تاريخ : 12 / 7 / 1391برچسب:عقاب نیوز- قیمت دلار 1391/07/12 , | 10:7 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

بانک مرکزی قیمت انواع ارز در مرکز مبادلات ارزی در روز چهارشنبه را اعلام کرد.

به گزارش مهر، بانک مرکزی قیمت انواع ارز در روز چهارشنبه در مرکز مبادلات ارزی را اعلام کرد که براساس آن، قیمت دلار در این مرکز همچون روزهای دوشنبه و سه شنبه هیچگونه تغییری نکرده است.

برهمین اساس، قیمت دلار مبادلاتی امروز چهارشنبه همچون روزهای دوشنبه و سه شنبه 2672 تومان نرخ‌گذاری شده است، ضمن اینکه یورو از 3445 به 34470 تومان افزایش، درهم بدون تغییر و لیر ترکیه از14914 به 14902 تومان کاهش یافته است.

بانک مرکزی قیمت انواع ارز در مرکز مبادلات ارزی در روز چهارشنبه را به شرح جدول ذیل اعلام کرد:

جدول قیمت انواع ارز غیرمرجع
نوع ارز قیمت ( ریال)
دلار 26720
یورو 34470
درهم 7275
لیر ترکیه 14902
روپیه هند 510
روبل روسیه 859
یوآن چین 4252
یکهزار وون کره جنوبی 24000
یکصد ین ژاپن 34200

صبح امروز چهارشنبه دلار در بازار ارز چهارراه استانبول 3610 تومان، یورو 4700 تومان، پوند 5800 تومان و درهم 985 تومان است.



تاريخ : 12 / 7 / 1391برچسب:, | 9:55 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق به نقل از ایرنا، حمید سروریˈ یکی از محققان این طرح روز چهارشنبه اظهار داشت: این بالگرد دارای خصوصیات ویژه ای است یعنی علاوه براین که بدون سرنشین است ولی هوشمند ، ضدباران و دارای سرعت عمل بالایی است.

این محقق خاطرنشان کرد: یکی از عیوب بالگردها نسبت به هواپیماها، کندی سرعت بالگردهاست بنابراین طراحان بالگردها باید به دنبال افزایش سرعت بالگردها باشند . بالگرد طراحی شده ایرانی علاوه بر سرعت مناسب ، به دلیل وجود بدنه کلاف بندی شده کربنی ، ضدباران است به این معنا که در هنگام بارش باران نیز حرکت می کند.

سروری افزود : مهمترین کاربرد این بالگرد در موارد نظامی است که با توجه به سرعت بالا قابلیت حمل تجهیزات نظامی را دارد و از سوی دیگر این بالگرد دارای سیستم پردازش تصویر در هنگام عکسبرداری و فیلمبرداری است . این بالگرد همچنین در بازرسی مرزی، حوادث غیرمترقبه مانند آتش سوزی و زلزله و دیگرموارد کاربرد دارد.

به گفته این محقق تمامی قطعات مکانیکی این بالگرد از جمله گیربکس ها، محورها، شفت ها و دیگر موارد توسط متخصصان داخلی طراحی، برش و ساخته شده است.



تاريخ : 12 / 7 / 1391برچسب:, | 8:50 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: خبرهای رسیده حکایت از آن دارد هاشمی رفسنجانی از آیت‌‌الله صادق لاریجانی خواسته است در مورد شائبه‌ها، شایعات و اتهاماتی که در مورد اعضای خانواده‌اش مطرح است پیگیری قضایی کند.

خبرگزاری فارس: درخواست هاشمی‌رفسنجانی از آملی‌لاریجانی برای رسیدگی به پرونده خانواده‌اش

* خبر آنلاین: «خبرهای رسیده حکایت از آن دارد هاشمی رفسنجانی از آیت ‌ا... صادق لاریجانی خواسته است در مورد شائبه‌ها، شایعات و اتهاماتی که در مورد اعضای خانواده اش مطرح است پیگیری قضایی کند.»



ادامه مطلب

عقاب نیوز :



 صبح امروز يك فروند هواپيماي مسافربري كه از تهران عازم اهواز بود بدليل نقص فني مجبور به فرود اضطراري در فرودگاه مهرآباد شد كه با حضور به موقع كاركنان فني پايگاه يكم شكاري شهيد لشكري نهاجا بدون سانحه و به سلامت به زمين نشست.

