تاريخ : 4 / 7 / 1391برچسب:, | 12:31 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، نگه داری از کامپیوتر بسیار مهم است چرا که در صورت نداشتن دقت شما نمی توانید از سیستم خودتان به خوبی استفاده کنید و همین می تواند باعث به وجود آمدن مشکلات بسیاری شود.

یکی از مهمترین بخش هایی که در یک سیستم وجود دارد کیس یا همان محفظه نگه داری قطعات آن است. این بخش به خاطر محافظت از قطعات مختلف دستگاه بسیار مهم است. درادامه به برخی از مهمترین نکات محافظتی و نگه داری این بخش از کامپیوتر می پردازیم.


*اولین نکته ای که باید در مورد کیس های کامپیوتر دقت داشته باشید محل نگه داری آن ها است. ابتدا سعی کنید که این قسمت روی زمین و در نزدیکی پایتان قرار نداشته باشد چرا که ممکن است زیاد به آن ضربه وارد شود.

*دومین نکته جلوگیری از ضربه خوردن آن است. همیشه مواظب باشید که ضربه به دستگاه وارد نمی شود چرا که در این صورت ممکن است قطعات داخلی از جای خودشان خارج شده و کامپیوتر دچار مشکل شود.

*در کناره های هر کیس دو درب برای دسترسی به داخل آن وجود دارد هیچکاه این درب ها را باز نگذارید چرا که ممکن است گرد و خاک و آشغال های متفاوت وارد دستگاه شده و باعث از کار افتادن و حتی سوختن قطعات داخلی شود.

*نکته دیگر در مورد محافظت از کیس کامپیوتر تمیز نگه داشتن و همچنین نظافت داخلی ان است. این نکته به قدری واجب است که باید حداقل هر سه ماه یکبار انجام شود.


نحوه تمیز کردن فضای داخلی کیس:

همانطور که اشاره کردیم برای ایبکه سیستمی با قدرت داشته باشید که کمتر دچار مشکل می شود، سوای موارد بالا باید هر سه ماه یک بار داخل دستگاه را نظافت کنید. این کار باعث افزایش طول عمر قطعات و در پی آن افزایش طول عمر کامپیوتر شما می شود.

برای تمیزکردن داخل کیس کامپیوتر باید به نکات زیادی دقت داشته باشید چرا که مهمترین قطعات کامپیوتر در دل آن قرار دارد. اولین گام بردن کیس به یک محیط باز مانند حیاط یا پشت بام است.


اگر در خانه جاروبرقی هایی دارید که می توانند به جای مکش در حالت دمنده نیز قرار بگیرند به راحتی داخل دستگاه را تمیز کنید. البته دقت داشته باشید که فشار باد به گونه ای نباشد که برخی قطعات ریز را جدا کند و همچنین گلویی جارو را به قطعات نچسبانید. این کار را می توانید به کمک سشوارهایی که باد خنک نیز دارند انجام دهید.

بعد از تمیز کردن گرد و خاک ها می توانید با استفاده از یک دستمال نرم بخش هایی از گرد و خاکی که روی قطعات باقی مانده را تمیز کنید تا دستگاه به طور کامل تمیز شده باشد.

بعد از تمیز کردن نوبت به مرتب کردن فضای داخلی می رسد. قبل از باز کردن کیس تعدادی سیم و بست آماده کنید و به کمک آن ها سیم های مختلف را مرتب کرده و در جاهی مشخص قرار دهید. نامرتبی سیم ها می تواند عواقبی چون قطعی داشته باشد.



تاريخ : 4 / 7 / 1391برچسب:, | 11:57 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

اونس طلا 1768.2
مثقال طلا در بازار تهران 4,582,000
هر گرم طلای 18 عیار 1,057,800
سکه طرح جدید 10,350,000
سکه طرح قدیم 10,350,000
نیم سکه 5,170,000
ربع سکه 2,580,000
سکه گرمی 1,440,000
دلار در بازار تهران 25,690
یورو در بازار تهران 33,200
پوند در بازار تهران 41,100
درهم در بازار تهران 7,010
برگرفته از وب سایت اتحادیه طلا، جواهر، سکه و صرافی تهران
www.Tgju.Ir



تاريخ : 4 / 7 / 1391برچسب:, | 11:54 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از عصر ایران، بر اساس این گزارش پروفسور " یامان توکات " پزشک فوق تخصص ترکیه ای برای معاینه جولی از استانبول به آنکارا می رود و مدارک پزشکی آنجلینا جولی را مورد بررسی قرار می دهد.

ظاهرا جولی به هپاتیت C مبتلاست و بخش های زیادی از کبد خود را از اثر ابتلا به این بیماری از دست داده است  و پزشکان به وی گفته اند در صورتی که عمل پیوند کبد انجام ندهد ، خواهد مرد.

جولی در ملاقات با پزشک ترکیه ای که در زمینه پیوند کبد در جهان نام پرآوازه ای دارد ، نظر او را درباره وضعیت بیماری اش و نیز موضوع پیوند کبد درخواست کرده است.

جولی به پروفسور توکات گفته است : پزشکان می گویند اگر پیوند کبد انجام ندهم خواهم مرد ، چطور می توانم زنده بمانم ؟"

گفته می شود پروفسور توکات برای ویزیت آنجلینا جولی از استانبول به آنکارا رفته است و هنوز مشخص نیست نظر این پزشک صاحب نام پیوند کبد در زمینه مساله پیوند کبد جولی چیست.

جولی هم اکنون با "برد پیت " یکی دیگر از مشهورترین هنرپیشه های هالیوود زندگی می کند و صاحب 6 فرزند است.



تاريخ : 4 / 7 / 1391برچسب:, | 7:31 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

اینجا ورزشگاه تختی اورمیه و چمن شماره دو این ورزشگاه است ظهر دومین روز از پاییز.دخترانی که در این زمین تمرین می کنند اعضاء تیم فوتبال منتخب استان هستند حاضر در لیگ برتر فوتبال بانوان بزرگسال کشور. این آقایی هم که بالای سرشان ایستاده و دارد تمرینشان می دهد مربی شان است که در کنار دو دستیار زن در یک روز آفتابی و به صورت علنی در حال انتقال نکات فنی به بازیکنانش است.
 

 

 

 



تاريخ : 4 / 7 / 1391برچسب:, | 7:30 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با بیان اینکه هنوز تصمیم کمیسیون درباره محدودیت‌های سنی و تحصیلی نامزدهای ریاست جمهوری نهایی نشده است، گفت: حداقل سن نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۴۰ سال و حداقل مدرک تحصیلی، مدرک فوق لیسانس تعیین شده است.

به گزارش خانه ملت، امیر خجسته در تشریح آخرین تغییرات طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری گفت: جلسات کارشناسی مجلس همچنان ادامه دارد و در آینده‌ نزدیک طرح اصلاح قانون انتخابات برای تصویب در صحن علنی مجلس مهیا می‌شود.

درباره حداکثر سن نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری بحث نشده است


نماینده مردم همدان، قهاوند و فامنین با بیان اینکه در جلسه اخیر کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس در خصوص موضوعاتی از قبیل شاخص‌های تعیین رجل سیاسی، سن  و مدرک تحصیلی نامزدها بحث و تبادل نظر شد، یادآور شد: حداقل سن نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۴۰ سال و حداقل مدرک تحصیلی، مدرک فوق لیسانس تعیین شده است، البته امکان تغییر این شرایط وجود دارد.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که حداکثر سن نامزدهای ریاست‌ جمهوری چند سال خواهد بود، گفت: در رابطه با تعیین این محدودیت صحبتی در کمیسیون نشده است.



تاريخ : 4 / 7 / 1391برچسب:, | 7:21 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

دبیر علمی یازدهمین کنگره بین‌المللی جراحان دهان، فک و صورت ایران گفت :مردم نباید گول تبلیغات ایمپلنت را بخورند .
 
به گزارش واحد مرکزی خبر، بهنام بهلولی در نشست خبری این کنگره  افزود : در برخی جاها تبلیغات ایمپلنت با تبلیغات کباب نیم متری چاپ می شود که تاکید بر بدون درد و جراحی بودن ان میکنند و مردم باید مراقب اینگونه تبلیغات نادرست باشند.

وی اضافه کرد: ایمپلنت نوعی درمان برای دندانهایی است که از بین رفته اند، این کار  عمل جراحی است که هم در درمان و هم در زیبایی بیمار موثر است .

بهلولی با بیان اینکه خوشبختانه برخی بیمه ها تنها به عنوان جراحی زیبایی به ایمپلنت نگاه نمیکنند گفت :اخیرا چند سازمان و برخی بیمه ها هزینه ایمپلنت را نیز تحت پوشش بیمه قبول کرده اند .

وی با اشاره به اینکه اینگونه درمان‌ها باید رویه‌ پزشکی و درمانی خود را دنبال کند و متخصصان نیز مردم را به رعایت بیشتر بهداشت دهان و دندان ترغیب کنند، گفت : فقط 3 مورد از 100مورد ایمپلنت‌ها به علت برخی دلایل ناشناخته شکست میخورد که ان را نیز می توان با ایمپلنت مجدد درست کرد ،اگر اصول اولیه اینکار رعایت شود همه ایمپلنتها موفقیت امیز است .

بنابر این گزارش رئیس یازدهمین کنگره بین‌المللی جراحان دهان، فک و صورت ایران نیز 70 درصد موارد تشخیص سرطان دهان در بیماران را به دلیل کمبود آگاهی بیماران و متخصصان عنوان کرد و گفت : اگر فردی زخم دهانش به مدت بیش از 2هفته بهبود پیدا نکرد باید برای تشخیص شناسایی این عارضه که می‌تواند خطر سرطان دهان باشد به متخصص مراجعه کند.

خدایاری نمین با اشاره به علائم سرطان دهان از جمله لق شدن دندان‌ها، خونریزی، اختلال تغذیه، رشد سریع زخم یا تومور در دهان که پس از دو هفته بهبود پیدا نکند، افزود: این عارضه می‌تواند به علت بی‌توجهی به دیگر نقاط بدن سرایت کند در حالی که با گرفتن یک رادیوگرافی از دهان و همچنین مراجعه به موقع به دندانپزشک برای چکاپ بهداشت دهان و دندان  از این بیماری جلوگیری کرد.

یازدهمین کنگره جراحان دهان، فک و صورت ایران از 26تا 28 مهر همزمان با سومین همایش ایمپلنت خلیج فارس با محورهایی همچون بررسی جدیدترین شیوه‌های تشخیص و درمان بیماری‌ها و آخرین متدهای جراحی و ناهنجاری‌های مادرزادی در ناحیه دهان، فک و صورت برگزار می‌شود.

درمان‌های جراحی پس از جراحت و حوادث ناشی از تصادفات رانندگی و جدیدترین شیوه‌های کاشت ایمپلنت با حضور متخصصان بنام 10 کشور جهان از جمله اهداف برگزاری این کنگره است
 



تاريخ : 4 / 7 / 1391برچسب:, | 5:29 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 صمد مرفاوی هدایت تیم فوتبال صبای قم را برعهده گرفت.
 
به گزارش خبرگزاری فارس پس از جدایی یحیی گل‌محمدی، هیئت مدیره باشگاه صبا تشکیل جلسه داد و صمد مرفاوی را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کرد.
 
رمضان‌بیگی مدیرعامل باشگاه صبا در گفت‌وگو با فارس این موضوع را تایید کرد.
 
در روزهای گذشته خبر انتخاب مرفاوی به عنوان سرمربی صبا منتشر شده بود اما برخی مدیران باشگاه منتظر تایید هیئت مدیره بودند تا این انتخاب اعلام شود. گل‌محمدی که سرمربی صبا بود با جدا شدن از این تیم به عنوان مربی پرسپولیس در کنار ژوزه مشغول فعالیت شد.



تاريخ : 4 / 7 / 1391برچسب:, | 2:14 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:



تاريخ : 4 / 7 / 1391برچسب:, | 1:13 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: روزنامه حیات نو: اقدام برخى اعضاى مجلس خبرگان براى حذف آیت‌الله دستغیب، نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان با مخالفت صریح مقام معظم رهبرى متوقف شد.

خبرگزاری فارس: مخالفت مقام معظم رهبرى با حذف آیت‌الله دستغیب از مجلس خبرگان

* روزنامه حیات نو: اقدام برخى اعضاى مجلس خبرگان براى حذف آیت‌الله دستغیب، نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان با مخالفت صریح مقام معظم رهبرى متوقف شد.  برخى اعضاى مجلس خبرگان در جریان نشست اخیر این مجلس اقدام به جمع آورى امضا جهت عزل آیت ا... دستغیب از نمایندگى استان فارس کردند. ظاهرا بر اساس آئین‌نامه مجلس خبرگان براى بررسى درخواست عزل یکى از نمایندگان دست کم باید 20 تن از نمایندگان خبرگان از هیئت رئیسه تقاضا کنند، سپس هیئت رئیسه درخواست را به کمیسیون تحقیق جهت بررسى ارجاع خواهد داد و در صورت بررسى کمیسیون تحقیق و موافقت این کمیسیون، موضوع به رأى نمایندگان خبرگان گذاشته خواهد شد.

 

در جلسه روز پنجشنبه نمایندگان خبرگان با رهبرى ، هاشمى شاهرودی، تهیه درخواست مذکور را به اطلاع ایشان رساند که با مخالفت صریح رهبر انقلاب مواجه شد. آیت‌الله خامنه‌اى با تاکید بر اینکه اظهار نظر ایشان به معناى تکلیف بر اعضاى مجلس خبرگان نیست، تصریح کردند که با این گونه اقدامات و حذف کسانى که در مسائل جزیى اختلاف نظر دارند، مخالف اند. ایشان خطاب به خبرگان فرمودند: «این به نظر من اقدام خیلى مناسبى نیست. حالا من البته نمى خواهم به خبرگان تکلیفى بکنم یا چیزى را به عنوان تکلیف بگویم؛ سلیقه‌ من این است. بالاخره یک نفر عقیده‌ دیگرى در یک مسئله‌ خاصى دارد؛ اینجور نیست که در مبانى و اصول اختلافى وجود داشته باشد و به نظرم نمى‌آید اینجورى باشد

 

* رییس جمهور در نشستی با شورای دبیران و مسئولان ارشد هفته‌نامه تایم گفت: «زیر‌خارجه آمریکا مستقیما دخالت و حمایت کرد و وزیر دفاع هم همین‌طور و اوباما هم اظهارنظر کرد که البته بلافاصله اصلاح نمود. چنین مواضعی برای ما خیلی مهم نبود، نکته مهم دخالت آنها در امور داخلی یک کشور دیگر بود که بدون تردید کاری اشتباه بود. عده‌ای که شعار دمکراسی می‌دهند، از اقلیت دفاع می‌کنند. کسی که دنبال دمکراسی است باید از اکثریت حمایت کند گرچه اکثریت در ایران نیازی به حمایت اوباما و هیچ دولت دیگری ندارد.» احمدی نژاد افزود: «بوش علاقه‌مند بود در امور داخلی کشورها دخالت و بحران ایجاد کند و همین کار حیثیت دولت آمریکا را از بین برد. اوباما که می‌خواهد چهره آمریکا را اصلاح کند نباید اشتباهات بوش را تکرار کند و البته این یک توصیه دوستانه است. اینها سیاست‌هایی است که شکست خورده و به دولت آمریکا کمک نمی‌کند.»



تاريخ : 4 / 7 / 1391برچسب:, | 1:3 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: جابه‌جایی زائران تمتعِ امسال با پرواز بوئینگ 747 ایران‌ایر در ساعت 1:10 بامداد امروز آغاز می‌شود که در این پرواز 460 زائر بیت‌الله الحرام به مدینه منوره منتقل می‌شوند.

خبرگزاری فارس: آغاز پرواز‌های حج تمتع از امروز با انتقال 460 زائر به مدینه منوره

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» بر اساس توافق صورت گرفته با عربستان اعزام تمام زائران ایرانی برای مناسک حج از طریق هواپیماهای هما و ماهان انجام می‌شود.

‌اولین پرواز حج تمتع امسال به سمت سرزمین وحی امروز چهارم مهر‌ماه ساعت 01:10 بامداد با پرواز بوئینگ 747 ایران‌ایر آغاز می‌شود؛ طی این پرواز 460 نفر از حجاج تمتع به مدینه منوره منتقل می‌شوند.

‌براساس توافق با سازمان حج و زیارت انتقال 38 هزار زائر به شرکت هواپیمایی هما سپرده شده ضمن آنکه آخرین پرواز رفت به عربستان 29 مهر است.

زائران تمتع امسال از 17 استان کشور اعزام می‌شوند؛ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در عملیات رفت حج تمتع سال جاری با انجام بیش از 100 پرواز، زائران را به عربستان انتقال می‌دهد.

در عملیات رفت حج تمتع سال جاری انتقال زائران ایستگاه‌های اصفهان، اردبیل، اهواز، بوشهر، تبریز، تهران، شیراز، کرمانشاه و یزد توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

همچنین عملیات رفت انتقال زائران دو ایستگاه تهران و اصفهان توسط دو شرکت ایران‌ایر و ماهان به صورت مشترک انجام  می‌شود.

بنابراین گزارش در عملیات سال جاری بیش از 75 هزار زائر از سراسر کشور برای به جا آوردن مناسک حج تمتع در کشور عربستان حضور خواهند داشت.

طبق اعلام مسئولان، اعزام زائران توسط ایران‌ایر 14 میلیون دلار صرفه جویی ارزی صورت می‌گیرد،‌ انتقال زائران به عربستان از امروز چهارم مهرماه آغاز و به مدت 30 روز ادامه خواهد داشت‌.

به علت ترمیم باند فرودگاه تبریز، حجاج این ایستگاه از فرودگاه ارومیه به عربستان اعزام خواهند شد.‌

پروازهای بازگشت حجاج بیت الله الحرام به کشور از 10 آبان ماه سال جاری آغاز و به مدت 22 روز ادامه خواهد داشت.



تاريخ : 3 / 7 / 1391برچسب:, | 4:31 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از رسا‌، حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید در دیدار با فرشاد حیدری مدیرعامل بانک ملی ایران و اعضای هیأت مدیره این بانک، با بیان این که اروپا و آمریکا چوب رنسانس و سکولاریسم  را می خورند، اظهارداشت: مشکلات اقتصادی آن ها با طرح ریاضت اقتصادی قابل حل نخواهد بود، زیرا ثروت دست عده معدودی است که حاضر نیستند این موقعیت را از دست بدهند.

وی نظام حاکم بر آمریکا و اروپا را کاپیتالیستی عنوان کرد و گفت: مشکل اقتصادی آن ها با کشور ما کاملا متفاوت است، ثروت در آن کشورها دست افراد خاصی است و 99 درصد مردم زیر بار قرض و فشارهای مالی هستند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم طاغوت را بر سه نوع سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تقسیم بندی کرد و گفت: قرآن برای هر سه نوع طاغوت مثال می زند و می فرماید باید همه این ها از بین بروند.

عمل به دستورات اسلام مشکلات اقتصادی را ریشه کن خواهد کرد

این مرجع تقلید مشکل اقتصادی و فقر را یکی از بزرگ ترین معضلات اجتماعی دانست و اظهارکرد: برخی فکر می کنند فقر جزئی از برنامه های اسلام است، درحالی که اگر به دستورالعمل های اسلام به درستی عمل شود فقر ریشه کن خواهد شد.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به روایتی از امیرالمؤمنین (ع)، گفت:  احتیاج به غیر نوعی اسارت است و مسلمانان باید از این ذلت و اسارت نجات یابند؛ روایات فراوانی در مذمت فقر وجود دارد که نشان می دهد فقر مصیبتی است که باید از آن هم رهایی پیدا کرد.

وی اسلام را پاسخگوی همه مشکلات دانست و تصریح کرد: برای رفع فقر و تنگدستی نیز آموزه های فراوانی وجود دارد؛ اسلام می گوید اهل کار، کوشش و تدبیر باشید و از منابع طبیعی خداوند بهره برداری صحیح کنید، اگر این دستورالعمل اجرایی شود بخشی از مشکلات فقر حل می شود.

این مرجع تقلید، تدبیر، دلسوزی و هماهنگی بین مسؤولان را برای حل مشکل اقتصادی کشور ضروری خواند و گفت: مشکلات اقتصادی پیچیده است و باید با ایمان، جدیت، عزم ملی و اتحاد به حل آن اهتمام داشته باشیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی، طلب مال حلال را با فضیلت ترین عبادات عنوان کرد و ابراز داشت: مردم برخی کارها را عار می دانند در صورتی که عار این است که انسان دست نیاز خود را به سوی دیگری دراز کند.

اخذ جریمه دیرکرد حرام است

وی دریافت دیرکرد یا جریمه تأخیر در پرداخت اقساط هرماه در قبال تسهیلات بانکی را ربا دانست و گفت: باید از ربا پرهیز کرد؛ می توان در برخی عقود ضمن شرط جریمه ای در نظر گرفت ولی باید این جریمه را یک بار پرداخت کرد ولی اگر در زمان های متوالی و بر اساس میزان پول، دریافت شود حرام است.

استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم با تأکید بر این که می توان برای تضمیین پرداخت اقساط  از ضامن یا رهن استفاده کرد، افزود: راهکار اسلامی این است که مقداری طلا یا چیز با ارزش دیگری را از شخص بگیرید و در صورت نپرداختن دین، آن را فروخته و بدهی فرد را بر دارید.

این مرجع تقلید ربا را یکی از گناهان کبیره دانست و خاطرنشان کرد: در قرآن 7 مرتبه این گناه مذمت شده است؛ خداوند در قرآن از دو گناه کبیره بیش از همه تبری جسته است، یکی زیر سلطه کفار و طاغوت رفتن و دیگری ربا است و حرام خداوند با هیچ شرطی و به وسیله هیچ شخصی حلال نمی شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که اسلام می خواهد فرهنگ کار کردن گسترش پیدا کند، گفت: مضاربه که یکی ازعقود اسلامی است، اصالتش به کار است ولی ربا اصالتش به پول است؛ اسلام می خواهد این طور نباشد.

برخی مشکلات اقتصادی ناشی ازسوء مدیریت است و ربطی به تحریم ها ندارد

وی پذیرش فرهنگ تورم  از سوی مردم را خطری جدی برای اقتصاد کشور دانست و تصریح کرد: این که برخی به راحتی می گویند نرخ امروز با دیروز تغییر کرده است باید اصلاح شود؛ مردم تورم را امری عادی می پندارند در صورتی که در برخی از کشورها سالیان سال قیمت ها یکسان باقی می ماند، چرا باید در کشور ما روز به روز قیمت ها بالا برود.

این مرجع تقلید یکی دیگر از معضلات اقتصادی کشور را نبودن نرخ واحد در بخش های مختلف کشور عنوان کرد و گفت: گاهی دو مغازه در کنار هم قیمت یکسانی ندارند؛ این وضعیت باید کنترل شود، بخشی از گرانی ها ناشی از ضعف در مدیریت این شرایط است و ربطی به تحریم ندارد.

حضرت آیت الله نوری همدانی ضمن تأکید در کسب قدرت و استقامت اقتصادی، اظهارکرد: باید مسایل اقتصادی را طوری مدیریت کنیم که تحریم ها هیچ اثری بر کشور ما نگذارد.

وی در توصیه به مسؤولان کشور برای حل مشکلات اقتصادی، گفت: اکثر مردم در مضیقه هستند، این مردم که انقلاب را با جان خود به ثمر نشانده اند باید در رفاه باشند؛ سعی کنید همانطور که مقام معظم رهبری تأکید دارند مشکلات اقتصادی را حل کنید، بالا ترین خدمت به مردم ارزانی و فراوانی نعمت است.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم، اقتصاد سالم را در گرو تولید کار و حمایت از سرمایه ایرانی دانست و ابرازداشت: برای تحقق این فرمایش رهبر معظم انقلاب  کارهای فراوانی می توان کرد؛ در کشور ما منابع طبیعی فراوانی وجود دارد، در روایت داریم هر ملتی که آب و خاک دارد ولی محتاج است از رحمت پروردگار به دور است.



تاريخ : 3 / 7 / 1391برچسب:, | 4:24 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از فارس، «محمود احمدی‌نژاد» که برای شرکت در نشست مجمع سازمان ملل در نیویورک به سر می‌برد در مصاحبه با روزنامه آمریکایی «واشنگتن‌پست» در خصوص تهدیدات رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران گفت: ما به طور کلی موضوع صهیونیست‌ها و خطرات احتمالی که از جانب آنها متوجه ما می‌شود را جدی نمی‌گیریم البته آنها دوست دارند راه حل مورد علاقه خودشان را با به راه انداختن سر و صدا و جار و جنجال زیاد بیابند و خطری ایجاد کنند تا خودشان را نجات دهند اما من فکر نمی‌کنم آنها موفق شوند.
 
*حرف‌های نتانیاهو درباره حمله به ایران بلوف است
 
احمدی‌نژاد در پاسخ به این سوال که آیا بر این باور است که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص تهدید به حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران بلوف می‌زند، گفت که با این ایده موافق است و تأیید کرد که این تحلیل در واقع به صورت یک «اتفاق‌نظر مشترک» است.
 
*مذاکره با 1+5 باید یکبار دیگر پس از انتخابات آمریکا مورد بحث قرار گیرد
 
رئیس‌جمهوری ایران در خصوص مذاکرات ایران با گروه 1+5 گفت: ما همیشه آماده بودیم و آماده‌ایم اما تجربه نشان داده است که تصمیم‌های مهم و کلیدی در زمان انتخابات ملی آمریکا اتخاذ نمی‌شود. به عقیده من برخی از موضوعات مهم و برخی از مذاکرات انجام شده، باید یکبار دیگر پس از پایان جو سیاسی که به دلیل نزدیک بودن انتخابات حاکم شده، مورد بحث قرار بگیرد.
 
احمدی‌نژاد در خصوص آمریکا و سیاست‌های این کشور در دخالت در امور کشورهای دیگر اعلام کرد: آیا مردم آمریکا مداخله و دخالت در امور دیگران را می‌پذیرند. من که فکر نمی‌کنم. من فکر می‌کنم که مردم آمریکا مردمی صلح‌دوست باشند.
 
*ایران بعد از انتخابات آمریکا آمادگی مذاکره مستقیم با واشنگتن درباره افغانستان را دارد
 
رئیس‌جمهوری ایران در خصوص افغانستان اعلام کرد که پس از انتخابات آمریکا، ایران آمادگی برگزاری گفت‌وگوهای مستقیم با آمریکا درباره چگونگی پابرجا کردن وضعیت در افغانستان را دارد.



تاريخ : 3 / 7 / 1391برچسب:, | 3:21 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق، محسن هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به سؤالی درباره نظر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره بازداشت مهدی و فائزه هاشمی، گفت: ایشان می‌گویند، بچه‌های من مثل بچه‌های بقیه افراد هستند و فرقی بین بچه های من با بچه مردم نیست.

وی افزود: نظر ایشان این است که نباید تبعیضی صورت بگیرد و باید بدون تبعیض با فرزندان ایشان برخورد شود.

محسن هاشمی با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی جویای حال مهدی و فائزه است، گفت: ایشان از بازداشت مهدی و فائزه نگران نیستند؛حاج آقا به این بحران‌‌ها عادت دارند.



تاريخ : 3 / 7 / 1391برچسب:, | 3:2 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: مهدی هاشمی پس از تفهیم اتهامات با صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان شد.

خبرگزاری فارس: مهدی هاشمی روانه زندان شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادستانی تهران مهدی هاشمی روز جاری (دوشنبه) در دادسرای شهید مقدس به همراه وکیل خود حضور یافته بود.

این گزارش حاکیست بازپرس پرونده پس از انجام تحقیقات و تفهیم اتهام به متهم، نامبرده را با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی کرد.

در این خبر آمده است: رسیدگی به اتهامات نامبرده کماکان ادامه دارد.



تاريخ : 3 / 7 / 1391برچسب:, | 2:58 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

سکه تمام 990 هزار تومان و دلار آزاد 2495 تومان شد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، جدول قیمت انواع سکه و ارز در ساعت 14 بعدازظهر امروز دوشنبه در بازار تهران منتشر شد.

صرافی‌های واقع در میدان فردوسی - مرکز ارز فروشان تهران- امروز دوشنبه قیمت‌های خرید و فروش انواع ارز را تابلوها درج کرده اند.

در همین حال، قیمت انواع ارز و سکه در ساعت 14 بعدازظهر امروز دوشنبه به شرح جدول ذیل است:

 

جدول قیمت انواع ارز و سکه در میدان فردوسی تهران

نوع ارز خرید (تومان) فروش (تومان)
دلار  2465  2495
یورو  3150  3240
پوند  3950  4050
دلار کانادا  2480  2580
درهم  658  678
نوع سکه خرید (هزارتومان) فروش (هزارتومان)
سکه تمام طرح قدیم  960  990
سکه تمام طرح جدید  970  990
نیم سکه  475  490
ربع سکه  235  250
1 گرمی 129  139

همچنین هر گرم طلای 18عیار امروز در بازار به بیش از 100 هزار تومان و هر اونس طلا در بازارهای جهانی 17



تاريخ : 3 / 7 / 1391برچسب:, | 9:39 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش گفت:

معركه گردان اهانت به پيامبر اكرم(ص) آمريكا و رژيم صهيونيستي هستند و كمك 5 ميليون دلاري صهيونيست‌ها به كارگردان فيلم موهن گواهي بر اين ادعا است.                                 

حجت الاسلام والمسلمين آل هاشم در مراسم تجليل از  قهرمانان نيروي هوايي ارتش در عمليات «اولين پاسخ» طي سخناني با بيان اينكه نيروهاي مسلح به كساني نياز دارند كه آرمان شهدا، ايثارگران و جانبازان را درك كنند و قدردان آنها باشند، اظهار داشت: اين شناخت باعث افزايش معنويت و كاهش ناهنجاري‌ها در سطح جامعه و تقويت نيروي مسلح خواهد شد.

وي افزود: همه ما وظيفه اداي دين شهدا را برعهده داريم و بايد در انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارزش‌هاي شهدا به نسل جوان كوشا باشيم.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش دليل مطرح شدن پيروزي ايران در دوران دفاع مقدس را نرسيدن دشمنان نظام به اهداف خود ارزيابي و تصريح كرد: دشمن با هدف از بين بردن نظام، تصرف نقاط حساسي مانند استان خوزستان و جلوگيري از انتشار فرهنگ انقلاب اسلامي در جهان به كشور ما حمله كرد و مي‌بينيم كه به هيچ يك از اين اهدافش نرسيده است.

وي با تأكيد بر اين نكته كه امروز فرهنگ انقلاب اسلامي به تمام جهان صادر شده است، يادآور شد: گسترش اين فرهنگ در سطح جهان به بركت ايثارگري‌هاي رزمندگان اسلام از جمله نيروي هوايي ارتش صورت گرفته است.

آل هاشم جسارت استكبار جهاني به پيامبر اعظم(ص) را ناشي از ترس دشمنان از اسلام و اشاعه آن در سطح جهان ارزيابي كرد و اظهار داشت: هجمه‌هاي دشمن به پيامبر اعظم(ص) از آغاز بعثت تا امروز ادامه دارد و همانگونه كه دشمنان اسلام در ابتدا به ترور شخصيتي پيامبر پرداختند امروز نيز در ادامه همان جريان به ايشان جسارت كردند.

وي ادامه داد: برخلاف تصور دشمن، اين اقدام ناشايست باعث تقويت موج بيداري اسلامي در كشورهاي مسلمانان شد و حتي به كشورهاي غربي هم رسيد.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش تأكيد كرد: معركه گردان اصلي اهانت به ساحت پيامبر اكرم(ص) آمريكا و رژيم صهيونيستي هستند و كمك 5 ميليون دلاري صهيونيست‌ها به كارگردان فيلم موهن گواهي بر اين ادعا است.

وي در پايان خاطرنشان كرد: تنها راه تعالي كشور وحدت، همدلي و اطاعت محض از فرامين فرماندهي كل قوا است.



تاريخ : 27 / 6 / 1391برچسب:, | 2:20 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

عطرها از 78 الی 95 درصد الکل طبیعی به علاوه اسانس‌های روغنی ساخته می‌شوند. این‌که در هر عطری میزان اسانس روغنی به‌کار رفته چقدر باشد، اسامی مختلفی به عطرها می‌دهد که خوب است شما هم با آن‌ها آشنا شوید تا موقع خرید انتخاب دقیق‌تری داشته باشید.

پرفیوم‌ها: پرفیوم‌ها بهترین و بادوام‌ترین نوع رایحه‌ها با 22درصد اسانس روغنی هستند.

ادو پرفیوم‌ها: بعد از پرفیوم‌ها، ادوپرفیوم‌ها قرار می‌گیرند. این گروه با داشتن 15 الی 22درصد روغن‌های معطر رتبه دوم را به‌دست می‌آورند.

ادوتویلت‌ها: این دسته8 تا 15درصد اسانس روغنی دارند.

ادکلن‌ها: که برای مردان استفاده می‌شود تنها حدود 4درصد روغن دارند.



