تاريخ : 4 / 2 / 1391برچسب:, | 10:35 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

دست گل جدید بازیگر مرد سینما و تلویزیون
به گزارش افکارنیوز به نقل از «جوان» ،انتشار عکس دسته جمعی از پشت صحنه یکی از فیلم ها که آقای «ح. ک» بازیگر نقش اول مرد که تجربه بازی در سریال های ماه رمضان و فیلم سینمایی پایان نامه را هم دارد در کنار یکی از هم بازی هایش خانم «ت. آ» در وضعیت نامناسبی دیده می شود.

ماجرای فساد در پشت صحنه فیلم ها مدتی است که به سوژه داغ رسانه ها تبدل شده است. پس از اظهارات پرستو صالحی در این خصوص بسیاری از بازیگران نام سرشناس کشور مانند امین تارخ، مجید مظفری و محمد علی کشاورز هم این مسئله را تائید کردند. از سوی دیگر گروه فرهنگی روزنامه جوان هم در گفتگو با بازیگران زن سینما و تلویزیون کشور مانند رویا تیموریان، پروانه معصومی، رزیتا غفاری، یکتا ناصر و شیوا خنیاگر به بررسی ریشه ها این مسئله و راهکارهای مقابله این نابهنجاری اخلاقی پرداخت.

در تمام مدت که ماجرای فساد در پشت صحنه فیلم ها در رسانه مطرح می شد بسیار بودند کسانی که به تکذیب این موضوع می پرداختند و این مسائل را ساختگی و در راستا تحقق اهداف گروهی خاص تلقی می کردند. اما انتشار عکسی که بازگر دختری را در آغوش یکی از بازیگران مرد معروف سینما و تلویزیون، نشان می دهد که سلحشور و صالحی پر بیراه نمی گفتند. البته آقای «ح.ک» پس از لو رفتن عکس جنجالی اش از عکاس شکایت کرده است اما به دلیل بازخورد منفی انتشار این عکس مجبور شده بگوید قرار است با خانمی که در عکس همراش بوده ، ازدواج کند و در زمان گرفتن عکس هم با او محرم بوده است! البته در این میان نتیجه گیری درباره صحت ادعای آقای بازیگر بر عهده مردم است!

کد مطلب: 98550
Share/Save/Bookmark



تاريخ : 4 / 2 / 1391برچسب:, | 9:8 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری ایسنا: رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان البرز از دستگيري گردانندگان سايت «فساد در سينماي ايران» در ساوجبلاغ خبرداد.

سرهنگ محمد مهدي كاكوان با بيان اينكه ماموران فتا براي ارتقاي ضريب امنيت در فضاي مجازي اقدام به رصد اينترنتي سايت‌ها كردند، گفت: كارآگاهان در رصد اينترنتي به سايت با عنوان « فساد در سينماي ايران» روبرو شدند كه كارآگاهان پليس فتا در بررسي اين سايت دريافتند كه گردانندگان اين سايت اقدام به انتشار عكس‌هاي خصوصي بازيگران ايراني مي‌كنند كه با توجه به حساسيت موضوع رسيدگي به اين پرونده در دستور كار ماموران پليس فتا قرار گرفت.

وي با بيان اينكه ماموران در بررسي‌ها آدرس گرداننده اين سايت در ساوجبلاغ شناسايي شد، گفت: كارآگاهان در قراري صوري با گرداننده اين سايت، وي را دستگير كردند.

كاكوان افزود: كارآگاهان با اخذ نيابت قضايي وارد مخفي‌گاه اين فرد شدند كه در بررسي كيس اين فرد مشخص شد كه او تصوير بازيگران داخلي را با تصاوير مستهجن خارجي تركيب كرده و در سايت خود تحت عنوان «فساد در سينماي ايران» بارگذاري مي‌كرده است.

وي با بيان اينكه متهم در بازجويي ضمن قبول بزه انتسابي هويت ديگر خود را نيز معرفي كرد و گفت: همدست ديگر او نيز در عملياتي پليسي دستگير و آنان در اعترافات خود عنوان كردند كه هر كدام مبلغ 120 هزار تومان از فردي ناشناس دريافت مي‌كردند تا نسبت به اين عمل اقدام كنند.

كاكوان با بيان اينكه ماموران در تحقيقات دريافتند كه فردي كه به متهمان پول مي‌داده تا آنان اين سايت را اداره كنند با نام جعلي اقدام به باز كردن حساب كرده است و تحقيقات براي دستگيري اين فرد ادامه دارد.



تاريخ : 3 / 2 / 1391برچسب:, | 2:31 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

ارسال به دوستان

29 اردیبهشت
جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نوزدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان‌شرقی، 29 اردیبهشت‌ماه جاری در قشلاق صومعه شهرستان کلیبر برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان آذربایجان‌شرقی، سید محمدحسن آل‌هاشم مدیرکل امور عشایر استان گفت: این جشنواره همزمان با آغاز کوچ بهاره عشایر برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جشنواره و در بخش ورزشی سوارکاران زن و مرد عشایر به رقابت با یکدیگر می‌پردازند که این بخش مورد استقبال مردم به خصوص میهمانان استان‌های همجوار است.

آل‌هاشم گفت: در بخش فرهنگی نیز نمایشگاهی از نحوه زندگی عشایر، سنت و آیین عشایری در محل جشنواره برپا خواهد شد تا بازدیدکنندگان بیشتر با فرهنگ و رسوم عشایر آشنا شوند.

وی بیان کرد: در کنار این جشنواره فرهنگی ورزشی فرآورده‌های لبنی، صنایع دستی، نان و آش سنتی تولید عشایر نیز به مردم عرضه خواهد شد.

آل‌هاشم گفت: نوزدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر استان با همکاری مسئولان استانی و شهرستانی به خصوص استانداری آذربایجان‌شرقی، فرمانداری کلیبر، اداره ورزش و جوانان استان و اتحادیه تعاونی‌های عشایری برگزار خواهد شد.



تاريخ : 3 / 2 / 1391برچسب:, | 2:10 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 
ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی الهی و اسلامی و در خدمت منافع ملی است/ایران اسلامی مرکزیت تپنده ی جریان ضد نظام سلطه می باشد (۱۳۹۱/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۰)

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظّم انقلاب اسلامي پيش از ظهر امروز(یکشنبه) ضمن حضور در محل ستاد نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران از نزديك در جريان فعاليتها و دستاوردهاي اين نيرو قرار گرفتند.
فرمانده كل قوا ابتدا با حضور در محل يادمان شهداي دفاع مقدس و قرائت فاتحه، علوّ درجات شهدا را مسئلت كردند.
حضرت آيت الله خامنه اي سپس ضمن بازديد از نمايشگاه فعاليتهاي آموزشي، تحقيقاتي، مهندسي و رزمي نيروي زميني ارتش از جمله طرح شبيه سازي آموزش چتربازي كه به دست متخصصان داخلي طراحي و ساخته شده است، با يگانهاي مستقر در پادگان ابوذر در سرپل ذهاب و گروه مقدم پشتيباني هواپيمايي نيروي زميني ارتش در زاهدان از طريق ويدئو كنفرانس، گفتگو كردند.
فرمانده معظّم كل قوا در جمع فرماندهان يگانهاي عملياتي و رزمي نيروي زميني ارتش، مهمترين موضوع در نيروهاي مسلح را، توجه به اهتمام و انگيزه ناشي از ايمان ديني دانستند و تأكيد كردند: بايد در مديريت نيروهاي مسلح، تقويت انگيزه هاي ديني عميق و ماندگار، همواره مد نظر باشد و از آن، لحظه اي غفلت نشود.
ايشان با تأكيد بر اينكه ايمان به خداوند و ايمان به غيب زمينه ساز انگيزه هاي مستحكم و مؤثر است، افزودند: تأثير انگيزه هاي عميق و ماندگار در انسانهاي مؤمن و شجاع، در مقاطع حساس و سرنوشت ساز، نمايانگر مي شود، همانگونه كه رزمندگان اسلام و نيروهاي مسلح توانستند 8 سال در مقابل ارتش بعثي و كاملا مجهز صدام كه مورد پشتيباني قدرتهاي بزرگ بود، مقاومت كنند و به پيروزي برسند.
حضرت آيت الله خامنه اي استمرار و تقويت اين روحيه‌ي مقاومت را در بدنه نيروهاي مسلح، ضروري و بسيار مهم خواندند و خاطر نشان كردند: البته فرماندهان نظامي نيز بايد ضمن برخورداري از علم و دانش و استحكام شخصيتي، داراي روحيه اخلاص و دلبسته نبودن به دنيا باشند.
رهبر انقلاب اسلامي، نيروي زميني ارتش را بخش مهم و محور ارتش خواندند و بر لزوم برنامه ريزي، پشتيباني و آموزش در اين نيرو تأكيد كردند.
پيش از بيانات رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان يگانهاي عملياتي نيروي زميني ارتش، اميرسرلشگر صالحي فرمانده كل ارتش ضمن خيرمقدم، گزارشي ارائه كرد.
اميرسرتيپ پوردستان فرمانده نيروي زميني ارتش نيز در گزارشي وضعيت نيروي زميني ارتش و آمادگي آنها در مناطق مختلف كشور را تشريح كرد.
فرمانده كل قوا همچنين در جمع فرماندهان منتخب، درجه داران، دانشجويان و كارمندان نيروي زميني ارتش با اشاره با حركت بالنده و رو به رشد ارتش در سه دهه گذشته تأكيد كردند: امروز ارتش جمهوري اسلامي ايران يكي از مردمي ترين نهادهاي كشور، و ارتشي الهي و اسلامي و حقيقتا در خدمت منافع ملي است.
حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به ادعاي قدرتهاي سلطه گر مبني بر تشكيل ارتش براي حفظ منافع ملي افزودند: اين ارتش ها بر خلاف ادعاي قدرتهاي سلطه گر، در خدمت جاه طلبي هاي سياسي و حفظ قدرتهاي طاغوتي هستند و منافع ملي براي آنها هيچ اهميتي ندارد.
ايشان خاطر نشان كردند: آيا ارتش آمريكا با كشتار مردم عراق و افغانستان و جنايت در اين كشورها، واقعا به دنبال خدمت به منافع مردم آمريكاست؟
رهبر انقلاب اسلامي افزودند: ارتش جمهوري اسلامي ايران تنها ارتشي است كه در خدمت مردم و منافع ملي است و اعتقادات و احساسات بدنه و فرماندهان آن نيز همانند آحاد مردم است.
حضرت آيت الله خامنه اي شكل گيري چنين ارتشي را نتيجه حركت رو به رشد ارتش، بعد از پيروزي انقلاب اسلامي دانستند و افزودند: بايد اين حركت مبارك در ارتش جمهوري اسلامي ايران، روز بروز تقويت شود.
ايشان در تبيين جايگاه ارتش نظام اسلامي خاطر نشان كردند: امروز در دنيا، جرياني شكل گرفته است كه مخالف تقسيم بندي كشورها به سلطه گر و سلطه پذير است كه در مركز اين جريان، ايران اسلامي قرار دارد.
رهبر انقلاب اسلامي علت اصلي تهديدها، شاخ و شانه كشيدن ها و تحريم ها بر ضد نظام اسلامي را، مركزيت تپنده ايران در اين جريان دانستند و تأكيد كردند: اين حركت بسيار مهم بعد از گذشت بيش از سه دهه رسوخ در ذهن و جسم ملتهاي مسلمان، اكنون بصورت نيرويي متراكم بروز كرده، كه تحولات مصر و برخي كشورهاي ديگر نتيجه آن است.
حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به ترس شديد استعمارگران و نظام سلطه از اين جريان رو به گسترش، خاطر نشان كردند: علت اين ترس، جوانهاي با اراده و با ايمان ايران اسلامي و معرفت و بصيرت خوب مردم، همراه با احساسات ملي است كه در اوج خود قرار دارد و موجب بالا رفتن قدرت تپش اين جريان در مركزيت آن، يعني ايران، شده است.
ايشان افزودند: ارتش جمهوري اسلامي ايران، بخش مهم و حساسي از اين مجموعه است كه همواره مي بايست آمادگي هاي حقيقي آن حفظ و تقويت شود.



تاريخ : 3 / 2 / 1391برچسب:, | 10:37 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

صبح امروز دیدن صحنه یک کله الاغ در داخل سطل زباله ای در منطقه بازار تهران مردم و عابران را متعجب ساخت.

به گزارش عصر ایران ازدحام مردم متعجب در کنار سطل زباله ای در خیابان پانزده خرداد مقابل پاساژ رضایی توجه عابران و رهگذران را به خود جلب کرد.

مردم ازدحام کننده با طنز و شوخی می گفتند که گوشت الاغ احتمالا در یکی از رستوران های شهر مصرف شده و کله آن به زباله دانی انداخته شده است.

در نهایت ماموران شهر داری وارد عمل شده و کله الاغ را به همراه محتویات سطل زباله جمع آوری کردند.



تاريخ : 2 / 2 / 1391برچسب:, | 4:53 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

معرفی کاندیداهای اصلاح‌طلب برای انتخابات ریاست جمهوری با مطرح شدن «عبدالله نوری»، «محمدرضا عارف»، و «کمال خرازی» وزیر امور خارجه کابینه اصلاحات وارد فاز جدیدی شد. امروز نیز یک چهره اصلاح‌طلب از «اسحاق جهانگیری» وزیر صنایع دولت اصلاحات به عنوان چهره مطرح برای انتخابات نام برد.

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام قدرت‌الله علیخانی، نماینده اصلاح‌طلب مجلس هشتم که در مجالس ششم و هفتم نیز در پارلمان حضور داشته است در گفتگویی مشروح با همشهری آنلاین از اسحاق جهانگیری وزیر صنایع دولت اصلاحات به عنوان کاندیدای مطرح اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری آتی نام برد.



ادامه مطلب
تاريخ : 2 / 2 / 1391برچسب:, | 4:51 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از مهر، این روزها علاوه بر استخراج نفت و گاز طبیعی و جلوافتادگی از اعراب در توسعه میادین مشترک هیدروکربوری، ساخت پالایشگاه و توزیع بنزین یورو چهار، یک ماموریت جدید دیگر به وزارت نفت واگذار شده است.ژ

پس از آب گرفتگی خطوط و ایستگاه‌های متروی تهران در غرب پایتخت و ناتوانی مراکز مختلف آتش نشانی و امداد و نجات در تخلیه این آب، رئیس جمهوری ماموریت جدیدی را به وزارت نفت واگذار گرده است.
 
بر این اساس در ستاد بحران وزارت نفت و با دستور مستقیم رئیس جمهوری، شرکت حفاری شمال مسئولیت تخلیه آب ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران را بر عهده گرفته است.
 
هدایت الله خادمی امروز در گفتگو با مهر با تایید واگذاری تخلیه آب در ایستگاه های متروی تهران، گفت: هم اکنون 26 نفر از مدیران و کارشناسان این مجموعه طرح ویژه ای را برای تسریع در تخلیه آب ایستگاه‌های مترو در دستور کار قرار داده اند.
 
مدیرعامل حفاری شمال با اعلام اینکه در شرایط فعلی 13 پمپ پیشرفته تخلیه آب ویزه پروژه نفتی برای تخلیه آب ایستگاه های مترو تدارک دیده شده است، اظهارداشت: هم اکنون این تجهیزات در ایستگاه های دکتر جبیب اله و اکباتان تهران مورد استفاده قرار گرفته است.
 
مهدی پور مدیر بحران این مجموعه نفتی هم از آغاز تخلیه گسترده آب در ایستگاه دکتر حبیب اله متروی تهران خبر داد و تاکید کرد: با توجه به پیشرفت فعلی کار پیش بینی می ود در کوتاه ترین زمان امکان تخلیه این آب فراهم شود.
 
به گفته این مقام مسئول با کمک با پمپ‌های 6 اینچی موجود در محل پس از گذشت 24 ساعت موفق به تخلیه 17 متر از ارتفاع آبهای موجود در ایستگاه حبیب الهی متروی تهران شدیم.
 
رئیس پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت حفاری شمال خاطرنشان کرد: این شرکت در ایستگاه استاد معین نیز با اعزام یک گروه 10 نفره و رفع نقص تعداد هشت دستگاه از پمپهای موجود حضور موثری داشت.



تاريخ : 2 / 2 / 1391برچسب:, | 4:50 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، از چهارشنبه هفته گذشته (۳۰ فروردين‌ماه) صف‌هاي طولاني در جايگاه‌هاي عرضه‌ سوخت شكل گرفت كه علت آن تحويل ندادن بنزين آزاد بدون كارت سوخت بود.

در همين زمينه بيژن حاج محمدرضا گفت: از ۳۰ فروردين‌ماه كليه‌ كارت‌هاي جايگاه‌داران كه براي عرضه‌ بنزين آزاد به خودروهاي بدون كارت سوخت مورد استفاده قرار مي گرفت، از طرف شركت ملي پالايش و پخش باطل شد كه به همين علت عرضه‌ بنزين آزاد با كمي اختلال مواجه شد.

رييس انجمن جايگاه‌داران عرضه‌ سوخت در مورد دليل باطل‌شدن كارت سوخت جايگاه‌داران توضيح داد: شركت ملي پالايش و پخش به جايگاه‌داران اعلام كرد كه براي ارتقاء امنيت اين كارت‌ها، بايد رمز آنها تغيير كند، به همين دليل كارت سوخت جايگاهداران سوزانده شده و قرار است در مركز توليد كارت‌هاي سوخت در شيراز دوباره توليد و در اختيار جايگاه‌داران قرار گيرد.

وي اين موضوع كه جايگاه‌داران به دليل مشكلات خود با شركت ملي پالايش و پخش از دادن بنزين آزاد خودداري مي‌كنند را رد كرد و افزود: طبق دستورالعمل اين شركت در حال حاضر امكان عرضه‌ بنزين آزاد با كارت سوخت ميسر نيست.

رييس انجمن جايگاه‌داران عرضه‌ سوخت در پاسخ به اين سوال كه چه زماني بنزين آزاد با كارت جايگاه‌داران دوباره عرضه خواهد شد، يادآور شد: اين موضوع بستگي به شتاب شركت ملي پالايش و پخش در تحويل كارت‌هاي سوخت مورد نظر به جايگاه‌داران دارد.

حاج محمدرضا در پاسخ به اين سوال هم كه در حال حاضر خودروهايي كه به دلايل مختلف فاقد كارت سوخت هستند بايد چگونه سوخت مورد نظر خود را تامين كنند، اظهار كرد: اين افراد بايد مدتي صبر كنند.

البته به گفته‌ وي تعداد بسيار كمي از جايگاه‌داران در حال حاضر كارت سوخت دارند، اما بايد گشت و آنها را پيدا كرد!



تاريخ : 2 / 2 / 1391برچسب:, | 4:47 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

طي روزهاي گذشته پيامكي با اين مضمون «كد پستي را با ارسال شماره تلفن ثابت به شماره ۷۰۸۷ و هزينه‌ ۲۰۰ تومان دريافت كنيد» از شماره ۵۰۱۰۰۰ كه شركتي خصوصي و واسطه با شركت پست است به برخي مشتركان ارسال شد.

به گزارش ايسنا، پيگيري از روابط عمومي شركت پست جمهوري اسلامي ايران در اين باره به اين نتيجه رسيد كه اين پيامك از سوي شركت پست جمهوري اسلامي ايران و از طرف شركتي خصوصي واسطه و با امضاي قراردادي ميان شركت‌ها، ارسال شده‌ است.

بر اين اساس طي قراردادي كه شركت پست جمهوري اسلامي ايران با يك شركت خصوصي امضاء كرده ست، مشتركان مي‌توانند از طريق شماره ۷۰۸۷ و ارسال پيامك كد پستي خود را با هزينه ۲۰۰ تومان دريافت كنند كه البته اين طرح آزمايشي است و پس از قطعي شدن آن از سوي شركت پست، مبلغي هم از سوي شركت مخابرات از مشتركان اتخاذ خواهد شد.

روابط عمومي شركت پست اعلام كرده است: دريافت كد پستي از طريق شركت پست از طريق سايت اين شركت و انتخاب گزينه‌ دريافت كد پستي هم امكان‌پذير است كه در مواردي خاص نيز اين امكان با گذشت زمان بيش‌تري تلفني ممكن خواهد شد.

افراد مي‌توانند با ورود به سايت www.post.ir و انتخاب گزينه‌ي دريافت كد پستي مشتركين وارد صفحه‌اي از سوي اداره كل جغرافيايي و كد گذاري پستي كشور مي‌شوند كه در آن " فرم استعلام کدپستی ۱۰ رقمی" با انتخاب دو گزينه‌ي "اماكن مسكوني" و "اماكن تجاري" اطلاعاتي از متقاضيان خواسته مي‌شود كه متقاضيان پس از تكميل آن مي‌‌توانند در مدتي كوتاه كد پستي خود را دريافت كنند.

افرادي كه پيش‌تر ثبت‌نام كرده‌اند مي توانند از طريق كد رهگيري ۱۰ رقمي شان كد پستي خود را دريافت كنند. در فرم درخواست كد پستی ۱۰ رقمی اماكن مسكونی و تجاري آمده است: "در صورت اظهار و تکمیل ناقص اطلاعات درخواستی امکان دسترسی به کدپستی ده رقمی میسر نمی‌باشد".

در اين سيستم مشخصات متقاضی شامل نام، نام خانوادگي، شماره ملي، كد شهرستان،‌ شماره ثابت، شماره تلفن همراه، كدپستي قديمي و اي‌ميل خواسته مي‌شود. در ادامه مشخصات مکانی که درخواست دریافت کدپستی آن را دارید از متقاضيان خواسته مي‌شود كه شامل استان، شهرستان، دهستان، بخش، خيابان و آدرس كامل است. همچنين در صورت تایید اطلاعات فوق برای ورود اطلاعات خانوار مي‌توان کلید تاييد را براي ادامه انتخاب كرد تا با دريافت كد رهگيري كد پستي آن‌ها ارسال شود.



تاريخ : 2 / 2 / 1391برچسب:, | 2:27 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:


ایرج قادری کارگردان و بازیگر سینما بعد از گذشت یک ماه همچنان در بیمارستان بستری است.

به گزارش خبرآنلاین، سال 1391 برای چهره‌های هنری ایران سال خوبی نبود، با آغاز این سال خبر های زیادی مبنی بر بستری شدن یا ناخوشی حال اهالی فرهنگ و هنر منتشر شد.

حسن کسایی نوازنده نی، احمد ابراهیمی آخرین بازمانده نسل قدیم آواز ایران، محمدعلی کشاورز بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، محمود گلابدره‌ای نویسنده و شاگرد زنده یاد جلال آل احمد، رضا ایرانمنش بازیگر سینما، رضا برجی مستند ساز و عکاس و ... از جمله هنرمندانی بودند که در نخستین ماه سال جاری خبر بستری شدن آن‌ها در بیمارستان منتشر شد.
 
ایرج قادری بازیگر و کارگردان 77 ساله سینمای ایران هم یکی از این چهره های هنری است که در سکوت رسانه ای  از حدود 30 روز پیش روانه بیمارستان شده و همچنان بستری است.

 احمدی تهیه کننده سینما در برنامه جمعه شب «هفت» با اعلام این خبر که به همراه احمد میرعلایی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی به دیدار ایرانمنش، برجی و قادری رفته‌اند، گفت که وضعیت جسمی ایرج قادری خوب نیست و این بازیگر در کما به سر می‌برد.

ایرج قادری طی 56 سال فعالیت در سینما، 41 فیلم سینمایی را کارگردانی کرده است. او همچنین در 72 فیلم سینمایی به عنوان بازیگر ایفای نقش کرده و تهیه‌کنندگی نه فیلم سینمایی را نیز برعهده داشته است. این کارگردان  تجربه نویسندگی چهار فیلمنامه را نیز در کارنامه کاری خود دارد.
 
فیلم سینمایی «شبکه» به کارگردانی او در نوبت اکران قرار دارد.
 



تاريخ : 2 / 2 / 1391برچسب:, | 2:22 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

در حال حاضر حدود ۱۷ میلیون کارت هوشمند بنزین و گازوئیل در سطح کشور فعال است که از این تعداد نزدیک به ۱۱ میلیون کارت سوخت برای خودروهای شخصی صادر شده است.



ادامه مطلب
تاريخ : 2 / 2 / 1391برچسب:, | 2:19 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

عصرایران ورزشی- انتشار یک عکس جدید از تمرینات پرسپولیس که شیث رضایی و محمد نصرتی را در حالتی عجیب نشان می دهد، امکان دارد به دردسری جدید برای این دو بازیکن بیانجامد.

این تصویر را یکی از خبرنگاران ورزشی در شبکه های اجتماعی منتشر کرده و زیر آن نوشته است که عکس مربوط به یکی از آخرین تمرین های تیم پرسپولیس است.




 



تاريخ : 2 / 2 / 1391برچسب:قالیباف , مجلس , عقاب نیوز, | 2:7 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از فارس، اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه این هفته در جلساتی رسیدگی به طرح یک فوریتی اصلاح قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تأمین نیازهای کشور را ادامه می‌دهند.

هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران ظهر روز یکشنبه هفته جاری در جلسه‌ای گزارش این هیئت را مورد بررسی قرار می‌دهد.

نمایندگان عضو کمیسیون عمران مجلس این هفته در جلسات روزهای یکشنبه و سه‌شنبه، بررسی طرح تأسیس سازمان ملی استاندارد ایران را ادامه داده و سپس لایحه تصویب پروتکل آمادگی، واکنش و همکاری منطقه‌ای در مبارزه با سوانح آلودگی نفتی الحاقی به کنوانسیون چارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر را بررسی می‌کنند.

شهردار و اعضای شورای اسلامی و مسئول منطقه آزاد شهر قشم عصر روز یکشنبه برای ارائه گزارشی در کمیسیون عمران مجلس حاضر می‌شوند.

روز سه‌شنبه کمیسیون عمران در جلسه مهمی با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران و ارشادمنش رئیس سازمان شهرداری‌های کشور و مسئولین وزارت نیرو موضوع علت آب گرفتگی خط 4 متروی تهران را بررسی می‌کند.

نمایندگان عضو کمیسیون فرهنگی مجلس روزهای یکشنبه و سه‌شنبه این هفته در جلساتی طرح نظام جامع رسانه‌های همگانی را بررسی می‌کنند.
 



تاريخ : 2 / 2 / 1391برچسب:, | 2:3 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از ايسنا، سكه‌هاي پيش فروش شده با قيمت ۵۴۶ هزار تومان و دوره‌ي چهار ماهه هم‌اكنون در بانك ملي ايران در حال تحويل است به ازاي هر قطعه سكه۲۷ هزار تومان ماليات بر ارزش افزوده نيز دريافت مي‌‌شود، بنابراين قيمت سكه براي خريدار ۵۷۳ هزار تومان تمام شده است.

بانك مركزي در روش جديدي علاوه بر ارائه اوراق بهادار و اوراق سپرده به جاي سكه نقد پيشنهاد كرده كه مشتريان سكه‌هاي خود را به قيمت بازار به بانك ملي بفروشند.

در حالي كه امروز سكه در بازار بيش از ۷۰۰ هزار تومان قيمت دارد، ولي قيمت خريد سكه در بانك ملي ۶۳۶ هزار تومان است.

در واقع ميان قيمت بازار و قيمتي كه بانك مركزي سكه‌ها را خريداري مي‌كند حدود ۷۰ هزار تومان اختلاف قيمت است.

قرار است بانك ملي قيمت خريد نقدي سكه‌ها را هر روز از بانك مركزي دريافت كند. هم‌اكنون با مراجعه به شعب بانك ملي و ارائه‌ي فيش پيش خريد سكه با ثبت شماره ملي روش‌هاي مختلفي به مشتري پيشنهاد مي‌شود كه در صورت انتخاب فروش نقدي، قيمت سكه از بانك مركزي اخذ و مبلغ معادل آن تحويل مي‌شود.



عقاب نیوز:

قهرمان سوسنگرد و فرمانده فقيد لشكر92 زرهي ارتش

اميرسرتيپ قاسمي به جمع همرزمان شهيدش پيوست



 

 

قهرمان عمليات آزادسازي سوسنگرد و حماسه ساز جبهه هاي جنوب  امير سرتيپ دوم غلامرضا قاسمي از يادگاران دوران دفاع مقدس روزگذشته  به ديار باقي شتافت.

وي پس از دريافت نامه حضرت آيت الله خامنه اي(مدظله العالي) و دستور حضرت امام (رضوان الله تعالي عليه) به ياري همرزمانش شتافت و با فرماندهي صحيح و به كارگيري امكانات و تجهيزات تيپ هاي لشگر 92 نيروي زميني ارتش آزادسازي سوسنگرد و نجات جان صدها رزمنده محاصره شده توسط دشمن بعثي را رقم زد.

گفتني است؛ رهبر معظم انقلاب اسلامي و فرمانده كل قوا حضرت امام خامنه اي عزيز در سال گذشته به پاس رشادت ها و دلاورمردي هاي آن قهرمان دوران دفاع مقدس و بنابر پيشنهاد ارتش و  رياست ستاد كل نيروهاي مسلح با اعطاي درجه سرتيپ دومي به ايشان از زحمات بي بديل آن بزرگ مرد دفاع مقدس تقدير نمودند.

ارتش جمهوري اسلامي ايران عروج آن رزمنده قهرمان و فداكار را به خانواده و همرزمان ايشان تسليت مي گويد.

زمان و مكان مراسم تشييع پيكر پاك آن مرحوم متعاقبا اعلام مي گردد

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران



تاريخ : 2 / 2 / 1391برچسب:, | 12:10 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:


به گزارش سرویس سیاسی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیئت وزیران بنا به پیشنهاد وزارت امور خارجه و تایید معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و به استناد ماده(68) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت- مصوب 1380- تصویب کرد: نرخ تعرفه خدمات کنسولی اصلاح می شود.

بر این اساس، نرخ تعرفه صدور و تصدیق اوراق و اسناد مربوط به اشخاص و خدمات کنسولی شامل؛ صدور شناسنامه، 238هزار ریال، تعویض شناسنامه، 238 هزار ریال، نخستین شناسنامه المثنی، 490 هزار ریال، دومین شناسنامه المثنی، 980 هزار ریال، تغییر نام و نام خانوادگی، 490 هزار ریال، حل اختلاف سند سجلی، 308 هزار ریال، الصاق عکس، 140 هزار ریال تعیین می شود.

همچنین، در بخش امور مربوط به گذرنامه شامل؛ صدور و تعویض شناسنامه، یک میلیون و 260 هزار ریال، صدور گذرنامه مخدوش و آبدیده، یک میلیون و 540 هزار ریال، استعلام تاریخ آخرین خروج از کشور، 210 هزار ریال و در بخش امور مربوط به تابعیت؛ اظهارنامه بقاء به تابعیت پدر، 140 هزار ریال، سند بقاء به تابعیت پدر، 350 هزار ریال، اظهاریه تحصیل تابعیت، 700 هزار ریال، درخواست اختیار تابعیت زوج، 280 هزار ریال تعیین شد.

بر اساس این مصوبه، نرخ تعرفه خدمات مربوط به تصدیق اسناد و اوراق در اداره سجلات و احوال شخصیه وزارت امور خارجه و دفاتر وابسته به ازای هر صفحه شامل؛ تایید ترجمه احکام دادگاه، 30 هزار ریال، تایید ترجمه ترازنامه شرکتها، 50 هزار ریال، تایید ترجمه انواع گواهینامه رانندگی، 30 هزار ریال، تایید ترجمه ثبت علائم تجاری و اختراعات، 50 هزار ریال، تایید ترجمه گواهی فوت اتباع ایرانی، 30 هزار ریال تعیین می شود.

همچنین در بخش نرخ تعرفه در مورد تابعیت اشخاص در اداره تابعیت و امور پناهندگان وزارت امور خارجه؛ اظهار نامه بقاء بر تابعیت پدر، 50 هزار ریال، سند بقاء بر تابعیت پدر، 150 هزار ریال، درخواست نامه اختیار تابعیت زوج، 200 هزار ریال، اظهاریه تحصیل تابعیت، 500 هزار ریال تعیین شده است.

این مصوبه از سوی محمدرضا رحیمی؛ معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.



تاريخ : 2 / 2 / 1391برچسب:, | 12:9 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت که رئیس جمهور در جلسه صبح امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت کرد.

محمد هاشمی رفسنجانی رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت وگو با آنا با اشاره به حضور محمود احمدی نژاد ئیس جمهور در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت که این اولین حضور احمدی نژاد در جلسات مجمع بعد از انتخابات سال 88 است.
 



تاريخ : 2 / 2 / 1391برچسب:, | 11:51 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

ایرانسل از عرضه طرح تعرفه تخفیفی پیام کوتاه به مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری خود خبر داد.


