تاريخ : 2 / 12 / 1390برچسب:, | 2:1 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: پس از کش و قوس و با تاخیری چند روزه لیست قطعی جبهه متحد اصولگرایان در آذربایجان‌شرقی امروز نهایی شد.

خبرگزاری فارس: لیست قطعی جبهه متحد اصولگرایان آذربایجان‌شرقی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز جبهه متحد اصولگرایان امروز با اعلام لیست نهایی خود به حرف و حدیث‌های چند هفته گذشته پایان داد و نامزدهای مورد حمایت خود را معرفی کرد.

بر اساس لیست نهایی این جبهه، نامزدهای مورد حمایت به شرح ذیل هستند:

تبریز: علاوه بر حجت الاسلام رسول جلیل‌زاده، محمدحسین فرهنگی و اسماعیل سعیدی که قبلا اعلام شده بودند، علی آجودان‌زاده، حجت‌الاسلام حمید رحیم‌همزبان و عشرت شایق نیز در این لیست قرار گرفتند.

شبستر: علی آقاعلیلو

ملکان: شهروز افخمی

بستان‌آباد: احد خیری

کلیبر و هوراند:  مهدی راثی

هشترود: غلامحسین شیری

ورزقان: الهوردی دهقانی

سراب: رسولی شربیانی

بناب: نامزدی معرفی نشد

میانه: حمیدرضا حاجی‌اصغری

مرند: نامزدی معرفی نشد

اهر و هریس: عباس فلاح

مراغه و عجب‌شیر: مهدی دواتگر



تاريخ : 2 / 12 / 1390برچسب:, | 1:56 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

مشرق: دكتر محسن مشكات گفت: اين نوع مرغ بدون استفاده از هرگونه آنتي بيوتيك پرورش يافته و در شرايط كاملا طبيعي توليد شده است.

وي با بيان اينكه اين مرغ توليد مرغداري هاي استان هاي قزوين و قم است، افزود: طرح توليد مرغ سبز در ديگر مرغ داري هاي كشور نيز آغاز شده است، اما با توجه به اينكه بسياري از مرغداري هاي كشور براي توليد اين نوع محصول استاندارد نيستند و نياز به تغييراتي دارند كه در اين زمينه سازمان دامپزشكي از مرغداري هايي كه مايل به توليد اين نوع محصول باشند، حمايت مي كند.

مشكات در ادامه اظهار داشت: مرغ سبز با توجه به اينكه در شرايط كاملا طبيعي و استاندارد توليد مي شود و تعداد كمي از مرغداري ها در اين زمينه پيشگام هستند، لذا طبيعي است كه از مرغ معمولي گرانتر باشد.



تاريخ : 2 / 12 / 1390برچسب:, | 1:51 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

از شبکه من وتو پخش شد؛
با میهمان نامحرم راحت باشید!
شبکه من وتو در برنامه بفرمایید شام ارتباط زن و مرد را لازمه یک میهمانی دانست.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز، در برنامه بفرمایید شام شبکه من وتو که سه زن و یک مرد شرکت کنندگان آن بودند، میزبان که زن بود در مصاحبه با مجری گفت: «کاش آقا یونس امشب با ما راحت باشد و بتوانیم بزنیم و برقصیم و اگر فرصتی بود هر کاری خواستیم انجام بدهیم»!؟
ناگفته نماند هدف اصلی این برنامه گسترش و عادی سازی آزادی های بی قید و بند زنان و مردان نامحرم می باشد که در فرهنگ اصیل ایرانی هیچ جایگاهی ندارد و از همه مهمتر باورهای دینی ما حیطه ارتباط با نامحرم را مشخص کرده و هیچ ایرانی با اصالتی نمی تواند قبول کند که ناموسش با مردان نامحرم مشروب بخورد و برقصد و...
احترام به خانواده و وفاداری همسران به یکدیگر لازمه اصلی یک کانون خانواده سالم می باشد که شبکه های مروج فرهنگ غرب، خیانت همسر به یکدیگر ، همجنس گرایی ، شیطان پرستی را ترویج می کند .

