تاريخ : 9 / 4 / 1391برچسب:, | 9:36 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از فارس :

 به دنبال وقوع انفجار در مسیر خط لوله انتقال گاز ایران به ترکیه در چهارشنبه شب صادرات گاز ایران به این کشور متوقف شد.

خبرگزاری فارس: خط لوله انتقال گاز ایران به ترکیه منفجر شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از فرانس پرس ، منابع آگاه وزارت انرژی ترکیه اعلام کردند خط لوله انتقال گاز طبیعی ایران به ترکیه در شرق مرزهای ترکیه منفجر شده است .

بر اساس این گزارش ، خبرگزاری آناتولی ترکیه نیز اعلام کرد این خط لوله در ساعت 23 روز چهارشنبه به وقت محلی در منطقه ای بین روستای هیدیرلی و کالندر واقع در استان آگری منفجر شده است .

بر این اساس ، منابع آگاه افزودند انتقال گاز طبیعی ایران به ترکیه هم اکنون متوقف شده است و پیش بینی می شود صادرات گاز ایران به ترکیه بار دیگر طی چهار تا پنج روز آینده از سر گرفته شود .

این گزارش افزود ، ترکیه روزانه 27 میلیون متر مکعب گاز از طریق خط لوله از ایران خریداری می کند . در حالی که هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله و انفجار را بر عهده نگرفته است به نظر می رسد حزب کردستان ترکیه موسوم به پ ک ک بزرگترین متهم این حمله باشد .



تاريخ : 9 / 4 / 1391برچسب:, | 5:48 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر :

براثر واژگون شدن یک دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی دراستان غربی الانبار عراق هجده نفر زخمی شدند.
به گزارش واحد مرکزی خبر از بغداد این اتوبوس حامل 41 زائر از شهرستان آبادان بود که در حدود 140 کیلومتری سامراء دچار سانحه رانندگی شد.
زائران آبادانی پس از زیارت مراقد مطهر حضرت زینب و حضرت رقیه (ع) در دمشق پنج شنبه وارد عراق شده و عازم سامراء بودند که براثر خواب آلودگی راننده سوری ، اتوبوس انها واژگون شد.
مجروحان این حادثه برای مداوا به بیمارستان مدینه الطب بغداد منتقل شده اند و مسئولان سفارت جمهوری اسلامی ایران با حضور در این بیمارستان موضوع رسیدگی به مجروحان را پیگیری کردند.
زائران کاروان ام البنین آبادان به مدیریت آقای طالب بغلانی به صورت انفرادی و خارج از چارچوب سازمان حج و زیارت برای زیارت عتبات عالیات به عراق سفر کرده اند.
یکی از زائران این کاروان درگفتگو با خبرنگار واحد مرکزی خبر در بغداد اظهار داشت اتوبوس حامل کاروان ام البنین همراه با سه دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی و هشت دستگاه اتوبوس حامل زائران پاکستانی در منطقه شهرستان رمادی مرکز استان الانبار درحرکت بود که این سانحه روی داد و چهار مرد و چهارده زن زخمی شدند.
منابع پزشکی عراقی گفتند وضع هجده مجروح بستری شده وخیم نیست و شماری از مجروحان هم به صورت سرپائی مدوا شدند.



تاريخ : 8 / 4 / 1391برچسب:, | 11:0 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران :

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبريز، آل هاشم   در حاشيه بازديد از پاياب سد ارسباران افزود: شهرک سئلين در منطقه اي به همين نام واقع در شهرستان کليبر با امکاناتي ويژه براي اسکان دائم عشاير منطقه پيش بيني و احداث شده است.

وي باتاکيد براينکه اسکان عشايردر اين شهرک داوطلبانه است افزود:با سياستهاي حمايتي دولت ، آندسته از عشاير منطقه که مايل باشند براي هميشه به يکجانشيني روي آورند با ارائه تسهيلات ويژه در شهرک سئلين اسکان داده مي‌شوند.



ادامه مطلب
تاريخ : 8 / 4 / 1391برچسب:, | 11:26 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از ایرنا:

تهران- آزمون دوره های دكتری دانشگاه عالی دفاع ملی ستادكل نیروهای مسلح امروز پنج شنبه در رشته های تحصیلی علوم دفاعی و در گرایش های متعدد مطابق با مصوبات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آغاز شد.

