تاريخ : 7 / 5 / 1391برچسب:, | 10:31 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

مراسم افتتاحیه رقابت‌های المپیک 2012 با نواخته شدن بزرگترین ناقوس اروپا در ساعت 12:20 به وقت لندن با حضور 80 هزار تماشاگر در ورزشگاه اصلی شهر لندن آغاز شد و مشعل المپیک با یک قایق موتوری که توسط دیوید بکهام هدایت می شد به ورزشگاه المپیک لندن رسید.

یکی از ورزشکاران انگلیسی مشعل را از بکهام گرفت و آن را به 7 قهرمان المپیک که پرچم المپیک را حمل می کردند تحویل داد تا هفت مشعل روشن شود تا با همدیگر مشعل المپیک را روشن کنند.

قیمت 2 هزار پوندی بلیت افتتاحیه پیکارهای المپیک موجب شد تا بسیاری از مردم نتوانند این مراسم را از نزدیک تماشا کنند.



تاريخ : 7 / 5 / 1391برچسب:, | 8:31 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

کمان داران ایرانی در نخستین روز از المپیک در جایگاه سی‌ونهم و پنجاه‌وپنجم قرار گرفتند.
نتایج حضور ایرانیان در اولین روز المپیک
 
به گزارش افکار نیوز - ورزشکاران ایرانی شرکت کننده در سی امین دوره بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن رقابت های خود را از جمعه ششم مرداد ماه  آغاز کردند.
 
میلاد وزیری و زهرا دهقان دو کماندار کشورمان در مرحله مقدماتی به مصاف حریفان رفتند که وزیری در جایگاه سی‌ونهم و دهقان در جایگاه پنجاه‌وپنجم قرار گرفتند.
 
در مرحله حذفی، سه‌شنبه زهرا دهقان از ساعت ۱۳:۰۹ به وقت ایران به مصاف ماریانا آویتیا، کماندار مکزیک که در مرحله مقدماتی دهم شد، می‌رود که در صورت برتری در این مرحله از ساعت ۱۴:۳۵ در همان روز با برنده نمایندگان روسیه و بریتانیا به رقابت خواهد پرداخت.
 
میلاد وزیری نیز چهارشنبه در مرحله حذفی از ساعت ۱۴:۰۱ مقابل لوئیز ادواردو ولز مکزیکی که در جایگاه بیست‌وششم قرار گرفت به میدان می‌رود که در صورت پیروزی در این مرحله با حضور در جمع ۳۲ کماندار برتر باید ساعت ۱۴:۴۰ با برنده نمایندگان چین و اسلوونی رقابت کند.



تاريخ : 7 / 5 / 1391برچسب:, | 8:30 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

مراسم افتتاحیه رقابت‌های المپیک 2012 لندن در فضایی که به صورت کاملا طبیعی طراحی شده بود برگزاری شد.

به گزارش فارس از لندن، در حالی مراسم افتتاحیه سی‌امین دوره المپیک به میزبانی لندن آغاز شد که مسئولان برگزار کننده فضایی کاملا طبیعی مانند یک روستا را برای برگزاری مراسم طراحی کرده‌اند.

دهکده‌ای که برای مراسم افتتاحیه سی‌امین دوره بازیهای المپیک طراحی شده بود، در میانه های این مراسم در طول چند دقیقه غیب شد و جای آن زندگی سنتی را دوره جدیدی از زندگی مردم انگلیس گرفت که در نوع خود جالب و دیدنی بود.

این دهکده که بافت یک روستای قرون وسطی انگلیس را در ذهن تداعی می کرد و بخش های مختلفی داشت دقایقی پس از شروع مراسم با ورود نیروهای جدیدی به مجموعه قبلی از صحنه خارج شد و به جای آن کوره های ذغالی انقلاب صنعتی از زمین بیرون آمد. تعداد این کوره ها هفت کوره بود که از روی انها دود برمی خواست.در این دقایق نفرات پرتعدادی وارد ورزشگاه شدند و هر کدام در بخشی مشغول تغییر دکور داخلی بودند. در بخش های مختلف زمین ورزشگاه تاریخ صنعتی شدن انگلیس به تصویر کشیده شده بود. بخش هایی مثل آهنگری، دریاداری و... شامل این برنامه می شد.

