تاريخ : 12 / 4 / 1391برچسب:, | 9:10 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از فارس :

معاون فرهنگی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه جامع علمی کاربردی در واحد استانی تهران منصوب شد.

خبرگزاری فارس: انتصاب معاون فرهنگی دفتر نهاد رهبری دانشگاه جامع در واحد استانی تهران

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سید عباس موسوی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سید صفی رمضانی به عنوان معاون فرهنگی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه جامع علمی کاربردی در واحد استانی تهران منصوب شد.

در حکم انتصاب معاون فرهنگی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه جامع علمی کاربردی در واحد استانی تهران آمده است: "توسعه علمی و فرهنگی کشور در برداشتن گام‌های بلند، نیازمند حضور، تلاش و پیگیری بی وقفه عالمان و اندیشمندان جامعه، بخصوص استادان جوان، متعهد، خستگی ناپذیر و بلند نظر در صحنه‌های مختلف علم و فرهنگ است. لذا نظر به مدارج علمی و خصائص اخلاقی جنابعالی به عنوان معاون فرهنگی دفتر نهاد رهبری دانشگاه جامع علمی کاربردی در واحد استانی تهران منصوب می‌شوید.

امید است ضمن هماهنگی و برقراری ارتباط نزدیک و صمیمانه معنوی و فکری با مدیریت، اساتید، دانشجویان، تشکل‌های اسلامی و نهادهای فرهنگی دانشگاه و همفکری با نیرو های مؤمن و متعهد، در انجام وظایف محوله و تبیین نظری اندیشه دینی و رشد فضایل اخلاقی و اعتلاء بینش سیاسی دانشگاه بیش از پیش موفق باشید."



تاريخ : 11 / 4 / 1391برچسب:, | 8:33 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از ایرنا :

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی گفت: حضور جوانان باعث پیروزی اسلامگرایان در انتخابات مصر شد.

1391/04/11 - 15:39

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی، حجت الاسلام 'سید محمدعلی آل هاشم' صبح روز یكشنبه به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی اكبر (ع) و روز جوان در مركز آموزش شهدای وظیفه نیروی زمینی ارتش با گرامیداشت ایام شعبانیه، جوانان را بخش مهمی از جامعه اسلامی توصیف كرد.

وی ادامه داد: جوانان منشاء تحولات علمی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در كشور هستند و به همین دلیل دشمنان با برنامه ریزی های گسترده و ایجاد سرگرمی فریبنده تلاش می كنند آنان را از مسیر پیشرفت و تعالی بازدارند.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) كه به یكی از اصحاب خود فرمودند: ' به جوانان بپرداز، زیرا آنان در انجام هر كار خیری شتابنده تر و سریعتر عمل می كنند'، ادامه داد: همانگونه كه مقام معظم رهبری نیز همواره تاكید دارند، توجه ویژه به قشر جوان و درك صحیح از توانمندی ها و قابلیت های آنان و تلاش در مسیر رشد معنوی و علمی این عزیزان از الویت هایی است كه نباید از آن غافل شد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه با یادآوری حماسه آفرینی های جوانان این مرز و بوم در دوران 8 سال دفاع مقدس گفت: امروز موفقیت ها و دستاوردهای بزرگ علمی و تحقیقاتی و پیشرفت های مختلف در عرصه های گوناگون اجتماعی، سیاسی و فرهنگی به بركت تلاش و همت دانشمندان و متخصصان جوان كشور حاصل شده است.

آل هاشم در ادامه موج بیداری اسلامی در كشورهای مختلف را نیز به بركت وجود مومن و انقلابی انان دانشت و افزود: پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه مقابل رژیم اشغالگر قدس و یا پیروزی اسلامگرایان در انتخابات اخیر مصر نشان دهنده نقش مهم جوانان در حركت ها و جنبش های بوجود آمده در جهان اسلام است.

آل هاشم با توصیه به سربازان وظیفه حاضر در جلسه تصریح كرد: قدر جوانی خود را بدانید و از فرصت باقی مانده در ماه معظم شعبان برای عبادت و راز و نیاز با خداوند و آمادگی بهتر برای ورود به ماه مبارك رمضان كه ماه میهمانی خدا است، حداكثر بهره را ببرید.

در پایان این مراسم از تعدادی جوان وظیفه برگزیده تقدیر شد.



تاريخ : 11 / 4 / 1391برچسب:, | 2:44 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل ازایسنا :

در این مراسم که با حضور وزیر کشور و مدیران و مسئولان استانی و کشوری برگزار شد، از سی‌و‌سه ماه خدمات حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور ـ استاندار پيشين قم ـ قدردانی به‌عمل آمد و کرم‌رضا پیریایی با حکم رییس‌جمهور به‌عنوان استاندار جدید قم معرفی شد.

 
استاندار پيشين قم در ابتدای این مراسم گفت: سی و سه ماه قبل در همین مکان مسئولیتی بر عهده من گذاشته شد که به توفیق خدای بزرگ همه توان خود را برای انجام این وظیفه صرف کردم.

 
موسي‌پور با بیان اینکه "امروز شرمنده مردم، علما و مراجع نیستم"، اظهار كرد: با تام تقصیرهایی که وجود دارد، فعالیت‌های انجام‌شده‌ای که در شهر قم مشاهده می‌کنید، ذره‌ای از آن چیزی است که قم لیاقت آن را دارد.