1391/04/08 - 10:00

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، آزمون امروز در دانشگاه عالی دفاع ملی و در رشته های تحصیلی علوم دفاعی راهبردی (در سه گرایش دفاع ملی، سیاست دفاعی و اندیشه نظامی)، مدیریت راهبردی پدافند غیرعامل، فرماندهی و هدایت صحنه جنگ (عملیات مشترك و مركب)، مدیریت راهبردی، مدیریت راهبردی فرهنگی و امنیت ملی (در سه گرایش) برگزار می شود.

دراین آزمون جمعی از مسئولان عالی رتبه لشكری و كشوری از جمله فرماندهان ارشد نیروهای مسلح نظیر نیروهای چهارگانه دریایی، هوایی، زمینی،قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش، ستادكل نیروهای مسلح، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور دارند.

اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی و ولایت مطلقه فقیه،برخورداری از بنیه قوی اعتقادی و ایمان اسلامی،برخورداری از روحیه مسئولیت پذیری متعهدانه اسلامی ، داشتن صلاحیت امنیتی، مكتبی و كارآیی برابر مقررات و ضوابط مندرج در اساسنامه دانشگاه عای دفاع ملی از جمله شرایط شركت در این آزمون است .

متقاضیان این آزمون باید دانشنامه كارشناسی ارشد و یا تحصیلات حوزوی همطراز(سطح سه) مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا دكتری عمومی مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی را داشته باشند .

داشتن حداقل درجه سرهنگ دومی برای كاركنان نظامی و انتظامی و یا رتبه 16 برای كارمندان شاغل نیروهای مسلح، تصدی در محل های سرتیپ دومی و بالاتر برای كاركنان نیروهای مسلح، دارا بودن مسئولیت خدمات كشوری مرتبط با مشاغل دفاعی- امنیتی برای غیرنظامیان و داشتن پیشینه خدمت در یكی از سطوح مدیركل، رییس اداره و یا كارشناس ارشد وزارتخانه ها(حداقل رییس گروه) و یا سازمان های دولتی مستقل و داشتن حداكثر 50 سال سن ، از جمله شرایط شركت در آزمون دكتری دانشگاه عالی دفاع ملی اعلام شده است.

تحصیل در دانشگاه عالی دفاع ملی به صورت تمام وقت بوده و اشتغال همزمان با تحصیل به صورت تمام وقت، نیمه وقت پاره وقت و مشاوره در مدت آموزش خلاف مقررات تحصیل در این دانشگاه است.



تاريخ : 8 / 4 / 1391برچسب:, | 11:6 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از رجانیوز:

روزنامه «ملت ما» نوشت:

حكم اعدام يكي از نمايندگان اسبق يك استان غربي كشور در مجلس شوراي اسلامي كه از مدتي پيش به جرم حمل و نگهداري مواد مخدر به اعدام محكوم شده بود، اخيرا براي اجرا به شعبه اجراي احكام رفته است.



تاريخ : 8 / 4 / 1391برچسب:, | 10:50 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

بولتن نیوز: در اردیبهشت  ماه سال جاری بولتن نیوز با انتشار گزارشی سعی کرد تا نسبت به عملکر و آینده سریال قهوه تلخ و احتمال بروز تخلافات در اهدای جوایز و نارضایتی مردم شفاف سازی کرده و از خسران مردمی که با دلی پاک به حرف‌های مهران مدیری گوش دادند و به تماشای سریال وی نشستند جلوگیری به عمل آورد. 

در بخشی از این گزارش آمده است:  اوایل ماه رمضان سال 90 بود که سری بیست و پنجم مجموعه قهوه تلخ توزیع شد و مهران مدیری در ابتدای نمایش این مجموعه ها به مردم توضیح داد که پس از یک ماه وقفه با انرژی مضاعف به میان مردم بازخواهد گشت اما نه تنها پس از اتمام ماه مبارک رمضان سری بعدی این سریال روانه فروشگاه ها نشد بلکه طولانی شدن مدت وقفه توزیع این سریال شبکه خانگی حاشیه های زیادی را برای این مجموعه به وجود آورد . 
 
گرچه ابتدا برخی قصد داشتند توقف این سریال را به توقیف وزارت ارشاد ربط دهند اما خیلی زود اخبار دیگری مبنی بر از هم پاشیدن تیم بازیگران ، افسردگی مهران مدیری، شکست تجاری تهیه کنندگان و... برای پایان این سریال مطرح شد و نهایتا در روزهای ابتدایی بهمن ماه سال جاری اعلام شد این مجموعه برای همیشه تمام شده است .
 
اخبار کذب فوق در حالی از سوی تهیه کنندگان سریال پخش شد که پس از همه این اتفاقات و خبر خانه نشینی مهران مدیری به دلیل افسردگی کمتر کسی فکر توزیع شماره بعدی این سریال را داشت قسمت 26 این مجموعه به ظاهر طنز از 12 اردیبهشت ماه روی میز مراکز خرید آمد . 
 
در باره چرایی از سر گرفته شدن این سریال مسائل مختلفی مطرح شد اما به نظر می رسد توقف پخش سریال و اخبار ضد و نقیض به وجود آمده پیرامون قهوه تلخ بیشتر یک ترفند تبلیغاتی ابرای نجات پروژه ای بود که جایگاه خود را در میان مردم از دست داده بود .
 
همچنین شایعه ورشکستگی تهیه کنندگان این مجموعه آنقدر قوی بود که بازگشت دوباره آن ها با همان روند قبلی سوالات زیادی را به وجود آورد. از بازگشت دوباره این مجموعه اینطور می شود استنباط کرد که تهیه کنندگان مجموعه در یک فرآیند نادرست تبلیغاتی برای مجموعه ای که دیگر کمتر در سبد خرید خانوار جا داشت تلاش کردند با کلید زدن یک مظلوم نمایی از پیش طراحی شده و انتشار اخبار کذب از جمله بیماری افسردگی خود، فضای عاطفی و احساسی استفاده کرده و با بازگشتی ناگهانی، سریال قهوه تلخ را از ورشکستگی نجات دهند.
 
مدیری همچنین در قسمت های جدید تلاش کرده است با تکه پرانی های سیاسی روز نشان دهد که تحت هیچ شرایطی نمی خواهد شکست را برای خود متصور باشد و از هر مستمسکی برای نشان دادن در اوج بودن خود استفاده می کند .
 
به هر حال و علی رقم پیش بینی ها و تذکرهای مکرر مبنی بر احتمال مغبون شدن خریداران CD های قهوه تلخ، امروز شاهد به واقعیت پیوستن برخی از آینده نگریها در خصوص اهداف احتمالی از قبل طرح ریزی شده تهیه کنندگان و گردانندگان قهوه تلخ هستیم که یک نمونه از آن مربوط می شود به موضوع شکایت برخی برندگان قرعه کشی ها و جوایز که هم اکنون نیز در پرده ای از ابهام قرار دارند و شاید با یک سناریوی از پیش طرح ریزی شده دیگر مانند اعلام ورشکستی هرگز هم تحویل داده نشوند.
 
از این جمله، با توجه به حجم وسیع تبلیغات مجموعه قهوه تلخ بویژه در مورد قرعه کشی هدایای ویژه، شاهد بروز نارضایتی بین برندگان بعضاً اعلام شکایت رسمی از دست اندر کاران مجموعه هستیم که در یک مورد شکایت یکی از برندگان جایزه خودروی پراید که جایزه وی به او تحویل داده نشده (با ذکر نام محفوظ) در زیر آمده است:



ادامه مطلب
تاريخ : 8 / 4 / 1391برچسب:, | 10:41 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از فارس :

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تفرش از اهداء هشت تخته فرش به نوعروسان و خانواده‌های تحت حمایت این نهاد به مناسبت اعیاد شعبانیه خبر داد.

خبرگزاری فارس: کمیته امداد تفرش به نوعروسان فرش اهدا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک قاسم مقدم صبح امروز در مراسم اهدای این فرش‌ها گفت: با رایزنی‌های به عمل آمده با دفتر مرجع عالیقدر، حضرت آیت‌الله العظمی مکارم‌شیرازی مبنی بر مساعدت به نوعروسان و خانواده‌های تحت حمایت این تعداد تخته فرش بین آنها توزیع شده است.

به گفته وی برای تهیه این تعداد تخته فرش بالغ بر 26 میلیون ریال توسط این نهاد مردمی هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تفرش اظهار امیدواری کرد تا در سال جاری با کمک و مساعدت نیکوکاران شهرستان شاهد خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به محرومین و نیازمندان باشیم.

مقدم بیان داشت: کمیته امداد علاوه بر کمک‌های مالی در امور فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت نیز طی سال‌های اخیر گام‌های ارزنده‌ای برداشته است که در این راستا تابستان امسال طرح اوقات فراغت را برای بیش از هزار نفر از جوانان و نوجوانان زیر پوشش به اجرا درآورده است.

وی گفت: این کلاس‌ها در سرفصل‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و مذهبی برگزار می‌شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تفرش همچنین از برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان ویژه خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد خبر داد.



تاريخ : 8 / 4 / 1391برچسب:, | 9:38 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از رجا نیوز:

سرپرست سازمان سنجش آموزش کشور از پذیرش تمام داوطلبان کنکور سراسری گروه علوم ریاضی امسال در دانشگاه های کشور خبر داد.

به گزارش فارس، ابراهیم خدایی سرپرست سازمان سنجش آموزش کشور در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به حضور 218 هزار داوطلب در آزمون گروه علوم ریاضی کنکور امسال، گفت: امسال 260 هزار و 55 داوطلب در آزمون گروه علوم ریاضی ثبت نام کرده اند.
 
 به گفته وی ظرفیت پذیرش امسال این گروه آزمایشی 218 هزار نفر است ضمن اینکه ظرفیت چندگروهی ها نیز که شامل 145 هزار نفر می شود برای این گروه نیز لحاظ می شود.
 
 سرپرست سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود با توجه به تعداد داوطلبان این گروه آزمایشی و ظرفیت پذیرش، تمام داوطلبان حاظر در جلسه آزمون گروه علوم ریاضی کنکور 91 در دانشگاه های کشور پذیرش شوند.
 
 وی با بیان اینکه در کنکور سال گذشته تعداد داوطلبان حاضر در جلسه آزمون کمتر از ظرفیت پذیرش در گروه علوم ریاضی بود، گفت: سال گذشته ظرفیت پذیرش دانشجو در گروه علوم ریاضی 230 هزار نفر بود در حالی که تعداد داوطلبان حاضر در جلسه آزمون 220 هزار نفر بود.



تاريخ : 7 / 4 / 1391برچسب:, | 11:41 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل ازمشرق:

به  گفته منابع آگاه در سازمان هواپیمایی خوزستان نوشت: این هواپیما  ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد امروز  به علت نقص فنی در فرودگاه  اهواز  فرود آمد.

 
این منبع افزود: این هواپیما پس از یک  ساعت و  نیم  توقف در فرودگاه اهواز  پس از کنترل مدارک فرود ،  حدود  ساعت 5 صبح   فرودگاه اهواز را ترک کرد.
 
این هواپیمای باری از آلمان عازم کشور عربستان سعودی  بود که پس از اجازه  برخاست ،  مقصد  را به سمت  شارجه دبی تغییر  داد.



تاريخ : 7 / 4 / 1391برچسب:, | 10:42 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

تهران / واحد مرکزی خبر / 1391/04/07
درجلسه امروز هیات دولت آقایان کرم رضا پیریایی و محمود احمدی بیغش به عنوان استانداران استانهای قم وخراسان شمالی تعیین شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ،در جلسه امروز هیات دولت که به ریاست اقای محمود احمدی نژاد رئیس جمهور برگزار شد ضمن قدردانی از زحمات و خدمات استانداران قبلی به ترتیب آقایان کرم رضا پیریایی و محمود احمدی بیغش به عنوان استانداران استانهای قم وخراسان شمالی تعیین شدند.
همچنین اعلام نظر و تعیین نماینده برای دفاع از موضع دولت نسبت به طرحهای مجلس شورای اسلامی از دیگر مصوبات جلسه امروز هیات دولت بود.
در جلسه امروز هیات دولت مجوز امضای موقت موافقت نامه معاهده معاضدت حقوقی دو جانبه در امور کیفری بین دولت های جمهوری اسلامی ایران وجمهوری خلق چین هم به تصویب رسید.



تاريخ : 7 / 4 / 1391برچسب:, | 5:39 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری پانا: با بازگشت برخی از خوانندگان لس آنجلسی به ایران، عده ای دیگر از خواننندگان لس آنجلسی در محافل خصوصی و حتی رسمی اعلام کردند که در خواست هایی برای بازگشت به ایران داده اند.

برخی از خوانندگان لس آنجلسی  مانند ، ( ن_م ) و (د_ا) و (ب_م) در خواستهایی را برای حضور در ایران و ادامه زندگی در ایران داده اند.

پس از بازگشت حبیب محبیان به  ایران بسیاری از خوانندگان قدیمی لس آنجلس درخواستهایی  را برای بازگشت به ایران داده اند که این اتفاق احتمال بازگشت آنها را بسیار زیاد می کند.    



تاريخ : 7 / 4 / 1391برچسب:, | 8:28 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، " گلشیفته فراهانی " فرزند " بهزاد فراهانی " از بازیگران سرشناس سینمای ایران ، پس از آنکه انحطاط اخلاقیش را با برهنگی و رقاصه‌گی در فیلمها به نمایش عموم گذاشت ، در آخرین گام سقوطش در گرداب مسائل غیر اخلاقی، با قبول نقش یک روسپی و توهین به هویت زنان افغانی ، بار دیگر تأسف اهالی هنر را بر انگیخته است.

 

در این فیلم که نویسنده فیلم نامه آن یک افغانی است ، این خواننده و بازیگر مستهجن نقش‌های سخیف ، عریان شده و روابط جنسی غیر اخلاقی با مردان دیگر برقرار می کند تا از این راه کسب معاش کند.

 

وی که نماد به اصطلاح یک زن افغانی است اعلام می کند که دیگر تسبیح را با یاد خدا نخواهد چرخاند!

 

گفتنی است "تهمینه میلانی" ، در مصاحبه ای درباره عریان شدن گلشیفته فراهانی اظهار داشته بود: " گلشیفته دختر من است



تاريخ : 7 / 4 / 1391برچسب:, | 6:35 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

چند روز قبل از صدور حکم، نامه ای به محضر ایشان نوشته و گفته بودم که با توجه به احتمال بروز اختلاف نظر با آقای هاشمی، ترجیح می دهم که در سپاه بمانم که اگر حضرت آقا با فردِ بعدی برای تصدی فرماندهی سپاه صحبت نکرده و موضوع، قطعی نشده بود، من همچنان در فرماندهی سپاه می ماندم.



ادامه مطلب
تاريخ : 6 / 4 / 1391برچسب:, | 9:40 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: جوان ایلامی در حال ریختن گندم به داخل خرمن‌کوب ناگهان همراه با خوشه‌های گندم وارد خرمن‌کوب شد و بر اثر جراحات جان خود را از دست داد.

خبرگزاری فارس: جوان ایلامی با خوشه های گندم به کام مرگ رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، جوانی که همراه خانواده‌اش در کار درو و خرمن کوبیدن محصول گندم کمک می‌کرد بر اثر بی‌احتیاطی در یک آن وارد خرمن‌کوب می‌شود.

جوان در حال ریختن گندم به داخل خرمن‌کوب ناگهان همراه با خوشه‌های گندم وارد خرمن‌کوب شده و در درون خرمن‌کوب قرار می‌گیرد.

به محض ورود به داخل خرمن‌کوب بدنش با تیغ‌های تیز و قوی خرمن‌کوب برخورد کرده و بلافاصله پای خود را از دست می‌دهد.

 

همراهانش به محض این رویداد بلافاصله به خارج کردن جوان و متوقف کردن دستگاه خرمن‌کوب اقدام کرده و جوان را از داخل خرمن‌کوب به بیرون هدایت می‌کنند.

اما قطع پا و دیگر جراحات شدید سبب خونریزی شدید این جوان شده و در راه بیمارستان و مراکز درمانی جان به جان آفرین تسلیم می‌کند.

این جوان اهل و ساکن روستای زنجیره از توابع شهرستان شیروان چرداول دومین شهرستان پرجمعیت استان ایلام پس از شهر ایلام است.



تاريخ : 6 / 4 / 1391برچسب:, | 8:56 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

دنیای اقتصاد: در شهر تهران از امروز با شروع به كار يك سامانه اينترنتي دولتي در بازار آپارتمان‌هاي مسكوني، ليست كاملي از قيمت‌هاي راهنما براي خريد و فروش مسكن در اختيار عوامل بازار قرار مي‌گيرد.

اين سامانه به نشاني hmi.mrud.ir توسط وزارت راه‌وشهرسازي راه‌اندازي شده و در آن قيمت آپارتمان‌هايي كه در فاصله آبان‌ماه سال90 تا پايان ارديبهشت‌ماه سال91 در مناطق 22گانه شهر تهران فروخته شده، درج شده است؛ طوري كه با مراجعه به سايت و اعلام كدپستي محل موردنظر يا اعلام محله‌اي خاص، مي‌توان به ارزش معاملاتي واحدهاي مسكوني موجود در پايتخت دست يافت و از آن به عنوان «قيمت مرجع» براي معاملات تابستاني استفاده كرد.



تاريخ : 5 / 4 / 1391برچسب:, | 9:23 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص حواشی سفر احمدی نژاد به برزیل گفت: رئیس جمهور باید از همان ابتدا که وارد فرودگاه برزیل شده و متوجه شد که شأن ریاست جمهوری و جمهوری اسلامی ایران رعایت نمی شود، سفر را ادامه نمی داد و باز می گشت.

عوض حیدرپور، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره سفر رئیس جمهور کشورمان به برزیل و حاشیه های این سفر که عدم استقبال مناسب از رئیس جمهور در بدو ورود و همچنین نپذیرفتن درخواست دیدار رئیس جمهور با همتای برزیلی خود، گفت:البته ما در جریان جزئیات سفر رئیس جمهور نبوده ایم اما اخبار رسیده حاکی از آن است که برخوردی که با رئیس جمهور شده بسیار سخیف بوده است.

وی با اشاره به اینکه این برخورد در حد و شأن رئیس جمهور ایران نبوده است، بیان کرد : باید در اینگونه سفرها تجدید نظر داشته باشیم.

حیدر پور با اشاره به انجام نشدن استقبال درخور شأن رئیس جمهور در فرودگاه برزیل و با تأکید بر اینکه رئیس جمهور نباید اجازه دهد که به حیثیت جمهوری اسلامی ایران آسیب وارد شود، افزود: ایشان باید از همان ابتدا که وارد فرودگاه شده و متوجه شد که شأن ریاست جمهوری و جمهوری اسلامی ایران رعایت نمی شود، سفر را ادامه نمی داد و باز می گشت.

گفتنی است در جریان سفر سال 89 رئیس جمهور برزیل به ایران که در جریان شرکت وی در اجلاس گروه 15 انجام گرفت با استقبال وزیر امور خارجه وارد تهران شد و در ادامه مورد استقبال رسمی احمدی نژاد قرار گرفته بود.

بررسی اعدام اتباع ایرانی در عربستان به جلسات بعدی کمیسیون موکول شد

حیدر پور همچنین درباره جلسه دیروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نیز گفت: دیروز به دلیل اینکه علی اکبر صالحی، وزیر امور خارجه کشورمان در سفر خارج از کشور به سر می برد ، عراقچی معاون وزیر خارجه در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس حضور یافت.

وی افزود: در این جلسه عراقچی راجع به مواردی که حول و حوش سفر مسکو ، بغداد و استانبول بود، توضیحاتی را ارائه کرد و نمایندگان در جریان امور مربوط به مذاکرات ایران و 1+5 قرار گرفتند.

حیدرپور تأکید کرد: در این جلسه در خصوص اعدام اتباع ایرانی در عربستان و دیدار وزیر خارجه ایران و انگلیس موضوعی مطرح نشد و قرار است در جلسات آتی کمیسیون و پس از بازگشت وزیر امور خارجه از سفر از ایشان دعوت شده و در این باره صحبت کنیم.



تاريخ : 4 / 4 / 1391برچسب:, | 1:7 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

بولتن نیوز: معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا از آغاز ثبت نام متقاضيان خودرو فيس ليفت شده تندر 90 به نام پارس تندر در آينده اي نزديك خبر داد و گفت: اين خودرو به زودي در بازار عرضه مي شود.



محمد حسن گرمان در گفت و گو با سايپانيوز اظهار داشت: خودروي پارس تندر بر اساس نياز بازار و درخواست هاي مردم جهت ايجاد تغييرات ظاهري بر روي خودرو تندر 90 به صورت مشترك در شركت هاي پارس خودرو و رنو طراحي شده و به زودي شاهد تردد اين محصول در خيابان ها خواهيم بود.


وي در مورد قيمت گذاري خودرو پارس تندر افزود: قيمت اين خودرو بر اساس تفاهمنامه با سازمان حمايت از توليدکنندگان و مصرف‌کنندگان و ستاد تعيين قيمت خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنين كشش بازار تعيين و اعلام خواهد شد.
مديرعامل سايپايدك و معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا خاطرنشان كرد: تغييرات صورت گرفته در اين خودرو در قسمت هاي سپر جلو و عقب، صندوق عقب، شيشه و چراغ هاي عقب و تزيينات داخلي است و پيش بيني مي شود در مرحله اول تعداد 10 هزار دستگاه از اين خودرو پيش فروش شود.



تاريخ : 3 / 4 / 1391برچسب:, | 11:47 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

جانشین رئیس پلیس راهور تهران از برخورد با خودروهای دارای شیشه دودی خبر داد و گفت: پلیس برابر قانون با خودروهای دارای شیشه دودی که داخل خودرو قابل رویت نباشد، برخورد می کند.

سرهنگ جمال بذرافشان در گفتگو با مهر اظهار داشت: همزمان با فصل تابستان و گرمای هوا استفاده از شیشه های دودی افزایش می یابد. پلیس براساس قانون با خودروهایی که پس از دودی کردن شیشه داخل آنها مشخص نباشد و ماموران نتوانند داخل آن را مشاهده کنند برخورد کرده و علاوه بر اعمال قانون باید شیشه اصلاح شود.

وی ادامه داد: مصادیق این شیشه ها مشخص شده است و مالک هر خودرویی که دارای این شیشه ها باشد می تواند مصداقها را روی خودروی خود بررسی کند. براساس قانون استفاده از این شیشه ها در صورتی که داخل خودرو مشخص باشد، منعی ندارد.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به اینکه از امروز طرح کنترل الکترونیکی خط اضطرار تونلهای توحید و رسالت اجرا می شود، گفت: تردد در خط اضطرار برای خودروهای شخصی ممنوع بوده و تنها خودروهای امدادی اجازه تردد در این لاین را دارند. ضمن اینکه تردد موتور سیکلت، کامیون و اتوبوس در تونلهای شهری ممنوع بوده و مختلفان ۵۰ هزار تومان جریمه می شوند.



تاريخ : 3 / 4 / 1391برچسب:, | 10:4 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوزبه نقل از فارس:

مراسم تجلیل از هنرمندان ایثارگر سینما و تلویزیون و دست‌اندکاران فیلم و سریال‌های حوزه ایثار و شهادت شب گذشته با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون سیمای صدا و سیما برگزار شد.

خبرگزاری فارس: تقدیر جانباز 70درصد از معاون سیما و بوسه ادب بر دستان اسطوره ایثار

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت فارس (باشگاه توانا)، مراسم تجلیل از هنرمندان ایثارگر سینما و تلویزیون و دست‌اندکاران فیلم و سریال‌های حوزه ایثار و شهادت، شب گذشته با حضور امیر محمد بالار جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، علی دارابی معاون سیمای صدا و سیمای جمهوری اسلامی، مسعود زریبافان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما و محسن انصاری قائم مقام و معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید در هتل هویزه برگزار شد.

در میان مهمانان و مدعوین مراسم دیشب، چهره‌های آشنایی همچون فردوس حاجیان و نظام‌اسلامی نیز حضور داشتند.

در مراسم شب گذشته پرکره جانباز 70 درصد و مشاور امور جانبازان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اهدای لوح تقدیر، از علی دارابی معاون سیمای صدا و سیما به پاس خدمات وی در حوزه تولید فیلم‌های مروج فرهنگ ایثار و شهادت تجلیل کرد؛ هنگام اهدای این لوح، دارابی که بر روی سن ایستاده بود، پایین آمد و بوسه ادب را بر پیشانی جانبازی نشاند که امروز یکی از اسطوره‌های مقاومت و ایثار است.

همچنین حیدری، جانباز 70 درصد نیز با اهدای لوح تقدیر از مهدی فرجی مدیر شبکه اول سیما تجلیل کرد.

شهرام اسدی کارگردان «شب واقعه» یکی از افرادی بود که در مراسم شب گذشته مورد تجلیل قرار گرفت، اما چون نتوانسته بود در این مراسم حاضر شود، از طریق تلفن همراه و در حالی که صدای او در سالن برای حاضران پخش می‌شود، از برگزاری مراسم تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های بیشتر مسئولان بشود برای اسطورهای دفاع مقدس فیلم ساخت.

«حاج محمد طاهری» مداح و شاعر پیشکسوت اهل بیت دقایقی در وصف سرور و سالار شهیدان مدیحه‌سرایی کرد که حال و هوای خاصی به مراسم داد.

«شاهین تقی‌خانی» که به نمایندگی از حجت‌الاسلام آل هاشم، در مراسم شب گذشته برای دریافت هدیه وی به روی سن دعوت شد، با اشاره به ساخت سریال شهید صیاد شیرازی از مسئولان و دست‌اندرکاران برای مشارکت در ساخت این سریال دعوت به همکاری کرد.

تجلیل از دست‌اندرکاران و بازیگران فیلم‌های شاخص دفاع مقدس که با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونت سیما تولید شده بود،‌ یکی از بخش‌های اصلی برنامه دیشب بود که توسط مسعود زریبافان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، علی دارابی معاون سیما، مهدی فرجی رئیس شبکه یک سیما و محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام شد.

سید شهاب‌الدین حسینی بازیگر نقش شهید بابایی در سریال شوق پرواز، امیر سرتیپ دوم ستاد، محمد بالار، جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حجت‌الاسلام آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، محمدرضا واحدی معاون فرهنگی ارتش، جواد اردکانی کارگردان فیلم سینمایی شور شیرین، سهراب فرد خسروی، رضا اخوان مدیر تأمین برنامه‌ شبکه یک سیما، رضا مصداقی مدیرکل پخش شبکه‌ اول سیما، احمد میرعلایی تهیه کننده فیلم سینمایی شهید دریاقلی سورانی، احمد عجم استاندار قزوین، رامین ولایتی مدیرکل امور اداری و مالی صدا و سیما، ناصر دهقانی پوده مدیر پروژه سریال شوق پرواز، آخوندی کارگردان فیلم روز سوم، حسین قاسمی جامی کارگردان سریال سیمرغ، شهرام اسدی کارگردان فیلم سینمایی شب واقعه، محمد امین توکلی‌زاده ‌مدیر اطلاعات و برنامه‌ریزی معاونت سیما، علیرضا عرفان‌فر مدیر مالی معاونت سیما و همسر شهید ابوالقاسم حسینی که در تولید فیلم سینمایی شب واقعه همکاری داشته است افرادی بودند که در مراسم شب گذشته مورد تجلیل قرار گرفتند.

 



تاريخ : 3 / 4 / 1391برچسب:, | 9:51 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

تهران امروز در گزارشی نوشت: «یک دستگاه پراید هدیه به عروس و داماد»، «ورودیه رایگان تالار»،«اتاق عقد و آتش بازی رایگان» و «سورپرایز برای عروس و داماد» از جمله تبلیغاتی است که می توان در آگهی‌های برگزاری مجالس در نشریات مختلف مشاهده کرد. اما این همه آن چیزی نیست که در مراسم‌های عروسی در تهران در جریان است. عروسی‌های مجلل این روزها در تهران حرف نخست را می‌زنند. مراسم هایی که نمونه کاملی از اسراف گرایی و تجمل گرایی در شهری است که در برخی از محله های آن جوانان به علت درآمد کم قادر به ازدواج نیستند و عطای آن را به لقایش می‌بخشند. درآمدهای میلیاردی بی‌حساب و کتاب در کلانشهر پایتخت باعث شده تا در کنار مراسم‌هایی که با عنوان ازدواج آسان و با هزینه‌ای معادل ۴۰۰ هزار تومان در شهر انجام می‌شود،‌مراسم های عروسی چند صد میلیونی نیز در پایتخت رواج پیدا کند.

در این گزارش همچنین می خوانیم: کرایه لباس عروس با اولین تن‌پوش اگر چه در محل هایی مثل چهار راه امیر اکرم، کوچه مهران، پاساژ افسریه و بازار دوم نازی آباد از ۴۵۰ هزار تومان فراتر نمی رود اما برای خرید لباس عروس از مزونی در خیابان مقدس اردبیلی باید حساب میلیونی باز کرد. گفته می شود طراحی لباس عروس در این مزون همطراز با مزون‌های پاریس است و هزینه سنگینی دارد.