* علاقمند و مسئولان با حضور خود در ورزشگاه، محل برگزاری مراسم افتتاحیه را مملو از جمعیت کردند.

* وجود درختان، چمن‌ها و حیوانات مختلف فضایی کاملا طبیعی را برای تماشاگران ایجاد کرده بود. مسئولان برگزار کننده پیش از اعلام کرده بودند که این مراسم کاملا انسانی و طبیعی باشد.

* هزار راهنما در اطراف محل برگزار مراسم افتتاحیه حاضر بودند که شعار مشترک آنها "همه دنیا یک ملت است" بود. راهنما کننده‌ها از کشورهای مختلف انتخاب شده بودند.

* هوای شهر لندن کاملا ابری است. پیش از این پیش‌بینی شده بود بخشی از مراسم افتتاحیه زیر بارش باران برگزار شود.

* نظم خاصی در محل برگزاری مراسم وجود دارد. امکانات مناسبی برای عکاسان در نظر گرفته شده که کار را برای آنها آسان می‌کند.

* مهمانان ویژه و رئیس جمهور چند کشور هم که قرار بود به ورزشگاه بیایند، در جایگاه ویژه حضور دارند و مراسم افتتاحیه را از نزدیک تماشا می‌کنند.

* پیش از آغاز رسمی مراسم، ورزشگاه با پرچم‌هایی برای دقایقی به رنگ آبی درآمد.

* پیام بان‌کی‌مون،دبیرکل سازمان ملل از اسکوربرد پخش شد. وی در بخشی از سخنان خود اعلام کرد که امیدوار است در تمام دنیا صلح حاکم شود و اثری از جنگ نباشد، که این بخش از پیام وی به شدت مورد استقبال حاضران در ورزشگاه قرار گرفت.



تاريخ : 7 / 5 / 1391برچسب:, | 8:23 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

یکی از دانشجویان قدیمی که سال ها قبل در آلمان درس می خواند ، تعریف می کرد که در مقطعی یک کالا - احتمالاً روغن یا برنج (خطا از نویسنده است) دچار کمبود و گرانی شد.
رادیو و تلویزیون اعلام کردند که در فلان فروشگاه ها ، این کالا را به قیمت ارزان عرضه می کنند تا کسانی که بنیه مالی مناسبی ندارند ، از این فروشگاه ها خرید کنند.
من و دوستانم ، به همان سبک و سیاق ایرانی ، فرصت را مغتنم شمردیم و به چند فروشگاه مراجعه کردیم و از هر کدام به اندازه سهمیه ای که می دادند ، خریدیم و به خانه مان که در آن مستأجر بود ، بازگشتیم.

آلمان

هنگام ورود ، صاحبخانه را که پیرزنی 80 ساله بود دیدیم. نگاهی به کیسه هایی که در دست داشتیم کرد و پرسید: این ها چی هستند؟

با شور و شوق برایش از زرنگی مان گفتیم و به او هم آدرس فروشگاه ها را دادیم و اعلام آمادگی کردیم که اگر بخواهد ،فردا برای او هم خرید ارزان کنیم.
پیر زن آلمانی به حرف هایمان گوش داد و سپس گفت: فردا به جای خرید برای من ، خانه مرا تخلیه کنید و از اینجا بروید!

با تعجب علت را پرسیدیم ؛ گفت: شما با این خریدهای مازاد بر نیازتان ، به جامعه آلمان خیانت کردید ؛ خانه من جای خیانتکاران نیست.



تاريخ : 7 / 5 / 1391برچسب:, | 8:21 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

اللهمّ ارْزُقني فيهِ رحْمَةَ الأيتامِ و إطْعامِ الطّعامِ و إفْشاءِ السّلامِ و صُحْبَةِ الكِرامِ بِطَوْلِكَ يا ملجأ الآمِلين

خدايا روزيم كن در آن ترحم بر يتيمان و طعام نمودن بر مردمان و افشاء سلام و مصاحبت كريمان به فضل خودت اى پناه آرزومندان



تاريخ : 6 / 5 / 1391برچسب:, | 10:28 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق، مراسم عروسی مختلط دختر انگلیسی با پسر آقای الف که از آن بعنوان سلطان یکی از برندهای مهم تلفن همراه در ایران نام برده می شود به دلیل عدم رعایت شئونات اجتماعی و اسلامی با حضور پلیس نا تمام ماند و مسئولین برگزاری این عروسی که با هزینه میلیاردی برپا شده بود، با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی سپرده شدند.
 
