حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم: در دوران جنگ نرم به فرهنگ دفاع مقدس نیازمندیم

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

 نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت:‌ انقلاب اسلامی در سایه رهبری امام خمینی (ره) و اتحاد و همدلی مردم به پیروزی رسید و تا امروز نیز با همان صلابت و همدلی و در سایه هدایت رهبری مقام معظم رهبری مسیر خود را ادامه می‌دهد.

به گزارشپایگاه خبری عقاب نیوزبه نقل از  خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ‌حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در مراسم یادواره شهید سرلشکر قاسم ظهیرنژاد با بیان این که همان عواملی که پیروزی انقلاب اسلامی را شکل داد همان عوامل موجب بقای انقلاب است اظهار کرد: ارتش در سرعت بخشی به پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسیار ارزشمندی داشت.

وی افزود: حرکت ارتش در روز 19 بهمن 57 پس از چند روز پیروزی انقلاب اسلامی در مدرسه علوی و بیعت با حضرت امام موجب شکستن کمر رژیم ستم‌شاهی شد.

نماینده ولی فقیه در ارتش همچنین با بیان این‌که در دوران پیش از پیروزی انقلاب در داخل ارتش عناصری بودند که اعلامیه امام خمینی (ره) را پخش می کردند خاطر نشان کرد :‌بدنه ارتش، سالم بود و در طول دفاع مقدس خود را به اثبات رساند.

به گفته وی دشمنان از پیروزی انقلاب اسلامی غافلگیر شدند و از همان روزهای اول تلاش کردند تا نظام جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرند که جنگ تحمیلی یک نمونه از تلاش های آنان بود اما همین ارتش ، سپاه و بسیج دست به دست هم دادند و اجازه ندادند دشمن به اهداف خود برسد.

آل هاشم همچنین ادامه داد: امروز جنگ نظامی نداریم، اما نیازمند فرهنگ دفاع مقدس هستیم. برگزاری یادواره شهدا حرکتی قابل ستایش است زیرا فرهنگ دفاع مقدس مانند یک دژ مستحکمی بوده که قابل تسخیر نیست. ما باید قدردان کسانی باشیم که در دوران دفاع مقدس از کشور دفاع کرده و اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود برسند.

آل هاشم در ادامه با اشاره به این که امروز جنگ نرم جنگی پیچیده تر و سخت‌تر است که توسط دشمن ایجاد شده است اظهار کرد: دشمنان در صدد هستند از طریق جنگ نرم جوانان ما را از خانواده ها جدا کرده و آنان را درگیر مدگرایی و مواد مخدر کنند. همچنین اختلاف افکنی میان اقوام ایرانی یکی دیگر از اهداف دشمن در جنگ نرم است که ما برای مقابله با آن باید فعالیت های فرهنگی خود را افزایش دهیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین گفت: رهبری بیش بیست سال است که درباره شبیخون فرهنگی، ناتو فرهنگی و جنگ نرم هشدار می‌دهد این هشدارها به این دلیل است که دشمن متوجه شده برخورد سخت با ایران بسیار پرهزینه است و آن‌ها به دنبال این هستند که با جنگ فرهنگی به نظام اسلامی ضربه بزنند.

آل هاشم با اشاره به نقش شهید سرلشکر ظهیرنژاد در دوران دفاع مقدس گفت: هدایت های این نظامی مخلص باعث شد که دشمنان در آذربایجان به اهداف خود نرسند.

به گزارش ایسنا در ادامه این برنامه امیر سرتیپ اسدالله حیدری رئیس کانون بازنشستگان نیروهای مسلح گفت: صراحت و صداقت در کنار علاقه به دین، ایران و ولایت از ویژگی های بارز شهید ظهیرنژاد بود. این شهید قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از ارتش کنار گذاشته شد، اما پس از پیروزی انقلاب با درایت امام راحل این نیروی شایسته، متعهد و توانمند مجدداً وارد ارتش شد.

وی در پایان با تشریح خصوصیات اخلاقی سرلشکر ظهیرنژاد گفت: از خصوصیات وی صداقت، صراحت و صداقت زبان بود که جمیع این خصوصیات موجب شد که امام علاقه خاصی به ایشان پیدا کند.

خبرگزاری دانشجویان ایران   آل هاشم: در دوران جنگ نرم به فرهنگ دفاع مقدس نیازمندیم

اخبارایران جهان  نیوهاب آل هاشم: در دوران جنگ نرم به فرهنگ دفاع مقدس نیازمندیم


خبرگزاری باشگاه خبرنگاران،  آل‌هاشم:در دوران جنگ نرم به فرهنگ دفاع مقدس نیازمندیم

پایگاه اطلاع رسانی ارتش  در دوران جنگ نرم به فرهنگ دفاع مقدس نیازمندیم

پایگاه مردمی ارتش: حجت‌الاسلام آل هاشم:ترویج فرهنگ دفاع مقدس انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند

خبرگزاری دفاع مقدس : ترویج فرهنگ دفاع مقدس انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه حجت الاسلام آل هاشم : در دوران جنگ نرم به فرهنگ دفاع مقدس نیازمندیم

پایگاه خبری عقاب نیوز: حجت الاسلام آل هاشم : در دوران جنگ نرم به فرهنگ دفاع مقدس نیازمندیم


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: