تاريخ : 1 / 11 / 1390برچسب:, | 1:48 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

آفتاب: آزمون کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد طی روزهای 21 تا 23 اردیبهشت ماه 91 برگزار و نتایج نهایی آن در اواخر شهریور اعلام می‌شود. 

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد در هفته اول بهمن‌ماه خبر داد.

عبدالله سجادی جاغرق رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اعلام این خبر گفت: زمان ثبت‌نام آزمون کارشناسی‌ارشد سال 91 دانشگاه آزاد در هفته جاری اعلام می‌شود.

به گزارش فارس،آزمون کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد طی روزهای 21 تا 23 اردیبهشت ماه 91 برگزار و نتایج نهایی آن در اواخر شهریور اعلام می‌شود.
 



تاريخ : 1 / 11 / 1390برچسب:, | 1:42 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

به گزارش مشرق به نقل از مهر ، یک گروه چهار تا هفت نفره پرسنل ارتش در خرم آباد که در ساعات اولیه صبح شنبه عازم محل کار بودند توسط دو نفر موتورسوار هدف گلوله قرار گرفتند که در جریان این حادثه یک نفر از نیروهای ارتش شهید و یک نفر دیگر مجروح شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تایید تیراندازی صورت گرفته در ساعت 6 و 30 دقیقه صبح امروز، اطلاع رسانی در این زمینه را منوط به بررسی بیشتر دانست.

حسن شریعت نژاد با بیان اینکه در تیراندازی صبح امروز 2 نفر موتورسوار مسلح یک گروه ارتشی را در محله کوی ارتش هدف گلوله قرار دادند، ادامه داد: در جریان این تیراندازی متاسفانه یکی از نیروهای ارتشی در خرم آباد به شهادت رسید.

وی با اشاره به مجروح شدن یک نفر دیگر در جریان این حادثه، یادآور شد: حال عمومی این فرد رضایتبخش است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه علت و انگیزه این تیراندازی در دست بررسی است هر گونه اظهار نظر را منوط به بررسی های بیشتر در این زمینه دانست.

شریعت نژاد با بیان اینکه تیم هایی از نیروهای نظامی و امنیتی برای بررسی موضوع تشکیل و موضوع در حال پیگیری است، یادآور شد: متاسفانه دو فرد موتورسوار ضارب از محل متواری شدند.



تاريخ : 1 / 11 / 1390برچسب:, | 1:41 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

پیش فروش سکه در شعب بانک ملی ایران از امروز متوقف شد.

 به گزارش فارس، پیش‌فروش سکه بهار آزادی در شعب بانک ملی ایران متوقف شد.
 
بنا به گفته کارکنان بانک ملی طبق ابلاغ بانک مرکزی پیش‌فروش سکه آتی از صبح امروز صورت نمی‌گیرد.



تاريخ : 1 / 11 / 1390برچسب:, | 1:39 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

دکتر وفا غفاریان مدیرعامل سابق صاایران و رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران فوت کرد.

به گزارش ایستنا، دکتر غفاریان پس از یک دوره نسبتا طولانی بیماری درگذشت.
 
غفاریان فارغ التحصیل مهندسي صنایع و دکترای صنایع از دانشگاه علم وصنعت ایران بود و سوابقی چون معاونت امورصنعتی وتحقيقاتی وزارت دفاع و پشتیبانی و ریاست هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران از سال 84 تاکنون و تالیف کتبی چون مفهوم استراتژی، استراتژی اثربخش، تفکر استراتژیک، مقاله يادگيری الکترونيک وچالش های پيش رو ، يش بينی روند تکنولوژی، رويکردهای نوين استراتژيک و مديريت، سازمان، جامعه به یادگار مانده است.
 



تاريخ : 1 / 11 / 1390برچسب:, | 1:37 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا



تاريخ : 1 / 11 / 1390برچسب:, | 12:50 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

آفتاب: قيمت طلا در بازار ايران(تومان)-ساعت به روز رسانی: 12:49 شنبه 01/11/90 

قيمت هر مثقال طلای 17 عيار: 336000
قيمت هر مثقال طلای 18 عيار: 357450
قيمت هر گرم طلای 18 عيار: 77570
قيمت هر مثقال طلای 19 عيار: 376510
قيمت هر گرم طلای 19 عيار: 81850
قيمت هر مثقال طلای 20 عيار: 397000
قيمت هر گرم طلای 20 عيار: 86310
قيمت هر مثقال طلای 21 عيار: 417020
قيمت هر گرم طلای 21 عيار: 90660
قيمت هر مثقال طلای 22 عيار: 436560
قيمت هر گرم طلای 22 عيار: 94910
قيمت هر مثقال طلای 24 عيار: 476600
قيمت هر گرم طلای 24 عيار: 103610

قيمت فروش سکه در بازار ايران(تومان) 

تمام سکه بهار آزادی طرح قديم: 825000
تمام سکه بهار آزادی طرح جديد: 815000
نيم سکه بهار آزادی : 408000
ربع سکه بهار آزادی : 207000
سکه يک گرمی : 105000 

قيمت فروش سکه در بانک(تومان)

تمام سکه بهار آزادی طرح جديد: 770000
نيم سکه بهار آزادی : 376000
ربع سکه بهار آزادی : 194500
سکه گرمی : 92000
 



تاريخ : 1 / 11 / 1390برچسب:, | 10:26 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

به گزارش   سرویس وب گردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضور فیلم جدایی نادر از سیمین به کارگردانی اصغر فرهادی که به سیاه نمایی جامعه ایران می پردازد، در جشنواره گلدن گلوب ، حاشیه های تاسف برانگیزی توسط کارگردانش ایجاد کرده که باعث جریحه دار شدن احساسات قشر سینما دوست و فرهنگی کشورمان شده است .

پس از ماجرای دست دادن آقای فرهادی با یک زن در جشن شب قبل مراسم که با عکس العمل برخی رسانه ها همراه شد، امید آن بود که جناب فرهادی بعنوان نماینده کشورمان با رعایت عرف جامعه اسلامی ، رفتارهای خود را اصلاح کند که با انتشار عکس و فیلم روز مراسم این امید به ناامیدی گرایید!


جودی فاستر بازیگر منحرف امریکایی بهمراه اصغر فرهادی


همانطور که در عکسها مشهود است جودی فاستر بازیگر منحرف که سابقه بازی در فیلمهای مستهجن هالیودیش زبانزد عام و خاص است با حرکتی که مخصوص طیف خاصی از منحرفین اخلاقی است سعی در جلب توجه دارد که متاسفانه با نگاه و رفتار تایید کننده کارگردانی که قرار است آبروی کشور اسلامی مان در مجامع بین المللی باشد روبروست.

حال سوالی که در اذهان عمومی ایجاد می شود اینست که آیا شایسته است چنین شخصیت  فرو مایه ای مدافع فرهنگی مرز و بوم عزیز کشورمان در مجامع بین المللی باشد و این حقیقت را که از زبان سید شهیدان قلم "سید مرتضی آوینی "جاری شده است باردیگر به اثبات می رساند که گفت: " حقيقت اين است كه كسب توفيق در جشنواره هاي خارج از كشور، ارزشي را اثبات نمي كند. آنها به تكنيك محض جايزه نمي دهند و راهشان نيز با ما متفاوت است. تكنيك و محتوا را نيز نمي توان از يكديگر تفكيك كرد و چون اين چنين است، پر روشن است كه آنها كدامين فيلم ها را می خواهند./



تاريخ : 1 / 11 / 1390برچسب:بوتیمار-قطعه هنرمندان-عقاب نیوز, | 8:47 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:


آفتاب: امکان تشییع جنازه و دفن عبداالله بوتیمار فعلا مقدور نیست. 

بوتیمار که بامداد چهارشنبه درگذشت در تهران کسی را ندارد و تنها فرزندش هم در آلمان به سر می‌برد.

دوستان فرزند بوتیمار نیز در انتظار اجازه وی برای دفن پدرش هستند و احتمال دارد این موضوع تا دوشنبه آینده طول بکشد.

به گزارش اوج‌نیوز، نکته دیگر در این میان این است که فعلاً اجازه دفن بوتیمار در قطعه هنرمندان در بهشت زهرا(س)صادر نشده است.



عقاب نیوز:

معضل آلودگی هوا گسترده‌تر از آن چیزی است که تصور می‌شود و اگر به همین ترتیب پیش برویم مرگ تهران در آینده حتمی است.

به گزارش خبرگزاری فارس،  در حالی که توسعه کیفی و کمی حمل و نقل عمومی به عنوان نخستین راهکار کاهش آلودگی هوا مورد تاکید مجامع و محافل علمی داخلی و خارجی قرار دارد که عدم پرداخت مطالبات حمل و نقل عمومی پایتخت، توسعه این بخش را با محدودیت ها و مشکلات جدی مواجه کرده است.

در این میان هوای پایتخت کشورمان به مرحله ای از آلودگی رسیده که حتی بارندگی های کم سابقه اخیر تهران نیز تاثیر چندانی در کاهش این آلودگی نداشته و همین مهم علاوه بر اساتید و متخصصان داخلی و اندیشمندان و صاحب نظران خارجی، مراکز و نهادهای بین المللی را نیز به واکنش واداشته است.
 



ادامه مطلب
تاريخ : 1 / 11 / 1390برچسب:, | 8:34 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

بارش شدید برف و لغزندگی معابر تمام مدارس بخشی از منطقه یک و منطقه دو آموزش و پرورش شهر تهران را تعطیل کرد.

حمیدرضا مختارنژاد مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در گفت وگو با فارس "توانا" اظهار داشت: به دلیل بارش شدید برق تمام مقاطع تحصیلی منطقه یک آموزش و پرروش شهر تهران محدوده رودبار قصران تا وردآورد و لواسانات و منطقه دو آموزش و پرورش تهران محدوده فرحزاد امروز تعطیل است.
 
وی ادامه داد: سایر مدارس شهر تهران امروز دایر است که در صورت تعطیل شدن، از طریق رسانه‌های جمعی اطلاع رسانی خواهد شد.





عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از فارس، اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور و حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران بعدازظهر امروز جمعه در آزمون دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور مقطع کارشناسی ارشد شرکت کردند.

مشایی برای رشته روابط بین الملل در دانشکده فنی و حرفه‌ای شمسی‌پور در آزمون دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام شرکت کرد.



تاريخ : 30 / 10 / 1390برچسب:ایران , روسیه , تجارت , حذف , دلار , عقاب نیوز, | 7:34 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، سيد رضا سجادي سفير ايران در مسكو روز جمعه گفت: تجارت بر مبناي ارز ملي‌مان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاري رويترز، سجادي در يك كنفرانس خبري در مسكو گفت: ما مدت‌ها قبل اين كار را آغاز كرديم. تاجران ايراني در حال خريد كالا از روسيه هستند و براي پرداخت از روبل استفاده مي‌كنند. دلار آ‌مريكا تكيه‌گاه اقتصادي ندارد.



عقاب نیوز:

 

 

بر اساس آخرین گزارشها آمار تلفات زلزله‌ در نیشابور تا ساعت 21 پنجشنبه شب به 100 نفر رسید که اغلب آنان به صورت سر پایی مداوا شدند.  امدادرسانی به صدمه دیدگان زمین لرزه 5.5 ریشتری نیشابور ادامه دارد و تا کنون آمار دقیقی از خسارات مالی زمین لرزه گزارش نشده است اما طبق آخرین اخبار رسیده این زمین لرزه تاکنون تلفات جانی نداشته است.
 سیدجلال هاشمی- فرماندار نیشابور- اظهار داشت: بیمارستان های بهمن و حکیم نیشابور برای درمان مصدومان زلزله تخلیه شده و کار درمان زلزله زدگان در این دو مرکز به خوبی پیش می رود. وی گفت: محله خرو علیا و شهر 15 هزار نفری خرو از توابع بخش زبرخان نیشابور دارای بافت مسکونی بسیار فرسوده است که بیشترین خسارت مربوط به این منطقه بوده است.

در همین حال مدیرکل مدیریت بحران خراسان رضوی از بروز 42 پس لرزه تا ساعت20 و30 دقیقه پنجشنبه شب در خراسان رضوی خبر داد و گفت: از نظر علمی انرژی زمین تخلیه شده و احتمال زلزله ای با قدرت بالاتر وجود ندارد. وی افزود: خوشبختانه به تاسیسات زیر بنایی استان آسیبی وارد نشده اما در مسیر خط لوله اصلی گاز به دلیل شکستگی لوله انفجار روی داده است که با تلاش متخصصان این مشکل بر طرف شد.

 

 زمین لرزه ای به قدرت 5/3 درجه ریشتر حوالی نیشابور را لرزاند 
ایرنا نوشت:
 زمین لرزه ای به قدرت 8/3 درجه در مقیاس امواج درونی زمین 'ریشتر' در ساعت 21 و 12 دقیقه و 26 ثانیه حوالی نیشابور واقع در استان خراسان رضوی را لرزاند.
به گزارش شبکه های لرزه نگاری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، مرکز این زمین لرزه براساس مختصات جغرافیایی به عرض شمالی 30/36 درجه و طول شرقی 88/58 درجه واقع در شمال شرقی کشور به ثبت رسیده است. از خسارات احتمالی این زمین لرزه تا مخابره خبر گزارشی دریافت نشده است.

 

زمین لرزه حوالی جویم جنوب شهرجهرم استان فارس را لرزاند
ایرنا نوشت:
زمین لرزه ای به قدرت 6/3 درجه در مقیاس امواج درونی 'ریشتر' ساعت 20 و 34 دقیقه و 40 ثانیه شامگاه پنجشنبه حوالی جویم واقع در جنوب شهر جهرم در استان فارس را لرزاند.
به گزارش شبکه های لرزه نگاری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، مرکز این زمین لرزه براساس مقیاس مختصات جغرافیایی، عرض شمالی 27/28 درجه و طول شرقی 66/53 درجه واقع در جنوب کشور به ثبت رسید. گزارشی از خسارت احتمالی این زمین لرزه تا لحظه مخابره خبر، دریافت نشده است.

 



تاريخ : 30 / 10 / 1390برچسب:گلشیفته فراهانی, | 9:20 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: گلشیفته فراهانی بی آنکه اندکی از انتشار این تصاویر خجل و ناخرسند باشد، صحت تصاویر منتسب به خود را تایید کرد.یکی از زنان فعال ایرانی نوشت:‌ تو داری آنجا عقده هایت را خالی می کنی و سر ما هم منت می گذاری که داری اعتراض می کنی؟

خبرگزاری فارس: گلشیفته فراهانی بی حیایی اش را تایید کرد

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی انتخاب، در حالی که بعد از انتشار تصویر برهنه ای از گلشیفته فراهانی در یک نشریه خارجی ، پدر و مادرش طی گفت و گویی با ناراحتی هر چه تمام تر، تصاویر منتشر شده منسوب به فرزند خود را رد کرده اند، گلشیفته فراهانی بی آنکه اندکی از انتشار این تصاویر خجل و ناخرسند باشد، در گفت و گو با روزنامه دیلی تلگراف، تلویحاً صحت تصاویر منتسب به خود را تایید کرد.

 متأسفانه در حال حاضر علاوه بر عکس برهنه وی، فیلم او نیز منتشر شده است تا جایی برای انکار این اقدام شرم آور غیراخلاقی باقی نماند.

دیلی تلگراف نوشت: پس از اینکه یک بازیگر ایرانی در مجله ی خبری فرانسوی به نشانه ی اعتراض(!)، عکسی برهنه از خود منتشر کرد، به او گفته شده است که دیگر در کشورش خوش امد گویی برای او نیست.

این اقدام او که مدعی شده برای اعتراض انجام داده با واکنش های کاربران شبکه های اجتماعی روبرو شد به گونه ای که یکی از زنان فعال ایرانی فیس بوک در صفحه خود نوشت:‌ تو داری آنجا عقده هایت را خالی می کنی و برای خودت حال می کنی و بعد بر سر ما هم منت می گذاری که داری اعتراض می کنی؟!

عکس برهنه گلشیفته فراهانی توسط مجله مادام فیگارو منتشر شده است.

فراهانی می گوید: یکی از مسئولین وزارت ارشاد به من گفت که ایران به چنین هنرمندان و بازیگرانی نیاز ندارد. شما می توانید خدمات هنری خود را در جای دیگر ارائه بدهید.

دیلی تلگراف نوشت: چندین ساعت پس از انتشار این عکس در فیس بوک، هزاران نفر در این صفحه پیغام گذشته و او را به بی حیایی متهم کرده اند.

هم اکنون تصویر منسوب به گلشیفته فراهانی از صفحه مذکور حذف گردیده است.
انتهای پیام/

 







تاريخ : 29 / 10 / 1390برچسب:, | 11:31 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

 

به گزارش بولتن، او از دیدار شب گذشته خود با خانواده این شهید 32 ساله خبری 2 خطی اما تکان دهنده بیرون آورد. 

نجف زاده این خبر را در مطلبی با عنوان "با گذشت اين همه روز..." در وبلاگش منتشر کرده و نوشته است: خبرنگاري يادم رفت وقتي ديشب فهميدم پسر چهار ساله شهيد مصطفي احمدي روشن، هنوز خبر ندارد پدر را شهيد کرده اند. پسر را فرستادند خانه خاله، سراغ بابا را نگيرد.



تاريخ : 29 / 10 / 1390برچسب:, | 11:18 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

 

ساعتی پیش در حادثه‌ای در آزاد راه تهران کرج، خودروی هیوندا آزرا از پل گرم‌دره به بزرگراه اصلی سقوط کرد.

به گزارش رجانیوز، این خودرو که در مسیر تهران به کرج در حرکت بود، پس از سقوط از پل گرم‌دره به لاین سبقت مقابل یعنی مسیر تهران به کرج منجر به بسته شدن مسیر و ترافیک شدید در این محور شد.

 
در این حادثه خسارات سنگینی به یک خودروی پراید وارد شد و دو خودروی سمند و ال نود آسیب دیدند.
 
از تلفات این حادثه هنوز خبری منتشر نشده است.



تاريخ : 29 / 10 / 1390برچسب:, | 10:55 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز: