تاريخ : 18 / 6 / 1391برچسب:, | 11:29 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

ادامه مطلب را ببینید



ادامه مطلب
تاريخ : 18 / 6 / 1391برچسب:, | 11:24 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام كرد: بانک قرض‌الحسنه «رسالت» مجوز فعالیت گرفت.

به گزارش ايسنا، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران طی بخشنامه ای به بانک‌های دولتی، غیردولتی، شرکت دولتی پست بانک و موسسه اعتباری توسعه اعلام کرد: مجوز فعاليت بانک قرض‌الحسنه رسالت به موجب نامه شماره 91/140624 مورخ 1391/5/26 صادر شده است.

این بانک مي‌تواند بر اساس اساسنامه مصوب خود و در چارچوب قانون پولي و بانکي کشور، قانون عمليات بانکي بدون‌ ربا، مصوبات شوراي پول ‌و اعتبار، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌هاي صادره بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران و ساير قوانين و مقررات ذي‌ربط، به عمليات مجاز بانکي مبادرت كند.



تاريخ : 17 / 6 / 1391برچسب:, | 6:37 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

سخنگوي كميسيون امنيت‌ملي و سياست‌خارجي مجلس گفت: طبق اعلام مقامات سوري به زودي خبرهاي خوشي از وضعيت زائران ايراني ربوده شده در اين كشور اعلام خواهد شد كه به معني فراهم شدن زمينه آزادي آنها است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سيدحسين نقوي حسيني نماينده ورامين با اشاره به آخرين وضعيت 48 زائر ايراني ربوده شده در سوريه  به خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران گفت: طبق آخرين اطلاعات دريافتي ما از منابع معتبر، تمام 48 زائر ايراني ربوده شده در سوريه سالم بوده و در صحت و سلامت كامل به سر مي‌برند.
 
وي تصريح كرد: در حاشيه نشست اخير سران جنبش عدم تعهد، مقامات سوري حاضر در اين اجلاس اعلام كردند به زودي خبرهاي خوشي از وضعيت زائران ايراني ربوده دريافت خواهيد كرد كه نشان مي‌دهد زمينه آزادي آنان فراهم شده است.
 
عضو كميسيون امنيت‌ملي و سياست‌خارجي مجلس خاطرنشان كرد: ‌48 زائر ايراني ربوده شده در بند معارضين دولت حاكم سوريه بوده و رايزني‌ها براي آزادي آنها كماكان ادامه دارد.
 
گفتني است چندي پيش 48 نفر از هموطنانمان براي زيارت عتبات عاليات به سوريه عازم شده بودند كه توسط گروهي به گروگان گرفته شدند و تاكنون رايزني‌ها براي آزادي آنها حاصلي نداشته است.



تاريخ : 17 / 6 / 1391برچسب:, | 6:36 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

نماینده پرتاب نیزه کشورمان در پرتاب نیزه F42 پارالمپیک 2012 به مدال نقره دست یافت.

به گزارش رجانیوز، رقابت‌های پرتاب نیزه مردان F42 ظهر امروز برگزار شد که کامران شکری، نماینده کشورمان توانست با رکورد 52 متر و 6 سانتی متر به مدال نقره دست پیدا کند.

در این ماده ورزشکار چینی به مدال طلا دست یافت و پرتابگر نروژی سوم شد. 

با کسب این نقره تعداد مدال‌های کاروان کشورمان که با نام دلوار شرکت کرده است به عدد 20 رسید.



تاريخ : 17 / 6 / 1391برچسب:, | 6:34 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

دولت کانادا اعلام کرد که سفارت خود در تهران را تعطیل می کند.

به گزارش عصر ایران به نقل از رویترز ، وزارت خارجه کانادا همچنین از دیپلمات های ایرانی در اوتاوا درخواست کرد که ظرف مدت 5 روز خاک این کشور را ترک کنند.

وزارت خارجه کانادا با صدور بیانیه ای با ادعای اینکه جمهوری اسلامی ایران تهدیدی جدی علیه صلح و امنیت جهانی است ، از آنچه که کمک های نظامی ایران به حکومت بشار اسد در سوریه خوانده است و نیز ادامه برنامه هسته ای ایران انتقاد کرده است.

ایران اتهام کمک نظامی به دولت بشار اسد را رد کرده است . همچنین حکومت تهران با تاکید بر صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای اش  ، بر حق خود در زمینه غنی سازی اورانیوم تاکید دارد.

پیشتر کانادا بخش صدور وزیرا در سفارت خود در تهران را تعطیل کرده بود و صدور ویزا برای ایرانیان در سفارت کانادا در آنکارا انجام می شد.

گفتنی است دولت بریتانیا نیز در پی ماجرای حمله به سفارت این کشور در تهران در آذر ماه سال گذشته سفارت خود در ایران را تعطیل کرده بود.
 



تاريخ : 17 / 6 / 1391برچسب:, | 11:15 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی از خرید یک هواپیما از سوی این ایرلاین خبر داد.

فرهاد پرورش در گفتگو با مهر در خصوص واگذاری هتل‌های هما اظهار داشت: این هتل‌ها واگذار شده و براساس مصوبه هیات وزیران به قیمت 621 میلیارد تومانی که خصوصی سازی تعیین کرده بود، با تامین اجتماعی تهاتر شد.

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه این تهاتر به واسطه بدهی دولت به تامین اجتماعی انجام گرفته است، بیان کرد: براساس قانون، 500 میلیارد تومان از محل فروش هتل‌های هما باید برای خرید هواپیما اختصاص پیدا کند، با سازمان تامین اجتماعی مذاکرتی داشتیم تا این پول را به هما بدهند.

وی با بیان اینکه با دریافت این پول، اقدام به تجهیز ناوگان هما خواهیم کرد، گفت: به تازگی یک فروند هواپیما از سوی هما خریداری شده است و تلاش داریم که علاوه بر تجهیز و نوسازی ناوگان، مسیرهای جدیدی را به سایر مسیرها اضافه کنیم.

پرورش تصریح کرد: آخرین مسیر بین المللی که به ایران ایر افزوده شده، مسیر ارومیه به بغداد بوده و مسیر داخلی شهرکرد به مشهد هم به تازگی به شبکه داخلی اضافه شده است.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی در خصوص آزادسازی نرخ بلیت هواپیما از سال آینده اظهار داشت: آزادسازی نرخ بلیت هواپیما در سازمان هواپیمایی کشوری در حال بررسی است و براساس قانون برنامه پنجم باید از سال 92 انجام گیرد.

وی افزود: اما در قانون هم اعلام شده که باید نرخ شناور از سال 91 اجرایی شود که هنوز اجرا نشده و بنا بر قیمت سوخت است که با تعیین قیمت سوخت هواپیما این موضوع هم اجرایی میشود.

پرورش اظهار داشت: به دنبال این هستیم که از 92 این طرح به اجرا برسد، البته مقدمات کار فراهم شده است، در همین حال متولی این کار سازمان هواپیمایی کشوری است که به کمک ایرلاین‌ها آن را اجرایی می کند.



تاريخ : 17 / 6 / 1391برچسب:, | 2:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق ، مهدی خورشیدی، داماد دکتر احمدی نژاد که چندی پیش به مجمع تشخیص مصلحت رفته بود،در تاریخ 12 شهریور ماه به عنوان رئیس بیمارستان فیروزآبادی شهرری معارفه شده است.

مهدی خورشیدی در دولت دکتر احمدی نژاد دبیر شورای مشاوران رییس جمهوری بود و در دی ماه سال 90 به عنوان رئیس سازمان استاندارد منصوب می شود که باعث شد ۴۲ نماینده مجلس در جلسه علنی مجلس نسبت به انتصاب وی بدون داشتن تحصیلات و تجربه مرتبط با پست ریاست سازمان استاندارد، به رئیس جمهور تذکر داده و از رئیس جمهور خواستند تا او را از این سمت عزل کند.

‫اما تازه ترین پست آقای خورشیدی ، ریاست بیمارستان فیروزآبادی شهرری است.

این بیمارستان و بیمارستان هفتم تیر در شهرری پذیرای تمامی اورژانسی های جنوب تهران هستند که با معضلات و مشکلات بسیاری در سال های اخیر دسته و پنجه نرم کرده اند.

ساختمان نیمه کاره بیمارستان مرحوم فیروزآبادی که بیش از ده سال از شروع به ساخت آن می گذرد و فقط ستون های بتونی آن نمایان است و همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد .

شلوغی بی اندازه اورژانس و کمبود نیروهای متخصص از دیگر معضلات این بیمارستان است و آیا انتصاب یک جوان بی تجربه به مدیریت این بیمارستان ،معنی شایسته سالاری است ؟

بیمارستانی که اکثر افراد ساکن جنوب تهران که توان مالی مناسبی ندارند و مجبورند در مواقع اورژانسی آن را به عنوان تنها امید خود برای درمان انتخاب کنند، آیا شایسته است جوانی که دو سال بیشتر از گرفتن مدرک دکتری او نگذشته و تخصص لازم در این زمینه را ندارد را به این سمت انتخاب کنند ؟

نگاهی به مدیران سابق این بیمارستان مانند دکتر بهادری و ....نشان از اهمیت و حساسیت این بیمارستان برای وزیران قبلی بهداشت و درمان داشت و جا دارد نماینده های محترم مجلس در رابطه با این انتصاب از ابزارهای نظارتی خود به شایستگی استفاده نمایند.

مهدی خورشیدی جانشین دکتر چیذری در بیمارستان فیروزآبادی شهرری شده است .

منتظر توضیح مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران در رابطه با این انتصاب هستیم.






تاريخ : 17 / 6 / 1391برچسب:, | 1:59 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت خبر مساعد نبودن حال وزیر بهداشت و بستری شدن وی را تکذیب کرد.

خبرگزاری فارس: بستری شدن وزیر بهداشت صحت ندارد

حمید حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس در مورد علت عدم حضور وزیر بهداشت در جلسه شورای عالی استانها اظهار داشت: حضور نیافتن وزیر بهداشت در جلسه شورای عالی استانها به دلیل نامساعد بودن حال وی و بستری شدن نبوده است.

وی ادامه داد: خانم وزیر شب گذشته برای طراحی سوال بورد تا پاسی از شب حضور داشته و به دلیل  مشغله کاری در جلسه حضور نیافتند.

به گفته حسینی قرار است مرضیه وحید دستجردی بعد از ظهر امروز در شورای شهر تهران برای دیدار مردمی حضور یابد.



تاريخ : 16 / 6 / 1391برچسب:, | 11:13 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

در این مطلب قصد داریم جدیدترین نسخه از نرم افزار معروف و فوق قدرتمند فتوشاپ ، یعنی نسخه ۱۳٫۰٫۱ یا CS6 را برای شما عزیزان ، به صورت قابل حمل آماده کنیم. این نسخه از فتوشاپ ، با حجم مناسبی که دارد ، از تمامی زبان های نسخه معمولی پشتیبانی کرده و هم اکنون با حجم ۹۸ مگابایت از ادامه مطلب آماده دانلود کردن است.

برای دانلود نرم افزار کلیک کنید



تاريخ : 16 / 6 / 1391برچسب:, | 10:58 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاري آريا-  قيمت طلا و سکه در بازار پنجشنبه تهران با تغييراتي روبرو شد.
به گزارش سرويس اقتصادي آريا، قيمت طلا و سکه در بازار پنجشنبه تهران بدين شرح است.

قيمت طلا بر حسب گرم
طلاي 17 عيار 82286 تومان
طلاي 18 عيار 87539 تومان
طلاي 21 عيار 102059 تومان
طلاي 22 عيار 105033 تومان
طلاي 24 عيار 116691 تومان


قيمت سکه
سکه بهار - طرح قديم 857000 تومان
سکه بهار - طرح جديد 855000 تومان
سکه نيم بهار آزادي 427500 تومان
سکه ربع بهار آزادي 214000 تومان
سکه يک گرمي 124000 تومان


قيمت طلا بر حسب مثقال
طلاي 17 عيار 379174 تومان
طلاي 18 عيار 403380 تومان
طلاي 21 عيار 470288 تومان
طلاي 22 عيار 483992 تومان
طلاي 24 عيار 537712 تومان



تاريخ : 16 / 6 / 1391برچسب:, | 10:55 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در بیانیه پایانی دوازدهمین اجلاس رسمى دوره چهارم مجلس خبرگان رهبرى، بر ضرورت توجه به بحث «اقتصاد مقاومتی» برای مقابله با فشارهاى نظام سلطه بر ملت ایران تاکید کردند.

به گزارش  فارس، متن بیانیه‏ دوازدهمین اجلاس رسمى دوره چهارم مجلس خبرگان رهبرى به شرح زیر است:
 
بسم‏ الله‏ الرحمن‏ الرحیم
 
مجلس خبرگان رهبرى در پایان دوازدهمین اجلاس خود، با آرزوى توفیق و سربلندى براى ملّت بزرگ ایران لازم مى‏داند مطالبى را به استحضار مردم شریف برساند:
 



ادامه مطلب
تاريخ : 16 / 6 / 1391برچسب:, | 10:37 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

منبع :عصر ایران



تاريخ : 16 / 6 / 1391برچسب:, | 10:35 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

طی حکمی از سوی رييس دانشگاه، "مجید زهری" به سمت "مدیر پشتیبانی" دانشگاه شهيد بهستي منصوب شد.

به گزارش ايسنا، در بخشي از حكم تهرانچي رييس دانشگاه شهيدبهشتي وي آمده است:‌ " انتظار مي‌رود با برنامه ريزي لازم در جهت ساماندهي و بهبود خدمات رساني به واحدهاي دانشگاه، حفظ انضباط مالي، افزايش بهره وري كاركنان آن حوزه، توسعه فضاي سبز و زيباسازي محيط دانشگاه، بكوشيد.

همچنين رييس دانشگاه الزهرا طي حكمي "مهناز امیرخانی" را با حفظ سمت، به عنوان "سرپرست معاونت دانشجویی" منصوب كرد. بر اساس اين گزارش، امير خاني در حال حاضر معاونت فرهنگي و اجتماعي دانشگاه را نيز بر عهده دارد.

همچنين "ناهید هادیان دهکردی" با حکم رييس دانشگاه الزهرا، به عنوان "مدیریت دفتر نظارت و ارزیابی" منصوب شد.



تاريخ : 16 / 6 / 1391برچسب:, | 10:24 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

میدان ولیعصر در کارت پستال های دهه ی ۱۳۵۰. میدان ولیعصر یکی از میدان‌های اصلی شهر تهران است و در نقطه برخورد خیابان ولی‌عصر، بلوار کریمخان زند و بلوار کشاورز قرار گرفته‌است.



تاريخ : 16 / 6 / 1391برچسب:, | 10:19 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: نتایج کنکور سراسری دانشگاه آزاد ساعت 11 امروز اعلام می‌شود.

خبرگزاری فارس: نتایج کنکور دانشگاه آزاد امروز اعلام می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نتایج کنکور سراسری سال 91 دانشگاه آزاد ساعت 11 امروز پنج‌شنبه 16 شهریورماه از سوی مرکز آزمون این دانشگاه اعلام می‌شود، در کنکور امسال این دانشگاه 432 هزار داوطلب پذیرش می‌شوند.

در جلسه آزمون سراسری دانشگاه آزاد امسال 660 هزار داوطلب حضور داشتند و از این تعداد 432 هزار نفر پذیرش می‌شوند که 53 درصد آنها زن و 47 درصد آنها مرد هستند.

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور دانشگاه آزاد از روز شنبه 25 شهریورماه آغاز می‌شود و تا روز پنج‌شنبه 30 شهریورماه ادامه دارد، جزئیات ثبت‌نام روز 20 شهریور ماه اعلام می‌شود.

در کنکور دانشگاه آزاد امسال 345 هزار نفر در رشته‌های غیرپزشکی، 33 هزار نفر در رشته‌های پزشکی و 53 هزار نفر در رشته‌های پاره وقت پذیرش شده‌‌اند.



تاريخ : 16 / 6 / 1391برچسب:, | 10:15 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: کاروان ورزشی ایران در پایان روز هفتم مسابقات پارالمپیک با 18 مدال در رده دهم قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: ایران در جایگاه دهم پارالمپیک ایستاد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در روز هفتم مسابقات پارالمپیک 2012 لندن (چهارشنبه 15 شهریور) کاروان ایران توسط حردانی در رشته پرتاب وزنه، صادق‌زاده در دسته 100 کیلوگرم وزنه‌برداری، محمدیاری در رشته پرتاب دیسک و تیم ملی ریکرو زنان 4 مدال برنز کسب کرد.

 

 سیامند رحمان در دسته فوق سنگین وزنه‌برداری نشان طلا را برای ایران به ارمغان آورد و پس از وی هم در رشته پرتاب نیزه سجاد نیک‌پرست پنجمین مدال نقره کاروان ایران را کسب کرد.

به این ترتیب ایران با مجموع با 8 طلا، 5 نقره و 5 برنز و مجموع 18 مدال در رده دهم جدول توزیع مدال قرار گرفت.

*جدول 10 کشور ابتدایی توزیع مدال تا پایان روز هفتم به شرح زیر است:

 

رتبه کشور طلا نقره برنز مجموع
1 چین 59 48 48 155
2 روسیه 27 25 20 72
3 بریتانیا 25 36 31 92
4 اوکراین 22 17 20 59
5 استرالیا 22 16 23 61
6 آمریکا 20 18 24 62
7 آلمان 13 17 14 44
8 برزیل 12 8 5 25
9 لهستان 9 10 5 24
10 ایران 8 5 5 18

 



تاريخ : 16 / 6 / 1391برچسب:, | 8:22 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

زمین لرزه‌اي با شدت 5.3 در مقياس امواج دروني زمين (ریشتر)، ساعت 06:27:08 (به وقت محلي تهران) امروز پنجشنبه 16 شهريور، استان فارس را لرزاند.

به گزارش ايسنا، مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران موقعيت وقوع این زمین لرزه را در عرض شمالی 26.94، طول شرقی 53.88 و در عمق 28 کیلومتری زمین گزارش کرد.

اين زمين لرزه در فاصله 28 كيلومتري اهل- استان فارس، 39 كيلومتري بندر مغام- هرمزگان، 39 كيلومتري جزيره هندورابي - هرمزگان و 1000 كيلومتري تهران - تهران رخ داد.

دومين زمین لرزه‌ صبح امروز نيز با شدت 4.9 ریشتر در ساعت 08:13:40 (به وقت محلي تهران) در استان فارس رخ داد.

موقعيت مركز اين زلزله نيز 26.96 درجه عرض شمالي و 53.97 درجه عرض شرقي در عمق 17 كيلومتري زمين گزارش شد.



تاريخ : 16 / 6 / 1391برچسب:, | 6:20 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: ناامیدی صهیونیست‌ها از تاثیرگذاری تحریم‌ها بر برنامه هسته‌ای ایران، یکی از روزنامه‌های صهیونیست را به فکر درخواست از اوباما برای سفر به تهران، انداخته است.

خبرگزاری فارس: هاآرتص: اوباما به تهران برو

به گزارش فارس، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» با انتشار مقاله‌ای به قلم «آکیوا الدار» ستون‌نویس با سابقه خود، وضعیت روابط ایران و آمریکا را به روابط آمریکا و چین کمونیست در 40 سال قبل تشبیه کرده و از باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا خواست تا برای حل تنش‌ها به تهران سفر کند.

الدار در این مقاله ابتدا به وضعیت برنامه هسته‌ای ایران پرداخته و اذعان کرده است که تلاش‌های نتانیاهو برای ضربه زدن به برنامه هسته‌ای نتیجه بخش نبوده است.



ادامه مطلب
تاريخ : 15 / 6 / 1391برچسب:, | 4:42 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

کشورمان در تولید داروی نوترکیب فاکتور 7 برای کمک به درمان بیماران مبتلا به هموفیلی به خودکفایی رسید و توانست مقام دوم تولید این دارو در دنیا را به خود اختصاص دهد.

به گزارش مهر، این دارو به عنوان اولین داروی بیوکسی میلار فاکتور 7 انعقادی فعال نوترکیب در دنیا شناخته می‌شود که با چندین مورد مطالعه پیش بالینی و آزمایشگاهی و نیز طی کارآزمایی بالینی مختلف شباهت کامل آن با اثر بخشی و ایمن بودن با داروی برند اصلی که هم اکنون در دنیا استفاده می‌شود به اثبات رسیده است.
 
دکتر حسن ابوالقاسمی - رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران امروز در مراسم رونمایی از داروی نوترکیب فاکتور 7 با اشاره به اینکه ایران 1.5 درصد مصرف دارو در جهان را به خود اختصاص داده است، اظهار داشت: با توجه به برنامه میان مدت سند وزارت بهداشت میزان تامین دارو توسط ایران تا 5 سال آینده به 900 میلیون دلار خواهد رسید.
 
وی با اشاره به داروهایی که از مشتقات ناشی از پلاسما در دنیا تولید می‌شود و داروی نوترکیب فاکتور 7 نیز از آن جمله است، گفت: بالغ بر 26.5 لیتر پلاسما روزانه وارد کارخانه‌های تولید دارو می‌شود که مقدار زیادی از آن می‌تواند در تولید داروهای نوترکیب برای درمان بیماری‌های ناشی از انعقاد خون موثر واقع شود.
 
وی با اشاره به سهم ایران در بازار پلاسمای دنیا خاطرنشان کرد: با توجه به بانک خون ملی که هم اکنون در کشور راه اندازی شده است یک چهارم پلاسماهای موجود در این بانک خون برای بیمارها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
دکتر ابوالقاسمی با اشاره به میزان اهدای خون در کشور که 26.2 به ازای هر هزار نفر جمعیت است،‌ گفت: ‌ایران بالاترین ‌آمار میزان اهدای خون در خاورمیانه و غرب آسیا و به صورت 100 درصد داوطلبانه دارد.
 
رئیس سابق سازمان انتقال خون ایران نیاز به فاکتورهای دارویی را رو به افزایش برشمرد و گفت: در کشور ما به دلیل ازدواج‌های فامیلی بیماری‌های ناشی از کمبود فاکتور 7 بیشتر از دیگر کشورها است.
 
وی اهمیت فاکتور 7 را در حدی دانست که بازار این دارو 4 میلیارد دلار در کل دنیا برآورد می‌شود و گفت: ایران به عنوان دومین تولید کننده داروی نوترکیب فاکتور 7 در جهان به خودکفایی در زمینه این دارو و نیز صادرت آن به دیگر کشورها می‌تواند قدم موثری در تولید علم در دنیا بردارد.



تاريخ : 15 / 6 / 1391برچسب:, | 4:39 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

بازي دوستانه تيم‌هاي استقلال با هنرمندان در روز جمعه لغو شد.

به نوشته 90 : بنا به صلاحديد امير قلعه نويي سرمربي استقلال، تمرين امروز آبي پوشان تعطيل است اما بازيکنان فردا و جمعه بايد تمرينات خود را پيگيري کنند.

قرار بود استقلال روز جمعه در ديداري دوستانه به مصاف تيم هنرمندان برود اما اين مسابقه لغو شد تا بازيکنان تمرين هميشگي خود را انجام دهند.

تيم استقلال روز يکشنبه در کمپ اختصاصي خود از ساعت 17:30 به مصاف داماش مي‌رود.