تاريخ : 22 / 12 / 1390برچسب:, | 4:10 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

مراسم تقدیر از اصغر فرهادی کارگردان برنده اسکار سال 2012 که قرار بود در سالن ایوان شمس برگزار شود لغو شد.

به گزارش ایلنا ظهر امروز از سوی کانون کارگردانان سینمای ایران و همچنین شورای عالی تهیه کنندگان سینما قرار بود مراسم جشنی با حضور اهالی سینما و با هدف تقدیر از اصغر فرهادی کارگردان برنده اسکار سینمای ایران برگزار شود اما این مراسم لغو شد.

این مراسم قرار بود از ساعت 14 الی 17 درتالار ایوان شمس برگزار شود اما براساس شنیده‌های خبرنگار ایلنا مجوز لازم از سوی وزارت ارشاد برای برگزاری این مراسم صادر نشده است.
 



تاريخ : 22 / 12 / 1390برچسب:, | 3:39 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

صدور بیانیه‌ای از سوی وزارت آموزش عالی عربستان سعودی که در آن به کلیه موسسات زیرمجموعه‌اش درباره استفاده از واژه «خلیج فارس» هشدار داده، نشان می‌دهد که در نقشه‌های تحریف نشده این کشور نیز واژه‌ای غیر از خلیج فارس وجود ندارد.

 



تاريخ : 22 / 12 / 1390برچسب:, | 2:4 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش فارس  در روزهای پایانی سال بانک‌های خصوصی و دولتی برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مشتریان خود ساعات کاری شعب خود را افزایش داده‌اند.
 
مشروح ساعات کاری شعب بانک‌های دولتی و خصوصی به شرح ذیل است.
 
* بانک ملی
 
به منظور تسهیل امور بانکی مشتریان در روزهای پایانی سال، تمامی شعب بانک ملی ایران از روز 21 تا 28 اسفندماه جاری به جز روز جمعه 26 اسفندماه تا ساعت 17 فعال‌اند.
 
در روز سه شنبه 23 اسفندماه جاری مصادف با آخرین شب چهارشنبه سال نیز، تمامی شعب بانک ملی ایران تا ساعت 16 مفتوح هستند.
 
همچنین شعب منتخب بانک ملی ایران در سراسر کشور در روزهای 29 اسفندماه امسال و دوم ، سوم و دوازدهم فروردین سال 91، از ساعت 9 تا 12 نسبت به ارائه خدمات بانکی اقدام خواهند کرد.
 
* بانک سپه
 
کلیه شعب بانک سپه (به جز شعب جاده ای، پادگانی و خدماتی) از روز دوشنبه 15 اسفند 1390 تا پایان سالجاری، در استان تهران تا ساعت 18 و در شعب تحت پوشش مدیریت شعب مناطق استانها، یک ساعت بیش از ساعت فعلی باجه عصر به ارائه خدمات به هموطنان می پردازند.
 
ساعت کار باجه عصر کلیه شعب در روز سه شنبه 23 اسفند 1390، حداکثر تا ساعت 16 خواهد بود. شعب منتخب بانک سپه طی روزهای چهارشنبه دوم و پنج شنبه سوم فروردین ماه 1391 از ساعت 9 صبح تا یک بعدازظهر آماده ارائه خدمت به مردم خواهد بود.
 
اسامی شعب کشیک نوروزی بانک سپه در سایت بانک به نشانی www.banksepah.ir قابل دسترس می باشد.
 
* بانک سرمایه
 
به منظور رفاه حال هم میهنان و مشتریان گرامی و تسریع در ارائه خدمات مطلوب تر، ساعت کار شعب تهران و شهرستان بانک سرمایه از تاریخ 20/12/1390 لغایت 28/12/1390 به شرح ذیل می باشد.
 
کلیه شعب تهران از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح الی 18 بعدازظهر و پنج شنبه ها از ساعت 8 صبح الی 14 بعدازظهر به صورت یکسره آماده ارائه انواع خدمات ارزی و ریالی می باشد.
 
ساعت کار کلیه شعب شهرستان و کیش در ایام مذکور نیز بدون تغییر می باشد.  لازم به ذکر است، تمامی شعب این بانک در تهران و شهرستان در روز سه شنبه مورخ 23/12/1390 تا ساعت 16 به صورت یکسره آماده خدمت رسانی به هموطنان می باشد.
 
* بانک پاسارگاد
 
به‌منظور رفاه حال هم‌میهنان گرامی و برای تسهیل و تسریع در ارایه خدمات بانکی در روزهای پایانی سال ، کلیه شعبه‌های بانک‌ پاسارگاد در تهران و شهرستان‌ها، از روز شنبه20 اسفند لغایت روز یکشنبه 28 اسفند 1390،  از ساعت 8:00 صبح تا 18:30 بعدازظهر ( به استثنای روزهای سه شنبه مورخ 23، پنج‌شنبه مورخ 25 و جمعه مورخ 26 اسفند 1390) آماده ارایه انواع خدمات بانکی اعم از ریالی و ارزی به هم‌وطنان گرامی هستند.
 
شعبه‌های این بانک در روزهای سه‌شنبه مورخ 23 و پنج‌شنبه مورخ 25 اسفند،  تا ساعت 16 خدمات‌رسانی به مشتریان را ادامه خواهند داد.
 
گفتنی است مردم می‌توانند در روزهای پایانی سال، با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک بانک‌پاسارگاد، در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کرده و امور بانکی خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.
 
* بانک صادرات
 
بانک صادرات ایران درآستانه نوروز باستانی و در راستای تکریم مشتریان ساعت کار شعب را افزایش و تعداد 365 شعبه را به عنوان شعبه کشیک به منظور ارایه خدمات در روزهای تعطیل نوروز 1391 تعیین نمود.
 
از تاریخ 15 اسفند ماه تا پایان سالجاری شعب کشیک از ساعت 7.30 الی 19 و سایر شعب از ساعت 7.30 الی 17.30 آماده ارایه خدمات به هموطنان عزیز در سراسر کشور هستند و همچنین در روزهای 2و 3 فروردین ماه سال 1391، تعداد 365 شعبه در سراسر کشور  به عنوان شعب کشیک از ساعت 9 تا ساعت 12 به ارایه خدمات بانکی به هموطنان می‌پردازند.
 
مردم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت بانک صادرات ایران به آدرس  www.bsi.ir مراجعه کنند.
 
* بانک تجارت
 
بانک تجارت با افزایش ساعت کار 729 شعبه خود در ایام پایانی سال به مشتریان بانک‌ها ارائه خدمت می کند. با توجه به شلوغی شعب در روزهای پایانی سال، بانک تجارت به منظور رفاه حال هموطنان گرامی، از روز شنبه 13/12/90  ساعت کار 729 شعبه خود در تهران و شهرستان را افزایش داده است.
 
همچنین شعب منتخب این بانک در روزهای جمعه 19 و 26/12/90 از ساعت 9 الی 13 به مشتریان ارائه خدمت خواهند کرد.
 
مردم برای آگاهی از مشخصات شعب کشیک اسفندماه بانک تجارت و شعب منتخب مفتوحه در روزهای جمعه به آدرس سایت اینترنتی این بانک به نشانی www.TejaratBank.ir مراجعه نموده و یا با مرکز ارتباط مشتریان به شماره 1554 تماس حاصل نمایند.
 
* بانک کشاورزی
 
به منظور رفاه بیشتر هموطنان گرامی در سراسر کشور، شعب منتخب بانک کشاورزی 29 اسفندماه سال جاری و ایام تعطیلات نوروزی فعال هستند و خدمات بانکی ارائه می دهند.
 
شعب منتخب این بانک روز29 اسفند سال جاری از ساعت 8 تا 12و روزهای دوم و سوم فروردین سال 91 از ساعت 9 تا 13 آمادة ارائه خدمات بانکی به هموطنان و مسافران نوروزی هستند.
 
بر اساس این گزارش،با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر تغییر ساعت رسمی کشور، شروع فعالیت شعب کشیک این بانک بر اساس ساعت جدید نیمه اول سال جدید خواهد بود.
 
اسامی شعب منتخب بانک کشاورزی که در تعطیلات نوروزی آماده ارائه خدمات هستند،در پایگاه اینترنتی این بانک به نشانیwww.agri-bank.ir درج شده است.
 
گفتنی است، شعب مذکور مجهز به دستگاه های خودپرداز بوده و آماده ارائه خدمات به هموطنان دارای کارت های بانکی بانک کشاورزی و سایر بانک های عضو شبکه شتاب خواهند بود.
 
* موسسه اعتباری توسعه
 
مؤسسه ی اعتباری توسعه با عنایت بر نیاز مشتریان به خدمات بانکی در ایام تعطیلات نوروز و ضرورت ارائه خدمات مناسب، ساعات کار شعب کشیک خود را در این ایام اعلام کرد.
 
مؤسسه اعتباری توسعه، با در نظر گرفتن افزایش نیاز هم وطنان به مراودات پولی و نقدینگی در ایام تعطیلات نوروزی  شعب ، مرکزی ، سعادت آباد ، میدان مادر ، جمهوری و باجه سبحان در تهران و شعب مرکزی اصفهان ، سجاد مشهد ، لاله خیز تبریز ، نارنجستان ساری ، بهار نارنج بابل و نخلستان کرمان ، نرگس شیراز ، مروارید بندرعباس و پامچال لاهیجان در شهرستان با کادری مجرب از 2 تا 3 فروردین از ساعت 9 الی 12 آماده ی  ارائه ی خدمات و پاسخ گویی به مشتریان گرامی می باشند.
 
همچنین شعبه کیش نیز از یکم لغایت سوم فروردین 1391 در نوبت صبح از ساعت 9 الی 13 و در نوبت عصر از ساعت 17:30 الی 19:30 آماده ارائه انواع خدمات بانکی به اهالی محترم و مسافران نوروزی می باشد.
 
ضمناً کلیه ی دستگاه های خودپرداز شعب (شامل کلیه شعب اعم از شعب مشمول کشیک و غیر کشیک) در طول شبانه روز ایام تعطیل، نیز با اسکناس های نو آماده ی سرویس دهی به هم وطنان عزیز می باشند .
 