به گزارش روابط عمومي نهاجا، امير سرتيپ خلبان عزيز نصيرزاده معاون هماهنگ كننده نيروي هوايي ارتش در اين رابطه اظهار داشت: هواپيماي مسافربري فوكر 100 كه با 140 مسافر از تهران عازم اهواز بود، بدليل نقص فني در ناحيه چرخ هاي جلو بلافاصله پس از بلند شدن مجبور به فرود اضطراري در فرودگاه مهرآباد شد كه با حضور به موقع كاركنان فني و تيم پيشگيري از سانحه نهاجا(Crash Recovery)، باند فرودگاه فوم پاشي و هواپيما با هدايت و راهبري مناسب به سلامت فرود آمد.

معاون هماهنگ كننده نهاجا ضمن ابراز خرسندي از سلامت سرنشينان و تقدير از اقدام به موقع كاركنان نيروي هوايي در اين حادثه، خاطر نشان كرد: يكي از ماموريت هاي نيروي هوايي ارتش در پايگاه هايي كه داراي باند مشترك كشوري و لشكري هستند كمك به هدايت و كنترل پروازها جهت پيشگيري از سوانح هوايي مي باشد كه نيروي هوايي ارتش اين مهم را تاكنون به نحو شايسته انجام داده است.



تاريخ : 11 / 7 / 1391برچسب:, | 7:15 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق به نقل از نسیم، تا ساعت 19 عصر امروز سه‌شنبه 11 مهر آخرین قیمت سکه و دلار در بازار آزاد به صورت زیر است:

سکه تمام بهار آزادی ------> یک میلیون و 350 هزار تومان

نیم سکه ------> 660 هزار تومان

ربع سکه ------> 330 هزار تومان

هر گرم طلای 18 عیار ------> 132 هزار و 300 تومان

دلار ------> 3610 تومان



تاريخ : 11 / 7 / 1391برچسب:, | 6:28 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

آفتاب: در گزارش کمیته‌ي حج مدینه‌ي منوره آمده است، تعداد زائرانی که از طریق فرودگاه محمدبن عبدالعزیز و ایستگاه‌های استقبال نهم مهر وارد شده‌اند، 31هزار و 481 نفر و تعداد زائران خارج‌شده، 20هزار و 802 نفر هستند.

تعداد کل زائرانی که وارد مدینه‌ي منوره شده‌اند، 283هزار و 534 نفر و تعداد کل زائران خارج‌شده، 76هزار و 731 نفر و تعداد زائران باقی‌مانده، 206هزار و 786 نفر بوده است.

زائران اندونزیایی با تعداد 58هزار و 166 نفر بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده‌اند و پس از آن‌ها، زائران هندی به تعداد 34هزار و 654 نفر و زائران پاکستانی به تعداد 20هزار و 129 نفر در رده‌های بعدی هستند.

عبدالعزیز بن ماجد ـ ريیس کمیته‌ي حج مدینه‌ي منوره ـ خواستار افزایش سطح خدمات‌رسانی تمام بخش‌های دولتی و غیردولتی به حجاج بیت‌الله الحرام شد تا مناسک خود را در فضایی آکنده از آرامش و امنیت بجا آورند.

قرار است بندر بن حجار ـ وزیر حج عربستان ـ سه‌شنبه نشستی با رؤسای گروه‌های خدماتی میدانی و مؤسسات طوافه برگزار کند که در آن، طرح‌ها و برنامه‌های این مؤسسات برای ارائه‌ي خدمات به حجاج بررسی خواهد شد.

این نشست با هدف اطمینان یافتن از آمادگی‌های این مؤسسات برای مواجهه با نیازهای موسم حج به‌منظور ارائه‌ي خدمت متمایز متناسب با دستورات پادشاه و ولیعهد عربستان برگزار می‌شود.

یوسف بن احمد حواله ـ ريیس شورای اداری مؤسسه‌ي ادلاء ـ اعلام کرد: مراکز مؤسسه‌ي شامل سه مرکز استقبال و 18 دفتر خدمات میدانی و چهار مرکز راهنمایی حجاج گم‌شده و 10 دفتر پشتیبانی از حجاج استقبال می‌کند.

به گزارش ایسنا،وی پیش بینی کرد: این موسسه در موسم حج امسال به بیش از یک میلیون و 686 هزار حاجی که از طریق سه منفذ شامل فرودگاه امیر محمدبن عبدالعزیز مدینه منوره و مرکز استقبال الهجره و مرکز استقبال زمینی است تا تعداد حجاجی که این موسسه از زمان تاسیس در سال 1405 قمری افتخار خدمات رسانی به آنها را داشته است، 33 میلیون و 586 هزار نفر برسد.



تاريخ : 11 / 7 / 1391برچسب:, | 5:54 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

مادر سرمربی تیم فوتبال استقلال دار فانی را وداع گفت.

به گزارش فارس، امیر قلعه نویی امروز در غم از دست دادن مادرش عزادار شد. این در حالی است که وی صبح امروز پایش را جراحی کرد.



تاريخ : 11 / 7 / 1391برچسب:, | 5:38 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

خرید سوغات که در سال‌های گذشته جزو چشمگیر و جدایی‌ناپذیر رفتار زائران ایرانی در سرزمین وحی بود، امسال کاهش چشمگیری يافته است. اتفاقی که فروشندگان حاضر در حاشیه‌ي مناسک حج را نگران کرده است!

 

 

به گزارش ایسنا، یکی از ویژگی‌های مشهور زائران ایرانی در جریان مناسک حج ابراهیمی صرف وقت بسیار و خرید انبوه به‌عنوان سوغاتی بود؛ اما امسال این رفتار در جمع زائران کشورمان کمتر دیده می‌شود.

 

 

یکی از دلایل این رخداد به فرهنگ‌سازی‌های انجام‌شده می‌تواند مربوط باشد. این فرهنگ‌سازی از گفتار مسؤولان کشورمان تا توصیه‌های ارائه‌شده درون هواپیما و نیز مطالب رسانه‌یی مربوط می‌شود که در راستای حمایت از تولید ملی در سال مزین به آن، صورت گرفته است. علت اصلی دیگر، اما افزایش روزافزون قیمت دلار در برابر ریال کشورمان بوده که در نتیجه، قیمت ریال عربستان را هم به‌شكل چشمگیری افزایش داده است. از این رو هرچند زائران ایرانی هرکدام مقدار قابل توجهی پول و ارز همراه دارند، ولي در مواجهه با قیمت‌های جدید، با تردید نسبت به خرید در این زمینه دست نگه داشته‌اند.

 

سال گذشته در چنین روزهایی هر ریال عربستان معادل حدود ۳۰۰ تومان ارزش داشت و به همین نسبت قیمت اجناس ۱۰ تا ۱۰۰ ریالی معادل ۳ تا ۳۰ هزار تومان پول رایج ايران می‌شد و در نتیجه، خرید بسیاری از جنس‌های عمدتا چینی به این قیمت یک سوغاتی مطلوب محسوب می‌شد؛ اما هم‌اکنون هر ریال عرستان یا قیمت‌های روز دلار در بازار آزاد کشورمان به حدود هزار تومان افزایش یافته و در نتیجه، همان اجناس به حدود ۱۰ تا ۱۰۰ هزار تومان، یعنی بیش از ۳ برابر افزایش یافته‌اند.

 

بنا بر این شرایط، با انصراف زائران ایرانی در زمینه‌ي خرید اجناس سوغاتی، بسیاری از فروشگاه‌های مدینه که تعداد زيادي از آن‌ها توسط اتباع دیگر کشورها و به‌صورت موسمی اجاره می‌شوند، ایام خلوتی را سپری می‌کنند. جالب آن‌که این فروشندگان که عمدتا با توجه به کثرت مشتری ایرانی در سال‌های گذشته به زبان فارسی نیز آشنایی یافته‌اند، علت شرایط نامطلوب جدید خود را وضعیت ریال ایران در برابر ارزهای رایج دنیا توصیف می‌کنند. 

نکته‌ي دیگر در این زمینه این‌که فروشندگان حاضر در مدینه در سال‌های گذشته به‌راحتی ریال ایران را از خریداران خود دریافت می‌کردند. این روند تا اوایل حج تمتع سال پیش جریان داشت، اما در پایان موسم حج سال گذشته، کاهش یافت و از زمان آغاز عمره‌ي گذشته به‌طور کامل متوقف شد. از این رو، با امتناع فروشندگان حاضر در حاشیه‌ي مناسک حج امسال در پذیرش پول ایران، بيشتر زائران ايراني پول‌های خود را به کشور بازمی‌گردانند تا خریدهای‌شان را در ایران انجام دهند.

