تاريخ : 21 / 5 / 1391برچسب:, | 10:49 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

     
رتبه کشور طلا نقره برنز جمع
1 41 26 29 96
2 37 25 21 83
3 26 15 18 59
4 19 24 28 71
5 13 7 7 27
6 10 19 14 43
7 10 9 12 31
8 8 4 4 16
9 7 16 12 35
10 7 6 8 21
11 6 5 8 19
12 6 0 4 10
13 5 14 17 36
14 5 3 5 13
15 4 5 1 10
16 4 2 9 15
17 4 0 2 6
18 3 9 4 16
19 3 4 5 12
20 3 4 3 10



تاريخ : 21 / 5 / 1391برچسب:, | 10:15 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

فرمانده پليس‌راه كشور از شهروندان خواست از تردد از محور تبريز – اهر و محورهاي شهر ورزقان خودداري كنند.

 

 

سرهنگ محمدرضا مهماندار در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در مورد آخرين وضعيت ترافيكي در مناطق زلزله‌زده اظهار كرد: در لحظات اوليه وقوع زلزله به دليل تردد خودروهاي امداد و نيز تردد مردمي كه به قصد كمك به مناطق زلزله‌زده مي‌رفتند،‌ترافيك سنگيني در محور تبريز – اهر و محورهاي شهر ورزقان ايجاد شد.

 

 

فرمانده پليس‌راه كشور ادامه داد: خوشبختانه با حضور نيروهاي پليس تردد خودروها در اين محور ساماندهي شد و هم‌اكنون مشكل چنداني وجود ندارد.

 

 

مهماندار با بيان اينكه انجام كارهاي امدادي بر عهده امدادگران است و شهروندان تنها با فراهم كردن زمينه سريع امدادرساني به آنان كمك كنند، از هموطنان خواست تا حد امكان از تردد از محورهاي تبريز – اهر و محورهاي شهر ورزقان خودداري كنند و اجازه ورود خودروهاي امدادي به جاده را بدهند.



تاريخ : 21 / 5 / 1391برچسب:, | 6:29 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: با راهیابی آرتور تایمازوف به فینال سنگین‌وزن کشتی آزاد المپیک، کمیل قاسمی شانس مبارزه برای مدال برنز را پیدا کرد.

خبرگزاری فارس: کمیل قاسمی شانس مبارزه برای مدال برنز را پیدا کرد

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از لندن، کمیل قاسمی نماینده سنگین‌وزن کشتی آزاد کشورمان که در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل آرتور تایمازوف، قهرمان نامدار ازبک‌ها شکست خورده بود و از حضور در جمع 4 کشتی‌گیر برتر این وزن بازمانده بود با راهیابی حریفش به فینال شانس مبارزه برای مدال برنز را پیدا کرد.

قاسمی در گروه شانس مجدد به مصاف نیک ماتوهین از آلمان خواهد رفت.



تاريخ : 21 / 5 / 1391برچسب:, | 6:6 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: زلزله نسبتا شدیدی دقایقی پیش استان زنجان را لرزاند.

خبرگزاری فارس: زلزله زنجان را هم لرزاند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: این زلزله به خوبی در استان زنجان احساس شد.

صفی‌الله کرامتی افزود: در استان و در شهرهای غربی و نزدیک به استان آذربایجان شرقی زلزله کاملا احساس و موجب وحشت مردم شده است.

وی افزود: تاکنون گزارشی از خسارت زلزله در استان زنجان نرسیده است.

گفتنی است این زلزله در شهر زنجان مرکز استان به خوبی احساس شد.



تاريخ : 21 / 5 / 1391برچسب:, | 5:37 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

مرد 53 ساله که روز گذشته در اثر برق‌گرفتگی سطح هوشیاری خود را از دست داده بود، با تلاش کارشناسان فوریت‌های پزشکی اصفهان پس از يك ساعت و 40 دقیقه احیای قلبی از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش ايسنا، روز گذشته در تماس با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی 115 اعلام شد كه مردی 53 ساله در منزل یکی از خویشاوندانش میهمان بوده و برای تعمیر کولر به بالای پشت‌بام رفته که بر اثر برق‌گرفتگی جان خود را از دست داده كه پس از اعلام حادثه، سریعاً تکنيسین‌های اورژانس پیش بیمارستانی بر بالین مصدوم حاضر شدند و پس از کنترل علائم حیاتی وی دریافتند که مرد 53 ساله دچار ایست کامل قلبی تنفسی شده است.

این گزارش حاکی است مصدوم 53 ساله پس از يك ساعت و 40 دقیقه تلاش مستمر از سوی کارشناسان 115 علائم حیاتی خود را بازیافت و به زندگی دوباره برگشت و سپس توسط آمبولانس به بیمارستان اشرفی خمینی‌شهر منتقل و در بخش ICU بستری شد.



تاريخ : 21 / 5 / 1391برچسب:, | 5:33 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: بزرگی نخستین زلزله امروز تبریز 6.2 در مقیاس ریشتر اعلام شد.

خبرگزاری فارس: بزرگی اولین زلزله امروز تبریز 6.2 ریشتر اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران نخستین زمین لرزه تبریز را ساعت 16.53 به بزرگی 6.2 ریشتر اعلام کرد.

این زمین لرزه در موقعیت  38.49 شمالی و 46.87 شرقی و عمق 10 کیلومتر صورت گرفته است.

مرکز این زمین لرزه  17 کیلومتری اهر، 19 کیلومتری ورزقان، 35 کیلومتری هریس و  510 کیلومتری تهران، تهران اعلام شده است.

این زمین لرزه که مدت زمان آن بیشتر بود به قدری مردم تبریز را به وحشت انداخت که زن و بچه به حالت گریان به خیابان‌ها فرار کردند و برخی نیز از حال رفته‌اند.

هنوز از خسارت این زمین‌ها لرزه‌ها در تبریز و شهرهای مورد اشاره گزارش نشده است.

تا لحظه مخابره خبر هنوز تلفن‌های ثابت و همراه تبریز با اخلال مواجه هستند.

 



تاريخ : 21 / 5 / 1391برچسب:, | 11:55 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

تهران - رییس مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام نتایج اولیه 32 رشته آزمون دكتری تخصصی سال 1391 این دانشگاه تا بعد ازظهر امروز - شنبه 21 مرداد ماه - خبر داد.

1391/05/21 - 09:39

به گزارش ایرنا، 'ناصر اقبالی' گفت: نتایج دعوت به مصاحبه 32 رشته آزمون دكتری تخصصی سال 1391 این دانشگاه به همراه دوره بدون آزمون این رشته ها امروز اعلام می شود.

وی افزود: داوطلبان می توانند برای مشاهده نتیجه آزمون از ساعت 17 امروز(شنبه) به پایگاه اینترنتی مركز آزمون به نشانی www.azmoon.net مراجعه كنند.

براساس اعلام مركز آزمون دانشگاه آزاد، اقبالی به افزایش 65 درصدی داوطلبان آزمون دكتری سال 91 دانشگاه آزاد نسبت به سال قبل اشاره كرد و گفت: تاكنون نتایج دعوت به مصاحبه 50 رشته دوره دكتری تخصصی اعلام شده است و نتایج قطعی پذیرفته شدگان پس از انجام مصاحبه در پایان شهریور ماه اعلام خواهد شد.



تاريخ : 21 / 5 / 1391برچسب:, | 11:40 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

معاون حقوقي معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس جمهوري با اشاره به اين‌كه تعطيلي 5 روزه تهران به دليل برگزاري اجلاس سران كشورهاي عضو جنبش عدم تعهد است و تمديد نمي‌شود، افزود: تعطيلي دستگاه‌هاي اجرايي بر روند كار بخش خصوصي نيز تاثيرگذار خواهد بود.
 
عبدالعلي تاجي در گفت و گو با ايسنا، درباره تعطيلي پنج روزه تهران اظهار كرد: كارمندان دستگاه‌هاي اجرايي در روزهاي سه‌شنبه و چهارشنبه ـ هفتم و هشتم شهريورماه ـ و همچنين شنبه ـ يازدهم شهريور ماه تعطيل خواهند بود.
 
وي در ادامه با اشاره به اين‌كه اين تعطيلي بر روند كار بخش خصوصي نيز تاثيرگذار خواهد بود، گفت: تعطيلي به دليل برگزاري اجلاس سران كشورهاي عضو جنبش عدم تعهد است و تمديد نمي‌شود.
 
معاون حقوقي معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس‌جمهوري درباره كارمنداني كه هنوز سبد كالاي ماه رمضان را دريافت نكرده‌اند، تصريح كرد: بايد ديد كه كدام دستگاه اجرايي اقدام به ارائه سبد كالاي كارمندان نكرده و دليل اين امر را خود دستگاه جويا شد.



تاريخ : 21 / 5 / 1391برچسب:, | 11:39 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، سقف تعرفه پيامك از تلفن ثابت به ثابت با نوع ارتباط شهري يك پالس، سقف تعرفه از شبكه تلفن ثابت به تلفن ثابت با نوع ارتباطي بين شهري دو پالس، ارسال پيامك از تلفن همراه به تلفن ثابت از نوع ارتباطي شهري و بين شهري دو پالس محاسبه مي‌شود.

در حالي كه مدتي است از راه‌اندازي سامانه ارسال پيامك از طريق تلفن ثابت به ثابت در برخي از استان‌ها فراهم شده است، روش‌هاي ارسال پيامك بارها اعلام شده است اما به نظر ميرسد هنوز به اطلاع‌رساني هرچه بيشتر اين سرويس نياز وجود دارد.

بر اين اساس قائم مقام مدير عامل شركت مخابرات درباره سرويس ارسال پيامك از طريق تلفن ثابت گفت: پيامك تلفن ثابت با استقبال خوبي مواجه بوده است و اجراي اين طرح بيشتر به نفع شركت‌هاي خصوصي، مدراس، هيات‌هاي مذهبي و مجتمع‌ها است.

وي اظهار كرد: استفاده از اين سرويس امكان شناسايي مزاحمان را فراهم كرده است و فرد به طور كامل از شماره ارسال شده آگاهي دارد.

قائم مقام مدير عامل شركت مخابرات بيان كرد: ارسال پيامك تلفن به سه روش انجام مي‌شود كه شامل ارسال پيامك توسط تلفن‌هاي روميزي مخصوص است و همچنين دستگاهي كه به تلفن‌هاي معمولي وصل مي‌شود و ميتواند پيامك ارسال كند و نوع دوم استفاده از سيستم "پياثا" با روش دايل آپ و روش سوم استفاده از اينترنت پرسرعت "آسانك" است.

وي بهترين روش ارسال پيامك تلفن ثابت را از طريق آسانك اعلام كرد و گفت:‌ارسال پيامك از تلفن ثابت به ثابت هزينه كمتري براي مشتركان دارد.

اين مقام مسوول در توضيح هزينه در نظر گرفته شده پيامك تلفن ثابت به ثابت براي هر پيامك حدود 60 ريال و هزينه ارسال پيامك از تلفن ثابت به سيار را حدود 110 ريال اعلام كرد.

وي در پاسخ به ظرفيت متن ارسال پيامك‌ها گفت: ظرفيت ارسال متن هر پيامك به گونه‌اي در نظر گرفته شده است كه متن مورد نظر و حداقل را پوشش مي‌دهد. 
 



تاريخ : 21 / 5 / 1391برچسب:, | 8:34 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

برترین ها: در اکتبر 1945 "مدام اولسون"، همسر یکی از کشاورزان ایالت کلرادو امریکا برای میهمانان خود یکی از مرغ های خود را سر برید، اما این مرغ خوش شانس از زمین بلند شد و با وجود اینکه سرش از بدنش جدا شده بود، کشته نشد.

این مرغ که "مایک" نام دارد به دلیل اینکه رگ اصلی و یا بخش های پایین مخ آن که مسئول حرکت است، قطع نشده بود، بلافاصله پس از عمل ذبح شروع به حرکت کرد و به زندگی طبیعی خود ادامه داد.

















تاريخ : 18 / 5 / 1391برچسب:, | 2:0 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

تهران / واحد مرکزی خبر
رئیس ستاد برگزاری اجلاس غیرمتعهدها گفت: به مناسبت برگزاری این اجلاس، تهران روزهای سه شنبه ، چهارشنبه ، پنجشنبه ، جمعه و شنبه که از هفتم تا یازدهم شهریور است تعطیل خواهد بود.
به گزارش خبرنگار ما؛ علی سعیدلو در حاشیه جلسه هیأت دولت افزود: این تصمیم برای برگزاری هر چه آرامتر این اجلاس گرفته شد.
وی درباره اقدامات صورت گرفته پیش از برگزاری این اجلاس گفت: کارهای اجرایی و محتوایی انجام شده است و دو سه روز پیش رئیس جمهور از مکان برگزاری اجلاس بازدید کرد.
سعیدلو گفت: دعوت نامه برای حدود 120 هیأت ارسال شده است و وزارت خارجه نیز از طریق سفرایش این موضوع را پیگیری می کند و تا چند روز آینده مشخص خواهد شد که از هر کشوری در چه سطحی حضور می یابند.
معاون امور بین الملل رئیس جمهور ادامه داد: تاکنون برخی ها از جمله دبیرکل سازمان ملل تمایل خود را برای شرکت در این اجلاس اعلام کرده اند.
وی گفت: قرار است امروز آقای بقایی معاون اجرایی رئیس جمهور نیز دعوت نامه حضور در این اجلاس را تقدیم رئیس جمهور مصر کند.



تاريخ : 18 / 5 / 1391برچسب:, | 8:31 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

يک فوق تخصص پيوند قرنيه و استاد دانشگاه علوم پزشکي تهران، نسبت به تشديد عوارض بيماريهاي چشمي به هنگام روزه داري در بين 3 گروه از افراد جامعه هشدار داد. دکتر محمدرضا فرتوک زاده در گفتگو با مهر اظهارداشت: يکي از سئوالات متداول مردم اين است که آيا چشم به هنگام روزه داري آسيب مي بيند يا خير.وي افزود: يک گروه از افراد که دچار بيماري آب سياه پيشرفته هستند و فشار چشم بالاست، نبايد روزه بگيرند. زيرا در اثر نوسان فشار ناشي از روزه داري و هنگام افطار که فشار بدن بالا مي رود، موجب مي شود که بقاياي باقي مانده از بينايي آنها از بين برود.

اين فوق تخصص پيوند قرنيه به گروه دوم از افراد جامعه اشاره کرد که شبکيه چشم آنها در اثر بيماري قند و پرفشاري خون دچار ضايعات عروقي شده و ممکن است در اثر نوسانات روزه داري، چشم آنها آسيب ببيند و دچار خونريزي شود.فوتوک زاده تاکيد کرد: براي گروه دوم نيز توصيه مي شود که روزه نگيرند.وي به گروه سوم از افرادي اشاره کرد که بينايي آنها در اثر روزه داري دچار مشکل مي شود و افزود: اين افراد کساني هستند که نمره چشم آنها خيلي بالاست و ممکن است در اثر روزه داري، بينايي آنها آسيب ببيند.فرتوک زاده همچنين به افرادي اشاره کرد که دچار خشکي چشم هستند و گفت: اين افراد که تعدادشان خيلي کم است، مي توانند با استفاده از اشک مصنوعي و قرار گرفتن در محيط مربوط، از تشديد خشکي چشم جلوگيري کنند. زيرا روزه داري با کم شدن آن آب بدن همراه است و مي تواند براي اين قبيل افراد مشکلاتي به وجود بياورد.اين استاد چشم پزشکي دانشگاه علوم پزشکي تهران در خصوص افراد عينکي که از بالا رفتن نمره چشم در اثر روزه داري سئوال مي کنند، افزود: افرادي که نمره چشم شان زير 10 است، هيچ اتفاقي براي آنها نمي افتد ولي کساني که نمره عينک شان بالاي 10 است، ممکن بينايي چشم شان کمتر شود.



تاريخ : 17 / 5 / 1391برچسب:, | 4:58 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

 

رسانه های خارجی لحظاتی پیش از به شهادت رسیدن سه نفر از زائران ربوده شده در سوریه توسط تروریستهای مسلح خبر دادند.

به گزارش مهر، اسکای نیوز عربی خبر شهادت سه زائر ایرانی ربوده شده توسط گروههای مسلح تروریستی در سوریه را تایید کرده است.
 
گروههای تروریستی مدعی شدند این سه نفر در جریان بمباران دمشق از سوی ارتش سوریه به شهادت رسیده اند.
 
گروههای مسلح اخیرا 48 زائر ایرانی را هنگام رفتن برای زیارت مرقد مطهر حضرت زینب(س) ربوده و به نقطه نامعلومی منتقل کردند و بعد با یک هیاهویی رسانه ای مدعی شدند این زائران، وابسته به نیروهای مسلح ایران هستند.
 
العربیه هم به نقل از گروه مسلح موسوم به ارتش آزاد اعلام کرده است این گروه در صورتی که عملیات ارتش سوریه علیه گروههای مسلح متوقف نشود، تمام گروگانهای ایرانی را به شهادت خواهد رساند.

 



تاريخ : 16 / 5 / 1391برچسب:, | 2:55 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

Egypt's Khalil K Abir Abdelrahman falls after failed attempt on the women's 75Kg group A weightlifting competition at the ExCel venue at the London 2012 Olympic Games

Fencing team of the U.S. celebrate their victory at the end of the women's eppe team bronze medal fencing competition against Russia at the London 2012 Olympic Games

Mexico's Herrera celebrates scoring in overtime over Senegal with teammates Enriquez and Chavez in their men's quarter final soccer match at the London 2012 Olympic Games at Wembley Stadium in

Olympics Day 6 - Badminton

China's Zhang Jike celebrates after defeating China's Wang Hao in their men's singles gold medal table tennis match at the ExCel venue during the London 2012 Olympic Games

Olympics Day 6 - Fencing

A Team Canada member jumps into the water to celebrate their second place in the men's eight Final A to win silver during the victory ceremony at Eton Dorney during the London 2012 Olympic Games

Croatia's Miranda Tatari and Andrea Penezic celebrate a goal against Russia in their women's handball Preliminaries Group A match at the Copper Box venue during the London 2012 Olympic Games



تاريخ : 16 / 5 / 1391برچسب:, | 2:49 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی فولادماهان، با تاکید مهندس بهروز ریخته گران و تصمیم اعضای هیات مدیره باشگاه فولاد ماهان، طی مراسمی با عنوان "همایش سپاس" از قهرمانان مدال‌آور المپیک لندن تقدیر خواهد شد.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان در این زمینه اظهار داشت: بر اساس تصمیم اعضای هیات مدیره و تاکید مهندس بهروز ریخته گران، رئیس هیات مدیره باشگاه فولاد ماهان از تمام مدال‌آوران المپیک لندن طی مراسمی باشکوه تحت عنوان "همایش سپاس" با اهدای خودروهای پژو پارس، پژو 405 و خودوری تیبا تجلیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: انتخاب خودروهای مورد نظر در راستای حمایت از تولید بخش داخلی در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی صورت گرفته است.

مدیرعامل فولاد ماهان با اشاره به صحبت‌های مهندس ریخته گران مبنی براینکه قهرمانان المپیک متعلق به تمام مردم ورزش دوست ایران هستند و تجلیل از این غرور آفرینان مشارکتی ملی در عرصه ورزش خواهد بود، یادآور شد: کسب  مدال‌ در المپیک باعث عزت و افتخار ایران در تمام جهان است و باشگاه فولاد ماهان بر مبنای رسالت خود در فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی، سهم کوچکی در ایجاد انگیزه‌ای مضاعف در میان جوانان با غیرت ایرانی در آوردگاه المپیک خواهد داشت.

محمدرضا ساکت در پایان ابراز امیدواری کرد در روزهای آینده بارها سرود پر افتخار ایران در لندن طنین انداز شود.



تاريخ : 16 / 5 / 1391برچسب:, | 2:46 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

دونده‌المپيكي ايران در رقابت‌هاي دوي 800 متر المپيك در گروه خود خود دوم و راهي نيمه نهايي شد.

به گزارش رجانیوز، سجاد مرادي، دونده‌ي المپيكي ايران در ماده‌ي دوي 800 متر در گروه پنجم، رقابتش را آغاز كرد و در رده‌ي دوم قرار گرفت.

بهترين ركورد مرادي 1:44:74 بود كه نتوانست در اين رقابت به آن برسد.



تاريخ : 16 / 5 / 1391برچسب:, | 1:54 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارشسرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شام تايمز ،مقامات امنیتی سوریه اعلام کردند که در جریان ربوده شدن 48 زائر ایرانی در حلب سوریه، راننده اتوبوس زائران ايراني که وابسته به گروه‌های مخالف حکومت سوریه بوده و حضور آنها را به گروه هاي تروریستی  اطلاع داده است.

اين راننده، بدنبال اطلاع يافتن از ايراني بودن مسافران، تغيير مسير داده و زائران را به شورشياني که در انتظار وي بودند، تحويل داده است.

گفتني است، زائران ایرانی که برای زیارت به حرم حضرت زینب(س) رفته بودند مورد حمله تروریست‌های مخالف سوریه قرار گرفتند.

 



تاريخ : 16 / 5 / 1391برچسب:, | 1:53 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق، احسان حدادی قهرمان و ركورددار آسيا در مرحله مقدماتي پرتاب ديسك المپيك با پرتابي به ميزان 65 متر و 19 سانتي‌متر ورودي فينال المپيك را به دست آورد تا دو پرتاب ديگر او تاثيري نداشته باشد. حدادي پرتاب‌هاي ديگر خود را انجام نداد. ورودي فينال در ماده پرتاب ديسك 65 متر بود.


در رقابت‌هاي پرتابي، ورزشكاراني كه بتوانند در مرحله‌ مقدماتي به حد نصاب فينال برسند راهي اين مرحله خواهند شد. در صورتي كه تعداد ورزشكاراني كه موفق به انجام اين كار شوند از تعداد فيناليست‌هاي لازم كمتر باشد، ساير ركوردهاي بهتر راهي فينال خواهند شد.

رقابت فينال حدادي فردا سه‌شنبه ساعت 23:15 به وقت تهران برگزار مي‌شود.



تاريخ : 16 / 5 / 1391برچسب:, | 1:50 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

اعدام کودک شیعه عراقی پس از کشتار اعضای خانواده‌اش در سوریه



تاريخ : 16 / 5 / 1391برچسب:, | 1:40 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق، منوچهر گرجی رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: 5-6 ماه گذشته استانداری البرز قصد داشت در اراضی کشاورزی این دانشگاه شهرک تجاری ایجاد کند.

وی افزود: پس از مدتی قرار شد رئیس دانشگاه تهران با استانداری البرز همکاری کند و قسمتی از اراضی به استانداری اختصاص یابد و قسمت دیگر برای کسب درآمد دانشگاه تهران در نظر گرفته شود.

گرجی در مورد عزل خود از سمت ریاست دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران گفت: من به رئیس دانشگاه تهران گفتم اگر قرار است در اراضی دانشکده کشاورزی تغییر کاربری صورت گیرد، من نمی‌توانم در سمت خود باقی بمانم، بر این اساس پس مدتی حکم عزل من از سوی فرهاد رهبر صادر شد.