تاريخ : 30 / 11 / 1390برچسب:, | 10:36 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

سهمیه بنزین اسفندماه به میزان 60 لیتر امشب واریز می شود. ساعت 12 امشب سهمیه بنزین اسفند ماه در کارت های سوخت شارژ می شود.

این گزارش حاکی است سهمیه بنزین اسفند ماه خودروهای شخصی نیز همانند بهمن ماه 60 لیتر است که با قیمت نیمه یارانه ای 400 تومان و بنزین آزاد نیز 700 تومان به فروش می رسد.



تاريخ : 30 / 11 / 1390برچسب:, | 10:19 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

رئیس سازمان ثبت احوال کشور از صدور کارت ملی هوشمند در نیمه دوم سال ۹۱ خبر داد و گفت: در آینده‌ای نزدیک کارت ملی هوشمند جایگزین شناسنامه خواهد شد.

به گزارش فارس، محمد ناظمی اردکانی شامگاه شنبه در نشست شورای هماهنگی ثبت احوال خراسان شمالی همچنین شمار ثبت وفات سالانه در سازمان ثبت احوال کشور را ۴۰۰ هزار مورد ذکر کرد.
 
وی اظهار داشت:همچنین سالانه ۹۰۰هزار واقعه ازدواج و۱۴۰ هزار مورد طلاق به ثبت می‌رسد.



ادامه مطلب
تاريخ : 30 / 11 / 1390برچسب:, | 10:6 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش سرویس دانشگاه برنا، استاندار استان مرکزی در آیین افتتاح این مرکز در دانشگاه تفرش گفت: افتتاح مرکز ابر رایانه دانشگاه تفرش تحولی اساسی در امر آموزش وپژوهش و تحقیقات علمی در سراسر دانشگاه‌های استان مرکزی و کشور است.

" علی اکبر شعبانی فرد" با بیان این که دانشگاه تفرش با ایجاد این مرکز به جمع 10 دانشگاه برتر دارای سیستم ابررایانه کشور پیوسته است افزود: پژوهشگران و دانشگاهیان کشور می‌توانند با توجه به این زیرساخت ایجاد شده در دانشگاه تفرش درتحقق منویات رهیر معظم انقلاب در جهت نهضت تولید علم گام برداشته و برتری علمی جوانان و دانشمندان ایرانی به جهانیان ثابت نمایند.

وی تصریح کرد: هم اکنون تولید مقالات علمی کشورمان نسبت به تولید مقاله در ترکیه افزایش یافته است که این امر سند افتخار کشور در حوزه علم و فن آوری با توجه به تحریم‌های صورت گرفته از سوی کشورهای اروپاپی در منطقه است.

شعبانی فرد افزود: ایجاد این مرکز علاوه بر ایجاد تحول در امر آموزش و پژوهش بستری لازم برای خدمتگزاری صادقانه به مردم ایران و کشورهای تازه استقلال یافته منطقه و بیداری اسلامی است.

سرپرست دانشگاه تفرش نیز در این مراسم گفت: این مرکز تنها مرکز پردازش های فوق سریع در استان مرکزی و ابزار بسیار قدرتمند در جهت پیشرفت علمی استان با توجه به وجود صنایع بسیار مهم و مراکز متعدد دانشگاه‌هایی است.

"احمد رضا ربانی" افزود: ابر رایانه دانشگاه تفرش با 16 گیگابایت حافظه اصلی و 18 ترابایت حافظه ذخیره سازی می‌تواند حداکثر 3 میلیارد عمل در ثانیه پردازش نماید.

همچنین با حضور استاندار استان مرکزی ، کلنگ احداث سالن آمفی تئاتر 650 نفره دانشگاه تفرش در زمینی به مساحت هزار و 800 متر مربع وخانه بهداشت دانشگاه در زمینی به مساحت 340 متر مربع بر زمین زده شد.
 



تاريخ : 29 / 11 / 1390برچسب:, | 11:43 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

برخي از نامزدهاي ردصلاحيت شده مجلس نهم دست به اقدامات غير معمولي براي بيان اعتراضشان زده اند.

به گزارش خبرآنلاين، از جمله اين اقدامات که توسط برخي از نامزدهاي ردصلاحيت شده انجام مي شود پيامکهايي به شماره تلفنهاي شهروندان در آن حوزههاي انتخابيه ارسال مي شود و از آنان خواسته مي شود به سامانه پيام کوتاه هيات بازرسي انتخابات کشور در حمايت از آن نامزد حمايت کنند.



تاريخ : 29 / 11 / 1390برچسب:, | 11:37 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

فردي كه 45ميليارد ريال از بانك‌هاي استان چهارمحال و بختياري اختلاس كرده بود ؛ دستگير شد.

به گزارش واحدمركزي خبر، رئيس پليس آگاهي استان چهار محال و بختياري گفت: اين فرد با تاسيس شركت صوري ضمن تهيه فاكتورهاي جعلي، از يكي از بانك‌هاي اين استان وام گرفته بود.

سرهنگ برزوئي افزود: كارشناسان اداره بازرگاني در بررسي مدارك و اسناد اين شركت متوجه جعلي بودن اسناد شدند.

وي با بيان اينكه متهم پس از احضار به اداره آگاهي به كلاهبرداري خود اعتراف كرده است افزود: ماموران پليس پس از تشكيل پرونده متخلف را به اتهام جعل مهر و تحصيل مال نامشروع دستگير و تحويل مراجع قضايي دادند.

 



تاريخ : 29 / 11 / 1390برچسب:, | 11:29 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

چهارمين دوره از رقابتهاي قرآني نيروهاي مسلح دو كشور جمهوري اسلامي ايران و عمان به ميزباني عمان برگزار گرديد. 

به گزارش روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران، حجت الاسلام والمسلمين محمد طاهر محمدي پيام، مدير امور قرآن، عترت و نماز ارتش، با بيان اين مطلب گفت: چهارمين دوره مسابقات قرآن كريم بين ارتش‌هاي دو كشور جمهوري اسلامي ايران و عمان روزهاي 23 و 24 بهمن‌ماه به ميزباني ارتش عمان و در مسجد اعظم سلطان قابوس شهر مسقط برگزار شد.


وي در ادامه افزود: اين مسابقات در رشته‌هاي حفظ شش جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 18 جزء و حفظ كل قرآن كريم با شركت سه نفر در هر رشته از دو كشور برگزار گرديد، كه نفرات برتر در مراسم اختتاميه معرفي گرديدند.

مدير دارالقرآن ارتش تصريح كرد: در اين دوره از مسابقات تمام نفرات اعزامي از سوي نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران حائز رتبه شدند.

وي گفت: كاروان اعزامي از كشورمان در اين دوره از مسابقات شامل 14 نفر بود كه 12 نفر متسابق همراه با يك هماهنگ كننده و يك سرپرست در اين مسابقات شركت كردند.

حجت الاسلام محمدي پيام عنوان كرد: در چهارمين دوره مسابقات قرآن كريم دوستي بين ارتش‌هاي دو كشور ايران و عمان، منتخباني از ارتش، سپاه پاسداران، نيروي انتظامي و وزارت دفاع و پشتيباني نيرو‌هاي مسلح به سرپرستي ارتش جمهوري اسلامي ايران حضور داشتند.


منبع :روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران



تاريخ : 29 / 11 / 1390برچسب:, | 11:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی از توقف پیش فروش سکه با زمان تحویل 6 ماهه خبرداد و گفت: در هفته جاری سکه با زمان تحویل 8 ماهه با نرخ 598 هزار تومان پیش فروش می‌شود.

عباس کمره ای در گفتگو با مهر از توقف پیش فروش سکه با زمان تحویل 4 ماهه و 6 ماهه توسط بانک مرکزی در هفته جاری خبرداد.
 
مدیر کل ریالی و نشر بانک مرکزی افزود: در هفته جاری سکه های پیش فروش بانک مرکزی با قیمت 5 میلیون و 989 هزار ریال با زمان تحویل 8 ماهه در شعب بانک ملی عرضه می شود.
 
مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی در مورد دلیل توقف فروش سکه با زمان تحویل 4 ماهه و 6 ماهه گفت: بانک مرکزی پیش از این اعلام کرده بود که وضعیت پیش فروش سکه ها با توجه به امکانات و تعهدات بانک مرکزی صورت می گیرد.
 
وی اضافه کرد: براین اساس، بانک مرکزی زمان تحویل و سررسید قراردادها را در نظر می گیرد تا بتواند به تعهدات خود در موعد مقرر عمل نماید.
 
در دو هفته گذشته پیش فروش سکه با زمان تحویل 4 ماهه متوقف شده بود و طی هفته جاری پیش فروش سکه را زمان تحویل 6 ماهه نیز متوقف شد.
 
نرخ سکه پیش فروش با زمان تحویل 6 ماهه 627 هزار و 400 تومان در هفته گذشته بدون احتساب نرخ مالیات بر ارزش افزوده بود.
 
محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی نیز چند روز قبل مطرح کرد: یکی از دغدغه‌های بانک مرکزی این است که افرادی که یکی دو ماه قبل سکه از بانک مرکزی به صورت پیش فروش خریداری کرده‌اند چگونه سودشان را تامین کنیم، بنابراین بانک مرکزی در این زمینه تصمیم گیری خواهد کرد.



تاريخ : 28 / 11 / 1390برچسب:, | 8:33 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

آفتاب: حتما تا به حال برایتان پیش آمده كه ناگهان متوجه وجود نقاط سفید رنگی روی ناخن‌هایتان شده باشید. شاید تلاش كرده باشید آنها را از روی سطح ناخن بخراشید، اما متوجه شده باشید كه این نقاط سفیدرنگ بخشی از بافت ناخن‌هایتان هستند. 

بسیاری از افراد بر این باورند كه ایجاد این نقاط در سطح ناخن‌ها نشانه كمبود كلسیم یا روی است و تنها راه درمان آن، ایجاد تغییر در برنامه غذایی و خوردن غذاهایی است كه نیاز بدن به مواد معدنی و ویتامین‌ها را تأمین مي‌كند.
شایع‌ترین عامل ایجاد این نقاط كه می‌تواند هم روی انگشتان دست‌ها و هم روی انگشتان پاها ایجاد شود، وضعیتی است كه از آن تحت عنوان Leukonchia نام برده می‌شود. 

گرچه به نظر می‌رسد با توجه به اسم آن، ابتلا به این وضعیت، نشان‌دهنده اختلالی جدی باشد، اما معمولا ایجاد چنین تغییری در سطح ناخن‌ها به منزله ابتلا به یك بیماری خطرناك نیست. 

برخلاف آنچه تصور می‌شود كمبود كلسیم یا روی هیچ نقشی در ایجاد این نقاط سفیدرنگ در سطح ناخن‌ها ندارند. در حقیقت ایجاد این تغییرات در سطح ناخن، نشانه ضربه‌ای است كه روی ناخن وارد شده است. 

شاید فكر كنید در روزهای گذشته اصلا هیچ اتفاقی برایتان نیفتاده است كه موجب آسیب دیدگی ناخن‌هایتان شده باشد، اما به این نكته توجه داشته باشید كه ناخن‌ها به كندی رشد می‌كنند، بنابراین ممكن است ضربه‌ يا ضربه‌هایي هفته‌ها پیش از این‌كه این نقاط سفید رنگ در سطح ناخن‌ها ظاهر شده باشند، به بافت ناخنتان آسیب رسانده باشند. 

علاوه بر این، ایجاد این لكه‌های سفیدرنگ روی بافت ناخن می‌تواند نشانه وجود عفونت خفیف در بدن یا ابتلا به آلرژی باشد یا حتی از عوارض جانبی مصرف داروهای خاص باشد. اگرچه عوامل مختلفی در ایجاد این تغییرات نقش دارند، اما در هر صورت اگر شما هم بتازگی متوجه ایجاد نقاط سفیدرنگی روی ناخن‌هایتان شده‌اید، بهتر است بدانید به هیچ درمانی نیاز ندارید و بتدریج با رشد ناخن‌ها این لكه‌ها بالاتر آمده و با كوتاه كردن ناخن‌ها از بین می‌روند و تا زمانی كه دوباره ضربه‌ای به ناخن‌ها وارد نشود، اثری از آنها ایجاد نخواهد شد. 

به گزارش جام‌حم‌آنلاین، باید توجه داشت تنها در صورتی كه روی یك یا تعدادی از ناخن‌ها این نقاط دیده شوند، می‌توان گفت این تغییرات ناشی از وارد شدن ضربه به ناخن‌ها هستند، اما اگر چنین تغییراتي در سطح همه ناخن‌ها ایجاد شده باشد، به این معنی است كه عوامل دیگری مانند كم‌خونی، بیماری‌های قلبی، سیروز كبدی، دیابت یا بیماری‌های كلیوی در بروز این تغییرات تأثیرگذار بوده‌اند و بايد به پزشك مراجعه كنید.
کد مطلب :



عقاب نیوز:

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش با اشاره به هشدارها و رهنمودهاي مقام معظم رهبري درباره انتخابات پيش رو گفت: معظم‌له به هيچ قيمتي حاضر نيستند سرسوزني خدشه‌اي به انتخابات وارد شود.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمين آل‌هاشم در گردهمايي روحانيون مقيم مركز سازمان عقيدتي سياسي ارتش در ستاد نيروي زميني ارتش، اظهار كرد: انتخابات پيش رو به دليل به وقوع پيوستن موج بيداري اسلامي در منطقه و اين‌كه اولين انتخابات بعد از حوادث سال 88 است، بسيار حساس و جدي محسوب مي‌شود.

وي همچنين با اشاره به پيروزي انقلاب اسلامي در سال 57 خاطرنشان كرد: الگو قرارگرفتن قيام تاريخ‌ساز مردم ميهن اسلامي در بهمن 57 موجب هراس و وحشت ايادي استكبار و تنهايي رژيم غاصب صهيونيستي در منطقه شده است به گونه‌اي كه آنان امروز از روي درماندگي به ترور، تهديد و تحريم روي آورده‌اند.

رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش افزود: متاسفانه برخي در داخل نيز خواسته يا ناخواسته با بزرگ‌نمايي برخي مسائل، در راستاي اهداف دشمنان قدم برمي‌دارند كه البته مردم هوشيار و بصير ما با انتخاب نمايندگان ولايتمدار و انقلابي از ورود اين‌گونه جريانات به داخل اركان اصلي نظام بويژه مجلس شوراي اسلامي جلوگيري خواهند كرد و بار ديگر قدرت و عظمت ايران اسلامي را با حضور حداكثري در انتخابات به رخ جهانيان خواهند كشيد.

آل‌هاشم در ادامه، به ويژگي و جايگاه مجلس شوراي اسلامي اشاره كرد و گفت: مردم ما مجلسي مي‌خواهند كه مستقل، مصمم و همسو با تدابير مقام معظم رهبري و آرمان‌هاي انقلابي امام راحل( ره) باشد زيرا مجلس اهرم اساسي در اسلاميت نظام و ركن اساسي قوام ولايت فقيه است.

وي مجلس شوراي اسلامي را مرجعي مهم در پاسداري از اصول و مباني گفتمان امام(ره) و رهبري دانست و اظهار كرد: تقوا، برخورداري از روحيه استكبارستيزي و ايستادگي در برابر مطامع استكبار، حساسيت به بيت‌المال و التزام عملي به مقام ولايت، از شاخصه‌هايي است كه مردم ايران اسلامي حتماً در انتخاب نمايندگان اصلح مدنظر قرارخواهند داد اما بايد توجه كرد كه دشمنان با تمام امكانات و عوامل خود سعي دارند انتخابات را كمرنگ جلوه دهند.

آل‌هاشم در ادامه با اشاره به مشكلات اقتصادي غرب و نارضايتي‌هاي بوجود آمده در آمريكا گفت: مردم آمريكا با حمل پلاكاردهايي كه سياست‌هاي جنگ‌طلبانه سردمداران كاخ سفيد را محكوم مي‌كرد به خيابان آمدند و امروز آمريكا با ميلياردها دلار بدهي خارجي در آستانه فروپاشي است.

نماينده ولي‌فقيه در ارتش در پايان اظهار كرد: تهديد ايران از سوي آمريكا و اسرائيل، در واقع تلاش براي فرافكني مشكلات دروني خودشان است.



تاريخ : 26 / 11 / 1390برچسب:, | 3:42 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از ايسنا، كليه مشمولان فارغ التحصيل دانشگاهي كه برگ آماده به خدمت از سازمان وظيفه عمومي ناجا به تاريخ اول اسفندماه سال جاري را دريافت كرده‌ و نحوه و چگونگي اعزام به خدمت دوره ضرورت آنان در قالب برگ معرفي‌نامه مشمولان به مراكز آموزش نيروهاي مسلح به اطلاعشان رسيده است بايد براساس اطلاعات مندرج در آن برگ اقدام كنند.

بنابراين مشمولاني كه به هر دليل تاكنون موفق به دريافت برگ معرفي‌نامه مشمولان به مراكز آموزش نيروهاي مسلح نشده‌اند بايد با مراجعه به نزديكترين دفتر پليس+10 نسبت به دريافت اين برگ اقدام و براساس اطلاعات مندرج در آن رفتار كنند.

كليه مشمولان بايد در تاريخ تعيين شده اوراق مربوط به اعزام خود مانند برگ آماده به خدمت، برگ واكسيناسيون، معرفي‌نامه مشمولان به مراكز آموزش نيروهاي مسلح و ساير مدارك مورد نياز از جمله شناسنامه، كارت ملي و ... در هنگام مراجعه به وظيفه‌عمومي به همراه داشته باشند.



تاريخ : 26 / 11 / 1390برچسب:, | 3:40 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی خبر داد: دولت واگذاری داوطلبانه سکه به جای عیدی کارمندان را تصویب کرد که براساس آن، مبلغ 300 هزار تومان آن به صورت سکه و مابقی به صورت پول نقد به آنها پرداخت می‌شود.



ادامه مطلب
تاريخ : 26 / 11 / 1390برچسب:, | 3:37 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان زنجان از انتصاب آیت‌الله علی خاتمی به عنوان امام جمعه زنجان خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام اصغر موسوی پیش از ظهر امروز در ستاد استقبال از نماینده ولی فقیه استان زنجان، اظهار داشت: با توجه به خداحافظی امام جمعه زنجان، آیت‌الله واعظی 45 روز است که استان زنجان از این نعمت بی‌نصیب است.



ادامه مطلب
تاريخ : 26 / 11 / 1390برچسب:, | 3:26 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 
 

دانشگاه صنعت آب و برق به وزارت علوم واگذار شد

تهران - براساس مصوبه شورای عالی اداری، دانشگاه صنعت آب و برق(شهید عباسپور) به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتقال یافت.

1390/11/26 - 13:11

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، شورای عالی اداری در یكصد وپنجاه و سومین جلسه خود بنا به پیشنهاد مشترك معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور و وزارتخانه های نیرو و علوم، تحقیقات و فناوری، بمنظور اجرای مفاد جز(الف) بند(35) قانون بودجه سال 1390 كل كشور تصویب كرد كه دانشگاه صنعت آب و برق(شهید عباسپور) با تمامی منابع، تجهیزات، اعتبارات، تعهدات ، وظایف و نیروی انسانی از وزارت نیرو منتزع و به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منتقل شود.

در تبصره یك این مصوبه آمده است كه وزارت علوم موظف است طی مدت دو ماه با همكاری وزارت نیرو نسبت به تصویب اساسنامه و ساختار تشكیلاتی دانشگاه و نیز تعیین تركیب هیات امنای جدید دانشگاه با عضویت وزیر و یكی از معاونین وزارت نیرو اقدام كند.

ضمن آنكه ساختمان های دانشگاه صنعت آب و برق به صورت اجاره 99 ساله در اختیار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار می گیرد.

براساس این مصوبه، مراكز آموزشی فعلی مجاز به جذب دانشجو نبوده و وزارت نیرو با همكاری دانشگاه جامع علمی - كاربردی بگونه ای برنامه ریزی كنند كه با واگذاری مراكز و دفاتر آموزشی صنعت آب و برق، ادامه تحصیل دانشجویان فعلی تا زمان فارغ التحصیلی در مراكز خصوصی، دولتی و مركز موضوع این ماده، تحت نظر موسسه آموزش عالی علمی -كاربردی صنعت آب و برق انجام شود.

طبق این مصوبه، بمنظور برنامه ریزی و مدیریت آموزش های مهارتی صنعت آب و برق، موسسه آموزش عالی علمی - كاربردی صنعت آب و برق، با تمامی منابع، تجهیزات، امكانات، اعتبارات، تعهدات و وظایف و نیروی انسانی به محل موسسه تحقیقات آب منتقل می شود.



تاريخ : 26 / 11 / 1390برچسب:, | 3:17 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 
ملت ایران با بصیرت و موقع شناسی و با حضور میلیونی در 22 بهمن امسال به دهان دشمن کوبید/ حضور پرشور مردم در انتخابات دشمن را دچار تزلزل و وادار به عقب نشینی خواهد کرد (۱۳۹۰/۱۱/۲۶ - ۱۱:۱۵)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(چهارشنبه) در دیدار هزاران نفر از علماء، مسئولان و قشرهای مختلف مردم آذربایجان، با اشاره به حضور دهها میلیونی و بسیار پرشورتر و با نشاط تر مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، چرائی این اعجاب آفرینی و عظمت ملت عزیز ایران را، بصیرت و موقع شناسی بی نظیر آنان دانستند و تأکید کردند: ملت ایران با این بصیرت، ایستادگی و حضور به هنگام در صحنه، هیچگاه شکست نخواهد خورد و در انتخابات 12 اسفند نیز ملت بار دیگر هوشیاری و موقع شناسی خود را نشان خواهد داد و با حضور پرشور و فراوان خود در انتخابات مجلس نهم، ضربه سخت دیگری به دشمن خواهد زد.
در این دیدار که در آستانه 29 بهمن، سالروز قیام مردم تبریز بر ضد رژیم ستم شاهی در سال 1356، برگزار شد، رهبر انقلاب اسلامی حوادث مهم انقلاب اسلامی را درس آموز و شاخص های عمده در مسیر حرکت بسوی قله ها و اهداف برشمردند و با اشاره به راهپیمایی عظیم ملت ایران در 22 بهمن افزودند: امسال همه تأکید داشتند که حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور، نسبت به سالهای قبل، پرشورتر و با نشاط تر بوده است اما سؤال مهم این است که چرا امسال شاهد چنین حضور با عظمت تری بودیم؟
حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: پاسخ به این سؤال جز به بصیرت و موقع شناسی کم نظیر مردم بر نمی گردد زیرا ملت ایران امسال احساس کرد که کشور و نظام و اسلام به این حضور نیازمند است.
ایشان با اشاره به تبلیغات پرحجم و گسترده رسانه ها و دستگاههای تبلیغاتی جبهه دشمن عنود و شریر، تحت هدایت شبکه صهیونیستی جهانی، تأکید کردند: هدف اصلی تبلیغات متراکم، القای این دروغ بزرگ بود که ملت شجاع، مؤمن و امتحان داده ایران، نسبت به انقلاب، اسلام و اهداف والای خود سست و بی انگیزه شده است.
رهبر انقلاب اسلامی افزودند: تمرکز این تبلیغات هم برروی راهپیمایی 22 بهمن بود تا شاید حضور مردم کمرنگ و بی رونق شود اما ملت ایران با بصیرت و موقع شناسی اعجاب برانگیز ، متوجه این ترفند دشمن شد و با حضور عظیم خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال، به دهان دشمن کوبید.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به گزارشهای موثق درخصوص حضور بسیار پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن در هشتصد و پنجاه شهر کشور خاطرنشان کردند: این ملت ایران است. این ملت با چنین بصیرت و موقع شناسی و حضور در صحنه، شکست نخواهد خورد.
ایشان تأکید کردند: آنهایی که باید پیام این حضور با عظمت مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن را بگیرند، گرفتند و آنهایی که در مغزهای الکلی و آفت دیده خود، خیالاتی در سر می پروراندند، متوجه شدند که در ایران چه خبر است و ملت قهرمان ایران چگونه در صحنه حاضر است.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش دستگاههای تبلیغاتی جبهه استکبار برای منعکس نشدن حقیقت و عظمت حضور مردم افزودند: کسانی که مدعی آزادی اطلاعات و اخبار هستند، اخبار مربوط به این راهپیمایی را سانسور کردند و راهپیمایان میلیونی تهران را هزاران نفر و جمعیت دهها میلیونی کشور در راهپیمایی را صدها هزار نفر عنوان کردند.
حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: دشمن همواره از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، انواع شیوه های دروغ پردازی، تقلب، خدعه و تزویر را بکار گرفته است اما هنگامی که پیام صادقانه یک ملت از دل برآید، کار خود را خواهد کرد و احساس حضور و انقلابی گری و حرکت همراه با عزم راسخ، همچون هوای خوش بهاری در همه جا نفوذ و همه را بهره مند خواهد کرد.
ایشان افزودند: نمونه آشکار این واقعیت، تحولات اخیر در شمال آفریقا، و کشورهای عربی و دنیای اسلام و فراگیر شدن شعارهایی است که روزی ملت ایران، مظلومانه آنها را سر می داد.
رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: اسلام در حرکت عظیم خود به نقطه حساسی رسیده است و نسلهای آینده شاهد حوادث مهمی خواهند بود که دنیا را دگرگون خواهد کرد و سیاستهای مسلط مادی مستکبرانه را نیز از بین خواهد برد.
حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: کانون اصلی این حرکت، جمهوری اسلامی ایران است و جوشش اولیه آن هم از ایران بوده و ملت ایران همچنان ایستاده است.
ایشان، ایستادگی ملت ایران را رمز موفقیت و دستاوردهای بزرگ نظام اسلامی دانستند و افزودند: هنگامی که ملتی می ایستد و در مقابل شبکه پرهیمنه و پرهیاهو دشمن به خود ترس و واهمه راه نمی دهد، در عرصه های علم و فناوری، اقتصاد، مسائل اجتماعی، سیاست ورزی بین المللی و تأثیرگذاری بر ملتها، پیشرفت خواهد کرد و تفکر، دین و شعارش فراگیر خواهد شد.
رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: به لطف خداوند و به برکت این ایستادگی و استحکام درونی ملت ایران، جوانان ، با همت ها و استقامت خود کشور را همانند دسته گل خواهند ساخت و آن را تبدیل به یک الگوی موفق و پیشرفته برای جهان اسلام خواهند کرد.
حضرت آیت الله خامنه ای لازمه پیشرفت و سازندگی کشور را، استمرار حرکت در مسیر صراط مستقیم الهی و راه اسلام، دیانت و شریعت و حفظ هوشیاری و بصیرت و عمل به وظیفه دانستند و با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس نهم افزودند: دستگاههای تبلیغاتی و رسانه های جبهه استکبار و عوامل همیشگی آنها، تلاش گسترده ای را آغاز کرده اند تا انتخابات مجلس، انتخابات بی رونقی باشد اما همه باید بدانند که حضور مردم در انتخابات، کشور را به پیش خواهد برد و دشمن را در اجرای توطئه هایش دچار تردید و تزلزل و وادار به عقب نشینی خواهد کرد.
ایشان تأکید کردند: انتخابات پرشور ضربه سختی به دشمن خواهد بود.
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه دلهای مردم در دست خدا است، افزودند: با عنایت و کمک خداوند متعال، انتخابات مجلس نهم پرشور و با احساس و همراه با بصیرت و حضور فراوان مردم، برگزار خواهد شد.
رهبر انقلاب اسلامی اظهار امیدواری کردند نتیجه انتخابات دوازدهم اسفند، انتخاب مجلس و نمایندگانی خوب برای ورود به عرصه کار و خدمت باشد.
حضرت آیت الله خامنه ای در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش و جایگاه  آذربایجان و بویژه تبریز در حوادث و تحولات یکصد سال گذشته کشور، افزودند: مهمترین ویژگی قهرمانان و نام آوران تبریز همچون ستارخان و باقرخان، تدین و حرکت در مسیر دین و پیروی از علمای دین بوده است.
ایشان همچنین با اشاره به نقش آفرینی علما و مردم آذربایجان و تبریز در نهضت اسلامی و حوادث مربوط به پیروزی انقلاب اسلامی  و بعد از آن ،خاطر نشان کردند: تقدیم دو شهید محراب از میان پنج شهید محراب ، و شجاعت و خط شکنی لشکر دلاور و قهرمان عاشورا در دوران دفاع مقدس نمونه هایی از کارنامه درخشان و برجسته مردم آذربایجان است.
در ابتدای این دیدار آیت الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز در سخنانی ضمن گرامیداشت قیام 29 بهمن در سال 1356، به پیشگامی مردم آذربایجان در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم غیور و با بصیرت آذربایجان، در انتخابات 12 اسفند نیز حماسه ای فراموش نشدنی خلق خواهند کرد.

