تاريخ : 21 / 4 / 1391برچسب:, | 11:22 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از آفتاب :

معاون اجتماعی نیروی انتظامی گفت: ناجا به مسائل و حریم شخصی افراد کاری ندارد.

سردار بهمن کارگر با حضور در برنامه تلویزیونی صبح به خیر ایران به مناسبت روز قانون حجاب و عفاف به موضوع استفاده از کروات اشاره کرد و با رد برخی مطالب رسانه ها در این خصوص افزود: ناجا درباره استفاده افراد از کروات منعی ندارد اما با این که مؤسسه و یا سازمانی کارکنانش را مجبور به استفاده از کروات کند و یا از کارکنان زن بخواهد آرایش کنند، برخورد می کنیم.

وی گفت: ما به نوع لباس پوشیدن افراد کاری نداریم ولی باید لباسی بپوشند که در آن حداقل عفاف و حجاب رعایت شود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی به قانون حجاب و عفاف اشاره کرد و افزود: راهکارهای این قانون از سال 84 در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید که در آن 26 دستگاه مسئولیت دارند.

سردار کارگر گفت: از 26 دستگاه مسئول در این خصوص، 24 دستگاه مسئولیت ایجابی و دو دستگاه یعنی نیروی انتظامی و قوه قضاییه وظایف سلبی دارند.

وی افزود: ناجا سالانه میلیاردها تومان در زمینه قانون عفاف و حجاب از جمله ساخت مستندات و فیلم و سریال هزینه می کند.

سردار کارگر گفت: قانون عفاف و حجاب فقط به بانوان مربوط نمی شود و مردان را هم در بر می گیرد.

وی تاکید کرد: وضع حجاب و عفاف روز به روز در کشور بهتر شده است.

به گزارش واحدمرکزی خبر،معاون اجتماعی نیروی انتظامی افزود: 90 درصد افرادی که در خیابان ها تذکر داده می شود به مراکز پلیس امنیت اخلاقی هدایت نمی شوند و تنها 10 درصد آنان به این مراکز ارجاع داده می شوند و از این 10 درصد نیز تعداد بسیار کمی به مراجع قضایی معرفی می شوند.کد مطلب :



تاريخ : 21 / 4 / 1391برچسب:بانک-تات-انحلال-عقاب نیوز, | 11:18 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از آفتاب :

معاون نظارتی بانک مرکزی با بیان اینکه بانک تات لغو مجوز شده است، گفت: این بانک و دو موسسه صالحین و آتی حق هیچ فعالیتی ندارد و اگر تغییرات اعمال نشود حتی مجوز فعالیت این نهاد در قالب بانک آینده نیز لغو خواهد شد.

ابراهیم درویشی با بیان اینکه بانک تات لغو مجوز شده است، اظهارداشت: این بانک دیگر حق هیچ‌گونه فعالیتی ندارد و مسئولان این بانک لغو مجوز شده موظفند تابلوی این بانک را از سردر شعب خود بردارند و تابلو بانک آینده را نصب کنند.

وی افزود: به موجب تبصره 3 و 4 ماده 96 قانون برنامه پنجم توسعه هرگونه دخل و تصرف در منابع و اموال این بانک در حکم تصرف اموال عمومی محسوب می‌شود.

معاون نظارتی بانک مرکزی تاکید کرد: در حال حاضر بانکی به نام بانک تات وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که در این مدت چند شعبه به نام بانک آینده تبدیل شده است، گفت: قرار بر این بود که در مدت مشخصی پس از لغو مجوز، بانک تات با ادغام دو موسسه صالحین و آتی، به بانک جدیدی تبدیل شوند اما آنها تعلل می‌کنند و بانک مرکزی بیش از این نمی‌تواند این وضعیت را تحمل کند.

درویشی با بیان اینکه به این سه نهاد مالی مهلت داده شده است، افزود: دیگر بیش از این قابل تحمل نیست زیرا این سه موسسه مدت‌هاست که برای تغییر وضعیت خود باید اقدام می‌کردند؛ وقتی هیئت انتظامی و شورای پول و اعتبار به علت تخلف این بانک را لغو مجوز کرده و ادغام در دو موسسه دیگر را تصویب کرده است، نمی‌تواند با هویت و نام قبلی فعالیت کرده و با توسل به اشخاص ذی‌نفوذ رای هیئت انتظامی و شورا را دور بزنند.

به گزارش فارس،وی تاکید کرد: قانون باید اجرایی شود و بر همین اساس اگر در آینده نزدیک این تغییرات اعمال نشود مجوز این بانک حتی در قالب بانک آینده لغو خواهد شد.



تاريخ : 20 / 4 / 1391برچسب:, | 9:40 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از جهان :

سيدحسين نقوي حسيني در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: در اين همين راستا نشست‌هاي مشترك دوجانبه و چندجانبه بين برخي نامزدها مطرح مي‌شود كه از جمله آن گفت‌وگوهايي بين لاريجاني، قاليباف و رضايي صورت گرفته است.
 
نقوي حسيني گفت: انتخابات يازدهمين دوره رياست‌جمهوري از جمله مباحث مطرح در محافل سياسي و نامزدهاي اين دوره از انتخابات است كه در همين راستا اين نامزدها با تشكيل ستادهاي انتخاباتي، فعاليت‌ها و رايزني‌هاي خود را شروع كرده‌اند.
 
وي افزود: نامزدهاي احتمالي انتخابات يازدهمين دوره رياست‌جمهوري در حال حاضر تيم‌هاي فعاليت خود را تشكيل داده و با استان‌ها و شهرستان‌ها ارتباط برقرار كرده‌اند كه برگزاري نشست‌هاي مشترك دو و يا چندجانبه بين برخي نامزدها از جمله فعاليت‌هاي آنها به شمار مي‌آيد.
 
نماينده مردم ورامين در مجلس شوراي اسلامي خاطر نشان كرد: طبق شنيده‌ها گفت‌وگوهايي بين علي لاريجاني، محمدباقر قاليباف و محسن رضايي صورت گرفته كه اين امري طبيعي به شمار مي‌آيد چرا كه نامزدهاي احتمالي بايد با يكديگر نشست‌هايي را برگزار كرده و مباحث بين خودشان را براي ورود به انتخابات مطرح كنند.
 
نقوي حسيني تاكيد كرد: انتخابات رياست‌جمهوري يك حركت محوري و استراتژيك براي نظام است از اين رو نامزدهاي انتخابات بايد با برگزاري گفت‌وگوها و نشست‌هايي، مسائل بين خود را هماهنگ كنند تا حركتي ملي در جهت تقويت منافع نظام صورت گيرد و رقابت‌هاي انتخاباتي به تنش و كشمكش تبديل نشود.
 
وي همچنين خاطر نشان كرد: شنيده‌‌ام كه پنج گزينه يعني محمدباقر قاليباف، محسن رضايي، علي لاريجاني، علي‌اكبر ولايتي و سعيد جليلي براي ورود به عرصه انتخابات رياست‌جمهوري يازدهم مطرح هستند.
 
اين نماينده اصولگراي مجلس نهم در پايان در مورد ورود اصلاح‌طلبان به انتخابات رياست‌جمهوري نيز گفت: در اين رابطه نيز شنيده‌ام كه اصلاح‌طلبان با كارگزاران به توافقاني رسيده‌اند كه تاكنون آن را رسانه‌اي نكرده‌اند.



تاريخ : 20 / 4 / 1391برچسب:تجارت , آرایشگاه , اصفهان, عقاب نیوز, | 9:19 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از مشرق:

فرقی نمی کند بالای شهری باشی یا پایین شهری، همه جای اصفهان آرایشگاه هایی هستند که هزاران راه نرفته و رفته را به تو پیشنهاد می دهند تا زیباتر شوی اما ناآگاهی متقاضیان و دخالت این آرایشگاه ها در امور تخصصی پزشکی مشکلات مختلفی را برای شهروندان ایجاد می کند.



ادامه مطلب
تاريخ : 19 / 4 / 1391برچسب:, | 3:22 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از فارس :

علی فتح‌الله‌زاده اعلام کرد که استقلال خواهان جذب جانواریو است.

خبرگزاری فارس: باشگاه استقلال خواهان جذب جانواریو شد

به گزارش خبرگزاری فارس، فابیو جانواریو که در ابتدای فصل نقل و انتقالات قرارداد خود را با باشگاه سپاهان تمدید کرده بود پس از مشکل با مسئولان سپاهان قراردادش را فسخ کرد تا به این ترتیب بازیکن آزاد شناخته شود.

با اعلام علی فتح‌الله‌زاده،‌ باشگاه استقلال پس از اطلاع از این موضوع مذاکره با جانواریو را در دستور کار خود قرار داد و خواهان جذب این بازیکن شد.

جانواریو سابقه بازی در استقلال در زمان مربیگری امیر قلعه‌نویی را دارد.

 

به گزارش فارس استقلال در حالی جانواریو را می‌خواهد که 7 سهمیه خود لیگ برتری خود را جذب کرده است. اکبرپور، توزی، بائو، محمدی، صادقی، منوچهری و  بیگ زاده بازیکنانی هستند که در این فصل به استقلال پیوسته‌اند. حال باید دید مسئولان استقلال چگونه می‌خواهند جانواریو را هم جذب کنند.



تاريخ : 19 / 4 / 1391برچسب:سارق , شناسایی , عقاب نیوز , فراری, | 3:15 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از مشرق:

در روز 7 اردیبهشت سال جاری زن جوانی با مراجعه به کلانتری 163 اوین مدعی سرقت داخل خودرو از پارکینگ محل زندگی خود در یک مجتمع مسکونی واقع در منطقه ولنجک خبر داد و به مأموران گفت: تعداد دو عدد عابر بانک و دیگر مدارک شناسایی شخصی‌ام، در حالیکه رمز عابر بانک‌ها بر روی آنها نوشته شده بود، از داخل ماشین به سرقت رفته است.


با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه یکم تهران، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 



ادامه مطلب
تاريخ : 19 / 4 / 1391برچسب:, | 11:18 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از شفاف :

معاون فنی ــ مهندسی پلیس راهور با تشریح جزئیات تغییر گواهینامه ها گفت: اتباع افغانی با کارت اقامت نمی توانند گواهینامه بگیرند و گواهینامه افغانی نیز در ایران اعتبار ندارد.

سرهنگ رحیم رمضان آقایی در مورد جزئیات تجمیع و تغییر گواهینامه‌ها اظهار داشت: در نیمه دوم سال جاری گواهینامه ها تجمیع و به صورت متحدالشکل صادر می شود. سال 84 با توجه به نیاز های کشور گواهینامه ها در 10 پایه طراحی و صادر شد که پس از مدتی مسئولان متوجه شدند این مسئله باعث سرگردانی مردم شده است به همین دلیل گواهینامه ها به پنج پایه کاهش یافت.

وی ادامه داد: براساس قانون جدید گواهینامه های ویژه برای ماشین های مهندسی و عمرانی صادر می شود. همچنین گواهینامه پایه سوم برای وسایل نقلیه 3.5 تن و با ظرفیت حداکثر 9 نفر است. رانندگان گواهینامه پایه دوم نیز مجاز به رانندگی با خودروهای باری 6 تن و 26 نفر هستند. البته گواهینامه پایه یک مانند گذشته است و تغییری نمی کند.

به گفته معاون فنی - مهندسی راهور پلیس در آزمونهای رانندگی سختگیری نمی کند و حداقل ها را درنظر می گیرد. هر فردی می تواند گواهینامه بگیرد اما مهارت در رانندگی نیز به تمرین نیاز دارد. داشتن گواهینامه به معنای مهارت در رانندگی نیست.

آقایی با بیان اینکه هر راننده ای یک ماه قبل از پایان اعتبار گواهینامه اش می تواند برای تعویض اقدام کند تاکید کرد: تمدید گواهینامه ها زمانبر نیست و در گواهینامه پایه دو و موتور سیکلت بروز هستیم. در صورت وجود امکانات و تکمیل منابع تمدید گواهینامه دو هفته ای انجام می شود.

وی تصریح کرد: رانندگان برای هر سال تاخیر در تمدید و تعویض گواهینامه پنج هزار تومان جریمه می شوند.

