تاريخ : 27 / 8 / 1394برچسب:, | 10:15 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز:

پسر معروف این روزهای دنیای مجازی دستگیر شد.
 

باشگاه خبرنگاران جوان: چند روز پیش یکی از بحث های داغ فضای مجازی مربوط به پسری می شد که ده ها عکس از وی به همراه دختران  در شبکه های اجتماعی پخش شده بود.

شخص مورد نظر در کلیپ منتشره از خود در فضای مجازی ادعا کرده زنان حاضر در عکس بستگان وی (خواهر، زن داداش، دختر خاله و دختر عمه هایش ) هستند و گوشی وی چند روز پیش گم شده و عکس های ذخیره شده بر روی آن به سرقت رفته است.

این فرد اظهار داشته به دنبال عامل انتشار تصاویر شخصی خود در فضای مجازی است اما همانطور که از شواهد پیداست احتمالا تنها فرد مظنون در انتشار عکس ها در فضای مجازی خود این شخص است که با انتشار کلیپی قصد سرپوش گذاشتن بر اعمال ضد اسلامی خود را داشت.

گفتنی است؛ دو روز پیش سردار ساجدی نیا اعلام نموده بود: هنوز شخصی برای شکایت از این شخص مراجعه  نکرده ضمن آن که افرادی که عفت عمومی را جریحه دار می کنند متعاقبا با آن ها برخورد خواهد شد.

مرکز اطلاع رسانی تهران بزرگ درباره پسر معروف فضای مجازی گفت: به دنبال شکایت خانم هایی که عکس آنان منتشر شده بود، متهم روز گذشته توسط پلیس فتا دستگیر شد.

همچنین متهم در بازجویی‌های به جرم اعتراف کرد و گفت: هیچ وقت فکر نمی‌کردم که توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شوم، من این کار‌ها را برای خودنمایی و معروف شدن انجام دادم.

گفتنی است، شایعه دخترانی که عکس‌هایشان در تلگرام منتشر شده است،‌ صحت ندارد و تحقیقات از متهم همچنان ادامه دارد.



پایگاه خبری عقاب نیوز::

امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه توهین به مردم آذربایجان، قلب‌ها را جریحه‌دار کرد و گفت: توهین یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای معاند به بهانه موضوع فیتیله به پیامبر اسلام(ص)، حضرت فاطمه(س) و ائمه اطهار غیرقابل گذشت و بخشودنی است.

خبرگزاری فارس: توهین شبکه‌ معاند به پیامبر(ص) به بهانه فیتیله محکوم است/ مردم آذربایجان عاشق اهل‌بیت هستند

 

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز  به نقل از    خبرگزاری فارس از تبریز، آیت الله محمدتقی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر ضمن محکوم کردن توهین برنامه فیتیله به آذری‌ها، و تقدیر از صدور بیانیه آیت‌الله شبستری نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و مسئولان در محکومیت این امر اظهار داشت: این بیانیه‌ها موجب عذرخواهی رئیس رسانه ملی و عوامل این برنامه شد و امیدواریم با نظارت بیشتر مسئولان امر دیگر شاهد این گونه برنامه‌ها نباشیم.

وی افزود: در این اتفاقات یک عده سودجو و فرصت‌طلب و عوامل بیگانه از جمله شبکه‌های ماهواره‌ای با سوءاستفاده از موضوع برای ضربه زدن به نظام و انقلاب استفاده کردند.

امام جمعه موقت تبریز توهین یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای معاند نظام و وحدت ایران به بهانه این موضوع به پیامبر اسلام(ص)، حضرت فاطمه(س) و ائمه اطهار قلب‌های همه آذربایجانی‌ها که عاشق ائمه و پیامبر بوده و هستند را جریحه‌دار کرد.

وی ادامه داد: توهین این شبکه به مقدسات مردم مسلمان غیرقابل گذشت و نابخشودنی است.

آیت‌الله آل‌هاشم ضمن محکوم کردن اقدام موهن این شبکه ماهواره‌ای توسط مردم غیور آذربایجان اظهار داشت: مردم آذربایجان عاشق اهل بیت، ولایت‌فقیه و معتقد به آن هستند و به هیچ وجه و در هیچ شرایطی از اهل بیت و ولی فقیه زمان خود جدا نشده و نخواهند شد.

امام جمعه موقت تبریز با تاکید مجدد بر هوشیاری مردم در مقابل توطئه‌پردازی‌ها برای سواستفاده از این ماجرا گفت: مردم با هوشیاری و پایبندی به قانون جواب دشمن را می‌دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فرمایشات مقام عظمای ولایت در جمع دانشگاهیان اشاره کرد و از تلاشگران در عرصه پیشرفت و علم کشور قدردانی کرد.

آل‌هاشم با بیان اینکه در موقعیت حساس و مهمی قرار گرفته‌ایم و بعد از مذاکرات هسته‌ای آمریکا به دنبال نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است، تصریح کرد: خطر نفوذ دشمن در دوران پسابرجام جدی بوده و باید هوشیار بود.

وی خاطرنشان کرد: با رهبری و هدایت‌های رهبری قطعا دشمن در توطئه نفوذ نیز ناکام مانده و راه به جایی نخواهد برد که کنار این امر بصیرت و هوشیاری و تبعیت از ولی فقیه لازم و ضروری است.

آل‌هاشم با بیان اینکه مردم مسلمان و انقلابی ایران پیرو رهبری هستند گفت: ولایتمداری مسیر خیر و صلاح و سعادت است و در این شرایط ضروری است با حفظ هوشیاری گوش به فرمان رهبری معظم انقلاب باشیم.

امام جمعه موقت تبریز بر گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه که زیر بنای محکمی برای تقویت بنیه فکری و اعتقادی به ویژه جوانان است، گفت: مردم اوقات‌ خود را به بطالت نگذارند و کتاب و کتابخوانی را در خانواده ترویج و فرهنگ‌سازی کنند.

 

خبرگزاری مهر : آذری‌ها هرگز از ولایت فقیه جدا نمی‌شوند/ آمریکا به دنبال نفوذ است

خبرگزاری جمهوری اسلامی : ملت آذربایجان توهین به پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصوم (س) را محکوم می کند

خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران:: توهین برخی شبکه‌های ماهواره‌ای معاند به مقدسات محکوم است

خبرگزاری صدا و سیما:: ضرورت هوشياري مردم آذربايجان در برابر دشمنان

باشگاه خبرنگاران جوان ::توهین شبکه‌ معاند به پیامبر(ص) به بهانه فیتیله محکوم است

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه: مردم آذربایجان عاشق اهل‌بیت هستند

 

 



پایگاه خبری عقاب نیوز::

 پایگاه خبری عقاب نیوز :رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: تلاش استکبار در مقابل موفقیت‌های ایران و در راس آن برجام در سایه تلاش مجاهدین عرصه هسته‌ای کشور است.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: تلاش استکبار در مقابل موفقیت‌های ایران و در راس آن برجام در سایه تلاش مجاهدین عرصه هسته‌ای کشور است.

به گزارش  پایگاه خبری عقاب نیوزبه نقل از  خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه خراسان- حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم در مراسم «اختتامیه آمران به معروف و ناهیان از منکر» ، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر را باید ابتدا از خود و خانواده خود آغاز کنیم و در اجرای این فریضه باید در کنار مردم باشیم که نتیجه عکس نگیریم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه «مقام معظم رهبری بارها بر تذکر لسانی تاکید کرده‌اند و آن را وظیفه همگانی اعلام نموده‌اند»، یادآور شد: با اخلاق و رفتار پسنده می‌توان امر به معروف را در جامعه اشاعه داد.