کد/



تاريخ : 2 / 12 / 1390برچسب:, | 1:36 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

معاون مشمولان و امور معافیت‌های سازمان وظیفه عمومی ناجا از مشمولان دارای کسر خدمت و متقاضیان معافیت سه برادری خواست تا پایان سال جاری برای ثبت درخواست خود به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+10 مراجعه کنند.

به گزارش فارس، سرهنگ محمدرضا اکبرحلوایی گفت: آن بخش از مقررات مربوط به ایثارگران و مددجویان که در قانون خدمت وظیفه عمومی لحاظ شده در سال آینده نیز مورد اقدام و رسیدگی قرار خواهد گرفت و سایر مقررات مانند کسر خدمت مشمولین که از سابقه جبهه و جانبازی والدین آنها ناشی می‌شود.
 
وی ادامه داد: همچنین معافیت سه برادری که مصوب مقام معظم فرماندهی کل قوار است، در حال حاضر و تا پایان سال 90، مورد اقدام قرار می‌گیرد و استمرار آن در سال 91 همانند سال‌های گذشته به تصمیم ستاد کل نیروهای مسلح بستگی خواهد داشت.
 
معاون مشمولان و امور معافیت‌های سازمان وظیفه عمومی تاکید کرد: از آنجا که سربازان در حال خدمت با داشتن یکسال سابقه خدمت بعنوان یک برادر خدمت کرده محسوب می‌شوند لذا مشمولان متقاضی معافیت سه برادری که مدت خدمت برادر حین خدمت آنان تا پایان سال 90 به یکسال تمام برسد چنانچه در خواست خود را تا زمان اعتبار معافیت مذکور در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس+10) ثبت کنند می‌توانند از این معافیت استفاده کنند.



تاريخ : 2 / 12 / 1390برچسب:, | 1:34 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق، سرهنگ رحمان عليدوست در گفت‌وگو با ايسنا افزود: توزيع مشمولان به ويژه مشمولان دانشگاهي بر اساس تخصص، رشته تحصيلي و متناسب با نيازمندي‌هاي نيروهاي مسلح در سامانه وظيفه عمومي انجام مي‌گيرد.

وي ادامه داد: بر اين اساس سربازان پس از فراگيري دوره‌هاي آموزش عمومي و ابلاغ درجات پيش‌بيني شده بر اساس نوع تخصص و مهارت‌هاي فردي در رشته‌هاي مرتبط با نيروهاي مسلح سازماندهي و بكار گرفته مي‌شوند.

عليدوست با بيان اينكه وضعيت تاهل مشمولان به هنگام توزيع نيز مدنظر قرار گرفته مي‌شود، تصريح كرد: مشمولان متاهل به نيروهايي اختصاص داده مي‌شوند كه آن نيرو در استان محل سكونتشان داراي رده و يگان خدمتي باشد تا امكان اشتغال به خدمت در استان محل سكونت مشمولان متاهل فراهم شود.

به گفته وي نيروهاي مسلح در همين راستا سياست‌هايي را در حوزه بكارگيري مشمولان دارد كه اين امكان را براي بكارگيري آنان در استان محل سكونتشان فراهم مي‌كند.



عقاب نیوز:

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق به نقل از فارس، تاکنون بارها پیش آمده که افراد متعددی در مقاطع مختلف به بیان مصادیقی از زندگی ساده و بدون آلایش رهبر معظم انقلاب پرداخته و نکات و بعضا خاطراتی را بیان کرده‌اند.

اما آنچه در زیر می خوانید بخشی از خاطرات امیر خلبان تورج دهقانی زنگنه فرمانده آشیانه جمهوری اسلامی ایران است که برای اولین بار با موضوع سفرهای رهبر انقلاب با هواپیما به مناطق مختلف کشور در خبرگزاری فارس منتشر می‌شود.

امیر دهقانی زنگنه به واسطه مسئولیتی که در آشیانه جمهوری اسلامی ایران دارد یکی از کسانی است که در بسیاری از سفرهای مقام معظم رهبری ایشان را همراهی می‌کند.

سفر به کردستان با هواپیمای عادی

معمولا  حضرت آقا با تهیه بلیت با هواپیمای عادی سفر می‌کنند.

برای نمونه در سفر ایشان به استان کردستان، رهبر معظم انقلاب همچون گذشته با پرواز عادی به همراه دیگر مسافران به این استان سفر کردند.

 تلاوت اذان در گوش یک نوزاد در پرواز تهران-مشهد

در یکی از سفرهای معظم‌له به مشهد مقدس بود که آقا از تیم همراهشان خواستند ممانعتی برای کسانی که می خواهند ایشان را ببینند، ایجاد نشود.

اشتیاق مسافران برای دیدار باعث شد تا حضرت آقا تا پایان سفر حتی فرصت برای نوشیدن یک استکان چای هم نداشته باشند.

در همین پرواز بود که یک زوج جوان فرزندشان را که تازه متولد شده بود خدمت آقا آورده و ایشان نیز در گوش کودک اذان گفتند. چند نفر لبنانی هم در این پرواز حضور داشتند که توانستند با آقا دیدار و گفت‌وگو کنند.

در یکی دیگر از سفرها خانمی حدود 40ساله به همراه مادر 70 ساله‌اش به فاصله دو سه ردیف صندلی با آقا نشسته بودند.

با شروع پرواز، دختر آن خانم به او گفت که چند ردیف جلوتر از ما، آقای خامنه ای نشسته اند.

مادر که باورش نشده بود، گفت آقا که با هواپیمای معمولی سفر نمی‌کنند و پس از اینکه از حرف های دخترش قانع نشد، برگشت از من که لباس نظامی به تن داشتم سؤال کرد و گفت: واقعا ایشان آقای خامنه‌ای هستند؟ من هم گفتم بله.

باز پرسید: آن خانمی که پشت سر ایشان نشسته، همسرشان است؟ مجددا گفتم بله.

بعد اجازه خواست تا برود و با همسر آقا چند کلمه‌ای صحبت کند. می‌گفت می‌خواهم کمی با ایشان در مورد مشکلات پیری و بیماری که دارم درد دل کنم.

ماجرای یک بسته میوه اضافی برای آقا

در یک سفر دیگر قرار شد حضرت آقا با پرواز ایران‌ایر بروند. مسئولان پرواز بعد از اینکه متوجه حضور رهبر انقلاب در این هواپیما شدند، علاوه بر خوردنی‌های معمول، که برای پذیرایی مسافران در نظر گرفته شده بود، یک بسته میوه اضافه هم برای ایشان آوردند.

آقا با دیدن این بسته میوه ناراحت شده و به یکی از همراهان خود اعتراض کردند که این بسته میوه را بردارند و ببرند.

در واقع ایشان اصلا اجازه نمی‌دهند که برای سفرهایشان تدارک خاصی دیده شود و معمولا در پروازها تنها با یک استکان چای (از همانی که به مسافران داده می‌شود) و یک کیک کوچک که از فروشگاه‌های بیرون تهیه شده از ایشان پذیرایی می‌شود و اجازه نمی‌دهند چیز دیگری به اینها اضافه شود.



تاريخ : 2 / 12 / 1390برچسب:, | 1:31 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق، 'عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه برآوردهای ما نشان می‌دهد حدود 70 درصد از ثبت‌نام کنندگان از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند، گفت: حدود 1200 نفر از ثبت‌نام کنندگان انتخابات آتی مجلس به دلایل مختلف صلاحیت‌شان تایید نشده است.

 وی با تاکید بر اینکه شورای نگهبان بر اساس قانون صلاحیت نامزدهای انتخابات را مورد بررسی قرار داده است، تصریح کرد: شورای نگهبان بر اساس وظیفه‌ای که داشت، صلاحیت ثبت‌نام کنندگان را مورد بررسی قرار داد.

 وی در پایان گفت: نتایج قطعی بررسی صلاحیت داوطلبان نهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه از سوی ستاد انتخابات کشور به حوزه های انتخابیه ارسال خواهد شد.



تاريخ : 2 / 12 / 1390برچسب:, | 12:34 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: شهاب‌الدین صدر و حجت‌الاسلام علوی کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس ردصلاحیت شدند.

خبرگزاری فارس: صدر و علوی رد صلاحیت شدند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، امروز دوشنبه اسامی نهایی تأئید صلاحیت شدگان نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد که بر این اساس شهاب‌الدین صدر سرلیست جبهه بصیرت و بیداری اسلامی و حجت‌الاسلام علوی سرلیست جبهه ایستادگی ردصلاحیت شدند.

 

شهاب‌الدین صدر پس از قرار نگرفتن در لیست جبهه متحد اصولگرایان، جبهه بصیرت و بیداری اسلامی را راه‌اندازی کرده بود.

 

حجت‌الاسلام علوی هم‌اینک رئیس شورای عالی جبهه ایستادگی است.



تاريخ : 1 / 12 / 1390برچسب:, | 2:21 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 
یک جلد قرآن نفیس به رهبر معظم انقلاب اسلامی اهدا شد (۱۳۹۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۱)
یک جلد قرآن طلای دستنویس، ظهر امروز(دوشنبه) به رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیم شد که حضرت آیت الله خامنه ای این اثر هنری ارزشمند را به گنجینه آستان قدس رضوی اهدا کردند.
کاتب این قرآن بسیار نفیس، علیرضا بهدانی است که تا کنون توفیق کتابت 44 نسخه قرآن را با خط های مختلف اسلامی مانند نستعلیق، نسخ، ثلث و کوفی داشته است.
حضرت آیت الله خامنه ای با تمجید از هنر خطاطی قرآن کریم و این اثر ارزشمند، این قرآن طلای دستنویس را به گنجینه آستان قدس رضوی اهدا کردند.
این مصحف شریف 604 صفحه دارد که 228 گرم طلا ناب برای نگارش آن مصرف شده و مجموعا 114 هفته، کتابت آن زمان برده است.



تاريخ : 30 / 11 / 1390برچسب:, | 4:9 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از فارس، ایستگاه‌ تجریش واقع در خط یک مترو تهران صبح امروز با حضور محمدباقر قالیباف، شهردار تهران و جمعی از مسئولان شهری افتتاح شد.

ساخت ایستگاه تجریش هزینه‌ای بالغ بر 60 میلیارد تومان در برداشته است و شمالی‌ترین نقطه شهر را به جنوبی‌ترین نقطه یعنی ایستگاه کهریزک متصل می‌کند؛ ایستگاه یکی از بزرگترین ایستگاه‌های خطوط مترو به شمار می‌آید.



تاريخ : 30 / 11 / 1390برچسب:, | 3:55 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از ایرنا، 'سید شمس الدین حسینی ' روز یكشنبه در حاشیه همایش گام دوم هدفمندی یارانه ها در جمع خبرنگاران گفت: تمامی اقدامات برای اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی آماده است و رییس جمهوری در حال گفت وگو و سنجش ابعاد مختلف اجرای قانون است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح كرد : پیش از هر گونه اصلاح قیمت ها متناسب با آن پرداخت ها به مردم نیز صورت می گیرد؛ یارانه به حسابها واریز می شود و برداشت آن موكول به اعلام اجرای قانون خواهد بود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: قانون هدفمندی یارانه ها بر این موضوع كه هزینه ها باید برای مردم جبران شود تاكید می كند.

حسینی در عین حال گفت: اجرای گام دوم هدفمندی در دو فاز است ؛ نخست آنكه برای خانوارها در خصوص واریز یارانه در حساب آنها این اطمینان خاطر به وجود آید واحتمال دارد پرداخت ها پیش از پایان سال صورت گیرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: اصلاح قیمت بطور حتم با فاصله صورت خواهد گرفت و در واقع زمانی كه فاز اول اعلام شد، پول به حساب بانكی واریز شده است.

وی در باره موضوع خود انصرافی برخی خانوارها از دریافت یارانه نقدی گفت: تا آنجا كه من مطلع هستم سازمان هدفمندی یك ماه پیش اطلاعات خود را ارسال كرده است و رییس جمهوری نیز حدود سه هفته پیش جلسه ای را با حضور استاندارها و فرمانداران برگزار كرده است.

حسینی ادامه داد : شناسایی خانوارها در حال تكمیل شدن است اما حذف برخی خانوارها از دریافت یارانه داوطلبانه بوده و اجباری نیست.

