تاريخ : 31 / 3 / 1392برچسب:کابینه,رئیس جمهور,روحانی,جدیدترین,عقاب نیوز, | 3:23 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

یک منبع نزدیک به رئیس‌جمهور منتخب با رد گمانه‌زنی‌های صورت گرفته درباره کابینه حجت‌الاسلام روحانی گفت: هنوز حضور هیچ کس در کابینه وی قطعی نشده است.

خبرگزاری فارس: جدیدترین خبر درباره کابینه روحانی

در پی انتشار برخی اسامی به عنوان اعضای کابینه رئیس‌جمهور منتخب ملت خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در تماس با یک منبع نزدیک به حجت الاسلام روحانی صحت و سقم موضوع را جویا شد.

این منبع نزدیک به رئیس‌جمهور منتخب با رد گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه دولت آینده اظهار داشت: آقای دکتر روحانی تاکنون با هیچ کس در این زمینه صحبتی نکرده است.

وی افزود: بررسی‌ها و مطالعاتی در چارچوب‌های مختلف برای انتخاب کابینه آینده در حال انجام است ولی هنوز حضور هیچ کس در کابینه قطعی نشده است.

این منبع نزدیک به رئیس‌جمهور منتخب خاطرنشان کرد: اسامی اعلام شده تحت عنوان اعضای کابینه آقای روحانی مورد تائید نیستند و شایعات مطرح شده اصالت ندارد و در صورت رسیدن به جمع‌بندی در این خصوص اساسی به صورت رسمی اعلام می‌شود.

در روزهای اخیر اسامی برخی اشخاص تحت عنوان اعضای کابینه حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ملت مطرح شد که البته منتشر کنندگان اسامی متذکر شده بودند که این اسامی بر اساس گمانه‌زنی‌ها مطرح شده است.

همچنین برخی اسامی تحت عنوان حلقه مشاوران و کمیته انتصابات دولت یازدهم مطرح شد که منبع نزدیک به رئیس‌جمهور منتخب این اسامی را نیز تائید نکرد.

در این فهرست از محمد‌باقر نوبخت به عنوان مسئول کمیته امور مجلس، محمود واعظی به عنوان مسئول کمیته سیاسی خارجی، حجت‌الاسلام شهیدی مسئول کمیته ارتباط با مراجع و حوزه‌، رضا صالحی به عنوان مسئول کمیته امور فرهنگی و اجتماعی نام برده شده است.

همچنین اینگونه مطرح شد که مسئولیت کمیته اقتصادی را محمد نهاوندیان، مسئولیت کمیته تبلیغات و روابط عمومی را محمد‌رضا صادق، مسئولیت کمیته امور امنیتی را حجت الاسلام علی یونسی و مسئولیت کمیته امور استان‌ها را مرتضی بانک برعهده دارد.

در این فهرست همچنین از محمد‌رضا نعمت‌زاده، اکبر ترکان، محمد‌علی نجفی، اسحاق جهانگیری و حسین فریدون (روحانی) به عنوان حلقه مشاوران رئیس‌جمهور منتخب ملت نامبرده شده است.

منبع نزدیک به حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه تاکنون مطلقا هیچ حکمی از سوی دکتر روحانی برای کسی صادر نشده، در عین حال توضیح داد: برخی دوستان بر اساس تجربیات و سوابق کاری که دارند موضوعات مختلف را پیگیری می‌کنند.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

تبریز/ واحد مرکزی خبر/ سیاسی

امام جمعه موقت تبریز خلق حماسه سیاسی ملت ایران را نشانگر علاقمندی مردم به نظام و بصیرت آنان دانست.
آیت الله آل هاشم در خطبه های نماز جمعه تبریز افزود: ملت قهرمان ایران با خلق حماسه سیاسی در انتخابات به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و امید دشمنان اسلام را نا امید کردند .
وی افزود: در حالی که استکبار جهانی تصور می کرد مردم در انتخابات شرکت نخواهند کرد؛ اما هوشیاری و بصیرت مردم نشان داد انقلاب اسلامی همچنان پرفروغ است.
وی با قدردانی از مردم ایران در خلق حماسه سیاسی که با تدبیر رهبرمعظم انقلاب انجام شد،گفت: برگزاری انتخابات پرشکوه در کشور نقطه عطف دیگر در افتخارات انقلاب اسلامی است که موجب حیرت جهانیان شده است.
امام جمعه موقت تبریز همچنین سالروز سوء قصد به حضرت آیت الله خامنه ای در6 تیر سال 1360 را یادآور شد و گفت : خداوند متعال با حفظ این نعمت بزرگ به مردم ایران لطف بزرگی کرد چرا که بعد از امام راحل ، معظم له با درایت و هوشمندی تمام مشکلات موجود را حل و کشور را در تمام صحنه ها به خوبی هدایت کرده است.
امام جمعه موقت تبریز همچنین در ادامه خطبه های نماز جمعه تبریز به ولادت باسعادت حضرت ولیعصر(عج) اشاره کرد و با تبریک آن به شیعیان گفت: نامگذاری این روز به عنوان روزسربازان گمنام امام زمان(عج) بسیار ارزنده است چون این جان برکفان با اخلاص برای دفاع از انقلاب و ارزش های نظام اسلامی شب و روز نمی شناسند و تاپای جان برای اعتلای ایران اسلامی تلاش می کنند.



تاريخ : 31 / 3 / 1392برچسب:زنان,تجاوز,نا امنی,هند,کنیا,ترکیه,سفر, | 8:29 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

شاید فکر کنید دنیای امروز، دیگر شباهتی به دنیای ناامن دیروز ندارد که سفر تنهایی برای زنان، با مخاطرات مختلف همراه باشد اما واقعیت این است که هنوز کشورهایی هستند که سفر یک زن تنها به آنها می تواند ناامن و خطرآفرین باشد.
 
سایت معتبر گردشگری «سیلیکون تراول» در گزارشی به معرفی هشت کشور ناامن برای گردشگران زن پرداخته است. 
 
هند 

هند اگرچه این روزها بازار داغی در بین مسافران دارد اما در فهرست ناامن‌ترین کشورهای جهان برای گردشگران زن در رتبه‌ی نخست قرار گرفته است. علت اصلی این امر حوادثی است که در ماه‌های اخیر در این کشور روی داده که حاصل آن کاهش چشمگیر گردشگران زن در هند و جایگزینی دو کشور تایلند و مالزی از سوی این گردشگران به عنوان مکانی برای گذراندن تعطیلات بوده است. 
 
در آخرین مورد از این حوادث روز سه‌شنبه یک زن گردشگر آمریکایی در روستایی در هند مورد تجاوز قرار گرفت و کمتر از یک ماه قبل نیز حادثه‌ای مشابه برای یک زن گردشگر سوئیسی رخ داد. 
 
برزیل 

برزیل که در فهرست ناامن‌ترین کشورهای جهان برای گردشگران زن در رتبه‌ی دوم قرار دارد، در سال‌های اخیر یکی از موفق‌ترین کشورهای جهان در جذب گردشگر بوده و پیش‌بینی می‌شود با میزبانی این کشور از مسابقات جام‌جهانی فوتبال در سال 2014 و مسابقات المپیک در سال 2016 به یکی از 10 مقصد گردشگری جهان تبدیل شود. اما در ماه‌های اخیر خشونت‌ها علیه زنان در این کشور رشد چشمگیری داشته که این امر در دو شهر «ریودوژانیرو» و «سائوپائولو» که هر دو از مقاصد برتر گردشگری برزیل به شمار می‌روند، بسیار چشمگیر بوده است. در این شرایط کارشناسان صنعت گردشگری حفظ امنیت گردشگران زن را یکی از چالش‌های پیش روی صنعت گردشگری برزیل در سال‌های آتی می‌دانند. 
 
ترکیه 

ترکیه هم جزو مقاصد گردشگری پرطرفدار این روزها است. اما در رده‌بندی ناامن ترین کشورها در جایگاه سوم قرار گرفته است. براساس آمار ارائه شده از سوی سازمان‌های فعال در حقوق زنان، آمار تجاوز به زنان در این کشور بسیار بالا بوده و تنها در سال 2011 در شهر استانبول به بیش از 10 هزار زن تجاوز شده که در این میان بخشی از آنها گردشگر بوده‌اند. 
 
ادامه‌ی این روند برای کشوری که براساس پیش‌بینی‌ها با ادامه‌ی روند فعلی در سال‌های آتی در جمع پنج مقصد برتر گردشگری جهان قرار خواهد گرفت، می‌تواند بسیار زیان‌بار باشد. 
 
مصر 

مصر که در رده‌بندی ناامن‌ترین کشورهای جهان برای گردشگران زن در رتبه‌ی چهارم دیده می‌شود، یکی از مقاصد برتر گردشگری جهان بوده و براساس آمار منتشر شده از سوی وزارت گردشگری و آثار تاریخی این کشور حدود 20 تا 25 درصد گردشگران این کشور را زنان تشکیل می‌دهند. 
 
با این وجود با کرات در مطبوعات این کشور گزارش‌هایی از گروگانگیری و تجاوز به زنان گردشگر منتشر می‌شود که چهره‌ی نامطلوبی را از این کشور برای برخی گردشگران زن ترسیم کرده است. 
 
کلمبیا 
 
براساس یک نظرسنجی که توسط سایت معتبر «هاستل بوکرز» به عنوان یکی از سایت‌های معتبر جهانی برای رزور هتل انجام شده، کشور کلمبیا محلی ناامن برای گردشگران زن به شمار می‌رود. این کشور در رده‌بندی در رتبه‌ی پنجم قرار گرفته و طبق گفته‌ی بسیاری از گردشگران زن که به این کشور سفر کرده‌اند بسیاری از مناطق کلمبیا از جمله سواحل این کشور و مناطق مرزی با اکوادور و ونزوئلا مناطقی بسیار ناامن برای گردشگران زن به شمار می‌رود. 
 
البته شهر تاریخی و زیبای «بوگوتا» - پایتخت کلمبیا - که در مجاورت کوه‌های آند واقع شده، یک مقصد گردشگری امن برای گردشگران زن به شمار می‌رود. 
 
 گوآتمالا 
 
کشور گوآتمالا که در رتبه‌ی ششم قرار گرفته، براساس آخرین گزارش سازمان دیده‌بان حقوق بشر یکی از ناامن‌ترین کشورهای جهان برای زنان بوده و در آن از هر سه زن یکی مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرد. 
 
به همین دلیل کشوری امن برای گردشگران زن به شمار نمی‌رود و براساس مطالعات انجام شده در بیشتر مناطق گوآتمالا به ویژه مناطقی که در آنها تجارت مواد مخدر با آمریکا جریان دارد، گردشگران زن از امنیت بسیار کمی برخوردارند. 
 
مکزیک 
 
مکزیک که در سال‌های گذشته جزو پنج مقصد برتر گردشگری جهان محسوب می‌شود، طی سه سال اخیر به دلیل برنامه‌ جدی رئیس جمهوری این کشور برای مبارزه با باندهای قاچاق مواد مخدر با کاهش ضریب امنیتی مواجه شده است. این کشور که در این فهرست در رتبه‌ هفتم قرار گرفته، از جاذبه‌های متنوع گردشگری از جمله آثار تاریخی برجای مانده از سه تمدن «مایا»، «اینکا» و «آزتک» بهره می‌برد. با این وجود مبارزات انجام شده با باند‌های قاچاق مواد مخدر که حاصل آن بروز مشکلات امنیتی جدی در مکزیک بوده است، ضریب امنیتی در این کشور را به شدت کاهش داده و برخی از مناطق مکزیک را به مکانی ناامن برای گردشگران و به ویژه گردشگران زن تبدیل کرده است. 
 
