تاريخ : 23 / 11 / 1390برچسب:, | 8:45 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

اصابت ناگهانيِ صاعقه در حين برگزاري مسابقه فوتبال، تمامي اعضاي يک تيم را در هنگام بازي به کام مرگ فرستاد.

به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران  روزنامه اينديپندنت نوشت: در حالي که دو تيم فوتبال در بخش شرقي منطقه کاسايي در حال برگزاري مسابقه بودند و نتيجه بازي نيز تا آن زمان يک بر يک بود، ناگهان صاعقه اي مهيب به نيمه زمينِ تيم ميهمان که همگي در يکجا تجمع کرده بودند، اصابت کرد و تمامي يازده بازيکن اين تيم را کشت.

اين در حالي بود که بازيکنان تيم ميزبان به نام تيم "باسانگا" در کمال تعجب، هيچ آسيبي از اين رعد و برق نديدند.

روزنامه اينديپندنت انگليس تأکيد کرد، گزارش هاي مستقل از منابع رسمي که اين خبر را قطعاً تأييد کند دريافت نشده است زيرا اغلب بخش هاي شرقي کشور کنگو تحت کنترل شورشيان است که بيشتر شبيه به منطقه جنگي است و خبرنگاران بين المللي در آن حضور ندارند.

مردم محلي در بخش کاسايي که بعضاً به جادوگري و تأثير نفرين و امثال آن معتقدند مي گويند، شايد فردي، تيم ميهمان را جادو يا لعنت کرده بوده که اين بلا بر سرشان آمده است.



تاريخ : 23 / 11 / 1390برچسب:, | 8:40 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از مهر، مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد: ازسوی کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران امروز یکشنبه اسامی 37 بازیکن اعلام شد.
 
خسرو والی زاده درباره این اسامی توضیح داد از میان این بازیکنان، چهارشنبه شب و پس از برگزاری دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر، اسامی 27 بازیکن اعلام خواهد شد تا تیم ملی را در اردوی دوبی همراهی کنند. ضمنا در بازگشت به تهران، از میان 27 بازیکن مذکور، 23 نفر برای دیدار روز دهم اسفند با قطر برگزیده خواهند شد.
 
بر این اساس اسامی 37 بازیکن دعوت شده به شرح زیر است:
مهدی رحمتی، خسرو حیدری، فریدون زندی، آرش برهانی، پژمان منتظری و علی حمودی(استقلال)، علی کریمی، مازیار زارع، محمد نوری، غلامرضا رضایی، علیرضا نورمحمدی، امیرحسین فشنگچی و مهرداد پولادی(پرسپولیس)، محسن فروزان، احسان حاج صفی، قاسم حدادی فر و محمد ابراهیمی(تراکتورسازی تبریز)، محمد غلامی(داماش گیلان)، محمدباقر صادقی، حسین ماهینی و محمد قاضی(ذوب‌آهن اصفهان)،کریم انصاریفرد(سایپا)، سیدجلال حسینی، محسن بنگر و سیدمهدی سیدصالحی(سپاهان اصفهان)، مهدی رجب زاده و رضا حقیقی(فجرسپاسی شیراز)، رضا نوروزی(فولاد)، شجاع خلیل‌زاده(مس کرمان)، محسن مسلمان(ملوان بندرانزلی) سوشا مکانی(نفت تهران) و جواد نکونام، علیرضا حقیقی، هادی عقیلی، پژمان نوری، محمدرضا خلعتبری، اشکان دژآگه(بازیکنان لژیونر)
 
والی زاده افزود: 27 بازیکنی که از میان نفرات فوق، چهارشنبه شب اعلام خواهند شد، باید پنجشنبه شب (27 بهمن) با در دست داشتن گذرنامه خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.
 
تیم ملی فوتبال کشورمان صبح روز جمعه 28 بهمن عازم دوبی خواهد شد و تا 5 اسفند در این شهر اردو و یک دیدار تدارکاتی خواهد داشت. این دیدار روز چهارم اسفند ماه با تیم ملی اردن در ورزشگاه الوصل برگزار خواهد شد.
 
تیم ملی کشورمان شامگاه پنجم اسفند به ایران بازخواهد گشت و از بعدازظهر روز 6 اسفند تمرینات خود را در تهران ازسر خواهد گرفت تا خود را برای دیدار دهم اسفند برابر قطر آماده کند.



تاريخ : 23 / 11 / 1390برچسب:, | 8:38 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از مهر، حدود یک ماه قبل مردی با مراجعه به شعبه دوم دادسرای ورامین با طرح شکایتی گفت: من راننده سرویس یکی از ارگان های نظامی هستم. امروز صبح وقتی خواستم به دنبال کارکنان بروم متوجه سرقت اتوبوس شدم.
 
پس از این شکایت پرونده برای رسیدگی در اختیار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران تجسس ها برای شناسایی سارقان را آغاز کردند. در حالی که هیچ ردی از سارق یا سارقان در دست نبود چند شکایت مشابه دیگر نیز در اداره آگاهی مطرح شد.
 
بررسی شکایت ها نشان داد، تمام سرقت ها نیمه های شب انجام شده و دزدان سراغ اتوبوس ارگان های نظامی می روند. با توجه به نحوه سرقت ها ماموران احتمال دادند سارقان حرفه ای مرتکب این دزدی ها می شوند به همین خاطر تحقیقات را روی سارقان حرفه ای و سابقه دار تمرکز کرده و ردپای یک تبهکار حرفه ای به نام سعید را در این سرقت ها کشف کردند.
 
در ادامه با ردیابی های پلیسی سعید در ورامین شناسایی و دستگیر شد. او در بازجویی های مقدماتی منکر سرقت شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: از حدود یک ماه قبل با همدستی یکی از دوستان سرقت ها را آغاز کردیم. نیمه های شب در شهر پرسه می زدیم و اتوبوس هایی که در محل های خلوت پارک شده بودند را شناسایی می کردیم. بعد هم آن را سرقت کرده و به دو مالخر در تهران و قزوین می فروختیم. به دلیل این سراغ خودروهای نظامی می رفتیم که می دانستیم در این ماجرا راننده متضرر نمی شود.
 
با این اعترافات ماموران همدست سعید و دو مالخر را دستگیر کرده و موفق به کشف 9 اتوبوس سرقتی شدند.



تاريخ : 23 / 11 / 1390برچسب:, | 8:36 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، سردار حسين رحيمي با تاكيد بر اين كه خوشبختانه با اطلاع‌رساني صورت گرفته ورود تاكسي‌هاي غير پلاك تهران به داخل محدوده طرح ترافيك و زوج و فرد به ميزان قابل توجهي كاهش يافته است افزود: در عين حال به تمامي رانندگان تاكسي غيرپلاك تهران مجددا هشدار مي‌دهيم كه در صورت ورود به محدوده طرح ترافيك و زوج و فرد قطعا جريمه مي‌شوند.
 
وي از ممنوعيت تردد خودروهاي عمومي با پلاك «ع» غير شهر تهران به محدوده طرح ترافيك و زوج و فرد از اول اسفندماه خبر داد و افزود: بر اين اساس اين خودروها نيز در صورت ورود به محدوده طرح ترافيك و زوج و فرد هر ساعت مبلغ 20 هزار تومان جريمه خواهند شد.
 
رييس پليس راهور تهران تاكيد كرد: بر اساس مذاكرات انجام شده با شهرداري تهران اين دسته از خودروهاي عمومي و تاكسي‌هاي غير پلاك شهر تهران در صورتي كه نياز به ورود به محدوده طرح ترافيك و زوج و فرد دارند مي‌توانند با دريافت آرم‌هاي روزانه و هفتگي به اين محدوده تردد كنند.
 
وي اجراي اين طرح را در راستاي ساماندهي تردد در محدوده مركزي شهر و درخواست بخش‌هاي ذيربط در اين خصوص عنوان كرد و گفت: در عين حال سازمان تاكسيراني تهران و اتحاديه مربوطه در خصوص خودروهاي عمومي پايتخت نيز بايد نظارت ويژه‌اي بر فعاليت اين خودروها داشته باشند تا در روزهاي واپسين سال شهروندان با مشكل تردد و كمبود وسايط حمل و نقل عمومي مواجه نشوند.
 
رييس پليس راهور تهران با اشاره به استقرار تيم‌هاي ويژه براي برخورد با خودروهايي كه به صورت غيرمجاز وارد محدوده طرح ترافيك مي‌شوند تصريح كرد: خودروهاي سيار مجهز به دوربين‌هاي ثبت تخلف طرح ترافيك نيز در اين محدوده گشت‌زني و نسبت جريمه خودكار خودروهاي غيرمجاز اقدام مي‌كنند.



تاريخ : 23 / 11 / 1390برچسب:, | 8:31 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق، دکتر علی اکبر ولایتی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان، با اشاره به جلسه شورای مرکزی جبهه متحد گفت: آقایان دکتر غلامعلی حداد عادل و حجت السلام محمدحسن ابوترابی به عنوان سرلیست های جبهه متحد اصولگرایان در تهران برگزیده شدند.
 
وی افزود: سرلیست های جبهه متحد اصولگرایان نشانه، علامت و مظهر تمام ارزشهاي مورد قبول اعضاي فهرست و پرچمي براي شناخت مردم نسبت به خطوط مشي ايجابي و سلبي فهرست است.
 
سخنگوی جبهه متحد همچنین اضافه کرد: سر ليست های جبهه متحد اصولگرايان نسبت به بقیه افراد لیست امتیازات بیشتری داشتند و بدون تردید سابقه این افراد، به لحاظ جايگاه  اجتماعی، به لحاظ اعتقادی و سیاسی و مقبولیت در نظر مردم که بر اساس نظرسنجی ها مشخص شده نسبت به ديگران در جايگاه بالاتري قرار دارند.
 
سوابق سرلیست های جبهه متحد اصولگرایان:
غلامعلي حداد عادل (عضو هیئت‌امنای بنیاد دایرةالمعارف اسلامی‌ و مدیرعامل بنیاد دانشنامۀ جهان اسلام از ۷۴ تاکنون‌، معاون پژوهشی وزارت آموزش و پرورش، عضو شورای سرپرستی سازمان صدا و سیما، عضو هیئت‌علمی دانشگاه صنعتی شریف،نمایندۀ مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دورۀ ششم، هفتم و هشتم، عضو هیئت‌علمی گروه فلسفۀ دانشکدۀ ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران، دانشیار فلسفۀ دانشگاه تهران‌،رئیس مجلس شورای اسلامی دورۀ هفتم و رييس كميسيون فرهنگي مجلس هشتم.)
 
محمد حسن ابوترابی فرد (نماينده مردم قزوين در شورای اسلامی، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی؛ عضو جامعه روحانیت مبارز و برادر شهید بزرگوار سید علی اکبر ابوترابی که به سید الاسرا معروف بود)



تاريخ : 23 / 11 / 1390برچسب:, | 8:24 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

با وجود تلاش‌هایی که در این چند روز برای تأیید صلاحیت نمایندگان رد صلاحیت شده یا احراز صلاحیت نشده مجلس هشتم انجام شده و حتی رییس مجلس هم کمیته‌ای سه نفره برای پیگیری موضوع انتخاب و منصوب کرد، امروز خبر رسید، شهاب‌الدین صدر، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی هم از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شد.



ادامه مطلب
تاريخ : 23 / 11 / 1390برچسب:, | 9:55 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

دسترسی به سرویس جی میل از روز پنجشنبه در برخی نقاط ایران دچار مشکل شده است.

به گزارش الف، سرعت اینترنت که از صبح روز جمعه در برخی نقاط کشور کم شده بود از حوالی عصر جمعه تقریبا به حالت عادی بازگشت اما دسترسی به جی میل همچنان مقدور نیست.

سایر سرویس دهنده های پست الکترونیک از جمله یاهو فعال هستند.

کاهش سرعت اینترنت در روز جمعه طبق معمول با سکوت مسئولان همراه بود و  باعث نارضایتی کاربران شد.

سکوت مسئولان مخابرات در مواقع کندی سرعت یا قطع سراسری اینترنت اغلب باعث رواج شایعات و سواستفاده دشمنان کشور می شود.



تاريخ : 23 / 11 / 1390برچسب:, | 9:53 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

بعد از گذشت بيش از دوماه از آخرين آمار اعلام شده از ذخيره سهميه بنزين 100 توماني، هنوز حجم اين سهميه سه رقمي است.

به گزارش ايسنا، بر اساس آمار، رقم ثبت شده سهميه بنزين 100 توماني در بهمن‌ماه به 120 ميليون ليتر رسيد كه در مقايسه با دو ماه پيش نشان‌دهنده تنها پنج ميليون ليتر كاهش است.

بر اين اساس سهميه بنزين 100 توماني براي خودروهاي سواري به 100 ميليون و براي موتورسيكلت‌ها به 20 ميليون رسيده است.

اين در حالي است كه حجم سهميه سوخت بنزين 100 توماني اعلام شده در 15 آذرماه 125 ميليون ليتر اعلام شده بود و اين آمار براي آبان ماه حدود 200 ميليون ليتر بود.

بنزين شش نرخي است اما ...

با پايان يافتن ذخير بنزين 100 توماني، اين فرآورده با چهار نرخ‌ عرضه خواهد شد. اين در حاليست كه در حال حاضر بنزين در جايگاه‌ها با شش نرخ عرضه مي‌شود.

در حال حاضر هر ليتر بنزين يارانه‌اي و سوپر يارانه‌اي به ترتيب 100 و 150 تومان، بنزين معمولي نيمه يارانه‌اي هر ليتر 400 تومان، بنزين معمولي آزاد هر ليتر 700 تومان و بنزين سوپر نيمه يارانه‌اي و آزاد به ترتيب هر ليتر 500 و 800 تومان عرضه مي‌شود.

البته محمدرضا فرزين - سخنگوي کارگروه طرح تحول اقتصادي، يکي از گزينه‌هاي اجراي فاز دوم قانون هدفمند شدن يارانه‌ها را عرضه تک نرخي بنزين اعلام کرده است.

اما با وجود اين كه مرتبا اعلام مي‌شود محدوديت زماني در مصرف بنزين يارانه‌اي وجود ندارد، بنزين 100 توماني با اطمينان خاطر، قيمت بنزين را چند نرخي نگاه داشته است. اين در حاليست كه به گفته كارشناسان، براي تك نرخي شدن بنزين بايد يك ضرب الاجل زماني تعيين شود.

با وجود ادامه اين شرايط و در صورت عرضه بنزين با كيفيت يورو4 و 5 كه قرار است با قيمتي متفاوت با نرخ بنزين معمولي به فروش ‌رود، بايد منتظر رسيدن تعداد نرخ‌هاي بنزين به بيش از هشت نرخ بود.



تاريخ : 23 / 11 / 1390برچسب:, | 9:50 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

كارگروه مسكن با استناد به اختياري كه در حوزه تنظيم بازار مسكن از هيات دولت گرفته، مصوبه دو هفته پيش شوراي پول‌واعتبار تحت عنوان «وام 25 ميليون توماني خريد مسكن» را لغو كرد؛ اعضاي كارگروه مسكن تبعات افزايش 5 ميليون‌توماني تسهيلات خريد مسكن را به دليل شكاف موجود بين عرضه و تقاضا در بازار ملك، «التهاب قيمت مسكن» مي‌دانند و با همين استدلال تصويب كردند سقف وام خريد در حد 20 ميليون تومان باقي بماند. مصوبه ‌جديد كارگروه مسكن براي تاييد نهايي و ابلاغ، به دفتر معاون اول رييس‌جمهور ارسال شده است.



تاريخ : 23 / 11 / 1390برچسب:, | 9:47 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

بخش سودای سیمرغ، مهمترین بخش جشنواره فیلم فجر محسوب می شود و بالاخره کاندیداهای این بخش جشنواره نیز معرفی شدند.

img:hover{border-radius: 50px; opacity:0.8;filter:alpha(opacity=80); -webkit-transform:scale(1.1):( Webkit: Scale up image to 1.2x original size); -moz-border-radius:6px;-webkit-border-radius:30px; box-shadow: 10px 10px 5px #000; -moz-transform:scale(1.1):( Mozilla scale version); -moz-transform:scale(0.9):(Explorer scale version); } img:out{border-radius: 40px; opacity:1;filter:alpha(opacity=100); -webkit-transform:scale(0.9):( Webkit: Scale down image to 0.8x original size); padding:0px; float:center; -moz-transform:scale(0.9):(Mozilla scale version); -moz-transform:scale(0.9):(Explorer scale version); } img{ -webkit-transform:scale(0.8); /*Webkit: Scale down image to 0.8x original size*/ -moz-transform:scale(0.8); /*Mozilla scale version*/ -o-transform:scale(0.8); /*Opera scale version*/ -webkit-transition-duration: 0.5s; /*Webkit: Animation duration*/ -moz-transition-duration: 0.5s; /*Mozilla duration version*/ -o-transition-duration: 0.5s; /*Opera duration version*/ opacity: 0.7; /*initial opacity of images*/ margin: 0 10px 5px 0; /*margin between images*/ } img:hover{ -webkit-transform:scale(1.1); /*Webkit: Scale up image to 1.2x original size*/ -moz-transform:scale(1.1); /*Mozilla scale version*/ -o-transform:scale(1.1); /*Opera scale version*/ box-shadow:0px 0px 30px gray; /*CSS3 shadow: 30px blurred shadow all around image*/ -webkit-box-shadow:0px 0px 30px gray; /*Safari shadow version*/ -moz-box-shadow:0px 0px 30px gray; /*Mozilla shadow version*/ opacity: 1; }



ادامه مطلب
تاريخ : 23 / 11 / 1390برچسب:, | 9:20 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: بلیت سفرهای نوروزی برون شهری از امروز به صورت اینترنتی پیش فروش می شود.

شهریار افندی زاده در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر با بیان اینکه طرح سفرهای نوروزی از ۲۵ اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردین سال ۹۱ ادامه خواهد یافت، گفت: افرادی که قصد سفرهای برون شهری و استفاده از حمل و نقل عمومی را دارند می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.mosaferyar.ir بلیت خود را تهیه کنند.
وی افزود: امسال در بیش از هزار مرکز در سراسر کشور عملیات پیش فروش بلیت برای سفرهای نوروزی انجام می شود.
افندی زاده گفت: سال گذشته سه میلیون بلیت با شیوه پیش فروش تهیه شد و ۴۳ میلیون مسافر نیز با حمل و نقل عمومی جابجا شدند.
وی پیش بینی کرد: امسال ۶ تا ۱۰ درصد سفرهای برون شهری با وسایل نقلیه عمومی بیشتر از سال گذشته شود.
افندی زاده گفت: استفاده از سرویس های سواری دربستی امسال مورد توجه قرار گرفته و مردم می توانند با دراختیارگرفتن این سرویس ها سفر کنند.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به اینکه امسال استفاده از مینی بوس های ویژه برای سفرهای نوروزی در دستورکار قرار دارد افزود: حدود ۴ هزار مینی بوس ویژه در ناوگان مینی بوسرانی نیز اماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی خواهند بود.
افندی زاده گفت: برای ارائه خدمات بهتر و یک سر خالی برگشت ناوگان، قیمت بلیت ها از ۲۵ اسفند تا ۱۵فروردین ۲۰درصد افزایش می یابد و از ۱۵فروردین تمام شرکت ها و موسسات حمل و نقل موظفند قیمت ها را به روال سابق برگردانند.



عقاب نیوز:

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در حاشیه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در گفتگو با خبرنگاران گفت: حضور مردم در این راهپیمایی به تمام استکبار و دنیا پیام مهمی را صادر کرد.

وی تصریح کرد: مردم با این حضور نشان دادند که هیچ گونه تحریم و حرف های آنها برای مردم تاثیری نداشته و مردم اراده آنها قوی تر می شود.

این مرجع تقلید اذعان داشت: مردم با این حضور گسترده نشان دادند که در همه عرصه ها در صحنه حضور داشته و در انتخابات مجلس نیز با حضور در پای صندوق های رای مشت محکم دیگری بر دهان استکبار خواهند زد.
وی تاکید کرد: این حضور گسترده موجب شد تا بینی دشمن به خاک مالیده شود.



تاريخ : 23 / 11 / 1390برچسب:, | 9:14 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

رئيس سازمان حفاظت از محيط‌زيست چندي پيش اعلام كرد كه هيچ مجوزي براي تكثير و پرورش هوبره به سرمايه‌گذاران خارجي واگذار نمي‌شود. «محمدجواد محمدي زاده» درحالي واگذاري مجوز به سرمايه‌گذاران خارجي را رد كرد كه به‌تازگي اين سازمان مجوز تکثير و پرورش هوبره در منطقه حفاظت شده بهرام گور را براي سرمايه‌گذار خارجي در 100 هکتار از اين منطقه صادر کرده است تا قصه دردناك واگذاري مناطق حفاظت شده و تكثير هوبره همچنان ادامه پيدا كند. البته قصه تلخ اين واگذاري به همين مسئله محدود نمي‌شود. اين سرمايه‌گذار عرب، قصد دارد كه منطقه حفاظت شده بهرام گور كه زيستگاه يوزپلنگ ايراني است را قرباني ساخت يك منطقه گردشگري كند تا ساخت‌و‌ساز به مناطقي برسد كه براساس قانون، حق هيچ‌گونه تغيير و تداخلي در آنها وجود ندارد. از سوي ديگر محمدجواد محمدي‌‌زاده در حالي ورود اعراب و شكار هوبره‌ها توسط اعراب شيخ نشين حاشيه خليج‌فارس را هم رد كرد كه اسماعيل كهرم، استاد محيط‌زيست با استناد به گفته‌هاي محلي‌ها از اعطاي ماشين‌هايي از سوي شيخ نشين‌هاي خليج‌فارس به سازمان حفاظت محيط‌زيست و اعطاي صدور مجوز از سوي اين سازمان به آنها براي شكار هوبره در چند سال گذشته خبر مي‌دهد.



ادامه مطلب
تاريخ : 23 / 11 / 1390برچسب:, | 9:13 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

معاون فنی ــ مهندسی پلیس راهور با هشدار مورد خرید خودروهای گذر موقت گفت:اگر خودروی گذر موقتی پس از مهلت قانونی از کشور خارج نشود در حکم کالای قاچاق محسوب می شود و علاوه بر توقیف با فرد متخلف برخورد می شود.

به گزارش مهر،‌ سرهنگ علیرضا جهانگیری ظهار داشت: براساس قانون تنها ثبت کننده سفارش واردات این خودروها یا رانندگان قانونی آنها می توانند از خودروهای گذر موقت در کشور استفاده کنند. استفاده هر فرد دیگری از این خودروها تخلف است و خودرو از سوی ماموران راهور توقیف می شود.

وی با اعلام اینکه نقل و انتقال خودروهای گذر موقت ممنوع است گفت: متاسفانه عده‌ای از افراد این خودروها را وارد کشور کرده و پس از نقل و انتقال از کشور خارج می‌کنند در حالی که نقل و انتقال خودروی گذر موقت ممنوع است.

معاون فنی مهندسی پلیس راهور از ممنوعیت نقل و انتقال وکالتی خودروها خبر داد و تاکید کرد: با توجه به افزایش نقل و انتقال خودرو در روزهای پایانی سال رانندگان باید توجه داشته باشند از نقل و انتقال وکالتی خودداری کرده و در صورت فروش خودرو پلاک را نیز فک کنند.



تاريخ : 23 / 11 / 1390برچسب:, | 9:8 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

ایسنا: رئيس پليس آگاهي ناجا گفت: احتمال افزايش سرقت از منازل و نيز زورگيري از افرادي که سکه و ارز خود را از بانک تحويل مي‌گيرند، متصور است.

سردار سيد ابوالحسن بتولي ا اشاره به احتمال افزايش سرقت از منازل و نيز زورگيري از افراد به هنگام خريد و فروش سکه و ارز خاطرنشان کرد: گسترش سرقت از منازل و نيز زورگيري از افراد به هنگام تحويل گرفتن سکه و ارز از بانک‌ها و صرافي‌ها متصور است و به همين دليل بررسي اين موضوع در دستور کار پليس آگاهي است.

رئيس پليس آگاهي ناجا با بيان اين که احتمال افزايش سرقت از منازل به هنگام تعطيلات نوروزي نيز وجود دارد، تصريح کرد: در همين راستا سعي کرده‌ايم توانمندي پليس را تقويت کنيم تا آمادگي هرگونه برخورد با سارقان و مجرمان را داشته باشيم.



تاريخ : 20 / 11 / 1390برچسب:, | 9:51 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

برنامه های حاج منصور ارضی به مناسبت میلاد حضرت رسول (ص) و امام صادق (ع)

سخنران :حجت الاسلام والمسلمین جعفری

مداح:حاج منصور ارضی

زمان:چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه ،بعداز نماز مغرب و عشاء

مکان:خیابان دماوند ایستگاه حسینی خیابان شهید محمودی حسینیه چمنی

و همچنین

در شب میلاد حضرت رسول (ص) و امام صادق (ع)

مراسم دعای کمیل در حرم شاه عبدالعظیم حسنی برقرار می باشد

مداح:حاج منصور ارضی

زمان :ساعت ۳ بامداد جمعه ۲۱ بهمن ماه

مکان:شهر ری،حرم حضرت شاه عبدالعظیم الحسنی

*****

هیأت رزمندگان شمالغرب تهران

سخنران:حجت الاسلام والمسلمین حائری زاده

مدیحه سرایی توسط :حاج سعید حددادیان ،محمد حسین حددادیان و احمد نیکبختیان

زمان:پنج شنبه ۲۰بهمن ماه از نماز صبح

مکان:تقاطع اتوبان یادگار امام و خیابان آزادی ،مهدیه امام حسن مجتبی علیه السلام

*****

هیأت رزمندگان شمال تهران (رایةالعباس)

مدیحه سرایی توسط:حاج محمود کریمی

زمان:پنج شنبه ۲۰بهمن ماه از نماز مغرب و عشا

مکان:چیذر ،امامزاده علی اکبر

*****

محفل انس با قرآن- شب میلاد پیامبر اکرم(صلی الله علیه و اله و سلم)- مسجد حضرت امیر (کارگر شمالی)

تلاوت قرآن توسط قاریان بین المللی

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علوی

مداحی:حاج محسن اعتمادیان

زمان:جمعه ۲۱ بهمن ماه،ساعت ۱۸ تا ۲۰

مکان:کارگر شمالی تقاطع پمپ بنزین مسجد حضرت امیر

*****

هیئت محبان العباس

سخنران:حجت الاسلام والمسلمین جاودان

پنج شنبه ۲۰بهمن ماه از نماز مغرب و عشا

خیابان ۱۷ شهریور – نرسیده به میدان شهدا – سمت راست – جنب ورزشگاه – دبیرستان سادات موسوی

*****

هیئت الرضا

سخنران : حجت الاسلام و المسلمین سعیدیان

مدیحه سرایی توسط : حاج عبدالرضا هلالی

زمان:جمعه ٢١ بهمن ماه – ساعت ۳۰/۱۹

مکان:میدان خراسان – حسینیه امام موسی ابن جعفر (ع)

*****

هیئت محبان الحسین (ع):

تلاوت قرآن :توسط استاد جعفر زاده

سخنرانی:حجت الاسلام والمسلمین باقر زاده

گروه تواشیح لیلةالقدر

مداحی:کربلایی جواد عبدوی،کربلایی نیما آجیلی ،کربلایی محمد حسن سینا

به همراه مسابقه و اهدای جایزه

زمان:جمعه ۲۱ بهمن ۱۳۹۰ از نماز مغرب و عشا

مکان:شهرک غرب ،گلستان جنوبی ،مسجدالنبی(ص) ،سالن آمفی تئاتر مسجد النبی (ص)

*****

مهدیه تهران

سخنران : حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ علیرضا پناهیان

مداحان : حاج ابوالفضل مشکینی ، حاج حسین هوشیار

زمان : پنج شنبه ۲۰ بهمن مصادف با ۱۶ ربیع الاول از نماز مغرب و عشا

مکان:خیابان ولی عصر ،تقاطع مولوی مهدیه تهران

*****

ویژه برنامه امام زاده حمیده خاتون باغ فیض

سخنران :حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسمی

مدیحه سرایی توسط:سید مجید بنی فاطمه

زمان :پنج شنبه ۲۰بهمن ساعت ۱۹

مکان:اشرفی اصفهانی، پایین تر از میدان پونک،امامزاده حمیده خاتون باغ فیض

*****

هیئت میثاق با شهدا(دانشگاه امام صادق)

سخنران:حجتالاسلام والمسلمین سوزن چی

مدیحه سرایی مداحان اهل بیت

زمان:یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۰از نماز مغرب و عشا

مکان:سعادت آباد پل مدیریت دانشگاه امام صادق علیه السلام مسجد دانشگاه



تاريخ : 20 / 11 / 1390برچسب:, | 9:20 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

پانا: مدیر حوزه‌های علمیه برادران ایران با انتقاد از طرح برخی مطالب باطل و انحرافی در بعضی از جلسات خانگی دینی بانوان گفت: لازم است بانوان فرهیخته طلبه، در این عرصه مقتدرانه وارد عمل شوند.

 آیت الله مرتضی مقتدایی با اشاره به تلاش ارزشمند بانوان طلبه در نقاط مختلف کشور گفت: برخی از بانوان طلبه در هر محله و منطقه‌ای که زندگی می‌کنند مانند خورشید می‌درخشند و احکام، مسائل اعتقادی، علوم حدیث و امور تربیتی را به خانواده‌ها و دختران جوان می‌آموزند.

وی ورود بانوان طلبه به عرصه نگارش و پژوهش را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: گاهی یک مقاله‌ای که یک بانوی طلبه درباره حجاب می‌نویسد، تأثیرش از چند خطبه نمازجمعه بیشتر است.
مدیر حوزه‌های علمیه برادران سراسر کشور حضور بانوان طلبه در کاروان‌های حج و مدارس آموزش و پرورش را مورد توجه قرار داد و گفت: اقدامات خوبی در این زمینه انجام گرفته‌ است و هم‌اکنون نگاه آموزش و پرورش برای تأمین مبلغ و مربی به سوی حوزه‌های علمیه است و شایسته است تا بانوان طلبه حضور تبلیغی مناسبی را در مدارس، دانشگاه‌ها و سایر مجامع علمی و فرهنگی داشته باشد.

مقتدایی نسبت به برخی جلسات خانگی به ویژه در شهرهای بزرگ هشدار داد و گفت: در برخی جلسات زنانه، مطالب باطل و انحرافی مطرح می‌شود و حیله‌هایی را برای جذب مردم به کار می‌گیرند و سوء استفاده مالی می‌کنند، که لازم است بانوان فرهیخته طلبه، مقتدرانه وارد عمل شوند و چنین جلساتی را با طرح آموزه‌های ناب و صحیح از معارف اسلامی اداره کنند.

وی گفت: تحصیل دروس حوزوی، توفیقی الهی است و باید قدر این نعمت و توفیق را بدانیم.
بر اساس این گزارش، در ادامه این نشست حجت‌الاسلام علی غفاری، مدیر منطقه پنج حوزه‌های
علمیه خواهران با اشاره به فعالیت این مدیریت تصریح کرد: مدیریت منطقه پنج شامل دو استان مازندران و گلستان می‌شود‌ که از سال 86 فعالیت خود را آغاز نموده است.

وی افزود: تعداد دو هزار و 800 طلبه در 28 مدرسه علمیه زیر نظر مدیریت منطقه پنج حوزه‌های علمیه خواهران مشغول فراگیری علوم اسلامی هستند.

مدیر منطقه پنج حوزه‌های علمیه خواهران به تحقیقات پایانی طلاب اشاره کرد و خاطر‌نشان‌ ساخت: تا کنون 700 تحقیق پایانی در سطح 2 توسط طلاب دفاع شده است.

وی ادامه داد: حدود 500 مدرسه از مدارس آموزش و پروش مازندران تحت پوشش فعالیت‌های فرهنگی این مدیریت هستند و خواهران طلبه در این مدارس به عنوان مبلغ فعالیت می‌کنند.
 



تاريخ : 20 / 11 / 1390برچسب:, | 9:15 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

رسانه ها و نشریات وابسته به کلیسای کاتولیک خبر داده اند که سفیر ایران در واتیکان ،اعلام کرده که محموداحمدی نژاد رئیس جمهور ایران،از «پاپ بندیکت شانزدهم » دعوت کرده است که از ایران دیدار کند. دعوتی که با واکنش وتیکان هم مواجه شده است



ادامه مطلب
تاريخ : 20 / 11 / 1390برچسب:, | 9:6 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: پدر شهیدان رازینی دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری فارس: پدر شهیدان رازینی دار فانی را وداع گفت

به گزارش خبرگزاری فارس از رزن، به مناسبت درگذشت ابوالشهیدان حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمود رازینی پدر بزرگوار آیت‌آلله حاج شهید علی رازینی نماینده محترم مردم شریف استان همدان در مجلس خبرنگان رهبری و معاونت حقوقی ریاست قوه قضائیه مجلس بزرگداشتی از ساعت 9:30 تا 11:30 صبح روز پنج شنبه 20/11/90 در مسجد حوزه علمیه حضرت آیت‌الله آخوند (ره) برگزار می‌شود.

مقام معظم رهبری نیز پیام تسلیتی خطاب به آیت‌الله علی رازینی صادر کرده‌اند.



تاريخ : 20 / 11 / 1390برچسب:, | 9:3 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

معاون سازمان تنظیم مقررات گفت: از بیستم بهمن‌ماه، هیچ اپراتوری نباید بدون اخذ موافقت قبلی مشترک، پیامک تبلیغاتی ارسال کند.

لطف‌الله سبوحی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: از این پس باید ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی با موافقت مشترک انجام شود.

معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: به این ترتیب باید اپراتور موافقت مشترک را برای دریافت اس‌ام‌اس‌های اطلاع‌رسانی، مورد پرسش قرار دهد و در صورت تمایل مشترک، اس‌ام‌اس تبلیغاتی برای وی ارسال شود، در غیر این صورت مشترک نباید این پیامک‌ها را دریافت کند.

وی در خصوص علت اتخاذ این تصمیم گفت: تلفن همراه جزئی از حریم خصوصی افراد است و اینکه برخی زمان‌های ناخواسته پیامک‌هایی برای افراد ارسال شود، مصداق عدم رعایت حقوق شخصی افراد است.

معاون رگلاتوری تصریح کرد: براساس ابلاغ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اجرای این مصوبه از بیستم بهمن‌ماه به اپراتورها ابلاغ شده است و اپراتورها نیز برای انجام این کار اعلام آمادگی کرده‌اند.