منبع : پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری



تاريخ : 26 / 11 / 1390برچسب:, | 3:4 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

 

 

 

 

 

 

 



تاريخ : 26 / 11 / 1390برچسب:, | 11:24 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

مشرق: ماهواره ایرانی نوید در ادامه چرخش خود به دور زمین، این بار با رصد کردن مناطق مختلف فلسطین اشغالی توانست دلهره جدیدی را برای حاکمان رژیم صهیونیستی خلق کند.

ماهواره نوید به عنوان سومین ماهواره بومی، چند روزی است در مدار خود به دور زمین می چرخد و با توجه به عبور 90 دقیقه یکبار از گرد کره خاکی، توانسته تصاویر متعددی را از مناطقی که قبلاً اطلاعات ماهواره ای آن در اختیار کشورمان نبود، به جمهوری اسلامی ارسال کند.
 
این موضوع در سخنان رئیس جمهور کشورمان در راهپیمایی میلیونی 22 بهمن نیز مورد تأیید قرار گرفت و احمدی نژاد رسماً خبر داد که ماهواره نوید علم و صنعت، اولین تصاویر شفاف را از مراکز مهم جهان به ایران مخابره کرد و این تصاویر اکنون در اختیار ایران قرار دارد.

 
با توجه به اینکه مأموريت ماهواره نويد، تصويربرداري از زمين با تفکیک حدوداً 400 متر ارسال تصاویر و اطلاعات پایشی سامانه در مدار LEO به ایستگاه های زمینی است، می توان این تصاویر را یک هم افزایی بزرگ در تکمیل اطلاعات جمهوری اسلامی از مناطق هدف دانست.
 
از سوی دیگر با توجه به نصب سامانه کدينگ و رمزگذاری داده های تله متری و تله کامند این ماهواره و استفاده از تجهیزات و نرم افزارهای بومی، تلاش های احتمالی برای تأثیرگذاری بر امنیت و دوام ارتباط این ماهواره با ایستگاه های مستقر در شهرهای ماهدشت کرج، تبریز، قشم، بوشهر و مشهد مقدس به شکست خواهد انجامید.


نگاهی به جدیدترین دستاورد این ماهواره ایرانی، نشان از آن دارد که "نوید" با گذر از مناطق مهم و حساس فلسطین اشغالی، حضوری پرافتخار را بر فراز تأسیسات و مراکز مهم رژیم صهیونیستی داشته و امید است تصاویر این حضور، طی ساعات آینده در اختیار کشورمان قرار گیرد و همچون مراکز دیگری که رئیس جمهور کشورمان به آن اشاره کرد، مناطقی چون نیروگاه هسته ای دیمونا به عنوان یکی از قطب های فعالیت های هسته ای رژیم صهیونیستی در بخش نظامی، پایگاه های هوایی و مناطق مختلف شهر تل آویو در تسلط دوربین این ماهواره ایرانی باشد.


 
هرچند ممکن است این تصاویر در آینده نزدیک، رسانه ای نشود اما ترس دائمی را برای اشغالگران قدس شریف به همراه خواهد داشت؛ ترسی که با پرتاب ماهواره های مدرن تر ایرانی همچون فجر چند برابر خواهد شد.
 



عقاب نیوز:

تهران – قایق های گشت و هواپیماهای ایرانی، روز سه شنبه ناو هواپیمابر آمریكایی را تا هنگام عبور از تنگه هرمز و خروج از خلیج فارس، تعقیب و كنترل كردند.

1390/11/26 - 09:46

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، افسران ناو هواپیمابر آبراهام لینكلن روز سه شنبه با اعلام این خبر گفتند، هیچ درگیری میان دو طرف صورت نگرفت و كنترل ناوهای خارجی، اقدامی است كه ایران همیشه در تنگه هرمز انجام می دهد.

به گفته دریادار 'تروی شومیكر'، فرمانده ناو هواپیمابر آمریكا، تفنگداران دریایی ایرانی كه لباس سرخ رنگ برتن داشتند، سوار بر یك قایق مجهز به اسلحه خودكار دیده می شدند و این در حالی است كه یك قایق گشتی دیگر و یك هواپیمای شناسایی ایرانی هم در نزدیكی ناو هواپیمابر آبراهام لینكلن حاضر بودند و این ناو را مراقبت می كردند.

تنگه هرمز به طور مشترك توسط ایران و عمان كنترل می شود.

آخرین باری كه یك ناو هواپیمابر آمریكایی (جان استنیس) از خلیج فارس خارج شده بود، فرمانده كل ارتش ایران به ایالات متحده هشدار داد كه این ناو هرگز نباید به منطقه بازگردد.

مقام های ایرانی هنوز واكنشی نسبت به خروج ناو آبراهام لینكلن نشان نداده اند.



عقاب نیوز:

تهران - رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: مهمترین رویدادی كه امروز پیش‌رو داریم انتخابات مجلس شورای اسلامی است كه دشمنان تمام سعی و تلاش خود را بكار بسته‌اند تا این انتخابات را كم رنگ جلوه دهند.

1390/11/25 - 08:48

به گزارش روزابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران،حجت الاسلام والمسلمین'سید محمد علی آل هاشم'،صبح روز سه شنبه در جمع فرماندهان و كاركنان نیروی هوایی، ضمن گرامیداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: نوزدهم بهمن ماه به نام روز بصیرت ارتش و به خصوص نیروی هوایی در قبل از انقلاب نام گرفته است.

وی ادامه داد: در این روز كاركنان مومن و متعهد نیروی هوایی با حضور در مدرسه علوی با بیعت با رهبر كبیر انقلاب اسلامی، كمر رژیم طاغوت را شكستند و تمام امید رژیم منحوس پهلوی را به یأس تبدیل كردند.

آل هاشم حوادث بعد از پیروزی انقلاب از جمله ترور شخصیت ها و ائمه جمعه و همچنین تحمیل جنگ 8 ساله را توسط دشمن، توطئه ای خنثی از سوی استكبار دانست.

وی با اشاره به برنامه ریزی استكبار برای مقابله با تأثیر انقلاب اسلامی بر خیزش های اسلامی منطقه افزود: باید با بینش و بصیرت بالا موضوع انتخابات را پیگیری كنیم، زیرا این انتخابات اولین انتخابات بعد از بیداری اسلامی در سطح كشورهای جهان و منطقه می باشد و تمامی نگاه های كشورهای اسلامی به حضور مردم ایران در انتخابات پیش رو است و در حال الگوگیری از نحوه برگزاری انتخابات جمهوری اسلامی ایران می باشند.

نماینده ولی فقیه در ارتش با اشاره به شاخصه‌های نمایندگی در مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: قوه مقننه در جمهوری اسلامی به عنوان اهرمی اساسی در اسلامیت نظام بشمار می‌رود كه مرجع مهمی در پاسداری از اصول و گفتمان امام(ره) و مقام معظم رهبری است.

وی در پایان ضمن تشكر از شركت آحاد مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن امسال با بیان اینكه ملت ایران همواره با هوشیاری و بصیرت امتحان های بزرگی را پشت سر گذاشته است ابراز امیدواری كرد با حضور پرشور مردم در انتخابات افتخار دیگری برای اینده نظام اسلامی رقم بخورد .

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین از نمایشگاه عكس با موضوع ارتش و انقلاب اسلامی بازدید كرد.



تاريخ : 25 / 11 / 1390برچسب:, | 12:44 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 



تاريخ : 25 / 11 / 1390برچسب:, | 12:39 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از دنیای اقتصاد، اين واحد البته فاقد پاركينگ و انباري است و امكانات معرفي شده در فايل فروش اين واحد نشان مي‌دهد كه سازنده تامين برخي تجهيزات داخلي واحد را بر عهده خريدار گذاشته است. طبق اعلام سامانه مجازي معاملات مسكن (ايران فايل)، يكي ديگر از دلايل ارزان قيمت بودن اين واحد فروش قولنامه‌اي ملك معرفي شده است.

همچنين روز گذشته یکی از ارزان ترین واحدهای مسکونی فروشی در تهران متعلق به یک واحد نقلی در خیابان شریعتی بود.
در بازار مسکن محدوده خیابان شریعتی، مالکی واحد خود را به پایین‌ترین قیمت برای فروش به بازار پیشنهاد کرد؛ زیرا قیمت هر متر واحد ۴۰ متر مربعی خود را یک میلیون تومان پیشنهاد کرده بود.
این واحد ۲۵ سال ساخت و از سند قولنامه‌ای برخوردار است، اما با این حال ارزش منصفانه این واحد بین یک میلیون و ۵۷۰ هزار تا ۲ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان پیش‌بینی می‌شود.
همچنین فروشنده یک واحد مسکونی ۱۲ سال ساخت با متراژ ۳۶ متر مربع، در خيابان قصرالدشت قیمت هر متر مربع واحدش را یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام و تاکید کرده بود که شرایط فروش به نفع خریدار است؛ زیرا واحد مذکور از ۱۰ میلیون تومان وام بهره مند است و از طرف دیگر به ارزش ۱۳ میلیون تومان هم در رهن مستاجر می‌باشد؛ به همین خاطر در زمان خرید ، متقاضی کافی است تنها ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را برای خرید این ملک پرداخت کند.