معاون فنی- مهندسی راهور در خصوص دریافت گواهینامه اتباع خارجی گفت: اتباع خارجی با مراجعه به معاونت اتباع بیگانه نیروی انتظامی و طی مراحل گواهینامه دریافت کنند. البته مهاجران افغان با کارت اقامت نمی توانند گواهینامه بگیرند و گواهینامه افغانی نیز در ایران معتبر نیست.

رمضان آقایی از پلمب دو آموزشگاه رانندگی در تهران خبر داد وافزود: دو آموزشگاه رانندگی در تهران که هنزآموزان آنها بیشترین تخلف را داشتند برای تنبیه مدتی پلمپ شدند. اجرای این طرح در تهران ادامه دارد و برای اجرای سراسری در کشور باید برنامه ریزی کرد.

وی با اشاره به فعالیت هفت آموزشگاه موتور سیکلت در کشور تاکید کرد: هم اکنون هفت میلیون موتور سیکلت در کشور شماره گذاری شده اند. موتور سواران باید 10 ساعت آموزش تئوری و 10 ساعت آموزش عملی ببینند به همین منظور آموزشگاههای ویژه برای این کار راه اندازی شده است.

رئیس مرکز صدور گواهینامه در خاتمه با اشاره به این که هفت میلیون موتورسیکلت در کشور نمره شده است اظهار کرد: از سال 89 مقرر شد که موتورسیکلت‌سواران نیز گواهینامه دریافت کنند. 10 ساعت آموزش تئوری و 10 ساعت نیز آموزش عملی برای دریافت این گواهینامه نیاز است و 7 آموزشگاه نیز در کشور این گواهی را صادر می کنند.



تاريخ : 19 / 4 / 1391برچسب:, | 9:1 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از خانه ملت :

 

عضو هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ با اعلام موافقت اجرای طرح افزایش مرخصی زایمان مادران و پدران، گفت: با توجه به اینکه پدر نقش مؤثری در تولد و تربیت نوزادان دارد؛ از این‌رو پیشنهاد کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برای افزایش مرخصی آقایان حدود یک ماه است.

حسن تأمینی‌لیچایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ با اشاره به پیشنهاد مطرح شده در دولت مبنی‌بر افزایش مرخصی مادران به ۹ ماه و مرخصی پدران به ۱۰ روز٬ تصریح کرد: شروع و پیشنهاد این طرح در درون مجلس و کمیسیون بهداشت و درمان کلید خورد و به دولت ارائه شد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی٬ طرح افزایش مرخصی زایمان مادران و پدران را مثبت ارزیابی کرد و افزود: در زمان زایمان٬ مادر و به تبع‌آن نوزاد باید مورد توجه خاص از سوی پدر قرار گیرند؛ از این‌‌رو اجرای این طرح می‌تواند در افزایش شکل‌گیری درست بنیاد خانواده نقش مؤثری داشته باشد.

تأمینی‌لیچایی با تاکید بر افزایش تدریجی مرخصی زایمان در سال‌های اخیر٬ یاد‌آورشد: در سال‌های دور، مرخصی زایمان مادران حدود سه ماه بود که این زمان بعد از گذشت مدتی به شش ماه و هم‌اکنون هم  پیشنهاد افزایش  آن به ۹ ماه ارائه شده است.

وی با اعلام این که مجلس موافق اجرای طرح افزایش مرخصی زایمان مادران و پدران است٬ ادامه داد: با توجه به اینکه پدران نقش مؤثری در تولد و حمایت نوزادان دارند؛ باید زمان مرخصیشان افزایش پیدا کند از این‌رو پیشنهاد کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برای افزایش مرخصی آقایان حدود یک ماه است.

این نماینده مجلس نهم٬ با مد نظر قرار دادن اینکه دولت باید طرح‌های حمایتی ازمادران و پدران را افزایش دهد؛ گفت: به‌طور حتم افزایش حمایت‌های دستگاه‌های اجرایی از بنیان خانواده می‌تواند در تثبیت زندگی‌ها نقش به‌سزایی داشته باشد.

نایب رئیس دوم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ با اشاره به  موافقت مجلس در تغییر مدت زنان مرخصی پس از زایمان ، از دولت خواست تا از طریق مجلس شورای اسلامی به اصلاح و تغییر قوانین اقدام کند.



تاريخ : 18 / 4 / 1391برچسب:تنگه هرمز - عوارض - عقاب نیوز, | 4:20 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از ایسنا :

علیرضا خسروی در خصوص طرح اخذ عوارض و مالیات از کشتی های عبوری از تنگه هرمز خلیج فارس گفت: یکسری کشورهای حوزه خلیج فارس در بحث محیط زیست و وضعیت سلامت خلیج فارس به صورت مستقیم دخیل هستند، پیشنهاد ما در مجلس شورای اسلامی این بود که حداقل آن کشورهایی که با عبور کشتی های نفتی و ... خود از این تنگه به محیط زیست خلیج فارس آسیب می زنند به همان میزان کمک کنند تا شرایط قبل و ایده آل خلیج فارس برگردد.
 
وی افزود: تا کنون بیش از 60 نماینده موافقت خود را با این طرح اعلام کرده اند و بسیاری از نمایندگان نیز در حال بررسی و کار بر روی این طرح هستند ،همچنین این طرح در کنوانسیونهای مختلف که کشورمان عضو آنها است و قردادهای بین المللی مطرح شده است تا مشکلات احتمالی و تداخلات آن برطرف شود.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس نهم با بیان اینکه این طرح به نفع کشورهای منطقه و حاشیه خلیج فارس خواهد بود، افزود: کشورهای حاشیه خلیج فارس خواسته و یا ناخواسته در عوارض و تبعات ناشی از محیط زیست در خلیج فارس دخیل هستند و می توانند روی کیفیت کار، میزان و نوع و موارد این برنامه و ریزه کاری‌های های آن بحث‌هایی را داشته باشند اما در موارد کلی باید این طرح را قبول کنند چرا که به نفع آنها خواهد بود و نباید روی کلیات طرح بحثی داشته باشند.
 
به گفته وی، با وجود مشکلاتی از قبیل دزدان دریایی و نا امنی آبهای خلیج فارس، طرح اخذ عوارض و مالیات از کشتی های عبوری از تنگه هرمز می تواند امنیت صنعت حمل و نقل را فراهم کند.



عقاب نیوز به نقل از بازار خبر :

نرم افزار راهنمائی و رانندگی همراه با آزمون رایانه ای نرم افزاری مناسب برای هنرجویان متقاضی گواهینامه ب یک با استفاده از این برنامه می توانید با نمونه سوالات آزمون راهنمائی و رانندگی آشنا شوید.

ویژگی های این نرم افزار :
- آشنائی با علائم راهنمایی و رانندگی و تابلوها
- آموزش حق تقدم در تقاطع ها
- آشنایی با قوانین موجود در کتاب آئین نامه
- آشنائی با سوالات آزمون راهنمائی و رانندگی
- انجام آزمون با بیش از ۲۰۰ سوال چهار گزینه ای بصورت کاملا تصادفی و غیر تکراری
- اعلام نتیجه آزمون
- محیط کاملا فارسی
- سازگار با ویندوز xp و seven و vista

برای دانلود نرم افزار کلیک کنید



تاريخ : 18 / 4 / 1391برچسب:خودرو - رانا - پیش فروش - عقاب نیوز, | 3:33 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از خبر آنلاین :

پیش فروش مرحله دوم رانا از روز سه شنبه 20 تیرماه سال جاری در نمایندگی های مجاز شرکت ایران خودرو آغاز می‌شود.

عبدالله بابايي - معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو، با اعلام خبر بالا گفت: اين شرکت براي جلوگيري از و اسطه گري در خريد و فروش فيش هاي ثبت نامي خودرو رانا، پيش فروش مجدد اين خودرو را در دستور کار قرار داده است.
وي افزود: افزايش تقاضا براي خريد رانا موجب شد كه ايران خودرو برنامه افزايش توليد اين خودرو را اجرايي کند.
بابايي به شرايط وِيژه پيش فروش رانا اشاره و اظهار كرد: متقاضيان مي توانند با پيش پرداخت 10 ميليون تومان، این خودرو را پیش خرید کرده و با احتساب سود مشارکت 20 درصد مابه‌التفاوت آن را در زمان تحویل پرداخت کنند.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، موعد تحويل خودرو رانا در پيش فروش مجدد را اسفند ماه امسال عنوان کرد.
بابايي تاکيد کرد: خودروي رانا بدون هيچ گونه تاخيري طبق قرارداد فروش به مشتريان تحويل داده مي شود.



عقاب نیوز به نقل از فارس :

مدیر عامل مؤسسه بیمه کیش با بیان اینکه مشکلی برای بیمه نفتکش‌ها توسط بیمه‌گران داخلی وجود ندارد از افزایش نفتکش‌های تحت پوشش خدمات این مؤسسه در آینده نزدیک خبر داد.

خبرگزاری فارس: پوشش بیمه‌ای برای 13 نفتکش جدید/مشکلی برای بیمه نفتکش‌ها نداریم

محمدرضا محمدی بنائی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» ضمن تایید رفع برخی تحریم‌های اتحادیه اروپا برای انتقال نفت ایران اظهار داشت: هم اکنون در داخل کشور مشکلی برای بیمه نفتکش‌ها وجود ندارد. 

مدیر عامل مؤسسه بیمه متقابل کیش با اشاره به افزایش تعداد نفتکش‌های تحت پوشش خدمات بیمه ای این موسسه افزود: در آینده نزدیک 13 نفتکش جدید از خدمات بیمه‌ای بهره‌مند خواهند شد.

وی گفت: در حال حاضر نفتکش‌های عظیم ایران که کار صادرات نفت را انجام می‌دهند تحت پوشش بیمه‌های داخل کشور هستند.

به گزارش فارس به دنبال معاف شدن 10 کشور اروپایی از تحریم نفت ایران، اتحادیه اروپا از تحریم بیمه‌ای کشتی‌های حامل نفت ایران نیز صرف نظر کرد. این در حالیست که افزایش نفتکش های فعال ایران طی ماه گذشته میلادی به 33 فروند نشان می‌دهد ایران به رغم تحریم‌‌ها توانسته نفت خود را در بازارهای آسیایی به فروش برساند.



تاريخ : 18 / 4 / 1391برچسب:نرخ - مهد کودک - عقاب نیوز, | 3:24 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از رجانیوز:

مدیرکل بهزیستی استان تهران از تعیین نرخ جدید شهریه مهدهای کودک طی روزهای آینده خبر داد و گفت: جلسات تعیین نرخ شهریه مهدها برگزار شده و با تصویب سازمان بهزیستی بزودی ابلاغ می شود.

به گزارش مهر، ولی‌الله نصر در نشست خبری روز یکشنبه برگزار شد افزود: قانون جامعه حمایت از حقوق معلولان که در سال 83 در مجلس به تصویب رسیده بود یکی از قوانین خوب کشور در زمینه حمایت از حقوق این افراد محسوب می‌شد اما  متاسفانه دستگاه‌ها نسبت به اجرایی کردن آن اقدامات لازم را انجام ندادند.



ادامه مطلب
تاريخ : 18 / 4 / 1391برچسب:پارکینگ-زنانه-چین-عقاب نیوز, | 3:4 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از عصر ایران :

یک مرکز خرید در شهر تیانجین چین محوطه ای از پارکینگ خود را به خودروهای بانوان اختصاص داده است.



تاريخ : 18 / 4 / 1391برچسب:تیم - فوتبال-راه آهن - عقاب نیوز, | 3:1 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز یه نقل از آفتاب:

مالکان باشگاه راه‌آهن امتیاز این باشگاه را به یک شرکت هواپیمایی فروختند.

سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان تکلیف باشگاه راه‌آهن مشخص شد. عصر روز گذشته مالکان پیشین باشگاه راه‌آهن امتیاز این باشگاه را به شرکت هواپیمایی فراز قشم واگذار کردند.

به گزارش فارس،این انتقال امتیاز در حالی صورت گرفت که سال گذشته باشگاه راه‌آهن و بخش خصوصی واگذار شده بود اما مالکان پیشین این باشگاه با وجود هزینه‌های میلیاردی نتوانستند برای ادامه فعالیت در این باشگاه خود را مجاب کنند و به همین دلیل امتیاز این باشگاه را به شرکت دیگری واگذار کردند.



تاريخ : 18 / 4 / 1391برچسب:تیم - استقلال - فوتبال-عقاب نیوز, | 2:56 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از تابناک :

تیم استقلال شب گذشته در دیداری دوستانه مقابل پیکان شکست خورد و از همین رو قلعه نویی برای بازیکنانش تمرین ریکاوری در نظر گرفت.بازیکنان تیم استقلال امروز راهی استخر و سونا شدند و قرار است در نوبت عصر تمرینات تاکتیکی را پشت سر بگذارند. تمرین نوبت عصر استقلال ساعت 20 به وقت تهران برگزار می شود.

*رودریگو توزی که روز گذشته قرارداد خود را با آبی‌پوشان ثبت کرده است به ترکیه نمی رود و در تهران برنامه های بدنسازی را دنبال خواهد کرد.

* طی هماهنگی های صورت گرفته تیم استقلال روز سه شنبه به مصاف لازیگ اسپور ترکیه می‌رود.این بازی آخرین دیدار تدارکاتی آبی پوشان در کشور ترکیه است.

* با حضور دکتر نوروزی و حضور وی در کنار تیم پزشکی نظارت ویژه ای روی تغذیه بازیکنان استقلال انجام می شود و بدون هماهنگی آنها بازیکنان حق استفاده از تغذیه های متفرقه را ندارند.

*بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال به خاطر آسیب دیدگی میثم حسینی ناراحت هستند. قرار بود این بازیکن به تهران برگردد اما وی زیر نظر کادر پزشکی استقلال تحت درمان قرار گرفته است.

* پژمان منتظری همچنان به تمرینات اختصاصی و بدنسازی مشغول است.این بازیکن از اردوی ترکیه به جمع استقلالی ها اضافه شد.

* اردوی آبی‌پوشان روز چهارشنبه به پایان می رسد و اعضای تیم استقلال بامداد چهارشنبه به تهران باز می‌گردند.



تاريخ : 18 / 4 / 1391برچسب:انتصاب - وزارت نفت - عقاب نیوز, | 2:54 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از عصر ایران :

معاون وزیر نفت با صدور حکمی، نماینده ایران در اوپک را به عنوان مدیر جدید امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد قلعه بانی معاون وزیر نفت در ادامه تغییرات جدید مدیریتی در شرکت ملی نفت ایران، سید محمدعلی خطیبی را به عنوان مدیر جدید امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران منصوب کرد.

بر این اساس، خطیبی با حفظ سمت مدیر کل اوپک و نماینده ایران در هیئت عامل اوپک به عنوان مدیر جدید امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران منصوب شد.
 
این در حالی است که فروردین ماه سال گذشته قلعه بانی معاون وزیر نفت با صدور حکمی، سید محسن قمصری سرپرست شرکت ملی صادرات گاز را با حفظ سمت به عنوان مدیر جدید امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران منصوب کرده بود.
 



تاريخ : 18 / 4 / 1391برچسب:, | 2:1 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از تابناک :

ارسلان فتحی پور در گفتگو با مهر درخصوص اجرای مرحله دوم قانون هدفمند کردن یارانه ها توسط قوه مجریه اظهارداشت: کسی نمی تواند اجرای این قانون را متوقف کند.

وی درعین حال تصریح کرد: البته درصورتی که دولت با نمایندگان مجلس بر سر اصلاح قانون هدفمندکردن یارانه ها به تفاهم برسد، می تواند اجرای این قانون را تا زمان تصویب اصلاحیه آن به تاخیر بیندازد؛ در غیراین صورت قانون باید عینا به مرحله اجرا درآید.

نماینده منتخب مردم کلیبر در مجلس نهم اضافه کرد: بنابراین، اگر دولت قانونی را که مجلس برای اجرای مرحله دوم هدفمندکردن یارانه ها تصویب کرده است، بدون اعمال نظر اجرا کند، مشکلی برای مردم به وجود نخواهد آمد.

وی با بیان اینکه مجلس شیب تند اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها را گرفته است به طوری‌که قیمت حاملهای انرژی به صورت تدریجی افزایش پیدا کند تا به بخش تولیدی و خدماتی کشور فشار نیاید، گفت: براساس قانون هدفمندکردن یارانه‌ها، دولت بیش از 20 درصد نمی تواند قیمت حامل‌های انرژی را افزایش دهد.

فتحی پور خاطرنشان کرد: دولت نباید از محل دیگری پول قرض بگیرد و به مردم یارانه نقدی بدهد بلکه باید براساس قانون مصوب مجلس قیمت حاملهای انرژی را به صورت تدریجی اصلاح کند تا به مردم فشار نیاید و از محل درآمد اصلاح قیمت حاملهای انرژی یارانه نقدی مردم را پرداخت کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: درحال بررسی طرحی در کمیسیون اقتصادی مجلس هستیم که براساس آن، دولت به جای پرداخت مستقیم یارانه نقدی به مردم، کارت‌هایی را صادر کند تا مردم به‌وسیله آن، یارانه نقدی خود را دریافت کنند و همچنین بتوانند از طریق این کارت‌ها بهای انرژی‌های مصرفی خودرا بپردازند.



تاريخ : 18 / 4 / 1391برچسب:پرچم ایران - اسرائیل * عقاب نیوز, | 11:46 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از خبر آنلاین:

پرچم ایران بر فراز مدرسه ای در اسراییل به اهتزاز در آمد.
مسئولان یک مدرسه مسیحی در " مار یوسف " اسراییل هنگامی که دیدند در محل نصب پرچم این مدرسه علاوه بر پرچم کشورهای آلمان، آرژانتین و اسپانیا پرچم ایران نیز نصب شده است ، شوکه شدند.
 

هنوز مشخص نیست که چه کسی و با چه انگیزه ای این پرچم را نصب کرده است اما وزارت آموزش اسراییل گفته است که در این باره تحقیق می کند. پلیس شهر نیز اعلام کرده است که نصب پرچم ایران یک عمل مجرمانه است و نیروهای پلیس برای یافتن فرد یا افراد خاطی تحقیقات خود را آغاز کرده اند.
 دکتر ریاض کامل مدیر این مدرسه با رد تعلق داشتن این پرچم به مدرسه گفت: " ما در انبار خود نه پرچم ایران و نه پرچم حزب الله را داریم و نمی دانم چه کسی بدون اطلاع ما این پرچم را نصب کرده است."

 



عقاب نیوز به نقل از رجا نیوز:

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تي وي، در اين گزارش كه در سايت خبري سي بي اس منتشر شده، اطلاعاتي درباره ترور دانشمندان هسته اي از كتاب " جاسوسان عليه آرماگدون: داخل جنگهاي سري اسرائيل"  فاش شده است.

 اين مقاله اطلاعات دقيقي را از اينكه چگونه يك واحد داخلي موساد به نام "كيدون" مأموران خود را براي ترور دانشمندان ايراني آموزش مي دهد، را افشا كرد.

 اين كتاب نتيجه تحقيقات 50 ساله ترورهاي تحت رهبري موساد است و نشان مي دهد كه تمامي ترورهاي صورت گرفته در ايران توسط اسرائيلي هايي صورت گرفته كه با گذرنامه هاي جعلي وارد كشور شده اند.

عمليات هاي واحد كيدون بسيار پيچيده و فوق سري است و با آموزش هاي ويژه اي از جمله اموزش شناخت كدگذاري و ارتباطات فوق امنيتي انجام مي گيرد.

هدف اين واحد، اختلال در فعاليت هاي هسته اي ايران است.

دانشمندان ايراني، مصطفي احمدي روشن، داريوش رضايي نژاد، مجيد شهرياري، و مسعود علي محمدي همگي توسط مأموران موساد ترور شده اند.

آمريكا و رژيم صهيونيستي از هيچ تلاشي براي اختلال و توقف فعاليت هاي هسته اي ايران فروگذاري نمي كنند.