* بانک تات
 
بانک تات به منظور رفاه حال مشتریان و ارائه خدمات مطلوب، ساعات کار شعب خود را در روزهای پایانی سال افزایش داده است.
 
تمامی شعب بانک از تاریخ ۱۳/۱۲/۹۰ تا پایان سال جاری از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت ۱۸ و روزهای پنج شنبه تا ساعت ۳۰/۱۵ برای ارائه خدمت به مشتریان فعال خواهند بود.
 
شایان ذکر است تمامی شعب بانک تات روز های جمعه ۱۹/۱۲/۱۳۹۰ و ۲۶ /۱۲/۱۳۹۰ و دوشنبه ۲۹/۱۲/۱۳۹۰ نیز از ساعت ۰۰/۹الی ۰۰/۱۲ آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی می‏باشند.
 
* بانک شهر
 
شعب منتخب بانک شهر در استان تهران، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 30/7 الی 30/17 و پنجشنبه ها از ساعت 30/7 الی 30/13 آماده خدمت رسانی به شهروندان خواهند بود.
 
ساعت ارائه خدمات بانکی باجه عصر شهرستان ها، طبق نظر کمیسیون هماهنگی بانک ها و روسای مناطق استان های بانک شهر، افزایش خواهند یافت.
 
مشتریان گرامی برای دریافت اطلاعات شعب منتخب این بانک، می توانند به سایت اینترنتی بانک شهر به نشانی city-bank.ir مراجه نمایند.
 
* بانک رفاه
 
طرح پیشواز بهار با ارائه خدمات بانکی در ساعات عصر در شعب بانک رفاه آغاز به کار کرد.
 
به منظور تداوم و ارائه خدمات مضاعف بانکی به مشتریان در روزهای پایانی سالجاری، شعب بانک رفاه در سراسر کشور به صورت باجه های کشیک از روز شنبه مورخ 8/11/1390 لغایت روز یکشنبه مورخ 28/12/1390 در تمامی روزهای کاری ( به جز پنجشنبه ها ) آماده ارائه خدمت به هموطنان هستند.
 
* پست بانک
 
ساعت کار کلیه شعب پست بانک از بیستم تا پایان بیست و هشتم اسفند ماه سال جاری تا ساعت 16 افزایش یافته و آماده ارائه خدمات متنوع و نوین به هموطنان می باشد.
 
شعب کشیک این بانک در تعطیلات نوروزی طی روزهای دوم، سوم و دوازدهم فروردین ماه فعال بوده و به مشتریان خدمت رسانی می کند که درحوزه تهران بزرگ مدیریت منطقه یک تعداد 6 شعبه و مدیریت منطقه 2 نیز تعداد7 شعبه بصورت کشیک فعال خواهد بود.
 
همچنین ساعت فعالیت شعب کشیک و ارائه خدمات به مشتریان از ساعت 9 الی 13 روزهای تعیین شده است. برای رفع مشکلات احتمالی شعب، گروه امداد (Help Desk) این بانک نیز در کلیه روزهای تعطیل حضور داشته و آماده پاسخگویی می باشند.
 
* بانک توسعه تعاون
 
کلیه شعب بانک توسعه تعاون شهرها و شهرستانهای استان تهران در روزهای 27 و 28 اسفند ماه سال جاری از ساعت 8 الی 16 و سایرادارات شعب و شعب شهرستانی از ساعت 30/7 لغایت 30/15به صورت یکسره آماده ارائه خدمات به هموطنان می باشند .
 
ضمناً کلیه شعب مرکزی در مراکز استانها و شعب مستقل مرکزی میرداماد، سپهبد قرنی و  مرکزی  میوه و تربار در شهر  تهران و شعب  رودهن ، شهرری و رباط کریم در شهرستانهای  تهران  نیز در روز جمعه مورخ 26/12/90 از ساعت 9 الی 12 نسبت به ارائه خدمت به مشتریان بانک  اقدام می نمایند .
 
شایان ذکر است کلیه شعب مرکزی در مراکز استانها و  سایر  شعب منتخب  که اسامی آنها در سایت  بانک توسعه تعاون اعلام خواهد شد در ایام تعطیلات رسمی نوروز و در تاریخ های 2 و 3 فروردین سال 1391 از ساعت 9 الی 12 آماده  ارائه خدمت  به مشتریان ارجمند می باشند .



تاريخ : 22 / 12 / 1390برچسب:, | 2:0 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ساعتی قبل پشت میزش بر اثر سکته قلبی جان سپرد.

به گزارش مهر، سرهنگ محمد نظری که به مرد همیشه خندان پلیس آگاهی معروف بود ساعت 11 صبح امروز پشت میزش کارش دچار حمله قلبی شد. او بلافاصله به بیمارستان بهارلو منتقل شد که در آنجا جان سپرد.

اطلاع رسانی و همکاری با خبرنگاران در پلیس آگاهی تهران بزرگ پس از زمان انتصاب سرهنگ نظری به این سمت متحول شد و وی همیشه همکاری نزدیکی با خبرنگاران داشت.



تاريخ : 22 / 12 / 1390برچسب:, | 1:48 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

رئیس پلیس گذرنامه و مهاجرت کشور در مورد برخی اخبار مبنی بر ممنوعیت خروج نخبگان از کشور برای شرکت در کنفرانسها گفت: چنین موضوعی صحت ندارد؛ این افراد برای خروج از کشور باید به سازمان وظیفه عمومی مراجعه و پس از دریافت اجازه خروج به پلیس گذرنامه مراجعه کنند.



ادامه مطلب
تاريخ : 22 / 12 / 1390برچسب:, | 1:35 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:


ایلنا: يك فعال كارگري در خوزستان از اعتصاب کارگران شرکت کشت و صنعت نی‌بر شوشتر خبر داد.

آقايار حسيني، دبير اجرايي خانه كارگر خوزستان در گفتگو باایلنا، ضمن انتقاد از عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل از سوی مدیر این كارخانه یاد آور شد: به علت عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل از دیروز تا کنون 2000 کارگر كشت و صنعت شوشتر اعتصاب کرده‌اند.

 

 



تاريخ : 21 / 12 / 1390برچسب:, | 12:38 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

عملیات موفقیت آمیز تکاوران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که مانع از ربایش نفتکش ایرانی هاتف توسط دزدان دریایی شد در ۲۴ ساعت اخیر بازتاب گسترده ای در رسانه های منطقه داشته است.

به گزارش مهر، تکاوران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز گذشته در عملیاتی مقتدرانه مانع از ربوده شدن نفتکش ایرانی هاتف توسط دزدان دریایی شدند. بر این اساس، نفتکش ایرانی هاتف که از جزیره خارک به سمت کانال سوئز در حال دریانوردی بود در محدوده ورودی خلیج عدن و ۸۰ مایلی جنوب رأس فرتاک طی دو مرحله مورد حمله ۶ فروند قایق دزدان دریایی قرار گرفت که با رشادت و هوشیاری تکاوران نیروی دریایی ارتش از تعرض پدیده شوم تروریسم دریایی در امان ماند.
 
بنابر این گزارش، دزدان دریایی در دو مرحله با چهار فروند قایق تندرو به نفتکش مذکور حمله کردند که پس از مواجهه با تیراندازی های ایذایی تکاوران دریایی ارتش متواری شده و نفتکش ایرانی هاتف در سلامت کامل حرکت خود را به سمت مقصد ادامه داد.
 
در همین راستا امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اسکورت نفتکش‌های ایرانی در آبهای آزاد در برابر حملات دزدان دریایی، برنامه نیروی دریایی ارتش برای اسکورت نفتکش‌های ایران در برابر حمله دزدان دریایی خلیج عدن، دریای سرخ و اقیانوس هند را تشریح کرد و گفت: در حال حاضر ناوگروه هجدهم جمهوری اسلامی و ناوشکن‌های مختلف آن در آبهای آزاد برای مقابله با حملات دزدان دریایی مستقر شده اند.
 
اما امروز رسانه های مختلف منطقه ای و بین المللی در گزارشهایی اقتدار جمهوری اسلامی ایران در آبهای بین المللی در مواجهه با تهدیدات مختلف را بازتاب داده اند.
 
خبرگزاری یونایتد پرس اینترنشنال در گزارشی نوشت: نیروی دریایی ایران با نجات یک نفتکش ایرانی از چنگال دزدان دریایی نشان داد که از نفتکشهای ایرانی و خارجی در برابر حملات دزدان دریایی دفاع و پشتیبانی خواهد کرد.
 
در ادامه این گزارش به اظهارات دریادار سیاری با خبرگزاری مهر درباره تاکتیکهای ایرانی در مواجهه با تهدیدات در آبهای منطقه ای و بین المللی اشاره شده است.
 
روزنامه الحیات چاپ لندن امروز در گزارشی با عنوان "ایران از نفتکشها در برابر حملات دزدان حفاظت می کند" به بازتاب عملیات اخیر تکاوران نیروی دریایی پرداخته و درادامه گزارشی از وقایع روز گذشته در خلیج عدن منتشر کرده است.
 
روزنامه الوسط بحرین اما امروز در گزارشی این عنوان را برای گزارش خود انتخاب کرد: نیروی دریایی ایران دو حمله دزدان دریایی به نفتکش ایرانی را خنثی کرد.
 
روزنامه الدستور اردن نیز در گزارشی نوشت: حمله دزدان دریایی به نفتکشهای ایرانی در خلیج عدن با پاسخ نیروی دریایی ارتش ایران مواجه شد. این روزنامه اردنی در ادامه به بازتاب اظهارات فرمانده نیروی دریایی ارتش دربارهمواجهه پر قدرت ایران در برابر تهدیدات در آبهای بین المللی اشاره کرده است.
 
خبرگزاری فرانسه، روزنامه الیوم السابع و صدی البلد مصر، پایگاه خبری النشره و اذاعه النور لبنان و روزنامه االقدس و دنیاالوطن فلسطین از دیگر منابعی بوده اند که عملیات اخیر نیروی دریایی ایران در آبهای بین المللی را بازتاب داده اند.



تاريخ : 21 / 12 / 1390برچسب:, | 12:35 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

فرشيد يزداني در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اعلام آمار ازدواج دختران زير 15 سال در طول سال‌هاي 85 تا 88 تشريح كرد: در سال 85، 33هزار و 383 دختر زير 15 سال ازدواج كرده‌اند كه اين رقم در سال 86 به 35هزار و 931 مورد، در سال 87 به 37 هزار و 996 مورد و در سال گذشته به 43 هزار و 459 مورد رسيده است.

به گفته وي، آمار ازدواج دختران زير 15 سال در خلال اين سال‌ها نسبت به آمار كل ازدواج‌ها افزايش 45 درصدي داشته است.

عضو انجمن حمايت از حقوق كودكان عنوان كرد: اين ارقام و آمارها براساس آمار سايت سازمان ثبت احوال است و هشدار جدي براي فعالان و سياستگذاران اجتماعي است.



تاريخ : 21 / 12 / 1390برچسب:, | 12:30 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

عضو کمیته قیمت‌گذاری خودرو گفت:در جدیدترین تصمیم کمیته قیمت‌گذاری خودرو ال ۹۰ و پژو ۲۰۷ آی قیمت‌گذاری مجدد شده و مابقی خودروها تا سقف ۹ درصد افزایش قیمت خواهند داشت.

شهرام میرآخرلو در گفت‌وگو با فارس؛ در خصوص تصمیمات اخذ شده در جلسه شب گذشته کمیته خودرو اظهار داشت: تمام خودروسازان موظف شده‌اند تا خودروهای خود را به صورت گسترده عرضه کنند و همچنین از ابزارهایی نظیر فروش فوری و پیش‌فروش برای توزیع گسترده بهره ببرند.
 
وی با تاکید بر اینکه خودروسازان موظف شده‌اند تا اردیبهشت ۹۱ قیمت سطح بازار و قیمت درب کارخانه یکسان شود،اظهار داشت: تمام خودروسازان باید تمام مهلت تحویل خودرو را از ۶۰ روز و ۴۵ روز به کمتر از ۳۰ روز برسانند.
 
میرآخرلو گفت: مشکلات خدمات پس از فروش خودرو نیز باید در جلسه‌ قبل از عید نهایی شود.
 
عضو کمیته قیمت‌گذاری خودرو اظهار داشت: خودروسازانی که پیش از این قیمت‌های خود را تغییر داده‌اند،افزایش قیمت جلسه شب گذشته شامل حال آنها نمی‌شود.
 
وی افزود: که از آن جمله می‌توان به مدیران خودرو و زامیاد اشاره کرد که دو ماه پیش قیمت‌های خود را دریافت کرده‌اند و افزایش قیمت فعلی شامل حال آنها نمی‌شود.
 
میرآخرلو گفت: در جلسه شب گذشته تصمیم‌گیری شد تا خودروسازانی که تقاضای افزایش قیمت داده‌اند و پرونده آنها در حال بررسی است به طور متوسط ۶ درصد افزایش قیمت داشته باشند و سقف ۹ درصد نیز از الزاماتی است که باید رعایت شود.
 
وی افزود: خودروهای تولید شده در شرکت‌ پارس خودرو به دلیل آنکه پیش از این تغییر قیمت داشته‌اند مشمول افزایش قیمت فعلی نمی‌شود و تنها خودروی L90  مدل E2 فول که بین ایران خودرو و پارس خودرو مشترک است قیمت‌گذاری شده و قیمت آن ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده که به هیچ وجه قابل تغییر نیست.
 
عضو کمیته قیمت‌گذاری خودرو گفت: قیمت ۲۰۶ نیز تنها ۶ درصد افزایش قیمت پیدا می‌کند.
 
وی با تاکید بر اینکه تمام خودروسازها موظف به درج قیمت در سامانه 124 هستند اظهار داشت: تمام محصولات ایران خودرو باید متوسط افزایش قیمت ۶ درصد و سقف ۹ درصد را رعایت کنند و تنها خودروی 207i استثناء است.
 
 میرآخرلو گفت: قیمت 207i با دنده اتوماتیک 22 میلیون و 400 هزار تومان و قیمت با دنده دستی 19 میلیون و 800 هزار تومان تعیین شده است.



تاريخ : 21 / 12 / 1390برچسب:, | 12:7 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

برخی شرکتهای مشاوره ای و واسطه ای به تازگی برای دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی ساخت از بانک مسکن(مشارکت مدنی طرح مهر) برای هر واحد مسکونی ۴۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان از متقاضیان حق العمل دریافت می کنند.

به گزارش فارس، طی چند ماه اخیر برخی شرکت‌ها اقدام به دریافت وام‌های کلان در حوزه مسکن کرده‌اند که در همین راستا یکی از موارد آن به این صورت است که فردی برای دریافت وام مسکن مهر در قالب طرح مشارکت مدنی بانک مسکن به یکی از این شرکت‌ها مراجعه و در خواست وام می‌کند.
 
