تاريخ : 3 / 4 / 1391برچسب:, | 9:41 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

تهران / واحد مرکزی خبر / علمی و فرهنگی
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: توزیع اینترنتی کارت ورود به جلسه آزمـــون ســـراسری91فردا آغاز می شود.
دکتر حسین توکلی در مصاحبه با خبرنگار ما افزود: داوطلبان از چهارم تا هفتم تیر می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org از کارت ورود به جلسه آزمون نسخه چاپی (پرینت) تهیه کنند.
وی اضافه کرد: آزمون سراسری سال1391پنجشنبه هشتم، جمعه نهم و شنبه دهم تیر با شرکت یک میلیون و66هزار داوطلب برگزار خواهد شد.
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان در صورت مشاهده هر گونه اشکال و نقص در کارت ورود به جلسه می توانند به مراکز رفع نقص کارت در هر شهرستان محل برگزاری آزمون مراجعه کنند.
دکتر حسین توکلی افزود: اطلاعات مربوط به نحوه برگزاری آزمون و همچنین دریافت کارت ورود به جلسه در پایگاه اطلاع رسانی ســـــازمان سنــــــــجش آمـــــــوزش به نشانی www.sanjesh.org قابل مشاهده و همچنین در نشریه پیک سنجش منتشر است.



تاريخ : 3 / 4 / 1391برچسب:, | 8:30 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: مدیر هسته گزینش فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران گفت: به‌منظور تأمین نیروی انسانی، از آقایان مؤمن و متعهد به‌صورت پیمانی استفاده می‌شود.

خبرگزاری فارس: استخدام نیروی انسانی برای فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، محمد مسیبی اظهار داشت: هسته گزینش فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین برادران مؤمن، متعهد و کارآمد به صورت پیمانی پنج ساله در مقطع درجه داری و افسری استخدام می‌کند.

وی گفت: به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین جوانان مؤمن، متعهد، بسیجی، علاقمند و کارآمد (مرد) که دارای مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر هستند استخدام می‌‌شود.

مدیر هسته گزینش فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران افزود: مصاحبه علمی از جمله معاینات پزشکی، تست ورزش، آزمون و ...منطبق با شرایط مندرج در آگهی از جمله شرایط اولیه استخدام ناجا است که در مقطع درجه داری و افسری داوطلب می‌پذیرد.



تاريخ : 2 / 4 / 1391برچسب:, | 12:41 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

احمدی‌‌نژاد در سفر به بولیوی



تاريخ : 2 / 4 / 1391برچسب:, | 8:37 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

سرپرست پلیس فتاي استان هرمزگان، روش صحیح رمزگذاری کامپیوترهای شخصی و اداری را تشريح کرد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرگرد علی‌اکبر قرائی‌پور در این‌باره گفت: واردکردن رمز عبور و نام کاربری برای اکثر کاربران رایانه و اینترنت امری تکراری، خسته‌کننده و به علت تعداد رمزها در موارد گوناگون، مسئله‌يی پیچیده است و از این رو بسیاری از کاربران از رمزهای ساده و آسان استفاده می‌کنند.

وی با بيان اينكه این سهل‌انگاری توسط کاربران، عواقب خطرناکی را در پی خواهد داشت، گفت: رمزهای ساده در مدت کوتاه و با ساده‌ترین راه‌های نفوذ شکسته خواهد شد و اطلاعات شخصی کاربر به سرقت خواهد رفت.

سرپرست پلیس فتاي استان هرمزگان به منظور حفظ امنیت بیشتر در هنگام انتخاب رمز عبور به کاربران توصیه كرد: هرگز از اسامی و لغاتي نظير شماره تلفن‌های شخصی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد یا نام فرزندان به تنهایی استفاده نکنند و برای ایجاد کلمه عبور از حروف بزرگ و کوچک به صورت یک در میان استفاده کنند.

قرائي‌پور با پيشنهاد انتخاب حروف اول کلمات یک جمله به عنوان رمز عبور كاربران، توصيه كرد: كاربران برای رمز عبور خود حداقل از هشت کاراکتر استفاده و عددی را در نظر گرفته و آن را با کلید شیفت تایپ کنند.

به گزارش ايسنا، بنابر اعلام پليس هرمزگان، وي با بيان اينكه كاربران اينترنت نبايد رمز عبور خود را در اختیار دیگران قرار دهند از آنان خواست برای انتخاب رمزعبور از اعداد، حروف و علائم به صورت ترکیبی استفاده کنند چرا که این کار کشف کردن پسورد را تقریباً غیرممکن می‌سازد.

به گفته سرپرست پليس فتاي استان هرمزگان، استفاده از امکانات سایت و مرورگر براي ذخيره رمز عبور در کامپیوتر نيز از ديگر شيوه‌هاي موثر است چرا كه با اين شيوه نیازی به واردکردن نام کاربری و رمز عبور بر هر دفعه نيست.



تاريخ : 1 / 4 / 1391برچسب:, | 1:34 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

وزیر اطلاعات در نشست تخصصی حقوق بشر‌ گفت: سر شبكه عوامل ترور دانشمندان هسته ای ایران شناسایی و دستگیر شد.

1391/04/03 - 09:42

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، ' حیدر مصلحی، روز پنجشنبه در چهارمین نشست تخصصی حقوق بشر با موضوع ' حقوق بشر و امنیت ملی' به اقتدار دستگاه های اطلاعاتی ایران اشاره كرد و افزود: در دستگیری های اخیر بر خلاف دستگیری عامل ترور شهید علی محمدی‌ سرشبكه تروریست های هسته ای شناسایی و دستگیر شد.

وی با تصریح بر این كه از درون سرویس های جاسوسی كشورهای غربی اطلاع وجود دارد، اضافه كرد: استكبار می داند با این دستگیری ضربه محكمی خورده و در میان آن ها ولوله ای ایجاد شده است.

مصلحی هم چنین به هزینه سنگین سرویس های جاسوسی خارجی برای حمایت از اپوزیسیون داخلی و خارجی اشاره كرد و ادامه داد: كار فتنه تمام نشده است و مجموعه فتنه در داخل و خارج با طراحی های جدید ادامه دارد.

وی با اشاره به ارتباط تنگاتنگ حلقه داخلی و خارجی فتنه برای براندازی نظام‌ تصریح كرد: این براندازی به معنی حذف شدن اسلام از ایران است.

وزیر اطلاعات دلیل این ادعا را یافتن جزوه ای از دفتر كار یكی از فعالین فتنه بیان كرد و گفت: این جزوه برای براندازی نظام به معنی حذف اسلام از ایران، طراحی شده است و بررسی ادبیات آن نشان می دهد كه به ادبیات حزب توده بسیار نزدیك است.



تاريخ : 1 / 4 / 1391برچسب:, | 6:57 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

مجری استقلالی تلویزیون برای خودش مساله درست کرد.



تاريخ : 31 / 3 / 1391برچسب:, | 3:46 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

یک باند مهم شرکتهای هرمی در اصفهان متلاشی شد.
رئیس پلیس آگاهی اصفهان امروز گفت: با همکاری سربازان گمنام امام زمان در اداره کل اطلاعات استان اصفهان و کارگاهان پلیس آگاهی این استان، 35 نفر از سرشاخه ها و نفرات اصلی باند شرکت هرمی گاما دستگیر شدند.
سرهنگ حسین زاده با اشاره به اینکه میلیاردها تومان پولِ زیر شاخه های فریب خورده ، به جیب این کلاهبرداران رفته است افزود :‌ از این افراد تعدادی ماشین های مدل بالا و گرانقیمت نیز کشف و ضبط شد.
این افراد در استانهای تهران و اصفهان برای جذب زیرشاخه شرکت هرمی گاما فعالیت می کردند.

منبع : واحد مرکزی خبر



تاريخ : 31 / 3 / 1391برچسب:, | 9:7 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس از تاسیس مجتمع ورزشی ـ گردشگری در شهر سرعین توسط علی دایی خبر داد.

خبرگزاری فارس: علی دایی در سرعین مجتمع ورزشی تاسیس می‌کند

کمال‌الدین پیرموذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در رایزنی که با علی دایی در حضور علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی داشتیم قرار شد این افتخار استان، دهکده المپیک و مجتمع بزرگ ورزشی و گردشگری را در 30 هکتار در شهر سرعین با نام "نورا دایی" احداث کند.

عضو فراکسیون ورزش و کارگری مجلس نهم به ملاقات خود با شهردار تهران در بهره‌مندی سرمایه‌گذاران استان به ویژه در حوزه بازیافت از بانک شهر اشاره کرد و افزود: در این ملاقات قالیباف قول داد مکانی برای احداث حسینیه اردبیلی‌های مقیم تهران اختصاص دهد.

عضو فراکسیون محیط زیست و مدیریت شهری مجلس نهم به مذاکرات خود با مسئولان شرکت نفت و گاز پارسیان با هدف تسریع در استخراج نفت مغان اشاره کرد و گفت: در دیدار با رئیس دیوان محاسبات، تقویت مدیریت استان و بازرسی جدی از دستگاه‌های اجرایی را خواستار شده و همچنین پیگیر درخواست صنعتگران در مورد بهره‌مندی از عواید حاصله از قانون هدفمند کردن یارانه‌ها شدیم.

منتخب مردم اردبیل در ادامه به برخی دیگر از ملاقات‌های خود با وزیر اقتصاد و وزیر کشور برای تقویت مدیریت استان و حمایت از استاندار اردبیل اشاره کرد.

عضو فراکسیون رهروان ولایت در پاسخ به سؤالی در مورد ضرورت حضور در کمیسیون صنایع و اولویت این حضور ابراز داشت: تلاش کردیم با عضویت در کمیسیون صنایع در دفاع از حق و حقوق صنعتگران و تولید‌کنندگان در این حوزه یاریگر آنها بوده و از این ظرفیت در توانمند کردن صنایع کشور و استان استفاده کنیم به طوری که تلاش می‌کنیم ظرفیت‌های موجود را احیا و در جذب سرمایه‌گذاران در راه‌اندازی چندین کارخانه مادر در استان اردبیل تلاش کنیم.

پیرموذن همچنین از برگزاری همایش صاحبان صنعت و تولید استان با همراهی سرمایه‌گذاران و همچنین حضور اعضای کمیسیون صنایع مجلس در اردبیل خبر داد و گفت: در حد توان در این کمیسیون سعی خواهم کرد ضعف‌ها و خلا‌های استان را پوشش دهم.

عضو فراکسیون محیط زیست و مدیریت شهری مجلس نهم در پایان سخنان خود وظیفه ذاتی نمایندگان را قانون‌گذاری و نظارت برشمرد و افزود: در مدت چهار سال تلاش خواهیم کرد نه تنها وکیل‌الدوله نباشیم بلکه شایسته‌ترین نماینده مردم استان در مجلس باشیم تا جایگاه و منزلت این استان نیز روز به روز ارتقا یابد.

 



تاريخ : 30 / 3 / 1391برچسب:, | 6:44 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:



تاريخ : 29 / 3 / 1391برچسب:, | 7:53 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: معاون وظیفه عمومی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: مهلت تعویض کارت‌های معافیت سربازی 31 خرداد ماه به اتمام می‌رسد.

خبرگزاری فارس: 31 خرداد؛ پایان مهلت تعویض کارت‌های معافیت سربازی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حبیب شریف‌زاده ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به قوانین جدید نظام وظیفه عمومی دارندگان کارت معافیت کفالت، مددجویان کمیته امام خمینی(ره) و بهزیستی باید با مراجعه به دفاتر پلیس+10 اقدام به تعویض کارت‌های خود کنند.

وی با بیان اینکه تعویض کارت‌های معافیت کفالت و پزشکی از تیرماه سال گذشته آغاز شده است، افزود: در صورتی که دارندگان کارت پایان خدمت تا 31 خرداد اقدام به تعویض کارت پایان خدمت خود نکنند پلیس+10 و دیگر نهادها در قبال این بی‌توجهی دارندگان کارت معافیت مسئول نیستند.

وی گفت: یک سال زمان برای تعویض این کارت‌ها زمان کمی نیست و لازم است تا دارندگان کارت‌های معافیت نیز به این موارد توجه کرده و در این زمینه کوتاهی نکنند.

شریف‌زاده در ادامه با اشاره به اینکه مطابق قانون جدید خدمت وظیفه عمومی، تمامی فرزندان ذکور شهدا و جاویدالاثران از خدمت دوره ضرورت معاف می‌شوند، اظهار داشت: طبق قانون جدید خدمت وظیفه عمومی به ازای هر 24 ماه آزادگی، 25 درصد جانبازی و 30 ماه سابقه حضور در جبهه هر یک از والدین، یکی از فرزندان ذکور آنان معاف می‌شوند.

وی ادامه داد: در مورد معافیت کسانی که مدت حضور در جبهه یا مدت آزادگی و اسارت آنان به تنهایی در حد معافیت یک فرزند ذکور آن‌ها نیست، درصد جانبازی و مدت حضور در جبهه و مدت اسارت آنان تجمیع و محاسبه می‌شود.



تاريخ : 29 / 3 / 1391برچسب:, | 7:47 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق ، سید شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد و دارایی در حاشیه مراسم ختم سردار احمد قدیریان که عصر امروز در مهدیه تهران برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در خصوص برخی ابهامات درباره قابل برداشت شدن مبلغ 28 هزار تومان از حساب خانوار و آغاز مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: این دو هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند و هنوز بحث مرحله دوم هدفمندی‌ها آغاز نشده است.

وی افزود: با توجه به اینکه اصلاح قیمت نان در روزهای اخیر صورت گرفته است بخش‌های مختلف نظام به این مسئله توصیه داشتند که با توجه به تاثیر گذاری این مسئله بر قدرت خرید مردم دولت چاره‌ای بیندیشد.

وزیر اقتصاد و دارایی ادامه داد: لذا روز گذشته در دولت بحث و تبادل نظر شده و قرار شد تا از منابع هدفمندی یارانه‌ها بدون آنکه افزایش قیمتی صورت بگیرد به مبالغ یارانه‌ها اضافه شود که این کار نیز صورت گرفت.

حسینی گفت: از این رو این مسئله هیچ ارتباطی با بحث اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها ندارد و هر زمان که این کار بخواهد صورت بگیرد، اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سؤال دیگری درباره تاثیر مذاکرات هسته‌ای بر اقتصاد کشور گفت: نکته‌ای که در این بین وجود دارد این است که در طول چند ماه گذشته با توجه به بررسی‌های که بخش‌های مختلف کشور انجام داده‌اند نکته‌ جالب توجهی مشخص شده است و آن یک سازمان دهی برای نحیف و ضعیف نشان دادن اقتصاد کشور است.

وزیر اقتصاد و دارایی ادامه داد: از آن مهم‌تر این است که این سازمان دهی در این جهت حرکت می‌کند که نظام‌های آماری را دروغ جلوه دهد تا دروغهای خود را جا بیندازند.

حسینی گفت: این موردی بود که حدود یک سال قبل مقام معظم رهبری هشدار دادند که آمارهای رسمی مورد تخریب قرار نگیرد.

وی افزود: آن چیزی که ما بر آن تاکید داریم و از همکاران خود در رسانه‌های می‌خواهیم که به آن توجه کنند این است که صف رزمندگان اقتصادی کشور را تقویت کرده و به آن بپیوندند و با بلند گوهای خود با یاوه گویی‌های بیگانگان که در جهت بد جلوه دادن اقتصاد کشور است مقابله کنند.

وی افزود: اقتصاد ایران اقتصاد پر ظرفیتی است و تمام دست اندرکاران اقتصادی کشور با هم هم عقیده‌اند که مبادا برای کسب منافع کوتاه مدت روی منافع بلند مدت مبادله‌ای یا معامله‌ای صورت بگیرد.

وزیر اقتصاد ادامه داد: مذاکرات هسته‌ای نیز ادامه دارد و فعالان اقتصادی نیز به کار خود ادامه می‌دهد و ما باید مراقبت کنیم تا مبادا مورد سوء استفاده دشمن قرار بگیریم.



تاريخ : 28 / 3 / 1391برچسب:, | 2:17 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از فارس:

 

رتبه نام بازی برد باخت تساوی گل زده گل خورده تفاضل امتياز
۱ سپاهان ۳۴ ۱۹ ۵ ۱۰ ۵۴ ۲۷ ۲۷ ۶۷
۲ تراکتورسازی ۳۴ ۱۹ ۶ ۹ ۵۷ ۳۲ ۲۵ ۶۶
۳ استقلال ۳۴ ۱۹ ۶ ۹ ۵۸ ۳۴ ۲۴ ۶۶
۴ صبای قم ۳۴ ۱۲ ۸ ۱۴ ۴۰ ۳۸ ۲ ۵۰
۵ نفت تهران ۳۴ ۱۳ ۱۱ ۱۰ ۳۶ ۳۸ ۴۹
۶ ذوب آهن ۳۴ ۹ ۷ ۱۸ ۲۹ ۳۳ ۴۵
۷ داماش گیلان ۳۴ ۱۱ ۱۲ ۱۱ ۳۴ ۳۸ ۴۴
۸ سایپا ۳۴ ۱۰ ۱۱ ۱۳ ۵۰ ۳۹ ۱۱ ۴۳
۹ مس ۳۴ ۱۱ ۱۳ ۱۰ ۳۵ ۳۹ ۴۳
۱۰ نفت آبادان ۳۴ ۱۱ ۱۳ ۱۰ ۴۹ ۵۷ ۴۳
۱۱ راه آهن ۳۴ ۹ ۱۰ ۱۵ ۴۳ ۴۲ ۱ ۴۲
۱۲ پرسپولیس ۳۴ ۱۰ ۱۲ ۱۲ ۵۰ ۵۴ ۴۲
۱۳ فجرسپاسی ۳۴ ۱۰ ۱۳ ۱۱ ۳۱ ۳۸ ۴۱
۱۴ فولاد ۳۴ ۱۰ ۱۴ ۱۰ ۳۵ ۳۷ ۴۰
۱۵ ملوان ۳۴ ۹ ۱۳ ۱۲ ۳۲ ۳۳ ۳۹
۱۶ شهرداری تبریز ۳۴ ۶ ۱۲ ۱۶ ۳۴ ۴۴ -۱۰ ۳۴
۱۷ شاهین ۳۴ ۶ ۱۳ ۱۵ ۳۰ ۴۳ -۱۳ ۳۳
۱۸ مس سرچشمه ۳۴ ۵ ۲۰ ۹ ۲۳ ۵۴ -۳۱

 

 



تاريخ : 28 / 3 / 1391برچسب:, | 1:53 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از فارس، سردیس دکتر شریعتی در سال 1389 توسط فرد یا افراد ناشناس از پارک شریعتی تهران ربوده شده بود که پس از گذشت 2 سال از زمان سرقت، «حمید شانس» خالق این اثر ربوده شده، دو سردیس از دکتر شریعتی ساخته است که امروز به مناسبت سالروز درگذشت شریعتی در دو نقطه از تهران نصب می‌شود.

این دو سردیس از جنس برنز و فایبرگلاس است که نسخه برنزی آن در بوستان شریعتی و محل سردیس قبلی و نسخه فایبرگلاس آن نیز در محل خانه موزه دکتر شریعتی نصب می‌شود.

نصب سردیس دکتر علی شریعتی بر اساس برنامه سازمان زیباسازی شهر تهران در راستای ساخت و جایگزینی مجسمه‌های به سرقت رفته پایتخت، انجام می‌گیرد.
 



تاريخ : 28 / 3 / 1391برچسب:, | 1:30 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از کیهان، در اين حادثه كه در روستاي كله جرعليا از توابع شهر زاغه واقع در 40كيلومتري خرم آباد- تهران رخ داد، يك نفر بر اثر اصابت گلوله در دم جان سپرد و دو تن ديگر نيز بر اثر جراحات ناشي از گلوله در بيمارستان بستري شدند. پدر داماد نيز دچار سكته قلبي شد و به بيمارستان انتقال يافت.
برپايه اين گزارش حادثه هنگامي رخ داد كه يك جوان روستايي 25ساله به پيروي از سنت محلي به منظور ابراز شادماني در مراسم عروسي با اسلحه كلاشينكف تيراندازي هوايي مي كرد اما به دليل اينكه با يك دست اسلحه را گرفته بود نتوانست آن را كنترل كند و لوله اسلحه به سمت ميهمانان نشانه رفت.

 در اين حادثه دلخراش خانم سهيلا دالوند 38 ساله كه دختربچه يكساله اش را در بغل داشت تعداد 8 گلوله از روبرو به وي اصابت كرد كه براي جلوگيري از اصابت گلوله به فرزندش برگشت كه متعاقب آن تعداد 4 گلوله نيز از ناحيه پشت كمر به وي برخورد كرد و در دم جان سپرد اما به فرزند خردسالش كه در بغل مادر بود، آسيبي نرسيد.

در اين حادثه زن 42 ساله بر اثر اصابت گلوله به ناحيه كمر و كتف در بيمارستان شهداي عشاير خرم آباد تحت معالجه قرار گرفت و پويا 8 ساله تعداد چهار انگشتش بر اثر برخورد تير قطع شد كه جهت پيوند به بيمارستان 15خرداد تهران اعزام شد. پدر داماد نيز بر اثر شدت ناراحتي از بروز حادثه سكته كرد و در حال كما به بيمارستان انتقال يافت.
عامل حادثه نيز خود را به پليس معرفي كرد.



تاريخ : 28 / 3 / 1391برچسب:, | 12:46 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش افکارنیوز، « شهاب حسینی» از آن گروه بازیگران كم حاشیه سینماست كه به رغم ستاره یا سوپر استار بودن، جنبه‌های منفی سوپراستارها را ندارد. او خیلی زود ازدواج كرده، به راحتی اعتراف می‌كند عاشق شده وجواب «نه» شنیده، اصرار كرده تا جواب «بله» را بگیرد، آن هم وقتی كه محبوب فقط ۱۵ سال داشته! شهاب حسینی با صداقت متذكر می‌شود همسرش در تمام سال‌های اخیر پشتیبان او بوده و تاكید می‌كند كه برای همه چیزهایی كه دارد از او متشكر است.
                                      



ادامه مطلب
تاريخ : 28 / 3 / 1391برچسب:, | 12:1 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

دکتر سعید منتظرالمهدی، رییس اداره سینمایی و تلویزیونی نیروی انتظامی در حاشیه بازدید از پشت صحنه یکی از پروژه‌های تلویزیونی که قرار است در هفته ناجا پخش شود در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران حاضر که از وی در مورد اتفاقات جدید روی داده خصوصا دستگیری یکی از هنرپیشگان زن سوال کرده بود گفت: ایشان از هنرمندان خوش نام و بی حاشیه عرصه سینما و تلویزیون بوده و تا به حال هیچگونه پرونده ای در نیروی انتظامی نداشته اند.

به گزارش پارس توریسم، وی در خصوص اتفاقات پیش آمده برج میلاد افزود: متأسفانه تعدادی خانم‌ها و آقایان، با ظاهر ناآراسته، رفتار هنجارستیز و پوششی خارج از دایره قانون و عرف داشته و ایشان هم از نظر مأمورین مستقر در محل وضعیت مناسبی به لحاظ حجاب نداشته اند.

هنگام ورود، مأمورین نسبت به اعمال وظیفه قانونی خود همراه با رفتار مودبانه اقدام کرده اند که متأسفانه با مقاومت این بازیگر مواجه و جهت جلوگیری از اصطکاک، نامبرده را به مرکز پلیس هدایت نموده اند. پس از مراجعه مجدد مشار الیها و قبول اشتباه رخ داده، در حال حاضر هیچ‌گونه مسئله برای خانم (ل. الف) مترتب نبوده و مسأله پیش آمده مرتفع و نامبرده فاقد هرگونه سابقه قضایی و پلیسی می‌باشند.

منتظرالمهدی اضافه کرد: نیروی انتظامی هیچگونه اصرار به رفتار فرا قانونی نداشته و در حوزه های غیر مرتبط اهتمام به رفتار جلوتر از قانون ندارد، بلکه آنچه منجر به شکل دهی انجام و سر انجام نوع تصمیمات در این حوزه ها می شود صرفاً رفتاری قانون مدارانه است. چنانکه در حوزه مبارزه با تکثیرCD های غیر مجاز که مسئولیت رسیدگی آن برعهده بعضی از آقایان است و بدنام کردن هنرمندان نزد ناخودآگاه جامعه، فعالیتی افزون و مستمر داشته و طی مأموریت های فصلی به مبارزه با این پدیده شوم پرداخته. چناچه فرمانده محترم نیروی انتظامی اخیراً اعلام نمودند، در این زمینه حدود 5/4 ملیون CD غیر مجاز کشف، ضبط و امحاء شده است.



تاريخ : 28 / 3 / 1391برچسب:, | 11:50 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 اين نرم افزار بگونه اي طراحي شده که امکان نصب و اجرا بر روي طيف وسيعي از گوشي ها و نيز گوشي هايي با سيستم عامل آندرويد را فراهم مي سازد. در اين نرم افزار کاربر ضمن مشاهده اعمال ، ادعيه ، آداب ، اوقات شرعي و ... بصورت روزانه از قابليت پخش خودکار اذان در اوقات شرعي شهر مورد نظر نيز برخوردار است. از ديگر امکانات آن مي توان به مشاهده اوقات شرعي 320 شهر ايران و هر نقطه جغرافيايي ديگر، ارائه وقايع روزانه ، چندين پوسته گرافيکي، تبديل تاريخ و ... اشاره داشت. گفتني است تقويم باد صبا بدون محدوديت زماني و به صورت رايگان براي کاربران قابل استفاده مي باشد.



ادامه مطلب
تاريخ : 28 / 3 / 1391برچسب:, | 11:45 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق، سایت باشگاه استقلال در مطلبی در خصوص نقل و انتقالات نوشت: خبرهای شادی‌بخش در فصل نقل و انتقالات روز افزون است و این مژده بر دو پایه استوار است.
 
1- استقلال 90، تیم خوبی بود که همگان نیروی انسانی‌اش را بهترین و برترین دانستند.
 
2- استقلال سال 91، بر پایه همان تیم و با حفظ استخوان‌بندی محکم قبلی‌اش، در کار تقویت نقاط قوت خود است و بر طرف کردن نقطه‌های ضعف. در این رهگذر بیش از 80 درصد تیم مورد قبولند و بازی‌شان مقبول.
 
در جمع بازیکنانی که "باید" بمانند و "باید" با انگیزه‌ای بیشتر از گذشته بازی کنند تا در تیم‌ ملی هم کارآمدی سال پیش را داشته راه جام‌جهانی 2014 را، بروی فوتبال ایران باز کنند، مثلث سیدمهدی رحمتی، آندرانیک تیموریان و خسرو حیدری را باید نام برد که در دل هواداران جایی بزرگ برای خود دست و پا کرده‌اند.
 
شواهد، همگی حکایت از این دارد که چشم براهی هواداران، زیاد طول نخواهد کشید. سیدمهدی (رحمتی)، آندو (تیموریان)، خسرو (حیدری) به زودی مذاکرات خود را نهایی خواهند کرد. استقلال تیم دلخواه و مطلوب خود را شکل خواهد داد. چشم در راه بودن تمام می‌شود.
 
گفتنی است در مطلب سایت باشگاه استقلال هیچ اشاره ای به وضعیت جباری، زندی و امیرآبادی نشده است.



تاريخ : 28 / 3 / 1391برچسب:, | 11:41 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

هنگام حرکت به سمت کرمانشاه در مسیر صحنه به بیستون و از فاصله ۱۰ کیلومتری بیستون، کوه بیستون و صخره های پشت آن تصویر جالبی را در ذهن انسان تداعی میکنند. دست طبیعت صخره ها را به شکل یک زن که به به پشت بر روی زمین خوابیده درآورده است. از این اثر طبیعی در محل به نام شیرین خفته یا بانوی خفته یاد میشود. گویا فرهاد به علت نداشتن تبهر لازم نقاشی، بار دیگر دست به تیشه شده و پیکر محبوب خود را از سنگ تراشیده است.



 
 منبع: آتی نیوز



تاريخ : 27 / 3 / 1391برچسب:, | 4:39 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 فارس: عبدالله جلالی با اشاره به جلسه امروز ستاد مدیریت و حمل و نقل سوخت درباره سهمیه بنزین تیرماه گفت: سهمیه بنزین برای تیرماه نیز همانند خرداد ماه ثابت و‌‌ همان ۶۰ لیتر در نظر گرفته شده است.

معاون ستاد حمل و نقل و سوخت کل کشور خاطرنشان کرد: قیمت بنزین سهمیه‌ای نیز برای تیرماه همانند گذشته ۴۰۰ تومان در نظر گرفته شده و قیمت بنزین آزاد نیز ۷۰۰ تومان و بدون تغییر مانده است.

وی درباره وضعیت سهمیه بنزین برای ماه‌های آینده نیز گفت: هنوز ستاد مدیریت حمل و نقل هیچ تصمیمی برای ماه‌های آینده گرفته نشده است.