در این زمینه به فارس گفت: ضریب ریالی حقوق کارمندان دولت در سال 91 در هیات دولت رقم 800 ریال تصویب شده است که در مقایسه با ضریب 700 ریالی سال گذشته حدود 14.3 درصد افزایش دارد.

با توجه به این که حداقل حقوق کارمندان دولت در سال 90 با ضریب ریالی 700 ریال 3میلیون و 410هزار ریال و حداکثر حقوق 7 برابر آن بود، این رقم در سال جاری حداقل 389 هزار تومان و حداکثر 2میلیون و 728 هزار تومان خواهد بود.

به گزارش فارس،در سال 91 حداقل حقوق کارگران نیز 389 هزار تومان تعیین شده بود که برابر با حداقل حقوق کارمندان دولت است.



تاريخ : 21 / 3 / 1391برچسب:, | 9:18 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

 

جوان خیلی آرام و متین به مرد نزدیک شد و با لحنی موأدبانه گفت : ببخشید آقا! من می تونم یه کم به خانوم شما نگاه کنم و لذت ببرم؟

اجازه چشم چرانی

مرد که اصلا توقع چنین حرفی را نداشت و حسابی جا خورده بود، مثل آتشفشان از جا در رفت و میان بازار و جمعیت، یقه جوان را گرفت و عصبانی، طوری که رگ گردنش بیرون زده بود، او را به دیوار کوفت و فریاد زد مردیکه عوضی، مگه خودت ناموس نداری ... گه می خوری تو و هفت جد آبادت ... خجالت نمی کشی؟ ...

جوان امّا، خیلی آرام، بدون اینکه از رفتار و فحش های مرد عصبی شود و عکس العملی نشان دهد، همانطور موأدبانه و متین ادامه داد خیلی عذر می خوام فکر نمی کردم این همه عصبی و غیرتی شین،

دیدم همه بازار دارن بدون اجازه نگاه میکنن و لذت می برن، من گفتم حداقل از شما اجازه بگیرم که نامردی نکرده باشم ... حالا هم یقمو ول کنین، از خیرش گذشتم مرد خشکش زد ... همانطور که یقه جوان را گرفته بود، آب دهانش را قورت داد و زیر چشمی زنش را برانداز کرد ...

 

 



تاريخ : 20 / 3 / 1391برچسب:, | 9:36 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

بر اساس مصوبه جدید کارگروه تعیین قیمت آرد و نان، قیمت هر قرص نان سنگک ۶۰۰ تومان، بربری ۵۰۰ تومان، تافتون ۳۰۰ تومان و لواش ۱۳۰تومان تعیین شد.
قیمت جدید نان در تهران تعیین شد
به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، کارگروه تعیین قیمت آرد و نان در جلسه‌ای که دقایقی پیش به اتمام رسید قیمت انواع نان را برای شهر تهران تعیین کرد.

بر این اساس، قیمت هر قرص نان سنگک ۶۰۰ تومان، بربری ۵۰۰ تومان، لواش ۱۳۰ تومان و تافتون ۳۰۰ تومان تعیین شده است.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.



تاريخ : 18 / 3 / 1391برچسب:, | 11:58 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

يارانه نقدی خرداد ماه و مرحله شانزدهم به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ یارانه نقدی از صبح روز پنج شنبه 18 خرداد ماه قابل برداشت خواهد بود.

یارانه نقدی مرحله شانزدهم به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

یادآور می شود؛ تاكنون در 15 مرحله یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.