تاريخ : 8 / 7 / 1391برچسب:, | 2:56 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

بار ها توصيه شده چه در هنگام تصادف يا خراب شدن اتومبيل در اتوبان ايستادن راننده يا رانندگان در آن مكان خطرناك است اما كو گوش شنوا

برای دیدن فیلم کلیک کنید



تاريخ : 7 / 7 / 1391برچسب:, | 11:59 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران‌ایرتور گفت:5 فروند ایرباس ملکی به ناوگان ایران‌ایرتور افزوده می‌شود .

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، سیروس باهری طی نشست خبری در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد به مناسبت ورود یک فروند ایرباس 320 و بوئینگ MD به ناوگان هوایی ایرتور اظهار داشت: این ایرلاین 10 فروند بوئینگ MD با 1450 صندلی پرواز و 2 فروند ایرباس 320 با 350 صندلی پروازی دارد.

وی با بیان اینکه ظرف 3 روز گذشته یک بوئینگ MD و یک ایرباس 320 وارد ناوگان ایرتور شد، گفت: این دو هواپیما اجاره‌ای به شرط تملیک است.

باهری افزود: طبق سند استراتژیک و افق توسعه پنج ساله‌ای که برای ایرتور تعریف شده است، ظرف پنج سال آینده 30 فروند انواع ایرباس به ناوگان این ایرلاین افزوده می‌شود.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران‌ایرتور ادامه داد: این امر موجب می‌شود مشهد مقدس به تمام کشورهای مسلمان شیعه‌نشین از طریق حمل و نقل هوایی متصل شود.

وی تصریح کرد: به زودی 5 فروند ایرباس ملکی به ناوگان ایران‌ایرتور افزوده می‌شود که همگی ملکی و جدید هستند.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایرتور با بیان اینکه خرید و ورود هواپیما مشکل نیست، گفت: یکی از 5 فروند ایرباس مذکور دیروز وارد ایران شد.

 



تاريخ : 7 / 7 / 1391برچسب:, | 9:30 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

برای دریافت فرمول محاسبه نرخ بیمه شخص ثالث خودروی خود ، اینجا را کلیک کنید.صنعت بیمه
 



تاريخ : 7 / 7 / 1391برچسب:, | 8:51 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، در دومین روز از رقابت های والیبال جوانان آسیا، تیم های ایران و استرالیا به مصاف هم رفتند که این بازی اولین دیدار تیم ملی کشورمان در شانزدهمین دوره این رقابت ها محسوب می شد.

*با توجه به فروش الکترونیکی بلیط های این مسابقات، تعداد تماشاگران حاضر در سالن 1500 نفر اعلام شد.

*وحید جلال زاده استاندار آذربایجان غربی، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، حضرت پور شهردار ارومیه، ملا احمدی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، درخشنده مسئول روابط بین الملل فدراسیون از تماشاگران دیدار تیم های ایران و استرالیا بودند.

*اعضای تیم های چین و قزاقستان که پیش از دیدار ایران و استرالیا به مصاف هم رفته بودند پس از اتمام بازی شان برای دیدن تماشای این دیدار در سالن ماندند.

*تماشاگران این دیدار با شعار های "تیم ملی باغیرت"، ایران – ایران، شاگردان فرهاد نفرزاده را مورد تشویق قرار می دادند.

*سوت ممتد تماشاگران در هنگام زدن سوریس بازیکنان تیم ملی استرالیا مانع از تمرکز کافی بازیکنان این تیم برای زدن سرویس های درست می شد.

*پس از رسیدن امتیاز تیم ملی والیبال ایران به عدد 24، تماشاگران با شعار "بیردن بیردن" از بازیکنان جوان کشورمان می خواستند هرچه سریعتر یک امتیاز دیگر را برای رسیدن به عدد 25 را بدست آورند.

*"لوک پرری" بازیکن شماره یک تیم ملی والیبال استرالیا و لیبروی این تیم در پشت پیراهنش به جای نام خود، "مکدونالد" درج کرده بود که این موضوع باعث می شد در هر بار زدن سرویس توسط بازیکنان ایران، تماشاگران برای به هم ریختن ذهن این بازیکن، نام مکدونالد را صدا می زدند.

*در ست سوم این دیدار، استرالیا با نتیجه 11 به 7 از تیم ملی ایران پیش افتاد که در این هنگام تماشاگران با شعار "ایران غیرتت رو نشون بده" جوانان کشورمان را تشویق به جبران این نتیجه می کردند.

*با اعلام خطای روی تور توسط داور این بازی در ست سوم، تماشاگران با سوت های خود، اعتراض شان را به نحوه داوری نشان دادند.



تاريخ : 7 / 7 / 1391برچسب:, | 7:25 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

iran khodro diesel

 

در روز 7 مهر 1359 وقتی که دشمن بعثی به پالایشگاه آبادان حمله هوایی کرد، آتش نشانان منطقه و شهر های اطراف برای مهار آتش به پالایشگاه رفتند که در حین عملیات خاموش کردن آتش مجدداً هواپیماهای دشمن اقدام به بمباران پالایشگاه می کنند که منجر به شهادت تعداد زیادی از آتش نشانان می شود.

به همین علت طرح تعیین روز آتش نشانی و ایمنی در سال 1379 توسط ستاد هماهنگی امور ایمنی و آتش نشانی کشور پیشنهاد و توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور تائید شد.

 این روز با هدف ترویج ایمنی و پیشگیری از حوادث در سطح کشور ، نامگذاری شده است.

منبع :وبلاگ اداره آتش نشانی ایران خودرو دیزل

 



تاريخ : 7 / 7 / 1391برچسب:, | 7:24 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

هفتم مهرماه روز آتش نشان بر همه آتشنشانان ایران اسلامی و خانواده محترم آنها مبارکباد.

abdolvahed mirzazade-23-2.jpg

abdolvahed mirzazade-22-2.jpg

abdolvahed mirzazade-21-2.jpg



تاريخ : 7 / 7 / 1391برچسب:, | 7:16 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، در دیدار جمعی از مدیران و کارگزاران اسبق استان مازندران، با تبریک میلاد با سعادت امام رضا (ع)، این امام بزرگوار را برکت و افتخار اسلام، تشیع و ایران اسلامی خواند و گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت وجود این عزیزان، رشد و بالندگی یافت و امیدواریم با عنایات خداوند متعال و ائمه معصومین (ع) در راه درست و صحیح نیز به پیش برود و موجب سعادت ایرانیان و مسلمانان شود.



ادامه مطلب
تاريخ : 7 / 7 / 1391برچسب:, | 7:11 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق به نقل از مهر،  در پی وقوع این رخداد و تماس رهگذران با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ایستگاه های 7، 67، 1، 3، 5و4و هم چنین گروه امداد و نجات 1 را در ساعت 15:31 دقیقه روز گذشته بسوی محل حادثه در بازار خیام، کوچه کربلایی اعزام کرد.

فتح الله تیموری مدیر عملیات سازمان آتش نشانی با اشاره به این که اولین ایستگاه آتش نشانی در کمتر از 3 دقیقه به محل حادثه رسید، در باره این حادثه اظهارداشت: در هنگام رسیدن آتش نشانان مشخص شد که یک انبار فرش و پارچه به مساحت 400 متر مربع کاملا شعله ور شده و هر آن نیز امکان سرایت آتش به دیگر قسمت های بازار وجود دارد.

وی افزود: با درخواست فرمانده اولین نیروی حاضر در محل، سریعا چندین ایستگاه آتش نشانی و نیز تانکرهای آب و خودروهای فوماتیک سازمان آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند و آتش نشانان از چندین قسمت به مهار آتش پرداختند.

مرتضی اصفهانی مدیر منطقه 1 عملیات آتش نشانی هم دراین مورد گفت: آتش نشانان توسط چندین بند لوله آبرسانی و با استفاده از دستگاه تنفسی با رعایت کامل نکات ایمنی توانستند وارد محوطه آتش سوزی شده و با سرعت عمل بالا شعله های آتش را تحت کنترل درآورده و از سرایت آن به قسمتهای دیگر جلوگیری کنند.

وی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی هم چنین با استفاده از چندین دستگاه فن فشار قوی، دود حاصل از این آتش سوزی را تخلیه کرده و با لکه گیری کامل آن و نیز خارج کردن ضایعات از داخل بازار به کار خود پایان دادند.

مدیرمنطقه یک آتش نشانی با اعلام این که این حادثه مصدومی نداشت، گفت: علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.



تاريخ : 7 / 7 / 1391برچسب:, | 6:46 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

باربارا اسلاوین خبرنگار پایگاه خبری آمریکایی ال مانیتور خبرنگار مشهور امریکایی که بارها به تهران سفر کرده است مدعی شد گفتگویی با دکتر احمدی نژاد انجام داده و رئیس جمهور در این گفتگو از موانع مقابلش در دوران ریاست جمهوری سخن گفته و اظهار داشته که برخی اوقات سخنانی که نباید می گفته ، زده است!

همچنین در این گفتگو به نقل از دکتر احمدی نژاد آمده است که آمریکا پشت صحنه فیلم موهن به پیامبر اعظم نیست.

قابل ذکر است پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری انجام این گفتگو را تایید نکرده است.

در بخشی از این گفتگو رئیس جمهور در پاسخ به سوالی با این موضوع که برخی مطالب شما در باره هولوکاست ، بحث برانگیز شد، می گوید: می‌پذیرم که در برخی موارد نباید سخنانی بیان می‌شد.

 

در ادامه دکتر احمدی نزاد در پاسخ به این سوال که نگاه شما به فیلم ضداسلامی اخیر چیست، اظهار می دارد: من اعتقاد ندارم که دولت آمریکا پشت این کردار زشت و توهین آمیز بوده است اما واکنش‌ها در بسیاری از کشورهای اسلامی و البته ایران، انعکاس دهنده مخالفت ملت‌ها با سیاست اشغالگری و سلطه جویی آمریکا بود.



تاريخ : 7 / 7 / 1391برچسب:, | 6:7 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

 

بهروز مسروري ـ بازيگر سينما، تلويزيون و راديو ـ عصر روز جمعه (هفتم مهر ماه) درگذشت.

به گزارش ايسنا، زنده‌ياد مسروري به دليل ابتلا به بيماري سرطان ريه مدتي در بيمارستان بستري بود و آخرين ساعات زندگي را در منزل گذراند.

او در سن 62 سالگي دار فاني را وداع گفت و بازي در سريال «پشت كوه‌هاي بلند» به كارگرداني امرالله احمدجو آخرين حضورش در تلويزيون بوده است.

بهروز مسروري همچنين در سريال «روزي روزگاري» از ساخته‌هاي احمدجو بازي كرده است.

به گفته‌ي خانواده مسروري مراسم تشييع پيكر اين بازيگر يكشنبه ـ نهم مهر ماه ـ برگزار مي‌شود و وي در قطعه هنرمندان به خاك سپرده خواهد شد.

همسر مرحوم مسروري روز گذشته در تشريح آخرين وضعيت وي به ايسنا گفت: حال او اصلا خوب نيست. در چند مقطع زماني در بيمارستان‌هاي مختلفي بستري شد تا اينكه از يك ماه پيش كه دكترها او را جواب كردند و در خانه به سر مي‌برد. اما ديروز به طور ناگهاني حالش بد شد و او را به بيمارستان پيامبران منتقل كرديم.

به گزارش ايسنا، بهروز مسروري اخيرا با سريال «پشت كوه‌هاي بلند» در نقش «كدخداي كولي‌‌آباد» روي آنتن بود. او همچنين در سريال «روزي‌ روزگاري» نقش «صفربيك» را بازي كرده است. سريال‌ «تفنگ سرپر» و فيلم‌هاي «پرده آخر» و «روزهاي زندگي» از ديگر آثار اين هنرمند هستند.



تاريخ : 7 / 7 / 1391برچسب:, | 4:54 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: بارش باران از ظهر امروز در مناطق زلزله‌زده ارسباران آغاز شده و مشکلاتی را برای زلزله‌زدگان در این منطقه به وجود آورده است.

خبرگزاری فارس: باران پاییزه سر از چادر زلزله‌زدگان ورزقان درآورد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورزقان، بارش باران از بعدازظهر امروز در منطقه ارسباران به ویژه ورزقان آغاز شده و در برخی روستاها و ورزقان به حدی بوده که آب وارد چادرهای زلزله‌زدگان شده است.

بارش باران که تا ساعاتی پیش ادامه داشت، باعث آبگرفتگی چند چادر زلزله‌زدگان شده و مشکلات چادرنشینان منطقه را دو‌چندان کرده است.



ادامه مطلب
تاريخ : 7 / 7 / 1391برچسب:, | 3:45 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

آفتاب نوشت در بررسی وضعیت استفاده از وی پی ان در کشور ضمن تعریف وی پی ان مجاز و غیر مجاز در ایران نوشت: کمال هادیانفر- رییس پلیس فتا - چندی پیش از تدوین و ابلاغ آئین‌نامه اجرایی کمیسیون ساماندهی فیلترینگ فضای مجازی به منظور صدور مجوز استفاده از فیلترشکن‌های (وی پی ان) مجاز و مسدود کردن فیلترشکن‌های غیرمجاز در آینده نزدیک خبر داده و در این باره گفته بود: سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها، بانک‌ها و برخی شرکت‌ها مانند هواپیمایی از «وی پی ان»های قانونی به خاطر مسائل امنیتی و حفظ اطلاعات خود و مشتریان استفاده می‌کنند.

به گفته کارشناسان دلیل استفاده از وی پی ان در کشور بین کاربران ایرانی، سر زدن به شبکه های اجتماعی است.

به گفته مسوولان قضایی گاه بسیاری از کاربران فضای مجازی تنها به دلیل نیاز آنی و بدون بررسی عملکرد، این‌گونه نرم‌افزارها را روی رایانه خود نصب می‌کنند که ممکن است این نرم‌افزارها خود یک تروجان یا کلیدخوان باشند و اطلاعات مربوطه به نام عبور و کاربری افراد را در اختیار سرور خود قرار دهند. همچنین VPNها اطلاعات را به صورت کد شده منتقل می‌کنند که فرمول کد کردن آن تنها در اختیار سرور است و تضمینی وجود ندارد که سرور قبل از رسیدن اطلاعات به مقصد آن را بازخوانی نکرده باشد.

به گزارش ایسنا، در این میان مقامات قضایی کشور با تاکید بر این نکته که حدود 20 تا 30 درصد از کاربران اینترنت کشور از VPN استفاده می‌کنند، استفاده از این نرم‌افزار را به دو بخش قانونی و غیرقانونی تقسیم کرده و رییس پلیس فتا با بیان این مطلب خاطرنشان کرده بود که باید بر وی پی ان‌های مجوزدار، نظارت شود و غیرمجازها مسدود شوند. اما در ارتباط با VPNهای مجاز هم گفته می‌شود برخی دستگاه‌ها در ساعات اداری روز پورت‌های وی پی ان را برای کارمندان خود بازگذاشته و با پایان ساعات اداری، استفاده از این پورت‌ها را غیرممکن می‌کنند.

(تنظیم کننده خبر: البته لازم به یادآوری است که بین وی پی ان و فیلتر شکن بعنوان دو مقوله فنی تفاوت وجود دارد و همین امر نشان می دهد کارشناسان تصمیم گیر که بحث امنیت را پیش می کشند خود وی پی ان بعنوان تونلی امن را نیز جزو ابزار نا امنی تعریف کرده اند و بحث ها از همین جا خلط شده است.)



تاريخ : 7 / 7 / 1391برچسب:, | 3:43 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش  ایسنا، نوزاد دختر 10 روزه که در بلوار امامزاده «سید میرزا طاهر حسینی» بردسکن توسط خانواده‌اش به دلایلی نامعلومی رهاشده بود، طمعه شغال شد.

شب گذشته 6 مهر، راننده خودرويي که از بلوار امامزاده «کدوغن» بردسکن عبور می‌کرد ناگهان متوجه شد شغالی نوزادی را به دهان گرفته که پس از تعقیب، شغال فرار کرده و دختربچه را رها كرد.

در ادامه پلیس به محض اطلاع از این موضوع سر صحنه حضور پیدا کرد و با پیکر بی‌جان نوزاد مواجه شد و جسد این نوزاد 10 روزه به سردخانه بیمارستان ولی‌عصر(عج) بردسکن انتقال داده شد تا پزشک‌قانونی نیز نظر خود را در اين‌ خصوص اعلام كند.

پلیس دراین رابطه تحقیقات خود را شروع و سر نخی را نیز پیدا کرده است و مطابق قانون خانواده اين نوازد به زودي شناسايي و دستگير خواهند شد.



تاريخ : 7 / 7 / 1391برچسب:, | 2:57 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

عصر ایران :عکس به جنگ جهانی اول مربوط است.
منبع: ویکی پدیا



تاريخ : 7 / 7 / 1391برچسب:, | 2:6 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به مناسبت یازده ذیقعده سالروز ولادت ثامن الحجج(ع) به توصیف مکانی به نام «مشربه ام ابراهیم» می‌پردازیم، چرا که در این مکان مزار مادر امام رضا(ع) قرار دارد.
 
«مشربه ام ابراهیم» نام مکانی است که در شارع علی ابن ابیطالب و در داخل یک کوچه قرار دارد، وقتی زائران در کنار این کوچه می‌ایستند، یک چهار دیواری با سیمان سفید مشاهده می‌کنند که درب آن قفل شده است، کسانی که این قفل را بر درب این خانه زده‌اند می‌پندارند که می‌توان با قفل کردن آن حوادث این مکان مقدس را نیز به فراموشی سپرد.
 
 
 
 
 
در واقع مَشربه امّ ابراهیم، باغ کوچکی بوده در مدینه و در منطقۀ عوالی-شرق قبا و شمال منطقه بنی قریظه بوده است که خانه ماریه قبطیه، همسر پیامبر(ص) و مادر ابراهیم فرزند رسول خدا(ص) بوده است.
 
ابراهیم در اینجا به دنیا آمد و پیامبر(ص) اقامتی طولانی در این محل داشته و در آنجا بسیار نماز گزارده‌اند، معروف است که رسول خدا(ص) در آنجا خمره‌های آب نهاده بود تا از آنها آب بنوشند، قبر حمیده خاتون مادر امام موسی کاظم(ع) و نجمه خاتون مادر امام رضا(ع) در اینجا واقع است و امام صادق(ع) به زیارت این محل سفارش فرموده‌اند.
 
در روایت است که عقبه بن خالد از امام صادق(ع) پرسید: ما مساجدی را که پیرامون مدینه هستند، زیارت می‌کنیم، از کدامین مسجد آغاز کنیم بهتر است؟
 
امام صادق(ع) فرمود: «اِبْدَأْ بِقُبَا فَصَلِّ فِیهِ وَأَکْثِرْ فَإِنَّهُ أَوَّلُ مَسْجِد صَلَّی فِیهِ رَسُولُ اللَّهِ(ص) فِی هَذِهِ الْعَرْصَةِ ثُمَّ ائْتِ مَشْرَبَةَ أُمِّ إِبْرَاهِیمَ فَصَلِّ فِیهَا وَهِیَ مَسْکَنُ رَسُولِ اللَّهِ(ص) وَمُصَلاَّهُ». (کافی 4/560)
 
از مسجد قبا آغاز کن و در آن زیاد نماز بخوان; زیرا آن نخستین مسجد در این منطقه است که رسول خدا(ص) در آنجا نماز خواند. پس از آن، به مشربه امّ ابراهیم برو و در آنجا نماز بگزار، زیرا آنجا مسکن دوم پیامبر خدا(ص) و محل نماز او است.
 
 
 
 
 
حال در این عصر این مکان نشان از غربت اهل بیت پیامبر(ص) دارد، مسئولان دولتی عربستان درب این خانه را قفل زده‌اند، ولی نمی‌دانند که محبت زائران به اهل بیت را نمی‌توان با بستن قفل‌های بزرگ به درب‌ها از میان برد، این کار تنها عشق مردم را به اهل بیت فزونتر می‌کند و دیگرانی را نیز که اهل بیت را نمی‌شناسند، به تفکر وا می‌دارد که چرا باید این محل به روی مردم بسته باشد و این خود موجب پیوند دیگران با اهل بیت خواهد شد.
 
بنا بر روایات این مکان اولین خانه حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) بوده است که این بزرگواران زندگی معنوی و پر خیر و برکت خود را در اینجا شروع کردند، اما این مشربه اتفاقات دیگری نیز در درون خود دارد، اینجا محل تولد امام موسی کاظم(ع) نیز است، چرا که بعد از رسول خدا(ص) این مکان در اختیار اهل بیت عصمت و طهارت قرار گفت.
 
 
 
شکل کنونی مشربه ام‌ ابراهیم
 
 
 
این روزها زائران در زیارت دوره تنها می‌توانند از دور با نگاه به این مشربه سلامی به اهل بیت(ع) پیامبر بدهند، اما این سلام از عمق جان و با کمال خلوص و ارادت است، مگر می‌توانی زائر پیامبر رحمت باشی و حتی از چند متری سلامی به دو تن از مادران ائمه در این مکان نکنی، این منطقی نیست که محبت پیامبر را در دل داشته باشی و سایر اهل بیت پیامبر را فراموش کنی.
 
 
 
 
 عکس هوایی از مشربه ام ابراهیم
 
 
 
 
 نمایی دیگر از مشربه ام ابراهیم
 
 
 
در زیر عکسی منتشر نشده از مزار حمیده خاتون مادر امام موسی کاظم(ع) و نجمه خاتون مادر امام رضا(ع) را قبل از تخریب در مشربه ام ابراهیم مشاهده می‌کنید:
 
 
 



عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور به تشریح بازداشت مهدی و فائزه هاشمی، نحوه حضور حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی در انتخابات آینده و همچنین اظهار نظرهای اقتصادی خاتمی پرداخت.

خبرگزاری فارس: ‌داستان فتنه 88 با آزادی مهدی هاشمی دوباره تکرار می‌شود‌/ خاتمی فرافکنی می‌کند

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در قزوین پیرامون بازداشت مهدی هاشمی اظهار کرد: تحلیل شخصی بنده از حضور مهدی هاشمی در ایران این است که وی نمی‌توانست برای همیشه در خارج از کشور بماند، به همین دلیل باید زمان مناسبی را برای بازگشت انتخاب می‌کرد که شاید این موقعیت طلایی برای وی، همین روزها است.



ادامه مطلب

عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: شهردار تهران با اشاره به عملکردش در دوران فتنه گفت: من جزء اولین کسانی بودم که در این باره مفصل صحبت کردم و امروز معتقدم دقیق‌ترین حرف‌ها را زده‌ام.

خبرگزاری فارس: قالیباف: مردم به عملکرد‌ها نمره‌ می‌دهند/در فتنه‌ دقیق‌ترین‌حرف‌ها را زدم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف شهردار تهران با حضور در برنامه «دیروز، امروز، فردا» که به مناسبت هفته دفاع مقدس از شبکه سوم سیما پخش ‌شد، ضمن تبریک ایام ولادت امام رضا(ع) در پاسخ به این سؤال که آیا اولین صحنه‌ای از جبهه دیدید را به خاطر دارید، اظهار داشت: دو ماه از جنگ گذشته بود که به اهواز رفتیم و از آنجا هم به سمت جبهه محمدیه حرکت کردیم.



ادامه مطلب
تاريخ : 6 / 7 / 1391برچسب:, | 11:47 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق به نقل از ایرنا، یک روزنامه ایتالیایی زبان در کنفرانس مطبوعاتی رییس جمهور از احمدی​نژاد پرسید واکنش جنابعالی به دستگیری مشاور مطبوعاتی شما و مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) چیست؟

رییس جمهور پاسخ داد: این خبر را تازه دریافت کردم، بعد از بررسی های لازم در این خصوص اظهار نظر خواهم کرد.

وی تاکید کرد: آرزو می کنم در هیچ جای دنیا کسی زندانی نشود، بویژه اگر از اصحاب رسانه باشد.

رییس جمهور در خصوص شهادت خبرنگار «پرس تی وی» نیز گفت: من از شنیدن این خبر بسیار متاسف شدم و باورم این است که باید همه به حریم خبرنگاران احترام بگذارند و اجازه دهند که جریان آزاد اطلاع رسانی در همه جای دنیا به راحتی شکل بگیرد.

احمدی نژاد شهادت خبرنگار پرس تی وی را به جامعه رسانه ای بین المللی و همکاران وی در صداوسیمای جمهوری اسلامی تسلیت گفت.



تاريخ : 6 / 7 / 1391برچسب:, | 10:38 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: نتایج نهایی ۱۷۸ رشته دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اعلام شد.

خبرگزاری فارس: نتایج ۱۷۸ رشته دوره دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نتایج نهایی 178 رشته دوره دکتری تخصصی با آزمون و بدون آزمون سال 91 دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 9 صبح امروز پنجشنبه 6 مهرماه از طریق پایگاه اعلام نتایج مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.com اعلام شد.

 

در همین زمینه، ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با بیان اینکه از 35 هزار و 125 نفر شرکت‌کننده در آزمون این رشته‌ها تعداد 3 هزار و 46 نفر و از بین 4716 نفر از داوطلبان دوره بدون آزمون این رشته‌ها تعداد 449 نفر پذیرفته شده‌اند، اعلام کرد: ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان این مقطع روزهای یکشنبه و دوشنبه 9 و 10 مهرماه در واحدهای دانشگاهی انجام خواهد شد.

 

وی افزود: مدارک لازم و چگونگی مراجعه داوطلبان برای ثبت‌نام در اطلاعیه‌ای در روز شنبه 8 مهرماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون به نشانی www.pubr-azmoon.com اعلام خواهد شد.



تاريخ : 6 / 7 / 1391برچسب:, | 6:49 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

معاون سازمان وظیفه عمومی شرایط ادامه تحصیل دانشجویان انصرافی و اخراجی را تشریح کرد.

به گزارش مهر، سرهنگ محمد رضا اکبر حلوایی در این باره اظهار داشت: دانشجویان در طول مدت تحصیل ، از دیپلم تا دکترای تخصصی، فقط یکبار مجاز به انصراف و شروع به تحصیل مجدد در دانشگاه و رشته دیگر، هستند. وی درخصوص شرایط دانشجویان انصرافی گفت: این دسته ازدانشجویان چنانچه تمایل به ادامه تحصیل داشته باشند بایدحداکثر تا یکسال بعد از تاریخ انصراف ، در دانشگاه و مقطع جدید شروع به تحصیل کنند که در این صورت مدت تحصیل قبلی آنها در سنوات مقطع جدید لحاظ نمی شود. معاون مشمولان و امور معافیت های این سازمان افزود: همچنین قبولی دانشجویان انصرافی در مقطع پائین تر از مقطع قبلی نیز بلامانع می باشد.

سرهنگ حلوایی درباره شرایط بازگشت به تحصیل دانشجویان انصرافی به دانشگاه و رشته قبلی آنان ، گفت : افراد مذکور در صورتی که در مهلت یکساله پس از انصراف،به خدمت اعزام نشده باشند با موافقت دانشگاه مربوطه مبنی بر بازگشت به تحصیل ،از معافیت تحصیلی برخوردار می شوند. وی در ادامه افزود: وقفه ایجاد شده برای دانشجویان انصرافی که با بازگشت به تحصیل آنان در رشته و دانشگاه قبلی موافقت شده ، جزء سنوات تحصیلی آنان محاسبه نخواهد شد و این افراد دیگر مجاز به انصراف مجدد نیستند. معاون مشمولان و امور معافیت های این سازمان در خصوص شرایط دانشجویان اخراجی گفت : دانشجویان اخراجی ، تنها در صورت دریافت کارت پایان خدمت دوره ضرورت یا معافیت از خدمت، مجاز به بازگشت به تحصیل می باشند.

این مقام مسئول در ادامه افزود: درمواردی که اخراج دانشجویان از تحصیل به اشتباه صورت گرفته یا بنا به دلایل موجه دانشگاه اخراج را منتفی اعلام کند با تائید کمیسیون موارد خاص دانشگاه و اعلام کتبی آن ،در صورتیکه بیش از یکسال از اخراج دانشجو نیز سپری نشده باشد،بازگشت به تحصیل دانشجوی اخراجی بلامانع است.