 
وي با بیان اینکه "قم دارای جایگاهي ويژه و نقطه‌ای خاص در کشور و جهان است"، يادآور شد: در گذشته به این شهر جفا شده بود و بر همين اساس، هرچه در این زمینه تلاش شود، تنها عقب‌ماندگی‌های گذشته جبران شده است.

 
استاندار پيشين قم همچنين با بيان اينكه "قم خاستگاه نهضت عظیم انقلاب، پایگاه مراجع معظم تقلید و مرکز بزرگترین حوزه علمیه جهان تشیع است"، تصریح کرد: همت بلندی نیاز است تا قم را به جایگاه اصلی خود برساند و این بزرگترین و بهترین عبادتی است که در لباس خدمت به این شهر مقدس می‌توان انجام داد.

 
وی افزود: در طول مدتی که رییس‌جمهور محترم این بستر خدمت را برای من فراهم کرد، همه تلاش خود را انجام دادم تا در مسیر اهداف انقلاب و اسلام حرکت کنم و امیدوارم که آقای پیریایی نیز، این مسیر درخشان را ادامه دهد تا شاهد پیشرفت و آبادانی این خطه مبارک در آینده‌ای نزدیک باشیم.

 
موسی‌پور در ادامه، از مراجع عظام تقلید نیز تشکر كرد و افزود: اگر کاری در قم انجام شده، در سایه حمایت‌های علما و مراجع بوده است.

 
وي همچنين، با اشاره به همکاری‌های ارزنده دولت نهم و دهم در طی سی‌و‌سه ماه مسئوليت خود در استانداري قم، تاکید کرد: توجه دولت نهم و دهم به شهر مقدس قم موجب شد تا این شهر متحول و آباد شود.

 
استاندار پيشين قم در پايان، با بیان اینکه "مسئولیت‌ها برای همیشه باقی نمی‌ماند"، گفت: من از صمیم قلب و تمام وجود از این تصمیم راضی هستم و مدت‌ها منتظر برگزاری این مراسم بودم.



تاريخ : 10 / 4 / 1391برچسب:, | 3:48 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل ازجهان نیوز:

يك سايت اينترنتي كه ادعا دارد با دفتر رسمي ازدواج همكاري مي كند، به معرفي خانم ها براي ازدواج يك ساعته به مبلغ 60 تا صد هزار تومان مي پردازد. در اين سايت صفحه اي بعنوان پروفايل خانم ها در نظر گرفته شده كه در اين پروفايل مشخصات 10 زن وجود دارد كه براي هر زن يك كد (از عدد يك تا 10) در نظر گرفته شده است.



ادامه مطلب
تاريخ : 10 / 4 / 1391برچسب:, | 1:39 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از فارس :

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: تاکنون تنها بیش از 50 دوره از طرح بصیرت ویژه فرماندهان و مدیران در شهر مقدس قم برگزار شده که با استقبال بسیار خوبی نیز همراه بوده است.

خبرگزاری فارس: بیش از 50 دوره از طرح بصیرت ویژه فرماندهان و مدیران ارتش برگزار شده است

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بازدید دوره‌ای خود از یگانهای مستقر در استان اصفهان از پایگاه هوایی شهید سرلشکر عباس بابایی و مرکز آموزش توپخانه نیروی زمینی ارتش بازدید و با فرماندهان، روحانیون، کارکنان و خانواده های کارکنان این یگانها دیدار و گفتگو کرد.

آل‌هاشم در این دیدارها با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر گفت: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دشمنان انقلاب از همان ابتدا با هدف از بین بردن نظام اسلامی، توطئه‌های بسیاری از جمله تحمیل جنگ علیه ما انجام دادند؛ اما نتیجه‌ای نگرفتند، سپس به شناسایی افرادی پرداختند که در پیشبرد و پیشرفت نظام اسلامی مؤثر بوده و سعی کردند آنها را از بین ببرند.

وی با اشاره به حادثه بمب گذاری در مسجد ابوذر تهران گفت: دشمنان با این هدف ابتدا مقام معظم رهبری را مورد سوء قصد قرار داده و با کارگذاری بمبی در داخل ضبط صوت در محراب مسجد ابوذر درنظر داشتند معظم له را ترور کنند؛ اما از تفضلات الهی بود که فقط چاشنی آن عمل کرد و خود بمب منفجر نشد و خداوند ایشان را برای رهبری نظام اسلامی پس از رحلت حضرت امام (ره) از گزند دشمنان حفظ کرد و خدا را شاکریم که امروز می بینیم ایشان نه تنها رهبری نظام را برعهده دارند بلکه زعامت و رهبری مسلمانان جهان را نیز عهده دار هستند و انقلاب اسلامی را با همان صلابت و اقتدار حضرت امام (ره) هدایت می‌کنند.

آل هاشم در ادامه به حادثه هفتم تیرماه سال 60  اشاره کرد و افزود: دشمنان نظام که در ترور مقام معظم رهبری ناکام ماندند فردای همان روز یعنی در هفتم تیرماه که معظم له در بیمارستان بودند با بمبگذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی، شهید مظلوم آیت الله بهشتی و 72 تن از بهترین یاران انقلاب را به شهادت رساندند. همان شهیدی که امام راحل راجع به او فرمودند: بهشتی مظلوم زیست و مظلوم مرد و خار چشم دشمنان اسلام بود.

وی همچنین با حضور در مراسم اختتامیه طرح بصیرت خانواده‌های کارکنان پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان در جمع همسران کارکنان این پایگاه با تاکید بر اهمیت حفظ و ارتقاء بصیرت در جامعه اسلامی، گفت: خوشبختانه طی دو سال گذشته سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای بصیرت افزایی و ارتقاء بینش سیاسی فرماندهان، کارکنان و خانواده های محترم ارتشی دوره‌های بصیرت ویژه فرماندهان، کارکنان و خانواده‌ها را در تهران و سراسر کشور برگزار کرده که تاکنون تنها بیش از 50 دوره از طرح بصیرت ویژه فرماندهان و مدیران در شهر مقدس قم برگزار شده که با استقبال بسیار خوبی نیز همراه بوده است. 

وی در پایان با گرامیداشت اعیاد شعبانیه بویژه درپیش بودن خجسته سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) تصریح کرد: با دعا و راز و نیاز به درگاه الهی و بهره مندی هرچه بیشتر از ایام و لحظات ماه شعبان المعظم خودمان را برای استقبال از ماه میهمانی خدا (ماه مبارک رمضان) آماده و مهیا سازیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این بازدید همچنین ضمن دیدار و گفتگو با خلبانان تیزپرواز پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان، صندوق قرض الحسنه مرکز آموزش توپخانه نیروی زمینی ارتش را نیز افتتاح و از سالن سینما و آمفی تئاتر این مرکز بازدید کرد.



تاريخ : 10 / 4 / 1391برچسب:, | 1:1 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از عصر ایران :

 

شما با استفاده از ۱st Disk Drive Protector می توانید دسترسی کاربران یک کامپیوتر را به حافظه های قابل حمل و حتی دسترسی به درایوهای محلی را محدود کرده و بدین ترتیب امنیت کامپیوتر خود را افزایش دهید. این نرم افزار به شما امکان مخفی کردن، قفل کردن و غیرفعال کردن استفاده از درایوهای محلی، شبکه ،فلاپی و USB را می دهد و همچنین امکان اجرای خودکار آنها را نیز متوقف می کند. بدین ترتیب شما می توانید به صورت محسوسی ریسک نصب نرم افزارهای مخرب روی هارد دیسک خود ، یا استفاده غیر مجاز از اطلاعات شخصی و محرمانه خود را کاهش دهید. اگر شما تمامی درایوهای خود را مخفی یا قفل کنید ، می توانید از باز کردن و ذخیره کردن اطلاعات روی آنها جلوگیری کنید. امکان اجرای خودکار را نیز می توانید برای درایوهای به خصوصی غیرفعال کنید.

برای دانلود نرم افزار کلیک کنید



تاريخ : 10 / 4 / 1391برچسب:, | 1:1 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از فارس :

سایت ثبت‌نام از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور برای سفر به جزایر سه‌گانه و کیش و قشم آغاز به کار کرد.

خبرگزاری فارس: آغاز ثبت‌نام دانشجویان برای سفر به جزایر سه‌گانه ایرانی

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ثبت‌‌نام دانشجویان متقاضی سفر به جزایر سه‌گانه ایرانی آغاز شد.

دانشجویان متقاضی می‌توانند از امروز 10 تیرماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.abumusa-iran.comبرای سفر به جزایر سه گانه ثبت نام کنند.

غلامرضا خواجه‌سروی معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این باره گفت: دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها و طلاب حوزه علمیه برای آشنایی بیشتر با خلیج فارس، دریای عمان و جزایر پنجگانه ایران می‌توانند به سایت (ابوموسی- ایران) که با این هدف طراحی شده مراجعه کنند.

وی افزود: باید خلیج فارس به عنوان یک آبراه که با امنیت ملی و ارزی کشور گره خورده، در ذهن دانشگاهیان ماندگار بماند.

به گزارش فارس، دانشجویان در این سفر از جزایر کیش، قشم، ابوموسی و تنب‌های بزرگ و کوچک بازدید خواهند کرد.



تاريخ : 10 / 4 / 1391برچسب:, | 12:51 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از آفتاب  :

در معاملات بورس كالاي ايران، پنجشنبه هفته گذشته سكه تحويل مهرماه كه دو هفته از عرضه آن مي‌گذرد، از مرز 900 هزار تومان گذشت و به قيمت 905 هزارتومان معامله شد.

به گزارش ايسنا، سكه تحويل مهرماه كه 24 خردادماه ابتدا با قيمت 780 هزار تومان به بازار تقاضا فروخته شد پس از 4 روز عرضه به 800 هزارتومان رسيد و سير صعودي را همچنان ادامه داد.

البته اين بالا رفتن قيمت سكه تحويل مهر همراه با سكه‌هاي تحويل تير، مرداد و شهريور بوده است و همه بيش از 4 درصد رشد قيمت داشته‌اند، به گونه‌اي كه سكه تحويل تير با 4.62 درصد رشد به 780 هزارتومان رسيد.

همچنين سكه تحويل مرداد ماه با 4.79 درصد رشد به 817 هزارتومان و سكه تحويل شهريور با 4.5 درصد رشد به 871 هزارتومان فروش رفت.

البته اين رشد قيمت بي تاثير از افزايش قيمت طلا و ارز نبوده است، اين درحالي است كه بورس اوراق بهادار با افت تقاضا روبه رو شده است و مردم ترجيح داده‌اند تا پول خود را در سكه و ارز و همچنين سكه آتي سرمايه‌گذاري كنند.



تاريخ : 10 / 4 / 1391برچسب:, | 12:37 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از مشرق:

احمد امیرآبادی فراهانی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو ، با اشاره به تغییر سمت حجت الاسلام موسی پور، استاندار قم گفت: مجمع نمایندگان این استان در جریان این تغییر نبوده و مخالفت خود را نیز اعلام کرده است.

عضو مجمع نمایندگان مردم قم افزود: امروز قم وضعیت مناسبی ندارد و عده ای به این تغییر اعتراض دارند.

وي با اشاره به توقع مجمع از دولت بیان داشت: این تغییر، غيرمترقبه و دور از انتظار بود، در حالي كه ما از دولت انتظار ارتباط صمیمیانه تری با شهر قم داشتیم.

امیرآبادی فراهانی افزود: متاسفانه این نوع اقدامات باعث ايجاد تنش و بیشتر شدن فاصله دولت و مردم قم به عنوان مرکز تشیع و جهان اسلام می شود.

نماينده مردم قم در مجلس با اشاره به جلسه سه نفره اين مجمع در ارتباط با این اقدام گفت: من و حجت الاسلام آشتیانی با علی لاریجانی طی جلسه ای به مذاکره پرداختیم كه در نتيجه آن هر سه مخالفت خود را با تغییر موسی پور اعلام كرديم.

عضو مجمع نمایندگان مردم قم با اشاره به انتخاب استاندار جدید قم خاطرنشان کرد: مجمع مخالف استاندار جدید است و این مخالفت دیروز در نماز جمعه استان قم توسط حجت الاسلام آشتیانی و حجت الاسلام سعیدی اعلام شد، بنابراين باید گفت استاندار جدید در شان مردم قم نیست.



تاريخ : 10 / 4 / 1391برچسب:, | 11:46 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از رجانیوز:

مرحله جدید پیش ثبت نام عتبات عالیات برای اعزام از تاریخ 26 مرداد تا 26 مهر امسال از صبح امروز - شنبه - در سامانه پیش ثبت نام عتبات سازمان حج و زیارت آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، طبق برنامه ریزی صورت گرفته برای ثبت نام گروه‌های اعزامی عتبات عالیات از 26 مرداد تا 26 مهرماه امسال همانند دوره های قبلی در این دوره نیز متقاضیان تشرف قبل از ثبت نام در گروه ها، در سامانه پیش ثبت‌نام عتبات نام نویسی و كد رهگیری دریافت خواهند كرد.
 
پیش ثبت‌نام از ساعت 8 صبح امروز - شنبه - 10 تیر ماه آغاز و تا ساعت 24 روز چهارشنبه 21 تیرماه جاری ادامه خواهد داشت.
 
براساس اعلام سازمان حج و زیارت روز پنج شنبه 22 تیر ماه مشخصات ثبت شده متقاضیان با اطلاعات پایگاه ثبت احوال كشور مطابقت داده شده و افرادی كه اطلاعات آنها مغایرت داشته باشد از سیستم حذف خواهند شد.
 
روز جمعه 23 تیرماه قرعه كشی بین متقاضیان انجام و نتیجه آن روز شنبه 24 تیرماه بر روی سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات قرار خواهد گرفت كه متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت یادشده از نتیجه پیش ثبت‌نام و تاریخ ثبت نام خود در كاروان ها مطلع شوند.
 
متقاضیان می توانند برای پیش ثبت نام به نشانی http://atabat.haj.ir مراجعه كنند.



تاريخ : 10 / 4 / 1391برچسب:, | 11:34 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از عصر ایران :

محققان با انجام تحقیقاتی بر روی موش ها، برای نخستین بار نشان دادند، پیوند سلول های بنیادی انسان می تواند به طور موفقیت آمیزی تولید انسولین را در بدن احیا و دیابت را در این جانوران درمان کند.

این مطالعه که توسط دانشمندان دانشگاه بریتیش کلمبیا و واحد تحقیق وتوسعه 'جانسن' در نیوجرسی انجام شده است می تواند راه را برای ارائه درمان نوینی برای دیابت هموار سازد.
 
به گزارش شینهوا در این شیوه محققان مشاهده کردند پس از پیوند سلول های بنیادی، موش های مبتلا به دیابت شروع به تولید انسولین کردند .
 
سه تا چهار ماه بعد، این موش ها حتی زمانی که میزان زیادی قند به آنها داده شد توانستند میزان قند خون را حفظ کنند.
 
دکتر 'تیموتی کفر' یکی از 13 محقق این پروژه با ابراز شگفتی از نتایج به دست آمده اظهار داشت: باید پیش از آزمایش بالینی این شیوه بر روی انسان، تحقیقات بیشتری صورت گیرد.
 
کفر افزود: این بررسی ها بر روی موش ها مبتلا به دیابت انجام شد که از سیستم ایمنی با عملکرد مناسب بی بهره بودند؛این در حالی است که اگر سیستم ایمنی این جوندگان وضعیت مطلوبی داشت ممکن بود سلول های بنیادی انسانی را پس بزنند.
 
وی ادامه داد: اکنون باید شیوه مناسبی برای حفاظت از سلول های بنیادی در برابر حمله سیستم ایمنی یافت تا پیوند این سلول ها هیچگونه واکنش ایمنی در بر نداشته باشد.
 
نتایح این تحقیقات در نشریه دیابت منتشر شده است.



تاريخ : 10 / 4 / 1391برچسب:, | 11:1 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از رجانیوز:

رييس كانون سراسري انبوه‌سازان از ثبت‌نام براي ۱۲ هزار واحد طرح مسكن ويژه در حكيميه و تهرانسر خبر داد.

ايرج رهبر در گفت‌وگو با ايسنا، درباره‌ي طرح مسكن ويژه اظهار كرد: در روزهاي پاياني ثبت نام براي طرح مسكن ويژه در شهر جديد پرديس هستيم و تاكنون استقبال خوبي از اين طرح شده است.
 
وي ادامه داد: طبق اعلام براي ۴۵ هزار واحد مسكوني از طريق دفاتر پستي ثبت‌نام واحد‌هاي شهر جديد پرديس براي مدت يك ماه آغاز شد كه تاكنون بيشتر از حد اعلام ثبت‌نام شده است.
 
وي افزود: ثبت‌نام آن دسته از متقاضيان كه واجد شرايط مسكن مهر باشند، پذيرفته و ثبت مي‌شوند.
 
رهبر با بيان اين‌كه زمان ثبت‌نام براي واحد‌هاي ديگر هنوز اعلام نشده است، اظهار كرد: تا اواخر تابستان ثبت‌نام براي مسكن ويژه حكيميه و تهرانسر و منطقه‌ي ۲۲ تهران اعلام مي‌شود.
 
به گفته‌ي رييس كانون سراسري انبوه‌سازان ثبت‌نام براي مسكن ويژه در سه نقطه‌ي ديگر تهران همزمان خواهد بود، اما در صورت شرايط خاص، اولويت با حكيميه و تهرانسر است.
 
وي همچنين اظهار كرد: در طرح مسكن ويژه ۱۰ هزار واحد در تهرانسر و دو هزار واحد در حكيميه ساخته خواهد شد و هنوز تعداد واحد‌هاي منطقه‌ي ۲۲ مشخص نيست، زيرا ابتدا قرار بود در مساحت ۵۶ هكتاري ساخت‌وساز در منطقه‌ي ۲۲ انجام شود، اما اين مساحت به ۲۰۰ هكتار افزايش يافت.
 
رييس كانون سراسري انبوه‌سازان به سفر هيات ايراني به عراق اشاره و اظهار كرد: در اين سفر و درپي تفاهم‌نامه امضاء شده بين وزراي ايران و عراق مقرر شد ۲۰۰ هزار واحد مشابه مسكن مهر در عراق ساخته شود.
 
وي با بيان اين‌كه بخشي از اين طرح با سرمايه‌گذاري انبوه‌سازان ايراني اجرا خواهد شد، افزود: بخشي از طرح مسكن در عراق نيز در مناقصه توسط خود عراقي‌ها ساخته مي‌شود.
 
رهبر درباره نحوه سرمايه‌گذاري‌ ايراني‌ها در اين طرح با بيان اين‌كه دو روش براي پرداخت هزينه‌هاي ساخت‌‌وساز‌ها از سوي عراقي‌ها پيشنهاد شده است، گفت: عراقي‌ها پيشنهاد دادند كه يا ۲۰ درصد از هزينه در ابتداي كار ۳۰ درصد در پايان و ۵۰ درصد يكسال پس از پايان كار پرداخت شود يا ۲۵ درصد در ابتداي كار يا ۷۵ درصد تا سه سال پس از اتمام كار پرداخت شود كه ما بيشتر با پيشنهاد اول موافقيم.
 
وي افزود: درمورد پيشنهاد اول عراقي‌ها قيمت‌هايي را اعلام كرده بودند كه ما نيز نظرات خود را به وزارت راه ارائه كرديم تا به طرف عراقي ارائه شود و در صورت قبول كردن آنها نحوه‌ي اجرا و ساخت‌وساز مشخص شود.
 
رييس كانون سراسري انبوه‌سازان خاطرنشان كرد: ۲۰۰ هزار واحد در شهرهاي بغداد، نجف، كربلا، بصره و ديگر شهرهاي عراق ساخته خواهد شد.



تاريخ : 10 / 4 / 1391برچسب:, | 8:25 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل ازشفاف:

با وجود اینکه نزدیک به یک سال تا انتخابات یازدهم  ریاست جمهوری باقی مانده اما گمانه زنی ها بر سر کاندیداهای احتمالی احزاب و گروه های سیاسی آغاز شده و بازار انتخاب کاندیداها در رسانه ها و محافل سیاسی داغ است.

اگر چه اصولگرايان كم و بيش مهم‌ترين داعيه دار انتخابات آتي هستند اما به نظر مي‌رسد اصلاح طلبان نیز بیکار ننشسته اند و بر سر مشاركت در انتخابات به اجماع رسيده‌اند.

کاندیدای احتمالی اصلاح طلبان چه کسی است؟

هر چند هنوز گمانه زنی ها در میان اصلاح طلبان در خصوص کاندیدای احتمالی برای انتخابات ریاست جمهوری ادامه دارد اما منابع غیر رسمی از احتمال کاندیداتوری دکتر عارف، معاون اول دولت اصلاحات، از سوی اصلاح طلبان خبر داده اند. البته این اخبار تایید نشده است.

با این حال، محمد‌علی ابطحی عضو مجمع روحانیون مبارز به فارس گفته که اظهار ‌نظر درباره اینکه چه کسی محور اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری باشد زود است.

عضو مجمع روحانیون مبارز درباره نحوه ورود اصلاح‌طلبان به انتخابات ریاست جمهوری گفت: جریان اصلاح‌طلبی یک جریان اصیلی است که در بدنه جامعه قرار دارد  و با اینکه ظهور و بروز ندارد اما طبیعی است که در ایام انتخابات فعال شود.
 
ابطحی تصریح کرد: همه جریانات سیاسی حاضر در کشور باید در انتخابات ریاست جمهوری فعال شوند از این رو اصلاح‌طلبان نیز باید در این راستا برنامه‌های خود را تدوین کنند.
 
عضو مجمع روحانیون مبارز اظهار داشت: با توجه به اینکه جمع زیادی از اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس نهم شرکت کردند انتظار می‌رود که در انتخابات ریاست جمهوری نیز فعالیت جدی داشته باشند.

 از سوی دیگر اما اصولگرايان نيز اگر‌چه به صورت پراكنده‌اي وارد گود شده‌اند اما همه شواهد حاكي از اين است كه به زودي مباحث انتخاباتي در اردوگاه آنان بسيار گسترده‌تر و منسجم‌تر خواهد شد. تحركات جديد محسن رضايي و علي لاريجاني تایید کننده این گمانه زنی است.

کاندیدای جامعه مهندسی، علی لاریجانی

در این میان جامعه اسلامي مهندسين حمايت از علي لاريجاني را علنی کرد تا فعالیت های انتخاباتی نمایندگان مجلس برای حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری رسما آغاز شود.

در اين راستا دو تن از اعضای جامعه اسلامی مهندسین پیش بینی کردند که به احتمال زیاد اصولگرایان و جبهه پيروان خط امام و رهبری در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم از علی لاریجانی حمایت خواهد کرد.

 حسن غفوری فرد عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در پاسخ به این سوال که گزینه نهایی اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم کیست، گفت: گزینه اصولگرایان دکترعلی لاریجانی خواهد بود.

مصطفی میریان عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین نیز در خصوص کاندیداتوری علی لاریجانی برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و احتمال حمایت جبهه پیروان خط امام و رهبری از وی گفت: فعلا در ظاهر قضیه و با توجه به رای بالای لاریجانی در انتخابات ریاست مجلس احتمالا ایشان کاندیدای جبهه پیروان خط امام و رهبری در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم باشد.


محسن رضايي  و ائتلاف با معتدل ها

از سوی دیگر با توجه به شواهد موجود احتمال ائتلاف اصولگرایان معتدل با اصلاح طلبان معتدل دور از دسترس نیست. در حالي كه پيش از اين برخي اصلاح طلبان از احتمال ائتلاف با اصولگرايان معتدل خبر داده بودند، جبهه ايستادگي هم ازاحتمال ائتلاف با اصلاح طلبان معتدل سخن گفت.
 
 در اين راستا عضو شورای عالی جبهه ایستادگی با بیان اینکه این جبهه محسن رضایی را اولی برای ریاست جمهوری می داند، تاکید کرد: جبهه ایستادگی آمادگی ائتلاف با تمام گروه‌هاي سیاسی معتدل از اصلاح طلب و اصولگرا را دارد.

رئوفیان البته ائتلاف یکپارچه و اتحاد میان اصولگرایان را ناممکن دانست و گفت: ظهور لیست های متعدد در ایام انتخابات مجلس نهم نشان‌دهنده این است که امر ائتلاف غیر محتمل است.

وی البته از هم‌‌اكنون به ساز و كار انتخاباتي اصولگرايان اشاره كرد و در تبيين مواضع جبهه متبوعش گفت: کسانی که متولی ایجاد هماهنگی و وحدت بین احزاب و گروه های جریان اصولگرایی قرار می گیرند، نباید تنها محدود به چند حزب و گروه قدیمی باشند و باید در تصمیم گیری‌ها از نظرات تمام گروه‌ها استفاده شود و پیشنهادات آنان مورد توجه قرار گیرد.

مو تلفه ، همچنان درگیر انتخاب کاندیدا

اما حزب موتلفه از دیگر احزاب اصولگرایی است که فعالیت های انتخاباتی را آغاز کرده و در حال رایزنی برای انتخاب کاندیدا است. در اين راستا دبير كل و ديگر اعضاي اين حزب از معرفي كانديداي مستقل توسط اين حزب خبر دادند . در تازه‌ترين تحولات اين جبهه اما ، يحيي آل اسحاق كه از وي به عنوان يكي از گزينه‌هاي اصلي موتلفه براي انتخابات رياست‌جمهوري نام برده مي‌شد، خبر كانديداتوري خود را گمانه زني رسانه‌اي خواند و آن را رد کرد.

قائم ‌مقام حزب مؤتلفه اما با تأکید بر اینکه از هم‌اکنون نمی‌توان نامزد ریاست‌جمهوری را مطرح کرد، گفت: مؤتلفه در حال حاضر بر روی گزینه مستقل بحث می‌کند و در زمان خود آن را اعلام خواهیم کرد.
 
اسدالله بادامچیان قائم‌مقام حزب مؤتلفه اسلامی ، درباره نامزد حزب مؤتلفه برای انتخابات آینده ریاست‌جمهوری اظهار داشت: تصمیم ما این است که برای انتخابات آینده نامزد معرفی کنیم و رجال سیاسی مذهبی هم در مؤتلفه حضور دارند.
 
قائم‌مقام حزب مؤتلفه با بیان اینکه ما نامزدهای خود را به اصولگرایان معرفی می‌کنیم، تصریح کرد: همه کسانی که در معرض نامزدی هستند را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا اصلح را انتخاب کنیم.
وی ادامه داد: اگر نامزد اصولگرایان اصلح باشد موتلفه به نفع آنها عمل می‌کند اما اگر نامزد ما اصلح باشد انتظار داریم آنها از کاندیدای ما حمایت کنند.

بادامچیان با تأکید بر اینکه در حال حاضر نمی‌توان شخص را مطرح کرد، گفت: درحال حاضر بر روی گزینه مستقل بحث می‌کنیم و در زمان خود آن را اعلام خواهیم کرد.

به این ترتیب بازار گمانه زنی های انتخاباتی از هم اکنون رونق دارد و باید منتظر ماند و دید نتیجه این گمانه زنی ها در نهایت چه خواهد بود؟

 

 

 





تاريخ : 10 / 4 / 1391برچسب:, | 2:8 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل ازجهان نیوز:

مذاکرات باشگاه استقلال با جواد نکونام همچنان دارد. این بازیکن که برای گذران تعطیلات به کشورمان بازگشته، مذاکرات گوناگونی با مسئولان باشگاه استقلال داشته و حتی سه شنبه شب با امیر قلعه نویی هم شام خورده است. استقلالی ها خیلی دوست دارند جواد نکونام را جذب کنند و ظاهرا مذاکرات روند مثبتی را طی کرده است.

در آخرین گفتگویی که علی فتح الله زاده با جواد نکونام داشته از وی خواسته مبلغ پیشنهادی اش را اعلام کند که این بازیکن ابتدا رقم یک میلیارد و پانصد میلیون تومان را پیشنهاد کرد اما وقتی فتح الله زاده از وی خواست به خاطر استقلال تخفیف بدهد نکو مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان را پیشنهاد داد.

این رقم به احتمال زیاد از سوی مسئولان باشگاه استقلال تامین خواهد شد از همین رو فتح الله زاده با کنایه گفته که دسته چک برادرش را برای جذب نکونام قرض گرفته است. اما پرسش این است که آیا به واقع جواد نکونام حاضر خواهد شد فصل بعد با پیراهن استقلال در میادین فوتبال ظاهر بشود؟! اگر نکونام با استقلال قرارداد ببندد به واقع انتقالی عجیب و دور از ذهن در فصل نقل و انتقالات امسال رخ داده است.

با رفتن آندرانیک تیموراین به تیم الخریطیات قطر استقلال در پست هافبک دفاعی شدیدا نیاز به بازیکن دارد و شاید همین احساس نیاز باعث بشود بازیکن تیم اوساسونا به خاطر علایقش به استقلال قید بازی در لالیگا را بزند. تا 48 ساعت دیگر همه چیز مشخص می شود و نکو نظر نهایی اش را اعلام خواهد کرد.



تاريخ : 9 / 4 / 1391برچسب:, | 7:2 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر :

عضو گروه پزشکی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) حال عمومی روحانی مضروب را خوب توصیف کرد.
دکتر حسامی در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: آقای عدالتی که صبح امروز بر اثر اصابت ضربه چاقو از شکم مجروح شده بود؛ به این بیمارستان منتقل و پس از بررسی و اقدامات اولیه، عمل جراحی شد و هم اکنون حالش خوب است و مشکل خاصی ندارد.
همچنین مصطفی عدالتی فرزند این روحانی مضروب درباره این حادثه گفت: پدرم صبح امروز هنگامی که قصد حضور در مسجد سادات حسینی برای اقامه نماز جماعت صبح را داشت ، هدف اصابت ضربه چاقوی اراذل و اوباش قرار گرفت.
وی افزود: ضاربان سه نفر بودند که 15 تا 20 دقیقه پس از حادثه دستگیر شدند و به گفته ماموران پلیس، مشروب خورده و مست بودند.



تاريخ : 9 / 4 / 1391برچسب:, | 3:53 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از کافه سینما :

این بازیگر زن هم همکاران‌اش را متهم کرد: چرا هشت سال سکوت کردم؟/ مثل برخی برای ماندگاری تن به روابط نامشروع و غیراخلاقی ندادم/ همه قشر‌ها قبولم دارند


 

بعد از 8 سال سكوت مطلق در سينما ايران نظرم را درمورد ابزار ماندگاري در عرصه سينما متاسفانه ارتباطات برخي بازيگران با عوامل فيلم مي دانم، البته فكر مي كنم سكوت 8 ساله من پاسخ مناسبي به اين سوال است.

به گزارش کافه‌سینما،مرجان محتشم بازيگر سينما و تلويزيون در گفتگوبا باشگاه خبرنگاران، درباره ابزار ماندگاري يك بازيگر در عرصه سينما اظهار داشت: كساني در سينماي ايران قدرت كاذب بدست آوردند كه لياقت ماندن در اين عرصه را نداشتند و برخي كه مردم دوستشان دارند از صحنه حذف مي شوند در واقع يكسري قرباني ماندگاري گروه ديگر مي شوند.

محتشم با بيان اينكه من نان موقعيتم را نخوردم افزود: من در اوج موقعيت كاري ام در مصاحبه هاي مكرر بيان كردم كه به صورت مداوم كار نخواهم كرد، به دليل اينكه به هر قيمتي حاضر نيستم در عرصه سينما باشم با اينكه عاشق كارم هستم.

محتشم تاكيد كرد: محبوبيت بين مردم چيزي نيست كه بتوان به راحتي آن را بدست آورد ولي متاسفانه برخي ستارگان به دليل ابزار شدن و ارتباطات غيراخلاقي كه باعث شرمندگي و تاسف است محبوب شدند كه به اعتقاد من اين محبوبيت نيست.

وي ادامه داد: چرا مرجان محتشم به عنوان يك بازيگر بدون حاشيه و كسي كه اكثريت مردم از هر قشر و تيپي اعم از جامعه مذهبي و يا جامعه مدرن و ... قبولش دارند و بايد به خاطر اعتقاد به خدا و نپذيرفتن يكسري روابط غيراخلاقي از جامعه هنر حذف شوند و انگ مغرور بودن را بخورد؟!

محشتم افزود: من از مرجان محتشم بودن ضربه خوردم زيرا براي من پارامتر هاي اخلاقي مهم تر از هر موضوع ديگري است حتي به قيمت 8 سال سكوت و مدت ها جدايي از كاري كه دوستش داشته باشم و به خاطر اين دل آزردگي ها حاضر به ادامه فعاليت در عرصه سينما با اين وضعيت نيستم.

بازيگر سريال «پس از باران» ادامه داد: همانطور كه گفتم جايي براي كساني كه بخواهند با اعتقاد به خدا در عرصه ي سينما فعاليت سالم داشته باشند نيست و متاسفانه برعكس كساني كه تن به ارتباطات نامشروع مي دهند در اين عرصه بالا مي روند.

وي با بيان اينكه اين روزها با يك بيماري دست و پنجه نرم مي كند درباره شرايط بيمه خود گفت: من حتي در حال حاضر يك دفترچه بيمه هم ندارم و اكنون با اين شرايط گاهي از طريق طراحي داخلي ساختمان امرار معاش مي كنم و از طرفي حتي نوشته هاي من هم به دليل مرجان محتشم بودن چاپ نمي شود.



عقاب نیوز به نقل از کافه سینما :

ماریو بالوتلی پس از اینکه گل دوم را به آلمان زد، پیراهنش را از تن کند و با این ژست جالب، شادی اش را به دنیا نشان داد. شادی بالوتلی در تلویزیون ایران سانسور شد. دلیل این سانسور، عکسی است که پیش روی شماست.

عصر ایران ورزشی



تاريخ : 9 / 4 / 1391برچسب:, | 2:38 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر :

گوساله عجیب الخلقه با 2 سر، 2 گردن ، چهار چشم ، چهار گوش صبح امروز در شهرستان آباده استان فارس متولد شد.
سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان آباده گفت : این گوساله عجیب الخلقه در یکی از گاوداری های این شهرستان متولد شده و در حال حاضر سالم است.
فرخی علت این پدیده را اختلالات ژنتیکی اکتسابی و یا مادرزادی عنوان کرد .
سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان آباده استفاده از داروهای ضد انگلی و یا سموم شیمیایی و بعضی داروها در زمان آبستنی را علت تولد این پدیده نادر عنوان کرد.
شهرستان آباده درفاصله 274 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است .



تاريخ : 9 / 4 / 1391برچسب:, | 12:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از فارس :

رئیس شورای اسلامی شهرستان قم گفت: اگر دولت از تغییر استاندار قم ضرر نکند، مردم قم به شدت از تغییر حجت‌الاسلام موسی‌پور ضرر خواهند کرد.

خبرگزاری فارس: مردم قم از تغییر استاندار ضرر خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهرستان قم، علی قاسمی‌ورجانی اظهار کرد: به اصل جابجایی اعتقاد دارم، اما با توجه به شرایط موجود و عملکرد مثبت حجت‌الاسلام موسی‌پور، این تصمیم درست نبود.

وی تصریح کرد: حجت‌الاسلام موسی‌پور به عنوان نخستین استاندار روحانی توانست با فعالیت‌های شبانه‌روزی حق شهر کریمه اهل‌بیت (س) و مردم قم را به خوبی ادا کرده و توانست نظر مثبت مراجع عظام تقلید را نیز جلب کند.

نماینده قم در شورای عالی استان‌ها بیان داشت: این روحانی پر تلاش توانسته بود با خدمات گسترده و ارائه گزارش مناسب از فعالیت‌ها، قدم‌های مثبتی در راستای اصلاح روابط بین دولت و مراجع و علما بردارد.

قاسمی گفت: خدمات و فعالیت‌های حجت‌الاسلام موسی‌پور در زمینه ایجاد زیرساخت‌ها برای شهر محروم قم ملموس بود و این خدمات باعث تغییر چهره شهر قم طی زمان تصدی وی در استانداری قم شده بود.

وی با تاکید بر اینکه انتصاب حجت‌الاسلام ‌موسی‌پور به عنوان استاندار قم کار خوبی بود ولی تغییر وی در زمان فعلی غلط بوده است تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال، سال پایانی کار دولت دهم است، بهتر بود که تغییراتی در استانداری قم به وجود نمی‌آمد، زیرا استاندار جدید وقت چندانی برای برنامه‌ریزی مناسب نخواهد داشت.

عضو شورای عالی استان‌ها اضافه کرد: دود این تغییرات ناگهانی و پی در پی تنها به چشم مردم خواهد رفت و ایجاد خلل در پروژه‌های عمرانی و خدماتی قم یکی از پیامدهای این تغییرات خواهد بود.



تاريخ : 9 / 4 / 1391برچسب:, | 10:12 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از تابناک :

مدیرکل امور بیگانه و اتباع خارجی استان یزد گفت: فیلم درگیری اتباع بیگانه‌ای که از سوی رسانه‌های خارجی طی روزهای اخیر بر روی آن مانورهای بسیاری داده شده است، متعلق به یزد نیست.
 
 به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، هادی هادی‌نسب ظهر امروز در نشستی خبری در پاسخ به سئوال فارس مبنی بر فضاسازی رسانه‌های خارجی به دنبال قتل دختر 18 ساله در یزد اظهار داشت: اعتراضاتی در یزد به نحوه رفتار اتباع بیگانه به ویژه اتباع غیرمجاز صورت گرفته اما واقعیت آن چیزی نیست که رسانه‌های خارجی بر روی آن مانور می‌دهند.



ادامه مطلب