کنیا 
کنیا که از آن به عنوان مقصد نخست گردشگری قاره سیاه نام برده می‌شود و همواره میزبان میلیون‌ها گردشگر به ویژه از کشورهای اروپایی است که برای بازدید از حیات وحش بکر و گردش با اتومبیل‌های سافاری به این کشور سفر می‌کنند، در رده‌بندی ما در رتبه‌ی هشتم قرار گرفته است. 
 
براساس گزارشی که به تازگی توسط صندوق توسعه‌ی آموزش زنان وابسته به سازمان ملل متحد منتشر شده، بسیاری از مناطق کنیا که بیشتر آن‌ها مقاصد گردشگری نیز به شمار می‌روند، مکان‌های ناامنی برای گردشگران زن بوده و سوءاستفاده جنسی از زنان گردشگر در آنها به کرات اتفاق می‌افتد. 
 
امنیت تان را این طور حفظ کنید 
 
1.در صورت بروز هر گونه حادثه ای از قرار گرفتن در محیط حادثه و تهیه عکس و فیلمبرداری خودداری کنید. دوری از محل حادثه اولین واکنشی است که باید داشته باشید. 
 
2.مدارک مورد نیازتان را در هتل در گاوصندوق اختصاصی اتاق تان قرار دهید و یک کپی از آن را همه جا به همراه داشته باشید. دقت کنید که مدارک (پاسپورت، کارت ملی، گواهینامه، شناسنامه، بلیط برگشت و...) و وجوه نقد و اشیاء قیمتی را به هیچ عنوان به هیچ کسی تحویل ندهید. 
 
3.مسیرهای تردد عمومی را از رسپشن هتل بپرسید و درباره امنیت مراکز خرید، مکان های دیدنی، خیابان ها و مسیرهای عبور و مرور از راهنمایان هتل اطلاعات کسب کنید. 
 
4.در صورت سرقت و یا مفقود شدن اموال و اشیاء خود و یا بروز هرگونه مشکلی اعم از (تصادف، گم شدن همراهان، نزاع، دستگیری و...) مراتب را به کنسولگری یا سفارت ایران اطلاع دهید. 
 
5.از قبول هرگونه غذا، شیرینی، عطر، آب، شربت و... از افراد ناشناس پرهیز کنید. 



تاريخ : 29 / 3 / 1392برچسب:, | 3:55 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

نائب رئیس مجلس صبح امروز با رئیس جمهور منتخب مردم دیدار کرد.

به گزارش مشرق به نقل از تسنیم، محمد حسن ابوترابی‌فرد نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ملت در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری دیدار کرد و انتخاب وی را تبریک گفت.

در این دیدار دو طرف با تشریح مسایل جاری کشور، حل مشکلات اقتصادی و معیشتی را مهمترین اولویت مردم دانستند.

حجت الاسلام ابوترابی برای حل این مسئله توسط دولت آینده آرزوی موفقیت کرد.

عضو هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوا در این دیدار بر آمادگی قوه مقننه در جهت همکاری و مساعی دولت تاکید کرد و گفت: مجلس این آمادگی را دارد تا بهترین سطح همکاری با رییس جمهور منتخب و دولت یازدهم را داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: مجلس آمادگی لازم را دارد تا عالی ترین سطح همکاری را با دولت آینده برای تشکیل کابینه داشته باشد.

همچنین نایب اول رییس مجلس شورای اسلامی در اولین ساعات اعلام پیروزی منتخب یازدهم در روز شنبه نیز به صورت تلفنی، با حجت‌الاسلام حسن روحانی گفت‌وگو کرد و پیروزی ایشان را تبریک گفت.

 

 

برچسب ها: دیدار ، ابوترابی ، حسن ، روحانی ،



تاريخ : 29 / 3 / 1392برچسب:, | 6:18 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری ظرفیت کشور و هم مردم را نشان داد و مایه عزت نظام شد.

به گزارش فارس، محمد‌رضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با اعضای بنیاد فردوسی، به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و اظهار داشت: انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری ظرفیت کشور و هم مردم را نشان داد و مایه عزت نظام شد.
 
وی افزود: نباید فضای ایجاد شده در کشور را بر اساس نگاه قیم‌مآبانه و خودخواهانه برهم زد و انشاء‌الله بتوانیم این فضا را با تجربه از هشت سال دوره اصلاحات حفظ کنیم.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر فعال شدن NGOها در کشور، خاطرنشان کرد: در دولت اصلاحات به فعالیت‌های NGOها بسیار توجه می‌شد ولی در این هشت سال با تنگ نظری مواجه شد از این رو به نظر من فعال شدن NGOها باید در اولویت قرار گیرد.
 
وی با بیان اینکه ویژگی بارز NGOها انگیزه بالای نیروهایش است، یادآور شد: NGOها در حل بحران‌های اجتماعی و کاهش گسست نسل‌ها بسیار تاثیرگذارند.
 
عارف تصریح کرد: رویکرد دولت آینده نمی‌تواند ادامه رویکرد دولت فعلی باشد. باید نگاه امنیتی به همه بخش‌ها و مخصوصا نهادهای مدنی برداشته شود.
 
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: فضای جدید مطالبات جدیدی را برای اصلاح‌طلبان ایجاد کرده است که امیدواریم این مطالبات در جایگاه خود پاسخ داده شود و زمینه های لازم نیز در کشور مهیا شود.

برچسبها : عارف. ریاست جمهوری.اصلاحات.مجمع تشخیص مصلحت نظام



تاريخ : 29 / 3 / 1392برچسب:, | 9:21 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

در مراسمی که با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، از مربیان و کادر فنی تیم ملی تجلیل و قدردانی شد.

خبرگزاری فارس: اعطای ۵۰ میلیون تومان پول نقد و اجازه واردات خودرو برای صعود به جام جهانی
گزارش تصويري مرتبط

-------------------------------

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، عصر امروز و در نهاد ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران از تیم ملی فوتبال کشورمان که موفق به صعود به جام جهانی  برزیل شدند، تقدیر و قدردانی کرد.

در این مراسم که علاوه بر رئیس‌جمهور غلامحسین الهام سخنگوی هیئت دولت، شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد، محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان و سیدحسن موسوی نیز حضور داشتند از کی‌روش سرمربی تیم ملی و نکونام کاپیتان تیم ملی با اعطای شالی مزین به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیر ویژه به عمل آمد.

علاوه بر 50 میلیون تومان پول نقد بر اساس مصوبه هیئت دولت مقرر شد تا یک مجوز ویژه برای واردات خودرو به بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی نیز اختصاص یابد.

برچسب ها : محمود احمدی‌نژاد.تجلیل و قدردانی.مربیان و کادر فنی تیم ملی



تاريخ : 29 / 3 / 1392برچسب:, | 7:21 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

شورای نگهبان صحت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری را طی نامه شماره ۵۱۰۴۴/۳۰/۹۲ مورخ ۲۹/۳/۹۲ تایید کرد.

خبرگزاری فارس: شورای نگهبان صحت انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ را تایید کرد

به گزارش  خبرگزاری فارس  وزارت کشور با صدور اطلاعیه ای  اعلام کرد که شورای نگهبان صحت انتخابات ریاست جمهوری 92 را تایید کرد.

متن اطلاعیه ستاد انتخابات کشور بدین شرح است:

در اجرای ماده (79) قانون انتخابات ریاست جمهوری به اطلاع مردم شریف ایران اسلامی می رساند، شورای محترم نگهبان صحت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری را طی نامه شماره 51044/30/92 مورخ 29/3/92 تایید نمود و بدین ترتیب حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب دوره یازدهم ریاست جمهوری برگزیده شدند.

فرصت را مغتنم شمرده و ضمن تکریم حضور حماسی و با عظمت مردم فهیم و بزرگوار ایران اسلامی در عرصه انتخابات پر شور 24 خرداد ماه 1392 بار دیگر از عموم مردم عزیز و همه کسانی که ما را در امر برگزاری این انتخابات با شکوه یاری رساندند تشکر و قدردانی می گردد

برچسب ها : هاشمی.خاتمی.مقام معظم رهبری.خامنه ای.رفسنجانی.آمریکا.ایران.bbc.صدای آمریکا.بی بی سی .فارس.خلیج.حسن روحانی.رئیس جمهور.منتخب.خلیج فارس.عقاب.عقاب نیوز



تاريخ : 29 / 3 / 1392برچسب:, | 3:50 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

پس از انتخاب حسن روحانی به‌عنوان رئیس‌جمهور منتخب مردم گزینه‌های مختلفی برای وزارتخانه‌های دولت در دست بررسی هستند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام حسن روحانی روز جمعه با کسب 50.71 از آرای مردم به‌عنوان رئیس جمهور منتخب ملت برگزیده و مأمور تشکیل کابینه یازدهم شد.

اصل 133 قانون اساسی  می‌گوید، وزرا توسط رئیس‏‌جمهور تعیین‏ و برای‏ گرفتن‏ رأی‏ اعتماد باید به‏ مجلس‏ معرفی‏ شوند، بر همین اساس پس از برگزاری مراسم تنفیذ در روز 12 مرداد و همچنین برگزاری مراسم سوگند (تحلیف) در صحن علنی مجلس، رئیس جمهور موظف است که ظرف یک هفته وزرای پیشنهادی خود را به مجلس معرفی کند.

از امروز تا پایان مهلت قانونی برای معرفی وزرای پیشنهادی، حجت‌الاسلام حسن روحانی 53 روز فرصت دارد که وزرای پیشنهادی خود را انتخاب کند.

شنیده‌های خبرگزاري تسنیم حکایت از این دارد که رئیس جمهور منتخب تاکنون با برخی شخصیت‌ها و چهره‌ها برای تصدی سمت‌های مختلف در کابینه یازدهم رایزنی‌ کرده و گزینه‌های مختلفی برای تصدی پست‌های مهم دولتی مطرح شده‌اند.

  هنوز هیچ‌کدام از اعضای کابینه به‌طور قطعی مشخص نشده‌اند و رایزنی‌ها با این افراد و همچنین بررسی‌های حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این زمینه همچنان ادامه دارد.

آنچه در ذیل می‌آید گزینه‌های احتمالی 24 سمت مهم دولتی است كه تسنيم آن را منتشر كرده است:

1- معاون اول رئیس‌جمهور: محمدرضا عارف، محمدعلی نجفی و محسن مهرعلیزاده؛ (در این زمینه محمدرضا عارف بیشترین شانس را دارد ولی اگر به هر دلیل وی به این سمت منصوب نشود، نجفی بیشترین شانس را خواهد داشت و اگر نجفی به سازمان برنامه و بودجه برود مهرعلیزاده محتمل‌ترین گزینه برای تصدی معاونت اولی دولت حجت‌الاسلام روحانی است.) از آل‌اسحاق و جهانگیری نیز یاد شده است.

2- وزارت اطلاعات: حجت‌الاسلام علی یونسی و حجت‌الاسلام مصطفی محقق‌ داماد مطرح‌ترین گزینه برای این وزارت‌خانه هستند؛ (در صورت ماندن یونسی در دفتر تحقیقات و مطالعات استراتژیک، احتمالاً محقق داماد تنها گزینه تصدی وزارت اطلاعات خواهد بود و در صورت اینکه محقق داماد رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک شود، یونسی وزیر اطلاعات خواهد شد). در این بخش از حجت الاسلام شفیعی معاون اسبق وزارت اطلاعات نیز ذکری به میان آمده است.

3- وزارت امور خارجه: محمود واعظی، علی‌اکبر صالحی و کمال و صادق خرازی گزینه‌های مطرح برای این وزارت‌خانه هستند که در این میان شانس محمود واعظی از دیگران بیشتر است.

4- وزارت کشور: حجت‌الاسلام ناطق نوری، مجید انصاری و اسحاق جهانگیری مطرح‌ترین گزینه‌ها برای تصدی این وزارت‌خانه مهم در دولت حسن روحانی هستند. گفته می‌شود به‌احتمال قوی، ناطق نوری تصدی این وزارتخانه را نمی‌پذیرد، و از این روی شانس جهانگیری بسیار بیشتر از دیگران خواهد بود.

5- وزارت اقتصاد: گفته می‌شود در حال حاضر محمدباقر نوبخت تنها گزینه وزیر اقتصاد است و احتمالاً "نیلی" که هم اکنون مشاور وی است، به‌عنوان مدیرکل مناطق آزاد اقتصادی معرفی می‌شود.

6- دبیر شورای عالی امنیت ملی: شنیده شده است که علی‌اکبر ولایتی به‌عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی منصوب خواهد شد.

7- وزارت دفاع: حسین دهقان، علی شمخانی و اکبر ترکان گزینه‌های تصدی وزارت دفاع هستند که در این میان شانس حسین دهقان بیشتر از دیگران است.

8- وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: گفته می‌شود علی مطهری تنها گزینه این وزارتخانه است و احتمالاً سلطانی‌فر به‌عنوان معاون وی در این وزارتخانه انتخاب خواهد شد.

9- وزارت دادگستری: از حجت‌الاسلام شوشتری به‌عنوان گزینه مطرح برای وزارت دادگستری نام برده می‌شود و در عین حال گفته می‌شود که احتمال دارد حجت‌الاسلام روحانی مرتضی بختیاری وزیر فعلی دادگستری را برای ابقا در سمت خود به مجلس معرفی کند.

10- وزارت ورزش و جوانان: محمد دادکان و سعید فائقی گزینه‌های اصلی تصدی این وزارت‌خانه هستند.

11- وزارت نفت: از بیژن نامدار زنگنه و سیدکاظم وزیری هامانه به‌عنوان اصلی‌ترین گزینه‌های تصدی این وزارت‌خانه کلیدی نام برده می‌شود.

12- ریاست سازمان انرژی اتمی: علی‌اکبر صالحی وزیر فعلی امور خارجه، غلام‌رضا آقازاده و حسین فریدون شانس‌های اصلی تصدی ریاست‌ انرژی اتمی هستند.

13- وزارت رفاه و امور اجتماعی: مرتضی بانک و صفدر حسینی گزینه‌های اصلی تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند.

14- وزارت ارتباطات: از نصرالله جهانگرد به‌عنوان گزینه اصلی تصدی این وزارت‌خانه نام برده می‌شود.

15- وزارت علوم: جعفر توفیقی، عبدالله جاسبی و جواد اطاعت گزینه‌های اصلی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هستند که در این میان شانس جعفر توفیقی از دیگران بیشتر است. جعفر توفیقی سابقه تصدی وزارت علوم در دولت خاتمی را هم دارد.

16- وزارت بهداشت و درمان: گفته می‌شود صلاح‌الدین دلشاد و مسعود پزشکیان گزینه‌های اصلی این وزارت‌خانه هستند.

17- وزارت راه و شهرسازی: از علی عبدالعلی‌زاده و علی‌اکبر آقایی به‌عنوان گزینه‌های تصدی این وزارت‌خانه نام برده می‌شود.

18- وزارت صنعت، معدن و تجارت: گفته می‌شود محمد نهاوندیان رئیس فعلی اتاق بازرگانی ایران از جمله افرادی است که به‌احتمال زیاد برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت به مجلس معرفی خواهد شد.

19- مشاور ارشد رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری: گفته می‌شود محمدرضا نعمت‌زاده که رئیس ستاد  انتخابات حسن روحانی بود، به‌عنوان مشاور ارشد رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری منصوب خواهد شد.

20- مشاور و رئیس دفتر رئیس جمهور: حسین فریدون گزینه اصلی تصدی سمت ریاست دفتر رئیس‌جمهور است.

21- رئیس مرکز امور مشارکت زنان: زهرا پیشگاهی‌فر به‌احتمال فراوان به سمت ریاست مرکز امور مشارکت زنان منصوب خواهد شد.

22- معاون پارلمانی رئیس جمهور: حجت الاسلام قدرت‌الله علیخانی و حجت الاسلام تیمورعلی عسگری از جمله افرادی هستند که بیشترین شانس را برای تصدی معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور دارا هستند.

23- معاونت اطلاع‌رسانی دولت: شنیده شده است که علیرضا الفت به سمت معاون اطلاع‌رسانی دولت منصوب خواهد شد.

24- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: از معصومه ابتکار به‌عنوان اصلی‌ترین گزینه ریاست سازمان حفظ محیط زیست نام برده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران:هنوز هيچ مقام و منبع رسمي اي در دولت منتخب اين گزينه ها را تاييد نكرده است و به نظر مي رسد صرفا گمانه زني هاي رسانه اي در اين خصوص صورت گرفته است.

 

 

برچسب ها : هاشمی.خاتمی.مقام معظم رهبری.خامنه ای.رفسنجانی.آمریکا.ایران.bbc.صدای آمریکا.بی بی سی .فارس.خلیج.حسن روحانی.رئیس جمهور.منتخب.خلیج فارس.عقاب.عقاب نیوز



تاريخ : 29 / 3 / 1392برچسب:, | 6:32 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

آيت‌الله صادق آملي‌ لاريجاني رئيس قوه قضائيه عصر امروز با حجت‌الاسلام و المسلمين دكتر حسن روحاني رئيس‌جمهور منتخب ملت ديدار و گفتگو کرد.
به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه، آيت‌الله آملي‌لاريجاني در ابتداي اين ديدار تاكيد كرد: با حفظ استقلال دستگاه قضايي آماده همكاري با دولت و كمك به بهبود امور هستيم.

رئيس قوه قضاييه حضور حماسي مردم در انتخابات رياست جمهوري را نشانه‌اي از پايبندي مردم به آرمان‌هاي نظام جمهوري اسلامي دانست و با تاكيد بر اينكه علاوه بر تبريك به منتخب ملت، بايد به ملت بزرگ ايران نيز تبريك گفت اضافه کرد: بايد پاسخ حضور حماسي مردم و راي آنان را با تلاش و همت و خدمت صادقانه داد چرا كه اين مردم شايسته خدمت رساني هرچه بهتر هستند.

رئيس دستگاه قضا محور نخستين ديدار خود با رئيس جمهور منتخب مردم را تعامل قوا اعلام كرد و گفت: قواي سه‌گانه خدمت بيشتر به مردم عزيز و پيشبرد اهداف جمهوري اسلامي ايران را با همكاري كامل مي‌توانند برآورده كنند.
آيت‌الله آملي لاريجاني همكاري ميان قواي سه‌گانه را بسيار ضروري خواند و با تاكيد بر آمادگي دستگاه قضايي براي تعامل با قوه مجريه اظهار كرد: قطعاً‌ دعاي خير بزرگان و اهل معنا پشت سر منتخب ملت خواهد بود و اميدواريم خداوند به ايشان در انجام وظايف توفيق عنايت كند.

در اين ديدار حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني نيز با تأكيد بر جايگاه مهم قوه قضاييه گفت: قوه قضاييه حافظ حقوق ملت، حافظ آزادي‌ها و عدالت است و بايد با تمام قوا براي پيشگيري از وقوع جرم اقدام كند و دو قوه مجريه و قضاييه نيازمند همكاري مستمر هستند.

رئيس جمهور منتخب تأكيدكرد: همكاري و هماهنگي ميان قوا  مرز ندارد چرا كه هدف تأمين منافع كشور و حل و فصل معضلات مردم است.

هاشمی.خاتمی.مقام معظم رهبری.خامنه ای.رفسنجانی.آمریکا.ایران.bbc.صدای آمریکا.بی بی سی .فارس.خلیج.

حسن روحانی.رئیس جمهور.منتخب.



تاريخ : 29 / 3 / 1392برچسب:, | 8:0 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
درحالیکه یکی از روزنامه ها، مدعی شده «خاتمی حاضر نيست به منتخب مردم تبريک بگويد» اطلاعات خبرنگار «انتخاب» حکایت از بی اطلاعی این روزنامه در این زمینه دارد.

به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب» ؛ پس از پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری اخیر، سید محمد خاتمی یکی از اولین افرادی بوده که به صورت تلفنی به روحانی تبریک گفته است.

خاتمی در این تماس برای روحانی آرزوی موفقیت کرده است.

روحانی نیز در این تماس نسبتاً طولانی، از رییس جمهور سابق کشورمان تشکر کرده است.

هاشمی.خاتمی.مقام معظم رهبری.خامنه ای.رفسنجانی.آمریکا.ایران.bbc.صدای آمریکا.بی بی سی .فارس.خلیج.



تاريخ : 29 / 3 / 1392برچسب:, | 7:26 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

چندی پیش مقاله ای با این موضوع در سایت قرار دادیم و حال نحوه تشخیص عطر اصل از تقلبی را بصورت تخصصی که حاصل تجربیات خودمان است بیان می داریم .
 

چندی پیش مقاله ای با این موضوع در سایت قرار دادیم و حال نحوه تشخیص عطر اصل از تقلبی را بصورت تخصصی که حاصل تجربیات خودمان است بیان می داریم .

روشهای تشخیص عطر و ادکلن اصل از تقلبی
مقالات بسیاری در باب تشخیص عطر و ادکلن اصل از تقلبی و تفاوتهای آن در اینترنت موجود میباشد و بنده بسیاری از آنها را مطالعه نموده ام و ذکر چند نکته در مورد آنها را ضروری میدانم:

نخست آنکه بنده به عنوان کسی که سالهاست در زمینه ی عطر و ادکلن فعالیت میکنم اعلام میکنم که هیچ فرمول خاص و ثابتی در رابطه با تشخیص عطر و ادکلن اصل از تقلبی وجود ندارد.

نکته ی دوم: بسیاری از این روشها و فرمولها قدیمی و پیش پا افتاده است و بسیاری از عطرهای تقلبی امروزی تمامی این نکات را لحاظ کرده اند.

کته ی سوم: باوری که به غلط در بین مردم و متاسفانه برخی از همکاران من جا افتاده این است که عطر اصل عطری است که ماندگاری بسیار بالایی دارد و حداقل یک یا دو روز روی بدن شما می ماند که متاسفانه اصلا چنین چیزی صحت ندارد.

همانگونه که در مقالات قبلی نیز اشاره نموده ام عطرها
به چند دسته تقسیم میشوند :

1)Eau de Cologne
2)Eau de Toilette
3)Eua de Perfume
4)Perfume

این دسته بندی به ترتیب درصد اسانس و ماندگاری میباشد، در این دسته بندی Perfume دارای بیشترین ماندگاری و درصد اسانس میباشد، نکته ی حائز اهمیت اینکه ماندگاری Perfume در حدود 5 الی 7 ساعت میباشد پس توقع اینکه یک عطر 1 یا 2 روز بر روی تن شما بماند بیهوده است و این مساله برای تشخیص عطر اصل از تقلبی روش مناسبی نیست.

در ضمن ماندگاری عطر یک امر کاملا نسبی است و به عوامل زیادی مثل جنس پوست شما، متابولیسم بدن شما ، رنگ پوست شما و... بستگی دارد.

نکته ی چهارم: باور غلط دیگر این است که عطری اصل میباشد که دارای لیبل وزارت بهداشت باشد، این مساله تصور اشتباهی است ، چرا که خیلی از عطرها هستند که به صورت مسافری و پروازی به داخل کشور می آیند ولی ارجینال هستند تفاوت عطر لیبل دار و بدون لیبل تنها در قیمت آن است و قاعدتا عطر لیبل دار گرانتر است.

بطور مثال برند Chanel کلا دارای لیبل نمیباشد و همه ی عطرهای آن بدون لیبل در بازار موجود میباشد.

اما سوال مهم: اگر دیدیم که عطری لیبل وزارت بهداشت
و طرح شبنم دارد آیا از اصل بودن آن مطمئن باشیم؟

پاسخ: بله ، اگر عطری درای لیبل وزارت بهداشت و طرح شبنم باشد 100% ارجینال میباشد.

در این مقاله سعی نموده ام حاصل تجربیات خودم را بصورت خلاصه و کاربردی در اختیار شما عزیزان قرار بدهم.

عطرهای تقلبی به 3 دسته تقسیم میشوند:

دسته ی اول: شاید لفظ کپی برای این دسته مناسبتر باشد چون این عطرها کاملا قانونی و بهداشتی تولید میشوند، کمپانیهایی مثل Rio-Smart-Ajmal-… فرمول ساخت عطرهای معروف را خریداری نموده و آن را با هزینه ی بسیار کمتری تولید میکنند و به بازار عرضه مینمایند ، این عطرها کاملا قانونی میشوند و بیشتر برای مصرف کشورهای جهان سوم و اشخاصی که قدرت خرید عطر ارجینال را ندارند روانه ی بازار میشوند. ما با این دسته مشکلی نداریم چرا که اصولا این کمپانیها به دنبال تقلب نیستند و نام خود را هم بر روی جعبه و هم بر روی شیشه درج مینمایند و به راحتی قابل تشخیص میباشند.

دسته ی دوم: عطرهایی هستند که تقلبی میباشند ولی به راحتی قابل تشخیصند.
با چند روش ساده تقلبی بودن این عطرها محرز میشود:

1)حروف درج شده بر روی شیشه و جعبه ی این
عطرها معمولا برجسته نیست و با کمی دقت تفاوت بین فونت ها قابل تشخیص است.

2) درب شیشه ی این عطرها کیفیت بسیار پایینی دارد و معمولا پلاستیکی میباسد و اگر ناخن خود را بر روی آن بکشید رنگ آن میریزد.

3)شیشه این عطرها کیفیت و شفافیت عطر اصل را ندارند و اگر آنها را در نور نگاه کنید به راحتی رگه های آن قابل مشاهده است( البته این امر منوط به این است که شما حداقل 10 عطر اصل را در نور مشاهده کرده باشید و آنجاست که تفاوت را احساس خواهید کرد)

4) اخیرا بر روی موبایلها نرم افزاری نصب میشود به نام Scanner ، که از طریق اینترنت کار میکند، این نرم افزار بارکد عطرها را اسکن نموده و پس ار اندکی جستجو نام عطر، نام کمپانی و مشخصات عطر مورد نظر را به شما نمایش میدهد و شما میتوانید از صحت بارکد آن اطمینان پیدا کنید.

5)بوی الکل: معمئلا این عطرها بوی الکل میدهند، بزرگترین و بدترین عیب یک کمپانی عطر سازی این است که از عطر آن کمپانی بوی الکل استشمام شود و این یک ننگ بزرگ میباشد، پس هرگاه از بوی الکل استشمام کردید در تقلبی بودن آن شک نکنید.

نکته: نگران فاسد بودن عطرها نباشید اولا که عطرها بین 5 تا 12 سال
تاریخ انقضا دارند ثانیا عطرهای فاسد دو رنگ میشوند و روی عطرها لایه ای روغن نقش میبندد.
دسته ی سوم: عطرهایی که تقلبی هستند و به راحتی قابل تشخیص نمیباشند.

مهمترین رقیب ما در تشخیص عطرهای تقلبی از عطر اصل ، عطرهای این دسته میباشند چرا که این عطرها به صورت بسیار حرفه ای و ماهرانه تولید میشوند و در برخی از موارد هیچ یک از روشهای بالا کمکی به ما نمیکند پس چگونه از خرید خود مطمئن باشیم؟

1)حتما قبل از خرید عطر مورد نظر خود را در اینترنت Search کنید و عکسهای آن را ببینید، مثلا اگر قصد خرید عطر Dior Homme Intense را دارید به سایت دیور رفته و عکسهای این عطر را با دقت نگاه کنید ، هنگام خرید عطر مورد نظر را با عکس مقایسه کنید.

اما یک نکته را هرگز فراموش نکنید، برخی از کمپانیها هر از گاهی بسته بندی عطرها و حتی طراحی شیشه ی آن را تغییر میدهند به طور مثال عطر Dior Adict زمانی با جعبه ی آبی تولید میشد اما الان با جعبه ی سفید تولید میشود.

2) در هنگام خرید حتما 5 نکته ی بالا را لحاظ کنید و توجه داشته باشید که سلفون، جعبه، درب شیشه و خود شیشه بهترین روش برای تشخیص عطر اصل از تقلبی میباشد.

n3)اگر عطر مورد نظر را قبلا داشته اید و استفاده کرده اید کار ساده تری دارید چرا که با تست کردن آن و کمی دقت میتوانید تفاوت را تشخیص دهید.

4) از فروشگاههای معتبر خریداری کنید و حتما پس از خرید، فاکتور با مهر فروشگاه دریافت نمایید.



تاريخ : 28 / 3 / 1392برچسب:, | 8:38 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به مناسبت صعود تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران به مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیامی صادر كردند.
متن پیام به این شرح است:

http://farsi.khamenei.ir/ndata/home/1392/13920329033e947b.jpg

بسمه تعالی
پیروزی تیم ملی فوتبال، مردم و بویژه ورزش دوستان كشور را شادمان كرد. از عزیزانی كه این شادمانی را پدید آوردند متشكرم، خسته نباشید.
سید علی خامنه‌ای
۲۸ خرداد ۹۲



تاريخ : 29 / 3 / 1392برچسب:, | 6:44 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

یک نرم افزار جالب برای گوشی های دارای سیستم عامل اندروید که با اسکن شبکیه چشم شما قفل گوشیتان را باز می کند.
به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ این برنامه برای اهداف سرگرمی است، اما همچنین می تواند به عنوان قفل صفحه نمایش گوشی استفاده کرد و این نرم افزار می تواند امنیت گوشی شما را تضمین کند.


 ویژگی های نرم افزار:
- امکان دانلود انیمشن های اضافی برای زیبا سازی صفحه نمایش.
- دارای گزینه هایی برای بازکردن قفل صفحه نمایش به صورت واقعی.
- باز کردن قفل گوشی با استفاده از دوربین جلو یا پشت
- تعداد دلخواه از بوق صدا برای باز کردن قفل صفحه.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

ورزش ایرانی: ساعتی قبل از بازی دکتر حسن روحانی با کاپیتان جواد نکونام تماس تلفنی گرفت و برای او و تمامی بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان آرزوی پیروزی و موفقیت کرد.

 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «ورزش ایرانی»، در پی این تماس بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان که به گفته مازیار ناظمی، اکثرا به حسن روحانی رای داده بودند خوشحال می‌شوند و با روحیه‌ای مضاعف وارد زمین بازی می‌شوند.
 
همچنین دقایقی دیگر با هماهنگی‌های صورت گرفته دکتر حسن روحانی با محمد نبی دبیر فدراسیون فوتبال کشورمان به صورت تلفنی این پیروزی را تبریک خواهد گفت و با بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان به صحبت خواهد پرداخت.
 
گفتنی است، هماهنگی‌های تماسهای روحانی با تیم ملی فوتبال کشورمان از سوی محمد جمعه‌ای، مشاور مدیرعامل پرسپولیس با حسین فریدون روحانی برادر رئیس‌جمهور منتخب انجام شده است.
 
 این موفقیت مقدمه‌ای برای پیروزی‌های بزرگتر کشور است
 
رئیس‌جمهور منتخب ملت با تبریک صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی تاکید کرد: این موفقیت مقدمه‌ای برای پیروزی‌های بزرگتر و حضور مقتدرانه ایران اسلامی در همه عرصه ها خواهد بود.
 
حجت الاسلام حسن روحانی پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر کره جنوبی و صعود مقتدرانه به جام جهانی 2014 برزیل را تبریک گفت.
 
وی در این پیام تصریح کرد: صعود سرافرازانه تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی 2014 برزیل مایه مباهات و خرسندی همه ایرانیان و آنانی است که به سربلندی ایران و ایرانی می‌اندیشند، شد.
 
رئیس‌جمهور منتخب ملت در ادامه این موفقیت ارزشمند را به ملت بزرگ ایران ، جامعه ورزشی کشور و ورزشکاران و ورزش‌دوستان صمیمانه تبریک گفت.
 
حجت الاسلام روحانی تاکید کرد: اطمینان دارم این موفقیت مقدمه‌ای برای پیروزی‌های بزرگتر و حضور مقتدرانه ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها خواهد بود.
 
وی در پایان متذکر شد: اینجانب نیز خود را در شادی ملت بزرگ ایران سهیم دانسته و برای یکایک ایرانیان درعرصه‌های گوناگون عزت‌آفرینی آرزوی بهروزی و سعادت دارم.
 



تاريخ : 29 / 3 / 1392برچسب:, | 1:25 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :


با دکتر وب از سیستم خود محافظت کنید

تلنا: Dr.Web نرم افزار امنیتی بسیار معروف و محبوبی است که سال هاست همپای رقبای سرسختی چون کاسپراسکی به فعالیت خود ادامه می دهد.

 

تلنا: یکی از مزیت های مثال زدنی این نرم افزار سادگی و کارائی بالای آن است که نیاز یک فرد مبتدی و  همچنین افراد بسیار حرفه ای را برآورده می کند به صورتی که همه ی افراد با رضایت مندی تمام از آن استفاده می کنند. Dr.Web Security Space نرم افزاری است که چندین بسته نرم افزاری را در دل خود جای داده تا بتواند امنیت سیستم شما را به حداکثر برساند. آنتی ویروس، آنتی اسپی وار، آنتی اسپم، حفاظت پروتکل http  که سایر ویژگی ها در خود این بسته جای داده شده اند و به صورت اتوماتیک فعالیت می کنند. از جمله موارد قابل ذکر در مورد این نرم افزار می توان به قابلیت بروز رسانی از طریق اینترنت و همچنین جلوگیری از ورود فایل های آلوده از طریق اینترنت اشاره کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Dr.Web Security Space:

- کنترل ورود و خروج اطلاعات از طریق پروتکل http
- جلوگیری از آلودگی سیستم به انواع بدافزارها و نرم افزارهای جاسوسی
- قابلیت شناسایی و حذف انواع تروجان ها
- قابلیت بروز رسانی از طریق اینترنت
- جلوگیری از ورود فایل های آلوده از طریق اینترنت
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و…

دانلود از لینک مستقیم

 



تاريخ : 28 / 3 / 1392برچسب:, | 2:8 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه برای شهرداری پایتخت گزینه‌های زیادی مدنظرند گفت: محمدباقر قالیباف و محسن هاشمی از جمله گزینه‌ها هستند.

به گزارش فارس، احمد مسجد جامعی در نشست خبری خود با اشاره به حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی اظهار داشت: بنده به نوبه خودم از حضور شهروندان و مشارکت آنها سپاسگزاری می‌کنم ضمن اینکه رسانه‌ها نیز در خلق این حماسه و ایجاد نشاط خوب عمل کردند.

بقیه در ادامه مطلب................



ادامه مطلب
تاريخ : 28 / 3 / 1392برچسب:, | 12:32 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

یک عضو هیات رییسه مجلس گفت که بعد از برگزاری مراسم نتفیذ حسن روحانی رییس‌جمهور منتخب، احتمالا مراسم تحلیف در مجلس 13 مرداد برگزار می‌شود.
 
محمد دهقان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: 12 مرداد سالروز انتقال دولت است که مراسم تنفیذ در محضر مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.
 
وی در خصوص زمان برگزاری مراسم تحلیف نیز گفت: احتمالا یکشنبه 13 مرداد مراسم تحلیف در مجلس برگزار می‌شود و بعد از آن رییس جمهور موظف است ظرف یک هفته کابینه خود را به مجلس معرفی کند.
 
دهقان گفت:‌ نحوه برگزاری مراسم تحلیف در آیین‌نامه قید شده است در این مراسم رییس جمهور فعلی حضور خواهد داشت و وزیر کشور نیز گزارشی از روند برگزاری انتخابات می‌دهد.  وی ادامه داد: در این مراسم که با حضور رییس قوه قضاییه برگزار می‌شود آقای روحانی طبق اصل 121 سوگند نامه‌ای را قرائت می‌کند و سپس آن را امضا می‌نماید.
 
گفتنی است در اصل 121 قانون اساسی آمده است رییس جمهور در مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ای که با حضور رییس قوه قضاییه و اعضای شورای نگهبان تشکیل می‌شود، سوگند یاد کرده و سوگندنامه را امضا می‌کند که متن سوگند نامه به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 من به عنوان رییس جمهور در پیشگاه قرآن کریم و در برابر ملت ایران به خداوند قادر و متعال سوگند یاد می‌کند که پاسدار مذهب رسمی و نظام جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی کشور باشم و همه استعداد و صلاحیت خویش را در راه ایفای مسوولیت‌هایی که بر عهده گرفته‌ام به کار گیرم و خود را وقف خدمت به مردم و اعتلای کشور، ترویج دین و اخلاق، پشتیبانی از حق و گسترش عدالت سازم و از هرگونه خودکامگی بپرهیزم و از آزادی و حرمت اشخاص و حقوقی که قانون اساسی برای ملت شناخته است، حمایت کنم در حراست از مرزها و استقلال سیاسی و اقتصادی و فرهنگی کشور از هیج اقدامی دریغ نورزم و با استعانت از خداوند و پیروی از پیامبر اسلام و ائمه اطهار(ع) قدرتی را که ملت به عنوان امانتی مقدس به من سپرده است همچون امینی پارسا و فدارکار نگهدار باشم و آن را به منتخب ملت پس از خود بسپارم.



تاريخ : 28 / 3 / 1392برچسب:, | 9:28 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده تهران تأکید کرد: خبر شکایت بنده از احمدی‌نژاد خلاف واقع است و بنده شکایت شخصی ندارم.

خبرگزاری فارس: لاریجانی: خبر شکایت من از احمدی‌نژاد خلاف واقع است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز خانه ملت در تذکری آئین‌نامه‌ای اظهار داشت: روز گذشته نامه ایی با بیش از 200 امضا به عنوان تبریک به منتخب مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری و اعلام آمادگی برای هر گونه همکاری با دولت جدید، از سوی نمایندگان مجلس در صحن قرائت شد.

وی با خطاب‌قرار دادن لاریجانی گفت: شما هم دیداری با آقای روحانی داشتید و هر گونه همکاری مجلس با دولت تأکید کردید اما متأسفانه برخی رسانه‌ها روز گذشته شیطنتی کردند و نوشتند که رئیس‌جمهور فعلی با شکایت رئیس کمیسیون اصل 90 به دادگاه احضار شده است.

کوچک‌زاده با تأکید بر اینکه بنده به عنوان عضو کمیسیون اصل 90، هیچ اطلاعی از این موضوع ندارم، آقای پورمختار به عنوان رئیس کمیسیون اصل 90 هم طی مصاحبه‌ای گفته بود که اطلاعی از این موضوع ندارد لذا به نظر می‌رسد این مسئله شیطنت برخی رسانه‌ها بود که روز گذشته انجام شد که اگر هم راست است، دلیلی نداشت مطرح شود.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین یادآور شد: این ناپختگی این جزء در زیرمجموعه دستگاه قضایی را نشان می‌دهد که باید رئیس دستگاه قضا تذکر دهد تا از همین ابتدا شرایط را برای فضای تفاهم آلوده نکنند.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به تذکر کوچک‌زاده گفت: تذکر شما به جاست، این موضوع را به گونه‌ای برخی رسانه‌ها منعکس کردند گویا شکایت رئیس مجلس بوده است، ما شکایت شخصی نداریم.

وی افزود: ممکن است کمیسیون اصل 90 تخلفی را ملاحظه کرده و به دستگاه قضا ارجاع داده باشد. یا ممکن است جزء مواردی باشد که ماده  226 آئین‌نامه داخلی، وقتی کمیسیون تخلفی را ملاحظه کند، مجلس به آن رأی می‌دهد طبق آئین‌نامه به طور روتین به دادگاه منعکس می‌شود.

رئیس مجلس در خاتمه گفت: بنابر این اینکه مسئله را به این نحو منعکس کنند، خلاف واقع است و این حرف‌ها به موقع نیست و معلوم است شیطنتی در کار بوده است.



تاريخ : 28 / 3 / 1392برچسب:, | 2:16 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

سازمان وظیفه عمومی ناجا شرایط اصلی رسیدگی به درخواست معافیت کفالت، رسیدن به سن مشمولیت، نداشتن غیبت و تنها پسر بالای 18 سال و سالم خانواده بودن را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای اعلام‌کرد: از شرایط اصلی رسیدگی به درخواست معافیت‌های کفالت ازجمله کفالت پدر بالای 65 سال تمام، یگانه فرزند ذکور و سالم بالای 18 سال خانواده بودن، رسیدن به سن مشمولیت (18سال تمام) و نداشتن غیبت است که مهاجرت از محل سکونت، ازدواج یا درحبس بودن برادر یا برادران مشمول مانع بهره‌مندی وی از این نوع معافیت می‌شود.

چنانچه برادر بالای 18 سال مشمول، بیمار باشد، در صورتی‌ که بیماری وی در شورای پزشکی وظیفه عمومی تایید شود، مانعی برای استفاده وی از معافیت کفالت نخواهد بود.

مشمولانی که دارای پدر کمتر از 65 سال سن است، تنها در صورتی می‌توانند از این نوع معافیت استفاده کنند که پدرآنان دارای بیماری باشد که به تشخیص شورای پزشکی وظیفه عمومی نیازمند به مراقبت نیز تشخیص داده شود.



تاريخ : 28 / 3 / 1392برچسب:, | 11:21 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: جهش تحصیلی به پایه بالاتر، از سه پایه دوم، سوم و چهارم ابتدایی امکان‌پذیر است.
به گزارش مشرق به نقل از فارس، فرناز بیگی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران اظهار داشت: جهش تحصیلی در سال‌های گذشته نیز وجود داشته است و تعدادی از دانش‌آموزان نیز تابستان هر سال بر اساس این طرح، به یک پایه بالاتر می‌روند.

وی با بیان اینکه طرح جهش تحصیلی برای دانش‌آموزان پایه اول و ششم ابتدایی اجرا نمی‌شود، ادامه داد: این طرح امسال برای دانش‌آموزان از پایه‌های «دوم به سوم ابتدایی»، «سوم به چهارم ابتدایی» و «چهارم به پنجم ابتدایی» اجرا می‌شود.

بیگی در خصوص روند انجام جهش تحصیلی گفت: خانواده‌هایی که احساس می‌کنند فرزندشان آمادگی جهش تحصیلی را دارند به مدرسه محل تحصیل فرزندشان مراجعه کرده و با هماهنگی مدیر مدرسه، نامه‌ جهت معرفی به اداره آموزش و پرورش استثنایی دریافت می‌کنند.

وی افزود: آموزش و پرورش استثنایی از دانش‌آموزان متقاضی جهش تحصیلی آزمون برگزار می‌کند که این موضوع با هماهنگی آنها انجام می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران اضافه کرد: اکثر خانواده‌ها علاقه‌مند هستند که فرزندانشان روال طبیعی تحصیل را طی کنند.



تاريخ : 28 / 3 / 1392برچسب:, | 1:12 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

در حاشیه راهیابی چند قهرمان ورزشی به شورای شهر تهران.
منبع: روزنامه شرق



تاريخ : 28 / 3 / 1392برچسب:, | 11:53 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور صبح امروز با حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری فارس: احمدی‌نژاد با روحانی رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس،‌ دقایقی پیش محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان با حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران و نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در ساختمان مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار رئیس‌جمهور با تبریک به حجت‌الاسلام روحانی و آرزوی توفیق در اداره کشور با وی درباره برخی مسائل روز تبادل نظر کرد.

حجت‌الاسلام روحانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کسب 50.8 درصد آرا یازدهمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران شد.



تاريخ : 28 / 3 / 1392برچسب:, | 12:32 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

همشیره مکرمه آیت الله نوری همدانی درگذشت.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، همشیره مکرمه حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید قم، به دیار معبود شتافت.

مراسم تشییع و تدفین پیکر آن بانوی بزرگوار عصر دیروز در شهر مقدس قم و در جوار حرم کریمه اهل بیت(س)‌ برگزار گردید و آیت الله محمد تقی مصباح یزدی در حرم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) بر پیکر آن مرحومه نماز اقامه کرد.

پیکر همشیره حضرت آیت الله نوری همدانی سپس جهت خاکسپاری به گلزار شهدای قم منتقل شد و در این مکان آرام گرفت.

  پروه وبگردی با گاه خبرنگاران ؛ درگذشت این بانوی مکرمه را به آیت الله نوری همدانی و بیت آن مرحوم تسلیت می گوید.



تاريخ : 28 / 3 / 1392برچسب:, | 1:11 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امروز پژمان نوری و محمدمهدی نظری با حضور در باشگاه استقلال، برای عقد قرارداد یکساله به این تیم پیوستند.

 

این دو بازیکن دقایقی پیش در جمع خبرنگاران این خبر را تایید کردند و قرار است سال آینده در استقلال بازی کنند.

 

پژمان نوری فصل گذشته در ملوان و محمدمهدی نظری در فجر سپاسی بازی می‌کردند.

 

از سویی ایمان موسوی، مهاجم فصل گذشته استقلال نیز در باشگاه حاضر شده تا رضایتنامه‌اش را از این تیم بگیرد.



تاريخ : 28 / 3 / 1392برچسب:, | 11:32 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

شبکه ایران / امروز در جریان برگزاری نخستین کنفرانس خبری دکتر حسن روحانی رییس جمهور منتخب ملت ایران، فردی با شعار "روحانی یادت باشه، میرحسین باید باشه"، برای لحظاتی فضا رامتشنج کرد. گفته می شود این فرد از خبرنگاران حوزه نفت و انرژی است که تمایل شدیدی به جریان اصلاح طلب دارد.

 



تاريخ : 27 / 3 / 1392برچسب:, | 3:4 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

بنا بر گفته منابع آگاه لیست احتمالی کابینه دولت یازدهم به شرح زیر است: وزارت امور خارجه: ظریف – واعظی وزارت اقتصاد...
 

سیاسی- پارسینه؛ بنا بر گفته منابع آگاه لیست احتمالی کابینه دولت یازدهم به شرح زیر است:

وزارت امور خارجه: ظریف – واعظی

وزارت اقتصاد: نهاوندیان – نوبخت

وزارت اطلاعات: شفیعی – رزاقی

وزارت علوم: محمد رضا عارف

وزارت کشور: یونسی

وزارت بهداشت: پزشکیان

وزارت کار و رفاه اجتماعی: محسن رضایی

وزارت نفت: نعمت زاده- جهانگیری

وزارت صنعت، معدن و تجارت: شریعتمداری- نعمت زاده

وزارت دفاع: سیاری - شمعخانی

وزارت نیرو: نامجو- بی طرف

وزارت جهاد و کشاوری: کلانتری- حجتی

وزارت راه، مسکن و شهرسازی: عباس آخوندی- علیرضا تابش

سازمان مدیریت: روغن زنجانی – نجفی

بانک مرکزی: قاسمی – عادلی

دبیرخانه شورای امنیت ملی: پورمحمدی – ولایتی

رئیس سازمان انرژی اتمی: صالحی



پایگاه خبری عقاب نیوز :

ملت بزرگ ایران اینبار با تشخیص درست و درک جامع از شرایط حساس کشور، با پشت کردن به دوران بی‌صداقتی و عوام‌فریبی و با این انتخاب هوشمندانه، عنان مدیریت اجرایی کشور را بدست شخصیتی سپرده است که نماد اعتدال عقلایی، اصلاح‌طلبی حقیقی و اصولگرایی واقعی گردیده است.

بقیه در ادامه مطلب ....



ادامه مطلب
تاريخ : 27 / 3 / 1392برچسب:, | 9:13 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

فرماندار تهران در جمع خبرنگاران لیست ۳۱ نفره منتخبان شورای اسلامی شهر تهران را منتشر کرد.

خبرگزاری فارس: اعلام لیست ۳۱ نفره منتخبین شورای اسلامی شهر تهران/ خبر فارس تأیید شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، عیسی فرهادی در جمع‌ خبرنگاران لیست منتخبان چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران را اعلام کرد.

فرماندار تهران اظهار داشت: در شهر تهران نزدیک به ۴ هزار شعبه اخذ رأی دایر بود که در مقایسه با با دوره قبلی ریاست جمهوری ۴۰۰ شعبه اضافه شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۰ هزار نفر در اجرای برگزاری انتخابات نقش داشتند، گفت:‌دو انتخابات بزرگ در سطح شهر تهران و کشور برگزار شد که در کمترین زمان ممکن نتایج این انتخابات با دقت منتشر شد.

فرهادی تأکید کرد: حدود ۲ هزار نفر در شورای اسلامی شهر تهران ثبت‌نام کردند که از این تعداد هزار و ۸۷۵ نفر واجد شرایط شدند که به دلایل مختلف تعدادی از آنها انصراف و در نهایت هزار و ۷۳۹ نفر برای ۳۱ کرسی شورای شهر وارد رقابت شدند.

وی تأکید کرد: مجموع آرای اخذ شده در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران ۲ میلیون و ۷۸۶ هزار و ۳۷۵ رأی بوده است که ۲ میلیون و ۲۴۲ هزار و ۶۶۲ رأی آن صحیح بود.

 

در جدول زیر اعضای شورای جدید شهر تهران، تعداد آرای‌ آنها و جریان‌ سیاسی‌شان را به تفکیک مشاهده می‌کنید.  

ردیف نام و نام خانوادگی میزان آرا اصلاح طلب اصولگرا ائتلاف
1 مهدی چمران 566614   * آبادگران ایران اسلامی
2 علیرضا دبیر 400670   * خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت
3 احمد مسجد جامعی 281548 *   نخبگان شورای شهر
4 حسین رضا زاده 270390   * پیشرفت و عدالت ایران اسلامی
5 حبیب کاشانی 261503   * آبادگران ایران اسلامی
6 هادی ساعی 260457   * فراگیر آبادگران
7 مرتضی طلایی 242386   * پیشرفت و عدالت ایران اسلامی
8 پرویز سروری 199956   * خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت
9 رضا تقی‌پور 186020   * خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت
10 الهه راستگو 179982 *   آبادگران شهر
11 عباس شیبانی 173277   * آبادگران ایران اسلامی
12 اسماعیل دوستی 158707 *   متخصصین مدیریت شهری
13 احمد دنیا مالی 157277 * * کارآزمودگان مدیریت شهری
14 محمد مهدی تندگویان 154921 *   متخصصین مدیریت شهری
15 محمد سالاری 155138 *   متخصصین مدیریت شهری
16 فاطمه دانشور 144792 *   اصلاح طلبان
17 احمد حکیمی پور 137964 *   اصلاح طلبان
18 محمد حقانی 135100 *   متخصصین مدیریت شهری
19 مجتبی شاکری 130269   * خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت
20 عبدالحسین مختاباد 129969 *   اصلاح‌طلبان
21 رحمت‌الله حافظی 129832   * خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت
22 ابوالفضل قناعتی 127446   * آبادگران ایران اسلامی
23 اقبال شاکری 127558   * خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت
24 مهدی حجت 127252 *   اصلاح‌طلبان
25 غلامرضا انصاری 126500 *   اصلاح طلبان
26 معصومه آباد 122790   * آبادگران ایران اسلامی
27 عبدالمقیم ناصحی 119826   * آبادگران ایران اسلامی
28 محسن سرخو 118745 *   اصلاح‌طلبان
29 عباس جدیدی 117503   * زاگرسیان ایران اسلامی
30 محسن پیرهادی 114495   * پیشرفت و عدالت ایران اسلامی
31 محمد مهدی مفتح 114439   * آبادگران ایران اسلامی

 



تاريخ : 28 / 3 / 1392برچسب:, | 10:49 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

حجت‌الاسلام رئیسی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره اخبار منتشر شده در رسانه‌ها در خصوص احضار محمود احمدی نژاد به دادگاه گفت: درباره این موضوع سخنگوی قوه قضاییه در نشست خود با رسانه‌ها توضیحات لازم را ارائه خواهد کرد.



تاريخ : 27 / 3 / 1392برچسب:, | 1:47 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

قائم مقام وزیر ارتباطات عنوان کرد: در حال حاضر ما به نسل سوم ارتباطی دسترسی پیدا کرده‌ایم و کم کم به سمت نسل چهارم می رویم که اگر به این نقطه برسیم اینترنت با پهنای باند یک گیگ را در قالب تلفن همراه به کاربران ارائه خواهیم کرد؛ حال سوال این است که در این تغییر و تحولات و این تغییر نسل‌ها دانشگاه‌ها تا چه اندازه تاثیر دارند.
به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، مرتضی براری اظهار کرد: در سال گذشته مخابرات ایران در حوزه ICT بیش از 10 هزار میلیارد تومان گردش مالی داشته که این رقم در ایرانسل حدود چهار هزار میلیارد تومان بوده است و با توجه به گردش مالی موجود در این حوزه این نکته جای سوال دارد که تاکنون دانشگاه‌های ما تا چه اندازه وارد این حیطه شده‌اند.

براری با بیان این‌که در حال حاضر طبق آمارها 25 میلیون ایرانی خریدار بازی‌های رایانه‌ای هستند گفت: این که در این بازار دانشگاه‌های ما تا چه اندازه سهم دارند موضوعی است که جای صحبت دارد. ما اکنون بیش از 60 میلیون سیم کارت فعال در بازار داریم و دانشگاه‌های ما می‌توانند در ارائه خدمات ارزش افزوده به اپراتورهای مختلف این سیم‌کارت‌ها یاری برسانند.

وی همچنین عنوان کرد: از سوی دیگر طی این سال‌های تلفن ثابت ما به دلیل آن‌که خدمات ارزش افزوده را نداشته به شبکه‌ای ضررده تبدیل شده است در حالی که می‌توان با همکاری با دانشگاه‌ها خدمات ارزش افزوده مختلفی برای آن تعیین کرد.

او یادآور شد: در حال حاضر بیش از 34 میلیون ایرانی به اینترنت متصل هستند و کاربر اینترنت محسوب می‌شوند که می توان با تقویت رابطه بخش ارتباطی با دانشگاه‌ها ارائه خدمات به این کاربران را تقویت کرد.

براری در ادامه با اشاره به ورود ICT به حوزه بانکداری و تاثیری که فن‌آوری اطلاعات در این بخش ایجاد کرده اظهار کرد: در حال حاضر در دنیا از فن‌آوری اطلاعات بهره‌های مختلفی گرفته می‌شود و حتی امسال شعارهایی که در این زمینه وجود دارد هم به فن‌آوری اطلاعات و ایمنی جاده‌ها مربوط شده است؛ این درحالی است که در حال حاضر طبق آمارهای ارائه شده کشورمان سالانه 25 هزار کشته بر اثر تصادفات جاده‌ای دارد. به عبارت دیگر در هر چهار سال ما به اندازه یک استادیوم کشته‌های جاده‌ای داریم که می‌توان در این زمینه هم از فن‌آوری اطلاعات کمک گرفت و باعث کاهش این خطرات شد.

معاون وزیر ارتباطات در ادامه صحبت‌های خود به رشد روزافزون و رقابت شدید شرکت‌های فعال دراین زمینه اشاره کرد و گفت: اکنون شرکتی مانند فیس بوک تلاش کرده و با بهره گیری از جامعه شناسان، حقوق‌دانان، روانشناسان و طیف‌های مختلف از گوگل پیشی بگیرد. اکنون ما هم اگر در پروژه‌های متعدد دانشگاهی سرمایه‌گذاری کرده و وارد مرحله تجاری‌سازی شویم، قطعا می‌توانیم اتفاقات مثبتی را رقم بزنیم اما بزرگترین مشکل ما این است که در تجاری سازی این پروژه‌ها نتوانسته‌ایم ورود پیدا کنیم.

براری همچنین به اطلس فضای مجازی اشاره کرد و افزود: در اطلس فضای مجازی وضعیت اینترنتی تمام کشورها در قالب یک وقفه ترسیم شده است و بر روی این نقشه سایت‌های بزرگ نیز جایگاه خاص خود را دارند؛ در سال 2007 فیس بوک بر روی این اطلس مانند یک کشور کوچک بود اما در سال 2010 به یک جزیره بسیار بزرگ تبدیل شده بود، حال ما نیز آماده‌ایم با دانشگاه‌های مختلف همکاری کنیم تا در سال 2015 میلادی شاهد حضور پررنگ ایران در اطلس فضای مجازی باشیم.



تاريخ : 27 / 3 / 1392برچسب:, | 7:21 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

کارت هدیه

 

خبرگزاری تسنیم: مقرر شده به منظور قدردانی از زحمات اعضای هیات مدیره و دست اندرکاران تهیه صورت های مالی و عملکرد سال مالی ۱۳۹۰ سازمان منطقه آزاد کیش، به این افراد پاداش پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار گروه "رسانه‌های دیگر" خبرگزاری تسنیم، روزنامه خراسان در ستون اخبار ویژه امروز دوشنبه خود نوشت:

*پاداش ده ها میلیونی دولت به مدیران منطقه آزاد کیش

بر اساس مصوبه وزیران عضو شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی که طی هفته های اخیر به تأیید رییس جمهور هم رسیده، مقرر شده به منظور قدردانی از زحمات اعضای هیات مدیره و دست اندرکاران تهیه صورت های مالی و عملکرد سال مالی 1390 سازمان منطقه آزاد کیش، به این افراد تا سقف 250 میلیون تومان پاداش پرداخت شود.

*با دستور دولت معادن هم مقصد گردشگری شد

بر اساس دستور یک مسئول ارشد اجرایی به وزیر صنعت و معدن و رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، مقرر شده وزارت صنعت ضمن انجام مطالعه کاربردی به منظور استفاده بهینه از فضاهای معدنی ایجاد شده برای مقاصد گردشگری توسط سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نسبت به اجرایی کردن این موضوع برنامه ریزی لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/
خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

 



تاريخ : 26 / 3 / 1392برچسب:, | 8:13 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ملت ایران مزار شهدای 72 تن را زیارت کرد.
به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ملت ایران با حضور در مزار شهدای 72 تن ضمن قرائت فاتحه قبور این شهدا را زیارت کرد.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

دقایقی پیش حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ملت ایران با حضور در حرم امام خمینی(ره) با آرمان های امام و انقلاب تجدید میثاق کرد.
به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام حسن روحانی یازدهمین رئیس جمهور منتخب ملت ایران دقایقی پیش با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کرد.  
 
در این مراسم حجت‌الاسلام حسن خمینی تولیت آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره)، حسن روحانی را همراهی کرد.  
 
براساس این گزارش اعضای ستاد انتخاباتی حسن روحانی وی را در این مراسم همراهی می‌کنند و قرار است حسن روحانی لحظاتی دیگر با حضور در جمع خبرنگاران با آنان صحبت کند.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

رئيس مجلس شوراي اسلامي با رئیس‌جمهور منتخب مردم در محل مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش حوزه پارلماني باشگاه خبرنگاران  "علي لاريجاني" رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز(یکشنبه ۲۶ خرداد) با حضور در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ملت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دیدار و انتخاب وی را تبریک گفت.

اولین گام همکاری دو قوه با حضور لاریجانی برداشته شد

براساس اين خبر به نقل از  خانه ملت، رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه دیدار با حسن روحانی رئیس جمهور منتخب دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری  در گفت وگو با پايگاه اطلاع‌رساني قوه مقننه با بیان اینکه در این جلسه  علاوه بر عرض تبریک، به دلیل دوستی قدیمی علاقه‌مند دیدار حضوری با وي بودم، گفت: در این جلسه درخصوص شرایط کشور به ویژه ضروریات مثل کنترل تورم و مشکلات بیکاری بحث و گفت‌وگو شد.

 لاریجانی افزود: همچنین در این جلسه رایزنی‌هایی درخصوص کابینه دولت آینده صورت گرفت.

اولین گام همکاری دو قوه با حضور دکتر لاریجانی برداشته شد

 در این دیدار همچنین حجت‌الاسلام حسن روحانی با بیان اینکه ما دیدارهای فراوانی در گذشته با آقای لاریجانی داشته‌ایم، گفت: امروز اولین قدم را برای همکاری دو قوه برداشتیم تا در آینده نزدیک همکاری بین دو قوه آغاز شود.

رئیس جمهور منتخب مردم افزود: در این جلسه نکات مهمی که در کشور با آن مواجه هستیم به ویژه درخصوص همکاری‌های دولت و مجلس بحث و گفت‌وگو شد.

روحانی با بیان اینکه مردم ما با شادی شب گذشته خود نشان دادند ملتی امیدوار نسبت به آینده هستند، ادامه داد: احساس همه ملت این است که اخلاق و تعادل در کشور مستحکم‌تر خواهد شد و با مشورت با افراد صاحب‌نظر مشکلات کشور حل و فصل شود.

رئیس جمهور منتخب مردم در پایان خاطرنشان کرد: البته مشکلات یک شبه حل نمی‌شود و باید به تدریج و با مشورت صاحب‌نظران این اتفاق رخ دهد.

 همچنين علی لاریجانی صبح امروز نیز با صدور پیامی پیروزی حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: مجلس شورای اسلامی در این برهه حساس کشور همکاری صمیمانه‌ای را با حضرت عالی و دولت جدید برای تحقق اراده ملت و اصلاح امور بعمل می‌آورد.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

ایران نایب قهرمان رقابت‌هاي كشتي آزاد جوانان آسيا شد

در پايان مسابقات كشتي آزاد قهرماني جوانان آسيا تيم ايران پس از تیم هند با کسب 63 امتیاز نایب قهرمان شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابت هاي كشتي آزاد قهرماني جوانان آسيا طي روزهاي 25 و 26 خردادماه در شهر پوكت تايلند برگزار شد که تیم های هند ،ایران و قزاقستان به ترتیب به عناوین اول تا سوم این مسابقات رسیدند.


بر اساس اين گزارش، در روز دوم اين رقابت‌ها در وزن 55 كيلوگرم يونس سرمستي در دور نخست با نتيجه 8 بر صفر مقابل گانسوخ از مغولستان به پيروزي رسيد وي در دور دوم با نتيجه 16 بر 13 ولادمير كوردين از قزاقستان را مغلوب كرد اما در ديدار نيمه نهايي با نتيجه 13 بر 6 مقابل سانگ هو وون از كره شمالي باخت و به ديدار رده‌بندي راه يافت. وي در اين ديدار با نتيجه 5 بر صفر مقابل مانديك از هند مغلوب شد و پنجم شد.

در وزن 60 كيلوگرم فرزاد كوليوند در دور نخست با ضربه فني فرناندو از سريلانكا را شكست داد وي در دور دوم مقابل نوربيك دژاركينبايف از قرقيزستان با نتيجه 8 بر صفر به پيروزي رسيد اما در مرحله نيمه نهايي مقابل كوك گانگ كيم از كره شمالي با نتيجه در حالي كه با نتيجه 10 بر 4 از حريف خود پيش بود، نتيجه را واگذار كرد و به ديدار رده‌بندي راه يافت. وي در ديدار رده بندي شينگو آريموتو از ژاپن را با نتيجه 7 بر صفر شكست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 66 كيلوگرم پيمان ياراحمدي در دور نخست با نتيجه 8 بر صفر كايرو كينجو از ژاپن را شكست داد وي در دور دوم مقابل تائه جين جئون از كره جنوبي با نتيجه 8 بر صفر به پيروزي رسيد. ياراحمدي در مرحله نيمه نهايي مقابل بولات ساكايف از قزاقستان با نتيجه 7 بر صفر شكست خورد و به ديدار رده‌بندي راه يافت. ياراحمدي در ديدار رده‌بندي سائو نگو از ويتنام را با نتيجه 8 بر صفر شكست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 74 كيلوگرم مصطفي قياسي در دور نخست چانگ يانگ كيم از كره جنوبي را با نتيجه 9 بر 2 شكست داد وي در دور دوم مقابل باسانتسگت از مغولستان با نتيجه 10 بر 3 به برتري دست يافت وي در مرحله نيمه نهايي نيز موفق شد ساكن آتي جانوف از قزاقستان را با نتيجه 10 بر 2 شكست دهد. قياسي در ديدار فينال كومار پراديو از هند را با نتيجه 8 بر يك شكست داد و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 84 كيلوگرم عليرضا كريمي در دور اول بكجان مربكوف از قرقيزستان را با نتيجه 9 بر صفر شكست داد وي در دور دوم مقابل تارمانوخ گانبولد از مغولستان با نتيجه 8 بر صفر به پيروزي رسيد كريمي در مرحله نيمه نهايي مقابل هيوك بيوم گوان از كره جنوبي با نتيجه 7 بر صفر به برتري رسيد وی در ديدار فينال به مصاف عظمت دولت بيكوف از قزاقستان رفت و توانست با نتیجه 10 بر 2 این کشتی گیر را شکست دهد و صاحب عنوان نخست شود.

در وزن 96 كيلوگرم نيز حاتم علي اكبر زاده مقابل فخرالدين سليم زودا از تاجيكستان با نتيجه 4 بر صفر مغلوب شد و با توجه به شكست كشتي گير تاجيك مقابل حريف هندي، علي اكبر زاده از دور رقابت‌ها حذف شد. در اين وزن كشتي گيران قزاقستان و هند فيناليست شدند.

دیروز نیز عبداله قمی در وزن 120 کیلوگرم صاحب مدال طلا و مصطفی یعقوبی در وزن 50 کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند.

رده بندی تیمی و انفرادی این رقابت‌ها به شرح زیر است:

 

رده‌بندی انفرادی:

50 كيلوگرم: 1- كاديان مانگال (هند) 2- مصطفي يعقوبي (ايران) 3- كوكي ايشيتاني (ژاپن) و محمودجان شاوكاتور (ازبكستان) 5- اين سانگ هيون (كره شمالي) و احمد الكعبي (يمن)

 

55 کیلوگرم: 1- تتسویا یاماساکی (ژاپن) 2- سانگ هو وون (کره شمالی) 3- عظیم ایواهوف (قرقیزستان) و ماندیپ (هند) 5- گوی هیون کیم (کره جنوبی) و یونس سرمستی (ایران)

 

60 کیلوگرم: 1- رادیپ کومار (هند) 2- کوک گوانگ کیم (کره شمالی) 3- فرزاد کولیوند (ایران) و محمدسادیک دجورایف (ازبکستان) 5- شینگو آریموتو (ژاپن) و پانک سیت دیماک (تایلند)

 

66 کیلوگرم: 1- بولات ساکایف (قزاقستان) 2- ویکاس (هند) 3- اورمات گازیبیکوف (قرقیزستان) و پیمان یاراحمدی (ایران) 5- تموخین اردینبات (مغولستان) و سائو نگو (ویتنام)

 

74 کیلوگرم: 1- مصطفی قیاسی (ایران) 2- پرادیو کومار (هند) 3- تخرون خودجیف (ازبکستان) و ساکن آتجانوف (قزاقستان) 5- زاوار کیاو (برمه) و باسان سوگت (مغولستان)

 

84 کیلوگرم: 1- علیرضا کریمی (ایران) 2- عظمت دولت بیکوف (قزاقستان) 3- سلیم خودجایف (تاجیکستان) و هیوک بیوم گوان (کره جنوبی) 5- یویا اوکاجیما (ژاپن) و تورموخ گانبولد (مغولستان)

 

96 کیلوگرم: 1- سومیت (هند) 2- یرموخامبت اینکار (قزاقستان) 3- هان گیول کیم (کره جنوبی) و یوسوکه یوشیکاوا (ژاپن) 5- آی هنگ (چین) و فخرالدین سلیم زودا (تاجیکستان)

 

120 كيلوگرم: 1- عبداله قمي (ايران) 2- اولگ بولتيم (قزاقستان) 3- اصلان بك گادويف (ازبكستان) و سارجيت (هند) 5- جي يان كيم (كره جنوبي) و زيمين دا چين (چين)

 

رده‌بندی تیمی:

 

1- هند (68 امتیاز)
2- ایران (63 امتیاز)
3- قزاقستان (55 امتیاز)
4- ژاپن (41 امتیاز)
5- ازبکستان (41 امتیاز)
6- کره جنوبی (36 امتیاز)
7- قرقیزستان (30 امتیاز)



پایگاه خبری عقاب نیوز :

عزت‌الله ضرغامي با صدور پيامي اعلام كرد: ضمن تبریک به جنابعالی به عنوان شخصیتی برخوردار از سوابق روشن و افتخار‌آمیز انقلابی و اسلامی و نیز به عنوان نامزد منتخب ملت که عهده‌دار مسئولیت سنگین ریاست‌جمهوری دوره یازدهم شده اید، آمادگی رسانه ملی را جهت همکاری با رئیس‌جمهور منتخب ملت و کمک به دولت جدید در تحقق مطالبات مردم به ویژه در حوزه اقتصادی و رفاه آنان؛ اعلام می‌داریم.
به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران؛ عزت‌الله ضرغامي با صدور پيامي ضمن تبريك به حجت‌السلام حسن روحاني، آمادگی رسانه ملی براي همکاری با رئیس‌جمهور منتخب ملت و کمک به دولت جدید در تحقق مطالبات مردم را اعلام كرد؛ مشرح اين پيام به اين شرح است:

باسمه تعالی
جناب حجت‌الاسلام و‌المسلمین دکتر حسن روحانی

باسلام؛
 
با عنایت الهی و رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری به یک حماسه سیاسی غرور‌‌آفرین و دشمن‌شکن تبدیل گردید. حماسه‌ای که با حضور پرشور و پرشمار مردم در اطراف و اکناف این کشور الهی رقم خورد و به جهان و جهانیان نشان داد که مردم‌سالاری حقیقی را از مردم‌سالاری دینی برآمده از انقلاب اسلامی ایران الهام بگیرند چرا که حماسه سیاسی 24 خرداد 92  همچون انتخابات‌های گذشته نشان داد که تداول قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران براساس خواست مردم و به نحوی دموکرات میان جریان‌های سیاسی کشور جریان دارد.

در این میان رسانه ملی تلاش نمود تا با به‌کارگیری جمیع ظرفیت‌های خود بسترساز این حماسه شود ما تلاش نمودیم با طراحی ظروف مناسب تبلیغی و با نوآوری در روش مناظره‌های رسانه‌ای که بی‌تردید به الگویی ماندگار در این زمینه تبدیل گردید، راوی صادق و صریحی برای بیان آراء و نظریات نامزدهای محترم و مقایسه میان آنها باشیم، در این تلاش ملی اهدافی نظیر اعمال عدالت رسانه‌ای، زمینه‌سازی برای گسترش ظرفیت سیاسی جامعه و رعایت اخلاق اسلامی در تبلیغات، ایجاد آرامش در فضای تبلیغات انتخاباتی و برطرف‌کردن نیاز به تبلیغات پر‌هزینه توسط نامزدها؛ به صورتی مجدانه مطمح نظر و عمل قرار گرفت.

بی‌تردید بلندنظری و نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب در پاسداری از آزاد‌اندیشی و ارشاد و هدايت رسانه ملی به رعایت عدالت و انصاف در برنامه‌های تبلیغی مهمترین مشوق و مایه قوت قلب ما در این مسیر بود.

اینک ضمن تبریک به جنابعالی به عنوان شخصیتی برخوردار از سوابق روشن و افتخار‌آمیز انقلابی و اسلامی و نیز به عنوان نامزد منتخب ملت که عهده‌دار مسئولیت سنگین ریاست‌جمهوری دوره یازدهم شده‌اید، آمادگی رسانه ملی را جهت همکاری با رئیس‌جمهور منتخب ملت و کمک به دولت جدید در تحقق مطالبات مردم به ویژه در حوزه اقتصادی و رفاه آنان؛ اعلام می‌داریم.

مزید توفیق جنابعالی در خدمت به ملت نجیب و حماسه‌ساز ایران اسلامی را از خداوند متعال مسئلت داریم.

سید عزت‌الله ضرغامی
رئیس سازمان صدا‌و‌سیما



تاريخ : 26 / 3 / 1392برچسب:, | 8:42 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه عربستان با ارسال پیامی برای حسن روحانی، انتخاب وی به عنوان رئیس جمهوری منتخب ملت ایران را تبریک گفت.
به گزارش مشرق، مهر به نقل از خبرگزاری رسمی  عربستان نوشت:  عبدالله بن عبدالعزیز در پی پیروزی حسن روحانی در  انتخابات ریاست جمهوری ایران، پیام تبریکی برای وی ارسال کرد.

در این پیام آمده است پیروزی جنابعالی در انتخابات ریاست جمهوری، مایه مسرت و خوشحالی ما گردید و به نام ملت و دولت عربستان سعودی و از طرف خودم، بهترین تبریکات و بهترین آرزوها و صحت و بهروزی شما و پیشرفت و رفاه ملت جمهوری اسلامی ایران برادر را تقدیم می کنم.

ملک عبدالله آورده است از اظهارات شما مبنی بر همکاری و بهبود روابط میان دو کشور دوست و برادر تقدیر می کنم و برای همه آرزوی توفیق دارم.س



پایگاه خبری عقاب نیوز :

آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان در پیامی انتخاب حجت‌الاسلام حسن روحانی را به ریاست جمهوری تبریک گفت.

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور منتخب ملت به خط امام وفادار باشد

به‌گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در پیامی انتخاب حسن روحانی به ریاست جمهوری را تبریک گفت.

آیت‌الله جنتی در این پیام با تبریک شرکت حداکثری مردم عزیز در لبیک به ندای مقام معظم رهبری در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، انتخاب حجت‌الاسلام حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت تبریک گفت.

دبیر شورای نگهبان در پایان از روحانی خواست که در خدمت به مردم، به خط امام و ولایت مقام معظم رهبری و قانون اساسی وفادار باشد.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

ديدار حجت الاسلام و المسلمین روحانی رئيس جمهور منتخب مردم با رهبر معظم انقلاب اسلامي
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئيس جمهور منتخب مردم عصر امروز(یکشنبه) با حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي ديدار كرد.
در اين ديدار كه پس از اعلام نتيجه قطعي آراي مردم در یازدهمین دوره انتخابات رياست جمهوري صورت گرفت، مقام معظم رهبري با آرزوي توفيق براي حجت الاسلام و المسلمین روحانی، رهنمودهاي لازم را ارائه كردند.
 



پایگاه خبری عقاب نیوز :

پیروز حقیقی انتخابات؛ ملت بزرگ ایران/ حماسه حضور مردم باطل السحر بافته ها و گزافه‌های دشمنان و حسودان شد/ توصیه‌های مهم به رئیس جمهور منتخب و آحاد ملت 
در پی حماسه با شکوه و تاریخی ملت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تشکر و قدردانی خطاب به مردم ایران صادر کردند.
حضرت آیت الله خامنه ای در این پیام با اشاره به حضور متراکم و خیره کننده ایرانیان مومن و غیور در صحنه حماسی انتخابات، این حضور عظیم را نشان دهنده رشد فزاینده سیاسی و پای فشردن بر مردمسالاری دینی صادقانه و باطل السحر بافته ها و گزافه های دشمنان حسود خواندند و تأکید کردند: پیروزِ حقیقی انتخابات، ملت بزرگ ایران است که به حول و قوه الهی توانست گامی استوار بردارد و گوهر نفوذناپذیر و چهره ی پر نشاط و مصمّم و دل سرشار از امید و ایمان خود را به نمایش بگذارد.
متن کامل پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ملت عزیز ایران!
صحنه حماسی و پرشور انتخابات در روز جمعه ی 24 خرداد، آزمون خیره کننده ی دیگری بود که چهره ی مصمم و پر امید ایران اسلامی را در معرض نگاه دوستان و دشمنان نهاد. رشد فزاینده ی سیاسی و پای فشردن بر مردم سالاری دینی صادقانه، حقیقت تابناکی است که با حضور متراکم شما در پای صندوق های رأی، یک بار دیگر در عمل به اثبات رسید و باطل السحر بافته ها و گزافه های دشمنان و حسودان و طمع ورزان شد.
حماسه ی حضور شما پیوند مستحکم ایران و ایرانی را با نظام اسلامی به رخ همه ی بدخواهانی کشید که با صد ترفند سیاسی و اقتصادی و امنیتی در پی گسستن یا سست کردن این اعتماد و پیوند مقدس اند.
ایرانیِ مومن و غیور در انتخابات دیروز، ظرفیت عظیم خود را در مواجهه ی متین و خردمندانه با جنگ روانی بازیگران سلطه و استکبار، با زیبایی و چیره دستی هر چه تمام تر به تصویر کشید و کشور خود و منافع ملی خود و آینده پر تلاش و امیدوارانه خود را بیمه کرد.
پیروز حقیقی انتخابات دیروز ملت بزرگ ایران است که به حول و قوه الهی توانست گامی استوار بردارد و گوهر نفوذ ناپذیر و چهره ی پر نشاط و مصمم و دل سرشار از  امید و ایمان خود را به نمایش بگذارد.
اینجانب با خشوع و خاکساری در برابر لطف و رحمت خداوند حکیم و علیم، جبهه ی سپاس بر زمین می سایم و خود و شما را به ذکر و شکر و قدرشناسی این نعمت بزرگ فرا میخوانم و با سلام و عرض اخلاص به حضرت ولی اله الاعظم روحی فداه و تبریک به ملت عزیز و به رئیس جمهور منتخب جناب حجت الاسلام آقای حاج شیخ حسن روحانی نکاتی را به ایشان و همه آحاد ملت عرض میکنم:
1-اکنون که حماسه ی سیاسی و نقطه اوج آن در جمعه ی بیست و چهارم خرداد با پیروزی ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی به سرانجام رسیده است، هیجان و التهاب روزها و هفته های رقابت، باید جای خود را به همکاری و رفاقت داده و طرفداران نامزدهای رقیب در آزمون بردباری و متانت و دانایی نیز جایگاه شایسته ی خود را به  دست آورند. هیچ احساسی، چه شادمانی و چه ناشادمانی، نباید کسی را به رفتار و گفتاری دور از شأنِ خردمندی و فرزانگی وادار کند. نگذارید بدخواهان، احساسات مردم را ابزار خواسته‌های پلید خویش کنند. وحدت ملی و رفق و مدارا پشتوانه‌ ی امنیت کشور و خنثی کننده‌ ی ترفندهای دشمنان است.
2- رئیس جمهور منتخب، رئیس‌جمهور همه‌ ی ملت است. همه باید برای دست یافتن به آرمانهای بزرگی که رئیس‌جمهور و همکاران وی در دولت، متعهد و مسئول تحقق آنند، به آنان کمک و با آنان همکاری صمیمانه کنند.
3- اکنون پس از هفته‌ها گفتن و شنودن، نوبت کار و اقدام است. رئیس‌جمهور منتخب، تا روز پذیرش رسمی مسئولیت، دارای فرصت ارزشمندی است که شایسته است بیشترین بهره از آن برده شود و کارهائی که شروع مسئولیت خطیر ریاست جمهوری، بدان نیازمند است، بی درنگ آغاز گردد.
4- تحقق حماسه‌ ی انتخابات، بدون شرکت و رقابت و تلاش دیگر نامزدهای ریاست جمهوری امکان‌پذیر نبود. لازم میدانم از همه شخصیت های محترمی که پای در این میدان نهاده و با تلاش خستگی ناپذیر خود، صحنه ی مسابقه ئی شور انگیز را آفریدند، صمیمانه تشکر کنم و آنان را باز هم به نقش آفرینی در عرصه های گوناگون انقلاب و نظام اسلامی فرا بخوانم.
5- و نیز لازم میدانم از همه ی آحاد ملت که این بار نیز حادثه ای ماندگار خلق کردند، بویژه از حضرات مراجع معظّم و علمای اعلام و نخبگان دانشگاهی و سیاسی و فرهنگی که در ترغیب به مشارکت، نقش های ارزنده ایفا کردند، و نیز از دست اندرکاران برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا بویژه وزارت کشور و شورای محترم نگهبان که زحمات طاقت فرسای این هفته های پرکار را صبورانه تحمل کردند و با امانت کامل، این بار سنگین را به سرمنزل رساندند، و نیز از مأموران پر تلاشی که امنیت این پدیده ی حساس را در کشوری با این وسعت، تا اقصی نقاط آن، تضمین کردند و همچنین از همه ی دستگاههای همکار آنان، صمیمانه تشکر کنم و اجر وافر الهی را برای آنان مسألت نمایم.
6-لازم میدانم به شکل ویژه از رسانه ی ملی و دست اندرکاران محترم آن که شور انتخابات را رهین تلاش هنرمندانه و مبتکرانه ی خود ساختند و راوی صادق و صریح گرایش ها و اندیشه ها و هدفهای نامزدان ریاست جمهوری شدند و چگونگی دست بدست شدن قدرت در نظام جمهوری اسلامی را، به شکل آشکار در برابر چشم جهانیان گذاشتند، تشکری بسزا و بلیغ کرده، اجر و توفیق آنان را از خداوند مسألت نمایم.
در پایان بار دیگر با خشوع و ابتهال، نعمت های بزرگ الهی را سپاس گفته و با تکریم یاد امام بزرگوار و شهیدان و ایثارگران عالی مقام، آینده ئی هر چه بهتر را برای این کشور و این ملت آرزو و مسألت میکنم.
و السّلام علیکم و رحمه الله
سیّدعلی خامنه ای
25 خرداد ماه 1392