متقاضی وام برای دریافت وام ابتدا کپی تمام صفحات شناسنامه افراد متقاضی را دریافت و بدون هیچ‌گونه وکالت‌نامه از این افراد به وزارت مسکن(بخش دریافت تسهیلات در قالب طرح خودمالکی مسکن مهر) مراجعه و فرم جیم مربوط به این وام را تایید می‌کند.
 
شرکت وام دهنده پس از طی این مراحل با تکمیل مدارک مربوطه تمام مراحل اداری را طی کرده و اقدام به دریافت نامه از سازمان مسکن شهرسازی استان می‌کند.
 
نکته جالب توجه اینجاست که متقاضیان اینگونه وام‌ها نمی‌توانند با مراجعه به ارگان مربوطه برای محل مورد اقامت خود اینگونه وام ها را دریافت کنند.
 
این گزارش می افزاید: این شرکت به راحتی و بدون هیچ دغدغه‌ای برای تایید مسئولان وقت این ارگان پس از انجام مراحل اداری اقدام به دریافت وام به مبلغ 200 میلیون ریال برای هر واحد مسکونی می‌کند.
 
همچنین مبلغ کارمزدی که از متقاضیان اینگونه تسهیلات اخد می‌شود متغیر بوده و هر واحدی 400 هزار تومان تا 800 هزار تومان بسته به انصاف شرکت گرفته می‌شود.
 
خبرگزاری فارس تصویر یکی از این گونه قرارداد‌ها جهت بهره برداری مسئولان امر را منتشر کرده است.



تاريخ : 21 / 12 / 1390برچسب:, | 11:52 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:



تاريخ : 21 / 12 / 1390برچسب:, | 10:33 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

فرمان تلسكوپی، چراغ‌های زنون جلو، صندلی گرم‌كن‌های جلو، سیستم ورود و خروج اتوماتیك، صفحه مانیتور لمسی 7 اینچی، درگاه اتصال USB، محل اتصال آی‌پاد، اسپویلر عقب (باله عقب) و كف‌پوش مخصوص صندوق عقب برخی از آپشن‌های در نظر گرفته شده برای این خودرو هستند.



تاريخ : 21 / 12 / 1390برچسب:آتش زدن همسر , ویتنام , خروس جنگی , | 10:17 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

یک ویتنامی به دلیل مخفی کردن خروسش، همسر خود را به آتش کشید.

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری آلمان، این مرد ساکن جنوب ویتنام خود را به پلیس معرفی و اعتراف کرده است مادر فرزندانش را به دلیل اینکه خروس جنگی وی را پنهان کرده بود آتش زده است.

این مرد با استفاد از این خروس جنگی، در مسابقات خروج جنگی مشارکت می کرد.

سایت خبری "ویتنام نت"در این باره نوشت: این مرد هنگامی که همسرش خواب بود بر روی او بنزین ریخت و او را به آتش کشید. او معتقد بود همسرش عامل مخفی کردن این خروس جنگی است. خروس جنگی که تنها 50 دلار ارزش دارد.

همسر این مرد هم اکنون از سوختگی های شدیدی در مناطق مختلف بدنش، رنج می برد و حال وی وخیم است. سه پسر این مرد هم از این حادثه آتش سوزی نجات یافتند.

مسابقات خروس جنگی به شکل گسترده ای در ویتنام، رواج دارد. پلیس تنها در صورتی که این مسابقات با قمار همراه باشند از برگزاری آنها جلوگیری می کند.



تاريخ : 21 / 12 / 1390برچسب:سکه , گرمی , فروش , پاسارگاد, | 10:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از واحد مرکزی خبر،اسامی شعب بانک پاسارگاد از طریق سایت این بانک قابل دسترسی است و قیمت سکه‌های گرمی بر مبنای قیمت جهانی و میانگین قیمتی که روز قبل در بانک کارگشایی معامله شده است، ‌تعیین می شود و به هر فرد دو قطعه سکه گرمی تعلق می‌گیرد.
این کار تا پایان اسفندماه ادامه می‌یابد.
بانک پاسارگاد با اعلام نشانی شعبه های منتخب خود اعلام کرده است:
- سکه فروخته شده تعویض و یا باز پس گرفته نمی‌شود
- قیمت هر سکه به‌صورت روزانه در بانک مرکزی تعیین و اعلام خواهد شد
- شعبه‌های بانک پاسارگاد مجوز خرید سکه ندارند
- فروش سکه‌ها از ساعت 10:30 تا 12:30 روزهای فرد هفته است
- ارائه کارت ملی یا شناسنامه به همراه تصویر آن برای دریافت سکه الزامی است.

* اسامی شعبه های منتخب بانک پاسارگاد به این شرح است:

- میدان ندا ؛ خیابان هاشمی علیا جنب کوی مهتاب
- زعفرانیه ؛ مقدس اردبیلی خ ثارا...، خ شهید بهزادی، ط همکف
- خیابان شهید سباری (آجودانیه) نبش کوچه دل آرا (پنجم شرقی) رویروی مجتمع فرهنگی آموزشی بانک ملی
- ولی عصر بالاتر از نیایش روبروی پارک ملت ، کوچه ارمغان غربی پلاک 7
- پاسداران نبش بوستان 9 و 10
- ولیعصر نرسیده به مطهری- ک نوروزی
- شهید بهشتی-نرسیده به چهارراه پاشا
- طالقانی- بین نجات الهی و قرنی
- بلوار فردوس-غرب بزرگراه شهید ستاری-جنب خیابان پروانه-شماره 2 ت
- سعادت آباد-خ سرو غربی-حدفاصل میدان امین پور و بلوار پاکنژاد
- بالاتر از میدان پونک- نبش بلوار امام حسن
- شهرک راه آهن-بلوار امیر کبیر-بین خیابان گلها و کاج
- بزرگراه رسالت-حدفاصل چهارراه مجیدیه-شانزده متری اول-جنب خیابان شهید سید حسن حسینی(ایرانیان سابق)
- اتوبان بعثت، 20 متری افسریه بین اول و دوم پ 412
- فاز 3 شهرک امید- مجتمع مسکونی مهناز هزاردستان
- خیابان حجربن عدی (تهران پارس) حد فاصل فلکه سوم و چهارم
- فلکه سوم تهرانپارس ، خیابان سعدی جنوبی تقاطع خیابان اکباتان چهارراه اکباتان پ 267
- نازی آباد- خ مدائن - مقابل بازار دوم
- خیابان 24 متری(خ ذکریا رازی)جنب مسجد امیرالمومنین-نبش شرقی بن بست صادقی
- خیابان اصلی اسلامشهر- جنب خیابان رحمانی.



تاريخ : 21 / 12 / 1390برچسب:, | 9:58 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

درحالی گفته می‌شود برخی جایگاه‌های سوخت بنزین را 1000 تومان به مردم می‌فروشند که وزارت نفت با تاکید بر برخورد قانونی با هرگونه گران فروشی بنزین در جایگاه‌ها، اعلام کرد: دولت تصمیم جدیدی برای تغییر قیمت و سهمیه بنزین در نوروز اتخاذ نکرده است.



تاريخ : 21 / 12 / 1390برچسب:, | 9:53 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: در عملیات عمره سال ۹۱ تمامی افراد دارای اولویت قبل از ۳۰۰ به عمره مفرده اعزام خواهند شد.

علی لیالی در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: براساس برنامه ریزهای انجام شده و همچنین رایزنیهای به عمل آمده با مقامات حج عربستان سعی داریم تا پایان عمره سال ۹۱ زمینه اعزام تمامی افراد دارای اولویت تا ۳۰۰ بانک ملت را فراهم کنیم .

به گفته وی ، در این صورت تمامی افراد دارای اولویت یک تا ۳۰۰ دوره قبل عمره ، اعزام شده اند و از آن پس دوره جدید اعزامها آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: تاکنون افراد دارای اولویت تا ۲۵۰ بانک ملت و همچنین ثبت نام کنندگان بانک ملی به عمره اعزام شده اند و از اواخر اردیبهشت سال ۹۱ ، زمینه ثبت نام اولویت های ۲۵۰ تا ۳۰۰ در کارونهای اعزامی ، آغاز می شود.

لیالی گفت: متقاضیانی که از اولویت کمتر از ۲۵۰ برخوردارند نیزمی توانند در هنگام فراخوان برای اعزام در کاروانهای مجاز سازمان حج ثبت نام کنند.



تاريخ : 20 / 12 / 1390برچسب:, | 2:6 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

بازیگر آمریکایی که اخیرا مسلمان شد، در واکنش به تردیدافکنی‌ها درباره مسلمان شدنش، بار دیگر بر ذکر شهادتین خود تاکید کرد و گفت: من قلب خود را تسلیم الله کرده‌ام.

 
به گزارش فارس، "شان استون"، بازیگر آمریکایی که اخیرا به ایران سفر کرده بود، با اعلام خبر پذیرش اسلام و انتخاب نام علی به عنوان نام اسلامی خود، در رسانه‌های داخل و حتی خارج خبرساز شد.
 
این خبر با واکنش و هجمه رسانه‌های خارجی مواجه شد تا اینکه بتوانند به نحوی این موضوع را زیر سوال برده و آن را به حاشیه بکشانند.
 
اما در این میان اخیرا گزارش‌هایی مبنی بر زیر سوال بردن مسلمان شدن شان استون منتشر شد؛ هر که چند انتشار این گزارش‌ها آن هم با تاخیر چند هفته‌ای محل تامل است.
 
این بازیگر آمریکایی وقتی اخبار مربوط به ابراز تردید درباره مسلمان شدنش را شنید، به شدت ناراحت و گله‌مند شد و حتی گفت که این موضوع را پیگیری می‌کند.
 
استون بار دیگر با خبرگزاری فارس گفت‌وگویی را انجام داد تا به این واسطه بتواند به سوالات و تردیدها در این زمینه پاسخ دهد. 
 
خبرگزاری فارس به منظور پاسخ به سوالات مخاطبان و افکار عمومی در این زمینه و رفع هر گونه تردید، متن کامل اظهارات این بازیگر آمریکایی را در ادامه به زبان فارسی و انگلیسی منتشر می‌کند. متن انگلیسی نوشته شان استون بوده و هیچ دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته است.
 
اظهارات وی بشرح زیر است:
 
 
من قلب خود را تسلیم الله کرده‌ام
 
من بر این باورم که اسلام ادامه رسالت پیامبران خدا از حضرت ابراهیم (ع) تا حضرت عیسی (ع) است. اگر حضرت موسی (ع) شریعت را آورد، حضرت عیسی (ع) تقوا را، حضرت محمد (ص) الگوی معرفت و دانش است. من همیشه خداپرست بوده‌ام، در نتیجه تغییر خداپرستی که نداده‌ام بلکه با پذیرفتن اسلام به آغوش اسلام آمده‌ام. شهادتین من گسترش دین من است با اعلام این که حضرت محمد (ص) پیامبر و فرستاده خداوند است.
 
شان اسم عامیانه و دنیایی من است، کریستوفر اسم مسیحی من، استون اسم یهودی است که از پدرم به ارث برده‌ام؛ پدری که با همه زندگی خود برای گفتن حقیقت ریسک بزرگی کرده است و علی اسم اسلامی و روحانی من است برای عدالت خواهی. من از حضرت علی (ع) یاد گرفتم که در مقابل هیچ کس غیر از الله سجده نکنم.
 
تو که هستی که مسلمان شدن مرا زیر سوال ببری؟
 
من قلب خود را تسلیم الله کرده‌ام.
 
با تشکر
 
Where have I ever denounced Islam?  I believe that Islam is a continuation of the messages brought by the Prophets of the God Abraham and Jesus. If Moses stood for the law, Jesus represented Grace, and Prophet Mohammad is a model for Marefat (knowledge)
I have always believed in one God (Allah); therefore I was not converted, but I accepted and embraced Islam.
 
My Shahadatin was an extension of my faith by announcing that Prophet Mohammed is a messenger of God.
 
My name is Sean, which is my secular name.  Christopher is my Christian name; and Stone is my Jewish name that I inherited from my father, a man who's risked his career for the pursuit of truth.
 
Ali is my divine Muslim name for justice; I learnt from him not to bow in front of anyone but Allah.
 
Who are you to question my faith?  I submitted my heart to Allah.
 



تاريخ : 20 / 12 / 1390برچسب:, | 2:0 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

پایگاه اینترنتی «جرس» (جنبش راه سبز) که به عنوان ارگان حلقه لندن فعالیت می کند، گزارش داد: تلویزیون رسا(رسانه سبز ایران) به دلیل مشکل مالی از روز چهارشنبه ۱۷ اسفند تا اطلاع ثانوی تعطیل شده. این تلویزیون از اواخر مرداد ۱۳۸۹ آغاز به کار کرده بود اما نتوانسته هزینه اش را پرداخت کند.

یادآور می شود تلویزیون یاد شده به استثنای چند ماهه اول فعالیت، پس از شکست کامل فتنه سبز در دی ماه و بهمن ماه ۱۳۸۹ در حالت نیمه تعطیل به سر می برد.

بنابراین مشکل مالی بهانه ای بود تا پس از یک سال فعالیت نیم بند، به فعالیت این تلویزیون سردرگم و بی هدف پایان داده شود.

سایت جرس نیز چند ماه پیش اعلام کرده بود تعطیل خواهد شد اما بعداً مدعی شد مشکل مالی آن حل شده و فعلا تا اطلاع ثانوی به فعالیت خود ادامه می دهد.

تعطیلی شبکه ای مانند رسا در حالی است که شبکه های معروف تری نظیر صدای آمریکا و بی بی سی فارسی نیز هم اکنون در وضعیتی بحرانی به سر می برند و مخاطبان اندک آنها طبق برآوردهای مختلف دچار ریزش شدید شده است.

شکست سنگین پروژه تحریم انتخابات مجلس، آزمونی مهم برای ناکارآمدی رسانه های جبهه اپوزیسیون بود.



تاريخ : 20 / 12 / 1390برچسب:نفتکش , ایرانی , دزدان , دریایی, | 1:51 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، نفتکش ایرانی "هاتف" که از جزیره خارک به سمت کانال سوئز در حال دریانوردی بود، در محدوده ورودی خلیج عدن و 80 مایلی جنوب رأس فرتاک، طی دو مرحله مورد حمله دزدان دریایی قرار گرفت که با رشادت و هوشیاری تکاوران نیروی دریایی ارتش از تعرض پدیده شوم تروریسم دریایی در امان ماند.

بنابر این گزارش، دزدان دریایی در دو مرحله و در ساعات 23:30 و 02:00 بامداد با چهار فروند قایق تندرو به نفتکش مذکور حمله کردند که پس از مواجهه با تیراندازی های ایذایی تکاوران دریایی ارتش متواری شده و نفتکش ایرانی هاتف در سلامت کامل حرکت خود را به سمت مقصد ادامه داد.
 



تاريخ : 20 / 12 / 1390برچسب:, | 11:29 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز: