تاريخ : 7 / 1 / 1391برچسب:, | 10:16 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: در مدت 19 ماه که از ماموریت مهدی هاشمی به لندن می گذرد وی ماهیانه بابت حقوق و حق ماموریت مبلغ 3200 پوند همراه با 4 میلیون تومان دریافت کرده است.

خبرگزاری فارس: قطع حقوق 14 میلیونی مهدی هاشمی رفسنجانی / آیا مهدی هاشمی به تهران باز می گردد؟!

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از مشرق، حقوق مهدی هاشمی رفسنجانی رئیس دفتر هیئت امنای دانشگاه آزاد که از شهریور سال 88جهت بازدید و رسیدگی به دفاتر و شعبات دانشگاه آزاد در خارج از کشور از ایران خارج شده بود در سال 91 قطع شد.



ادامه مطلب
تاريخ : 4 / 1 / 1391برچسب:, | 6:6 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت تبریز گفت: نباید امسال همانند سال های گذشته این شعار فقط در تابلوها نوشته شود، باید همگی به این امر توجه و فرمایشات رهبری را با اعمال خود به جا بیاوریم.

خبرگزاری فارس: شعار سال‌ نباید فقط در تابلوها نوشته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت الله سید محمدتقی آل‌هاشم امروز در نخستین خطبه‌های نماز جمعه تبریز اظهار کرد: جامعه اسلامی در همه عرصه‌ها باید روی پای خود بایستد، باید از کار و سرمایه ایرانی حمایت کنیم تا استقلال واقعی شکل بگیرد و تولید ملی رونق یابد.

وی تصریح کرد: شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را باید به صورت عملی وارد زندگی خود کنیم.

آیت الله آل‌هاشم خاطرنشان کرد: فلسفه نامگذاری امسال را هدایت کردن مردم و مسیولان به سوی هدفی مهم و تاثیرگذار دانست و تا کید کرد: مقابل هجمه های شدید اقتصادی دشمن باید بر تولیدات داخلی تکیه کرد.

امام جمعه موقت تبریز در ادامه خطبه‌های نماز جمعه امروز تبریز با اشاره به فرارسیدن عید نوروز اظهار کرد: صله ارحام، نظافت خانه و منزل و رأفت و عطوفت اسلامی و آشتی میان مردم از سنت‌‌های خوب این ایام است که باید تقویت شود.

آل‌هاشم افزود: در مقابل آیین سنت‌های خوب برخی مجالس معصیت و اختلاط زنان و مردان نیز باید در چنین ایامی حذف شود و زیبنده جامعه اسلامی نیست.

امام جمعه موقت تبریز گفت: محاسبه نفس در آستانه عید نوروز توسط مسلمان ضروری است و باید از خدا بخواهیم که در صراط مستقیم قرار گیریم.

وی با اشاره به معنای واقعی عید از نگاه اسلام و حضرات معصومان (ع) تاکید کرد: عید واقعی بنا به فرمایش امام صادق (ع) روزی است که در آن معصیت نشود و بنابراین هر روزی که در آن معصیت صورت نگیرد برای انسان مسلمان عید است.

امام جمعه موقت تبریز تصریح کرد: عید نوروز فرصتی برای پاک‌سازی درونی و کسب فضایل اخلاقی است و همانگونه که ظواهر پاکیزه می‌شوند، درون نیز باید پاک و آراسته شود.



تاريخ : 3 / 1 / 1391برچسب:, | 11:15 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

رييس‌جمهور با اشاره به اهميت موضوع "سفر" بويژه سفرهاي نوروزي در کشور گفت: سفر نقش بسزايي در ايجاد نشاط، تجربه و برقراري ارتباطات دارد و سفر در اصل، پاسخ دادن به نياز فطري انسان است و اگر در كشوري سفر انجام نشود چيزي از اقتصاد، فرهنگ، علم و نشاط آن باقي نمي‌ماند.



ادامه مطلب
تاريخ : 3 / 1 / 1391برچسب:, | 11:12 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

یک کارشناس و محقق با بیان اینکه سازمان اطلاعات آمریکا در اقدامی قابل تامل کاربران ایمیل را تحت کنترل خود قرارداده گفت: هر پست الکترونیکی که در آن از کلمه ایران استفاده شود کنترل می‌شود.

مجید ابهری در گفتگو با خبرنگار مهر از اقدام تازه سازمان اطلاعات آمریکا (سیا) مبنی بر جستجوی ایمیلهای ایرانیان خبر داد و افزود: به دستور سازمان سیا تمام ایمیلهایی که در آن از کلمه ایران استفاده شده است رصد می شود.

وی افزود: همچنین این سازمان اطلاعاتی، حساسیت موتورهای جستجوگر خود را بر روی کلماتی مانند تاسیسات اتمی، اورانیوم، حزب الله، پنتاگون و زیردریایی بالابرده و اعلام کرده که ایمیلهایی که در آن از این کلمات استفاده می شود به طور مرتب اطلاعات و مکاتبات فرستنده و گیرنده ایمیل رصد و بررسی و رفتارهای او تحت نظر باشد.

این کارشناس و محقق اجتماعی اظهار داشت: اگر صاحبان ایمیلها خارج از آمریکا باشند تمامی مکاتبات آنها پیگیری شده و و عوامل سیا فعالیتهای این شخص را زیر نظر خواهند گرفت.



تاريخ : 3 / 1 / 1391برچسب:, | 11:10 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی "هاآرتص"، فاش کرد: "ارتش اسرائیل یگان ویژه ای را ایجاد کرده تا سربازان را با جدیدترین ابزار و فناوری ها برای زیرنظر گرفتن اوضاع در کشورهای عربی آشنا کند".

بر اساس این گزارش، "اطلاعات نظامی اسرائیل از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی فیس بوک و تویتر، برای آشنا شدن سربازان زن اسرائیلی با جوانان عرب استفاده می کند، تا ارتش اسرائیل بتواند از این راه با این جوانان ارتباط پیدا کند".

هاآرتص نوشت: هدف از این اقدام "سقوط جوانان عرب در باتلاق مزدوری و جاسوسی است".

به نوشته این روزنامه، "این یگان موظف است انقلابهای عربی را زیر نظر بگیرد، و سربازان زن و مرد که به زبانهای عربی و فارسی آشنا هستند، به صورت 24 ساعته تحولات خاورمیانه را زیر نظر می گیرند و تلاش می کنند تا مزدوران جدیدی را به کار گیرند".

هاآرتص تأکید کرد: "هنگامی که یک عضو تویتر یا فیس بوک شناسایی شد، یکی از افسران بررسی این فرد را آغاز کرده و تشخیص می دهد که از چه راهی می توان او را به ورطه انداخت .. هدف از این اقدامات تأثیر بر آینده انقلابهای عربی از طریق ایجاد آشوب بین کاربران، و فتنه انگیزی بین آنهاست".

 



تاريخ : 3 / 1 / 1391برچسب:, | 11:3 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

آمریکا 11 کشور از جمله ژاپن را از تحریم های خود علیه ایران، مستثنی کرد.

به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا گفت کشورش تصمیم گرفته 11 کشور از جمله ژاپن، آلمان، ایتالیا و اسپانیا را از تحریم به دلیل واردات نفت خام از ایران، معاف کند.

کلینتون در بیانیه ای اضافه کرد: این معاف شدن به مدت 180 روز و قابل تمدید است. این وضعیت شامل کشورهایی شده که به میزان زیادی ، واردات نفت خام  از ایران را کاهش داده اند.

آمریکا به شدت در حال اعمال فشار بر کشورهای واردکننده نفت خام برای کاهش خرید نفت از ایران است.
آمریکا همچنین شرکت ها و مؤسسات تعامل کننده با بانک مرکزی ایران را تحت تحریم قرار می دهد. بانک مرکزی ایران مهمترین کانال دریافت پول نفت صادراتی این کشور است.

کلینتون ادامه داد: اقدامات انجام شده توسط این کشورها در رابطه با کاهش واردات نفت از ایران، آسان نبوده است. این کشورها می بایست در وضعیت حساس اقتصاد جهانی، در منابع انرژی خود تجدید نظر کرده و به سرعت برای نفت ایران، جایگزین پیدا می کردند.

11 کشور مستثنی شده از تحریم نفتی آمریکا، آلمان، بلژیک، اسپانیا، فرانسه، انگلیس، یونان، ایتالیا، ژاپن، هلند، لهستان و چک هستند.

این خبر در حالی منتشر می شود که ایران قبل از این در اقدامی پیش دستانه صادرات نفت به کشورهای فرانسه و انگلیس را متوقف کرده بود.

کشورهای ژاپن، ایتالیا، اسپانیا و یونان هم قبل از این برای توقف خرید نفت از ایران مقاومت بسیاری در برابر تحریم های آمریکا داشتند. همین موضوع باعث شد تا آمریکا به رغم های اولیه برای توقف کامل خرید نفت، به کاهش واردات رضایت دهد.
 



تاريخ : 3 / 1 / 1391برچسب:, | 10:12 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

پخش رسمی شبكه ورزش كه با فعال سازی بسته سوم ظرفیتی پخش دیجیتال (TS۳) در صدا و سیما میسر می شود، به صورت دیجیتال خواهد بود و بعد از شبكه برون مرزی هیسپان تی وی، دومین شبكه تلویزیونی ایران است كه به صورت 'اچ دی (HD)' پخش می شود.

این شبكه تخصصی فعالیت آزمایشی خود را ابتدا با ۶ ساعت برنامه در روز و پخش مستند المپیك، تاریخچه مسابقات جام جهانی، مستندهای آموزشی در زمینه ورزش و پوشش برخی مسابقات آغاز كرده است.

شبكه ورزش پنجمین شبكه دیجیتال در كشور است و پیش از آن شبكه های مستند، شما، بازار و نمایش به صورت دیجتال راه اندازی شدند و دریافت این شبكه ها تنها در صورت داشتن دستگاه های گیرنده دیجیتال (ست آپ باكس Set up box) امكانپذیر است.

'فرشاد صادقی' مدیر شبكه ورزش سیما است كه در كارنامه خود تهیه كنندگی برنامه های ورزشی از جمله با جام جهانی ۲۰۰۲، گزارش ورزشی، دایره طلایی، مجله باشگاه های اروپایی و مجله باشگاه های آسیایی را ثبت كرده است.

شبكه ورزش زیر نظر معاونت سیمای سازمان صدا و سیما اداره می شود.



تاريخ : 3 / 1 / 1391برچسب:, | 10:5 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 



تاريخ : 2 / 1 / 1391برچسب:, | 12:18 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش ایکو پرس ، مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت ایران خودرو دیزل با حضور بیش از 75 درصد سهامداران به ریاست دکتر مهری تشکیل شد و از دیگر اعضای هیات رئیسه این مجمع نمایندگان شرکت های تام و ایران خودرو و نماینده سازمان بورس بودند .


بر اساس این گزارش شرکت سرمایه گذاری سمند، شرکت های ایران خودرو، ایسیکو، ساپکو و تام ایران خودرو به عنوان اعضای جقوقی هیات مدیره شرکت ایران خودرو دیزل معرفی شدند .


همچنین در این مجمع اساسنامه این شرکت با تغییرات مورد نظر بورس به تصویب رسید.


در ابتدای این نشست، هاشم یکه زارع مدیر عامل ایران خودرو دیزل در گزارشی از عملکرد این شرکت، سال 90 را سال موفقی برای ایران خودرو دیزل عنوان کرد که در آن مشکلات ناشی از قطع همکاری شرکت بنز با ایران خودرو دیزل که از تیرماه 89 اتفاق افتاده بود، 80درصد حل شد و تولید ایران خودرو دیزل نسبت به سال قبل، 25درصد افزایش یافت.


یکه زارع رشد فروش ایران خودرودیزل در سال 90 را نسبت به سال گذشته، 96درصد عنوان کرد و گفت: مجموع ارزش فروش ایران خودرو دیزل در سال جاری بالغ بر 900 میلیارد تومان است.


وی ای پی اس پیش بینی شده سهام ایران خودرو دیزل برای کل سال 90 را 102 ریال عنوان کرد، در حالی که در مدت 9 ماه ای پی اس به میزان 250 ریال تحقق پیدا کرد.


مدیر عامل ایران خودرو دیزل سود هر سهم امسال و سال 91 را به ترتیب بیش از 300 ریال و 250 ریال برای هر سهم پیش بینی کرد و گفت: تا خرداد سال 91 که مجمع عمومی برگزار می شود، خبرهای خوشی برای سهامداران در راه است.


یکه زارع از عرضه محصولات جدید ایران خودرو دیزل شامل پیکاپ دیزلی، ون و کامیون های آریا و سهند در سال 91 خبر داد و افزود: امسال سهم ایران خودرو دیزل از بازار کشنده کشور 50 درصد است که در سال آینده به 80 درصد افزایش می یابد.


وی سهم ایران خودرو دیزل از بازار کامیون های سنگین را بالای 20 درصد ذکر کرد که در سال 91 به 50درصد افزایش می یابد و افزود: چهار کشنده جدید نیز در سال 91 عرضه می شود .


مدیر عامل ایران خودرو دیزل از شکستن رکورد تولید کامیون واگن هود و ساخت داخل آن در مدت 10 ماه خبر داد و با اشاره به عدم تخصیص بودجه برای خرید اتوبوس که مانع فروش اتوبوس های تولیدی شد، اظهار داشت: در سال آینده ایران خودرودیزل 500 دستگاه اتوبوس تولید خواهد کرد.


یکه زارع از ساخت داخل موتور 457 ایدم خبر داد و گفت: نخستین محموله از موتورهای تولید داخل به تعداد 20 دستگاه در اسفند ماه به ایران خودرو دیزل تحویل داده شد و سال آینده 500 دستگاه از این موتور بر روی محصولات نصب خواهد شد



تاريخ : 2 / 1 / 1391برچسب:, | 11:39 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از ایرنا، به نقل از ستاد نماز جمعه تهران، 'محمد جواد محمدی زاده' معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست به مناسبت بهار طبیعت سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران درباره مقوله حفظ محیط زیست ایراد خواهد كرد.

بر این اساس، آیین عبادی سیاسی نماز جمعه تهران ساعت 12:05 جمعه با تلاوت آیاتی از كلام الله مجید توسط قاری ممتاز در دانشگاه تهران آغاز می شود.

بر اساس این اطلاعیه، خطبه های نماز جمعه تهران 15 دقیقه قبل از اذان ظهر به افق تهران ایراد خواهد شد.



عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: در حالی که هر کس دوست دارد ایام تعطیلات را بهمراه خانواده به تفریح و مسافرت بپردازد، اما بسیاری از مردم ما، ایام نوروزی خود را در مناطق عملیاتی جنوب می‌گذرانند.

خبرگزاری فارس: حضور گسترده مردم و کاروانهای راهیان نور در یادمان‌های دفاع مقدس ارتش

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران که به منظور بازدید از نمایشگاههای ارتش در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، در جنوب کشور حضور دارد، در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، ضمن تبریک سال نو به تمام ملت ایران، گزارشی از عملکرد نیروهای مختلف ارتش در مناطق عملیاتی جنوب ارائه کرد.

 

آل‌هاشم با بیان اینکه کارنامه کاروانهای راهیان نور هر ساله نسبت به سال قبل موفقیت آمیزتر است، تصریح کرد: جا دارد به ملت عزیز ایران به خاطر این استقبال بی نظیر از راهیان نور آفرین گفت.

 

وی افزود: در حالی که هر کس دوست دارد ایام تعطیلات، خصوصا در نوروز را بهمراه خانواده به تفریح و مسافرت بپردازد، اما بسیاری از مردم ما بویژه نسل جوان، ایام تعطیلات نوروزی خود را در مناطق عملیاتی جنوب و در قالب کاروانهای راهیان نور می گذرانند.

 

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، کاروانهای راهیان نور را یکی از بهترین راههای انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل های آینده دانست و گفت: بنا بر آنچه بنده از نزدیک مشاهده کردم، امسال حضور اقشار مختلف بخصوص جوانان در این مناطق و یادمان های شهدا بسیار چشمگیر بود.

 

آل‌هاشم ادامه داد: امسال سه یادمان دهلاویه، چزابه و رمضان (منطقه عملیات رمضان) که در سالهای قبل در اختیار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بود، تحویل نیروی زمینی ارتش شد تا بتواینم از عزیزانمان در این یادمان ها به نحو مطلوبی پذیرایی کنیم.

 

وی همچنین به نمایشگاه نیروی هوایی ارتش در پایگاه چهارم شکاری دزفول (شهید وحدتی) اشاره کرد و افزود: در این نمایشگاه که با پرواز انواع جنگنده های نیروی هوایی همراه است، شاهد استقبال چشمگیر مردم هستیم که می توانند از نزدیک با دستاوردها و پیشرفت های هوایی ارتش آشنا شوند.

 

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه از استقبال کاروانهای راهیان نور و اقشار مختلف مردم از نمایشگاه پدافند هوایی در گروه پدافند هوایی شهر اهواز و نیز نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی در پایگاه دریایی خرمشهر خبر داد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از کارونهای راهیان نور در سه محل پادگان "دژ خرمشهر، پادگان حمید و پادگان میشداغ" پذیرایی خواهد کرد تا این عزیزان بتوانند با فراق خاطر و بدون هیچ مشکلی از نزدیک با مباحث مربوط به دفاع مقدس آشنا شوند.



تاريخ : 1 / 1 / 1391برچسب:, | 12:50 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: سه تن از پاسداران سپاه علی‌ بن‌ ابیطالب(ع) در جریان نجات سربازان و پاسداران از سنگرهای برف‌گرفته، دچار یخ‌زدگی شده و به شهادت رسیدند.

خبرگزاری فارس: شهادت 3 تن از پاسداران سپاه علی‌ بن‌ ابیطالب (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در پی عملیات لشکر 17 علی‌ بن‌ ابیطالب در غرب کشور به منظور ایجاد امنیت و بیرون‌ راندن نیروهای ضد انقلاب، در آستانه سال نو، سه تن از تکاوران سپاه علی‌ بن‌ ابیطالب(ع) به نام‌های روح‌الله شکارچی، سعید غلامی شهروز و محمد سلیمانی در این منطقه به شهادت رسیدند.

شهادت این پاسداران در نقطه صفر مرزی در ارتفاعات جاسوسان شمال‌غرب کشور و به دنبال بارش سنگین برف در این منطقه اتفاق افتاده است.

این سه نفر در جریان نجات سربازان و پاسداران از سنگرهای برف‌گرفته، دچار یخ‌زدگی شده و به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه علی‌ بن‌ ابیطالب(ع) طی پیامی شهادت این سه پاسدار غیور را به مقام معظم رهبری و خانواده‌های آنان تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام مهدی مهدوی‌نژاد به این شرح است:

«در آستانه تحول طبیعت، ترنم بهاری، فضای آکنده از ولایتمداری را با عطر جانفشانی دلاورمردان عرصه جهاد و شهادت و حافظان امنیت در فضای شهرمان، روح و جان حماسه‌سازان 22 بهمن و دوازدهم اسفند مردم همیشه آگاه، بصیر، مخلص استان قم را عطرآگین و طراوتی دوباره بخشید تا بر همگان روشن شود راه نورانی و سعادتمندانه شهادت همچنان به روی مشتاقان باز است و سبب شود دلدادگان در آرزوی رسیدن به فیض عظمی در غبطه خود غوطه‌ور باشند.

شهادت پاسداران سلحشور و سرافراز و رشید سپاه اسلام، شهیدان عزیز روح‌الله شکارچی، سعید غلامی شهروز و محمد سلیمانی که در حین اجرای ماموریت در نقطه صفر مرزی در سلسله ارتفاعات جاسوسان شمال‌غرب کشور و پاسداری از انقلاب مقدس اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند را به محضر مبارک امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا، امت همیشه در صحنه و ولایتمدار استان قم، خانواده شهیدان و همرزمان این شهدا، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.»

مراسم تشییع این سه شهید ساعت 10 صبح فردا از مسجد امام حسن عسکری(ع) به طرف حرم حضرت معصومه(س) و پس از اقامه نماز در حرم مطهر، به سمت گلزار شهدای علی‌بن‌جعفر برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم بزرگداشت نخستین شب شهادت این سه غیورمرد سپاه علی‌ بن‌ ابیطالب(ع) فردا چهارشنبه، پس از نماز مغرب و عشا در مسجد اعظم برگزار خواهد می‌شود.

لشکر عملیاتی علی‌ بن‌ ابیطالب(ع) از تیرماه امسال در منطقه کردستان و غرب کشور، مشغول انجام عملیات به منظور پاکسازی این مناطق از اشرار و ضدانقلاب است.

ارتفاعات جاسوسان که دارای سه طبقه سنگر مستحکم دفاعی بود در مهرماه توسط دلاورمردان این لشکر فتح شد و نیروهای لشکر عملیاتی علی‌ بن‌ ابیطالب(ع) به منظور حفظ امنیت هموطنان غرب کشور در طول مدت زمستان از این منطقه حفاظت می‌کرده‌اند.



تاريخ : 1 / 1 / 1391برچسب:, | 11:22 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از خبرآنلاین، برنامه نوروزی شبکه دو با اجرای احسان علیخانی، هنرمندان مختلفی را در عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون به شبکه دو آورد.
 
در بخشی از این برنامه قسمت‌هایی از فیلم «درپناه تو» پخش شد و لعیا زنگنه که در استودیو حاضر بود از اولین تجربه تصویری خود در این فیلم گفت. او در خصوص حضور در تلویزیون عنوان کرد: «من بازیگری را انتخاب نکردم و بازیگری من را انتخاب کرد. دوست داشتم نوشتن را ادامه دهم،و می‌خواستم در زمینه ادبیات نمایشی فعالیت کنم، اما به سمت بازیگری کشیده شدم و خدا را هم شکر می‌کنم.»
 
وی ادامه داد: «وقتی برای اولین بار به دفتر آقای لبخنده رفتم، گفتند فیزیک بدنم مثل افشار است و مساله چادر سر کردن را هم مطرح کردند. ابتدا گفتم برایم سخت است و بلد نیستم چادر سر کنم و می‌ترسم خدایی ناکرده به این قشر از جامعه بی‌احترامی کنم، اما بعد از گرفتن تست گفتند خیلی خوب است.»
 
احسان علیخانی بارها صحبت‌های زنگنه را قطع کرد و در نهایت گفت: «جای حس جوهرچی هم خالی است. هر چند که من این را نباید بگویم و احتمالا خیلی‌ها تعجب می‌کنند. اما بازیگر خوبی بود. فقط نمی‌دانم چرا گاهی به سمت اجرا می‌آید.»
 
زنگنه نیز در پاسخ به این حرف او گفت: «همه این عزیزان همکاران من هستند و همه‌شان را دوست دارم. شما حرف من را قطع کردید، داشتم مطلب مهمی می‌گفتم.اجازه بدهید حرفم را بزنم و بروم.»
 
همچنین زنگنه در بخش دیگری از صحبت‌هایش به این نکته اشاره کرد که برای اولین و آخرین بار است که به چنین برنامه‌هایی می‌آید. در انتهای برنامه نیز، زمانی که نبوشا ضیغمی و همسرش در استودیو حاضر شدند علیخانی به شوخی از ضیغمی پرسید : «زمان پخش «در پناه تو» کلاس چندم بودید؟» که ضیغمی یادآور شد که متولد 1359 است.
 



تاريخ : 1 / 1 / 1391برچسب:, | 8:50 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

img:hover{border-radius: 50px; opacity:0.8;filter:alpha(opacity=80); -webkit-transform:scale(1.1):( Webkit: Scale up image to 1.2x original size); -moz-border-radius:6px;-webkit-border-radius:30px; box-shadow: 10px 10px 5px #000; -moz-transform:scale(1.1):( Mozilla scale version); -moz-transform:scale(0.9):(Explorer scale version); } img:out{border-radius: 40px; opacity:1;filter:alpha(opacity=100); -webkit-transform:scale(0.9):( Webkit: Scale down image to 0.8x original size); padding:0px; float:center; -moz-transform:scale(0.9):(Mozilla scale version); -moz-transform:scale(0.9):(Explorer scale version); } img{ -webkit-transform:scale(0.8); /*Webkit: Scale down image to 0.8x original size*/ -moz-transform:scale(0.8); /*Mozilla scale version*/ -o-transform:scale(0.8); /*Opera scale version*/ -webkit-transition-duration: 0.5s; /*Webkit: Animation duration*/ -moz-transition-duration: 0.5s; /*Mozilla duration version*/ -o-transition-duration: 0.5s; /*Opera duration version*/ opacity: 0.7; /*initial opacity of images*/ margin: 0 10px 5px 0; /*margin between images*/ } img:hover{ -webkit-transform:scale(1.1); /*Webkit: Scale up image to 1.2x original size*/ -moz-transform:scale(1.1); /*Mozilla scale version*/ -o-transform:scale(1.1); /*Opera scale version*/ box-shadow:0px 0px 30px gray; /*CSS3 shadow: 30px blurred shadow all around image*/ -webkit-box-shadow:0px 0px 30px gray; /*Safari shadow version*/ -moz-box-shadow:0px 0px 30px gray; /*Mozilla shadow version*/ opacity: 1; }



ادامه مطلب
تاريخ : 1 / 1 / 1391برچسب:, | 8:45 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

 



تاريخ : 29 / 12 / 1390برچسب:, | 6:58 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 

 

 

 



تاريخ : 28 / 12 / 1390برچسب:, | 5:29 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه مشترک راهیان نور جنوب گفت: یکی از مهمترین وظایف نیروهای مسلح در راهیان نور، علاوه بر نمایش دستاوردهای جنگ و انتقال فرهنگ دفاع مقدس، نمایش قدرت و اعتماد به نفس کشور با اتکا به توان داخلی است.

خبرگزاری فارس: راهیان‌نور عرصه نمایش قدرت و اعتماد به نفس کشور با اتکا به توان داخلی است

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، سرهنگ رحیم آقایی‌پور فرمانده قرارگاه مشترک راهیان نور جنوب، در آیین افتتاحیه نمایشگاه راهیان نور مرکز پدافند هوایی ارتش که با حضور حجت‌الاسلام آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از مسئولان در محل پایگاه فرماندهی پدافند هوایی اهواز برگزار شد، ضمن اشاره به اهمیت نشان دادن پیشرفت‌های نظام و ملموس شدن فاصله کشور از وضعیتی که در جنگ داشته است تا امروز، این را حق نسل جوان دانست که بدانند جوانان ما در زمان جنگ با چه امکاناتی و در چه شرایطی از کشور دفاع کردند.

سرهنگ آقایی‌پور با اشاره به اهمیت حفظ حریم آسمان کشور در شرایط کنونی، آسیب دیدن شهرهای کشور در نتیجه حملات موشکی و بمباران‌های عراق را از تلخ‌ترین خاطرات دوران جنگ برای ملت خواند و افزود: اکنون با اقتدار پدافند هوایی، دست هر دشمن تجاوزکاری از حریم هوایی کشور قطع شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین وظایف نیروهای مسلح در راهیان نور، علاوه بر نمایش دستاوردهای جنگ و انتقال فرهنگ دفاع مقدس، نمایش قدرت و اعتماد به نفس کشور با اتکا به توان داخلی است و برگزاری این چنین نمایشگاه‌هایی در راهیان نور اهمیت فراوان دارد.

نمایشگاه راهیان نور پدافند هوایی، با هدف نمایش برخی تجهیزات نظامی و پدافند هوایی و نیز غرفه‌های متعدد دیگر با برنامه‌هایی همچون اجرای مانور پدافند و حفظ حریم هوایی کشور، از ۲۷ اسفند تا پایان برپایی اردوهای راهیان نور در محل پایگاه فرماندهی پدافند هوایی اهواز در معرض دید عموم قرار دارد.



تاريخ : 28 / 12 / 1390برچسب:, | 1:6 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

آفتاب: به علت بارش شدید برف و کولاک شب گذشته مسیر قزوین به رشت همچنان مسدود است.

کولاک شب گذشته موجب مسدود شدن محور مواصلاتی قزوین به رشت و قزوین به زنجان شده که
علیرغم تلاش ماموران امدادی مسیر قزوین به رشت همچنان مسدود است.

محمد امین نصراللهی زاده دقایقی قبل اظهارداشت: کولاک شب گذشته تمامی محورهای مواصلاتی استان را در بر گرفت و بارش برف در مسیر آزاد راه قزوین به رشت همچنان ادامه دارد و پلیس راه از عبور خودروها در این مسیر جلوگیری می کند.

وی افزود: بلافاصله پس از کولاک 24 اکیپ راهداری استان قزوین با استفاده از 177 دستگاه موجود و 300 راهدار در تمامی محورها بسیج شدند و به یاری در راه ماندگان شتافتند.

مدیرکل راه و ترابری استان قزوین تصریح کرد: در محور قزوین به آوج نیز بارش برف ادامه دارد و تردد در این مسیر با کندی و احتیاط کامل امکان پذیر است.

نصراللهی زاده یادآور شد: مسیر قزوین به رشت همچنان مسدود است و تلاش راهداران و نیروهای امدادی برای بازگشایی مسیر با جدیت ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در ساعات بامداد امروز بخشی از مسیر رشت بازگشایی شد اما به دلیل تداوم کولاک و بارش برف این مسیر نیز مجددا بسته شد.

این مسئول بیان کرد: مسیر قزوین به زنجان بازگشایی شده اما تردد در این مسیر هم با کندی و احتیاط کامل صورت می گیرد.

نصراللهی زاده از مردم ومسافران خواست تا حد ممکن سفرهای غیر ضروری خود را چند روز به تاخیر بیندازند تا در جاده دچار مشکل نشوند.

به گزارش مهر،شب گذشته هزاران نفر از مسافران عبوری از محورهای مواصلاتی استان قزوین به دلیل کولاک در جاده متوقف شده و توسط نیروهای امدادی در مدارس و مساجد استان اسکان داده شدند.
 



تاريخ : 28 / 12 / 1390برچسب:, | 1:4 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

امروزه رد پاهای اینترنتی که حاصل گشت و گذارهای مختلف در اینترنت است می تواند در مواردی دردسر ساز باشد و تا حدود هم برروی امنیت تاثیر گذار است که با حذف این رد پاهای اینترنتی می توان علاوه بر امنیت بالاتر می توان از دسترسی دیگران به همین اطلاعات به ظاهر ساده هم جلوگیری کرد. Privacy Eraser Pro یکی از نرم افزارهائیست که برای حذف همین اطلاعات و ردپاهای اینترنتی یا همان History ها طراحی شده است. البته این ردپاها نه فقط به History بلکه Cache ، انواع کوکی ها ، پسوردهای ذخیره شده و … مربوط خواهد شد. از امکانات جالب این نرم افزار می توان به تنظیماتی اشاره کرد که به واسطه آن ها کاربر می تواند تمامی مواردی که در ویندوز به صورت پیشفرض تعریف شده اند را تغییر دهد ؛ برای مثال آدرس Temp را تغییر دهد یا نرم افزار را طوری تنظیم کند که پس از مدت زمان دلخواهی تمامی ردپاها به صورت خودکار حذف شوند.

سازگاری با مرورگرهای مختلف از جمله مرورگر بسیار رایج IE ، امکان حذف و پاکسازی Recycle Bin ، حذف اسناد گشوده شده ، امکان پاکسازی آخرین فایل های چند رسانه ای اجرا شده ، قابلیت پاکسازی فایل های اضافی از روی هارد دیسک و موارد بسیار دیگر از جمله دیگر خصوصیاتی هستند که در Privacy Eraser Pro به چشم می خورند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Privacy Eraser   :
- واسط کاربری ساده
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- امکان پاکسازی فایل های اضافی هارددیسک
- قابلیت حذف آخرین فایل های اجرا شده در بخش سندها ، فایل های چند رسانه ای و …
- امکان حذف تمامی ردپاهای اینترنتی
- امکان سازگاری با انواع مرورگرها
- قابلیت تغییر انواع تنظیمات پیشفرض ویندوز
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
منبع: لرد دانلود



تاريخ : 28 / 12 / 1390برچسب:, | 1:3 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای وضعیت جوی كشور را برای آندسته از مسافرانی كه در ایام نوروز قصد مسافرت به نقاط مختلف كشور را دارند پیش وبینی و اعلام كرد.

 
به گزارش ایرنا سازمان هواشناسی كشور در اطلاعیه شماره ۹۹ خود پیش بینی هوای روز دوشنبه هفته جاری(۲۹ اسفند) استانهای كشور را به شرح ذیل اعلام كرد:
 
آذربایجانی شرقی و غربی ، اردبیل ، اصفهان ، البرز، ایلام ، بوشهر، تهران ، چهارمحال بختیاری ، خوزستان ، سمنان ، فارس ، قزوین ، قم ، كردستان ، كرمانشاه ، كهكیلویه و بویراحمد ، لرستان ، مركزی ، زنجان و همدان صاف تا كمی ابری توام با وزش باد .
 
استانهای خراسان شمالی و رضوی و جنوبی، كرمان ، هرمزگان و یزد نیز به صورت نیمه ابری همراه با بارش پراكنده باران و در برخی اوقات با كاهش ابر و وزش شدید باد پیش بینی شده است.
 
به همین اساس استان سیستان و بلوچستان نیز در روز دوشنبه شاهد هوایی نا آرام با وزش شدید باد توام با بارش پراكنده باران و استان گلستان نیز روزی را ابری و در نهایت با كاهش ابر سپری خواهد كرد.
 
سازمان هواشناسی كشور همچنین برای استانهای گیلان و مازندران نیز در همین روز هوای نیمه پایدار ابری به همراه مه رقیق را پیش بینی كرده است.
 
این سازمان هوای روز سه شنبه اول فروردین ماه ۱۳۹۱ را نیز به شرح ذیل پیش بینی و اعلام كرد:
 
استانهای آذربایجان شرقی و غربی ، اردبیل و كردستان نیمه ابری همراه با بارش پراكنده كه این بارش در نقاط سردسیر به صورت بارش برف همراه ادامه خواهد داشت .
 
اصفهان، البرز، تهران ، زنجان و كرمانشاه نیز در اولین روز سال شاهد هوایی ابری و نیمه ابری و در برخی از ساعات با افزایش ابر روبرو خواهد شد.
 
براساس پیش بینی سازمان هواشناسی كشور همچنین استانهای ایلام ، بوشهر، خراسان شمالی و رضوی و جنوبی ، چهارمحال بختیاری ، خوزستان ، سمنان ، فارس ، سیستان و بلوچستان ، قم ، كهگیلویه و بویراحمد، گلستان ، گیلان ، لرستان ، مازندران ، هرمزگان و یزد نیز دارای هوایی صاف تا قسمتی ابری می باشد.
 
دیگرنقاط كشور نیز در این روز هوایی ابری و در برخی از ساعات با كاهش و افزایش ابر و در برخی از ساعات نیز هوایی صاف را تجربه خواهند كرد.