تاريخ : 17 / 2 / 1391برچسب:, | 1:15 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

عصر ایران ورزشی - زنان کشور ترکمنستان، با پوشش سنتی خود فوتبال بازی می کنند.







تاريخ : 16 / 2 / 1391برچسب:, | 6:24 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 آخرین نتیجه غیر‌رسمی شمارش آرا در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر از بین ۵۵۱ هزار رأی مأخوذه مشخص شد.

به گزارش فارس، بر اساس نتایج غیر رسمی و تاییدنشده، از بین 551 هزار رأی مأخوذه و شمارش دو هزار و 488 صندوق به ترتیب کاندیداهای زیر در حوزه انتخابات تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر حائز رأی بیشتر شدند.

1- بیژن نوباوه

2- ‌اسماعیل کوثری

3- احمد توکلی

4- علی مطهری

5-محمدرضا باهنر

6-سیدمهدی هاشمی

7-سیدمحمود نبویان

8-علی‌اصغر زارعی

9-علیرضا زاکانی

10-فاطمه رهبر

11-زهره طبیب‌زاده

12-فاطمه آلیا

13-حسین مظفر

14-روح‌الله حسینیان

15-لاله افتخاری

16-علیرضا محجوب

17-مهدی کوچک‌زاده

18-غلامرضا مصباحی‌مقدم

19-مجتبی رحماندوست

20-محمدنبی رودکی

21- مهرداد بذرپاش

22-حمید رسایی

23-محمد سلیمانی

24-حسین طلا

25-الیاس نادران

26-سهیلا جلودارزاده



تاريخ : 14 / 2 / 1391برچسب:, | 2:40 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

این قدر خوشحال شده بودم… که بی اختیار با این سلمانی و آن گروهبان مرتب بنا کردم حرف زدن و خندیدن… تعجب می‌کردند اینها که من چه طور آخوندی هستم که دارند ریشم را کوتاه می‌‍کنم و من این قدر خوشحالم… به او گفتم استاد این آینه را بده چانه ی خودم را چند سال...
به گزارش افکارنیوز به نقل ازتریبون ، شنیده شده بود که ریش روحانیون را در زندان می‌تراشند. از بیرجند که راه افتاده بودند این فکر رهایش نمی‌کرد گاه موهای نه چندان پرپشت خود را می‌کشید تا به دردی که با کشاندن تیغ بر صورتش برمی‌خواست، عادت کند.«وحشت عظیمی از آن آنچه در بیرجند انتظارش را داشتم و آن عبارت بود از تراشیدن ریش، خشکِ خشک.. منتظرش بودم.»
و آن لحظه از راه رسید و در انباری سابق باز شد. آرایشگر یک گروهبان در چهارچوب در ظاهر شدند. یک صندلی هم با خود آورده بودند. به او اشاره کردند که بیاید و روی صندلی بنشیند. شنیده بود بعضی روحانیون هنگام تراشیدن ریش مقاومت کرده‌اند. شاید حضور گروهبان برای مقابله با این مقاومت ها بود.«مقاومتی نداشتم و نکردم. آماده بودم. چون می دانستم فایده ای ندارد. دست و پای من را می‌گیرند و بعد مقداری کتک می‌زنند و بعد آن کاری که نباید بشود… خواهد شد.»
نشست. منتظر بود دست آرایشگر بالا بیاید و لبه تیغ را روی صورت او مماس کند ناگهان دید آن چه روی صورت او به راه افتاده دستگاه مو زن است. تمام نگرانیها و انتظارهای موحش غیب شان زد. «این قدر خوشحال شده بودم… که بی اختیار با این سلمانی و آن گروهبان مرتب بنا کردم حرف زدن و خندیدن… تعجب می‌کردند اینها که من چه طور آخوندی هستم که دارند ریشم را کوتاه می‌‍کنم و من این قدر خوشحالم…{تمام که شد} به او گفتم استاد این آینه را بده چانه ی خودم را چند سال است ندیده‌ام… خنده اش گرفت. آینه اش را داد. بنا کردم به صورتم نگاه کردن. دیدم بله؛ آدم مثل این که خودش را درست نمی‌شناسد.»
… هنگام برگشت آن افسر عبوس آقای خامنه ای را دید و با زبان تمسخر از فاصله ای که دور هم بود صدا بلند کرد:«آشیخ! ریش‌ات را زدند من هم با همان صدای بلند گفتم: بله و با خنده ادامه دادم الحمدالله مدت‌ها بود چانه ام را ندیده بودم که دیدم… احساس کردم من هیچ ناراحتی ندارم. شاید تعجب کرد. دلش می خواست که من ناراحت و متاسف و غمگین بودم که نبودم



تاريخ : 13 / 2 / 1391برچسب:, | 2:42 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

سامانه ثبت‌نام مسکن مهر دانشجویی به منظور تمرکز ثبت‌نام دانشجویان متقاضی مسکن مهر از روز سه‌شنبه 12 ارديبهشت همزمان با گرامیداشت مقام استاد راه اندازی شد و طي آن متقاضيان مي‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت‌نامه به نشاني mehredaneshju.com نسبت به ثبت‌نام اقدام كنند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اولویت ثبت نام در این سامانه در حال حاضر با دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) می باشد و مهلت ثبت نام در این سامانه تا روز 26 اردیبهشت ماه 1391 می باشد.

دانشجوی یکی از دانشگاه‌های سراسری (دولتی، پیام نور و علمی کاربردی) بودن از شرایط اولیه متقاضیان جهت ثبتنام مسکن مهر است كه طي آن دانشجویان تحصیلات تکمیلی در اولویت قرار دارند.

گفتني است، متقاضی و افراد تحت تکفل وی بايد از تاریخ 1 فروردین 1384 تا کنون فاقد مسکن و یا زمین مسکونی ملکی باشد، همچنين متقاضی و افراد تحت تکفل وی از تاریخ 22 بهمن 1357 تا کنون از هیچ امکانات دولتی یا امکانات نهادهای عمومی غیردولتی مربوط به تامین مسکن مثل: زمین، واحد مسکونی یا تسهیلات یارانه ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشد. همچنين متقاضی بايد متاهل یا سرپرست خانوار باشد.

به گزارش ايسنا، افراد زیر می توانند بدون دارا بودن شرط تاهل و شرط سرپرست خانوار در زمره متقاضیان واجد شرایط قرار گیرند:نخبگان علمی با معرفی بنیاد نخبگان کشور و معلول جسمی، حرکتی با دارا بودن حداقل 20 سال سن و با معرفی سازمان بهزیستی کشور

گفتني است متقاضيان بايد حداقل دارای 5 سال سابقه سکونت در شهر محل تقاضا باشند.



عقاب نیوز:

رییس جمهور در بخشنامه‌ای به کلیه دستگاه‌های اجرایی کشور، مکاتبات مجلس با دستگاه‌های اجرایی در خصوص لغو برخی مصوبات مربوط به دولت و مراجع و مقامات دولتی را خلاف نص صریح قانون اساسی دانست.

به گزارش خبرآنلاين، محمود احمدي​نژاد اينگونه مکاتبات را فاقد وجاهت حقوقي دانسته و تأكيد كرد كه هيچ يك از اصول قانون اساسي چنين اختياري را صراحتاً و يا تلويحاً به رييس محترم و حتي مجلس شوراي اسلامي اعطا نكرده است.

متن کامل اين بخشنامه به قرار زير است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم
بخشنامه به كليه دستگاههاي اجرايي كشور
رييس‌محترم مجلس شوراي اسلامي به استناد مصوبه عادي ضمن مكاتبه با دستگاه هاي اجرايي برخي مصوبات مربوط به دولت و مراجع و مقامات دولتي كه بعضاً حتي خارج از صلاحيت مصوبه ياد شده نيز مي باشد را مغاير تشخيص داده و لغو مي نمايد.

به استناد اصل 113 و 121 قانون اساسي و به عنوان وظيفه اعلام مي نمايد كه علاوه بر ايرادات متعدد به اين اقدام و رويه، هيچ يك از اصول قانون اساسي چنين اختياري را صراحتاً و يا تلويحاً به رييس محترم و حتي مجلس شوراي اسلامي اعطا نكرده است.

نظرات رييس محترم مجلس شوراي اسلامي محترم است، ليكن درج در روزنامه رسمي مجوز اجرا يا عدم اجراي مصوبات دولت در دستگاه هاي اجرايي قلمداد نمي گردد. بنابراين مكاتبات مذكور بر خلاف نص صريح قانون اساسي بوده و فاقد وجاهت حقوقي است و نمي تواند مناط عمل باشد.
بديهي است كه اصلاح، تغيير و يا لغو مصوبات و بخشنامه هاي دولت و يا رييس جمهور توسط خود دولت و مقامات و مراجع ذيصلاح دولتي امكان پذير بوده و از طريق سلسله مراتب مقامات ياد شده ابلاغ خواهد شد.

محمود احمدي‌نژاد



تاريخ : 11 / 2 / 1391برچسب:, | 1:39 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق، علیرضا ضیغمی امروز در گفتگو با مهر با اشاره به توافق با ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت مبنی بر تعیین فرصت زمانی به منظور مصرف بنزین 100 تومانی ذخیره سازی شده در کارتهای هوشمند سوخت، گفت: بر این اساس، تمامی دارندگان سهمیه بنزین 100 تومانی تا پایان اردیبهشت ماه برای مصرف ذخیره بنزین 100 تومانی کارتهای هوشمند سوخت مهلت دارند.

مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران همچنین در پاسخ به این سئوال که هم اکنون چه میزان بنزین 100 تومانی در کارتهای هوشمند سوخت ذخیره سازی شده است؟ اظهار داشت: هم اکنون حدود 80 میلیون لیتر بنزین یارانه ای در کارتهای هوشمند سوخت ذخیره سازی شده است.
 
معاون وزیر نفت با رد سوخته شدن بنزین 100 تومانی ذخیره سازی شده در کارتهای سوخت، تصریح کرد: این احتمال وجود دارد که از ابتدای خرداد ماه ذخیره بنزین 100 تومانی به بنزین 400 تومانی تبدیل شود.
 
به گفته این عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفت، تبدیل بنزین 100 تومانی به 400 تومانی هنوز نهایی نشده است و در صورت موافقت دولت به طور گسترده در سطح کشور اطلاع رسانی خواهد شد.
 
همچنین از آغاز توزیع بنزین با استاندارد یورو 4 و 5 اتحادیه اروپا در اکثر جایگاه های سوخت کلان شهرهای کشور خبر داد و افزود: قیمت بنزین یورو 4 و 5 مطابق با مصوبات تکلیفی دولت به مردم عرضه می شود.
 
این مقام مسئول با بیان اینکه استفاده از بنزین با اکتان بالا و استاندارد یورو منجر به مدیریت بیشتر مصرف سوخت در سطح ناوگان حمل و نقل می شود، بیان کرد: امسال برای تولید حدود 40 میلیون لیتر بنزین یورو برنامه ریزی شده است.
 
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی روز گذشته اعلام کرد: با توافق وزارت نفت و ستاد هدفمندی یارانه‌ها، دارندگان بنزین یارانه ای 100تومانی باید تا پایان اردیبهشت ماه سالجاری نسبت به استفاده از باقیمانده سهمیه خود اقدام کنند.
 
بر این اساس بنزین یارانه ای 100 تومانی فقط تا پایان اردیبهشت ماه در جایگاه های سوخت عرضه می شود و کلیه دارندگان بنزین یارانه ای 100 تومانی باید نسبت به استفاده از باقیمانده سهمیه خود در این بخش اقدام کنند.



تاريخ : 11 / 2 / 1391برچسب:, | 1:23 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

نتایج پیش ثبت نام اینترنتی عتبات عالیات صبح امروز اعلام شد.

به گزارش فارس، کسانی که از تاریخ 22فروردین ماه لغایت 6 اردیبهشت ماه سال جاری ثبت نام کرده اند می توانند با مراجعه به سایت www.atabat.haj.ir مراجعه و نتایج قرعه کشی پیش ثبت نام را مشاهده کنند.

در اطلاعیه سازمان حج و زیارت در خصوص ثبت نام اینترنتی عتبات عالیات آمده است:  با پایان یافتن زمان پیش ثبت نام عتبات عالیات و با عنایت به اینکه تعداد متقاضیانی که پیش ثبت نام نموده اند از ظرفیت اعزام در این دوره بیشتر بوده است، سازمان حج و زیارت در حد ظرفیتهای اعزام استانها اقدام به قرعه کشی نموده است. متقاضیان می توانند با مراجعه به همین سایت پیش ثبت نام و وارد نمودن کد رهگیری (که در هنگام پیش ثبت نام دریافت نموده اند) و کدملی خود از روز دو شنبه مورخ 11/02/91 از نتیجه قرعه کشی مطلع شوند.

همچنین  قرعه کشی بصورت گروهی انجام شده و برای گروه هائی که در قرعه کشی انتخاب شده اند اولویت تشرف (1 تا 4) تعیین شده است لذا درصورت پذیرفته شدن در قرعه کشی از روز سه شنبه مورخ 12/02/90 به ترتیب زیر با مراجعه به بخش ثبت نام سایت (لینک قطعی کردن ثبت نام) و یا با مراجعه به دفاتر مجاز زیارتی جهت ثبت نام در کاروانها اقدام فرمائید: اولویتهای( 1 و 2 ) از ساعت 8 صبح روز سه شنبه مورخ 12/02/91 و  اولویتهای (3 و 4) از ساعت 13 عصر روز سه شنبه مورخ 12/02/91 می توانند به دفاتر مجاز زیارتی جهت ثبت نام مراجعه کنند.

گروه قیمتی تعیین شده برای هرکاروان براساس کیفیت و امکانات هتل محل اقامت با سایر هتلها بوده و ارتباطی با نزدیکی و دوری به حرم ندارد (اکثر هتلهای الف و ب موجود در نجف و کربلا در فواصل متوسط تا دور از حرم می باشند).  داشتن گذرنامه با اعتبار حداقل 6 ماه از تاریخ اعزام ضروری است ضمنا فرزندان بالای 17 سال نیاز به گذرنامه مستقل دارند.  فقط افراد پذیرفته شده در قرعه کشی دارای الویت اعزام بوده و انتقال یا جایگزینی به غیر، میسر نیست.



تاريخ : 11 / 2 / 1391برچسب:, | 1:22 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

سامانه مرکزی مسکن مهر دانشجویی از فردا ۱۲ اردیبهشت ماه راه اندازی می شود تا از این پس ثبت نام ها به صورت متمرکز صورت گیرد این سامانه برای ثبت نام اینترنتی دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه ها در سایت وزارت علوم فعال خواهد شد.

به گزارش مهر، متقاضیان می توانند در سامانه مرکزی مسکن مهر دانشجویان که از سوی وزارت علوم راه اندازی می شود، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

اولویت ثبت نام با دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری است و از سوی صندوق رفاه دانشجویان، تسهیلاتی در اختیار دانشجویان متقاضی مسکن قرار می گیرد.

محمود ملاباشی - رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم اعلام کرده که دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای دریافت مسکن مهر می‌توانند تا ۱۰ میلیون تومان پیش پرداخت کنند و مابقی آن به صورت وام خواهد بود که در حال رایزنی هستیم تا پیش پرداخت ۵ تا ۸ میلیونی را از منابع دیگر تامین کنیم.
به گزارش مهر، پس از اعطای مسکن مهر به دانشجویان متاهل و تحصیلات تکمیلی، در مرحله بعدی این مسکن به دانشجویان کارشناسی اعطا خواهد شد.



تاريخ : 11 / 2 / 1391برچسب:, | 1:19 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از فارس ، در پی انتصاب محمدشریف ملک‌زاده به سمت مشاور از سوی آیت‌الله هاشمی شاهرودی، به بررسی یکی از سوءاستفاده‌های وی از نام و اعتبار رییس وقت قوه قضاییه ‌(آیت الله شاهرودی) می‌پردازیم.

‌محمدهاشم غرقی مسئول وقت مرکز رسیدگی به شکایات مردمی ریاست جمهوری در سال 1386 و در جریان موضوع جنجالی برج‌های دوقلوی شیراز، طی نامه‌ای به محمود احمدی‌نژاد رییس جمهور به یکی از تخلفات محمدشریف ملک‌زاده معاون وقت سازمان میراث فرهنگی و کردشگری اشاره کرده است.

غرقی در این نامه نوشته است که پروژه مذکور (برج‌های دوقلو) در ظاهر متعلق به شخصی به نام آقای محمدحسن محمدپور مطلق بوده اما آقای ملک‌زاده معاونت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، ضمن دعوت از استاندار وقت، شخص دیگری به نام آقای مهدی حسینی را به عنوان مالک اصلی پروژه و معتمد آیت‌الله هاشمی شاهرودی و کسی که به عنوان سرمایه‌گذار، حسینیه حضرت آیت‌الله شاهرودی را در مشهد ساخته است، معرفی می‌کند تا بتواند از برخورد دستگاه‌های مربوطه برای توقف ساخت این برج‌های غیرقانونی جلوگیری کند.

در همین راستا نیز وقتی مامورین شهرداری در مورخ 15 اردیبهشت 1386 به منظور جلوگیری از تخلفات در موقعیت پروژه حضور می‌یابند، آقای محمدپور (مالک ظاهری پروژه) با مامورین شهرداری و نیروی انتظامی درگیر و مامورین را مورد ضرب و شتم قرار داده و به صراحت ضمن تهدید کلیه عوامل اجرایی، در راستای این ادعای ملک‌زاده، مدعی می‌شود که این پروژه متعلق به آیت‌الله هاشمی شاهرودی است.

با توجه به این موضوع و موارد متعدد دیگر که نشان از سوءاستفاده‌های ملک‌زاده از  مسئولان، خصوصا رییس وقت قوه قضاییه داشته، سوال اینجاست که چرا باید چنین فردی، از سوی آیت‌الله هاشمی شاهرودی و رییس جمهور به منصب مشاورت گمارده شود؟



تاريخ : 10 / 2 / 1391برچسب:, | 5:45 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

کلیبر –خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان کلیبر از برگزاری نوزدهمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر در منطقه عمومی قره قیه در 29 اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبداله  اصغرپور، فرماندار کلیبر ظهر روز یکشنبه 10 اردیبهشت در جلسه هماهنگی این جشنواره با اعلام این خبر افزود: به منظور معرفی فرهنگ بومی عشایر همه ساله این جشنواره برگزار می شود.

وی افزود: امسال علاوه بر اسب سواری برادران و خواهران مسابقات طناب کشی، کشتی سنتی، شترسواری، دو نیمه استقامت جوانان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

وی افزود: برای کودکان خردسال نیز برنامه رهاسازی بادبادک نیز در این جشنواره اجرا خواهد شد که مشارکت تمامی دستگاههای ذیربط را خواستاریم.

محمد حسن آل هاشم ، مدیرکل امور عشایری استان نیز در این جلسه با اعلام اینکه امسال برای این منظور 250 میلیون اعتبار پیش بینی شده است و جوایز نقدی مسابقات به دو برابر افزایش یافته است.

وی از برگزاری نمایشگاه از توانمندیها و نقش زنان عشایر در جامعه نیزخبر داد و گفت: صنایع دستی و توانمندیهای زنان عشایر در قالب غرفه های نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار داده خواهد شد و در این مراسم از زنان برجسته عشایری از جمله مادران شهدا و نخبگان خواهر عشایری تجلیل بعمل خواهد آمد.   



تاريخ : 10 / 2 / 1391برچسب:, | 1:52 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از فارس، حجت الاسلام محمدعلی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسمی که صبح امروز یک‌شنبه به مناسبت گرامیداشت روز معلم در محل ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار شد، گفت: معلم نقش بسزایی در جامعه دارد و گاهی می‌تواند سرنوشت یک ملت را تغییر دهد.

وی افزود: ایمان و توکل بر خدا از خصوصیات یک معلم است و همچنین اخلاص، هدایت، مدیریت‌گری، پشتکار و داشتن بیان و قلم خوب از ویژگی‌‌های یک معلم موفق است.

آل هاشم در خصوص وظایف مهم معلمان، اظهار داشت: ایجاد روحیه تفکر و تعقل در شاگردان و بالابردن توان علمی خود و وفای به عهد از مهمترین وظایف معلمان است.

وی با بیان اینکه معلم باید با عملش مبلغ باشد، تأکید کرد: نحوه بیان و گفت‌وگو و لباس پوشیدن معلم نیز تأثیرگذار است. معلم بودن تنها در انحصار معلومات نیست بلکه هر معلم باید با هنر معلمی آشنا باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به نزدیک شدن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در آستانه مرحله دوم انتخابات هستیم و نباید بگوییم که کار تمام شده است، در شهرهایی که انتخابات به مرحله دوم کشیده شده برادران ما باید به وظیفه دینی و ملی خود عمل کنند.

وی افزود: در دور اول انتخابات پادگانها، پایگاه‌ها و خانه‌های سازمانی ارتش به صورت گسترده در انتخابات شرکت کردند و حتی یک مشکل هم از سوی کارکنان ارتش نداشتیم.

آل هاشم در پایان اظهار داشت: امیدواریم در مرحله دوم هم کارکنان ارتش به همراه خانواده‌هایشان در این امر مقدس شرکت کنند و به افراد اصلح و شایسته رأی دهند.



تاريخ : 10 / 2 / 1391برچسب:, | 7:37 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:



تاريخ : 10 / 2 / 1391برچسب:, | 7:33 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبر دریافت پاداش 100 میلیون تومانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و دستور احمدی‌نژاد مبنی بر پیگیری این موضوع، با واکنش صابر فیضی متهم ردیف اول این خبر مواجه شد.

به گزارش  مشرق ،فیضی که از انتشار این خبر شگفت‌زده شده است در گفتگو با خبرنگار ما گفت: پرداخت پاداش به مدیران یک رویه معمولی و آشکار است. با توجه به اینکه پاداشها با تصویب مجمع و اطلاع مسئولین دولتی پرداخت می شود و از طرف سهامداران بوده ،روالی عادی است و از خبر دستور پیگیری رئیس‌جمهور تعجب می‌کنم. 
 
وی افزود :این پرداخت ها با مصوبه هیات مدیره و مجمع شرکت و تایید مسئولین دولتی مرتبط با پرداخت پاداش‌ها صورت گرفته و حالا دستور پیگیری می‌دهند.؟
 
فیضی با بیان این که رقم پاداشها با توجه به خصوصی بودن شرکت مخابرات، ازعرف کمتر است گفت: بر اساس مصوبه مجمع، مدیران باید یک ده هزارم سود شرکت را در مجمع بین کارکنان تفسیم کنند اما اکنون که زمان انتخابات مجمع مدیرعامل شرکت مخابرات نزدیک است، موضوعاتی از این دست را برای بنده عنوان می کنند. شاید قصد دارند کسی را جانشین من کنند که این خبرها منتشر می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: با وجودی که خود وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات از توزیع پاداش مجمع مخابرات سال گذشته بین مدیران آگاه بود است اما دستور نشر این خبر را داده است..
 
فیضی در پاسخ به این سوال که پس چرا این پاداش‌ها موجب افزایش حقوق کارکنان شرکت مخابرات نشده است گفت: حقوق کارکنان شرکت مخابرات حدود 20 درصد در کل کشور افزایش داشته و این مورد در فیش حقوق کارکنان قابل مشاهده است.
 
وی افزود: انتظار می رود دستگاههای نظارتی ، مسئولین دولت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به این انتشار این خبر خاص واکنشی نشان دهند و نگرانی کارکنان دولت و مردم را برطرف سازند. در حالی که چنین موضوعی با توجه به خصوصی بودن 600 شرکت زیر مجموعه و تاثیر عملکرد آنان در این شرکت بزرگ ،رویه ای معمول به نظر می رسد.



تاريخ : 10 / 2 / 1391برچسب:, | 1:10 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

پرواز 658 هما از مقصد دوبی که قرار بود 23:50 دقیقه در فرودگاه امام خمینی بنشیند به تهران نرسید و سانحه غیرمترقبه ای باعث فرود اضطراری این هواپیما در بندرعباس شد اما شواهد حکایت از آن دارد که به مسافران آسیبی نرسیده است.

 

به گزارش مشرق به نقل از بازتاب؛ مطابق با برنامه پروازهای خارجی فرودگاه امام خمینی، هواپیمایی ایران ایر امشب یک پرواز از مبدا دوبی به تهران در لیست پروازها داشت که قرار بود ساعت 23:50 دقیقه در فرودگاه امام خمینی بنشیند اما یک حادثه که در پروازهای دیگر کشورها رخ داده اما در کلکسیون حوادث پروازی کشورمان جایش خالی بود، باعث شد تا هواپیما مجبور به فرود اضطراری در میانه مسیر شود.

مسافران پرواز 658 خطوط هوایی هما را که علی الظاهر یک هواپیمای ایرباس A320 که احتمالاً خریده یا اجاره شده از خطوط هوایی ژاپن (ANA) بود، در طول مسیر بازگشت با پرنده برخورد کرد که به همین دلیل شیشه چپ هواپیما خورد شد و همین مسئله نگرانی برخی مسافران را در پی داشت اما در نهایت پس از هماهنگی با فرودگاه بندرعباس، هواپیما به شکل اضطراری در باند این فرودگاه، بر زمین نشست.

 

علی الظاهر مسافران این پرواز در انتظار آمدن یک هواپیمای مسافربری جایگزین از تهران به بندرعباس هستند تا ایشان را برای طی ادامه مسیر تا فرودگاه امام خمینی (ره) حمل نماید. شواهد حکایت از آن دارد که مسافران پرواز در سلامت کامل به سر می برند.



تاريخ : 9 / 2 / 1391برچسب:, | 10:16 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

امین حیایی / نیلوفر خوش خلق



ادامه مطلب
تاريخ : 9 / 2 / 1391برچسب:, | 10:14 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

ایسنا: امروز شنبه نهم ارديبهشت‌ماه، روزنامه‌ها بخشي از مطالب و اخبار خود را به دفاع مقدس اختصاص داده‌اند.

 روزنامه ملت ما مطالبي با عناوين شلمچه بوي چادر خاكي زهرا مي‌دهد...، نخستين يادواره سرداران فاطمي برگزار مي‌شود، فاطمه زهرا (س) در واپسين پيام شهيدان،‌احداث نماد مهرباني و ايثار بر مزار ننه علي و خلباني كه ركورددار پرواز جنگي در جهان شد را به چاپ رسانده است.

همچنين گرامي داشت عمليات «بازي‌دراز» در يادمان شهداي گمنام سرپل ذهاب نيز از ديگر مطالب اين روزنامه است.

شهيدي كه مقام معظم رهبري به او اقتداء كرد نيز يادبود روزنامه تهران امروز از شهيد «علي اكبر شيرودي» است.

يادواره 8000 هزار شهيد شيميايي در لرستان و يادواره سردار شهيد عبدالحسين برونسي همزمان با روز كارگر در خراسان رضوي برگزار مي‌شود اخباري هستند در روزنامه ايران منتشر شده است.

ستون «حديث دشت عشق» روزنامه كيهان در يادداشتي با عنوان «متولد عاشورا، شهيد كربلا» اختصاص يافته، به معرفي شهيد «حسين املاكي» پرداخته است.

خانواده‌هاي معظم شهدا جزو افتخارات نظام و كشور هستند،تشييع پيكر يك شهيد دوران دفاع مقدس در چالوس نيز اخبار چاپ شده در روزنامه جمهوري اسلامي هستند.



تاريخ : 9 / 2 / 1391برچسب:, | 9:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

این روزها نهاد ریاست جمهوری محل خبر انتصاب های جنجالی است.انتصاب هایی که اعتراض به همراه دارد اما در نهایت دولتی ها آن کاری را می کنند که می خواهند و در نهایت نه کسی برکنار می شود و نه خبری از استعفا هست. هنوز جوهر حکم انتصاب سعید مرتضوی ، متهم ماجرای کهریزک خشک نشده بود که خبر انتصاب امیری فر متهم مستند جنجالی ظهور نزدیک است، که مدتی هم بازداشت شد، در رسانه ها پیچید.



ادامه مطلب
تاريخ : 9 / 2 / 1391برچسب:, | 8:56 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

تصویر جالبی از کودکی جنیفر در کنار خانواده اش



تاريخ : 7 / 2 / 1391برچسب:, | 10:14 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

3 عضو يک خانواده طي جنايتي فجيع با ضربات چاقو درمشهد به قتل رسيدند.

به گزارش خراسان حدود ساعت ۷ صبح روز سه شنبه هنگامي که يکي از پسران اين خانواده طبق روال هر روز خود را به منزل پدري اش واقع در يکي از خيابان هاي انتهاي بلوار وکيل آباد رساند، ابتدا زنگ در منزل را به صدا درآورد اما جوابي نشنيد در همين هنگام وي صداي ناله اي را از سمت پارکينگ منزل و مقابل پله ها شنيد و براي بازکردن در منزل تلاش کرد. او سپس با شکستن شيشه در ورودي منزل موفق به بازکردن در شد و در کمال تعجب پيکر خونين پدر پيرش را ديد که در مقابل آخرين پله ساختمان در پارکينگ افتاده است و از درد ناله مي کند، پسر خانواده با ديدن اين صحنه تاسف بار سريع  همسايه روبه رو را با خبر کرد و ثانيه هايي بعد همگي به بالاي سر پدري رسيدند که بر اثر خونريزي فراوان دچار ضعف شديد شده بود اما در همان حال به آنها گفت که به طبقه دوم بروند و جان دو عضو ديگر را نجات دهند.



تاريخ : 4 / 2 / 1391برچسب:, | 10:38 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

هوشنگ حمزه ای در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس با بیان این مطلب توضیح داد: ایرج قادری به دلیل تشدید بیماری سرطانی که داشت هنوز در بیمارستان بستری است و حال مساعدی ندارد.

وی ادامه داد: متاسفانه ایرج قادری از زمانی که به بیماری سرطان ریه مبتلا شد چندین بار به بیمارستان منتقل و هر بار با بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص می شد اما این بار گویا غده های سرطانی رشد کرده اند و این کارگردان و بازیگر را در حالتی میان کما و هوشیاری قرار داده اند به طوری که قادر به شناسایی اطرافیان خود نیست.



حمزه ای با بیان این که حدود دو هفته از بستری شده قادری در بیمارستان می گذرد، افزود: آقای میرعلایی به عیادت آمدند اما هنوز قول هایی که در مورد بیمه و برخی کمک ها داده شده بود عملی نشده است و همسر آقای قادری تمامی هزینه های درمان وی را پرداخت می کند.

به گزارش سینماپرس، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی عصر جمعه از ایرج قادری کارگردان قدیمی سینما عیادت کرد.