تاريخ : 30 / 1 / 1391برچسب:, | 7:34 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

کافه هنر واقع در لواسان پلمپ شد. این کافه توسط تعزیرات حکومتی شهرستان شمیرانات بسته شده است.به گزارش شبکه ایران و به نقل از «آوینی فیلم» کافه هنر واقع در لواسان پلمپ شد. این کافه توسط تعزیرات حکومتی شهرستان شمیرانات بسته شده است.

 

 



تاريخ : 29 / 1 / 1391برچسب:, | 1:22 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

این خودرو که به دلیل بودن فرمان راننده در سمت راست خوردو، موجب تعجب مردم و سایر خودروها در نگاه اول می شد، در بزرگراه شهید همت در حال حرکت بود.



مردم و رانندگان سایر خودرو به دلیل تردد این خودروی فرمان راست بسیار متعجب بوده و در تلاش بودند که راننده ایرانی این خودرو و همچنین نحوه حرکت آن را مشاهده کنند.



گفتنی است، هم اکنون در غالب کشورهای دنیا قسمت راننده و فرمان خودرو در سمت چپ خودرو واقع بوده و در کشورهای بسیار کمی از جمله انگلیس و هند و برخی کشورهایی که پیش تر مستعمره انگلستان بوده اند فرمان خودرو در سمت راست بوده و همچنین شیوه رانندگی متفاوت با سایر کشورهاست.



تاريخ : 29 / 1 / 1391برچسب:, | 12:28 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از فارس، سردار محمد رویانیان، رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور گفت: سهمیه بنزین اردیبهشت ماه هم، مانند ماه‌های گذشته و بدون تغییری در میزان و قیمت واریز می‌شود.

وی ادامه داد: 60 لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت ماه 91 خودروهای شخصی ساعت 24 روز سی و یکم فروردین ماه در کارت‌های سوخت واریز می‌شود.

رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت افزود: دیگر وسایل نقلیه عمومی نیز سهمیه‌ای مشابه سهمیه فروردین ماه دریافت خواهند کرد.



تاريخ : 29 / 1 / 1391برچسب:, | 12:24 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرنگاری عرب زبان از یکی از شبکه های عربی در سئوال خود از فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نام خلیج فارس را بصورت ناقص بیان و صرفا از واژه "خلیج" استفاده کرد و در خصوص حضور نیروی دریایی ایران  این منطقه پرسید  که امیر سیاری در واکنش به این شیوه پرسیدن سئوال گفت: این خلیج همیشه فارس بوده و هست و شما هم باید نام کامل آن را بگویید. خبرنگار در ادامه برای گرفتن پاسخ سئوال خود مجبور شد بار دیگر سئوال را با نام کامل و صحیح خلیج فارس بپرسد و سیاری این بار در پاسخ گفت : حضور ما در منطقه گسترده و مقتدارانه است.



تاريخ : 29 / 1 / 1391برچسب:, | 12:19 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) سؤال ابوالفتح نیکنام نماینده تنکابن، رامسر و عباس‌آباد از سیدشمس‌الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
 
پس از توضیحات نیکنام درباره سؤالش و پاسخ‌های وزیر اقتصاد به پرسش مطروحه نماینده سؤال‌کننده اعلام کرد که از پاسخ‌های وزیر اقتصاد قانع نشده است و باید در زمینه قانع کننده بودن یا نبودن پاسخ‌های وزیر از مجلس رأی‌گیری شود.
 
وکلای ملت با 74 رأی موافق، 68 رأی مخالف و 18 رأی ممتنع از 194 نماینده حاضر در جلسه، پاسخ‌های وزیر اقتصاد به پرسش مطرح شده را قانع‌کننده ندانستند.
 
سؤال نماینده تنکابن درباره مأموریت اداره نظارت بر امور بانک‌های تجاری بود.
 
طبق آیین‌نامه داخلی مجلس، در صورتی که تعداد کارت زرد و اخطارهای مجلس به یک وزیر به عدد 3 برسد، استیضاح وزیر مربوطه در دستور‌کار مجلس قرار می‌گیرد.



تاريخ : 29 / 1 / 1391برچسب:, | 12:10 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

پس از انتشار اخباری در خصوص ارتباط نامشروع مأموران امنیتی آمریکا در کلمبیا،  این کشور آمریکای لاتین خبرساز شد.
به گزارش مشرق، فارس به نقل از رویترز نوشت:  “هیلاری کلینتون” پس از گذراندن یک روز همراهی با “باراک اوباما” در نشست ۳۰ کشور آمریکایی که کوبا در آن حضور نداشت، پس از نوشیدن مشروبات الکی به همراه مأموران امنیتی در یک باشگاه شبانه “کافه هاوانا” با یک آهنگ کوبایی مشغول به رقاصی شد.

 



تاريخ : 29 / 1 / 1391برچسب:, | 10:59 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

شما  وقتی از اینترنت استفاده میکنید چه dialup باشه و چه ای دی سل نیاز دارید که یک برنامه پهنای باند و سرعت اینترنت شما را کنترل کند  و یا اگر نمیتونید خیلی از صفحات اینترنت را باز کنید به برنامه ای نیاز دارید که به شما نشان دهد که مشکل اینترنت شما از ISPشماست یا از ویندوز و یا از خود سایت مورد نظر .

NetWorx می تواند در جهت شناسایی مشکلات احتمالی شبکه کمک کند و اطمینان بدهد که از محدودیت پهنای باند تایین شده توسط ISP خود تجاوز نکرده اید، همچنین از فعالیت های مشکوک شبکه که مشخصه اصلی اسب های تروجان و حملات هکر های می باشد با خبر باشید.این برنامه به شما اجازه می دهد تا کنترل اینترنت یا تمام اتصالات شبکه یا یک شبکه خاص (مانند اترنت یا PPP) را به دست بگیرید. نرم افزار خصیصه های یک سیستم تصویری اختصاصی و هشدار صوتی را داراست. شما می توانید آن را برای زمانی که اتصال شبکه قطع شده و یا برخی از فعالیت های مشکوک و غیرمنتظره از قبیل جریان داده های سنگین رخ می دهد تنظیم کنید تا به شما هشدار بدهد. همچنین می توانید آن را به صورت خودکار تنظیم کرده تا تمام اتصالات dialup را قطع و حتی سیستم را نیز خاموش کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار NetWorx 5.2.2:
قابلیت برنامه ریزی و کنتر آپلود و دانلود فایلها
قابلیت مشاهده اتصالات و موارد استفاده کننده اینترنت شما با دستور netstat
قابلیت برنامه ریزی برای استفاده کاربر از اینترنت و قطع خودکار
سرعت شمار برای اندازه گیری دقیق دانلودها و گزارش سرعت متوسط
قابلیت نمایش ریز مصرف روزانه، هفتگی، ماهیانه،‌سالیانه
ارائه گزارش از ساعت و تاریخ اتصال به شبکه در هر روز
دارای ابزار نمایش مصرف در هنگام استفاده از اینرنت به صورت نموداری
تشخیص فعالیت های شبکه ای مشکوک در کامپیوتر شما
انجام تست شبکه ساده مانند پینگ و ردیابی مسیر
تست و کنترل سرعت اینترنت کانکشن
تشخیص فعالیت های شبکه ای مشکوک در کامپیوتر شما
هر گونه ارسال و دریافت اطلاعاتی را ثبت می کند
قابلیت تهیه گزارش بر روی نمایشگر و یا به صورت HTML, Excel, ,…
قابلیت stopwatch برای ثبت دقیق میزان ارسال و دریافت اطلاعات بین یک بازه زمانی
سازگاری با تمام اتصال های Dial-Up, Cable, ADSL, Ethernet
قابلیت برنامه ریزی جهت هشدار خودکار
قابلیت برنامه ریزی جهت قطع اتصال خودکار
قابلیت مدیریت قرارداد ADSL
محاسبه دقیق میزان ارسال و دریافت اطلاعات
نمایش نرم افزار های در حال استفاده از اینترنت
واسط کاربری ساده و پشتیابانی از زبان شیرین فارسی
سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

ترافیک ورودی و خروجی در یک چارت خطی نمایش داده شده و در یک فایل ذخیره می شود به طوری که شما همیشه می توانید آمار روزانه، هفتگی و ماهانه پهنای باند و زمان اتصال خود را مشاهده کنید. این گزارشات می توانند به یکی از فرمت های مختلف از جمله HTML، MS Word و Excel برای تجزیه تحلیل بیشتر صادر شود.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
منبع: لرد دانلود



تاريخ : 29 / 1 / 1391برچسب:, | 10:56 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

بانک مرکزی به منظور ارایه خدمات رسانی مطلوب در راستای تحویل سکه های پیش فروش شده طی بخشنامه ای موارد «احراز هویت متقاضیان»،« نحوه واگذاری مسکوک طلا به متقاضیان» و «روش‌های جایگزین» را به بانک ملی ابلاغ کرد.



ادامه مطلب
تاريخ : 29 / 1 / 1391برچسب:, | 10:51 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خدابخش هاشم زهی عضو دسته رزمی لشکر مردم پایه 41 ثارلله و سر طایفه هاشم زهی به هنگام نماز صبح توسط افراد ناشناس ترور شد.

به گزارش مهر، صبح سه شنبه ساعت 6 و 25 دقیقه خدابخش هاشم زهی که برای نماز صبح از منزلش خارج می شد بیرون از منزل توسط دو نفر موتور سوار ترور شد.
 
سرهنگ داود بدر آبادی، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ریگان در گفتگو با مهر اظهارداشت: هاشم زهی یکی از بسیجیان فعال منطقه بود که در امنیت شهرستان و مناطق عشایری همکاری خوبی داشت.
 
وی افزود: این شهید سرطایفه عشایری هاشم زهی است که در روستای هشتصد متری زندگی می کرد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ریگان گفت: این دو نفر که در ترور این بسیجی دست داشتند به مناطق کوهستانی شهرستان متواری شدند که بسیجیان شهرستان جهت دستگیری آنها به مناطق عشایری اعزام شدند.
 
سرهنگ بدر آبادی گفت: احتمال دارد که در ترور این بسیجی گروه "سابکی" دست داشته باشند.
 
وی افزود: چند سال قبل شرور مسلحی به نام جواد سابکی که باعث قتل و عام تعدادی شده بود و باعث رعب وحشت در بین مردم شده بود با همکاری هاشم زهی و سپاه مورد تعقیب قرار گرفته بود.
 
طوایف سنی ریگان با تاکید بر وحدت و یکدلی ترور هاشم زهی را محکوم کردند.



تاريخ : 29 / 1 / 1391برچسب:تصویر , کودک , خواندنی ها, | 10:48 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از همشهری،‌ 14 دی ماه سال گذشته مردی به کلانتری 108 نواب رفت و خبر از ناپدید شدن دخترش داد.

وی گفت: چند روز پیش دختر 7‌ساله‌ام به نام زهرا زمانی که برای بازی از خانه خارج شده بود، ناپدید شد و هر چه گشتیم اثری از او پیدا نکردیم. ما حتی به بیمارستان‌ها هم سر زدیم اما هیچ‌کس خبری از دخترم نداشت. حتی در پزشکی قانونی هم هیچ اطلاعاتی از دختری با مشخصات زهرا ثبت نشده بود و به همین خاطر تصمیم گرفتیم برای پیدا کردن دخترم از پلیس کمک بگیریم.

بعد از اظهارات این مرد، پرونده در اختیار ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. با توجه به اینکه پدر این دختر بچه کارگر یک شرکت تولیدی است و وضع مالی خوبی ندارد و از طرفی هیچ تماسی نیز درخصوص اخاذی با خانواده زهرا گرفته نشده، ماموران به این نتیجه رسیدند که فرضیه آدم ربایی در این پرونده مطرح نیست. با این حال تحقیقات آنها از مراکز بهزیستی نیز به نتیجه‌ای نرسید و هیچ ردی از دختربچه 7 ساله به دست نیامد.
 



تاريخ : 29 / 1 / 1391برچسب:, | 10:46 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور با اعلام اینکه نرخ مالیات سکه های پیش فروش بانک مرکزی 5 درصد است، گفت: مالیات سکه‌ها بر اساس قیمت زمان ثبت نام محاسبه می‌شود.

محمدقاسم پناهی در گفتگو با مهر نرخ مالیات بر ارزش افزوده سکه های پیش فروش بانک مرکزی را 5 درصد اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه نرخ مالیات بر ارزش افزوده در سال جاری 5 درصد شده است، نرخ مالیات بر ارزش افزوده سکه ها نیز براساس زمان تحویل محاسبه می شود.

معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به اینکه طبق برنامه پنجم توسعه سالیانه یک درصد به نرخ مالیات برارزش افزوده اضافه می شود، افزود: بانک ها مالیات اخذ شده را به حساب درآمد عمومی واریز می کنند.

وی با بیان اینکه مشتریان باید نرخ مالیات بر ارزش افزوده سکه هایی را که تحویل می گیرند در همان زمان پرداخت نمایند، اظهارداشت: مالیاتی که از این افراد دریافت می شود بر اساس قیمت زمان ثبت نام و پیش فروش محاسبه می شود. 

خریداران سکه های پیش فروش بانک مرکزی در زمان ثبت نام خرید سکه، فقط نرخ سکه را پرداخت کرده اند و پولی بابت مالیات بر ارزش افزوده نپرداختند.



تاريخ : 29 / 1 / 1391برچسب:, | 10:37 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

مهر: یک منبع آگاه در پلیس گفت: علاوه بر افشاکننده رمزهای کارتهای بانکی، مدیر شرکت آنیاک نیز تحت تعقیب قرار گرفت.

به گزارش مهر، این منبع آگاه اعلام کرد: مدیر شرکت فناوران آنیاک علاوه بر خسرو زارع فرید- افشاکننده اطلاعات کارت های بانکی- به علت سهل انگاری تحت تعقیب قرار گرفته است. متهم اصلی نیز تحت تعقیب پلیس اینترپل است.

وی ادامه داد: پلیس قبل از افشای اطلاعات در پی تهدید متهم و شکایت بانکها تحقیقات خود را آغاز کرده بود.

این منبع آگاه تاکید کرد: پس از افشای اطلاعات، بانک مرکزی با اطلاع رسانی نادرست موجب تشویش اذهان هموطنان شد.

براساس اطلاعات موجود نیاز به تغییر رمز وجود نداشت و مسئولان بانک مرکزی می توانستند در هفته های آینده به تدریج اقدام به تغییر رمزها کنند چرا که هیچ خسارت مالی دارندگان کارت را تهدید نمی کرد.



عقاب نیوز:

رئیس جمهور با بیان اینکه ‌امروز علی‌رغم تمام محدودیت‌ها و سخت‌گیری‌ها ارتش ایران در بالاترین درجه اقتدار است،‌ از آمادگی ایران برای تأمین امنیت خلیج فارس خبر داد.

به گزارش فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور اسلامی ایران صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که در جوار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد، با تبریک فرا‌رسیدن این روز به تمام سربازان، افسران و فرماندهان نیروهای مسلح گفت: امروز روز برپایی انقلابی‌ترین و مؤمن‌ترین ارتش جهان است و من این روز را به تمام اعضای نیروهای مسلح تبریک گفته و یاد امام بزرگوار و همه شهیدان سرافراز جمهوری اسلامی به خصوص شهیدان ارتش جمهور اسلامی و نیروی زمینی سرافراز و همه جانباز را گرامی می‌دارم.
 
وی افزود: عزیزان من پیشرفت و زندگی سعادتمندانه نیازمند امنیت پایدار بوده و امنیت نیز مستلزم اقتدار است و هم امنیت و هم اقتدار دستاورد نیروهای مسلح آزموده شجاع و هوشمند است.
 
رئیس جمهور ادامه داد: امروز پیشرفت قله‌های رفیع و دستاوردهای متعالی جزو اهداف ملت ایران است و از همین رو بیش از هر زمان دیگری نیازمند امنیت پایدار است. 
 
احمدی‌نژاد گفت: امنیت پایدار مستلزم حضور فعال همه نیروهای مسلح کار آمد و انقلابی است.
 
وی افزود: امروز ارتش عزیز و نیروهای مسلح در مسیر مستقیم الهی حرکت می‌کنند و در خدمت بالندگی ملت عزیز ایران هستند.
Share



ادامه مطلب
تاريخ : 29 / 1 / 1391برچسب:, | 10:3 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

با وجود اعلام بانک مرکزی برای شروع عرضه سکه از صبح امروز، شعب عرضه کننده سکه منتظر ابلاغ بخش‌نامه بانک مرکزی در این خصوص هستند.

به گزارش فارس  واگذاری سکه‌های پیش‌فروش شده در شعب بانک ملی ایران هنوز آغاز نشده است.
 
مشاهدات خبرنگار فارس حاکیست علی رغم اعلام بانک مرکزی برای شروع عرضه سکه از صبح امروز، شعب عرضه کننده سکه منتظر ابلاغ بخش‌نامه بانک مرکزی در این خصوص هستند.



تاريخ : 29 / 1 / 1391برچسب:, | 9:35 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از خروج حباب سکه و توقف در قیمت واقعی ۷۰۰ هزارتومان، ساخت شمش طلا برای اولین بار در ایران و ورود آن به بازار داخلی و ورود سرمایه‌های کلان به بازار سکه و طلا خبر داد و گفت: یک نفر حدود ۲ میلیارد تومان سکه پیش فروشی خریداری کرده است.

سید قوام الدین امین در گفتگو با مهر با بیان اینکه قیمت انواع سکه به دلیل نوسانات قیمتی انس در بازار جهانی دچار تلاطم و تغییرات زیادی شده بود، گفت: این موضوع باعث شد که اونس طلا از ۱۳۵۰ دلار به ۲۰۰۰ دلار نیز برسد که البته هم اکنون به ۱۶۵۳ دلار در هر اونس رسیده است.



ادامه مطلب
تاريخ : 28 / 1 / 1391برچسب:, | 6:12 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش سينما خبر، رئيس سازمان سينمايي در حاشيه جلسه هم‌نشيني روز گذشته‌اش با سينماگران در اولين مصاحبه‌ي رسانه‌اي در سال جديد، درباره‌ي اينكه شوراي مركزي برخي از اصناف گفته‌اند با كميته ساماندهي صنوف همكاري نمي‌كنند‌،تصريح كرد: ترجيح مي‌دهيم شوراي مركزي فعلي اصناف براي ثبت قانوني و ادامه فعاليت صنفي وارد كار شوند.

وي در عين حال گفت: اما اين نكته را هم بايد در نظر گرفت كه ما نمي‌توانيم معطل چند نفر باشيم. صنف‌ها بايد شكل گرفته و كار آغاز شود.

 

رييس سازمان سينمايي بار ديگر تاكيد كرد: ترجيح ما ادامه فعاليت صنوف و ثبت قانوني آنها توسط شوراي مركزي كنوني آنها و پيش قدم شدن شان است، اما در غير اين صورت ساير اعضاي صنف مي‌توانند با تشكيل شوراي مركزي، ثبت قانوني را آغاز كنند.

شمقدري در ادامه در پاسخ به سئوال ديگري مبني بر اينكه شنيده مي‌شود، ديوان عدالت اداري در پرونده انحلال خانه سينما به نفع آنها و به ضرر ارشاد راي داده است، بيان كرد: اين مطلب كاملا شايعه است، چرا كه اصلا ديوان عدالت اداري هنوز راي خود را صادر نكرده است.

 



ادامه مطلب
تاريخ : 28 / 1 / 1391برچسب:, | 2:13 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

در پی لو رفتن اطلاعات الکترونیکی بانکی، موج جدید تغییر رمزهای کارت‌های بانکی همچنان ادامه دارد و مردم در مقابل خودپردازها صف کشیده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، موج جدید تغییر رمز  کارتهای بانکی با هشدارهای بانک مرکزی و لو رفتن اطلاعات الکترونیکی بانکی، وارد فاز جدیدی شده است.

هجوم مردم به خودپردازها امروز بیش از روز گذشته خودنمایی می کند و مردم با نگرانی در پی تغییر رمز کارتهای بانکی هستند.

مشاهدات خبرنگار مهر از سطح شهر نشان می دهد که همزمان با واریز حقوق برخی دستگاههای دولتی و برداشت حقوق از خودپردازها مردم برای تغییر رمز کارتهای بانکی خود مصر هستند.

نکته جالب اینکه مردم در صفهای تشکیل شده برای تغییر رمز به یکدیگر توصیه می کنند که حتما رمز اینترنتی خود را نیز تغییر دهند.

امروز هم برخی از بانکهای کشور مانند بانک مسکن پیامکهایی را به مشتریان خود برای تغییر رمز کارت بانکی رسال کردند.

یک شهروند که برای تغییر رمز کارت بانکی خود به خودپرداز مراجعه کرده بود در گفتگو با خبرنگار مهر نسبت به عملکرد بانک مرکزی در این باره انتقاد کرد.

وی با بیان اینکه بانک مرکزی باید اطمینان و اعتماد مردم را به سیستم بانکی باز گرداند، گفت: طی ماههای اخیر اتفاقات بسیاری در سیستم بانکی رخ داده که مردم را نگران کرده است.

مراجعه کننده دیگری نیز با اشاره به اینکه سیستم بانکی هر چند وقت یک بار یک شوک جدید به مردم وارد می کند، افزود: بانک مرکزی باید نسبت به عملکرد شرکتها و زیر مجموعه های خود نظارت کافی داشته باشد تا مردم با مشکل مواجه نشوند.



تاريخ : 28 / 1 / 1391برچسب:, | 2:10 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ سردار سرلشكر پاسدار 'محمدعلی جعفری' در این پیام تاكید كرد كه روز 29 فروردین یادآور ذكاوت و نیز عنایت ویژه رهبر كبیر انقلاب اسلامی به دلاور مردان و جان بركفان همیشه سرافرازی است كه زیر پرچم ولایت و در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لحظه ای نیاسودند و برای اهتزاز گوهر ایمان، عزت و شرافت بر تارك زخم دیده این مرز و بوم، جان در كف اخلاص نهادند.

وی در این پیام ضمن گرامیداشت روز 29 فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی از خداوند بصیر و حكیم سلامتی، بهروزی و توفیقات بیش از پیش فرمانده كل ارتش را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و در سایه توجهات و عنایات حضرت بقیه الله اعظم (عج) و تحت زعامت حكیمانه فرمانده معظم كل قوا مسالت كرد.



تاريخ : 28 / 1 / 1391برچسب:, | 11:22 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

دبیر شورای پودر شوینده با اعلام نرخ مصوب پودر شوینده دستی 675 تومان و ماشینی 930 تومان، گفت: اگر هر واحد صنفی بالاتر از این رقم پودر را به فروش برساند، متخلف بوده و مردم نیز باید آن را گزارش دهند.

جمشید فروزش در گفتگو با مهر با بیان اینکه قیمت پودر شوینده مصوب سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برای پودر دستی 675 تومان و برای پودر ماشینی 930 تومان است، گفت: برای جلوگیری از تخلفات احتمالی ناشی از افزایش قیمت این کالا، قیمت مورد تائید سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان بر روی پودرهای شوینده حک شده است.
 
دبیر شورای پودر شوینده افزود: بر این اساس، اگر واحد خرده‌فروشی و مغازه‌دارها پودر شوینده را بالاتر از نرخ مصوب سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان عرضه کند، تخلف است و با آن برخورد می‌شود.
 
وی تصریح کرد: مردم باید تخلفات را با شماره تلفن 124 گزارش دهند تا در اسرع وقت با آن برخورد شود. این درحالی است که افزایش پودر شوینده دستی 7.2 درصد و پودر شوینده ماشینی 8.8 درصد بوده است.
 
فروزش گفت: قیمت اعلام شده برای پودر شوینده برای تمامی برندها یکسان است و هیچ یک از برندها حق فروش محصول بالاتر از این نرخ را ندارد. این در حالی است که قیمت مواد اولیه داخلی پودر شوینده 12 درصد و مواد اولیه خارجی، 3 تا 5 درصد افزایش داشته است.
 
سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در روزهای گذشته با افزایش متوسط 10 درصدی قیمت پودر شوینده به دلیل گرانی نرخ ارز به صورت رسمی از 1150 تومان به 1226 تومان موافقت کرده است



تاريخ : 28 / 1 / 1391برچسب:, | 11:20 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای تاکید کرد: وحدت، هماهنگی، همکاری و همراهی ارتش و سپاه مایه اعتماد و خرسندی ملت ایران و اقتدار، صلابت و سربلندی نظام در برابر دشمنان است.



ادامه مطلب