 

یکی دیگر از مشهورات فروشندگان در عربستان اقدام هماهنگ و همزمان آن‌ها در تعطیلی فروشگاه‌ها هنگام اقامه‌ي نماز جماعت است که در مدت چند دقیقه، تمام مغازه‌ها بسته و سکوت در راسته‌های فروش حاکم می‌شود و چند دقیقه بعد، به شکلی باورنکردنی رونق به این راسته‌ها بازمی‌گردد. از این منظر، یکی دیگر از رفتارهای نه‌چندان مطلوب زائران ایرانی در سال‌های گذشته که با گله و توصیه‌های مسؤولان کشورمان نیز همراه بود، حضور زائران ایرانی در وقت نماز در فروشگاه‌‌ها و بعضا به انتظار نشستن آن‌ها برای بازگشت فروشنده از نماز بود که خوشبختانه با فرهنگ‌سازی‌های صورت‌گرفته و نیز شرایط یادشده تقریبا دیگر مشاهده نمی‌شود.



تاريخ : 11 / 7 / 1391برچسب:, | 2:10 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: مهدی هاشمی فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی از دو روزنامه اصولگرا به اتهام افترا و نشر اکاذیب، شکایت کرد.

خبرگزاری فارس: شکایت «مهدی هاشمی» از 2 روزنامه

سیدمحمود علیزاده طباطبایی به خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت که صبح امروز با حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه، به وکالت از مهدی هاشمی از دو روزنامه شکایت کرده است.

وی تصریح کرد: این شکایات بر اساس مواد 697 و 698 قانون مجازات اسلامی به اتهام افترا و نشر اکاذیب مطرح شده است و به‌طور جدی آن را پیگیری خواهیم کرد.

وکیل مهدی هاشمی با اشاره به تبصره ماده 188 قانون آئین دادرسی کیفری متذکر شد: رسانه‌ها اجازه ندارند قبل از قطعی شدن پرونده‌های قضایی متهمان را اعلام کنند در غیر این صورت اقدام آنان به حکم افترا، قابل تعقیب است.

این نخستین شکایت مهدی هاشمی از رسانه‌ها پس از بازگشت وی به کشور بعد از سه سال اقامت در انگلیس و بازداشت وی از سوی دستگاه قضایی است.



تاريخ : 11 / 7 / 1391برچسب:, | 11:26 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق به نقل از مهر، همزمان با نوسانات شدید قیمت ارز در ایران، افزایش غیرمنتظره "ریال عربستان" زائران ایرانی را در مکه و مدینه منوره غافلگیر کرده است.

در روزهای اخیر و با ورود تعداد قابل توجه‌ای از زائران ایرانی به مدینه منوره، قیمت هر ریال عربستان در بازارهای رسمی و غیر رسمی تا مرز یکهزار تومان افزایش یافته است.

این در حالی است که در مراسم حج سال گذشته هر ریال عربستان حدود 350 تومان ارزش داشت و خرید با ریال عربستان برای زائران ایرانی دارای صرفه اقتصادی بالایی بود.

با این وجود، در سالجاری با افزایش 3 برابری قیمت هر ریال عریستان سعودی در مقایسه با سال گذشته، قدرت خرید زائران ایرانی به شدت کاهش یافته است.

گزارش میدانی از بازارچه‌های خرید شهر مدینه منوره نشان می دهد که در چند روز گذشته افزایش قیمت هر ریال عربستان به 1000 تومان منجر به کاهش خرید زائران ایرانی شده است.

در حال حاضر، قیمت یک لباس درجه دو بچه‌گانه چینی در بازار و فروشگاه‌های مدینه حدود 10 تا 15 ریال عربستان است. به عبارت دیگر، یک ‍زائر ایرانی برای خرید این لباس باید معادل 10 تا 15 هزار تومان هزینه کند در حالی که ارزش این لباس در بازار تهران کمتر از 7 هزار تومان برآورد می شود.

از سوی دیگر، با کاهش ارزش ریال ایرانی، برخی فروشندگان محلی و برخی از فروشگاه ها که تا سالهای قبل به جای ریال عربستان برای فروش کالا از دریافت تومان ایرانی استقبال می کردند، در سالجاری از معامله و فروش کالا با تومان ایرانی خودداری می کنند.

در همین حال، کاهش ارزش ریال ایرانی و افزایش تصاعدی قیمت ریال عربستان سعودی نگرانی و ناراحتی فروشندگان مهاجر و خارجی شاغل در بازار مکه و مدینه منوره را هم به همراه داشته است.



تاريخ : 11 / 7 / 1391برچسب:, | 11:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: نماینده مردم میانه در مورد بازانتشار کاریکاتور موهن علیه آذری‌زبان‌ها در بی‌بی‌سی فارسی، اظهار داشت: از جیره خوار‌های انگلیس توقعی نباید داشت و بی‌بی‌سی قاعدتاً به دنبال اختلاف‌افکنی است.

خبرگزاری فارس: زمان اختلاف افکنی بین قومیت‌های ایرانی به سر آمده است

سیدبهلول حسینی نماینده مردم میانه در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به انتشار کاریکاتور موهن علیه آذری‌زبان‌ها در بی‌بی‌سی فارسی، اظهار داشت: از جیره خوار‌های انگلیس توقعی نباید داشت و بی‌بی‌سی فارسی قاعدتاً به دنبال اختلاف‌افکنی است اما باید بداند که با اختلاف افکنی در قومیت‌های ایرانی راه به جایی نخواهد برد چرا که زمان اختلاف افکنی در قومیت‌های ایرانی به پایان رسیده است.

وی با طرح این پرسش که سایت بی‌بی‌سی فارسی با بازانتشار کاریکاتور سال 85 در یکی از روزنامه‌های کشور به دنبال چه چیزی است، گفت: انگلیسی‌ها همواره نشان داده‌اند که با اختلاف افکنی بین قومیت‌ها می‌خواهند بر آنان سلطه داشته باشند.

حسینی با بیان اینکه ما نمایندگان آذری‌زبان این اقدام بی بی سی را بشدت محکوم می‌کنیم، تصریح کرد: مردم ایران وحدت و همدلی خود را همواره به رخ دشمنان کشیده‌اند و در راستای تاکیدات پیشوا و رهبر خود بر این موضوع دست از برادری و همدلی برنخواهند داشت.

به گزارش فارس سایت بی بی سی فارسی در اقدامی مشکوک کاریکاتور موهن در اهانت به آذری‌زبانان مربوط به یکی از روزنامه‌های کشور در سال 85 را باز انتشار داده و به بررسی آن پرداخته است.



تاريخ : 11 / 7 / 1391برچسب:, | 7:52 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق به نقل از اقتصادایران آنلاین، یوم الحساب خودرو و ارز فرارسیده و امروز سه شنبه قرار است خودروسازان و سازمان حمایت و نمایندگان دولت دور هم جمع شوند تا درباره میزان افزایش قیمت خودروهای داخلی تصمیم بگیرند.

در حالی که دبير انجمن خودروسازان ايران پیش از این و در واكنش به اخباري مبني بر توقف عرضه برخي خودروهاي داخلي از فعال شدن دست‌هان پنهان در سيستم فروش خودروهاي داخلي خبر داد،  رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان قطع عرضه خودرو از سوی برخی خودروسازان را محکوم کرده و خواستار دخالت سریع وزارت صنعت، معدن و تجارت برای الزام خودروسازان به عرضه محصولات خودشده بود.

توقف عرضه خودرو به بازار باعث شد رشد قیمت ها در این زمینه بی سابقه ترین افزایش را تجربه کند به طوری که قیمت نمایندگی و بازار از شکافی عظیم خبر می داد.با این حال و بر اساس اخبار دریافتی امروز قراراست قیمتهای جدید اعلام شود درهمین زمینه دنیای اقتصاد از قیمتهای پیشنهادی خودرو سازان اینگونه خبر می دهد:گفته می‌شود قیمت خودروهای داخلی افزایشی حداقل سه میلیون تومانی را تجربه خواهد کرد. ظاهرا قرار است برای بسیاری از خودروهای داخلی افزایش قیمتی کلی لحاظ شود و برای برخی خودروها نیز که شرایط خاص‌تری دارند (مانند تندر-۹۰)، افزایش قیمتی جداگانه نیز در نظر گرفته شود.

آن طور که خبر می‌رسد، ایران خودرویی‌ها برای محصولاتی مانند پژو ۲۰۶، تندر-۹۰، سمند، پژو ۴۰۵ و پارس درخواست افزایش قیمت داده‌اند که در این بین، تندر-۹۰ بیشترین رشد را به خود اختصاص داده است. همچنین سایپا و پارس خودرو نیز قصد افزایش قیمت پراید، تیبا، مگان و ماکسیما را دارند و در این بین به نظر می‌رسد مگان افزایش قیمتی بیش از سایر خودروها خواهد داشت.

خودروسازان قصد دارند مدل E۲ تندر-۹۰ را حدود چهار میلیون تومان گران کنند و قیمت نوع E۱ آن را نیز همین حول و حوش افزایش دهند. همچنین ایران خودرویی‌ها برای پژو ۲۰۶ نیز افزایشی ۵/۳ میلیون تومانی را در نظر گرفته‌اند و پژو ۲۰۷ نیز همین حدود تغییر قیمت خواهد داشت.

اما به گفته منابع آگاه، قرار است سمند نیز حدود دو میلیون تومان گران شود و پژو ۴۰۵ و پارس نیز به ترتيب یک میلیون و ۳/۱ ميليون تومان افزایش قیمت داشته باشند. در بین دیگر محصولات ایران خودرو، سوزوکی گرندویتارا نیز افزایش قیمت را تجربه خواهد کرد منتها چون خودرویی لوکس و بالای ۴۵ میلیون تومان است، ایران خودرو می‌تواند بدون کسب مجوز از سازمان حمایت، قیمت آن را افزایش دهد.

 در حال حاضر ویتارا در مدل فول خود قیمتی برابر با ۸۱ میلیون تومان دارد که اگر ایران خودرو بخواهد از سیاست «تعیین قیمت بر اساس حاشیه بازار» استفاده کند، قیمت ویتارا در نمایندگی‌ها به بالای ۷۵میلیون تومان خواهد رسید.

اما به گفته منابع آگاه پارس خودرو نیز افزایش قیمتی بیش از ۱۰ میلیون تومان را برای مگان در نظر گرفته و می‌خواهد قیمت این محصول را به بالای ۵۰ میلیون تومان در نمایندگی‌ها برساند. گفته می شود رنو به عنوان مالک برندهای تندر-۹۰ و مگان، تهدید کرده در صورت عدم افزایش قیمت این دو خودرو، تولید آنها را در ایران متوقف کند.

این شرکت از خودروسازان خواسته تا افزایشی ۶۰ الی ۷۰ درصدی را در قیمت تندر-۹۰ و مگان لحاظ کنند، زیرا با قیمت فعلی یورو دیگر امکان تولید این دو محصول وجود ندارد. رنویی‌ها مدعی شده‌اند که برای تولید هر خودرویی در ایران حدود یک هزار و ۵۰۰ یورو (بیش از شش میلیون تومان) ضرر می‌دهند.



تاريخ : 10 / 7 / 1391برچسب:, | 2:7 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

گروه هتل‌های همای کشور به سازمان تأمین اجتماعی واگذار شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان تامین اجتماعی گروه هتل‌های همای کشور به سازمان تامین اجتماعی واگذار شد.

خبرگزاری فارس: گروه هتل‌های همای کشور به سازمان تأمین اجتماعی واگذار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، دقایقی پیش با حضور عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرتضوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، صلاحی استاندار خراسان رضوی و جمعی دیگر از مسئولان کشور و استان مراسم تعلیق مالکیت هتل‌های همای سراسر کشور به سازمان تامین اجتماعی با تحویل کلید یک هتل توسط یکی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس برگزار شد.

گفتنی است، ارزش کل گروه هتل‌های هما 645 میلیارد تومان است که امروز در این مراسم تمامی این هتل‌ها به مرتضوی واگذار شد.

بنابراین گزارش، وزیر کار پیش از حضور در این مراسم سالن چند منظوره مجموعه ورزشی کارگران شماره 2 مشهد مقدس را افتتاح و در هفتمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان و تعاون‌گران برتر خراسان رضوی نیز شرکت کرده و به ایراد سخنرانی پرداخت.



تاريخ : 10 / 7 / 1391برچسب:, | 1:42 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

مهر نوشت :قیمت دلار در بازار آزاد تهران ساعت 13 و 30 دقیقه امروز دوشنبه به 3280 تومان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت دلار در بازار آزاد تهران در حالی ساعت 13 و 30 دقیقه امروز دوشنبه به 3280 تومان رسید که این نرخ در پایان معاملات دیروز، 2970 تومان بود.

در همین حال، در بازار آزاد تهران قیمت یورو 4240 تومان، پوند 5230 تومان و درهم 888 تومان اعلام شده است. البته بانک مرکزی قیمت انواع ارز در مرکز مبادلات ارزی در روز دوشنبه را به شرح جدول ذیل اعلام کرده است:

جدول قیمت انواع ارز غیرمرجع
نوع ارز قیمت ( ریال)
دلار 26720
یورو 34264
درهم 7275
لیر ترکیه 14866
روپیه هند 505
روبل روسیه 857
یوآن چین 4252
یکهزار وون کره جنوبی 24000
یکصد ین ژاپن 34300



تاريخ : 10 / 7 / 1391برچسب:, | 1:5 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

عصر ایران نوشت :حسب دستورالعمل شرایط واگذاری مسکن مهر پرونده متقاضیان براي استعلام از اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران بررسی می شود.

به گزارش ايسنا، این استعلام براي مشخص شدن عدم مالکیت متقاضیان مسکن مهر از اول فروردين 84 بوده و پس از بررسی استعلام از پرونده متقاضیان در صورتی که مشخص شود متقاضی و همسر یا فرزندان بالای 18 سال وی، ملک یا زمینی از تاریخ ذکر شده در استان تهران به نامشان ثبت شده باشد، در هر مرحله از ثبت نام که قرار دارند (طبق اعلام شرایط ذکر شده در فرم شماره 3 به متقاضیان که در مرحله ابتدایی ثبت نام در شهر پرند به رویت و امضای آنان رسیده است) واگذاری مسکن مهر به آنها منتفی می شود.

لذا تمامی متقاضیانی که تاییدیه پنج سال سکونت خود را از شرکت عمران شهر پرند دریافت كرده‌اند و هم اکنون در مرحله تحویل کلید یا دریافت کارت قسط هستند، می‌بایست به ازای خود، همسر و فرزندان تحت تکفل بالای 18 سال مبلغ هشت هزار تومان (به ازای هر نفر) به شماره حساب سیبا بانک ملی (2171321270000) و شناسه (0756) به نام اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران واریز و فیش مربوطه را به کارگزاری شرکت عمران پرند تحویل نمایند و از نتیجه استعلام خود ظرف 10 روز مطلع شوند.



تاريخ : 10 / 7 / 1391برچسب:, | 11:47 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: دیامس خواننده و نوازنده زن فرانسوی با بیان اینکه خلاصی از افسردگی را در نماز و قرائت قرآن یافته در کتابی اعلام کرد که اسلام آورده و حجاب اختیار کرده است.

خبرگزاری فارس: خواننده فرانسوی اسلام آورد و حجاب اختیار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری نورت مصر، دیامس خواننده و نوازنده زن فرانسوی است که اخیرا با انتشار کتابی اعلام کرد اسلام گزیده و حجاب اختیار کرده است.

دیامس با نام اصلی «میلانی جورجیادس» البته در نوامبر 2009 در حالی که حجاب داشت از یکی از دانشگاه‌های فرانسه خارج شده بود و در آنجا از بیان هرگونه مطلبی درباره وضعیت پوشش خود به رسانه‌ها امتناع کرده بود.

اما این روزها با انتشار کتابش با عنوان «حسب حال دیامس» همگان را از زندگی، سختی‌ها و نهایتا اسلام آوردن و انتخاب حجاب آگاه کرده است.

وی در این این کتاب از زندگی بدون پدر و ورود به عرصه نوازندگی و همراهی‌اش با خواننده‌های آمریکایی و بازیگران فرانسوی و به دست آوردن مال و شهرت سخن می‌گوید و می‌گوید: در اوج موفقیت از افسردگی شدیدی رنج می‌بردم و بارها به روانشناسان مختلفی مراجعه کردم اما هیچ کدام کمکی به من نکردند.

دیامس 32 ساله که دارای کودکی 4 ساله به نام مریم است، می‌افزاید: راه حل خلاص شدن از افسردگی را در نماز و قرائت قرآن یافتم و نهایتا هنگامی که در دسامبر 2008 به جزیره موریس سفر کردم، شخصا اسلام گزیدم.

وی با بیان اینکه از آن زمان تصمیم گرفتم حجاب داشته باشم و مرکزی برای حمایت از ایتام ایجاد کنم، درباره واکنش‌ها به اسلام آوردنش می‌گوید: انتخاب حجاب برای بسیاری از اطرافیانم عجیب‌تر از تغییر دینم بود.



تاريخ : 10 / 7 / 1391برچسب:, | 8:45 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

فاطمه هاشمی پس از خروج برادرش از فرودگاه امام(ره) ادعاهایی درباره بازداشت فائزه هاشمی و زندگی پروین احمدی‌نژاد مطرح کرد.

به گزارش فارس، فاطمه هاشمی پس از خروج برادرش (مهدی) از فرودگاه امام خمینی(ره) در نخستین دقایق بامداد دوشنبه 3 مهرماه در بخشی از سخنان خود گفت:‌ چون مهدی پاک و سالم بود، به تهران آمد.
 
وی با بیان اینکه مهدی چون مسئله‌ای نداشت به کشورش بازگشت، تصریح کرد: آنها فائزه را گرفتند تا مهدی به کشور بازنگردد اما مهدی به ایران بازگشت چون هیچ مسئله‌ای نداشت.
 
وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی دریافت حقوق 14 میلیونی مهدی هاشمی، دریافت این‌گونه حقوق‌ها را به احمدی‌نژاد و مشایی منتسب کرد و اظهارداشت: پروین احمدی‌نژاد آه در بساط نداشت اما ببینید الان چگونه دارد زندگی می‌کند.
 

 



تاريخ : 10 / 7 / 1391برچسب:, | 8:42 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

 

 

شماره نام ارز قیمت بازار
۱ دلار-بازارتهران ۲۹۶۸۰
۲ پوند-بازارتهران ۴۸۰۰۰
۳ یورو-بازارتهران ۳۹۱۰۰
۴ یورو به پوند ۰.۷۹۵۱
۵ ین به دلار ۰.۰۱۲۸
۶ یورو به دلار ۱.۲۸۲۳
۷ پوند به دلار ۱.۶۱۲۷
۸ دلار-ملی ۱۲۲۶۰
۹ یورو-ملی ۱۵۱۱۰
۱۰ پوند-ملی ۱۹۲۹۷
۱۱ درهم امارات ۸۱۰۰
۱۲ نفت آمریکا(دلار) ۹۱.۴۵
شماره نام طلا قیمت بازار
۱۳ اونس طلا(دلار) ۱۷۶۶.۲
۱۴ طلا بازار تهران ۵۰۶۸۰۰۰
۱۵ سکه طرح قدیم ۱۱۶۰۰۰۰۰
۱۶ سکه طرح جدید ۱۱۶۷۰۰۰۰
۱۷ نیم سکه ۵۸۱۰۰۰۰
۱۸ ربع سکه ۲۹۱۰۰۰۰
۱۹ سکه گرمی ۱۵۴۰۰۰۰
۲۰ گرم 18 عیار ۱۱۶۹۹۵۲
۲۱ گرم 24 عیار ۱۵۵۹۵۴۷
۲۲ نقره(دلار) ۳۴.۳۵
۲۳ پلاتینیوم(دلار) ۱۶۵۳
۲۴ پالادیوم(دلار) ۶۲۷

 

منبع : فارس



تاريخ : 10 / 7 / 1391برچسب:, | 7:47 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

 

Qurani 1.2.1 نام نرم افزاری جامع قرآنی می باشد. نرم افزاری که در این پست برای شما عزیازن آماده کرده ایم نرم افزار جامعی مشتمل بر قرائت قران ، تفسیر ، کتابخانه اسلامی ، دایره المعارف جامع اسلامی شامل : داستان پیامبران، زندگینامه پیامبر، اصحاب، و غیره می باشد. از قابلیت های این نرم افزار میتوان به ، دارا بودن صدای ۱۵ قاری ، قابلیت تکرار ایات و سوره ها تفسیر کلمه به کلمه و آیات و … اشاره کرد.

برای دانلود نرم افزار کلیک کنید



تاريخ : 10 / 7 / 1391برچسب:, | 1:17 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش گروه بين‌الملل مشرق، ميشل اوباما، همسر رئيس جمهور آمريکا در يک گفت‌وگوي مطبوعاتي با هدف جلب آراي بيشتر براي شوهر خود در انتخابات آينده رياست جمهوري، گفت: بسياري اوقات وقتي باراک در دسترسم نباشد با "بو" سگ پرتغالي‌الاصل خود روي تخت‌خوابم مي‌خوابم.

وي با بيان اينکه مهم‌ترين کاري که مي‌تواند در زندگي انجام دهد، رأي‌دادن در انتخابات رياست‌جمهوري است، گفت: بهترين لحظات زندگي من، لحظاتي است که با باراک به سفرهاي تبليغاتي انتخاباتي مي‌روم و در اين سفرها، طعم غذاهاي مختلف ايالت‌هاي آمريکا را مي‌چشم!

ميشل اوباما همچنين با هدف جمع‌آوري رأي بيشتر براي همسرش گفت: يک راز ديگري زندگي من که تا حالا آن را فاش نکرده بودم اين است که من کلاس سوم دبستان را جهشي خواندم و مستقيم از کلاس دوم به کلاس چهارم رفتم!

اين روزها، روي‌آوردن به امور سطحي و مضحک با هدف جابجايي آرا به نفع کانديداي مطلوب هر يک از دو جناح دموکرات و جمهوري‌خواه، به روند رايج در تبليغات انتخاباتي "باراک اوباما" و "ميت" رامني تبديل شده است.