آیت الله آل هاشم: هتک حرمت پیامبر، ادامه پروژه اسلام هراسی غرب است

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 امام جمعه موقت تبریز گفت: هتک حرمت پیامبر توسط نشریه صهیونیستی اسرائیلی، ادامه سریال و پروژه اسلام هراسی دشمنان است.

 

آیت الله سید محمدتقی آل هاشم، امام جمعه موقت تبریز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، با محکوم کردن هرگونه اهانت به مذاهب ابراز داشت: کسی در هیچ کجای جهان، حق ندارد به بهانه آزادی قلم و بیان، به مقدسات دینی و اشخاص مورد احترام مسلمانان اهانت کند.

وی نسبت به اسلام هراسی توسط دشمنان هشدار داد و عنوان کرد: دنیای غرب تلاش می کند با ترویج اسلام هراسی، چهره خشنی از دین اسلام و پیامبر این دین، به جهانیان نشان دهد.

امام جمعه موقت تبریز افزود: اینگونه اهانت ها، نخست از دانمارک آغاز شد و رفته رفته، غرب تلاش می کند تا با اجرا و تکرار این طرح، در کشورهای مختلف اروپایی، دامنه این اهانت ها را گسترده تر کند.

آیت الله آل هاشم تاکید کرد: دنیای غرب به نفوذ بی سابقه اسلام در بین مردم جهان پی برده و اینگونه حرکت های اهانت آمیز آن ها، دست و پا زدنی بیش نیست که بیشتر به غرق شدن آن ها می انجامد.

امام جمعه موقت تبریز در ادامه با اشاره به دشمنی دشمنان اسلام با پیامبر ابراز داشت: دشمنان اسلام از ابتدای تشکیل اسلام، می خواستند نور محمدی را از بین ببرند، اما به فرموده خداوند، حضرت محمد(صلی الله علیه و آله و سلم) رحمه العالمین است و زمین ها و آسمان ها را به خاطر ایشان خلق کرده است.

وی افزود: دین اسلام دین ابدی و دائمی است و شریعت حضرت محمد(صلی الله علیه و آله و سلم)  تا روز قیامت باقی خواهد ماند.

امام جمعه موقت تبریز افزود: دشمنان اسلام می خواهند نام و شخصیت پیامبر را از بین ببرند، اما آن ها غافلند از اینکه اسلام و مدح پیامبر ماندنی است و شریعت پیامبر و قرآن تا ابد باقی خواهد ماند.

آیت الله آل هاشم عنوان کرد: دشمنان اسلام با اهانت به پیامبر اسلام، اشتباه بزرگی مرتکب شدند و کسانی که در این صدد هستند مخالف و معاندند و از دین الهی بی خبر هستند.

وی تاکید کرد: کسانی که واقعا به اسلام راستین علاقه مند هستند لازم است به پیامبر و ائمه قائل و به ولایت فقیه معتقد باشند، چرا که امام و رهبری به عنوان ولایت فقیه، مردم را به سمت خدا و آخرت و اسلام و سعادت بشری هدایت می کنند.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: لازم است که ما از دشمنان اسلام و پیامبر و ائمه اطهار(علیهم السلام) بیزار باشیم و از آن ها دوری بجوییم تا به سعادت برسیم.

آیت الله آل هاشم همچنین به وظیفه مسلمانان در این برهه اشاره کرد و گفت: وظیفه مسلمانان است که اتحاد خود را حفظ کنند و به امر رهبری گوش فرا دهند و از اهانت کنندگان به پیامبر اظهار بیزاری کنند و آنها را از خود ندانند.

وی با اشاره به اینکه خیانت و جنایت آن ها را محکوم می کنیم، اظهار داشت: ما با جان و سخن و حرف مان این ها را محکوم می کنیم، چرا که آن ها مخالف دستورات اسلام و مخالف قرآن و مخالف انسانیت و اسلام هستند.

 

لینک خبرگزاری شبستان را اینجاکلیک کنید

لینک خبرگزاری دفاع مقدس را اینجاکلیک کنید

لینک پایگاه اطلاع رسانی صاعقه را اینجا کلیک کنید

لینک پایگاه مرید آل هاشم را اینجا کلیک کنید

لینک پایگاه خبری عقاب نیوز را اینجا کلیک کنید

لینک اخبارایران جهان  نیوهاب را اینجا کلیک کنید



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: