تاريخ : 21 / 6 / 1391برچسب:, | 6:35 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: عقرب سیاه صبحگاهان امروز در ملا عام به دار مجازات آویخته شد.

خبرگزاری فارس: عقرب سیاه به دار مجازات آویخته شد

به گزارش خبرنگار قضایی فارس، صادق مرادی معروف به عقرب سیاه که از سوی شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران به اعدام محکوم شده بود صبحگاهان امروز در چهار راه سبلان و در ملا عام به دار مکافات آویزان شد.



تاريخ : 20 / 6 / 1391برچسب:, | 12:19 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

فارس: احمدی‌نژاد و لاریجانی برای دومین بار بعد از زلزله اخیر آذربایجان شرقی، فردا به تبریز می‌روند.

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشومان و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی فردا (سه‌شنبه) به آذربایجان شرقی سفر خواهند کرد.
 
بر اساس این گزارش، در حالی رؤسای 2 قوه در یک روز در شهر تبریز حضور خواهند یافت که برخی رسانه‌ها از بازدید لاریجانی و احمدی‌نژاد از مناطق زلزله زده خبر داده‌اند.
 
بعد از زلزله آذربایجان شرقی، احمدی‌نژاد و لاریجانی یک‌بار برای بازدید از مناطق زلزله زده به تبریز سفر کرده بودند و سفر فردای آنها، دومین سفر بعد از زلزله تبریز است.



تاريخ : 20 / 6 / 1391برچسب:, | 10:35 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

رئیس کل بانک مرکزی با اعلام اینکه برنامه قبلی این بانک در انتشار چک پول‌های 200 هزار تومانی منتفی شده است، گفت: فعلا برنامه‌ای برای خروج ایران چک‌های 50 هزار تومانی از بازار نداریم.

محمود بهمنی در گفتگو با مهر از آخرین سیاست‌های بانک مرکزی در مورد ساماندهی ایران چکها و همچنین برنامه انتشار چک پولهای جدید خبر داد و گفت: هم اکنون همکاران ما در بانک مرکزی در حال کار بر روی سیاستهای جدید بانک مرکزی در این بخش هستند.

رئیس کل بانک مرکزی در ارتباط با جمع آوری چک پولهای 50 هزار تومانی از بازار، اظهار داشت: فعلا جمع آوری ایران چکهای 50 هزار تومانی از بازار جواب نمی دهد و لازم نیست.

بهمنی خاطر نشان کرد: ما بر روی خود چکهای مصرفی مردم برنامه داریم ولی ایران چکها را تغییری اعمال نخواهیم کرد و با همین روال فعلی ادامه خواهیم داد.

وی همچنین در مورد آخرین وضعیت انتشار ایران چکهای 200 هزار تومانی که چند سال پیش توسط بانک مرکزی دنبال و تعدادی نیز به چاپ رسیده بود، خاطر نشان کرد: برنامه ای برای انتشار چک پول‌های 200 هزار تومانی نداریم.

به گزارش مهر، چند سال پیش بانک مرکزی برنامه ای را برای انتشار چک پولهای 200 هزار تومانی پیش بینی کرده بود و حتی برای این منظور چک پولهای جدید را نیز طراحی و تعدادی هم چاپ کرده بود، اما حال رئیس کل بانک مرکزی از منتفی شدن این برنامه مبنی بر وارد کردن چک پولهای درشت 200 هزار تومانی به بازار خبر می دهد.

همچنین در مورد ایران چکهای 50 هزار تومانی نیز طی چند ماه گذشته برخی مباحث پیرامون آن مطرح شده بود. چندی پیش علی لاریجانی رئیس مجلس با استناد به بررسی‌ های هیئت تطبیق مصوبات دولت با قوانین، انتشار ایران چک توسط بانک مرکزی را غیرقانونی اعلام کرده بود.

علی لاریجانی در روزهای پایانی سال 1390 نامه عدم تطبیق مصوبه بانک مرکزی در مورد انتشار ایران چک با قوانین را ابلاغ کرده و به دولت (بانک مرکزی) یک هفته مهلت داده بود تا در مدت زمان تعیین شده نسبت به توقف انتشار ایران چک های جدید اقدام کند.

در این نامه ضمن تأکید بر ممنوعیت رواج ایران چک، 10 مورد مغایرت انتشار ایران چک با قوانین کشور گوشزد شده بود و مجلس از دولت خواسته بود به تخلفات خود در این زمینه پایان دهد.



تاريخ : 20 / 6 / 1391برچسب:, | 10:26 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:



تاريخ : 20 / 6 / 1391برچسب:, | 10:22 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:



تاريخ : 20 / 6 / 1391برچسب:, | 10:9 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق به نقل از ايسنا، ثبت‌نام دوره‌هاي کاردانی پیوسته و ناپیوسته ترمی دانشگاه جامع علمي كاربردي به صورت الكترونيكي انجام مي‌شود، لذا داوطلبان بايد پس از تهيه كارت اعتباري از دفاتر پستي سراسر كشور و یا استفاده از کارت‌های بانکی شبکه شتاب براي مشاهده دفترچه و ثبت‌نام در مهلت مقرر به پايگاه الكترونيكی سازمان سنجش به نشانيwww.sanjesh.org مراجعه كنند.

پذیرش دوره هاي کاردانی ترمی دانشگاه جامع علمي كاربردي برای اولین‌بار بصورت بدون کنکور و براساس معدل کل دیپلم انجام می شود و تسهیلات لازم جهت معافیت تحصیلی داوطلبان مشمول، برابر مقررات مندرج در دفترچه ثبت‌نام، پیش بینی شده است. لازم به ذکر است ثبت‌نام دوره‌هاي کاردانی پیوسته و ناپیوسته ترمی دانشگاه جامع علمي كاربردي در 266 رشته، 2705 كد رشته محل ، حدود 550 مرکز آموزش علمی کاربردی و ظرفيت پذيرش 64 هزار نفر در 4 گروه آموزشي صنعت ، كشاورزي ، مدیریت و خدمات اجتماعي و فرهنگ و هنر انجام مي شود.

اسامی پذیرفته‌شدگان، اواخر شهریور اعلام می‌شود.



تاريخ : 20 / 6 / 1391برچسب:, | 9:8 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق، فرهاد دانشجو در گفتگو با مهر با تکذیب برخی اخبار و شایعات در خصوص افزایش 15 تا 23 درصدی نرخ شهریه دانشگاه آزاد اسلامی برای سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: 90 درصد دانشجویانی که در سال تحصیلی جدید به کلاسهای درس دانشگاه آزاد وارد خواهند شد یعنی رقمی حدود یک میلیون و 400 هزار نفر، دانشجویان ورودی سالهای گذشته هستند که علیرغم مجوز وزارت علوم هیچ افزایش شهریه ای نخواهند داشت.

وی درباره شهریه دانشجویان جدیدالورود تاکید کرد: به طور کل می توان اعلام کرد که شهریه این دسته از دانشجویان هم افزایش نیافته اما تنها کارمزد شهریه ها بین 3 تا 5 درصد افزایش یافته است.

به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، علیرغم اینکه در سالهای گذشته شهریه دانشگاه آزاد بین 10 تا 15 درصد افزایش می یافت، در سال تحصیلی جدید با وجود تورم 23 درصدی و افزایش حقوق اعضای هیأت علمی، شهریه ها افزایش نیافت و وعده ریاست دانشگاه آزاد برای کاهش شهریه خیلی زودتر محقق شد.

دانشجو در ادامه اعلام کرد که دانشجویان شاغل به تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه آزاد هم از وام 10 میلیون تومانی برای پرداخت شهریه بهره مند می شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد که دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته نیز از سال تحصیلی جدید شامل 20 درصد تخفیف شهریه شدند.



تاريخ : 20 / 6 / 1391برچسب:, | 8:50 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق به نقل از افکار نیوز، تنوع خودرو های بین ۵۰ تا ۱۰۰میلیون تومان با ورود خودرو های خارجی رو به افزایش بوده و به نسبت قیمت های آنها قاعدتا تعداد مشتری هایشان هم کم تر است که در ادامه جدول قیمتی برخی از این خودرو ها آمده است.

در میان تنوع زیاد خودروهای بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی می توان به سانگ یانگ کایرون با قیمت هشتاد و دو میلیون تومان و کیا اسپورتیج با قیمت ۹۲ میلیون تومان اشاره کرد.





تاريخ : 20 / 6 / 1391برچسب:, | 8:47 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

منبع:جهان نیوز



تاريخ : 19 / 6 / 1391برچسب:, | 9:10 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: در پی موفقیت‌های جانبازان و معلولان کشورمان در رقابت‌های پارالمپیک 2012 و همچنین در پاسخ به نامه رئیس این کمیته ملی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در پیامی از افتخار ‌آفرینی‌‌های آنان قدردانی کردند.

خبرگزاری فارس: رهبر انقلاب از مدال آوران در مسابقات پارالمپیک تقدیر کردند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از مدال آوران کشور در مسابقات پارالمپیک تقدیر کردند.

 

 متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسمه تعالی

قهرمانان عزیز جانباز و معلول

افتخاراتی که در مسابقات جهانی به دست آوردید، مایه خرسندی و سرافرازی و شادمانی ملت ایران است. صمیمانه از همه شما تشکر می‌کنم. پایبندی‌هایی که به ارزش‌ها و احکام اسلامی نشان دادید نیز درخور قدردانی و سپاس جداگانه است.

خداوند همواره شما را سربلند بدارد.

سیّد علی خامنه‌ای

19/شهریور ماه/1391

آقای خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک در نامه‌ای به رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به موفقیت های کاروان ورزشی پارالمپیک نوشته بود: فرزندان شما در کاروان ورزشی شهید رئیس علی دلواری با شعار توکل، تلاش، میثاق با شهدا و با مدد گرفتن از شهدای انقلاب اسلامی و خانواده های معظم ایشان که چشم و چراغ ملت ایران هستند، پس از پیروزی‌های غرور آفرین جوانان این مرز و بوم در بازیهای المپیک، در مسابقات پارالمپیک نیز با حفظ اصول کرامت ایرانی، اسلامی توانستند مجدداً به پیروزیهای بزرگی دست پیدا کنند.

خداوند بزرگ و مهربان را شاکریم و خوشحالیم از این که موجبات شادی حضرتعالی و مردم عزیز جمهوری اسلامی ایران فراهم آمد.

بر خود لازم میدانم از مساعدت‌های بی دریغ دولت جمهوری اسلامی و مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی نمایم.



تاريخ : 19 / 6 / 1391برچسب:, | 1:33 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

طی حکمی از سوی وزیر کشور، فرماندار شهرستان ری به سمت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری منصوب شد.

به گزارش ايسنا، امیرحسین باقرنژاد ـ فرماندار شهرستان ری طی حکمی از سوی وزیر کشور و با پیشنهاد استانداری تهران به سمت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری منصوب شد.

متن حکم ارسالی از سوی وزیر کشور بدین شرح است:

جناب آقای امیر حسین باقر نژاد

با سلام،

بموجب این حکم و بنا به پیشنهاد استانداری تهران به سمت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری منصوب می شوید.

امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها ، سازمانها و دستگاههای کشوری و لشگری و بهره‌گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق و دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست‌های دولت و وزارت متبوع و نیز خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم موفق باشید.

مصطفی محمد نجار



تاريخ : 19 / 6 / 1391برچسب:, | 1:9 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اطلاعیه شماره یک صادره شده برای انتخابات مجلس اظهار داشت: استعفای نامزدها از مشاغل خود صرفاً ناظر بر انتخابات میان دوره‌ای مجلس است و در ریاست جمهوری کسی نیاز به استعفا ندارد.

خبرگزاری فارس: نامزدهای ریاست‌جمهوری نیازی به استعفا ندارند/ زمان ثبت‌نام سال ۹۲

«سیدصولت مرتضوی» رئیس ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس با بیان اینکه برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری نیاز به استعفا نیست، اظهار داشت: اطلاعیه شماره یک صادره شده از سوی وزارت کشور صرفاً ناظر بر انتخابات میان دوره‌ای مجلس است و برای نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری کسی نیاز به استعفا ندارد. 

رئیس ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: این استفتائیه صرفاً ناظر بر انتخابات میان دوره‌ای مجلس است و شرایط انتخاب‌شوندگان در انتخابات شوراها و ریاست‌جمهوری را وزارت کشور در زمان مناسب ،از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام می‌‌کند ولی باید گفت در انتخابات ریاست جمهوری،ضرورتی به استعفا برای اشخاص حقوقی نیست.

«در اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور با استناد به بند ((الف)) ماده 29 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی برخی  اشخاص  از داوطلب شدن در انتخابات میان دوره‌ای مجلس در سراسر کشور محرومند ، مگر اینکه حداقل شش ماه قبل از ثبت نام از سمت خود استعفاء داده باشند و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند»

وی درباره زمان ثبت‌نام نمایندگان مجلس، افزود: انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس به دلیل اینکه باید همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شوراها برگزار شود ما را مقداری زودتر وارد گود انتخابات کرد؛ چراکه قانون‌گذار گفته آنهایی که می‌خواهند داوطلب نمایندگی شوند باید 6 ماه قبل از ثبت‌نام استعفا دهند و ما ناگریز بودیم این اطلاعیه را زودهنگام بدهیم و تاریخ انتخابات را هم  مشخص کنیم.

مرتضوی درباره زمان ثبت‌نام نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری نیز تصریح کرد:ثبت‌نام نامزدهای ریاست‌جمهوری در سال 92 خواهد بود که زمان دقیق تر آن بعدا اعلام می‌شود؛ همچنین زمان ثبت‌نام برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس،شوراها و یک حوزه‌ای که انتخابات مجلس خبرگان در آن برگزار می‌شود در سال 92 خواهد بود.



تاريخ : 19 / 6 / 1391برچسب:یارانه , عقاب نیوز , شهریور, | 1:7 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

يارانه نقدي شهريور ماه(مرحله نوزدهم) از صبح دوشنبه قابل برداشت است.

به گزارش ايسنا، يارانه 45 هزار و 500 توماني مرحله اول قانون هدفمندساي يارانه‌‌ها امشب به حساب سرپرستان خانوار واريز مي‌شود.

بر اين اساس 74.5 ميليون ايراني يارانه نقدي مرحله اول را دريافت مي‌كنند.



تاريخ : 19 / 6 / 1391برچسب:عقاب نیوز, قیمت , خودرو, | 1:5 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق به نقل از ايسنا، محسن صالحي‌نيا با اشاره به افزايش قيمت خودرو در بازار طي چند ماه گذشته گفت: شركت‌هاي خودروسازي مستندات خود را براي افزايش جديد قيمت‌ها براساس تغييرات ايجاد شده در قيمت مواد اوليه و نوسان نرخ ارز ارائه كرده‌اند و به هر كدام كه توجيه داشته باشد اجازه افزايش قيمت را مي‌دهيم.

وي افزود: البته شركت‌هاي خودروسازي بايد برخي موارد مانند تسهيلات داده شده به آن‌ها و اقدامات انجام شده براي واردات مواد اوليه را نيز در مستندات خود مدنظر قرار دهند.



تاريخ : 19 / 6 / 1391برچسب:, | 1:4 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

یک کارشناس محیط زیست با انتقاد ازشایعاتی مبنی بر فروش پارک پردیسان به قیمت متری 8 هزار تومان گفت: قیمتی که برای فروش این پارک در نظر گرفته شده است معادل قیمت زمین در کویر لوت است.
 
ناصر کرمی در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: انتشار شایعاتی درباره فروش پارک طبیعت پردیسان نگرانی های بسیاری را در بین کارشناسان محیط زیست، دلمشغولان طبیعت ایران و همچنین شهروندان کلانشهر تهران برانگیخته است. اطلاع رسانی ها در این باره مخدوش و ناقص است و سازمان حفاظت محیط زیست که انتظار می رفت، خود حافظ و نگاهبان این عرصه باشد تاکنون از هر واکنشی درباره این شایعات خوددداری کرده است.
 
به گفته وی، پارک طبیعت پردیسان بر مبنای طرح مصوب و قانونی آن یک پروژه بزرگ ملی به شمار آمده و مقرر بود با تبدیل به ذخیره گاه گیاهان و جانوران و بزرگترین پارک وحش شهری خاور میانه، ضمن فراهم ساختن عرصه یی برای آموزش و جلب توجه هم میهنان به مفاهیم حفاظت محیط زیست و حیات وحش، به یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری پایتخت تبدیل شده و نقش مهمی در رونق اقتصاد شهری تهران داشته باشد.
 
کرمی اظهار داشت: انتخاب نام پردیسان برای این پارک از آن جهت صورت گرفته که با ارائه نمونه های طبیعی و واقعی از زیست بومهای اقیلم های مختلف کره زمین، چشم اندازی ملموس از بهشت طبیعت جهان را پیش روی ایرانیان قرار دهد. مضاف بر آنکه این پارک با واقع بودن در مسیر بادهای غالب غربی نقش مهمی در تلطیف و خودپالایی هوای کلانشهر آلوده تهران دارد و ساخت و ساز در عرصه آن می تواند راه تنفس را برای میلیونها شهروند ساکن این شهر، باز هم تنگتر کند.
 
این کارشناس محیط زیست تصریح کرد: از این نظر، فروش و تغییر کاربری اراضی این پارک می تواند شلیک تیر خلاص به زیستبوم رنجور پایتخت ایران به شمار آمده و همچنین تهران را از یک فرصت بزرگ و تکرار ناشدنی در حوزه گردشگری، اکوتوریسم و آموزش محیط زیست محروم کند.
 
وی افزود: همچنین نباید فراموش کرد پردیسان شاید آخرین عرصه دست نخورده از زیستبوم شهر تهران باشد کما اینکه هم اکنون برخی گونه های گیاهی خاص منطقه تهران فقط در این پارک قابل مشاهده هستند.



تاريخ : 19 / 6 / 1391برچسب:, | 12:56 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

 

 

کلیک کنید



تاريخ : 18 / 6 / 1391برچسب:, | 1:27 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق به نقل از فارس، سردار موسی کمالی گفت: سربازان در حال خدمت (حین خدمت و آموزش)، اعزامی از شهرستان‌های (اهر، ورزقان، هریس، کلیبر) که خانواده‌های آنان در شهرستان‌های یاد شده سکونت دارند و به افراد خانواده و واحدهای مسکونی‌شان 40 درصد و یا بالاتر صدمه وارد شده به مدت سه ماه مرخصی اضطراری داده می‌شود.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص مشمولان و سربازان شامل معافیت خاطرنشان کرد: کسانی که تمام یا حداقل دو نفر از اعضاء خانواده درجه یک خود را از دست داده‌ باشند، کسانی که سرپرست خانواده را از دست داده و یا سرپرست خانواده به دلیل معلولیت ناشی از زلزله قادر به اداره امور خود نباشد و فرزند دیگری که سرپرستی خانواده را برعهده بگیرد در استان حضور نداشته باشد، سربازان متاهل دارای فرزند که همسر و یا فرزند خود را از دست داده یا همسر به دلیل معلولیت قادر به اداره امور خانواده نباشد، سربازان متأهلی که به دلیل از دست دادن پدر و پدر همسر (هر دو) همسرشان در محل بی‌سرپرست باشند و سربازان متأهلی که منزل مسکونی‌شان قابل سکونت نبوده و از بین رفته محسوب می‌شود، از خدمت دوره ضرورت معاف می‌شوند.

وی در ادامه افزود: تقاضای سربازان برای معافیت در کمیسیونی مرکب از بخشدار محل یا نماینده اول، رئیس وظیفه عمومی محل یا نماینده او، نماینده قوه قضائیه محل، نماینده سپاه پاسداران محل، یک نفر نماینده شورای اسلامی شهرستان یا شورای اسلامی بخش یا شهر رسیدگی می‌شود.

کمالی همچنین اعلام داشت: کسانی که بعد از شنیدن خبر زلزله بدون اخذ مرخصی خدمت را ترک کرده‌‌اند در صورتی که متحمل آسیب‌های جانی و مالی (تخریب 40 درصد و یا به بالا واحد مسکونی) شده‌اند در شمول مرخصی یاد شده قرار گرفته و بقیه افراد پس از مراجعه به محل زندگی و اطلاع از وضعیت و سلامت خانواده باید پس از ده روز به محل خدمت خود مراجعه کرده و این ده روز جزء مرخصی استحقاقی آنان محاسبه خواهد شد.

این مقام ارشد نظامی در خصوص شرایط خدمت مشمولان مناطق زلزله‌زده گفت: سربازانی که خانواده آنان در محل زلزله زده سکونت داشته و به سبب این زلزله آسیبی به افراد خانواده و یا به واحدهای مسکونی‌شان (40 درصد و یا بالاتر) صدمه وارد شده به نزدیکترین یگان نظامی یا انتظامی محل سکونت خانواده منتقل می‌شوند.

وی در ادامه افزود: اعزام مشمولان شهرستان‌های (اهر، ورزقان، هریس، کلیبر) که آسیبی به افراد خانواده و یا به واحدهای مسکونی‌شان 40 درصد و یا بالاتر صدمه وارد شده به مدت شش ماه تا مورخ 30/11/1391 به تعویق افتاده و نیروهای مسلح نیز نیروهای اختصاص یافته را تا مورخ 20/4/1392 پس از طی مدت آموزش نظامی در نزدیک‌‌ترین یگان نظامی یا انتظامی محل سکونت خانواده به کارگیری کنند.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در پایان تاکید کرد این مصوبات به تمامی نیروهای مسلح ابلاغ شده است و سازمان‌ها مکلفند در اسرع وقت نسبت به حسن اجرای آن اقدام کنند.



تاريخ : 18 / 6 / 1391برچسب:, | 12:43 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

تا لود کامل صبور باشید



تاريخ : 18 / 6 / 1391برچسب:, | 12:33 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

در ادامه مطلب ببینید.....



ادامه مطلب
تاريخ : 18 / 6 / 1391برچسب:, | 12:13 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، در آخرين روز هفته گذشته ـ پنج شنبه ـ بورس كالاي ايران شاهد رشد قيمت سكه آتي در تحويل‌هاي شهريور، مهر،‌آبان و آذر بود هرچند سكه تحويل شهريور با قيمت 859 هزار تومان نتوانست به قيمت سكه در بازار غير رسمي برسد.

سكه تحويل مهرماه نيز در اين روز با قيمت 881 هزارتومان معامله شد و سكه تحويل آبان به 920 هزارتومان و سكه تحويل آذر نيز به 940 هزارتومان رسيد.

با توجه به اينكه قيمت طلاي جهاني امروز ـ شنبه ـ رو به كاهش گذاشته و كشورهاي ديگر ايام تعطيلات خود را در روزهاي شنبه و يكشنبه سپري مي‌كنند، پيش‌بيني مي‌شود كه قيمت سكه آتي نيز با درصدي كاهش وضعيت ثباتي را در اين روزها داشته باشد.