بنابر این گزارش، مجری این برنامه مختلط آقای... مجری مشهور صدا و سیما بود که به هنگام حضور ماموران پلیس از طریق فرار از دیوار متواری شد.
 
در این مراسم بیش از 4 فیلمبردار به تصویربرداری از مراسم مشغول بودند که تمام این فیلم ها نیز توسط پلیس ضبط شده است.
 
نکته جالب اینجاست که ابتدا ماموران پلیس که به دلیل عدم رعایت مسائل و موازین شرعی و قانونی به برگزارکنندگان مراسم تذکر داده بودند با محافظان(بادی گارد) مراسم درگیر شده و برخورد بد و زننده آن ها مواجه شده بودند که در نهایت پلیس با قدرت بیشتری وارد شده و این مراسم مختلط را ناتمام گذاشته است.
 
ناگفته نماند بادی گاردهای مراسم عروسی هنگام ورود تمام وسائل عکاسی و فیلمبرداری و تلفن همراه را از میهمانان دریافت میکردند و مانع ورود هرگونه از این وسائل به داخل مراسم می شدند.
 
هزینه گل ارایی سالن، آب نما، کارت های عروسی بسیار خاص و منحصر به فرد و غذاهای این مراسم بیش از 2 میلیارد تومان برآورد شده است.
 
شایان ذکر است، آقای الف یکی از ثروتمندان ایرانی است که همواره با حاشیه های بسیاری همراه بوده است.



 



تاريخ : 6 / 5 / 1391برچسب:, | 10:28 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

بسم الله الرحمن الرحيم

اللهمّ اعنّي فيهِ على صِيامِهِ و قيامِهِ و جَنّبني فيهِ من هَفَواتِهِ و آثامِهِ وارْزُقْني فيهِ ذِكْرَكَ بِدوامِهِ بتوفيقِكَ يا هاديَ المُضِلّين

خدايا يارى كن مرا در اين روز بر روزه گرفتن و عبادت، و بركنارم ‌دار در آن از بيهودگى و گناهان، و روزيم كن در آن يادت را براى هميشه، به توفيق خودت اى راهنماى گمراهان



تاريخ : 6 / 5 / 1391برچسب:, | 10:1 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

 

 

 

لیگ برتر - دولت انگلیس سرانجام در تصمیمی سیاسی مانع از حضور رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی در لندن شد.

به گزارش خبرآنلاین ؛ سید مهدی هاشمی با مشکل تراشی مقامات دولت انگلیس ، اجازه حضور در المپیک را ندارد. در فاصله 24 ساعت تا آغاز بازی های المپیک ، همچنان ستاد برگزاری بازی ها برای رئیس فدراسیون تیراندازی ایران کارت ویژه مسابقات را صادر نکرده و این درحالی است که هاشمی غیر از ریاست فدراسیون ایران ، عضو تشکیلات فدراسیون جهانی و عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ایران است. او با این سمت ها می تواند از 3 مرجع مختلف برای بازی ها کارت ویژه مسابقات را بگیرد اما دولت انگلیس از میان همه اعضای کاروان ایران ، روی نام او خط قرمز کشیده است.
سید مهدی هاشمی یکی از نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی است و دولت انگلیس که بعد از بسته شدن سفارت شان در تهران ، دنبال بهانه هایی واهی است برای مشکل تراشی. هاشمی در این باره به خبرآنلاین می گوید:« متاسفانه تا همین امروز هم خبری از صدور کارت من نشده است. فکر می کنم دولت انگلیس مشکل تراشی کرده است. آنها حتی وضعیت ما را مشخص نمی کنند که بالاخره قرار است برویم یا نه. من حتی مشکلی برای گرفتن ویزا از ترکیه نداشتم چون دوست داشتم با حضورم در کنار بچه های تیم ملی اگر شد و کاری از دستم بر آمد برای شان کاری انجام بدهم. حالا اگر این مشکل حل نشد ، ایرادی ندارد . به هر حال دوستانی که در کنار تیم هستند تمام تلاش شان را می کنند تا بچه ها با بیشترین آمادگی در مسابقات حاضر باشند. »
رئیس فدراسیون تیراندازی درباره ورزشکارانش هم می گوید:«برای اولین بار بعد از 70 سال ما 2 خانم تیرانداز را با سهمیه در این بازی ها داریم که حتی حضورشان در این بازی ها برای کشور افتخار آفرین است. »

 

 



تاريخ : 6 / 5 / 1391برچسب:, | 9:55 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

 

دو کشور ایران و عربستان اجازه ندادند پرچمشان به شکل نماد بازی های المپیک 2012 تغییر کند. این نماد که عدد «2012» را به عنوان سال برگزاری بازی ها، به شکل خاصی (کلمه zion به معنی صهیون) نشان می دهد، طوری است که اگر پرچم دو کشور ایران و عربستان با آن تلفیق می شد، کلمه «الله» و «الله اکبر» در پرچم ایران و «لا اله الا الله محمد رسول الله» در پرچم عربستان از حالت خود خارج می شد. به همین دلیل دو کشور ایران و عربستان اجازه نداده اند پرچشمان با عدد «2012» تلفیق شود.

 



تاريخ : 6 / 5 / 1391برچسب:, | 8:18 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

عکس‌های زیر نمونه‌هایی از چگونگی سانسور برخی تصاویر فیلم و سریال‌های خارجی در تلویزیون است.
آفتاب: عکس‌های زیر نمونه‌هایی از چگونگی سانسور برخی تصاویر فیلم و سریال‌های خارجی در تلویزیون است. 

کامران نجف‌زاده مجری برنامه صرفا جهت اطلاع با پخش این تصاویر گفت: یه چیزی می‌خوام یواشکی نشونتون بدم ببنید صداو سیما از چه طرح‌هایی استفاده می‌کنه برای اینکه تصاویر ناجور نبینید..!



تاريخ : 5 / 5 / 1391برچسب:, | 7:48 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

بولتن نیوز نوشت: بهانه ی تاسیس تلویزیون بی بی سی فارسی را آنهایی که از ابتدای تاسیس یعنی از سال ۸۷ با این شبکه سر و کار دارند خوب می دانند چه بود؛ سرویس جهانی بی بی سی که وابسته به وزارت امور خارجه ی انگلیس می باشد در راستای تحت تاثیر قرار دادن فضای انتخابات ریاست جمهوری ایران سال 1388 دست به تاسیس بخش فارسی بی بی سی زد.
 


به گزارش بولتن نیوز این شبکه از همان بدو تاسیس گزارشات روزانه ای را در راستای اهداف خود و کشور متبوعش در مورد انتخابات بر روی آنتن برد؛ البته پس از انتخابات هم نقش تاثیرگذاری در آشوب های خیابانی ایفا کرد.

درست است که این روزها بی بی سی فارسی به تبعیت از ویلیام هیگ وزیر امور خارجه ی انگلستان تمام توان خود را بر سر مساله ی سوریه گذاشته و با گزارش ها و تحلیل های متعدد به حمایت تمام قد از تروریست های مسلح در سوریه می پردازد تا شاید بتواند قطره ای باشد در دریای انتقام گیرندگان از دولت حامی مقاومت بشار اسد، ولی در اثنای برنامه های خود سعی می کند به مساله ی انتخابات ریاست جمهوری ایران که قرار است تا یک سال آینده برگزار شود بپردازد.
 
در برنامه ی دوشنبه شب بخش خبری "شصت دقیقه"، بی بی سی فارسی به گمانه زنی در مورد افراد و گروه های حاضر در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته پرداخت.



۱. بی بی سی علی لاریجانی را از گزینه های اصلی اصولگرایان برای حضور در انتخابات می داند، این شبکه لاریجانی را یکی از شکست خوردگان در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۴ و از نزدیکان سیاسی به رهبری در جمهوری اسلامی معرفی می کند.
 
۲. نفر بعدی که بی بی سی به آن می پردازد غلامعلی حداد عادل می باشد. وی نیز از سوی بی بی سی به واسطه ی روابط خانوادگی از نزدیکان سیاسی به رهبری در جمهوری اسلامی معرفی می شود.
 
۳. نفر سوم دکتر سعید جلیلی می باشد که بی بی سی آن را مردی می داند که حساس ترین پرونده ی این روزهای ایران زیر دست او است؛ مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران.

۴. محمدباقر قالیباف کسی که تجربه ی شکست در انتخابات سال ۸۴ را دارد نفر بعدی می باشد و بی بی سی وی را این گونه معرفی می کند: "او از فرماندهان سابق سپاه است".

۵. محسن رضایی نفر پنچم است که از سوی بی بی سی به عنوان گزینه مطرح معرفی می گردد.
 
۶. علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه ی ایران هم به عنوان یکی از نامزدهای انتخاباتی سال آینده معرفی می گردد. بی بی سی او را مردی می داند که می تواند امیدوار باشد که طیف های دیگری را هم با خود همرا ه کند.
 
۷. محمد رضا عارف، معاون اول دولت آقای خاتمی و وزیر پیشین پست تلگراف نفر بعدی است.
 
۸. عبدالله نوری؛ بی بی سی وی را کسی می داند که دوران وزارتش در وزات کشور و دفاعیاتش در دادگاه ویژه روحانیت به یاد خیلی ها مانده.
 
۹. بی بی سی این بخش از گزارش را این گونه ادامه می دهد که "اما آیا از نزدیکان فعلی محمود احمدی نژاد هم کسی بخت جانشینی او را دارد؟! فعلا نام مردی به گوش می رسد که بسیاری سایه اش را با تیر می زنند؛ اسفندیار رحیم مشایی! این شبکه معتقد است که احتمال نامزدی وی برای ریاست جمهوری وجود دارد.

اما بی بی سی هدف اصلی خود را از ساخت این گزارش در ادامه با این سئوال نشان می دهد: "در کنار این پرسش که چه کسی برای انتخابات ریاست جمهوری می آید، سئوال دیگر این است که این بار چه تعداد پای صندوق می روند!؟"



تاريخ : 5 / 5 / 1391برچسب:, | 2:49 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

 

 

 

خانواده - هر روز مسئولان دولتی و نمایندگان تصمیم جدیدی برای مهریه می گیرند.

زهرا تالانی:یک روز گروهی اعلام کردند که مهریه را مطابق محل زندگی دختر تعیین کنند ،بار دیگر نمایندگان مجلس طرحی دادند که مهریه بالای 110 سکه زندانی نداشته باشد و در آخر هم رئیس ستاد دیه پیشنهاد داد که دفاتر اسناد رسمی مهریه‌های بالا را به ثبت نرسانند. همه‌ این تصمیم‌ها و بحث‌ها برای کنترل مهریه و با عنوان جلوگیری از بروز اختلاف در میان خانواده‌ها و زوج‌های جوان اعلام شد.
اما این بار رسانه خبر جدیدی از مهریه دادند. زهره‌سادات لاجوردی مدیر سیاسی فرهنگی مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست‌جمهوری درتاریخ 28تیرماه در حاشیه همایش زنان و جنبش بیداری اسلامی موضوع بیمه مهریه را اعلام و عنوان کرده است که مطابق این پیشنهاد، مرد با توجه به وسع و توان مالی خود از ابتدای ازدواج، مبالغی را به‌صورت تدریجی به‌عنوان بخشی از مهریه برای زن پس‌انداز می‌کند.
به گفته‌ مدیر سیاسی فرهنگی مرکز امور زنان و خانواده، مطابق این پیشنهاد با همکاری شرکت‌های بیمه، شوهر مبلغی را برای زن به‌عنوان مهریه کنار می‌گذارد و بدین‌ترتیب هم زن به مهریه خود می‌رسد و هم به مرد در پرداخت مهریه فشار نمی‌آید.
اما سه روز بعد از انتشار این خبر یعنی 31تیرماه سیدمرتضی بختیاری وزیر دادگستری اعلام کرد که طرح مکتوبی در این زمینه دریافت نکرده است. بختیاری در گفت وگو با ایسنا توضیح داد: اگر قرار باشد این طرح عملی شود باید فرایندهای مختلفی را پشت سر گذاشت چرا که برای مهریه‌های سنگین هزینه بیمه هم طبعا سنگین می‌شود.
در واکنش به این موضوع منیره نوبخت عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان گفت: با توجه به تعریف موجود در زمینه بیمه، به کار بردن اصطلاح «بیمه مهریه زنان» صحیح نیست و نمی‌توان مهریه را بیمه کرد.پیش از آنکه دنبال اقدامات قانونی در زمینه مهریه باشیم، باید به مهریه و جایگاه صحیح آن بپردازیم. البته مهریه در میان بسیاری از جوانان و خانواده‌های آنان جایگاه حقیقی خود را دارد. اما می‌توان برای دسته‌ای از خانواده‌ها که با نقش اصلی مهریه آشنا نیستند، فرهنگ‌سازی کرد. چرا که مهریه نمی‌تواند ضمانتی برای طلاق نگرفتن و وسیله‌ای برای دستیابی زن به مطالباتش و به نوعی «گروکشی» باشد.


بیمه مهریه در شرکت‌های بیمه
هم اکنون بیمه مهریه به‌عنوان یکی از خدماتی است که شرکت‌های بیمه ارائه می‌دهند. در تبلیغ یکی از این شرکت‌ها بیمه مهریه را معرفی کرده آمده است: بیمه مهریه تضمینی مطمئن برای پرداخت تمام یا قسمتی از مهریه و پشتیبانی مالی مناسب است که زوجه می‌تواند از مزایای آن بهره‌مند شود. درصورت فوت زوجه در طول مدت اعتبار بیمه نامه (پس از گذشت حداقل شش ‌ماه از تاریخ شروع بیمه نامه و پرداخت حق بیمه مربوطه) ارزش بازخرید بیمه نامه در وجه بیمه‌گذار پرداخت خواهد شد.
45232

 

 



تاريخ : 5 / 5 / 1391برچسب:, | 12:35 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

تهران / واحد مرکزی خبر / ورزشی
شکست تیم فوتبال استقلال تهران برابر سایپا البرز.
به گزارش خبرنگار ما، تیم استقلال تهران از هفته دوم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برابر تیم سایپای البرز با نتیجه 1-2 مغلوب شد.
این بازی که به میزبانی سایپا در ورزشگاه آزادی برگزار می شد با گل های اسحاق سبحانی و سعید دقیقی در دقایق 63 و 82 برای سایپا و سیاوش اکبرپور در دقیقه 81 برای استقلال به پایان رسید.
داوری این بازی را علیرضا فغانی بر عهده داشت.



تاريخ : 5 / 5 / 1391برچسب:, | 10:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: معیوب بودن دستگاه رنجر شهربازی شورابیل به کشته و مجروح شدن 4 نفر در این شهربازی بزرگ اردبیل انجامید.

خبرگزاری فارس: دستگاه شهربازی شورابیل 4 کشته و مجروح برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شب گذشته از شورابیل خبر رسید که با شکسته شدن دستگاه رنجر در محوطه شهربازی شورابیل متاسفانه یک نفر از هموطنانمان کشته و ‌سه نفر مجرو‌ح شده و به بیمارستان منتقل شدند.

در این حادثه تلخ که با وجود توصیه‌های متعدد برای برطرف کردن عیوب دستگاه‌های شهربازی رخ داد یک نفر از مصدومان که از ناحیه ساق پا در وسط آهن‌پاره‌های این دستگاه گیر کرده بود به شدت آسیب دیده و در کنار سایر مصدومان به بیمارستان اردبیل منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، از زمان وقوع این حادثه تماس‌های مکرر خبرگزاری فارس دفتر اردبیل با مسئولان شهرداری این شهر، اورژانس و دیگر مدیران و مسئولان مرتبط در منطقه نمونه گردشگری شورابیل بی‌نتیجه بود.



تاريخ : 5 / 5 / 1391برچسب:, | 9:44 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

خدایا وا مگذار مرا در این روز در پى نافرمانیت روم و مزن مرا با تازیانه کیفر و دور و برکنارم بدار از موجبات خشمت بحق احسان و نعمتهاى بى‌شمار تو اى حد نهایى علاقه و اشتیاق مشتاقان.

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ لا تَخْذِلْنی فیهِ لِتَعَرّضِ مَعْصِتِکَ ولا تَضْرِبْنی بِسیاطِ نَقْمَتِکَ وزَحْزحْنی فیهِ من موجِباتِ سَخَطِکَ بِمَنّکَ وأیادیکَ یا مُنْتهى رَغْبـةَ الرّاغبینَ.

خدایا وا مگذار مرا در این روز در پى نافرمانیت روم و مزن مرا با تازیانه کیفر و دور و برکنارم بدار از موجبات خشمت بحق احسان و نعمتهاى بى‌شمار تو اى حد نهایى علاقه و اشتیاق مشتاقان.



تاريخ : 4 / 5 / 1391برچسب:, | 3:2 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

فارس: یک نماینده مجلس با اشاره به اظهارات امروز رئیس کل بانک مرکزی در مجلس گفت: در این جلسه اعلام شد که ارز تنها برای زائران حج تمتع پرداخت می‌شود و برای سایر مسیر‌های مسافرتی ارز دولتی اختصاص داده نمی‌شود.

عزت‌الله یوسفیان ملا با اشاره به صحبت‌های بهمنی در جلسه غیر علنی امروز، اظهار داشت: در جلسه امروز رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد ارز تنها برای زائران حج تمتع پرداخت می‌شود و برای سایر مسیر‌های مسافرتی ارز دولتی اختصاص داده نمی‌شود

وی افزود: صحبت‌های مختلفی درخصوص مسائل اقتصادی امروز مطرح شد و برخی مسائل به دلیل غیر علنی بودن جلسه قابل طرح نیست.

این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که آیا این مساله با واکنش نمایندگان مواجه نشد، گفت: نمایندگان در این باره اظهار نظر نکردند زیرا مجلس اصراری بر پرداخت ارز به مسافران ندارد.

به گفته وی در این جلسه گزارشی درخصوص تورم و گرانی‌های اخیر به نمایندگان ارائه شد و همچنین اقدامات دولت برای کنترل بازار تشریح شد.

 



تاريخ : 4 / 5 / 1391برچسب:, | 8:29 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

بسم الله الرحمن الرحيم


اللهمّ اجْعَلْني فيهِ من المُسْتَغْفرينَ واجْعَلْني فيهِ من عِبادَكَ الصّالحينَ القانِتين واجْعَلْني فيهِ من اوْليائِكَ المُقَرّبينَ بِرَأفَتِكَ يا ارْحَمَ الرّاحِمين




خدايا قرار بده مرا در اين روز از آمرزش جويان، و قرار بده مرا در اين روز از بندگان شايسته و فرمانبردارت، و قرار بده مرا در اين روز از دوستان نزديكت، به مهربانى خودت اى مهربان‌ترين مهربانان



تاريخ : 3 / 5 / 1391برچسب:, | 9:26 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

 

در حاشیه دیدار مسئولان و کارگزاران نظام با رهبر انقلاب
 

 



تاريخ : 3 / 5 / 1391برچسب:, | 9:22 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق، موتور جست‌وجوی گوگل با تغییر لوگوی امروز خود، صد و پانزدهمین سالگرد تولد نخستین خلبان زن آمریکایی را که پرواز تک نفره در عرض اقیانوس اطلس انجام داده، را جشن گرفت.
 
به گزارش ایتنا، گوگل با تغییر لوگوی امروز خود، آملیا ارهارت را سوار بر هواپیمای تک نفره لاک‌هید وگا ۵بی (Lockheed Vega ۵B) را نشان می‌دهد که نام گوگل نیز زیر بال‌های این هواپیما حک شده است.


ارهارت نخستین زنی بود که توانست در ماه می ۱۹۳۲ با هواپیمای تک نفره لاک‌هید وگا ۵بی عرض اقیانوس اطلس را پرواز کند.

ارهارت در ۲۴ ژوییه سال ۱۹۸۷ در کانزاس به دنیا آمد و نخستین زنی بود که با پرواز بر فراز اقیانوس اطلس و توانست نشان صلیب پرواز را دریافت کند.

ارهارت چندین کتاب‌ پرفروش در مورد تجربیات پروازهایش نوشته است.
"۲۰ ساعت و ۴۰ دقیقه" در سال ۱۹۲۸ و "لذت آن" در سال ۱۹۳۲ از جمله این کتاب‌ها هستند.

۷۵ سال پیش، ارهارت در پروازی برفراز اقیانوس آرام در نزدیکی جزیره هاولند ناپدید شد و تاکنون فرضیه‌های مختلفی درباره علت مرگ او مطرح شده ‌است.



تاريخ : 3 / 5 / 1391برچسب:, | 9:20 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

منبع : مشرق