آل‌هاشم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «امر به حفظ نظام، اصل امر به معروف است»، یادآور شد: تلاش آمریکا ابزاری برای مهار راهبردی ایران و ایجاد زیرساخت‌ها برای نفوذ در کشور است.

وی با بیان اینکه «مقام معظم رهبری بر راه‌های مختلف نفوذ سیاسی و فرهنگی تاکید داشته‌اند»، تصریح کرد: نفوذ فرهنگی و سیاسی بسیار خطر ناک هستند که باید از آن مراقبت و مردم را دعوت به امر به معروف کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر اینکه «هوشیاری، هوشمندی، مراقبت و مواظبت از راه‌های دعوت به معروف برای جلوگیری از نفوذ دشمن است»، عنوان کرد: دشمن 37 سال است که تلاش می‌کند در ایران نفوذ کند و باورهای اسلامی و دینی مردم را تغییر دهد.

آل هاشم با اشاره به اینکه «دشمن تلاش می‌کند مردم را از دین دور کند»، خاطر نشان کرد: تغییر ذائقه فرهنگی و اجتماعی یکی از راه‌های نفوذ دشمن در بحث نفوذ فرهنگی است و دشمن به دنبال آن است که از طریق ترویج فرهنگ غرب و مصرف کالا و محصولات فرهنگی‌اش به اهداف خود برسد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار کرد: دشمن درصدد است در دستگاه‌های تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر نفوذ کند و مقام معظم رهبری هم بر این مساله تاکید و حساسیت ویژه‌ای داشته‌اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: تلاش استکبار در مقابل موفقیت‌های ایران و در راس آن برجام در سایه تلاش مجاهدین عرصه هسته‌ای کشور است اما آنان می‌خواهند از این پروژه بهره برداری سیاسی کنند و در جهت تضعیف نظام اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه «اختلاف افکنی بین دولت و ملت از مهم‌ترین راه های نفوذ دشمن است»، یادآور شد: ایجاد فاصله بین دولت و ملت، فاصله گرفتن از ارزش های انقلاب، ایجاد دو دستگی بین مردم و فعال کردن شبکه حامیان غرب در ایران از دیکر راه های نفوذ است.

وی عنوان کرد: باید مردم را با توطئه دشمن آشنا کنیم و روحیه انقلابی آنان را تحکیم بخشیم و حرکت مستمر به به سمت تحقق آرمان‌های انقلابی داشته باشیم که برای اجرای این تدابیر یک دستور العمل اجرایی لازم است و آن هم تبیین راه‌های سابقه سیاه آمریکا و خیانت‌هایی است که از همان روز آغاز پیروزی انقلاب نسبت به فرهنگ و اقتصاد ایران آغازشد.

آل هاشم تحکیم باورها و ارزش‌های انقلابی در جامعه، اعتماد توده‌ها به لیاقت نام جمهوری اسلامی ایران، تحکیم وحدت، انسجام و همبستگی در بین مردم و مسئولین، هوشیاری و هوشمندی و آینده نگری در مقابل توطئه‌های دشمن از جمله راه‌های مقابله با خیانت دشمن خواند و یادآور شد: با خود اتکایی می‌توانیم از وابستگی به دشمن جلوگیری کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «رفع شر از جانب استکبار و ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن امر به معروف و نهی از منکر است»، تصریح کرد: بنابراین تنها راه ردفع شر از استکبار، مقاومت و ایستادگی است و این ایستادگی الزماتی دارد که یکی از این الزامات وحدت مسلمانان جهان است.

آل هاشم ادامه داد: در فاجعه منا اگر تمامی کشورهای مسلمان که حاجیان خود را از دست داده بودند، در مقابل عربستان ایستادگی می‌کردند، عربستان کوتاه می‌آمد اما فقط ایران بود که با صدای با صلابت مقام معظم رهبری در برابر خودسری‌های عربستان ایستاد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه «وحدت و انسجام داخلی باید حفظ شود و همگان باید حول یک هدف و محور رهبری حرکت کنیم»، عنوان کرد: یکی دیگر از الزامات، اقتدار نیروهای مسلح است.

وی ارتقاء فعالیت‌های قرآنی، حفظ روحیه انقلابی، موضع‌گیری صریح در برابر دشمن، پیاده کردن اقتصاد مقاومتی را از دیگر الزامات ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن اعلام کرد و یادآور شد: برخی تصور می‌کنند که برجام به تصویب رسید اقتصاد ما به سرعت درست می‌شود در صورتی که حل مسائل اقتصادی در گرو پیاده شدن اقتصاد مقاومتی است.

آل‌هاشم اظهار کرد: پیاده شدن اقتصاد مقاومی مستلزم آن است که اقتصاد در دست دولت نباشد، بانک‌های کشور به کمک اقتصاد بیایند، اسراف را کنار بگذاریم، کسانی که توانایی سرمایه‌گذاری دارند وارد عرصه اقتصادی شوند وتولید داخلی را گسترش دهیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اینکه «باید فرهنگ مصرف را اصلاح کنیم و وابستگی به نفت را قطع نماییم»، افزد: یکی از خیانت‎های رژیم گذشته به اقتصاد ایران، وابستگی به نفت بود که با کمک مسئولین این وابستگی قطع شد.

وی با تاکید بر پیشرفت علمی در عرصه های گوناگون به ویژه عرصه هسته‌ای یادآور شد: هر کس که ادعا کند در مسیر امام (ره) حرکت می‌کند باید امروز به فرمایشات رهبری جامعه عمل بپوشاند.

 

انتهای پیام



 پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: انقلاب اسلامی تأثیرات شگرفی بر منطقه جنوب غرب آسیا گذاشته است

 

 

 

پایگاه خبری عقاب نیوز ::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک انقلاب بزرگ در دهه‌های پایانی قرن بیستم تأثیرات شگرفی بر منطقه جنوب غرب آسیا و نظام بین الملل برجای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز  به نقل از   خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در دومین همایش سیاسی مشترک فرماندهان و استادان دانشگاه‌های افسری آجا گفت: انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک انقلاب بزرگ در دهه های پایانی قرن بیستم تأثیرات شگرفی بر منطقه جنوب غرب آسیا و نظام بین الملل برجای گذاشت.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با ارائه الگوی مردم سالاری دینی که مبتنی بر آموزه های اصیل اسلامی است در بُعد نظری و عملی نظام استکبار را نفی کرد و با تأسی از ائمه اطهار (ع) به مبارزه با قدرت های استکباری و در رأس آنها آمریکای جنایتکار پرداخت، افزود: دشمنان اسلام که با احیای اسلام ناب محمدی (ص) در ایران، منافع خود را در خطر می دیدند با تمام توان به مقابله با آن پرداختند و حجمه گسترده امنیتی و نظامی را علیه ملت ایران تدارک دیدند حتی تحریم و جنگ اقتصادی را نیز از منظر خود دور نگاه نداشتند اما با این وجود با گذشت بیش از 37 سال از انقلاب، این شجره طیبه روز به روز پیشرفت کرده و ملل مسلمان جهان را به آینده ای روشن امیدوار ساخته است.

آل هاشم در ادامه گفت: اکنون که ما در دهه چهارم انقلاب اسلامی و در برهه ای حساس از انقلاب قرار داریم، مشکلات اقتصادی و اجتماعی فراوانی غرب و جنوب غرب آسیا و شمال آفریقا را که ناشی از سیاستگذاری های غلط غرب است فرا گرفته. ادامه جنایت های رژیم صهیونیستی نیز وضعیت منطقه را در شرایط پیچیده و شکننده قرار داده است که رهبر فرزانه انقلاب از آن به عنوان پیچ تاریخی یاد نمودند لذا گذر از این وضعیت، درک و هوشیاری بالای آحاد جامعه و مسئولان را می طلبد.

نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان اینکه در بُعد داخلی و در پایان مذاکرات هسته ای، دشمن به دنبال نفوذ و ایجاد اختلاف بین مردم است، تصریح کرد: راهکار دشمن در این رابطه نفوذ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است. در واقع دشمن همان مولفه های تهدید نظامی و تحریم اقتصادی را مد نظر دارد و امروز آن را با راهبرد نفوذ دنبال می کند.

آل هاشم گفت: سیاستمداران آمریکا امروز آشکارا از دخالت در انتخابات صحبت می کنند و لذا در این دوران مهم و حساس درک صحیح رویدادها از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که درک صحیح از وضعیت بین المللی و داخلی، در آینده کشور تعیین کننده است.

وی در ادامه وظیفه استادان و فرماندهان ارتش به عنوان ارکان اصلی مقابله با جنگ نرم دشمن را دارای اهمیت و حساسیت بسیار بالا دانست و گفت: شناخت موقعیت راهبردی جبهه خودی و دشمن و شناساندن آن به دانشجویان از اهمیت زیادی برخوردار است و در این مسیر تمسک به دین و معنویت گرایی در خنثی سازی ترفندهای دشمنان در هر دو جبهه جنگ نرم و سخت بسیار مهم است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: بدون تردید، تقویت روح معنوی کارکنان در توان رزمی آنها تأثیرگذار است و از منظر رهبر فرزانه انقلاب، لازمه این ارتقا همراه شدن ایمان با بصیرت، عزم راسخ و احساس مسئولیت در کنار نیروی انسانی مجهر به دانش و تجهیزات پیشرفته می باشد.

وی با بیان اینکه چه بخواهیم و چه نخواهیم دانشجویان تحت تأثیر سیره عملی فرماندهان قرار می گیرند و فرماندهانی که به صورت مستقیم با دانشجویان در ارتباط هستند در ساختن نسل آینده نقش بی بدیلی دارند، گفت: یکی از مولفه های معنویت در کارکنان، بصیرت است و رهبری در سال های اخیر همواره بر بصیرت سیاسی و دینی کارکنان به ویژه قشر دانشجو و جوان تأکید فرموده اند و می فرمایند "در زندگی پیچیده امروز، بدون بصیرت نمی شود حرکت کرد و اگر بصیرت نداشته باشید نا خود آگاه به دشمن کمک می کنید".

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان سخنانش گفت: امروز، علی رغم خشونت در منطقه و در حالی که کشورهای منطقه در حال سوختن در آتش خشونت و تروریسم هستند، جمهوری اسلامی ایران از ثبات و امنیت خوبی برخوردار است و بدون تردید این امنیت و اقتدار در عرصه های مختلف در پرتو مجاهدت های فرزندان این ملت به دست آمده است. البته لازمه تداوم این وضعیت، افزایش بصیرت سیاسی و معنوی به ویژه در بین دانشجویان و جوانان است.

انتهای پیام/



پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

خبرگزاری فارس: «مرگ بر آمریکا» شعار ملی و همیشگی ما خواهد ماند/مجوز تامین شبیه‌سازها بنام نهاجا ثبت شود

 

 

پایگاه خبری عقاب نیوز :فرمانده کل ارتش گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» به عنوان شعار ملی همیشه برای ما خواهد ماند و این مرگ بر آمریکا و مرگ بر قلدری باید در یک باور ملی تجلی پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز  خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش در حاشیه بازدید از سامانه شبیه‌ساز جنگنده میگ 29 که به تازگی توسط نیروی هوایی ارتش تولید شده است، طی سخنانی اظهار داشت: تمام فرمایشات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا در این خلاصه می‌شود که همانطور که اهل بیت با آن وضعیت فریب یزید را نخوردند امروز نیز ما فریب استکبار جهانی به سرکردگی و قلدری آمریکای جنایتکار را نخوریم و نخواهیم خورد.

صالحی تأکید کرد: شعار «مرگ بر آمریکا» به عنوان شعار ملی همیشه برای ما خواهد ماند و این مرگ بر آمریکا و مرگ بر قلدری باید در یک باور ملی تجلی پیدا کند.

فرمانده کل ارتش همچنین با اشاره به شبیه ساز جدید میگ 29 گفت: در نیروی هوایی ارتش این باور تجلی پیدا کرده و آن هم ساخت عالی‌ترین و پیچیده‌ترین شبیه‌سازهای دنیاست.

وی در پایان اظهار داشت: از مراجع فنی و مصوب کشور می‌خواهم لایسنس مربوط به تأمین شبیه‌سازها در کشور را به نام نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام/



تاريخ : 4 / 8 / 1394برچسب:, | 2:18 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

رییس کل بانک مرکزی از اجرایی شدن سیاست‌های اعتباری این بانک در رابطه با فروش اقساطی کالاهای داخلی از جمله وام 25 میلیونی خودرو از نیمه دوم آبان خبر داد.

 

به گزارش ایسنا، بعد از تصویب سیاست‌های اعتباری بانک مرکزی برای اجرایی شدن بسته رونق اقتصادی که تسهیلات 25 میلیونی خودرو، کارت‌های اعتباری 10 میلیونی همچنین خرید دین کالاهای داخلی (خرید اوراق و اسناد تجاری به بهایی کمتر از مبلغ اسمی) از جمله آنها بودند، ولی‌الله سیف امروز در حاشیه همایش تراکنش در پاسخ به ایسنا درباره‌ زمان اجرایی شدن این سیاست اظهار کرد: تمامی سیاست‌های اعتباری بانک مرکزی در رابطه با اجرایی شدن بسته رونق اقتصادی از نیمه دوم آبان‌ماه در دستور کار قرار گرفته و اجرایی می‌شود.

 

وی همچنین در مورد میزان منابع لازم برای مجموع سیاست‌های اعتباری بانک مرکزی و تسهیلات‌دهی برای فروش اقساطی کالاهای داخلی رقم مشخصی اعلام نکرد، اما توضیح داد که بانک مرکزی در این مورد مسوول مراقبت از تاثیر ارائه‌ این اعتبارات بر رشد نقدینگی و تورم نیز خواهد بود و با ملاحظات کافی این روند را پیش می‌برد.

 

 

 

دو برنامه بانک مرکزی برای تسهیل بازرگانی خارجی

 

رییس کل بانک مرکزی همچنین در این همایش به دو برنامه این بانک برای تسهیل بازرگانی خارجی در شرایط پساتحریم نیز اشاره کرد و گفت: برنامه اول بازگشت دوباره بانک مرکزی و بانک‌های جداشده از شبکه جهانی سوئیفت به آن شبکه است، چرا که عدم حضور گسترده در گذشته موجب ایجاد مشکلاتی در بازرگانی خارجی شد که امیدواریم در آینده این مسائل برطرف شود.

 

سیف ادامه داد: برنامه دوم ما برای تسهیل بازرگانی خارجی اتصال شبکه ملی پرداخت به شبکه‌های خرد و کلان بین‌الملل از جمله سوئیچ پرداخت کارتی کشورهای همسایه و شبکه‌های معتمد پرداخت کارتی در دنیاست که البته نقشه راه دستیابی به آن در دستور کار قرار دارد.

 

 

 

راه‌اندازی جامعه بدون پول نقد

 

سیف همچنین به برنامه بانک مرکزی برای کاهش هر چه بیشتر استفاده از پول نقد در کشور اشاره کرد و افزود: حجم بالای مبادلات در نظام‌های پرداخت و گسترش نفوذ ابزارهای پرداخت الکترونیک حتی در دورترین نقاط کشور، باعث شده، تقاضای اسکناس و مسکوک در دست اشخاص، روندی کاهشی به خود بگیرد به نحوی که نسبت اسکناس و مسکوک در دست اشخاص از نقدینگی به عدد 3.64 درصد در خرداد ماه امسال رسید که نسبت به مدت مشابه دو سال پیش از آن بیشتر از 2 واحد درصد کاهش را نشان می دهد و این روند همچنان ادامه خواهد یافت زیرا کاهش این نسبت یکی از عوامل اصلی افزایش ضریب فزاینده و سالم سازی نقدینگی در دولت یازدهم بوده و باعث شده برای تامین نقدینگی، پول پرقدرت کمتری به اقتصاد کشور تزریق شود. در همین راستا ما قصد داریم نخستین جامعه بدون پول نقد را در کشور به صورت آزمایشی در جزیره کیش راه‌اندازی کنیم.

 

 

 



تاريخ : 3 / 8 / 1394برچسب:, | 4:12 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

امام جمعه موقت تبریز گفت: امام حسین (ع) تا حدی به اقامه نماز اهمیت دادند که در سخت‌ترین دقایق عاشورا نماز را اقامه کردند و در دفاع مقدس نیز این اهمیت به نماز رخ می‌داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محمدتقی آل‌هاشم ظهر امروز در جمع عزاداران حسینی تبریز در مشهد مقدس با اشاره به قیام حسینی اظهار داشت: حضرت اباعبدالله حسین خود و خانواده‌اش را وقف اسلام کرد تا اسلام زنده بماند و در زیارت آن حضرت بر اهداف قیام اشاره شده و عبرت عاشورا که همان فرهنگ اسلامی و دینی است بیان شده و شریعت نبی مکرم اسلام را زنده نگه داشته است.

وی افزود: دستورالعمل زندگی آن حضرت در مورد راه و روش الهی مورد توجه قرار گرفته و در مورد تبیین زندگانی آن حضرت علمای بزرگ دستوراتی دارند که از آن جمله منویات امام و رهبری در این مورد است.امام جمعه موقت تبریز خاطرنشان کرد: عاشورا برای تمام عاشورائیان درس بزرگی است که امام حسین(ع) همه چیز را فدای اسلام کرد و انقلاب اسلامی نیز برخاسته از قیام حسینی است.

وی تاکید کرد: امام حسین (ع) تا حدی به اقامه نماز اهمیت دادند که در سخت‌ترین دقایق عاشورا نماز را اقامه کردند و در دفاع مقدس نیز این اهمیت به نماز رخ می‌داد و این پیام را به جهانیان دادند که این حرکت و قیام برای اقامه نماز است نه کارهای دنیوی.

امام جمعه موقت تبریز تاکید کرد: فرهنگ نماز باید در جامعه اسلامی ثابت بماند و اقامه‌کننده‌های نماز در جامعه به مسائل اخلاقی و مذهبی توجه دارند.

آیت‌الله آل‌هاشم تصریح کرد: نشان دادن وحدت و موجودیت مسلمین در نمازهای جمعه و جماعات به جهانیان نشان داده می‌شود و برگزاری مراسم سوگواره حسینی نیز همان حفظ قرآن و نماز است.

امام جمعه تبریز عنوان کرد: قیام حسینی چراغ راه اسلام است و امسال دل مسلمین به واسطه حادثه منا داغدار شد و امیدواریم هر چه سریع‌تر ریشه خائن‌الحرمین و منافقین جهانی اسلام از ریشه کنده شود.

 

 



تاريخ : 4 / 8 / 1394برچسب:, | 7:33 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

پرونده بازار اجاره با آغاز فصل پاییز بسته می‌شود. بیشتر مستاجرانی که فرزند محصل دارند یا دانشجویانی که در شهرخود تحصیل نمی‌کنند، تلاش می‌کنند قبل ازآغاز سال تحصیلی جدید تکلیف مکان سکونت خود را روشن کنند. اما پاییز و زمستان فصل مطلوب آن دسته از مستاجرانی است که محدودیت زمانی برای انتخاب آپارتمان مورد نیازشان ندارند. به طور معمول نرخ اجاره بها در 6 ماهه دوم سال 10 تا 15 درصد کاهش پیدا می‌کند و آرامش بیشتری بر بازار اجاره حاکم است.

به گزارش مشرق، هرچند برخی از مشاوران املاک معتقدند در پاییز و زمستان به تناسب کاهش نرخ اجاره بها و کاهش مستاجران با کاهش فایل اجاره هم روبه‌رو هستیم. یک مشاوره املاک در محدوده غرب پایتخت درخصوص بازار پاییزی اجاره می‌گوید: به طور طبیعی و براساس یک سنت سالانه حجم معاملات کمی درپاییز کاهش پیدا کرد؛ زیرا در فرهنگ ما معمولا در دهه عزاداری شخصی به فکر خرید و فروش یا اجاره خانه نیست. اما بررسی میدانی فایل‌های اجاره نشان می‌دهد هنوز صاحبان املاک راضی به کاهش نرخ اجاره بهای واحدهای مسکونی خود نشده و بر اساس نرخ اجاره بهای تابستانی، واحدهای خود را نرخ‌گذاری کرده‌اند.


به طور مثال آپارتمانی ۷۳ متری، دو خوابه در محله سعادت‌آباد خیابان ایثارگران جنوبی به قیمت ۷۱ میلیون تومان برای رهن کامل سپرده شده و صاحب آپارتمانی ۶۱ متری در محله نارمک، میدان ۴۵ برای آپارتمانی نوسازخود، ۶۹ میلیون تومان رهن کامل در نظر گرفته است. همچنین در محله یوسف آباد آپارتمانی دو خوابه با متراژ ۷۰ متر، ۹۰ میلیون تومان رهن و ۱۰۰ هزار تومان اجاره سپرده شده است.

تعیین اجاره بهای پاییزی بر نرخ تابستانی+ جدول

 

 



تاريخ : 4 / 8 / 1394برچسب:, | 4:57 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

اگر دولت این میزان تسهیلاتی را که برای خودرو و لوازم خانگی نشانه رفته صرف ازدواج می‌کرد، لابد می‌توانست به غیر از برکات اجتماعی و فرهنگی آن سود بیشتری را در این باره و در زمینه گردش جریان پول فراهم کند.

 

به گزارش مشرق، روزنامه «جوان» در یادداشتی از «مهران ابراهیمیان» نوشت:

پیامکی کوتاه در فضای سایبر در حال دست به دست شدن است که بسیار قابل تأمل است و چنانچه برای آن جوابی منطقی ارائه نشود، برنامه شش ماه دولت برای خروج از رکود مانند نامه چهار وزیر متهم که تنها حمایت از بازار مالی و سهامداران را نشانه رفته بود به حمایت از یک بخش خاص از اقتصادی متهم می‌شود.

 در این پیامک کوتاه و موجز آمده است:

«وام خودرو 25 میلیون تومان، وام ازدواج 3 میلیون تومان.»

تفاوت میان مقدار وام ازدواج و وام خرید خودرو نشان می‌دهد چه چیزی در اولویت دولت و بانک‌ مرکزی است! ازدواج جوانان یا رونق بازار انحصاری خودرو برای افرادی خاص؟

قضاوت باخود ملت سختی کشیده!

در این پیامک به نوعی با قیاس دو بخش مهم متقاضی تسهیلات، برنامه جدید دولت که به گفته معرفی‌کنندگان آن طرحی برای خالی کردن انبارهای تولیدات است، زیر سؤال رفته است.

پرسش مطرح شده در این پیامک به غیر از نگاه جامعه‌شناسانه و نقش جلوگیری از فساد و جرم در ترویج ازدواج با تسهیلات 25 میلیون تومانی در واقع طرح شش ماهه دولت را به چالشی در حوزه اقتصادی نیز می‌کشاند زیرا اگر دولت این میزان تسهیلاتی را که برای خودرو و لوازم خانگی نشانه رفته صرف ازدواج می‌کرد، لابد می‌توانست به غیر از برکات اجتماعی و فرهنگی آن سود بیشتری را در این باره و در زمینه گردش جریان پول فراهم کند.

از نگاه اصل هزینه و فایده در اقتصاد، ‌دولت با طرح کنونی می‌تواند از یک سو خودروها و لوازم خانگی‌ای را که در انبارهاست به فروش برساند و از سوی دیگر قفل گردش پول را باز کند. همچنین با این کار بخش‌های مولد قطعه‌ساز زیر مجموعه و خدماتی مرتبط با صنعت خودرو و لوازم خانگی نیز تحرک لازم را ایجاد خواهند کرد و مانع از ورشکستگی و کاهش شغل در این بخش‌ها خواهد شد.

 با این حال اگر به تناسب این اقدام دولت و معادل مبلغ تسهیلات تخصیص یافته برای این بخش‌ها به امر خیر ازدواج تخصیص می‌داد، به‌خصوص مبالغ خرید لوازم خانگی برای ازدواج صرف می‌شد، جریان پولی و تحرک لازم در بخش لوازم خانگی هم رخ می‌داد و از سوی دیگر از آنجا که هر تعداد آمار ازدواج بالا می‌رفت، تقاضا برای مسکن نیز زیاد می‌شد و امکان تحرک در بازار مسکن نیز بیشتر می‌شد. ‌

همچنین از آنجا که ازدواج در زمان حاضر به طور متوسط بیش از 50‌میلیون تومان سرمایه نیاز دارد، بنابراین ‌علاوه بر مبلغ تسهیلات تقریباً معادل مبلغ مذکور نیز نیروی پیشران برای تحرک چرخ اقتصاد به جلو ایجاد می‌شد. لذا با توجه به موارد مطروحه به جای قیاس تخصیص تسهیلات خودرو و ازدواج بهتر است دولت با تدبیر و مدیریت منابع به خصوص منابعی که قصد دارد صرف خرید لوازم خانگی بکند، میزان تسهیلات ازدواج را نیز بالا برده و با تمهیداتی شرط اعطای تسهیلات ازدواج را خرید کالای باکیفیت و در شأن ایرانی بگذارد.

به این ترتیب هم در بخش خودرو‌سازی به عنوان بزرگ‌ترین بخش اقتصاد بعد از صنایع نفتی و پتروشیمی تحرک ایجاد خواهد شد و هم تحرک در بخش‌های دیگر به خصوص لوازم خانگی با اقدامی میمون و مبارک همراه خواهد شد. آیا دولت طرح خود را اصلاح خواهد کرد؟
 
 

 



تاريخ : 4 / 8 / 1394برچسب:, | 6:12 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

این روزها مصرف بستنی‌های فله‌ای رنگارنگ بسیار داغ شده است، این در حالی است که احتمال ابتلا به تب مالت با مصرف این گونه بستنی‌ها وجود دارد.

بستنی‌ها هم برای خودشان قدمت و اصالت دارند. آنقدر اصالت دارند که برای خیلی ها تداعی خاطرات گذشته شان است. بستنی هم برای خودش نسل هایی را گذرانده است و کم کم بستنی از حالت سنتی تبدیل به بستنی‌های مدرن و پاستوریزه شد که امروز بچه‌های دهه 60 با آنها خاطر‌ه‌های زیادی دارند و هنوز هم در مغازه‌های سوپرمارکت، اثری از آنها را می بینیم.
 
بستنی‌های امروزی البته حکایت تازه‌ای دارند. بستنی‌هایی که رنگ و لعاب آنها هر عابری را به سمت خود می‌کشد و مشتری‌ها در انتخاب طعم‌های متنوع دچار تردید می‌شوند که کدام طعم و مزه آن را تجربه کنند. اسم‌های خارجی، طعم‌های تازه و متنوع آنها باعث می‌شود چشم‌مان را بر روی قیمت بالای آنها ببندیم و به خودمان بگویم «به یک بار تجربه و چشیدن می ارزد». بستنی های جدید، خوش آب و رنگ هستند با تمام وجود می‌توانید طعم مدرن بودن را زیر دندانتان احساس کنید. 
بستنی فله ای نخورید، آلوده است!
مردم متاسفانه تمایل دارند تا از محصولات فله‌ای استفاده کنند و با همه این تفاسیر مدتی است که موضوع ابتلا به تب مالت از طریق مصرف بستنی فله‌ای و به طور کلی محصولات فله‌ای وجود دارد.
اگر بخواهیم کمی تب مالت را بشناسیم، بهتر است بگوییم تب مالت نوعی باکتری عفونی است که از حیوان به انسان و بیشتر از طریق شیر، پنیر و سایر لبنیات غیر پاستوریزه منتقل می‌شود.
به طور نادر باکتری عامل تب مالت می‌تواند از طریق هوا یا تماس مستقیم با حیوانات آلوده انتقال یابد. همچنین این بیماری از طریق مصرف شیر آلوده به صورت خام و فرآورده‌های شیری آلوده مانند پنیر تازه، سرشیر، خامه، بستنی به انسان سرایت می‌کند.
محصولات پاستوریزه جایگزین لبنیات سنتی شود
رسول دیناروند رئیس سازمان غذا و دارو عنوان کرد که در حوزه لبنیات جایگاه خوبی داریم و همیشه تاکید کرده‌ایم که مردم لبنیات سنتی را جایگزین لبنیات پاستوریزه نکنند و نمی‌شود به مردم اطمینان داد که لبنیات فله‌ای یا سنتی مصرف کنند.
به هیچ عنوان نباید مردم شیر فله‌ای مصرف کنند و در مورد پنیر و ماست و بستنی نیز باید به حداقل برسد و مردم تا جایی که می‌توانند محصولات پاستوریزه مصرف کنند.
آلودگی‌های احتمالی محصولات لبنی فله‌ای
احمدرضا درستی متخصص تغذیه در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تولیدکننده برای کاهش هزینه‌ها از محصولات لبنی که قیمت بسیار پایین‌تری دارد استفاده می‌کند، این در حالی است که مصرف اینگونه محصولات آلودگی‌های احتمالی را افزایش می‌دهد. در کل دو نوع آلودگی با مصرف محصولات لبنی وجود دارد.
وی با اشاره به آلودگی‌هایی که این محصولات لبنی دارند، تصریح کرد: نوع اول آلودگی‌هایی هستند که از دام به انسان انتقال می‌یابد، مانند تب مالت، سل گاوی ، تب کیو و نوع دوم آلودگی‌هایی که از طریق ظروف آلوده و دست آلوده قابل انتقال است و اغلب محیطی هستند.
بستنی‌های فله‌ای نخورید
وی در ادامه افزود: احتمال ابتلا به تب مالت با مصرف بستنی‌های فله‌ای افزایش می‌یابد، از این رو افراد باید در مصرف اینگونه بستنی‌ها توجه ویژه داشته باشند.
این متخصص اظهار کرد: روزانه بدن افراد به مصرف محصولات لبنی نظیر پنیر، ماست، شیر و بستنی نیاز دارد، ولی اینگونه محصولات باید دارای استاندارد از سوی وزارت بهداشت باشد تا از این طریق خطر ابتلا به تب مالت که یک موضوع خطرناک است، کاهش یابد.
دکتر درستی متخصص تغذیه تاکید کرد: افراد باید حتما قبل از مصرف شیر نسبت به جوشاندن آن اقدام کنند تا مانع از ایجاد مشکل شوند، همچنین از مصرف شیر با معده خالی جدا خودداری کنند.
تب مالت بیماری هزار چهره
پیام فرح‌بخش متخصص تغذیه در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران جوان می‌گوید: تب مالت یک بیماری هزار چهره است که تمام ارگان‌های بدن را درگیر می‌کند و با تب، اختلالات پوستی، اختلالات کلیوی همراه است و برای درمان آن به درمان طولانی مدت با آنتی بیوتیک‌ها نیاز داریم.
محصولات لبنی را از مراکز معتبر خریداری کنید
وی گفت: خانواده شیر و لبنیات باید حتما قبل از مصرف جوشانده شود تا آلودگی‌های میکروبی مانند بروسلا (تب مالت) و کوکسلا به وسیله جوشاندن از بین ببریم. اگر فرآورده‌ای لبنی مانند شیر و پنیر را بر وزن اینکه شیر جوشانده و گرم شود، میکروب آن از بین نمی‌رود و احتمال تب مالت وجود دارد.
این متخصص تغذیه بیان کرد: بنابراین توصیه می‌کنیم قبل از مصرف شیر آن را بجوشانید و بستنی‌ها را از مراکز معتبر و کارخانجات معتبر خریداری کنید.
در پایان؛ بهتر است برای مصرف محصولات لبنی نظیر شیر، پنیر، بستنی، آنها را از مراکزی که دارای مجوز وزارت بهداشت و بسته‌بندی معتبر هستند، خریداری کنیم و از استفاده محصولات فله‌ای که مشکلاتی از قبیل تب مالت را به وجود می‌آورند، خودداری کنیم.
گزارش از هدیه عباسقلی
 
 

 



تاريخ : 4 / 8 / 1394برچسب:, | 6:6 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

انجمن سرطان آمریکا با ارائه یک دستورالعمل جدید اعلام کرد که 45 سالگی سن مناسب برای آغاز ماموگرافی سالانه در زنان است.

1423312209550_5.jpg

 

به گزارش سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ماموگرافی، نوعی روش تصویربرداری است که برای تشخیص خطر احتمالی سرطان پستان در زنان کاربرد دارد.

 

در دستورالعمل قبلی، سن پیشنهادی برای ماموگرافی در زنان 40 سالگی اعلام شده بود اما طبق دستورالعمل جدید، خطر ابتلا به سرطان پستان برای زنان 40 تا 44 سال کمتر است و از طرفی هم «خطا در تشخیص» می‌تواند عوارضی را برای این زنان در پی داشته باشد. در مقایسه خطر ابتلا در زنان 45 تا 49 ساله بالاتر می‌رود و بنابراین پیشنهاد انجام ماموگرافی در سن 40 سالگی خیلی توصیه نمی‌شود.

 

همچنین به گفته کارشناسان انجمن سرطان آمریکا، این دستورالعمل برای زنانی است که احتمال ابتلا به سرطان پستان در آنان در حد متوسط است؛ یعنی زنانی که هرگز به این سرطان مبتلا نبوده‌اند، فاقد هر نوع جهش ژنتیکی افزایش‌دهنده خطر ابتلا به سرطان هستند و نیز سابقه پرتودرمانی در ناحیه قفسه سینه نیز نداشته‌اند.

 

پزشکان برای بررسی بیشتر دستورالعمل جدید، نتایج تحقیقات اخیر در مورد فوائد و مضرات احتمالی مربوط به انجام ماموگرافی و معاینات بالینی را مطالعه کردند. همچنین عواملی همچون تعداد مرگ و میرهای ناشی از سرطان پستان که از طریق معاینه قابل پیشگیری بوده و عواملی که به افزایش طول عمر بیمار کمک کرده را در نظر گرفته‌اند.

 

به گزارش لایوساینس، در دستورالعمل جدید توصیه می‌شود زنان 45 تا 54 سال هر سال ماموگرافی انجام دهند. اما پس از رسیدن به 55 سالگی انجام هر دو سال یکبار توصیه می‌شود. بررسی‌ها نشان می‌دهد با بالا رفتن سن زنان، رشد تومورهای سرطانی کمتر می‌شود بنابراین انجام معاینات سالانه ضرورتی ندارد.

 

با این حال برخی از پزشکان از جمله دکتر «کریستین بیرنه» از بیمارستان «لنوکس هیل» نیویورک با انتقاد از دستورالعمل جدید معتقدند که این توصیه‌ها به نظر مناسب نمی‌آیند و برای بیماران و همچنین پزشکان گیج‌کننده هستند.

 



تاريخ : 3 / 8 / 1394برچسب:, | 2:47 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

با افزایش استفاده از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر و … یکی از علاقه‌مندی‌های کاربران عکس گرفتن و قرار دادن انها در این شبکه‌های اجتماعی شده است.

 

 به گزارش مشرق، یکی از قدرتمندترین و بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس و عکاسی  UCam Ultra Camera است که توسط آن می‌توانید عکس‌هایی بسیار حرفه ای و زیبا با استفاده از گوشی خود بگیرید با عکس هایی که گرفته‌اید را با استفاده از ابزارهای مختلفی که در اختیار قرار می گیرد، ویرایش کنید و عکس هایی جذاب و دیدنی ایجاد کنید.
 
 با افزایش استفاده از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و … یکی از علاقه مندی های کاربران عکس گرفتن و قرار دادن انها در این شبکه های اجتماعی شده است. اما اکثر کاربران دوست دارند عکس هایی را با دوستان خود به اشتراک بگذارند که زیبایی ظاهری بیشتری داشته باشد.
 
به همین منظور برنامه های بسیار زیادی برای عکاسی و ویرایش عکس ها عرضه شده است که به کاربران امکان زیباسازی و تغییر ظاهر تصاویر را می دهد. برنامه UCam Ultra Camera یکی از همین نرم افزارها در زمینه عکاسی و دوربین گوشی می‌باشد که می‌تواند عکس‌هایی بسیار جذاب و حرفه‌ای برای کاربران به ارمغان بیاورد. این نرم افزار ابزارهای بسیار زیادی در خود دارد که با استفاده از آنها می‌توانید حتی تصاویری که پیش از این گرفته‌اید را نیز تغییر داده و تصاویری شگفت انگیز ایجاد کنید.
 
دانلود نرم افزار دوربین حرفه ای اندروید
 
در برنامه UCam Ultra Camera افکت هایی بسیار خیره کننده و زیبا قرار داده شده است که به مرور زمان نیز آپدیت می شوند. شما می‌توانید از این افکت ها بر روی تصاویر استفاده کنید و جلوه بسیار عالی به آنها ببخشید. امکان تنظیم کردن کیفیت، نور و … برای تصاویر نیز در برنامه UCam Ultra Camera گنجانده شده است که به این ترتیب می توانید تصاویری با بالاترین کیفیت ممکن بگیرید. این برنامه امکان گرفتن تصاویر پانوراما (360 درجه) را نیز به کاربران می دهد و شما می توانید محیط اطراف خود را به صورت کامل برای عکاسی پوشش دهید.
 
دانلود نرم افزار دوربین حرفه ای اندروید
 
ویژگی ها:
 
– رابط کاربری بسیار زیبا و راحت و سریع
– راحت ترین نرم افزار برای ساختن انیمیشن گیف
– سریع ترین دوربین burst shot (تا 100عکس با سرعت بسیار بالا و رندر سریع و مکان تنظیم تعداد)
– پشتیبانی کامل از QR Code
– ایجاد فریم های زیبا برای عکس ها و قرار دادن مسقیم عکس های گرفته شده از دوربین
– امکان دانلود قاب
– افکت بسیار زیبای عکاسی collage (قرار دادن چهار عکس به صورت مربعی )
– ایجاد تصاویر پاناروما
– حالت فیلم برداری
– حالت دوربین جاسوسی
– امکان ویرایش نام عکس های ذخیره شده و تغییر فرمت و نوع نمایش تاریخ
– امکان تنظیم کیفیت عکس ها ( 3 حالت )
– تنظیم صدای گرفتن عکس
– تنظیم frame rate
– نمایش میزان فضای باقی مانده حافظه
– تنظیمات مربوط به فلش
– تغییر دوربین (جلو یا عقب)
– تنظیمات مربوط به رنگ
– تنظیمات مربوط به بالانس سفیدی
– تنظیمات مربوط به اندازه طول و عرض عکس
– تنظیمات مربوط به فوکوس
– تنظیمات مربوط به ذخیره اتوماتیک
  نرم افزار فوق را می‌توانید از لینک‌های زیر دانلود کنید.

دانلود نرم افزار دوربین حرفه ای اندروید
دانلود نرم افزار دوربین حرفه ای اندروید

 

 



پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

محمدپور جزئیات حادثه تیراندازی دیروز بهبهان را تشریح کرد و گفت:با توجه به اینکه چند روز قبل در جلسه شورای تامین تذکرات لازم داده شده بود و با توجه به بحث داعش و قضیه دزفول نیروی انتظامی و سپاه در آمادگی کامل به سر می‌بردند و درکمتر از 15 دقیقه 6 نفر از عوامل حادثه شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، «فاضل محمد پور» دادستان عمومی و انقلاب بهبهان با تشریح حادثه جزئیات تیراندازی به عزاداران حسینی در مسیر امام زاده حیدر این شهرستان بیان کرد: ساعت 2:10 بامداد عاشورا یکی از این افراد با اسلحه شکاری به سمت عزاداران شلیک می‌کند که در این حادثه 7 نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

 وی افزود: بلافاصله ماموران نیروی انتظامی و سپاه وارد عمل شدند و با توجه به اینکه چند روز قبل در جلسه شورای تامین به آنان تذکرات لازم داده شده بود و با توجه به بحث داعش و قضیه دزفول در آمادگی کامل به سر می‌بردند و درکمتر  از 15 دقیقه 6 نفر از عوامل حادثه شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب بهبهان همچنین گفت: تیراندازی متقابل از سمت نیروی انتظامی صورت گرفت یکی از عوامل حادثه تیر خورد و چند نفر دیگر متواری شدند، 6 نفر از عوامل حادثه در بازداشت هستند، پرونده در دست بررسی است و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

وی اضافه کرد: به رغم اینکه تیراندازی صورت گرفت و شائبه قبلی هم وجود داشت که ممکن است داعش بیاید اما این عوامل هیچ تاثیری در روند عزاداری نداشت و ادامه یافت.

محمد پور ادامه داد: این حادثه قبیله ای نبوده است و حادثه تروریستی نیست و با حادثه تیراندازی در دزفول ارتباطی نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: سه نفر از مجروحان از بیمارستان مرخص شدند و مابقی نیز تحت درمان هستند. درتلاش هستیم تا تعدادی از افرادی که متواری هستند نیز دستگیر شوند.



تاريخ : 3 / 8 / 1394برچسب:, | 2:24 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

مادر شهید باقری می‌گفت: عبدالله خیلی علاقه‌مند بود به سوریه برود و حقیقتا من راضی نبودم و می‏‌گفتم دو تا دختر کوچک داری و باید این‏ها را سر و سامان بدهی.

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس سید مهدی موسوی از محافظان دکتر محمود احمدی نژاد ریئس جمهوری سابق کشورمان و از همکاران شهید عبدالله باقری در دولت نهم و دهم به بیان خاطره از این شهید عزیز پرداخت و گفت:

وقتی خبر شهادت را شنیدم به منزل شهید رفتم که همزمان دکتر احمدی نژاد و سردار گرجی‌زاده فرمانده سپاه امنیت هم تشریف داشتند. مادر شهید می گفت عبدالله خیلی علاقه مند بود به سوریه برود و حقیقتا من راضی نبودم و می‏‌گفتم دو تا دختر کوچک داری و باید این‏ها را سر و سامان بدهی.

اما عبدالله خیلی مصر بود که برود، یک روز آمد و گفت مادر جان شما پنج پسر داری  بالاخره باید زکات و خمس این بچه ها را بدهی. سوال من از شما این است که فردای محشر اگر حضرت زهرا (س) از شما بپرسد شما که چند پسر داشتی چرا یکی را برای دفاع از حرم دخترم نفرستادی چه جوابی داری؟ با همین جملات و حرف‏ها دل من را به دست آورد و رضایتم را جلب کرد.

همسر شهید باقری می‏‌گفت همسرم برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) خیلی مشتاق بود و اصلا نمی‏‌شد جلویش را بگیریم. شوق عجیبی داشت تا در کنار خادمان و مدافعان حرم خدمت کند.

من با شهید باقری از ابتدای تاسیس یگان رهایی گروگان همکار شدیم و سپس در ریاست جمهوری به همکاری خود ادامه دادیم، همانطور که می‏‌دانید کار حفاظت پر مشغله و دارای حساسیت‏های خاصی است، شهید باقری در بین کار به محض اینکه اذان می‏‌گفت، شهید باقری حتما نمازش را اول وقت به جا می آورد و در طی 10 سالی که با او همکار بودم، بارها توجه و پافشاری او برای نماز اول وقت را دیدم.

شهید باقری جوان پر نشاط، فعال، اهل بگو و بخند بود و محافظان قدیمی به خاطر همین نشاط و برخورد نیکویش خیلی دوستش داشتند، توانایی جسمی، قد رشید، و خیلی قدرتمند بود و از بارزترین ویژگی‏هایش فیزیک خاصش بود و همیشه در سفرها و برنامه هایی ریئس جمهور این ویژگی شهید باقری مورد توجه عکاسان و رسانه قرار می‏گرفت.

 

 



تاريخ : 3 / 8 / 1394برچسب:, | 2:23 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

Reverse Movie اپلیکیشنی جالب در زمینه‌ی پخش ویدئو به صورت معکوس و از انتها به ابتدا است که به شما این امکان را می‌دهد تا بعد از ضبط یک ویدئو، آن را مانند یک حقه‌ شعبده‌بازی، معکوس کنید.

 

 ابتدا یک ایده‌ی جالب پیدا کنید و به کمک آن یک ویدئوی جدید ضبط کنید. برای مثال از دوست خود بخواهید که مقابل دوربین شما راه برود یا اینکه یک لیوان نوشیدنی را میل کند. بعد از ضبط ویدئو، اقدام به انتخاب بخش دلخواه از ویدئو کرده و بعد از آن دکمه‌ی شروع را فشار دهید. بعد از چند لحظه، در اقدامی جالب، Reverse Movie فیلم ضبط شده توسط شما را به صورت معکوس پخش می‌کند به این صورت که دوست شما به صورت عقب عقب راه می‌رود یا در ویدئوی دوم، آب پرتقال، از دهان دوست شما به لیوان باز می‌گردد.

نرم‌افزار معکوس کردن ویدئوها +دانلود

علاوه بر امکان ضبط آنی ویدئو و معکوس کردن آن، امکان انتخاب ویدئو از گالری گوشی نیز برای شما محیا شده است تا قادر به معکوس‌سازی هر ویدئویی توسط این اپلیکیشن باشید. نتایج به دست آمده توسط این اپلیکیشن بسیار جالب خواهد بود به طوری که می‌تواند اسباب سرگرمی جدید و متفاوتی برای شما و دوستانتان باشد. پاره کردن یک ورق کاغذ، نوشیدن مایعات، ریختن خورده کاغذ روی زمین، نوشتن یک کلمه و خوردن یک سیب تنها بخشی از ایده‌هایی هستند که می‌توانید از آن‌ها برای این اپلیکیشن استفاده کنید. نتایج به دست آمده را نیز می‌توانید از طریق ایمیل، فیسبوک، توئیتر و... با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

این برنامه از طریق لینک‌ زیر قابل دریافت است.

نرم‌افزار معکوس کردن ویدئوها +دانلود

منبع: زومیت

 



تاريخ : 3 / 8 / 1394برچسب:, | 11:41 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

در حالی دولت به تازگی با افزایش وام مسکن به ۶۰ میلیون تومان موافقت کرده است که این وام هم کمکی به خانه دار شدن اغلب متقاضیان نمی‌کند و تاثیری در رونق بازار مسکن ندارد.

به گزارش مشرق، افزایش وام خرید مسکن از ۳۵ میلیون به ۶۰ میلیون تومان، از هفته گذشته در میان فعالان بازار مسکن به موضوع روز تبدیل شده و متقاضیان مسکن هم در حال حساب و کتاب برای چگونگی دریافت این وام و خرید خانه هستند. در واقع متقاضیان بازار مسکن با جستجو در آگهی‌های املاک به دنبال خانه‌ای هستند که با وام ۶۰ میلیون تومانی بتوان آن را خریداری کرد که البته به نظر می‌رسد با نرخ‌های کنونی بازار مسکن، انتخاب‌های آنها محدود باشد.

در حال حاضر، نرخ هر مترمربع آپارتمان نوساز در مناطق متوسط و رو به پایین شهر تهران از متری ۳ میلیون تومان شروع می‌شود و حتی تا حدود ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هم پیش می‌رود؛ بنابراین برای خرید یک آپارتمان ۱۰۰ متری باید ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت شود که فقط برای ۶۰ میلیون تومان از این مبلغ می‌توان از وام مسکن استفاده کرد و مابقی باید از محل پس انداز خریداران تامین شود.

به همین دلیل خرید آپارتمان هایی با متراژ مناسب برای یک خانواده ۴ نفره در محلات متوسط رو به پایین کمی بعید به نظر می‌رسد اما شاید متقاضیانی که به دنبال خرید خانه‌های کوچک تری هستند، بتوانند آپارتمانی را خریداری کنند. بنابراین اگر خانواده ای یک واحد ۴۰ متری خریداری کند باید ۱۲۰ میلیون تومان بپردازد که در واقع نیمی از این مبلغ توسط وام مسکن پوشش داده می شود.

البته اگر این خانواده از قبل سپرده گذاری در بانک مسکن نداشته باشد باید سری به بازار فرابورس بزند و با خرید اوراق، وام ۶۰ میلیون تومانی را دریافت کند که در حال حاضر هم برای وام ۴۵ میلیون تومانی مسکن باید حدود ۷ میلیون تومان اوراق خرید شود و درواقع خریدار باید حدود ۷۰ میلیون تومان برای خرید این واحد ۴۰ متری در اختیار داشته باشد تا بتواند با استفاده از وام ۶۰ میلیون تومانی مسکن، یک واحد ۴۰ متری با قیمت هرمترمربع ۳ میلیون تومان در یکی از محلات رو به پایین شهر تهران را خریداری کند.

براساس این گزارش، تجربه کشورهای توسعه یافته نشان می‌دهد که اغلب وام های مربوط به خرید مسکن، حدود ۸۰ درصد از قیمت تمام شده را پوشش می‌دهد در حالیکه این رقم در ایران در خوشبینانه ترین حالت برای واحدهای کوچک حدود ۵۰ درصد را پاسخگو است.

در این باره، مسئولان وزارت راه و شهرسازی معتقدند که وام ۶۰ میلیون تومانی در درازمدت بر بازار مسکن اثر گذار است و تاثیر کوتاه مدتی در رونق مسکن ندارد. علی چگنی در گفتگو با مهر گفته بود  این مصوبات در بلندمدت خوب است و به سمت هدف وزارت راه و شهرسازی که افزایش توان خریداران است، می رود اما در کوتاه مدت تاثیر چندانی ندارد.

نرخ برخی آپارتمان ها در شهر تهران

گزارش میدانی خبرنگار مهر نشان می‌دهد که در شاهین شمالی واحدی ۵۵ متری با عمر ۱۰ ساله، بازسازی کامل با پارکینگ و انباری ۲۲۵ میلیون تومان فروخته می‌شود و در اشرفی - ۲۲بهمن واحدی ۶۳ متری یکخوابه با عمر ۴ ساله با پارکینگ و انباری متری ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

در طرشت شمالی واحدی ۶۵ متری و نوساز با پارکینگ و انباری هرمترمربع ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته می شود و در قصرالدشت-بوستان سعدی آپارتمان ۶۷ متری و دوخوابه ۱۴۸ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

همچنین در ستارخان حبیب اله واحدی ۷۰ متری و دوخوابه با عمر یکساله ۳۴۵ میلیون تومان به فروش می رسد و در پونک - باغ فیض آپارتمان ۷۰ متری و نوساز ۳۰۱ میلیون تومان فروخته می‌شود. در شمس آباد واحدی ۷۵ متری و دوخوابه با عمر چندساله ۳۲۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده و در خیابان زمزم روبروی پارک ولایت واحدی ۷۱ متری با انباری و پارکینگن ۱۴۵ میلیون تومان فروخته می شود.

آپارتمانی ۷۷ متری و دوخوابه با پارکینگ و انباری و عمر ۲۲ ساله در ستارخانه خسرو شمالی متری ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش می رسد و در اشرفی - باهنر واحدی ۴۰ متری و یکخوابه با عمر ۱۲ ساله، ۲۱۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

 

 



تاريخ : 2 / 8 / 1394برچسب:, | 11:43 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

مقامات محلی در عراق با اشاره به موفقیت در برگزاری مراسم دهه اول محرم اعلام کردند ۶.۳ میلیون زائر در این مراسم حضور یافتند.

 

خبرگزاری فارس: مشارکت ۶ میلیون زائر در مراسم عزاداری امام حسین(ع) در کربلا
 

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از سومریه نیوز، «نصیف الخطابی» رئیس مجلس محلی کربلا اعلام کرد که در مراسم دهه اول محرم امسال در این شهر 6 میلیون 300 هزار زائر حضور داشته‌اند.

 

الخطابی با اشاره به اینکه این مراسم بدون مشکل امنیتی و با موفقیت برگزار شده است، تاکید کرد که جنگنده‌های اف-16 برای اولین بار برای تامین امنیت این مراسم بر فراز شهر کربلا پرواز کردند.

 

وی تاکید کرد که از 26 کشور جهان زائران برای شرکت در مراسم عزداری امام حسین(ع) حضور داشتند و تدابیر امنیتی با همکاری نیروهای مردمی و ارتش با موفقیت به انجام رسیده است.

 

براساس این گزارش، بیش از 560 هیئت که توسط مردم کربلا اداره می‌شده از زائران حسینی در دهه اول محرم پذیرائی کرده اند.

 

پیش از این مقامات دولت عراق اعلام کرده بودند که تدابیر ویژه‌ای برای برگزاری مراسم امسال محرم دارند و قرار است 30 هزار نیروی امنیتی در کربلا و نجف برای تامین امنیت زوار وارد عمل شوند تا با تهدیدات تروریستی در این شهرها مقابله کنند.