تاريخ : 3 / 5 / 1391برچسب:, | 9:12 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

از پارلمان فرانسه به خاطر تبعیض جنسیتی انتقادات فراوانی شده است.

حالا خانم «سیسیله دوفلو»، 37 ساله وزیر مسکن فرانسه به خاطر پوشیدن یک پیراهن گلدار با دامن کوتاه در هنگام سخنرانی خود در پارلمان فرانسه مورد تمسخر قرار گرفته است.

خانم دوفلو معمولا در جلسات کابینه دولت فرانسه نیز شلوار جین به پا می‌‌کند که تا حدی غیر معمول است.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه دیلی میل، وی به یکی از خبرنگاران گفت: من تا به حال با چنین صحنه‌ای رو به رو نشده بودم. این رفتار نمایندگان پارلمان نشان دهنده برخی خصوصیات آنهاست و من به همسران آنها فکر می‌کنم!

حزب اتحاد برای جنبش مردمی که متعلق به نیکولا سارکوزی، ‌ریس جمهوری سابق فرانسه است مقصر اصلی اتفاقاتی است که روز سه شنبه در پارلمان فرانسه روی داد.

گفته می‌شود اعضای این حزب به تمسخر خانم دوفلو پرداخته‌اند.

هم اکنون فیلمی منتشر شده از این رویداد باعث برانگیخته شدن انتقادات بیشتری در سراسر فرانسه شده است.

برخی می‌گویند این رویداد نشان دهنده تنفر از زن در طبقه سیاسی کشور است.

یکی از اعضای حزب سارکوزی که یکی از دوستان شخصی و نزدیک وی محسوب می‌شود، در اظهار نظری عجیب گفته بود: من خانم دوفلو را تحسین می‌کنم زیرا با پوشیدن این لباس‌ها باعث می‌شود که ما دیگر به حرف‌های او گوش نکنیم!

یکی دیگر از اعضای قدیمی این حزب نیز اظهار داشت: اعضای پارلمان در احترام به زیبایی این خانم سوت کشیدند!



تاريخ : 3 / 5 / 1391برچسب:, | 9:8 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

تیم مشاوران منطقه خاورمیانه و آفریقا در ششم جولای ۲۰۱۲ در نشستی با مدیران ارشد کمپین 'میت رامنی' اعلام موجودیت کردند.

به گزارش جام نیوز ؛ وب سایت "سبز نامه ایرانیان" دوشنبه 2 مرداد در خبری یادآور شد یک جوان ایرانی جز مشاوران "میت رامنی" شده است.



ادامه مطلب
تاريخ : 3 / 5 / 1391برچسب:, | 9:1 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

مهدی چمران گفت: در یک شهر وقتی مدیریت مختلف شکل می‌پذیرد عملاً نمی‌شود بخشی را به یکی و بخش دیگری را به دیگری واگذار کرد و در این زمینه مطمئناً شکست صورت می‌پذیرد. در خصوص جداسازی ری از تهران مطمئناً مطالعات درستی نشده است ضمن اینکه ما نیز خود شنیده‌ایم در واقع مردم از این طرح دفاع نکرده‌اند. اگر چه جداسازی ری از تهران از لحاظ مالی به نفع شهرداری تهران است چرا که در حال حاضر بودجه‌های خوبی در منطقه 20 تهران هزینه می‌شود.



ادامه مطلب
تاريخ : 3 / 5 / 1391برچسب:, | 8:59 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

همسر اين هنرمند گفت: فشار كاري زياد، ايشان را دچار سكته قلبي كردد و از آنجا كه ما در پلور مشغول جشنواره هنرهاي محيطي بوديم و اين اتفاق روز گذشته در حين برنامه‌هاي ايشان به وقوع پيوست، در بيمارستان آمل بستري شدند.

به گفته او، نادعليان در حال حاضر در سي سي يو بستري است و در صورتي كه پزشك معالج او اجازه دهد و حال اين هنرمند بهتر شود‌ با آمبولانس به بيمارستان تهران منتقل خواهد شد.

به گزارش ایسنا،همسر نادعليان اظهار كرد: خوشبختانه خطر اصلي رفع شده است اما از آنجا كه گرفتگي رگ اصلي به دليل سكته قلبي وجود دارد بايد تحت مراقبت‌هاي ويژه باشد.



عقاب نیوز :

تهران - در چهارمین روز ماه مبارك رمضان، كارگزاران نظام و مسوولان كشوری و لشگری با رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) دیدار كردند.

1391/05/03 - 12:42

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،در چهارمین روز ماه مبارك رمضان، كارگزاران نظام و مسوولان كشوری و لشگری با رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) دیدار كردند.

مشروح خبر و تصاویر تكمیلی متعاقباً منتشر خواهد شد.

 



عقاب نیوز :

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گزینه‌های احتمالی ریاست جمهوری آینده، گفت: متکی، قالیباف، پورمحمدی، ولایتی، حداد عادل و لاریجانی در حال حاضر گزینه‌های احتمالی اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری هستند که تاکنون نیز حضور خود را در انتخابات منتفی ندانسته‌اند.



ادامه مطلب
تاريخ : 3 / 5 / 1391برچسب:, | 3:46 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

سرمربی تیم فوتبال استقلال رسما اعلام کرد، بازوبند کاپیتانی این تیم در دوازدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به بازوی سیدمهدی رحمتی، دروازه بان ملی پوش استقلال بسته خواهد شد.

به گزارش مهر، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل سایپای البرز با بیان این مطلب اظهار داشت: رحمتی و پژمان منتظری برای عقد قرارداد با استقلال یک حرکت پهلوانانه انجام دادند و از حق و حقوق خود گذشتند که به همین خاطر آنها را به عنوان کاپیتان‌های اول و دوم تیم انتخاب کردیم.
 
وی در ادامه از سیدمهدی رحمتی به عنوان کاپیتان اول تیم استقلال در فصل جاری یاد کرد و گفت: از آنجائیکه جواد نکونام نخواست کاپیتان تیم استقلال باشد، بازوبند کاپیتانی تیم به بازوی رحمتی بسته خواهد شد.
 
معرفی جواد نکونام به عنوان کاپیتان تیم استقلال باعث انصراف فرهاد مجیدی در بازگشت به این تیم شده بود.



تاريخ : 3 / 5 / 1391برچسب:, | 2:57 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

ملي‌پوش سابق كشتي فرنگي كه پس از ارتكاب به قتل متواري شده بود، خودش را به ماموران نيروي انتظامي معرفي كرد.

ايرج مهري، مربي "ب . ق"، ملي‌پوش سابق كشتي فرنگي با اعلام اين خبر به ايسنا گفت: از طريق يكي از شاگردانم متوجه شدم كه او اوايل هفته‌ جاري، خود را تسليم نيروي انتظامي كرده است.

مهري با بيان اين كه "ب . ق" خودش را براي مسابقات جهاني سال آينده آماده مي‌كرد، افزود: اميدواريم در ماه مبارك رمضان از مشكلي كه ناخواسته برايش ايجاد شده رهايي يابد، چرا كه او يك سرمايه ملي و از پهلوانان با اخلاق كشور است.

به گزارش ايسنا، ملي‌پوش سابق كشتي فرنگي روز جمعه نهم تير ماه امسال به همراه برادرش براي شكار به ارتفاعات كرمانشاه رفته بود كه در مسير بازگشت در محلي به شنا كردن مشغول مي‌شوند، اما ممانعت برخي افراد حاضر در محل به درگيري لفظي و فيزيكي منجر مي‌شود كه در نهايت او با تفنگ شكاري خود فرد ممانعت كننده را به قتل مي‌رساند و متواري مي‌شود.



تاريخ : 3 / 5 / 1391برچسب:, | 10:4 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

نخستین زن فضانورد آمریکایی دوشنبه پس از ۱۷ ماه مبارزه با سرطان لوزالمعده در سن ۶۱ سالگی درگذشت.

به گزارش قانون به نقل از خبرگزاری فرانسه، "سالی راید" نخستین بار در سال ۱۹۸۳ هنگامی که ۳۲ سال داشت با سفینه "چلنجر" به فضا رفت.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، سازمان ملی هوانوردی و فضایی آمریکا (ناسا) دوشنبه مرگ این فضانورد را تایید کرد و "باراک اوباما"، رییس جمهوری آمریکا، در پیامی به این مناسبت از وی به عنوان یک قهرمان ملی یاد کرد.

باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا در بیانیه ای گفت او "شدیدا از خبر درگذشت سالی راید ناراحت است."

سالی راید در شهر لس آنجلس کالیفرنیا متولد و در همان جا بزرگ شد. او در دانشگاه استانفورد تحصیل کرد و مدرک فوق لیسانس و دکترای خود را در رشته فیزیک به دست آورد.



تاريخ : 3 / 5 / 1391برچسب:, | 10:3 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

آرمیتا دختر شهید داریوش رضایی نژاد در مراسم اولین سالگرد شهادت شهید رضایی‌نژاد. بر روی شال آرمیتا تصویر پدر شهیدش نقش بسته است.



تاريخ : 3 / 5 / 1391برچسب:, | 10:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

سيامك انصاري كه اين روزها تنها اثري كه با بازي او مي بينيم همان «قهوه تلخ» است در آخرين گفت و گويش گفت: «اين روزها مشغول استراحت هستم؛ استراحت مطلق و هيچ پيشنهاد سينمايي يا تلويزيوني خاصي را هم قبول نكرده ام.»

به گزارش آويني فيلم، انصاري درباره همكاري با مهران مديري در «قهوه تلخ» هم اظهار داشت: «كار با مهران هميشه برايم جذاب بوده است. اين بار هم كار نسبتا موفقي را پشت سر گذاشتيم كه حدودا 10 روزي است فيلمبرداري آن پايان پذيرفته است. گروه در حال انجام مراحل فني كار هستند تا به تدريج قسمت هاي مختلف را به شبكه نمايش خانگي عرضه كنند.»

اين بازيگر درباره برنامه هاي پيش رويش توضيح داده است: «فعلا كه هيچ برنامه اي پيش رو نداريم. بايد صبر كرد تا ببينيم چه پيش مي آيد.»

گفتني است انصاري با حضور در برنامه گپ رامبد جوان خبر از ازدواجش در آينده اي نزديك داد.



تاريخ : 3 / 5 / 1391برچسب:, | 9:29 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ قوّنی فیهِ على إقامَةِ أمْرِکَ  واذِقْنی فیهِ حَلاوَةَ ذِکْرِکَ

وأوْزِعْنی فیهِ لأداءِ شُکْرَکَ بِکَرَمِکَ و احْفَظنی فیهِ بِحِفظْکَ وسِتْرِکَ

یا أبْصَرَ النّاظرین.

 

به نام خداوند بخشنده مهربان

خدایا نیرومندم نما در این روز عزیز به فرمانبرداری ات و بچشان در آن شیرینى یادت را

و مهیا کن مرا در آنروز براى انجام سپاس‌گزاریت به کـرم خودت نگهدار مرا در این روز به نگاه‌داریت و پرده‌پوشى خودت

اى بیناترین بینایان.

 



تاريخ : 2 / 5 / 1391برچسب:, | 9:10 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس نوشت:

سازمان لیگ از تغییر زمان دیدار تیم‌های استقلال و سایپا و پرسپولیس و فجر سپاسی خبر داد.

خبرگزاری فارس: زمان دیدارهای استقلال و پرسپولیس تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس طبق اعلام سازمان لیگ ساعت بازی استقلال و سایپا در روز چهارشنبه به جای ساعت 22 در ساعت 22:30 برگزار می‌شود. همچنین دیدار دو تیم پرسپولیس و فجر سپاسی که قرار بود ساعت 22 سه‌شنبه شب برگزار شود ساعت 22:30 برگزار خواهد شد.

 سازمان لیگ اعلام کرده تمام بازی های استقلال و پرسپولیس در ماه مبارک رمضان ساعت 22:30 برگزار می‌شود.



تاريخ : 2 / 5 / 1391برچسب:, | 8:59 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان البرز گفت: سارق منزلی که با گروگان گرفتن دختر جوان قصد داشت اموال قیمتی منزل را به سرقت ببرد با حضور به موقع مأموران انتظامی استان البرز دستگیر شد.

خبرگزاری فارس: تلاش نفس‌گیر پلیس استان البرز برای رهایی گروگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، سردار علیرضا اکبرشاهی اظهار داشت: طی تماس تلفنی دختر جوانی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه سارقی با تهدید چاقو و به زور، وارد منزل آنها شده و در حال جمع کردن اموال سرقتی است با گرفتن آدرس منزل مورد نظر بلافاصله چند اکیپ مجهز به محل مورد نظر اعزام شدند.



ادامه مطلب
تاريخ : 2 / 5 / 1391برچسب:, | 8:17 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

اراک - خبرگزاری مهر: دستگاه تشخیص دهنده آلودگی ها در کف مخازن نفتکش ها، جایگاه ها و منابع ذخیره فرآورده های نفتی توسط یکی از کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان مرکزی اختراع شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دستگاه تشخیص دهنده آلودگی ها در کف مخازن نفتکش ها، جایگاه ها و منابع ذخیره فرآورده های رنگی (بنزین، نفت سفید و نفت گاز و بنزین سوپر) توسط یکی از کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان مرکزی اختراع شد.

علی چنانی مخترع این دستگاه با بیان اینکه این دستگاه با تحقیق سه ماهه ساخته شده است گفت: دستگاه با استفاده از عمل مکش (وکیوم) و تعادلات فازی عمل می کند و دستگاه آلودگی هایی از جمله آب، زنگار، تغییر رنگ و اختلاط فرآورده در کف مخازن را با دقت بالا تعیین می کند.

وی افزود: تشخیص آب کف مخازن بدون استفاده از خمیر آبیاب به صورت کاملا مکانیکی، نمونه گیری دستگاه از نقاط کف مخازن در فاصله های میلیمتری مختلف و انجام عمل مکش (وکیوم) قطرات آب کف مخازن از دیگر مزایای دستگاه یاد شده است.
 
مخترع دستگاه تشخیص دهنده آلودگی ها در کف مخازن اضافه کرد: صرفه اقتصادی، طول عمر بالا و نمونه گیری از فرآورده های رنگی بارگیری شده در نفتکش های محلی و صادراتی در امر کنترل کیفیت نهایی از جمله مهمترین مزایای ساخت این دستگاه است.

 



تاريخ : 2 / 5 / 1391برچسب:, | 8:14 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:



تاريخ : 2 / 5 / 1391برچسب:, | 8:9 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :



تاريخ : 2 / 5 / 1391برچسب:, | 8:2 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :



تاريخ : 2 / 5 / 1391برچسب:, | 8:0 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق، زیست بوم نوشت: آیا این هم پلنگی است که می گوئید به گله هایتان حمله می کند؟ آیا خرسی است که کندوهای عسل تان را می خورد؟ آیا گرازی است که مزارع تان را شخم می زند؟ چطور می توانید این همه قلبی از سنگ را توی سینه تان جابجا کنید؟ این بومرنگ سنگدلی که پرتاب کرده اید یک روز برمی گردد و توی صورت خودتان می نشیند…
 
تفنگ تان را بر زمین بگذارید شکارچی های نشانه دار و بی نشان! این گلوله های سربی تان را چال کنید، دست هایتان را بشورید، بوی خون دارد دنیا را بر می دارد…. شرم تان باد اگر نام انسان را یدک می کشید… به این عکس نگاه نکنید! این عکس برای ندیدن است!
لطفاً این عکس را نبینید!/ اختصاصی



تاريخ : 2 / 5 / 1391برچسب:, | 7:56 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ممنوعیت تبلیغ سفرهای خارجی از طریق تبلیغات محیطی خبر داد.

به گزارش فارس، احسان الله حجتی با اعلام این خبر گفت: شورای فرهنگ عمومی به استناد سیاست‌ها و ضوابط حاکم بر تبلیغات محیطی و در راستای مصوبه" تبلیغات محیطی کالا و خدمات" مورخ 12 اردیبهشت ماه سال جاری در راستای تحقق این شعار و جذب و تثبیت منابع مالی داخلی و همچنین ایجاد فرصت برای شناساندن مناظر طبیعی و جاذبه‌های ناب گردشگری و جذب گردشگر در داخل کشور، ماده واحده «ممنوعیت تبلیغ سفرهای خارجی از طریق تبلیغات محیطی » را تصویب کرد.

وی افزود: این ماده واحده به منظور گسترش و ترویج فرهنگ گردشگری داخلی و تقویت و کمک به زیرساخت‌های صنعت تبلیغات و گردشگری کشور تصویب شده است که در آن سفرهای مذهبی از این قاعده مستثنی شده‌اند و تبصره یک این ماده واحده اعلام می‌دارد که سفر حج و زیارت مزار امامان معصوم(ع)، مشمول این ماده نیست.