تاريخ : 9 / 7 / 1391برچسب:, | 9:37 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

رهبر معظم انقلاب عصر امروز از آیت‌الله حسن‌زاده آملی عیادت کردند.



رهبر معظم انقلاب عصر امروز (یکشنبه) ضمن عیادت از آیت‌الله حسن‌زاده آملی بهبود ایشان را از خداوند متعال مسئلت نمودند.



تاريخ : 9 / 7 / 1391برچسب:, | 7:13 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

یکی از تصویربرداران صدا و سیما که به همراه احمدی‌نژاد به نیویورک رفته بود، به آمریکا پناهنده شد.

به گزارش آنا، وی از تصویربرداران صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در سفر هفته پیش محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور به نیویورک در هیأت همراه وی بود، به آمریکا پناهنده شد.
او برای دومین مرتبه بود که ‌به همراه رئیس جمهور به نیویورک سفر می‌کرد.

گفته می‌شود، خانواده این تصویربردار صدا و سیما به تازگی به ترکیه رفته‌اند و این تصویربردار معادل صد میلیون تومان از تجهیزات صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را نیز با خود همراه داشته است.

بی بی سی هم نوشت: "حسن گلخن بان"، تصویربردار سازمان صدا و سیما که هیأت ایرانی در سازمان ملل را همراهی می کرد، از بازگشت با هواپیمای رئیس جمهوری خودداری کرده است.

گلخن بان برای شبکه خبر کار می کرد و به گفته وکلایش تقاضای پناهندگی خود را به اداره مهاجرت آمریکا داده است.

وکلای گلخن بان در پاسخ به بی بی سی بیانیه ای را منتشر کردند که در آن آمده است: "گلخن بان هم اکنون در خاک آمریکاست. ما در مورد شهر اقامتش صحبتی نخواهیم کرد. خانواده او نیز از ایران خارج شده اند. ما امیدواریم آنها در آینده ای نه چندان دور به او بپیوندند".



تاريخ : 9 / 7 / 1391برچسب:, | 6:16 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق، علی حیدری در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به انفجار در مسیر کاروان زائران ایرانی در مدائن در جنوب غربی بغداد اظهار داشت: متأسفانه بر اثر این انفجار در مسیر کاروان زائران خمینی‌ شهر اصفهان تاکنون اسامی 2 نفر شهید و 12 نفر نیز مجروح گزارش شده است.
 
وی افزود: اسامی شهدا عبارتند از خانم طوبی نجفیان و حیدر‌علی نیکزاد و مجروحان نیز عبارتند از مدیر کاروان محمدرضا فتحی، حسین علی ملک، علی قوچانی، علیرضا کاظمی، حسین زاده، علی علیرضایی، محمد‌علی خوانساری، رمضان عظیمی، سید‌محسن هاشمیان، یاسر ابوطالبی، علی عظیمی و خانم نصرت گرامی است.



تاريخ : 9 / 7 / 1391برچسب:, | 6:1 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

آفتاب: بعد از ظهر امروز قيمت سكه تمام طرح قديم يك ميليون و 157 هزار تومان، طرح جديد يك ميليون و 156 هزار تومان، نيم سكه 579 هزار تومان‌، ربع سكه 290 هزار تومان بوده و قيمت سكه يك گرمي به طور دقيق مشخص نيست.

همچنين قيمت هر گرم طلاي 18 عيار تا حدودي ثابت مانده و در حالي كه قيمت آن ظهر امروز 116 هزار و 500 تومان بود، بعد از ظهر به 116 هزار و 300 تومان رسيده است.

بعد از ظهر امروز هر مثقال طلاي 17 و 18 عيار نيز نسبت به ظهر هزار تومان كاهش يافته و به ترتيب 504 هزار و 536 هزار تومان معامله مي‌شود.

هر اونس طلا در بازار جهاني نيز ثابت مانده و 1772 دلار است.

دلار 2945 تومان

در حالي كه ظهر امروز هر دلار 2980 تومان قيمت‌گذاري شده بود، اين رقم بعد از ظهر به 2945 تومان رسيده است.

به گزارش ایسنا،هر يورو نيز نسبت به ظهر امروز افزايش يافته و به 3910 تومان رسيده است. در اين ميان قيمت هر پوند در بازار از سرعت بيشتري برخوردار است و در حالي كه تا ظهر 4500 تومان بوده، اين رقم در بعد از ظهر 4790 تومان است.



تاريخ : 9 / 7 / 1391برچسب:, | 5:17 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

سخنگوی وزارت خارجه ایران ضمن رد ادعاهای وزیر خارجه بحرین درباره دخالت کشورمان در امور داخلی کشورهای منطقه، بار دیگر جزایر سه‌گانه را جزء لاینفک خاک ایران دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس، رامین مهمان‌پرست سخنگوی وزرات امور خارجه کشورمان با مردود دانستن ادعای بی اساس وزیر خارجه بحرین در مجمع عمومی سازمان ملل در مورد به اصطلاح دخالت کشورمان در امور داخلی کشورهای منطقه، اظهار داشت:‌ این گونه ادعاهای قدیمی و تکراری دیگر کاربردی نداشته و بیش از آنکه با واقعیت همراه باشد، برای فرار از پاسخگویی به مطالبات مدنی مردم صورت گرفته و تکرار این ادعاها واقعیت‌های منطقه را تغییر نخواهد داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان همچنین ضمن رد ادعاهای واهی مطرح شده اخیر در مجمع عمومی سازمان ملل درباره جزایر سه‌گانه ایرانی ابوموسی، تنب کوچک و تنب بزرگ، تأکید کرد: این جزایر جزء لاینفک سرزمین جمهوری اسلامی ایران بوده و تا ابد ایرانی باقی خواهند ماند.



تاريخ : 9 / 7 / 1391برچسب:, | 5:10 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

محور کندوان در استان مازندران در روز دوشنبه، 10 مهر مسدود خواهد بود.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي مازندران، به منظور انجام عمليات جلوگيري از سقوط سنگ‌هاي معلق در محور كندوان، اين محور در روز دوشنبه، 10 مهر امسال از ساعت 8 صبح تا 12 مسدود خواهد بود.

در ايام انسداد اين محور، رانندگان وسايل نقليه مي توانند ضمن رعايت كليه نكات ايمني و با احتياط از طريق ديگر محورهاي ارتباطي استان تردد کنند.

مركز اطلاعات راههاي استان با دو شماره تلفن 141 (گويا ) و 2222320 (شبانه روزي) و همچنين سامانه پيام كوتاه 10000141 آماده پاسخ گويي به مسافرين و مردم براي اطلاع از آخرين وضعيت راه‌هاي مازندران است.



تاريخ : 9 / 7 / 1391برچسب:, | 4:48 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق به نقل از شهر؛ اردشير نوريان با بيان اين مطلب که طرح بزرگراه امام علي (ع) يکي از مهم ترين پروژه هاي عمراني شهر تهران است اظهار داشت: کارتملک و تخريب871 ملک معارض از خيابان پيروزي تا خيابان خاوران طي دو فاز به اتمام رسيد و اين منطقه توانست 100 درصد املاک معارض را تملک کند و به طور کامل تخريب آنها را انجام دهد.

وي از روند خوب اجراي اين پروژه ملي در منطقه 14 خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به متراز 3600 متري بزرگراه امام علي (ع) در اين منطقه از سنوات قبل تاکنون بيش از 200 هزار متر مربع از بافت فرسوده در منطقه در محدوده طرح بزرگراه امام علي (ع) تغيير وضعيت داده و به معابر شهري تبديل شده که گام مهمي در توسعه و تحول منطقه 14 است.

شهردار منطقه 14 همچنين تصريح کرد: اجراي اين پروژه بزرگ در کنار طرح تونل بزرگراه امام علي (ع) مي تواند در کاهش بار ترافيکي منطقه 14 و مناطق همجوار و صرفه جويي زمان شهروندان آثار مطلوبي داشته باشد.



تاريخ : 9 / 7 / 1391برچسب:, | 2:29 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: علیزاده طباطبایی گفت: مدیرمسئول روزنامه شرق با قید وثیقه‌ از زندان آزاد شد.

خبرگزاری فارس: مدیرمسئول روزنامه شرق آزاد شد

سیدمحمود علیزاده طباطبایی وکیل مهدی رحمانیان مدیرمسئول روزنامه شرق در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی فارس اظهار داشت: مهدی رحمانیان با سپردن وثیقه ۵۰ میلیون تومانی و موافقت بازپرس پرونده از زندان آزاد شد.

 

مهدی رحمانیان چهارشنبه گذشته به دنبال انتشار کاریکاتوری توهین‌آمیز در روزنامه شرق، از سوی شعبه ۹ بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه بازداشت و به اوین  منتقل شده بود.



تاريخ : 9 / 7 / 1391برچسب:, | 8:24 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق به نقل از خراسان، آزادي اين جوان درحالي است که آمنه گفت: هنوز ديه اش را دريافت نکرده است و به اين حکم اعتراض دارد.

 مجيد ۱۲ آبان ۸۳ مقدار زيادي اسيد روي آمنه پاشيد و باعث نابينايي وي و سوختن بخش هاي زيادي از بدنش شد.او با حکم قضات شعبه ۷۱ دادگاه کيفري استان تهران به قصاص چشم، ۱۰سال حبس و ۴سال و نيم تبعيد و همچنين پرداخت ديه به آمنه محکوم شد. در حالي که آمنه تا آخرين لحظات براي قصاص چشمان مجيد اصرار داشت، از اين کار چشم پوشي کرد اما گفت ديه اش را نمي بخشد.

به اين ترتيب مجيد به زندان رفت تا دوران محکوميت اش را سپري کند. طبق راي دادگاه او بايد ديه آمنه را نيز پرداخت مي کرد و مدتي را هم در تبعيد مي گذراند اما صبح ديروز جمشيدي مسئول واحد اجراي احکام دادسراي امور جنايي در اين باره گفت: مجيد که به لحاظ جنبه عمومي به تحمل ۱۰سال حبس محکوم شده بود در عيد فطر مشمول عفو قرار گرفت و يک سوم محکوميت اش کاسته شد و روز سه شنبه هفته گذشته از زندان آزاد شد.

جمشيدي افزود: مجيد مبلغ ديه را به حساب دادگستري واريز کرده است و منتظريم تا آمنه براي دريافت ديه مراجعه کند. وي خاطرنشان کرد طبق راي صادره مجيد بايد ۴ سال و نيم را هم در تبعيد بگذراند که ما مکاتبات اداري مربوط به اين کار را نيز انجام داده ايم و قرار است طي چند روز آينده اين بخش از حکم نيز اجرا شود.



تاريخ : 8 / 7 / 1391برچسب:, | 2:1 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

در بامداد فردا یکشنبه 9 مهرماه، ماه کامل شکل خواهد گرفت.
 
به گزارش مهر، زمانی که ماه به نقطه مقابل زمین نسبت به خورشید می رسد و فاصله زاویه ای ماه و خورشید 180 درجه می شود، تمام قرص ماه روشن به نظر می رسد که به آن بدر (Full Moon) می گویند. 

در ساعت 6:50 فردا یکشنبه 9 مهر ماه کامل شکل خواهد گرفت. در این زمان ماه در مقابل خورشید نسبت به زمین قرار می گیرد و قسمت شرقی قرص ماه توسط اشعه نور خورشید روشن می شود.

بر خلاف زمین، ماه فاقد آب، هوا و میدان مغناطیسی است. بر روی کره ماه دهانه هایی ایجاد شده است که نتیجه اصابت سنگهای آسمانی در اولین روزهای شکل گیری آن است.

در لبه غربی ماه، دهانه ای به قطر 70 کیلومتر قرار گرفته که به افتخار عمر خیام، ریاضیدان، منجم و شاعر فارسی زبان نامگذاری شده است. این دهانه با موقعیت 58 درجه شمالی و 102.1 درجه غربی، در پشت ماه قرار گرفته و بعضی اوقات به دلیل حرکت رخگرد ماه در لبه قمر زمین قرار می‎گیرد.

نام این دهانه در سال 1970 از سوی اتحادیه بین المللی نجوم IAU به تصویب رسید.



تاريخ : 8 / 7 / 1391برچسب:, | 1:35 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

قالیباف شهردار تهران در مراسم اختتامیه جشنواره زنان و تولید ملی جوایزی را اهدا کرد که یکی از آن جوایز به زهرا السادات مشیر مشاور شهردار تهران رسید.



تاريخ : 8 / 7 / 1391برچسب:, | 1:30 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

سطح موفقیت با کلماتی که به زبان می آورید مقدر می شود؛ بنابراین در مکالماتتان از این پنج کلمه « ناکام ساز » دوری کنید.

کلماتی که هر روز استفاده می شوند ساختار ذهنی را تشکیل می دهند و موفقیت یا ناکامی گوینده خود را رقم می زنند. در مشاهداتم از افراد بازنده با پنج کلمه مواجه شدم که در جملات این افراد نمود بیشتر داشت و اغلب افراد بازنده خیلی بیشتر از افراد برنده از آنها در مکالمات روزمره شان استفاده می کنند:

۱ -  شانس

با وجود این حقیقت که رخدادهای پیش بینی نشده می توانند بر نتایج کار تاثیرگذار باشند، این شانس نیست که تفاوت را در نتایج ایجاد می کند. بلکه رخدادها هستند که باعث آن می شوند. شانس هیچ کاری با آنها نمی کند. باورداشتن به شانس افکار شما را به گونه ای ساختار می بخشد که در تصوراتتان نه شما و نه هیچ کس دیگری قادر به ایجاد تغییر یا حتی تاثیرگذاری نیست. بدتر از آن، شانس بهانه ایست که با آن شکست ها توجیه می شوند ( این فقط بدشانسی بود ) و موفقیت ها را لوث می کند ( این فقط خوش شانسی بود )

۲ - دشمن

درست است که شما رقبایی دارید و برخی اوقات برای برد شما آنها باید شکست را متحمل شوند ( و برعکس ) حتی در این صورت نیز در کسب و کار دشمنی وجود ندارد. دشمن مربوط به میدان جنگ است. کسب و کار برای بهتر کردن چیزهاست نه از بین بردن افراد. وقتی که شما با گفتن دشمن به رقبایتان از آنها برای خودتان غول درست می کنید، گزینه های تجاری را روی خود می بندید. به خاطر داشته باشید که در دنیای تجارت، رقبای امروز اغلب شرکای فردا هستند.

۳ - عدم پذیرش

آیا عالی نیست اگر مردم همیشه با نظرات شما موافق باشند؟ خب! گاهی اوقات افراد نظرات شما را نمی پسندند یا حتی ممکن است خود شما هم با آن موافقت نداشته باشید.

شما می توانید این وقایع را به عنوان عدم پذیرش خودتان توسط دیگران قلمداد کنید و به ذهنیت خودتان آسیب برسانید یا این که درک کنید که واقعا چه اتفاقی افتاده که نظرات شخص دیگری با نظرات شما هماهنگی ندارد. به جای این که از کلماتی استفاده کنید که به صورت خودکار شما را ضعیف می کند، روی تغییر دیدگاه خودتان یا دیدگاه شخص دیگر تمرکز کنید.
 
۴  - نفرت

در کار معمولا با جملاتی شبیه « من از رییسم نفرت دارم » یا « من از شغلم نفرت دارم » رو به رو می شویم. نفرت یک کلمه منفی است و در بدن انسان بیماری ایجاد می کند. هر بار شما این کلمه را به کار می برید مانند آن است که یک سلول سرطانی را در بدنتان آزاد می کنید. این قضیه کاملا جدیست. نمی گویم که همه چیز باید برای شما شیرین و دوست داشتنی باشد؛ اما چرا باید ذهن خود را با نفرت داشتن از کسی یا چیزی آلوده کرد ؟

۵ -  اما

مطمئنم که شما هم کسانی را می شناسید که نمی توانند درباره یک ایده، نقشه یا فعالیت خاص چیزی بگویند بدون اینکه جمله شان را با یک «اما» ناقص نکنند. مثلا می گویند «بله ایده عالیست، اما....» یا « من موافقم که ما باید کاری کنیم، اما......» این کلمه یاس آور است و فرصت ها را از بین می برد. از بدل های دیگری که برای « اما » وجود دارد، استفاده کنید و به جای فرصت سوزی، فرصت ایجاد کنید. کلمه « و » یکی از بهترین آنهاست. دفعه بعد که خواستید از « اما » استفاده کنید به جای آن « و » را امتحان کنید و اثر آن را ببینید.

منبع: ایسنا



تاريخ : 8 / 7 / 1391برچسب:, | 1:14 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

رييس سازمان فن‌آوري اطلاعات از راه‌اندازي موتورجست‌وجو و ايميل نيز با نام فخر و فجر خبر داد و در ارتباط با اين‌كه آيا ممكن است جي‌ميل رفع فيلتر شود تنها به اين پاسخ اكتفا كرد كه مذاكراتي دراين زمينه در حال انجام است.

 

به گزارش ايسنا، علي حكيم جوادي امروز در نشستي كه به مناسبت سالگرد تاسيس سازمان فن‌آوري اطلاعات برگزار شده بود به ذكر توضيحاتي درباره دستاوردها و فعاليت‌هاي سازمان فن‌آوري اطلاعات پرداخت و پس از آن به پاسخگويي به سوالات مختلف خبرنگاران كه عمدتا به موضوع فيلتر شدن جي‌ميل و محدوديت‌هاي گوگل مربوط مي‌شد پرداخت.



تاريخ : 8 / 7 / 1391برچسب:, | 1:13 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

روز گذشته محله‌هایی همچون: دوراهی قپان، میدان قزوین، خیابان دامپزشکی، سینای غربی، سه راه آذری، مولوی، مسعودیه، رسالت، بلوارمعلم، نواب، تهران نو، شهرری، افسریه، وحدت اسلامی، خیابان مدنی، سولقان، خانی آباد نو و خاوران در بازار مسکن به عنوان محله‌هایی که قیمت هر متر مربع واحدهایی با کاربری مسکونی کمتر از 2 میلیون تومان پیشنهاد می‌شود، به خریداران مسکن در قالب فایل‌های آگهی معرفی شدند.

به گزارش دنیای اقتصاد، متراژ این دسته از واحدهای مسکونی بین 37 متر مربع تا 100 متر مربع است و از سوی دیگر بنای آنها به دلیل چند سال ساخت یا نوساز بودن بسیار متنوع است.

البته تعداد محدودی از واحدهای مسکونی که ارزش هر متر مربع آنها کمتر از 2 میلیون تومان است از سند قولنامه‌ای برخوردار هستند و همچنین واحدهایی که از کوچک‌ترین متراژها بهره‌مند هستند از امتیاز وام خرید برخوردارند. شواهد نشان می‌دهد که این واحدها ممکن است امکانات معمولی (پارکینگ، آسانسور و انباری ) را شامل حال خریداران کنند و از طرف دیگر برخی از واحدها در طبقه زیر همکف واقع شده‌اند.

یک واحد مسکونی با متراژ 80 متر مربع با کلیه امکانات؛ اما با سند قولنامه‌ای متری یک میلیون و 300 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

از سوی دیگر در خیابان وحدت اسلامی تعدادی واحد مسکونی 65 و 70 متری نوساز با قیمت متری یک میلیون و 900 هزار تومان آماده تحویل به خریدار است. 



تاريخ : 8 / 7 / 1391برچسب:, | 12:38 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

قیمت انواع سکه و ارز در ساعت 12 امروز شنبه منتشر شد.

به گزارش مهر، امروز شنبه در بازار تهران سکه تمام طرح جدید به یک میلیون و 103 هزار تومان، طرح قدیم به یک میلیون و 100 تومان، نیم سکه به 550 هزار تومان، ربع سکه به 276 هزار تومان، سکه گرمی 150 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار به بیش از 110 هزار تومان رسیده، ضمن اینکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی بیش از 1772 دلار گزارش شده است.

در همین حال، قیمت هر دلار در بازار آزاد تهران به 2750 تومان، یورو به 3570 تومان، پوند به 4450 تومان و درهم به 750 هزار تومان افزایش یافته است. جدول قیمت انواع ارز و سکه در ساعت 12 امروز شنبه به شرح ذیل است:

جدول قیمت انواع ارز و سکه

نوع ارز قیمت (تومان)
دلار 2750
یورو 3570
پوند 4450
نوع سکه قیمت (تومان)
سکه تمام طرح قدیم 10100000
سکه تمام طرح جدید 10103000
نیم سکه 550000
ربع سکه 276000
1 گرمی 150000



تاريخ : 8 / 7 / 1391برچسب:, | 12:29 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :


یک منبع آگاه، با تبیین علت درخواست ۱۶۰ ویزا برای آخرین سفر احمدی‌نژاد به نیویورک، تعداد همراهان رئیس‌جمهور در آمریکا را اعلام کرد.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس تعداد همراهان رئیس جمهور در آخرین سفرش به نیویورک برای شرکت در شصت و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل را 85 نفر اعلام کرد.

وی تصریح کرد: از مجموع 160 اسم اعلام شده برای همراهی رئیس جمهور در سفر به نیویورک، برای 73 نفر از نهاد ریاست جمهوری ویزا صادر شد که با حساب 12 نفر تیم پروازی جمعا 85 نفر احمدی‌نژاد را در سفر آمریکا همراهی کردند.

به گفته این منبع آگاه،‌ قرار بود چنانچه در مرحله دوم برای 7 نفر دیگر که برنامه ریزی شده بود در سفر باشند، ویزا صادر شد، به هیئت جمهوری اسلامی بپیوندند اما این اتفاق نیفتاد.

وی اسامی این 7 نفر را سردار احمد وحیدی وزیر دفاع، مصطفی محمدنجار وزیر کشور، رستم قاسمی وزیر نفت، جعفر بهداد و محمد شیخان معاونان سیاسی و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور، امیر سرتیپ حسین افشارزاده آجودان مخصوص احمدی‌نژاد و یکی از مسئولان تشریفات نهاد ریاست جمهوری عنوان کرد.

اگر چه برخی منابع نیز از عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر کار و رفاه اجتماعی به عنوان دیگر بازمانده از همسفران احمدی‌نژاد یاد کردند که قرار بود در صورت صدور ویزا، در مرحله دوم به نیویورک برود.

این منبع آگاه درباره علت درخواست 160 ویزا برای همراهان رئیس جمهور نیز توضیح داد: تجربه نشان داده که همیشه برای تعدادی از همراهان رئیس جمهور ویزا صادر نمی کنند و دولت می‌دانست در صدور ویزای این دوره هم کارشکنی می شود، 160 نفر برای دریافت ویزا معرفی کرد.

رئیس‌ جمهور را در آخرین سفرش به آمریکا، اعظم‌السادات فراحی همسرش و علیرضا پسرش، اسفندیار رحیم‌مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور و همسرش، سیدمجتبی ثمره‌هاشمی دستیار ویژه رئیس جمهور، غلامحسین الهام مشاور حقوقی رئیس جمهور و حمید بقایی معاون اجرایی و رئیس نهاد ریاست جمهوری همراهی می‌کردند.

همچنین محمدشریف ملک‌زاده مشاور رئیس جمهور و همسرش، همایون حمیدی معاون هماهنگی و پیگیری‌های ویژه دفتر رئیس جمهور، محمدرضا فرقانی مدیرکل بین‌الملل دفتر رئیس جمهور و مهدی آشتیانی و مجتبی سروش‌پور مسئولان معاونت تشریفات ریاست جمهوری و خبرنگاران ایرنا، شبکه خبر و باشگاه خبرنگاران از دیگر همراهان رئیس جمهور بودند.

علی‌اکبر صالحی وزیر امور خارجه، علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی، مرضیه وحیددستجردی وزیر بهداشت و پسرش، لطف‌الله فروزنده معاون پارلمانی رئیس جمهور، بهروز مرادی معاون برنامه‌ریزی نظارت راهبردی رئیس جمهور، سیدحسن موسوی رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و ابوالحسن فقیه رئیس جمعیت هلال احمر نیز احمدی‌نژاد را در سفر به نیویورک همراهی کردند.

بر خلاف سفرهای گذشته، در این سفر هیچ یک از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ترکیب هیئت همراه رییس‌جمهور حضور نداشتند.



تاريخ : 8 / 7 / 1391برچسب:, | 5:27 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

 

با کمک طب سنتی می توان از بروز بسیاری از بیماری ها پیشگیری کرد.

دکتر میر غضنفری، متخصص طب سنتی در گفتگو با

خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت

: شناخت مردم از کاربرد اثرگذاری طب سنتی بسیار ناچیز است شاید جالب باشد که بدانیم بیماری هایی هم چون سرماخوردگی ، یبوست مشکلات گوارشی، مشکلات تنفسی، ناراحتی های قلبی ، آرتروز و دردهای مفصلی به سادگی توسط علم طب سنتی قابل پیشگیری است.

وی با بیان اینکه هزینه های زیادی جهت مصرف داروهای شیمیایی پرداخته می شود خاطر نشان کرد: اغلب داروهای شیمیایی نیمه کاره مصرف می شوند و درمانی حاصل نمی شود و فرد دچار مشکلات روحی و عصبی نیز می شود اما اگر از ابتدا به سراغ طب سنتی برویم شاید بتوان تا حدود زیادی از  صرف هزینه های درمانی بی مورد پیشگیری کرد.

وی تأکید کرد: باید شناخت و آگاهی خود را از علم طب سنتی افزایش دهیم و بدانیم طب سنتی پایگاه ویژه ای در دین اسلام دارد.

 



تاريخ : 8 / 7 / 1391برچسب:, | 4:26 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

فرهاد مجيدي طي يك نامه اي دلايل خداحافظي خود از استقلال را اعلام كرد.
متن نامه خداحافظی کاپیتان سابق استقلال از فوتبال

به گزارش فوتبال آنلاين، فرهاد مجیدی به طور رسمی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد متن خداحافظی او به شرح زیر است؛

هواداران عزیز

وقتی 15 سال پیش به تیم محبوبم استقلال پیوستم ، هرگز تصور نمی کردم روزی با حمایت هواداران پر شور و دوست داشتنی آبی دل استقلالی به جایگاه کنونی ام رسیده که در آستانه 36 سالگی ، هنوز با تمام وجود و با ذره ذره توانم برای هواداران بتوانم به میدان بروم.

بازیکن و کاپیتان استقلال بودن ، افتخاری است  که برای " فرهاد مجیدی" فراموش شدنی نیست . بازی کردن در تیمی که بزرگانی چون شادروان ناصر حجازی ، علی جباری و حسن روشن روزگاری در آن عضویت داشتند یا پوشیدن پیراهن شماره 7 که در گذشته بر تن تکنیکی ترین بازیکن آسیا " مجید نامجو مطلق " بوده یا بستن بازوبندی که بر دستان ستارگانی چون برادران بیانی و جواد زرینچه بوده برای " فرهاد " فرزند کوچک خانواده بزرگ استقلال مایه اعتبار و افتخار است.  

در این مدت در شادی و غم های زیادی با هواداران عزیز سهیم بوده ام . با شادی هوادار خندیدم و با گریه آنها اشک ریختم. پیروزی های دربی، جشن قهرمانی های لیگ برتر و جام حذفی، شکست ها و از همه غم انگیز تر از دست دادن اسطوره تاریخ باشگاه استقلال ناصرخان حجازی هیچگاه از خاطرم نمی رود. روز تلخی برای من و هواداران بود.

با عنایت خداوند متعال ، حمایت هواداران و لطف نام بزرگ و پیراهن آبی" استقلال"  به آرزوهای مادی و معنوی خویش رسیده ام و مانند آقایانی که با خودخواهی ، همواره استقلال را مدیون خود می دانند یا در نبود خود ذلت استقلال را آرزو می کنند، فکر نمی کنم. هر چه دارم از استقلال و هوادارانش است و هر کجا که باشم برای سربلندی استقلال تلاش خواهم کرد اما امروز، پس از تحمل و سپری کردن روزهای سخت و فرا رسیدن روزهای آبی رنگ زندگی ورزشی ام، می خواهم سخت ترین تصمیم زندگی ام را برای هواداران بازگو کنم.

 

طرفداران دوست داشتنی

 

بر حسب صبر و تعصب تا به امروز سکوت کردم (حتی در روزهایی که در اوج آمادگی و بنا به سلیقه فنی ! نیمکت نشین بودم صحبتی نکردم تا آرامش تیم و مجموعه استقلال برهم نخورد) و برای اثبات خویش تلاش و مبارزه کردم اما امروز وقتی می شنوم که آقایان عامل ناکامی تیم را  تشویق فرهاد مجیدی توسط هواداران خونگرم استقلال می دانند برایم تاسف آور است. قطعا روزی با وجود و حضورم برای سربلندی استقلال تلاش کردم اما این روزها اتفاقاتی افتاد و صحبتهایی شنیدم که به این نتیجه رسیدم باید برخلاف میل باطنی ام از فوتبال خداحافظی کنم.

 

علیرغم پیشنهادات بسیار از تیمهای داخلی از ابتدای فصل تاکنون ، نتوانستم در ایران پیراهنی جز پیراهن آبی بپوشم  و بسیار مایل بودم با حضور در تیم محبوبم استقلال به همراه دیگر بازیکنان بتوانم با جام قهرمانی لیگ و حذفی را فتح کنم و در نهایت با پیراهن استقلال از میادین فوتبال برای همیشه خداحافظی کنم که این امکان فراهم نشد وگویا تقدیر برای من این چنین بود.

 

هر کجا که باشم خود را سرباز استقلال می دانم و امیدوارم در آینده ، در کسوت های دیگر بتوانم دین خود به هواداران پرشور استقلال را با کسب جام های متعدد ، ادا نمایم.

 

در این جا لازم می دانم از کلیه مدیران، کارشناسان ، مربیان ، بازیکنان ، کادر پزشکی ، تدارکات ، پشتیبانی تیم  و نیز ارباب جراید که در ادوار مختلف ،  اسباب زحمت آنها را فراهم نمودم ، سپاسگزاری نمایم.

 

در پایان ، از هواداران متعصب و دوست داشتنی استقلال که همواره در سرما و گرما مرا مورد حمایت و تشویق خویش قرار داده ، صمیمانه قدردانی کرده و امیدوارم عذر "جدایی ناخواسته" سرباز خویش را پذیرا باشند.

 

بی گمان  هیچگاه خود را از استقلال جدا ندانسته و الطاف ، حمایت ها و تشویق های هواداران پر شور و فهیم استقلال از خاطره ام  پاک نخواهد شد و هر جا که باشم برای موفقیت آنها دعا خواهم کرد.

 

به امید قهرمانی استقلال در مسابقات داخلی و بین المللی و سرافرازی و تندرستی هواداران عزیز 

 

انشاءا…

 

برادر کوچک شما

 

فرهاد مجیدی        



تاريخ : 8 / 7 / 1391برچسب:, | 3:37 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

آریا: مسلمانان در سرتاسر جهان اسلام در حرکتی خودجوش جست‌وجوگر گوگل و سایت یوتیوب را تحریم کردند تا از این طریق ضمن اعلام اعتراض خود خسارت مالی سنگینی را به این شرکت ها تحمیل کنند. در پی این اقدامات و تنها با گذشت 12 ساعت از این تحریم ؛ گوگل که پربازدیدترین سایت در جهان به شمار می آمد، با از دست دادن تعداد زیادی از کاربران خود جایگاه خود را از دست داد و به رتبه دوم سقوط کرد.



تاريخ : 8 / 7 / 1391برچسب:, | 3:36 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :