تاريخ : 18 / 4 / 1391برچسب:ثبت نام-مسکن ویژه-عقاب نیوز, | 11:40 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از عصر ایران :

شرايط ثبت‌نام متقاضيان مسكن طرح ويژه تهران همانند شرايط مسكن مهر شهر جديد پرديس است و زمان دقيق ثبت نام در تابستان اعلام مي‌شود.
 
ايرج رهبر ـ رييس كانون سراسري انبوه‌سازان با بيان اين‌كه اولين مرحله ساخت و ساز مسكن طرح ويژه تهران در شهر جديد پرديس در حال انجام است، اظهار كرد:‌ در شهر جديد پرديس حدود 80 هزار واحد آغاز به ساخت شده است.
 
وي افزود: متقاضيان اين واحدها با مراجعه به دفاتر 22 گانه پست ثبت‌نام كرده و در صورت واجد شرايط بودن با پرداخت آورده مشخص مي‌توانند جزو متقاضيان صد درصد واحدها قرار گيرند.
 
رهبر با تاكيد بر اين‌كه تاكنون حدود 70 هزار نفر ثبت‌نام كرده‌اند، گفت: در حال حاضر پالايش متقاضياني كه ثبت‌نام كرده‌اند، آغاز شده و در صورتي كه افراد شرايط لازم را كسب كرده باشند از طريق ارسال پيامك به آن‌ها اطلاع رساني مي‌شود.
 
رييس كانون سراسري انبوه‌سازان تصريح كرد: شرايط ثبت نام مسكن مهر ويژه تهران همانند شرايط ثبت نام مسكن مهر است.
 
وي در پايان گفت: قرار بود اين طرح در چهار منطقه از شهر تهران ساخته شود كه هنوز به مرحله ساخت و ساز نرسيده است.
 
از جمله شرايط ثبت‌نام مسكن مهر پرديس فاقد مسكن بودن يا به عبارتي افراد سرپرست خانواری که خود و افراد تحت تکفل آنها از تاریخ اول فروردين 84 فاقد زمین و واحد مسکونی بوده و از تاریخ 22/11/1357 ماه از هیچ‌یک از امکانات دولتی یا امکانات نهادهای عمومی غیر دولتی مربوط به تأمین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه‌ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشند، زنان خود سرپرست اعم از مجرد، مطلقه یا بیوه مشروط به داشتن حداقل 35 سال سن با ارائه مدارک و مستندات قانونی (در خصوص فوت همسر یا طلاق، معلول جسمی، حرکتی با دارا بودن حداقل 20 سال سن و با معرفی و تأیید سازمان بهزیستی کشور است.
 
پيش از اين نيز چگيني ـ مديركل دفتر برنامه‌ريزي وزارت راه و شهرسازي ـ با بيان اينكه در راستاي تنظيم بازار مسكن و توليد مسكن ويژه در مناطق شهر تهران، ثبت‌نام اين واحدها از شهريور ماه آغاز مي‌شود، اظهار كرد: مخاطبان اصلي اين واحدها مستاجران هستند.



عقاب نیوز به نقل از عصر ایران :

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

حوالی ظهر روز پنج شنبه (15 تیر)، مردمی که از میدان شلوغ تقسیم در شهر اسلامبول ترکیه می‌گذشتند، مرد لختی را دیدند که بر روی مجسمه آتاتورک نشسته بود و به سوی وی که علی‌رغم حضور پلیس و پرتاب اشیاء به سوی وی، حاضر به پایین آمدن از روی مجسمه جمهوریت نبود، حمله‌ور شدند البته در این میان دخالت پلیس ترکیه مانع از آن شد که به این مرد آسیبی برسد و پس از دقایقی پلیس موفق شد وی را پایین بیاورد و به اداره پلیس منتقل کند.
 
براساس گزارش روزنامه حریت ترکیه در اداره پلیس مشخص شد که نام این مرد محمد م. و اهل آذربایجان ایران بوده و تحت تأثیر مواد مخدر دست به این عمل زده است!

 



تاريخ : 17 / 4 / 1391برچسب:, | 5:34 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از بازار خبر:

آگهی شماره ۱:(استخدام سال ۹۱)
به اطلاع متقاضیان محترم می رساند شرایط و ضوابط آزمون استخدامی سال ۱۳۹۱  بهمراه فرم دعوت به همکاری از هفته آینده از طریق
این سایت اعلام خواهد شد.

آگهی شماره ۲:

دعوت به همکاری نیروهای خدماتی(بدون مدت):

بانک قرض الحسنه مهر ایران در نظر دارد بمنظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مشاغل خدماتی(نامه رسان – تحصیلدار – پیشخدمت – ماشین نویس – بایگان- راننده) بر اساس ضوابط آیین نامه استخدامی از بین داوطلبان مرد در استانهای کشور (بومی – شهری) از طریق مصاحبه به صورت قراردادی استخدام نماید . داوطلبان می‌توانند پس از مطالعه شرایط عمومی در صورت واجد شرایط بودن نسبت به تکمیل فرم همکاری اقدام نمایند. بدیهی است تکمیل فرم و انجام مصاحبه هیچ گونه تعهدی برای بانک بوجود نخواهد آورد و بانک مختار است بر اساس نیاز و پس از افتتاح شعب بصورت بومی نسبت به انتخاب نیروی مورد نیاز اقدام نماید.
شرایط عمومی برای متقاضیان کلیه مشاغل:
مسلمان و معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران .
دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم(غیراز معافیت پزشکی) .
سلامت کامل جسم وروان بنا به تشخیص پزشکان معتمدبانک.
عدم سوء پیشینه .
عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات .
عدم منع قانونی استخدام و نداشتن تعهد خدمتی به سایر ارگانها و سازمانها.
استخدام متقاضیان بطور بومی و ساکن همان شهر و بر اساس شرایط ذکر شده صورت می پذیرد .
متولدین ۱/۱/۱۳۶۶ به بعد. (مدت انجام نظام وظیفه به شرایط سنی اضافه می شود)
شرایط اختصاصی جهت بکارگیری تحصیلدار ، راننده ، نامه رسان ، ماشین نویس،بایگان :
  • مدرک تحصیلی فوق دیپلم (مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری)
  • دارا بودن گواهینامه رانندگی(برای مشاغل راننده) و گواهینامه موتور (برای مشاغل تحصیلدار و نامه رسان)
  • تسلط به انجام امور تایپ و ماشین نویسی
  • اخذ مبلغ ۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون ریال تضمین بصورت سفته (برای افراد متقاضی در پست راننده۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال).
شرایط اختصاصی جهت بکارگیری نیروهای خدماتی:
  • مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر .
  • اخذ مبلغ ۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون ریال تضمین بصورت سفته.
تذکر :

تغییر سمت از مشاغل بکارگرفته شده به متصدی امور بانکی/ اداری تا ۳ سال امکان پذیر نمی باشد.
جهت تغییر شغل به متصدی امور بانکی ، داشتن مدرک لیسانس مرتبط و شرکت در آزمون تبدیل وضعیت یا آزمون استخدامی آن سال بعد از مدت یاد شده الزامی می باشد.
درصورت مشخص شدن اظهارات خلاف واقع فرد در هر زمان از ادامه فرآیند استخدامی ممانعت بعمل خواهد آمد.

تکمیل فرم



تاريخ : 17 / 4 / 1391برچسب:, | 1:47 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از تابناک :

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد برادرش"علی نیکزاد ثمری" وزیر راه و شهرسازی کاندیداي ریاست جمهوری نمی‌شود.

"اکبر نیکزاد ثمری" در پاسخ به این سوال "ایلنا " در گچساران مبنی بر اینکه آیا برادرت آقای "مهندس علی نیکزاد ثمری" برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا می‌شود،گفت: فكر نمي‌كنم چرا كه بنده یک بار از ایشان سوال کردم و ایشان گفتند قصد ورود به انتخابات ریاست جمهوری را ندارم.

وی در پاسخ به سوال دیگر "ایلنا " مبنی بر اینکه آیا شما از ایشان خواسته‌اید که کاندیدا شود؟افزود: خیر من چنین درخواستی از او نداشته‌ام.

 



تاريخ : 17 / 4 / 1391برچسب:, | 1:45 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از رجانیوز:

معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت از ممنوعیت اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات از بیست و پنجم تیرماه جاری تا چهاردهم مرداد ماه امسال خبر داد.

به گزارش ایرنا ، علی حیدری افزود: به دلیل استقبال اندک زائران ایرانی در ایام ماه مبارک رمضان برای سفر به عتبات عالیات، اعزام زائران ایرانی به عتبات در این ایام ممنوع شده است.
 
به گفته این مقام مسوول در مرکز پزشکی حج و زیارت، اعزام مجدد زائران ایرانی به عتبات عالیات همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) از ۱۵ مرداد ماه امسال آغاز می شود.
 
حیدری با بیان اینکه مرکز پزشکی حج و زیارت ۱۰ درمانگاه در عتبات عالیات دارد گفت: با ممنوعیت اعزام زائران ایرانی در ایام یاد شده، گروه های درمانی هلال احمر نیز تا آغاز مجدد اعزام ها به کشور باز می گردند.



تاريخ : 17 / 4 / 1391برچسب:, | 1:42 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از مشرق:



تاريخ : 17 / 4 / 1391برچسب:, | 1:40 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از آفتاب :

سایت باشگاه استقلال از انتخاب سیدمهدی رحمتی به عنوان کاپیتان تیم فوتبال این باشگاه در دوازدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، در جلسه‌ای که روز جمعه در محل اردوی استقلال در کشور ترکیه برگزار شد، سیدمهدی رحمتی به عنوان کاپیتان این تیم انتخاب شد.

در این جلسه امیر قلعه نویی ضمن تشکر از سوابق پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، سیاوش اکبرپور و آرش برهانی در تیم استقلال، رحمتی را به عنوان کاپیتان این تیم انتخاب کرد.

به گزارش مهر،براساس تصمیم امیر قلعه نویی، پژمان منتظری کاپیتان دوم و امیرحسین صادقی کاپیتان سوم استقلال در این فصل خواهند بود.



تاريخ : 17 / 4 / 1391برچسب:, | 1:21 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران :

 

همزمان با سالروز  ميلاد با سعادت منجي عالم بشريت حضرت صاحب‌الزمان(عج) مسجد امام رضا(ع) پايگاه دهم شكاري چابهار « برادران شهيد دل‌حامد» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين آل‌هاشم، امير سرتيپ شاه‌صفي فرمانده نيروي هوايي و جمعي از مسئولين استاني افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران: در اين مراسم معنوي حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيد محمدعلي آل هاشم رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش با اشاره به اينكه مسجد در فرهنگ اسلامي زيربناي تمدن اسلام بوده است گفت: در دين مبين اسلام نسبت به احداث مراكز فرهنگي و عبادي بويژه ساخت مسجد توجه خاصي وجود داشته كه آيات و روايات متعددي مؤيد اين موضوع است.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش ادامه داد: تاسيس مسجد از مصاديق روشن باقيات الصالحات است كه بنابر نص صريح آيات قرآن و روايات ائمه معصومين، مسلمانان بر ايجاد پايگاه‌هاي فرهنگي و تعمير آن ترغيب شده‌اند زيرا اين كار اجر وافر دنيوي و اخروي به همراه دارد.

وي تاكيد كرد: البته تنها ساختن مسجد و توسعه آن كافي نيست بلكه بايد به حضور و برگزاري صفوف گسترده نمازهاي جماعت و يوميه اهتمام جدي داشت.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره تلاش استكبار و غرب مبني بر تفرقه‌افكني ميان اهل سنت و تشيع گفت: به منظور خنثي نمودن توطئه‌هاي دشمنان ضروري است مردم شريف اين منطقه و برادران اهل سنت در كنار يكديگر و از درون همين مساجد با اقدامات دشمن مقابله كنند .

وي با اشاره به اين كه انقلاب شكوهمند ايران از مساجد شروع شد خاطرنشان كرد: مسجد محور وحدت، همدلي و همبستگي مردم است و امروز حركت‌هاي بزرگ اسلامي و خيزش‌هاي مردمي كشورهاي منطقه نيز از مساجد آغاز شده است، به همين دليل دشمنان امروز اسلام نيز از مساجد و تجمع مسلمانان مي‌ترسند زيرا اين مكان مقدس محل خوبي براي مقابله با تهاجم فرهنگي استكبار است.

گفتني است در ابتداي اين مراسم امير سرتيپ دوم خلبان تقي‌پور فرمانده پايگاه دهم شكاري چابهار  گزارشي از روند ساخت مسجد امام رضا(ع) ارائه كرد و از برخي دست‌اندركاران اين اقدام فرهنگي تقدير بعمل آمد.

همچنين در حاشيه بهره‌برداري از مسجد جديدالاحداث امام رضا(ع) در پايگاه هوايي چابهار، سالن سينماي اين پايگاه نيز افتتاح و به بهره‌برداري رسيد.

 



تاريخ : 13 / 4 / 1391برچسب:, | 7:6 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از مشرق :

محمد مهدي مظاهري در جمع رؤساي دانشگاههاي آزاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري و استان اصفهان با اشاره به تأكيد مقام معظم رهبري بر اسلامي كردن دانشگاه‌ها، گفت: اسلامي شدن دانشگاه و تعميق و گسترش مباني اسلامي و ايجاد فضاي ديني از ضروري ترين فعاليت‌هاي معاونت فرهنگي دانشگاه بوده و تاكنون گام‌هاي مفيد و مثمر ثمري در اين راستا برداشته شده است.

وی رسالت حوزه و دانشگاه را پرورش انسانهاي مؤمن و متعهد و همراه با كسب علوم نوين و در راستاي پيشرفت و تعالي جامعه و كشور عنوان كرد و گفت: فرهنگ‌پذيري و نهادينه‌كردن فرهنگ اصيل اسلامي – ايراني از جمله عوامل اثر گذار بر شكل گيري و هويت جوانان و آينده سازان كشور است و مسئولان دانشگاهها همسو با معاونت فرهنگي در اين راستا تلاش مي‌کنند.

رئيس منطقه چهار دانشگاه با بیان اینکه توسعه و تجهيز مساجد از مهمترين اولويت هاي فرهنگي دانشگاههاست از رؤسا خواست از يادمان‌هاي شهدا گمنام صيانت شود و برنامه‌هاي مختلف فرهنگي در چنين مكان‌هايي اجرا شود.

وي در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: اقدامات خوبي در راه‌اندازي دانشگاههاي تك جنسيتي صورت گرفته و تا كنون 6 واحد تك جنسيتي در منطقه چهار تأسيس شده و در همين راستا 90 درصد دروس عملي، آزمايشگاهي و كارگاهي و 100 درصد دروس عمومي به صورت تك جنسيتي ارائه مي‌شود كه دستاورد مباركي براي دانشگاه است.

معاون فرهنگي دانشگاه خاطر نشان كرد: توسعه و گسترش فضاهاي فرهنگي به ويژه مساجد بر اساس سبك هاي بديع معماري اسلامي و ايراني صورت مي‌پذيرد و جاي آن دارد كه به طور دائم روايات ائمه معصومين (ع) و بزرگان براي بهره‌مندي دانشجويان، كاركنان و اساتيد به روش‌هاي مختلف در معرض ديد قرار گيرد.

مظاهري با اشاره به سخن رئيس دانشگاه مبني بر اينكه پرچم دانشگاه فرهنگي است اظهار داشت: ايران اسلامي در پرتو فعاليتهاي علمي، فرهنگي و اسلامي در دانشگاه‌ها به دستاوردها و پيشرفت‌هاي خوبي نائل آمده و اين مسير و جهاد الهي تا فتح قله‌هاي علمي در جهان ادامه خواهد يافت.



تاريخ : 13 / 4 / 1391برچسب:, | 7:4 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از رجا نیوز:

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزایش مبلغ یارانه نقدی را برآمده از اصلاح قیمتها عنوان کرد و برهمین اساس، باتوجه به از دستور کار خارج شدن افزایش قیمت حامل‌های انرژی، فعلا افزایش مبلغ یارانه نقدی هم منتفی شد.

به گزارش مهر، سید شمس الدین حسینی ظهر امروز در حاشیه امضای تفاهم نامه صندوق توسعه و بازار سرمایه در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در این ارتباط که با توجه به خارج شدن افزایش قیمت حاملهای انرژی در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها از دستور کار دولت، آیا مبلغ یارانه های نقدی افزایش خواهد یافت، گفت: افزایش یارانه نقدی برآمده از اصلاح قیمتها است.
 
وزیر اموراقتصادی و دارایی با اعلام اینکه دولت از مسیر اصلاح قیمتها قدرت خرید مردم را جبران می کند، اظهار داشت: در خصوص 28 هزار تومانی که بابت افزایش قیمت نان پرداخت شد نیز در برنامه هدفمندی یارانه ها وجود نداشت.
 
حسینی ادامه داد: با توجه به تفاهمات کلی که رئیس جمهور و رئیس مجلس داشتند، این کار انجام شد و ما لایحه این اقدام را در دولت تفسیر کردیم که مبلغ 28 هزار تومان یارانه نان برای جبران به مردم پرداخت شود.
 
وی خاطر نشان کرد: بنابراین اصلاح قیمتها و جبران قدرت خرید دو روی یک سکه هستند.
 
به گزارش مهر، دولت پیش از این قصد داشت یارانه نقدی ماهانه 45 هزار و 500 تومان به ازای هر نفر ( بدون محاسبه یارانه نه ماهه 28 هزار تومانی نان) را در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تا مبلغ 73 هزار و 500 هزار تومان افزایش دهد اما هم اکنون دولت بنا به دلیلی، قید افزایش قیمت حامل‌های انرژی را زده است و برهمین اساس، فعلا مبلغ یارانه نقدی افزایش نخواهد یافت.



تاريخ : 13 / 4 / 1391برچسب:, | 4:34 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از ایرنا :

تهران- نمازجمعه عبادی - سیاسی این هفته تهران به امامت آیت الله 'محمد امامی كاشانی' اقامه خواهد شد.

1391/04/13 - 07:23

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی ستاد نماز جمعه تهران، حجت الاسلام 'حیدر مصلحی' وزیر اطلاعات به مناسبت روز سرباز گمنام امام زمان (عج)، مسایل منطقه، بیداری اسلامی و سال تولید ملی حمایت از كار و سرمایه ایرانی پیش از خطبه ها سخنرانی خواهد كرد.

دیگر سخنران پیش از خطبه ها، حجت الاسلام 'قاسم پورسیدآقایی' است كه در خصوص دكترین مهدویت سخن خواهد گفت.

این مراسم از ساعت 11:45 با تلاوت آیاتی از كلام الله مجید توسط قاری ممتاز بین المللی 'علی شیرزاده' در دانشگاه تهران آغاز می شود.



تاريخ : 13 / 4 / 1391برچسب:, | 4:18 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از رجا نیوز:

قیمت سکه طرح جدید امروز با هزار تومان کاهش قیمت 737 هزار تومان، طرح قدیم 740 هزار تومان و دلار 1956 تومان برای فروش عرضه شد.

 به گزارش فارس با توجه به عدم تغییر قیمت دلار، نرخ انواع سکه تغییر چندانی نداشت. سکه طرح جدید با هزار تومان کاهش قیمت به 737 هزار تومان رسید و طرح قدیم هم 740 هزار تومان قیمت‌گذاری شد که نسبت به روز گذشته، 1000 تومان کاهش داشته است.
 
همچنین قیمت نیم سکه بدون تغییر نسبت به روز قبل 368 هزار تومان، ربع سکه 187 هزار تومان و سکه گرمی هم 110 هزار تومان معامله شد که تفاوت قیمتی نسبت به روز قبل نداشتند.
 
قیمت دلار امروز 1956 تومان بود که تغییری نسبت به روز دوشنبه نداشت و اونس هم 1610.2 دلار در بازارهای جهانی مورد داد و ستد قرار گرفت.



تاريخ : 13 / 4 / 1391برچسب:, | 3:20 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از عصر ایران :

مديرعامل گروه خودروسازي بهمن از عرضه چند محصول جديد به بازار در سال جاري خبر داد.

به گزارش ايسنا، محمدرضا سروش اظهار كرد: دو خودرو سواري جديد در سال جاري وارد بازار خواهد شد.

وي با بيان اين‌كه مزدا 1600 سي‌سي آماده عرضه بوده و در نيمه اول سال جاري وارد بازار خواهد شد، خاطرنشان كرد: اقدامات مربوط به توليد سواري چيني B50 نيز در حال انجام بوده و اين خودرو نيز در سال جاري وارد بازار خواهد شد.

مديرعامل گروه خودروسازي بهمن با بيان اين‌كه عرضه كاميون FAW نيز به زودي آغاز خواهد شد، خاطرنشان كرد: علاوه بر آن دو كاميون و كاميونت جديد نيز وارد بازار خواهد شد.

سروش ادامه داد: وانت كاپرا تك كابين نيز در سال جاري وارد بازار مي‌شود. علاوه بر آن‌ در حال برنامه‌ريزي براي توليد يك خودرو SUV بر روي پلت‌فرم كاپرا در ايران هستيم.

وي افزود:‌ در خصوص توليد يك ون و وانت جديد نيز برنامه‌ريزي شده است، ضمن آن‌كه كشنده‌ J6 با ظرفيت 40 تن نيز وارد بازار شده است.

مديرعامل گروه خودروسازي بهمن با بيان اين‌كه با عرضه محصولات جديد سبد محصولات اين شركت در سال جاري متحول خواهد شد، تصريح كرد: توليد سواري مزدا نيز طبق برنامه ادامه خواهد يافت؛ به‌گونه‌اي كه در سال جاري تاكنون 90 درصد برنامه توليد اين خودرو محقق شده است.



تاريخ : 13 / 4 / 1391برچسب:, | 2:37 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از رجا نیوز:

معاون رييس‌جمهور و رييس سازمان ميراث ‌فرهنگي، صنايع‌ دستي و گردشگري از افتتاح شبکه تلويزيوني گردشگري همزمان با عيد فطر در سال جاري خبر داد.

سيد حسن موسوي با اعلام اين خبر در جلسه شوراي مشورتي گردشگري که صبح امروز برگزار شد، گفت: بر اساس توافقات صورت گرفته با رييس سازمان صدا و سيما اين شبکه تلويزيوني همزمان با فرا رسيدن عيد فطر در سال جاري افتتاح خواهد شد.



ادامه مطلب
تاريخ : 13 / 4 / 1391برچسب:, | 11:8 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر :

معاون آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: پذیرش بدون آزمون این دانشگاه از سراسر کشور در 94 رشته مقطع کارشناسی‌ارشد انجام می‌شود.
آقای فیروزی افزود : دانشجویان تا 25 تیرماه برای تحویل مدارک خود به دفتر استعدادهای درخشان فرصت دارند.
او با بیان اینکه ظرفیت پذیرش این دانشگاه از طریق استعدادهای درخشان20 درصد از تعداد نفرات هر رشته است گفت: دانشگاه شهید چمران 10 درصد از پذیرش را به دانشجویان خود و 10 درصد را به دانشجویان سایر دانشگاه‌ها اختصاص داده است.
معاون آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز افزود : نتایج پذیرش بدون آزمون دانشگاه شهید چمران درمقطع کارشناسی ارشد هررشته بعد ازتحویل مدارک دانشجویان به دفتراستعدادهای درخشان مشخص می‌شود.
آقای فیروزی گفت:‌ دانشجویان ترم آخرمقطع کارشناسی در صورتی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند که تا شهریورماه سال جاری فارغ‌التحصیل شوند.



تاريخ : 13 / 4 / 1391برچسب:, | 5:40 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از افکار :

من جواد خیابانی را دوست دارم، به خاطر خیلی چیزها که مهم ترینش ماندگار شدن صدایش در ذهن همه ما در آن فوتبال دوست داشتنی مقابل استرالیا است. خیابانی اما به «سوتی» هایش معروف است.



ادامه مطلب
تاريخ : 12 / 4 / 1391برچسب:, | 10:10 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از فارس :

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به مدیرعامل باشگاه استقلال قول داد در صورت دریافت رضایتنامه‌اش از باشگاه اوساسونای اسپانیا فصل آینده به استقلال بیاید.

خبرگزاری فارس: نکونام به شرط دریافت رضایتنامه از اوساسونا، فصل آینده استقلالی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال،  در جلسه ای که امشب در دفتر علی فتح الله زاده با حضور جواد نکونام برگزار شد روند مذاکرات مثبت بود و مقرر شد کاپیتان تیم ملی در صورت گرفتن رضایتنامه از باشگاه اوساسونای اسپانیا فصل بعد در خدمت استقلال باشد.



تاريخ : 12 / 4 / 1391برچسب:, | 9:4 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل ازآفتاب :

پس از انتشار اطلاعیه‌ای در سایت سازمان حج و زیارت مبنی بر متوقف شدن سیستم صدور ویزا و ارسال اطلاعات افراد برای اخذ ویزا از سوی مؤسسه ارائه خدمات عمره عربستان گمانه‌زنی‌های بسیاری در مورد علت وقوع این رخداد مطرح شد. رخدادی‌ که سردرگمی حجاج عازم به این سفر معنوی را به دنبال داشته است.

به گزارش ایلنا، در حالی که سازمان حج و زیارت تاکنون در مورد چرایی اقدام عربستان موضع گیری شفافی نکرده است و به وجود آمدن این مشکل را یک اقدام پیش بینی نشده از سوی مؤسسه ارائه خدمات عمره عربستان اعلام می‌کند اما نتایج پیگیری‌های خبرنگار ما نشان از اهمال کاری سازمان حج و زیارت در تمدید قرارداد عمره مفرده با عربستان سعودی دارد که به نظر می‌رسد تغییر و تحولات اخیر در این سازمان در این امر بی‌تاثیر نبوده است.

در همین راستا طی گفتگویی با معاون سازمان حج و زیارت صحت این خبر را جویا شدیم که وی در پاسخ گفت: هیچ سوالی را در مورد مشکل تاخیر صدور ویزا برای زائران پاسخ نمی‌دهم و پاسخگویی دراین زمینه به عهده حوزه ریاست و روابط عمومی گذاشته شده است.

رضایی در پاسخ به این سوال که آیا مشکل به وجود آمده در صدور ویزا برای زائران ایرانی به دلیل عدم تمدید قرارداد با عربستان از سوی سازمان حج و زیارت است، افزود: این تفسیر خود خبرنگاران است و من چنین سوالی را جواب نمی‌دهم.

معاون سازمان حج و زیارت در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه که آیا شما این موضوع را تایید می کنید، تصریح کرد: این موضوع را نه تایید و نه تکذیب می‌کنم.

رضایی درمورد مشکل به وجود آمده در صدور ویزا برای زائران افزود: ارسال اطلاعات افراد برای اخذ ویزا از سوی عربستان به صورت یک طرفه مسدود شده است و سازمان حج و زیارت نمی‌تواند اطلاعات ویزا را ارسال کند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا مؤسسه ارائه خدمات عمره عربستان سیستم صدور ویزا را برای ایران مسدود کرده است، تصریح کرد: این در حیطه اختیارات عربستان است که می‌تواند سیستم صدور ویزا و ارسال اطلاعات افراد برای اخذ ویزا مسدود کند.

رضایی با اشاره به اینکه تمامی اقدمات لازم از سوی ایران انجام شده است، افزود: سیستم ارائه خدمات عمره عربستان درحالی از اوایل ماه شعبان بسته شد، که برای ارسال اطلاعات زائران باید از طریق این سیستم اقدام می‌کردیم و از همین رو دست ما بسته شده است.

با اقدام عربستان مبنی بر توقف صدور ویزا از ۳۱خردادماه امکان ارسال اطلاعات از سازمان حج و زیارت گرفته شد و امکان تغییر تاریخ اعزام آن دسته از افرادی که ویزا برای آن‌ها اخذ شده قوت یافته است. به طوری که معاون سازمان حج و زیارت روز گذشته در مورد تاریخ‌های مشخص پرواز زائران اعلام کرد: پروازهای روزهای ۱۷ و ۱۸ و ۱۹ تیر به روزهای دهم، یازدهم و دوازدهم مردادماه تغییر یافته و ویزای پرواز‌های تاریخ دهم، یازدهم و دوازدهم مردادماه صادر نشده است.کد مطلب :



تاريخ : 12 / 4 / 1391برچسب:, | 8:26 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر :

کارگری که در اتفاق نادر میلگردی چهارمتری از ناحیه گردن وارد شکمش شده بود ، باانجام عمل جراحی موفق از مرگ قطعی نجات یافت.
متخصص جراح عمومی بیمارستان علی بن ابیطالب قم در گفتگو با خبرنگار ما گفت : کارگر سانحه دیده که مردی 35 ساله بود باشرایط وخیم حیاتی به بیمارستان رسانده شد که با تلاش کادر پزشکی و احیای اولیه بیمار به اتاق عمل منتقل شد.
دکتر تقوی با بیان اینکه میلگرد ریه این کارگر را سوراخ کرده بود ، تصریح کرد ، تیم پزشکی در یک عمل جراحی بسیار سخت و کم نظیر موفق شدند ، میلگرد را از بدن بیمار خارج و ریه و شکم اورا عمل کنند.
متخصص جراح عمومی بیمارستان علی بن ابیطالب قم ، حال عمومی این کارگر را پس از عمل جراحی رضایت بخش و رو به بهبودی اعلام کرد.



تاريخ : 12 / 4 / 1391برچسب:, | 7:33 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر:

نفتکش ایرانی که به محاصره دزدان دریایی درآمده بود ازسوی نیروی دریایی ارتش نجات پیدا کرد.
به گزارش فرماندهی نداجا(نیروی دریایی ارتش)،دیروز 5 فروند قایق تندرو متعلق به دزدان دریایی به استعداد هر قایق 10 نفر به یک نفتکش ایرانی حمله کردند که با حضور ناوگروه ایرانی و درگیری میان دو گروه، قایق های دزدان دریایی متواری و نفتکش نجات پیدا کرد .