ادامه مطلب

عقاب نیوز:

 

احساس عقب ماندگی دشمنان در رویارویی با امواج بیداری اسلامی، علت دست زدن به جنایاتی همچون اهانت به خاتم پیامبران/ خورشید اسلام تابناکتر از همیشه خواهد درخشید 

حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا صبح امروز (دوشنبه) در مراسم دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به جنایت اهانت به چهره منور خاتم پیامبران، حضرت محمد مصطفی (ص) تأکید کردند: ملتها با شناخت سیاستهای اسلام ستیزانه استکباری و صهیونیستی، انگشت اتهام خود را به سمت امریکا و برخی کشورهای اروپایی گرفته اند و سردمداران این کشورها باید با جلوگیری از اینگونه اقدامات جنون آمیز، عملاً ثابت کنند که در این جرم و جنایت بزرگ، شریک نیستند.
رهبر انقلاب اسلامی، با یادآوری احساس عقب ماندگی دشمنان اسلام در "رویارویی با ملت بزرگ ایران و حرکت جوشان و خروشان بیداری اسلامی "افزودند: این مسئله باعث شده است که دشمنان امت اسلامی به کارهای دیوانه واری همچون حادثه اخیر دست بزنند.
ایشان، این حادثه را از جمله عبرتهای ماندگار تاریخ دانستند و خاطرنشان کردند: سردمداران نظامهای استکباری، در حالیکه از محکوم کردن این جنایت خودداری می کنند و وظایف خود را در مقابله با این جرم بزرگ انجام نمی دهند، ادعا می کنند در این حادثه دخیل نبوده اند.

بازديد رهبر معظم انقلاب از شبيه ساز زير سطحي كلاس غدير

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/20990/B/13910628_0720990.jpg


 

تمرین دریایی دانشجویان علوم دریایی نوشهر

 

 

تمرین دریایی دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر در حضور فرمانده کل قوا

تمرین دریایی دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر در حضور فرمانده کل قوا

 

تمرین دریایی دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر در حضور فرمانده کل قوا

 

 

تمرین دریایی دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر در حضور فرمانده کل قوا

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : 27 / 6 / 1391برچسب:, | 7:22 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

تهران‌ امروز نوشت:

طبق آمارهاي رسمي در سه ماه نخست امسال توليد خودرو با كاهش 36درصدي مواجه بوده است؛ ضمن آنكه به گفته برخي از كارشناسان، حجم كاهش توليد خودرو به حدود 50 درصد هم رسيده است و همزمان گزارش شده كه خودرو بين30 تا 35درصد تنها طي چند وقت اخير افزايش قيمت داشته است. طبق آمار انجمن خودروسازان ايران، توليد خودرو درمرداد ماه امسال 43.4 درصد و در مجموع پنج ماهه امسال 36 درصد در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته كاهش يافته است.این درحالی‌است که



ادامه مطلب
تاريخ : 26 / 6 / 1391برچسب:, | 7:59 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از دنیای اقتصاد، برخی بنگاه‌های املاک از عرضه چنین واحدهایی خودداری می‌کنند زیرا شنیده‌ها حاکی از این مساله است که عده‌ای از مشاوران املاک چنین فایل‌های اکازیون را برای مشتریان خاص خود در خفا نگه می‌دارند و به همین خاطر آنها را از دید عموم (متقاضیان خرید) پنهان می‌کنند، اما چنین رفتار ناشایستی در سایت‌های اینترنتی اتفاق نمی‌افتد.

طبق فایل‌های آگهی شده در موتور جست‌وجوی املاک «ایران فایل» ارزان ترین واحدهای مسکونی که از اردیبهشت ماه امسال تا یک ماه گذشته به بازار عرضه شده است مربوط به قیمت‌هایی بین ۴۴ میلیون تا ۵۰ میلیون تومان است.

البته در بین چنین واحدهای فروشی، فایل‌هایی هستند که سند آنها قولنامه‌ای یا عمر بنای آنها بیش از ۲۰ سال است و از حداقل امکانات برخوردارند، اما عده‌ای از متقاضیان مسکن با کمترین میزان بودجه که تصمیم جدی برای خرید یک واحد دارند، راضی به خرید چنین واحدهایی هستند.

برای مثال: واحدی ۲۷ متری در خیابان پاسدار گمنام واقع در خیابان پیروزی متری یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است یعنی با قیمت ۵۰ میلیون تومان به بازار فروش با سند شخصی عرضه شده است. واحد مذکور ۶ سال ساخت، یک خواب در طبقه سوم است و انباری تنها امکانات آن به شمار می‌رود. علاوه براین در حوالی خیابان بهارشیراز یک واحد قولنامه‌ای به متراژ ۴۰ متر مربع بدون امکانات متری یک میلیون و ۱۲۰ هزار تومان (۴۵ میلیون تومان) قیمت‌گذاری شده است.