به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری این اپراتور، با فعال‌سازی طرح پیامک ایرانسل و پرداخت 10هزار ریال برای یک ماه، می‌توانند تا 53 درصد، هزینه‌های پیام‌کوتاه خود را کاهش دهند.


تعرفه ارسال پیام‌کوتاه مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل، با شماره‌گیری کددستوری #3*2*7*140* و پرداخت 10هزار ریال برای یک ماه، در پیام‌کوتاه فارسی از 100ریال به 70ریال برای تبادل پیام‌کوتاه با دیگر مشترکین ایرانسل و از 100 ریال به 90 ریال برای تبادل پیام کوتاه با مشترکین دیگر اپراتورهای تلفن همراه کشور کاهش می‌یابد.

با استفاده از این طرح، تعرفه ارسال پیام‌کوتاه با نوشتار لاتین مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل نیز از 160 به 75ریال برای ارسال به دیگر مشترکین ایرانسل و از 160 به 95ریال برای تبادل با مشترکین دیگر اپراتورهای کشور کاهش می‌یابد.


مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل برای اطلاع از طرح تعرفه انتخابی خود کافی است کددستوری #1*8*7*140* و برای اطلاع از زمان باقی‌مانده طرح تعرفه خود، کد دستوری #2*8*7*140* را از خط ایرانسل خویش شماره‌گیری کنند.


اطلاعات بیشتر در خصوص طرح پیامک و دیگر طرح‌های تعرفه تخفیفی ایرانسل، از طریق وبسایت رسمی این اپراتور تلفن همراه کشور به نشانی www.irancell.ir  قابل مشاهده است.



تاريخ : 2 / 2 / 1391برچسب:, | 11:50 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

دنیای اقتصاد: شركت خودروسازي هيونداي موتور كره جنوبي اعلام كرد كه قصد دارد امسال 152 هزار دستگاه از خودروهاي تغيير يافته دو ديفرانسيلي سانتافه خود را در بازارهاي جهاني بفروشد.

مدل جديد سانتافه هيونداي امسال روانه بازارهاي جهاني خواهد شد و در بازار كره‌جنوبي نيز حساب زيادي روي آن باز شده است.

پس از امضاي توافق نامه تجارت آزاد بين دولت كره‌جنوبي، اروپا و آمريكا دسترسي خودروسازان خارجي به بازار كره آسان‌تر شده است.

به گزارش رويترز، در چنين شرايطي هيونداي قصد دارد به كمك مدل جديد سانتافه خود سهمش در بازار داخلي را حفظ كند.

در سه ماهه نخست سال جاري فروش خودروهاي وارداتي در بازار كره 10 درصد از مجموع فروش خودروها در اين مدت را به خود اختصاص داد.



تاريخ : 2 / 2 / 1391برچسب:, | 11:40 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

فساد محافظین اوباما در کلمبیا که موجب اخراج آنها از این کشور شد با اقدام واشنگتن در بیکار کردن این افراد و اظهارات یکی از آنها درباره فرماندار سابق آلاسکا وارد مرحله جدیدی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی تلگراف، یکی از محافظینی که به دلیل به بار آوردن رسوایی در کلمبیا از واحد نیروهای ویژه آمریکا اخراج شده "دیوید چنی" نام دارد.
 
این فرد پس از اخراج شدن عکس هایی را بر روی صفحه خود در شبکه اجتماعی فیسبوک قرار داده که یکی از این تصاویر مربوط به زمانی است که وی محافظ "سارا پیلین" فرماندار سابق آلاسکا و چهره نام آشنای جمهوریخواهان آمریکاست.
 
در این عکس چنی در حال باز کردن درب یک خودروی سیاه رنگ برای سارا پیلین دیده می شود. در این عکس چنی به پیلین خیره شده است.
 
 
 
"دیوید چنی" و "سارا پیلین"
 
چنی در توضیحی که برای این عکس نوشته آورده است که "من پیلین را امتحان کردم ... می دانی منظورم چیست؟" و یکی از دوستان چنی هم در زیر عکس پیام هایی را نوشته که متن مکاتبات چنی با دوستش بسیار وقیحانه است.
 
فضاحت به بار آمده در آمریکا به دلیل انتشار این عکس به حدی است که کاخ سفید مجبور به واکنش شده و به شدت این اقدام را نکوهش کرده است.
 
این موضوع در حالی در آمریکا رخ داده که یکی از روزنامه های این کشور به نام "نیویورک دیلی" اقدام به انتشار عکس و گزارش هایی جدیدی از رسوایی محافظان اوباما در کلمبیا کرده است.
 
در گزارش نیویورک دیلی به دلایل به بار آمدن این رسوایی اشاره شده و آمده است که یکی از زنانی که این محافظین با وی ارتباط نامشروع داشته اند اقدام به شکایت از محافظین اوباما کرده و همین امر موجب شد تا مقامات کلمبیا اقدام به اخراج این محافظین از این کشور کنند.