وی افزود: بر اساس اطلاعات هدفمندی هم اكنون خانوارهایی هستند كه بدون دغدغه خاطر می توانند از دریافت یارانه نقدی چشم پوشی كنند ؛ تعداد و جزییات اطلاعات آنها در سازمان هدفمندی یارانه ها است.



عقاب نیوز:

 

خبرگزاری فارس: مراسم چهلم شهیدمصطفی احمدی روشن با حضور چهره‌های سیاسی و دانشگاهی در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.

خبرگزاری فارس: مراسم اربعین شهید مصطفی احمدی روشن در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مراسم اربعین شهید مصطفی احمدی روشن یکی از دانشمندان هسته‌ای کشورمان با حضور چهره‌های دانشگاهی و سیاسی از ساعت 13 امروز در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین محمد محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، غلامعلی حداد عادل رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، حسین قدیانی رئیس بسیج دانشجویی، جبل عاملی رئیس دانشگاه علم و صنعت و.. حضور داشتند.

پدر شهید مصطفی احمدی روشن با حضور در این مراسم در جمع دانشجویان به ایراد سخنرانی پرداخت.

همچنین در این مراسم پدر شهید زندی به عنوان پدر شهید دانشگاه نیز حضور یافت.



عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت اولین آزمون دکترای نیمه‌متمرکز تا ساعت 12 فردا خبر داد.

خبرگزاری فارس: اعلام نتایج تکمیل ظرفیت اولین آزمون دکترا تا ساعت 12 فردا

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به اعلام نتایج تکمیل ظرفیت اولین آزمون دکترای نیمه‌متمرکز 90 تا ساعت 12 فردا اول اسفندماه‌، گفت: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده داوطلبان پذیرفته‌ شده باید طی روزهای چهارشنبه 3 اسفندماه و شنبه 6 اسفندماه با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت‌نام به دانشگاه محل قبولی مراجعه کنند.

به گفته وی اگر مؤسسه‌های آموزش عالی برنامه زمانی ثبت‌نام متفاوتی داشته باشد برروی سایت مؤسسه مشخص می‌کند.



تاريخ : 30 / 11 / 1390برچسب:, | 3:40 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

هر ریال سعودی سعودی طی روزهای گذشته از 320 تومان به مرز 1000 تومان رسیده است که موجب نگرانی و شوکه شدن زائران بیت الله الحرام شده است.

به گزارش تابناک به نقل از «24» عملیات عمره سال 91-90 در حالی آغاز شده است که مشکلات ارزی در داخل کشور سبب شده زائران نتوانند ارز دولتی تهیه کنند و در عربستان برای تبدیل پول ایرانی به ریال سعودی با مشکلات عجیبی روبرو باشند.

مغازه داران و صرافی های عربستان با نرخ های متفاوتی ارز را با ایرانیان حساب می کنند که در روز های اول حضور ایرانیان این قیمت نزدیک 500 تومان به ازای هر ریال سعودی بود ولی به تدریج این قیمت افزایش یافت و اکنون در برخی از صرافی ها یا مغازه ها هر 1000 تومان معادل تنها یک ریال سعودی معامله می شود!

بسیاری از زائران در واکنش به این سرگردانی و بی ارزش شدن پول های خود می گویند: بانک های داخل فرودگاه و پس از گیت نیروی انتظامی در مهرآباد با اشاره به اینکه نرخ ارز ساعت 9 و نیم می آید و تا آن زمان امکان ارائه ارز وجود ندارد، در حالی پرواز های ما قبل از این ساعات بوده است.

این اتفاقات در حالی رخ می​دهد که زائران به هوای روال مرسوم گذشته با ریال ایرانی به عربستان رفته​اند فارغ از اینکه پول ایرانی در عربستان بدون هیچ دلیل خاصی با افت ارزش شدیدی مواجه شده است و در این میان و بعد از نابسامانی های داخلی، دود این ماجرا تنها و تنها به چشم زائرانی می​رود که برای خرید سوغات سرگردان بازارهای عربستان شده​اند.



تاريخ : 30 / 11 / 1390برچسب:, | 3:35 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

فهرست 21 نفره ائتلاف فراگیر اصولگرایان با سرلیستی حسن غفوری فرد اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فهرست 21 نفره ائتلاف بزرگ اصولگرایان به سرلیستی حسن غفوری فرد امروز یکشنبه در نشست خبری این ائتلاف منتشر شد.

کاندیداهای این فهرست عبارتند از:
1- حسن غفوری فرد
2- حجت الاسلام نواب
3- علی عباسپور تهرانی
4- حمیدرضا کاتوزیان
5- علی مطهری
6- حجت الاسلام ابراهیمی
7- حجت الاسلام مصباحی مقدم
8- حجت الاسلام کازرونی
9- حجت الاسلام عسگری
10- حجت الاسلام تسخیری
11- خانم طاهره نظری(متكي)
12- خانم خانمحمد زاده
13- سید کمال الدین سجادی
14- نیکفر
15- حسن لاسجردی
16- علی نقی خاموشی
17- حسین شیخ الاسلام
18- رضا حسینی
19- دهقان
20- حسن زمانی
21- فرمانی



تاريخ : 30 / 11 / 1390برچسب:, | 11:8 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

حجت‌الاسلام آل‌هاشم با اشاره به اتخاذ سياست‌هاي خصمانه عليه ايران؛
غرب مي‌داند خيزش‌هاي مردمي منطقه متاثر از انقلاب اسلامي ايران است


 

 

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در ششمين گردهمايي فرماندهان عمده نيروي زميني ارتش با عنوان "سلحشوران ولايت‌مدار نزاجا" با اشاره به اتخاذ سياست‌هاي خصمانه عليه ايران گفت: غرب خيزش‌هاي مردمي منطقه را از چشم جمهوري اسلامي مي‌بيند.

به گزارش روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران، حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمحمدعلي آل‌هاشم در اين مراسم با بيان اينكه غرب نگران الگو برداري انقلاب‌هاي منطقه از جمهوري اسلامي ايران است، گفت: موج بيداري اسلامي در كشورهاي عربي، غرب را وادار به اتخاذ سياست‌هاي خصمانه اخير از جمله‌ تحريم، ارعاب و تهديد عليه كشورمان كرده‌است، زيرا آنها مي‌دانند خيزش‌هاي مردمي منطقه متاثر از انقلاب اسلامي ايران است.

آل‌هاشم ادامه داد: غرب همچنين با هدف تاثير گذاري برفضاي انتخابات 12 اسفند مجلس شوراي اسلامي و دلسرد كردن مردم نسبت به مشاركت در آن دست به چنين اقداماتي مي‌زند.

وي با اشاره به جايگاه قوه مقننه در كشور و نقش حساس آن در جمهوريت نظام تصريح كرد: مجلس مرجع مهم در پاسداري از اصول انقلاب و محور اصلي نظارت بر قوه مجريه است و از اين رو به انتخابات پيش‌رو هم بايد جدي نگاه كرد.

وي در تشريح ويژگي‌هاي لازم براي مجلس در جمهوري اسلامي، به همسو بودن با سياست‌هاي نظام و تدابير رهبري، برخاستن از اراده مردم و ايستادگي در برابر كانون‌هاي قدرت و ثروت اشاره كرد و گفت: كانديداها نيز بايد داراي تعهد، تدين، تقوا، وارستگي، روحيه تعبد در برابر خدا، اعتقاد و التزام عملي به ولايت فقيه، برخورداري از روحيه استكبار ستيزي و ايستادگي در برابر مطامع بيگانگان، حساسيت نسبت به حفظ بيت‌المال و موضيع گيري شفاف در برابر فتنه داشته باشند.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در پايان همچنين توجه به هشدارها و رهنمود‌هاي مقام معظم رهبري، مبني بر مشاركت حداكثري مردم و تشكيل مجلس مردمي و مقتدر از بستر انتخابات را يادآور شد

منبع : روابط عمومی ارتش



تاريخ : 30 / 11 / 1390برچسب:, | 11:4 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از سپاه نیوز؛ سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در آغاز این رزمایش گفت: این رزمایش به عنوان مرحله نهایی سلسله رزمایش‌های نیروی زمینی سپاه در سال 1390 و با حضور بخشی از یگان‌های پیاده و تعداد زیادی از گردان‌های امام حسین(ع) بسیجی برگزار می‌شود.
سردار پاکپور از حضور با نشاط و پرشور رزمندگان بسیجی در این رزمایش خبر داد و افزود: رزمندگان بسیجی سازماندهی شده در گردان‌های امام حسین(ع) لشکر عملیاتی 18 الغدیر یزد، تحت کنترل عملیاتی قرارگاه کربلای نیروی زمینی سپاه با شرکت در رزمایش "والفجر"، اقتدار و میزان آمادگی‌های خود برای رویارویی با تهدیدات و تعرضات عملی احتمالی دشمنان انقلاب و میهن اسلامی را به نمایش می‌گذارند.
فرمانده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: یکپارچگی، هم‌افزایی، هماهنگی و اقتدار برای اجرای عملیات‌های رزمی و تاکتیک‌ها و روش‌های نوین دفاعی مشترک بین نیروهای پیاده و گردان‌های عملیاتی متشکل از نیروهای سلحشور و مخلص بسیجی از ویژگی‌های رزمایش "والفجر" به شمار می رود.
مرحله اصلی و پایانی رزمایش "والفجر" نیروی زمینی سپاه فردا دوشنبه در منطقه عمومی استان یزد برگزار می‌شود.



تاريخ : 30 / 11 / 1390برچسب:, | 10:56 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت مریم بهروزی نماینده ادوار مجلس و از فعالان سیاسی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر ، متن پیام علی لاریجانی به این شرح است: درگذشت سرکار خانم "مریم بهروزی " موجب تاسف و تاثر گردید.

آن مرحومه چه در سالهای شکل گیری نهضت اسلامی و همچنین پس از پیروزی انقلاب نقش موثری به ویژه در انسجام بخشی فعالیت بانوان انقلابی داشتند و در چهار دوره نیز از طرف مردم تهران به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی برگزیده شده بودند.

اینجانب از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی درگذشت مرحوم خانم مریم بهروزی را به خانواده ایشان تسلیت گفته برای آن فقیده سعیده رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال طلب می کنم.



تاريخ : 30 / 11 / 1390برچسب:, | 10:53 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

فارس- مهاجم تیم ملی فوتبال به دلیل عدم پرداخت مالیات ممنوع‌الخروج شد و نتوانست به امارات برود.

رضا نوروزی که باید روز گذشته همراه سایر بازیکنان تیم ملی به امارات می رفت به دلیل مشکلات مالیاتی نتوانست به دوبی برود.

او از زمان قرارداد با باشگاه استیل‌‌آذین مالیات خود را پرداخت نکرده و ظاهرا قرار بوده این مالیات را باشگاه استیل‌آذین پرداخت کند که این اتفاق رخ نداده است.

نوروزی که به دلیل عدم پرداخت مالیات ممنوع الخروج شده، برای حضور در اردوی تیم ملی از چک شخصی خودش استفاده کرد و قرار است فردا همراه سه بازیکن ملی پوش استقلال راهی امارات شود.

رحمتی، منتظری و حیدری به دلیل بازی امروز استقلال با الاتفاق فردا به امارات می روند.



تاريخ : 30 / 11 / 1390برچسب:, | 10:48 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

براساس مصوبه وزیران عضو کارگروه مسکن، بانک مسکن مجاز است نسبت به اعطای پنجاه هزار فقره تسهیلات چهارصد میلیون ریالی ساخت مسکن با میانگین سپرده‌گذاری دویست میلیون ریال طی ماه و یا متناظر آن برای هر واحد مسکونی اقدام کند.
براساس این مصوبه، سقف فروش اقساطی تسهیلات یاد شده مبلغ سیصد و پنجاه میلیون ریال به علاوه سود دوران مشارکت این تسهیلات است. همچنین براساس بخش دیگری از این مصوبه، سقف تسهیلات فردی مسکن روستایی 125 میلیون ریال برای سهمیه باقیمانده سالهای 1389 و 1390 در همه بانک‌های عامل تعیین شده است.